Най-скъпият и престижен модел на Toyota ще получи спортна версия, доработена от придворното тунинг ателие GRMN (Gazoo Racing Masters of Nurburgring). Тестово муле на 5.3-метровата лимузина Century бе заснето по време на изпитания в родината си Япония.
Toyota представи третата генерация на модела, с който се вози императорът, миналата есен на салона в Токио. Компанията планира да продава по 50 ръчно изработени бройки на година с цена колкото два "лексъса" LS и решението да бъде подготвена спортна версия е пълна изненада.
Характеристиките на Century GRMN са тайна. Заснетото муле се отличава с по-агресивна аеродинамика и нови джанти. Според слуховете лимузината ще получи подсилена версия на хибридната силова установка, съставена от 5.0-литров V8 с 477 к.с. и електромотор, с което системната мощност ще надхвърля 500 к.с.
Премиерата Toyota Century GRMN ще се състои на тазгодишния автосалон в Токио през ноември. Според японския сайт Car Geek базовата цена на серийната версия ще бъде 30 млн. йени (€228 343).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 SR20
Коментиран от #2
13:48 19.09.2018
2 гост
До коментар #1 от "SR20":
Така се оставя като прегрява.Коментиран от #14, #81
14:06 19.09.2018
3 Yes
Коментиран от #4
14:20 19.09.2018
4 Xaxaxa
До коментар #3 от "Yes":
И само с поглед ли разбра че е по-добра от Мерцедес и Ролс-Роис...14:41 19.09.2018
5 баш разбирача
15:06 19.09.2018
6 Антон
Коментиран от #9
15:08 19.09.2018
7 Язе
15:31 19.09.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ГосТ
До коментар #6 от "Антон":
Хм аз пък мислех че Lexus много се продава в сащ. Явно съм се объркал,тряаа проверя.Както и да е,ами правят го така, защото така искат. Има си причина. Примерно,не всеки мухльо с някакви припечелени денги има нужда от 500 коня и т.н. К'во ще ги прави ? Ако всеки получава т'ва дето иска,к'во ще стане с реда бре?Коментиран от #11
15:56 19.09.2018
10 CL500
16:35 19.09.2018
11 Антон
До коментар #9 от "ГосТ":
“Правят го така защото така искат” Ама пазара иска друго. И по тази причина няма продажби. Ти можеш всичко да си мислиш ама цифрите показват фрапантна разлика, пък нека от лексус го правят защото така искали. За справка в периода януари-явгуст 2018 в щатите, нови продадени лексуси ЛС последния модел възлизат на 6003 бр. За съшия период новите ес класи които са продадени пак там възлизат на 9650 бр. Коментар? нали все излизате с тезата че пазара в щатите е определящ а не европейския. Ако сложим европа не знам за 8 мес. дали лексус са продали и 100-200 бр. от ЛС в хиляди за ес класата. Пък викаш и японския император ще да е мухльо като му правят колата с 500 коня. Нека си ги правят както си искат лексусите, пък хората си купуват това което искат. То затова няма избор от двигатели, щото иска пари за разработки,ама кинтите за разработки идват когато има продажби на модела, а модела се продава когато отговаря на очакванията на пазара. Защото ти като производител трябва да се нагодиш към очакванията на клиентите а не да им казваш кое е по-хубаво за тях. Всеки има различни виждания и по тази причина топ немските премиуми дърпат напред, защото предлагат от икономични двг-та та до свръх мощни. А тези ми вменяват че v6 било най-добре за мен. Що за премиум марка, която предлага 2 двигателя във флагмана им / v6 и пак v6 ама и ток. Давай сега опровержения.16:38 19.09.2018
12 ГосТ
17:10 19.09.2018
13 Путкин
18:44 19.09.2018
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Разбирача
19:41 19.09.2018
16 Too Great
Коментиран от #18, #19
20:56 19.09.2018
17 Too Great
21:03 19.09.2018
18 Plameni
До коментар #16 от "Too Great":
Mercedes AMG GT R vs Nissan GT-R Nismo CarwowMercedes AMG GT R vs Nissan GT-R Nismo Head 2 Head
КОЙ КОГО ,ако вярваш на такива тестове.
21:26 19.09.2018
19 Антон
До коментар #16 от "Too Great":
Темата не е за спортни коли. Предлагам ти да не подхващаме темата , защото към днешна положението с жълтите спортни коли е меко казано трагично. Нямат нищо актуално и конкурентно на доказаните европейски спортни коли.Коментиран от #30
21:35 19.09.2018
20 Чочо
Коментиран от #22, #23, #24
21:59 19.09.2018
21 Plameni
22:10 19.09.2018
22 Антон
До коментар #20 от "Чочо":
Този нисан има претенции да конкурира премиум немските коли или спортните такива ? Според тебе? Защото имам един р35 за забавление и няма нищо премиум в него , освен вървенето. Ама ако ще говорим за вървене, нещо да кажеш за ферари 488 писта, ламбо хуракан перформанте, порше гт рс 2, разни макларъни 720s и други подобни. Всъщност към днешна дата кои са актуалните спортни японски коли които можеш да си купиш от магазина: нисана с комцепция от преди 10 и повече години и нсх на цената на ферари. Въпросното нсх дори не се продава официално в европа, а самия производител реве че в щатите продажните са слаби. Слаби са защото продават нещо на цената на легенди в автомобилния спорт.22:33 19.09.2018
23 CL500
До коментар #20 от "Чочо":
Много ясно, че НЕ е прав! Погледни на писта https://www.youtube.com/watch?v=ff-2XCdy93A Мерцедеса ГТ-Р как бие Нисмото, ама не само го бие, ама направо сякаш са в друг клас, защото за 1 обиколка му слага цели 2 сек, което е цяла вечност! Отделно Мерцедесът е само със задно, а Нисмото е 4х4.А тук https://www.youtube.com/watch?v=NMNXRvxeRfk и на право ускорение го бие, нищо, че е само със задно. Какво повече искаш да ти показват. А за германските кошници като цяло по-полека, защото май не си чувал за Порше, хахха. Те там слагат за сравнение Турбо-Ес, защото ако сложат най-бързото ГТ2РС просто няма смисъл. Понякога слагат Порше ГТ3РС, което на право ускорение е по-слабо (все пак е само атмосферка и само със задно), но на писта пак ще го бие Нисана. А иначе по принцип само децата много се превъзнасят по правото ускорение, което не носи кефа, истинските карачи и скоростни сравнения са на писта и завои.
22:33 19.09.2018
24 Антон
До коментар #20 от "Чочо":
Тъй като не обичам празни приказки, ще ти цитирам официални статистически данни за продажби на определени марки през 2018 в щатите. Ако не вярваш гугъл. Европа не я слагам, тъй като положението ще стане страшно. Та по същество от януари 2018 до август 2018 продажбите са както следва: нсх 111 бр, ферари /януари-март.2018/, за следващите месеци липсват данни/ 522 бр., нисан гтр 443 бр., порше 911 6280!!, всички поршета продадени за периода там 37 524 бр! Великите нсх са продали общо 111 коли.С това се изчерпват продажбите на единствените два спортни японски модела. Смешно, жалко и нелепо за японските фирми.22:56 19.09.2018
25 Чочо
Коментиран от #27, #31, #32, #34, #35
00:06 20.09.2018
26 Чочо
Коментиран от #28, #46
00:38 20.09.2018
27 CL500
До коментар #25 от "Чочо":
А въобще защо сравняваш само това ускорение от място и то на коли, със сходна мощност, НО едната е 4х4, а другата само със задно, което дава невероятно предимство на ГТР-а. Ако последнеш доускорението, тогава ще видиш и вече голяма разлика, с която Мерцедесът бие. А за Порше 4х4 и турбинирано, няма какво да говорим. Но все пак, истинските тестове са на писта и със завои, защото тръгването е само веднъж, после се иска здраво каране и поведение на автомобила.00:48 20.09.2018
28 CL500
До коментар #26 от "Чочо":
Сега видях, че си писал и за фейк. Ироничното е, че Порше в реалните тестове, дават дори по-добри резултати от фабрично обявените, както и, че са лидери по надеждност на класациите. И иронията е, че баш никой не може да направи ускорението на Нисан ГТР и реално да потвърди заводските данни. Джапанетата яко послъгват и правят някакви резултати със супер олекотени и направени автомобили, записват и обявяват данните за редовия Нисан от конвейра. Отделно много се забавлявам с автопарка ти - 4 Поршета си имал, че и последния НСЕкс, дето ходиш да го караш по пистите. Сподели още какви коли си имал и имаш, да се забавляваме още ;-)00:57 20.09.2018
29 Гост
01:29 20.09.2018
30 АЛФА Q4
До коментар #19 от "Антон":
ЗА НЕМСКИТЕ СУПЕРСПОРТИСТИ СИ ИМА АЛФА И ФЕРАРИПРЕДОСТАТЪЧНО Е
С ТАЗИ ЛИМУЗИНА НЕ СЕ ЦЕЛИ КРАСОТА А НАДЕЖДНОСТ И УДОБСТВО
08:06 20.09.2018
31 АЛФА Q4
До коментар #25 от "Чочо":
НЕ САМО ЗА ТЕБ СА СМЕШНИНЕВИЖДАТЕ ЛИ ЧЕ РАЗБИРАЧИТЕ И ПРЕХЛАСТВАЩИ СЕ ПО МЕМСКИТЕ КУРНИЦИ СА ОКОЛО ПЕТ ЧОВЕКА ВЪВ ВСИЧКИТЕ ТЕМИ
08:13 20.09.2018
32 ГосТ
До коментар #25 от "Чочо":
Респект, именно такива трябва да дават мнение,а не некви тюфлеци, които искат коне, които не могат да яздят. много ясно че японците имат легендарни коли за писта и WRC . Факт че напоследък Honda се излагат в F1, дори според самите японци но това отделен въпрос. А просто не знам къде са тръгнали да бутат немците при спортните автомобили. Добре че са франсета им карат умрелия Фолксваген и няма Субару и Мицубиши,та да вземат и те некоя титлаКоментиран от #33
08:18 20.09.2018
33 CL500
До коментар #32 от "ГосТ":
Ти ако вземеш да говориш и сравняваш японското и като цяло европейското автомобилостроене в спорта, ще се о.каш много. За ВРЦ ли? Имаше САМО един период и то отдавна, когато има успехи със Селика, Импреца и Ево. Ноооо, ами преди това с Ауди Ес1, дето го забраниха него клас, а беше най-изродския за всички времена във ВРЦ. Ами за Интегралето, ами за Ситроените, ами за ФВ-ите после. Къде са японките сега? Във Ф1 имаха добър период с МакЛарън и това е. Индикар аз лично не го броя, там има Хонди и Тойоти, но само защото не е от интерес за европейските производители, а най-важното там са далеч от върха на технологиите! За туристически автомобили на писта - Алфите късаха, Ауди късаха, БМВ и Мерц също. Има едни Хонди дето са само пълнеж. За ЛьоМан - Ауди и Порше мачкаха наред. Там Тойота спечели сега, само защото другите се отказаха и ги оставиха. А там пак за издръжливост я да погледнем и другите по-слаби класове, ама по-добре не, че няма смисъл да търсим японско. А за върха - Ф1, всичко най-добро и най-добри са европейците, начело с англичаните! И да не се чудиш, защо са те - ами защото от доста време на почти всички отбори базите им са там, освен Ферари да кажем, но и при италианците маса от топ-инженерите са пак англичани, вкл. и при Мерцедес. Но все пак двигатели, ск. кутии и т.н. германци и италианци къртят и продават на другите отбори. С 2 думи, както Антон тук ви казва, япончетата в момента ги няма никъде!Коментиран от #40
09:49 20.09.2018
34 Антон
До коментар #25 от "Чочо":
Викаш че имаш гтр. Понеже и аз имам такъв r35, от 2017 та искам да те питам като викаш че инфотейнмънта бил на класи над немските. Забелязъл ли си колко бавно и продължително време му трябва за да ти покаже средния разход в литри на 100. Как би коментирал бавното опресняване на дигиталния километраж зад волана където видимо има забавяне в показването на реалната скорост при ускорение.Как би коментирал че показва или скорост, или външна температура или разход, няма вариант да показва едновременно две или повече неща. Забелязъл ли си картата на навигацията с каква дървена графика е , едва ли не се виждат пикселите на екрана. Когато тел ти е закачен за блутута на колата, при позвъняваме не се изписва името на който те търси, а само че звъни телефона.Мокета с който са облицовани вратите в ниската част е възможно най -долното качество. Багажника нали знаеш как се затваря - парче кожа , което виси хванато с рапидка за ламарината. Нали знаеш кое е най-фрапантното - да не изключваш vdc системата, защото колата губи гаранция. И това са ти го написали в книжката.И това е последния фейслифт на нисана. колата е от преди 10 и повече години модел, разбираемо, ама можеше малко да се постараят. И понеже имам и порше та мога да направя пряко сравнение на интериора на поршето е класи над нисана, а за инфотейнмънта на поршето може би е един от най-добрите. Мерна ми се че имаш и нсх. Ако е истина може би сме се гонили по околовръстното на София, като мернеш гтр с номер 040010:21 20.09.2018
35 БатП
До коментар #25 от "Чочо":
Леле, ти как се излагаш. 10-годишната кола за 170 000 всъщност е 10-годишна кола за 360 000. Ако наистина имаше ГТР щеше да знаеш, че дори базовия е почти 200 000, нисмото почти по две. Ама какво да ти обяснявам де, все пак NSX имаш хахахахаха. А колко удобно пропускаш всички поршета, които разплакват и двете японки и то даже в не най-наточените си версии. И докато в българия NSX я има, я няма, GT3RS вече има доста, даже събор могат да си направят. Не те интересува, че са продали 111 на фона на 6000, защото така ти изнася. Айде, обратно в жълтурската дупка, че сте смешни всички ГТР фенчета.Коментиран от #36
10:23 20.09.2018
36 Антон
До коментар #35 от "БатП":
В България със сигурност има и поне едно гт 2 рс. , което видях на представянето от дилъра и вече беше продадено. А относно колегата с нсх-а може и да има. Веднъж се засякох с някаква такава кола и се гонихме между колите по околовръстното, мислех че е някъв курвет ама после видях че курвета не е с такива гърнета,беше някъде пролетта или началото на това лято, та по-скоро му вярвам за нсх.11:25 20.09.2018
37 Чочо
Коментиран от #41
11:35 20.09.2018
38 Чочо
11:41 20.09.2018
39 Чочо
Коментиран от #44
11:48 20.09.2018
40 ГосТ
До коментар #33 от "CL500":
Е недей така,да отричаш японските автомобили във WRC е смешно ! Ама много смешно! Много ясно, че Citroen и французите са най великите там и в Дакар, и не знам къде го буташ това умрело Ауди във WRC. Всъщност освен във филма Транспортер,къде ли го има па него и БМВ също, видехме ги във Формула. Ферари е ясно,но забравяш и Рено, които до скоро правиха двигатели и за Ред бул и в частност Фетел. Разбира се, че европейското автомобилостроене е по добро от японското,но в него влизат Италия и Франция,а не само швабите. И пак казвам, смешно е да се отричат японските класики във всяка една дисциплина на автомобилният спорт.Коментиран от #42
12:20 20.09.2018
41 Антон
До коментар #37 от "Чочо":
До известна степен бях склонен да ти вярвам, ама с коментар 37 започвам да си мисля други работи. Да сравняваш интериора на ес класата с този на гт-р като материали и усещане на допир, изработка и шевове, е просто нелепо. Имаше едно нисмо в дилъра на околовръстното в софия,което поседя и го продадоха на някакъв сръбски маниак. Та въпросното нисмо беше на цена от порядъка на 360-380 хил.лв. Гт-р е от порядъка на 200-210 хил.лв. в зависимост от нивото на изпълнение. Говоря ти за нови коли. Също при този дилър имаше един тестов - бял на цвят, където доста хора му се изредиха да го ръчкат, месеци наред, още със студени масла на трансмисия и мотор, все пак е тестова кола, та го продадоха с 20-30 хил. надолу от официалната цена. Та може и да си този късметлия. Гт-р е бърза кола, това никой не го оспорва, но само толкова. Нито е луксозна, нито престижна. За тази си цена, няма друга която да върви толкова. и заради цената са всичките минуси които описах по-горе в предишен пост. Като гледам какво пишеш в 37 номер пост, може би си виждал гтр на картинка. Единствено нисмото изгледжа по-така вътре заради обшиването с алкантара навсякъде и маркировката на волана на къде сочат гумите. ама за 380 хилки оставаше и друго да бъде.Коментиран от #43, #47
12:58 20.09.2018
42 CL500
До коментар #40 от "ГосТ":
Човек, ти явно не си чувал за Аудито в фрупа В и Walter Rohrl. Това е от 80-те, когато публиката беше на трасето и колите профучаваха на метър от хората. После ги забраниха. Покледни в Уикипедията примерно назад в годините всички производители във ВРЦ и ще разбереш колко много са европейските и колко за японките, които изгряха само за кратък период и после залязоха. Дори сега корейците са по-напред, както и Форд. Само, че тоя Форд е европейски и германски - прави се в Кьолн, цивилният модел се разработва там, да не говорим за състезателния. Форд само дават 'добро' и парите, не и мозъците.13:04 20.09.2018
43 CL500
До коментар #41 от "Антон":
Антоне, то и аз се зачудих на колегата Чочо... Само, като прочетох писанието за МЕГА лукса на ГТР-а и, че бил по-луксозен от Ес-класа, и разбрах, колко е виждал и разбира нещата. То всъщност ми станаха ясно още с това, че имал последния НСЕкс, ама исках да му видя фантазиите до къде ще стигнат. На всеки разбирател на коли, а не някой хлапак-тинейджър, ако му паркираш тоя Нисан и до него Порше дори ГТ3РС да е (че ГТ2-ката РС струва над 400Кевра и не се вижда току-така) ще видиш кое ще събере погледите. Аз лично за парите на това Нисмо, бих си взел новата Панамера хибрид с 680 коня или новия фейс на Ес-купето 63АМГ 4МАтик+ с 612 коня. Искам като седя в колата си да чувствам ексклузивност, лукс и бързина. а за баш спортистите, изборът е друг и доста далеч от кой да е Нисан.13:18 20.09.2018
44 Plameni
До коментар #39 от "Чочо":
Пълни глупости пишеш .Хонда имат шест световни титли като доставчици на двигатели във Формула 1 колкото и Мерцедес без да броим 2018 ,която са на път да спечелят.Коментиран от #45
13:26 20.09.2018
45 CL500
До коментар #44 от "Plameni":
Мерцедес имат във Ф1 6 титли като отбор, но ако броим и като доставчици на двигатели имат още 4 (3 с МакЛарън и 1 с Браун), така че са общо 10. Просто има един половин вековен период, когато не са се състезавали във Ф1. А Хонда са общо с 5 (4 с макЛарън и 1 с Уилямс). Те Рено са с повече от тях - имат 11 титли, Форд - с 13, Ферари с 15 и т.н., и т.н. Има и Алфа Ромео, Мазерати и т.н. Други японски освен тези общо 5 на Хонда НЯМА! Ама той човека си живее със собсвените си мантри на японските спортни постижения :-)13:48 20.09.2018
46 Plameni
До коментар #26 от "Чочо":
Пълни глупости. Мерцедес никога не са участвали с фирмен отбор в рали Париж Дакар. Слаб 2 за свободното съчинение.13:55 20.09.2018
47 Чочо
До коментар #41 от "Антон":
Въпросното Nismo го продадоха за 270 000 лв, ясно? 320 000 лв по каталог обаче с големи отстъпки щото то си беше тест. Вижте явно гледаме с различни очи нещата което не е лошо, шарен свят, мнения всякакви, GTR имал мокет, да а велтер нямаше ли, а родопски килим? Или черга някоя, разбирам ви че харесвате германски автомобили, но на гърба на други автомобили да им правите реклама, на мен са ми грозни, мудни прекалено тежки, единствения автомобил с който щях да катастрофирам беше точно S 63 купе, много неадекватна кола, зверски тежка а спирачките просто не могат да смогнат, и ходихме с нея до Италия, правихме 3 часа тест драйв на Ферари 488 на Push Start в Маранело и след това като си тръгнахме екзалтирани едва ли не искахме да караме тая каца S 63 като Ферари, да ама не, има момент при ускорение в който купето става като чук без дръжка, неуправляем и опасен, буквално се изправих на педала на спирачката, изключително тромава машина която е спортен автомобил само по документи. Колкото до GTR, това което казвате е вярно за GTR от 2008-2010, вярно имаше кофти материали тук-там, вярно резолюцията беше малка и вярно имаше пиксели и бъгясваше, но за GTR в момента, или не сте го виждали на живо, или сте крайно заслепени германски фенове, просто не е нормално. И да де, двигателите на Хонда са спечелили много повече от мерцедес във Ф1, но аз съм говорил глупости, всичко кожа и карбон без пластмаси но не било луксозно, а де, и жена ми не ще да слиза от него и според неКоментиран от #49
14:24 20.09.2018
48 Чочо
14:35 20.09.2018
49 CL500
До коментар #47 от "Чочо":
Човек, спри се с неадекватните сравнения. Кой те излъга, че Ес-купето е спортен автомобил, кой го твърди. Това е луксозно спортно купе, но не е спортен автомобил. Кой би го твърдял с теглото му от 2 тона? Никой, само ти и как ще го сравняваш с лекото Ферари, все едно да им сравняваш комфорта или ще кажеш, че Ферари и возят по-комфортно :-) А за Ф1 стига си се излагал за тези Хонди. Ето виж тук цялата история на шампионите, колите им и двигателите: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_World_Drivers%27_Champions . Стига си си измислял!!!!!!!!!!!!!!!!Коментиран от #51, #52
14:44 20.09.2018
50 Чочо
Коментиран от #53
14:45 20.09.2018
51 Чочо
До коментар #49 от "CL500":
Дали разбрах правилно? т.е S 63 AMG няма претенции да е спортен автомобил, така ли?Коментиран от #54, #58
14:49 20.09.2018
52 Чочо
До коментар #49 от "CL500":
В Маранело ходил ли си? Рядко ужасни пътища има там, дупки, кръпки и пропаднал асфалт дори по много правите отсечки, влез в дупка или мини през пропаднал сектор с 240 км/ч с Ферари 488 и после с S 63, там виждаш кое как вози, е с мерцедеса ако не ти изпадат зъбите и бъбреците ми се обади, Ферарито нищо не усеща там, все пак едното има ултра професионално окачване ако мога да се изразя така, на другото и спорт+ е нещо като любителско да не кажа аматьорско, или возията я гледаме при 70 км/ч а?14:54 20.09.2018
53 CL500
До коментар #50 от "Чочо":
Това пък е съвсем глупаво да намесваш и тунинг доработки, дето след всеки старт имат основен ремонт, мощността е само с нитро и това е. все едно да намесим ЛьоМанското Порше от ЕлЕмПи1 серията. Няма смисъл, нали :-) А за по-серийни така, Мерцедес изваждат Проджект 1 с Ф1 възли, какво ще изкарат Тойота или Нисан - 10 годишния Нисан ли. Пълен застой е там. А за лукс - Ес класата е по-луксозна и изтънчена от Лексуса, а да не говорим за Майбах-а. Знаеш и концепта, оня червения какъв е. Къде е Лексуса? И за твоя любим Нисан - въпросът е защо сключиха договор с Рено и Мерцедес за двигателите. Нали се сещаш, че Мерцедес заимстват малки двигателчета от тях до 1.4, 1.5, 1.6 литра и дават ноу-хау за 2.0 литровите и забележи - дават на ИНФИНИТИ (твоя Нисан) ноу-хау за V6 и V8. Това е договорът им, не го измислям аз, а официалното становище на компаниите по договора им. Защо питам :-)Коментиран от #55
14:58 20.09.2018
54 CL500
До коментар #51 от "Чочо":
Разбира се, че коя да е Ес-класа, ако ще и Брабус да е, няма претенции за СПОРТЕН автомобил! Кола над 2 тона няма как да е! Това е луксозно купе, което е просто бързо и не мудно, но как се вкарват 2 тона в завой, ако ще и 2000 коня да е? Никой нормален човек не твърди, че е спортна кола. Гледай там за Мерцедес ГТ-Р или новото чудо Проджект 1 !Коментиран от #56
15:02 20.09.2018
55 Чочо
До коментар #53 от "CL500":
т.е AMG не е спортен автомобил? и защо са му над 600 к.с като не можеш да го вкараш в завой? Да се пребиеш по-качествено? И да разбирам ли че двигателят на GTR според теб е двигател на мерцедес? /няма нищо общо с мерцедес но аз да питам теб/, щото ти можеш да ми кажеш коя кола от коя е по-луксозна, аз нямам сетива и ценностна система да знаеш, вече ще се допивам до теб. За менЛексус ЛС е в пъти по-луксозен от всяка гермаснка лимузина како и от онова с фалиралото име майбах дето фалираха щото просто бяха имитация на лукс но пак ни ги врат за втори фалит явно. Мазерати Куатропорте е много по-луксозно от германските и от онова червеното фалиралото. Това е моето мнение и то не подлежи на коментар, карал съм ги, германците просто са 10 години назад от Лексус и това е, точка, ако искаш можеш да убеждаваш някой друг, нем да ме убеждаваш, няма смисъл.15:13 20.09.2018
56 Чочо
До коментар #54 от "CL500":
Това нещо проджект 1 няма да излезе още 5 години и като излезе ще е морално остаряло и за смях, плашат гаргите а на изложение бяха сложили дървени педали за да има някакви поне. Това с проджект 1 е все едно аз да кажа на Антъни Джошуа че ще го пребия ама сега се готвя и ще види той, ще изляза по-силен от него, по-бърз, по-концентриран, ще види той, нещо невиждано ще види. Ахахаха, знам че ще е най-великата кола в историята, ама само да излезе, само да излезе де и ги почва ахахахахаКоментиран от #62
15:17 20.09.2018
57 Чочо
15:21 20.09.2018
58 Plameni
До коментар #51 от "Чочо":
Mercedes S 63 AMG е комфортен и луксозен седан който може да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,5 сек.,докато на задната седалка ти се охлажда шампанското.Коментиран от #60
15:23 20.09.2018
59 Tetsujin
15:28 20.09.2018
60 Чочо
До коментар #58 от "Plameni":
Нали не влизало в завой щото било много тежко? Да не е луксозен автомобил с който докато огъваш най-близката мантинела, шампанското ти се пръска в тиквата?Коментиран от #61
15:31 20.09.2018
61 Plameni
До коментар #60 от "Чочо":
MAGIC BODY CONTROL се грижи да не ми се разлее шампанското .Ама и ти много глупости написа ,как Ferrari возело по-добре от Mercedes S klasse.Коментиран от #63
15:59 20.09.2018
62 Plameni
До коментар #56 от "Чочо":
За твое сведение Mercedes AMG Project One започва доставки на 06.2019 г.Всичките 275 бройки са продадени на цена от 2,7 мил. ЕвроКоментиран от #64
16:32 20.09.2018
63 Чочо
До коментар #61 от "Plameni":
Знаем го magic body control-а нали баш с него щяха да ни изпадат зъбите, влез в продънен асфалт с 240км/ч и ще видиш магически звезди посред бял ден, само окачването на 488 струва повече от половината мерцедес, нали по същия път минах, че да не е било и с повече от 240, Ферарито е пърформанс кар, там всичко си има цел и работи, та ако искаш да не усетиш неравности по пътя със супервисока скорост, Ферари е това което ти трябва окачването е съвършено, а ако искаш да останеш без зъби, всеки S 63 AMG ще ти свърши работа. Явно не си карал Ферари а? Иначе мерцедеса че вози меко със 100 км/ч по равен път това всички го знаем.16:35 20.09.2018
64 Чочо
До коментар #62 от "Plameni":
За мое сведение? Браво бе, да те осведомя и аз малко? В момента тестват прототипа в Англия, все още нямат никакво разрешение да стъпят на обществен път, нещо им циклят документите. Нямат нито 1 произведена бройка дори за тест освен прототип, т.е те нямат идея все още как ще произвеждат колата, а защо са само 275 бройки? Защото сервизните акции ще са абсурдни, те ще я дооправят в движение, но през 2019 тази кола няма да излезе, дори със всичките смехотворни правила на мерцедес че на всеки 50 000 км трябвало да се сменя основния агрегат, за пръв път чувам такова малоумие в автомобил. Много са велики ама не точно.16:44 20.09.2018
65 Антон
17:26 20.09.2018
66 Чочо
18:16 20.09.2018
67 Ха ха
21:48 20.09.2018
68 Хери Пуси
01:42 21.09.2018
69 Хери Пуси
01:46 21.09.2018
70 Хери Пуси
01:56 21.09.2018
71 Хери Пуси
А от личен опит говоря, след 10 години немски минах на японски от 5-6 години и определно посещавам сервизите доста по-рядко. Европейците като цяло правят по-добри интериори и естетически дизайна повече ни допада но предпочитам да не ходя редовно по майстори или да се притеснявам, че колата може да ме остави на пътя, така че аз залагам на японско.
02:00 21.09.2018
72 БатП
Коментиран от #75
08:27 21.09.2018
73 Внимание
Коментиран от #77
10:28 21.09.2018
74 Внимание
10:40 21.09.2018
75 Пбат
До коментар #72 от "БатП":
Ето го следващия за освидетестване, не пич, на GTR му сменят скоростната кутия най-често на 5 000 км, даже и двигател сменят на 7500 км, а купето цялото се сменя на 9 000 км. А германска кола в сервиз не влиза, там нищо не се сменя и не се разваля, 7Gtronic и Airmatic изкарват по 6 милиона километра и не само това, ами до 6 милиона км пробег ауди, бмв и мерцедес сменят по едни накладки и 2 пъти масло, там и крушки не горят, лукса е като в Бъкингамския дворец а скоростта е като в Star Wars.10:48 21.09.2018
76 Стоянов
Коментиран от #78
12:23 21.09.2018
77 Plameni
До коментар #73 от "Внимание":
Да си охладиш шампанското отдавна не е сензация при Мерцедес дори една стара Е класа на двайсет и повече години го може,също разполага и с електро магнитно активно окачване (можеш да избираш между комфорт и спорт)При една петнадесет годишна Е класа имаш и въздушно окачване. Една 124 -ка на повече от тридесет години има ниворегулиране на задното окачването и зъбите ти могат да опадат само от студената бира от хладилната жабка12:43 21.09.2018
78 Plameni
До коментар #76 от "Стоянов":
TUV публикува класацията на най-надеждните коли втора употреба. До 3 годишни Porsche 911-второ място. До 7 годишни Porsche 911- второ място.До 9 годишни Porsche 911- първо място. До 11 годишни Porsche 911- първо мястоVesti.bg 07.11.2016 г.
Коментиран от #79
13:02 21.09.2018
79 Стоянов
До коментар #78 от "Plameni":
Ето и още информация от TUV, която услужливо си пропуснал - 2008 2-3 годишни Porsche 911-единадесето място. 2009 2-3 годишни Porsche 911- деветнадесето място. 2011 4-5 годишни Porsche 911- четвърто място. 2012 2-3 годишни Porsche 911- четвърто място. Не ми приличат тези резулати на водещ по здравина модел и все пак 911 не е шампиона по чупене на порше, панамера и кайен са най-големите трошки там.Коментиран от #80
18:10 21.09.2018
80 Plameni
До коментар #79 от "Стоянов":
Пропуснал съм много да спомена .Според докладите на TUV за надежност на автомобилите на възраст между 6-7 год. 8-9 год. 10-11 год за ЦЕЛИЯ ПЕРИОД 2007 г. до 2017 г.Porsche имат само първо място и едно две втори места.Докладите на ТUV можеш да видиш на www.anusedcar.com
Коментиран от #82
22:26 21.09.2018
81 1944
До коментар #2 от "гост":
това е тойота, не кремълски "кортеж".07:41 22.09.2018
82 Внимание
До коментар #80 от "Plameni":
Май различен TUV гледаш ми се струва а? http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/porsche-911 Ето ти го списъйка, като гледам тия 19-ти, 9-ти, 4-ти места, къде са тръгнали тия? Хладилници в автомобилите е имало много преди мерцедес - Крайслер, Ролс-Ройс, Ягуар и т.н А за умрелия magic body control, ти минавал ли си през голяма дупка с него? Какво ми ги обясняваш тия умрели пневматични окачвания airmatic дето на 70 000 км искат основен ремонт щото сутрин си намираш колата кльофнала и единствения вариант е да ти качат до сервиза, та питам те, минавал ли си с висока скорост през голяма дупка или голяма неравност с magic body control? Или на фенчетата на мерцедс много им се иска физиката да не важи за тях, ма тя за съжаление важи, и то за тежките каручки от щутгарт важи доста, често изправят магически завоите и изкривяват мантинелите щото си мислят че физиката е само за другите. И какви са тия глупости, мерцедес не били участвали като отбор на Дакар, ахахахаха на Дакар няма отбори бе, там всеки избира кола, дали производителят ще го подкрепи значение няма, колата представя даден производител, те и Мицубиши щом така гледаме нещата не са участвали като отбор на дакар ама Паджберо има 12 победи а G класата 1, през всички тия години 1 жалка победа от 1983 за G класата, нали била много проходима? Портални мостове, блокажи? Май само рекламата и е голяма 12-1 за Мицубиши, а и те не са уаствали като отбор, щото както казах, на Дакар отбори няма, има пилоти и избра10:13 22.09.2018
83 Внимание
Коментиран от #84
10:25 22.09.2018
84 Plameni
До коментар #83 от "Внимание":
В нито един мой коментар не съм писал такива глупости ,а именно : с моя magic body control прелитам през пропасти по 50 метра и тротоари и се движа със 140 км/ч.Никъде не пиша , че физичните закони не важат за Мерцедес. Никъде не пиша , че Мерцедес първи са монтирали хладилник в техните автомобили. Относно въздушното окачване просто както ти можеш да си намериш автомобила клекнал заради спукана гума, така е и със спуканата възд. възглавница просто смени повредената част , и давай пълна газ.Всички премиум автомобили използват въздушно окачване и при всички може да се повреди.За Дакар или каквото и да е друго автомобилно състезание без фирмена подкрепа просто си обречен на провал.За проходимостта на Мерцедес мисля , че две мнения няма .Със своя лукс, три 100% блокажа ,понижаващи предавки, системата 4Matic, портални мостове с клиренс от 450 мм ,мощност достигаща до 585 кс.Не мисля ,че Mitsubishi е нещо повече в сравнение с Mercedes Относно Porsche и докладите наTUV за периода (примерно )от 2007 до 2017г. на ВЪЗРАСТ МЕЖДУ 6-7 год., 8-9 год. ,10-11 год. НИКОГА НЕ СА БИЛИ 14,9,ИЛИ 4. Чети ВНИМАТЕЛНО .04:10 23.09.2018