Новини

G-Power докопа M5 F90

Публикувана: 14 Септември, 2018 14:05
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11774
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

След AC Schnitzer и Manhart дойде време и екстремистите от G-Power да кажат думата си по въпроса с новото BMW M5. Както обикновено от немското ателие предлагат на клиентите си три варианта за подсилване на баварския суперседан с увеличаване на мощността от 600 на 700, 750 или 800 коня.

Добрата новина е, че благодарение на системата xDrive цялата тази стига по-ефективно до пътя. Топ версията с 800 к.с. и 980 Нм спринтира от 0 до 100 за 2.9 сек. и развива 335 км/ч.

Новият софтуер за върховата модификация струва €5 414.50, а за вариантите със 700 и 750 к.с. - €3 867.50 и €4 462.50. За увеличаването на максималната скорост трябва да се платят €794.92, а за доработката на турбокомпресорите - €5 771.50.

Това обаче не е всичко. Изпускателният колектор G-Power добавя към сметката €4 938.50, четирите титаниеви ауспуха - €6 705,65, а 21-цоловите джанти Hurricane RR - още €8 950. Цените, естествено, не включват монтаж.


Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
YAMAHA
1 Отговор
А разхода на масло колко става

Коментиран от #2, #4, #10


Оценка:
-39 +26

OPEL OPC
2 Отговор

До коментар #1 от "YAMAHA":


Зависи от оборотите но много

Оценка:
-11 +22

Много шум и пушек
3 Отговор
Много шум и пушек за нищо! Тесла С топ версията му резва главичката без напъване, пърдене и изгаряне на изпражнения от динозаври!
БМВ бяха супер машини, "Непобедимите", но през 1970 г. Сега се излагат: направете го модерно, водородно, електрическо, напънете си мозъците.

Коментиран от #6, #8, #17, #19


Оценка:
-73 +15

BMW M5
4 Отговор

До коментар #1 от "YAMAHA":


Тези автомобили не ги произвеждаме за да ги трошите по вашите т.н. пътища. Не ни интересува нито разхода на масло, нито на бензин, нито каквото още ви интересува на Балканите. Карайте си дизеловите боклуци и не гледайте насам.

Коментиран от #7


Оценка:
-15 +43

До 4
5 Отговор
Много добре знаеш български бе немец

Оценка:
-5 +15

6
Този коментар е премахнат от модератор
CL500
7 Отговор

До коментар #4 от "BMW M5":


Да коментираш от 1-во лице сякаш си изпълнителния директор на БМВ или главния разработчик на модела е доста нелепо, не знам дали се усещаш... Но отделно от това, колата е супер в динамично отношение, за другите неща не знам.

Оценка:
-4 +27

smeh
8 Отговор

До коментар #3 от "Много шум и пушек":


С кеф да ти сложи минуса човек. В 5 реда се изплю на труда на цялата М дивизия + едно от ТОП тунинг ателиетата...

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +22

Много шум и пушек
9 Отговор

До коментар #8 от "smeh":


Човек, разбирам те, и аз бях фен на баварците. Но навремето. Кефих се, бях сектант като вас, БМВ-то религия, Алпина и М-Пауър свещени слова. Обаче, поучих, попътувах, поумнях. Минаха тези времена, не сме 70-те, 80-те или 90-те. Много маймун, много таралясник, малко планета. Необходими са нови, екологични решения. Карай колкото си искаш бързо. Но. Без. Да. Замърсяваш.

Коментиран от #11, #12, #15


Оценка:
-23 +12

Гост
10 Отговор

До коментар #1 от "YAMAHA":


2 към 1 , бензин - масло.™

Оценка:
-15 +8

До 9
11 Отговор

До коментар #9 от "Много шум и пушек":


Извинете. На балон ли попътувахте?
Или на кану?

Оценка:
-3 +17

smeh
12 Отговор

До коментар #9 от "Много шум и пушек":


Това нещо не можем да го променим. Ти не замърсяваш и се бъркаш дълбоко в джоба да си "еко", а в Индия и Китай бълват като за последно. И в крайна сметка какво излиза - че всичко е ала бала, за да може да се прибират едни пари. И накрая пак се дишат лайната. Като ти дойде енергията от ТЕЦ-овете файда няква, че си на ток? Никва. А и само да вмъкна не съм от БМВ сектата, просто ценител съм на изпипаните машини :)

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +19

Дамм
13 Отговор

До коментар #12 от "smeh":


Не претендирам да съм много вещ. Но ми се струва, че производството на тесла много повече замърсява от всички произведени спортни коли откакто свят светува.
А иначе, еко е нагласа. Нагласа на света. Която повярвай ми няма да се възприеме.
Кинтите движат света. Докато си учил и видял си под разбрал, че държави, като нашата съществуват въз основа на акциз от горива. А и световната икономика е зависима от това. За пример има валути свързани с петрола. Отделно има държави производители, които нямат друг поминък. Имат петрол и деца с бомби на кръста. Предполагам знаеш кога ще преминем на коли в контакта.

Оценка:
-2 +8

А.Т.
14 Отговор
Абе майка му стара какво ви интересува колко харчи колко върви и дрън,дрън вие никога няма да карате такъв автомобил и никога най вероятно няма да го видите на живо глупаци такива.

Оценка:
-1 +18

И тока не замърсява ?
15 Отговор

До коментар #9 от "Много шум и пушек":


Според теб , производството на батерии и после съхранението им е супер екологично ??? Това че ще ги правят в страни от 3 тия свят и ще кендзат там , а ще се бият в гърдите , че тук е чисто е много екологично нали ...

Оценка:
-2 +12

моторко
16 Отговор
Уникат.

Оценка:
-0 +3

Варо
17 Отговор

До коментар #3 от "Много шум и пушек":


Тесла до 200 и умира, не си мислете че супер бегачка да има старт, но след 200 бмв-то влезели в обороти, няма как да не покаже силата на баварските моторни заводи!

Оценка:
-0 +2

арогантен
18 Отговор
Перфектен дизайн. Дано да е достатъчно надеждна.

Оценка:
-0 +2

Yordan
19 Отговор

До коментар #3 от "Много шум и пушек":


С тез умрелите Тесли за къде сте тръгнали. Истината е в бензина и пушека, а колкото до Теслата тря да вися на касата за батерийки Дюрасел

Оценка:
-0 +2

20
Този коментар е премахнат от модератор
Mpowered
21 Отговор
Най-голямата и сериозна машина правена някога!

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димитър Стоянов
Напусналият "Атака" Димитър Стоянов обяснява отношенията си с лидера на партията Волен Сидеров:
Бях свикнал да вярвам на Волен (Сидеров), но навикът е като Стокхолмския синдром, когато жертвата се влюбва в похитителя си."

Още бисери