14 Септември, 2018 14:55 11 053 17

Сбогом, Volkswagen Beetle!

  • volkswagen-
  • beetle
Сбогом, Volkswagen Beetle! - 1
Final Edition

Германският автомобилен концерн VW окончателно потвърди информацията, че повече няма да произвежда последното поколение на един от най-старите си модели - Beetle. Според официална информация от пресслужбата на Volkswagen, производството на модела Beetle ще бъде окончателно прекратено през месец юли 2019 година.

Преди време се появи информация, че наследник на легендарния модел може да се появи, но под формата на електромобил и с четири врати, който ще се прави на платформата MEB. Официално потвърждение на тази информация все още няма, но дори и тя да стане факт, това вече няма да е нова генерация на култовия първообраз, а съвсем различна кола.

Сбогом, Volkswagen Beetle!
Final Edition кабриолет

Към момента от VW пускат една особена серия, наречена Final Edition. "Прощалната костенурка". Тази серия ще се предлага във версии купе и кабриолет и ще се оборудва с бензинов турбомотор 2.0 TSI (176 к.с.), работещ с шестстепенна автоматична скоростна кутия.

Ще припомним, че настоящият Beetle, който представлява съвременна интерпретация на легендарната "костенурка", произвеждана от 1938 до 2003 година, се появи на бял свят през 1998. Второто ѝ поколение дебютира през 2011, но и двете генерации не успяха да повторят успеха на родителя си.

Сбогом, Volkswagen Beetle!
Final Edition интериор


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GTE

    48 0 Отговор
    Не успяха, защото конюктурата е друга, сега с колко много модели се конкурира, а и цената на Битъла беше много далеч от народна. Това беше кола за гъзари, а не кола за всичко.

    Коментиран от #3

  • 2 ЪЙЪТЙ

    27 20 Отговор
    УРАААААА..А.А.А. ЕДИН ГОЛФ ПО МАЛКО.....КЕФФФФФФ

    Коментиран от #15

  • 3 Суетня

    27 1 Отговор

    До коментар #1 от "GTE":

    Сутенята да си перфекционист във всичко определи тази цена ... и като сложим новите и неизпитани технологии се оказа че е скъпа кола, не чак толкова надежна и заслужаваща парите се. Спрете по пътищата със суетнята, конете, секундите и какви ли не безумни числа ... живейте си живота без тези излишни сравнения )

    Коментиран от #4, #7

  • 4 Аналитик

    13 4 Отговор

    До коментар #3 от "Суетня":

    Правилно. Суетата назад. Всеки да кара колата, която му върши работата. Фен съм и на Голфа, но бих си купил вече сегасамо Субару Джъсти или Сузуки Суифт и Игнис. Те ми вършат нужното. Г
  • 5 Алексей

    23 2 Отговор
    Спрете суетнята, но тя се нагнетява постоянно. По AMS канала постоянно натрапват, че ако ускорява за по-мако от 6 секунди колата е пълно недоразумение или че ако не доускорява от 60 до 140 за 3 секунди също не става за нищо, ако не е поне 250 коня това не е кола и с всички тези параметри, ако харчи над 9 било измама, още повече че струва 30 000 евро. Е аз не откривам такава кола с изисканите от тях параметри.
    А ако се тества Пежо 208, Поло, Фиеста или Суифт, направо се казва, че това не е кола. Хубаво не е кола за Хюрбурринг, но е идеална кола за града, за семейства с едно дете и т.н. Който иска динозаври с над 2500 кубика, 400 коня за евридейки, е свободен да си вземе такава, но да ги кара по правилата за градско, а не да убиват масово други участници в движението карайки като на формула 1 с износени гуми, които като нови са били с параметър за макс скорост до 170 например.
  • 6 гитлер

    5 2 Отговор
    Гитлер пуска сълза в гробо
  • 7 кому

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Суетня":

    кой набор си

    Коментиран от #11

  • 8 Фен

    12 8 Отговор
    1 боклук по-малко
  • 9 Хаха

    13 3 Отговор
    Сбогом,няма да липсваш на никого
  • 10 Зорлем

    11 0 Отговор
    При положнение, че тези новите всъщност са Голф с други дрехи не виждам защо изобщо се споменава наред с оригинала. Те освен името и емблемата май нямат друго общо - нито идейно, нито технически, нито ценово.
  • 11 Суетен2

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "кому":

    Набор 82, не е от набора това мислене...
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 С дизелгейт какво става

    3 2 Отговор
    Без битъл сигурно ще фалират и сдават багажа.
  • 14 Алфа Ромео

    5 0 Отговор
    То това последното не беше никва костенурка, прекалено голямо, прекалено сплескано, прекалено далеч от старата костенурка.
  • 15 гощо

    1 5 Отговор

    До коментар #2 от "ЪЙЪТЙ":

    Я пали жалката си тойотка или ти си на ЮРеноооо ахаааааа......а бе пали газ и не коментирай статии за сериозни коли
  • 16 арогантен

    2 4 Отговор
    Жалко. Колата е перфектна, особено автоматик за из града. Кабриото ще бъде супер гъзария. Селските бекове да мълчат и да си карат ръждясалите беемвета. Нямаме нужда от мозъчните им диярии. Това е автомобил за интелигентни млади и позитивни хора. Не е за австралопитеци. Шшшттт тихо. Хохохо. Да видим сега кой ще се припознае в коментара ми?
  • 17 СССР

    1 1 Отговор
    ЕДНА ПЛАСТМАСОВА БРИЧАКА ПО.МАЛКО!