На автосалона в Париж се състоя премиерата на третото поколение Mercedes-Benz B-Klasse W247. В технически план компактният ван не се различава особено от A-Klasse, но разлики все пак има. Моделът ще се предлага с пет двигателя, три от които дизелови, а за хибридна или електрическа версия не се споменава и дума.
Новата B-Klasse има междуосие от 2 729 мм, къси надвеси и колела с размер от 16 до 19 цола. Автомобилът изглежда по-скоро спортно, отколкото като миниван. Атлетичност придават спойлерът на вратата на багажника, тесните стопове и двата ауспухни накрайника.
Приборният панел се състои от два големи монитора, на които се извежда цялата необходима информация. В базовата версия диагоналът на дисплеите е 7 инча, а в по-скъпите модификации - 10.25-инчов.
Салонът не само е станал по-просторен и модерен, а и предлага опции, които доскоро бяха достъпни само в автомобилите от по-висок клас. Такива например са седалките с масаж и електрическите регулировки с памет.
Задната седалка на новата B-Klasse може да се мести в диапазон 14 см, а наклонът на облегалката се регулира. Така обемът на багажника варира от 455 до 705 литра, а ако седалката бъде сгъната, вместимостта достига 1 540 литра.
Подобно на A-Klasse по-голямата ѝ сестра ще се оборудва с мултимедията MBUX, която разполага с изкуствен интелект. С негова помощ системата се приспособява към предпочитанията на водача и семейството му.
За високото ниво на безопасност отговарят технологии, познати от S-Klasse. Комплексът от системи включва и автономно управление. Active Distronic може да регулира скоростта и да я намалява автоматично преди завои, кръстовища или кръгови движения.
Всички двигатели, които ще се монтират на W247, покриват нормите на екологичния стандарт Евро-6. Миниванът ще дебютира с 2.0-литров дизел с мощност от 150 до 190 к.с. в зависимост от модификацията. Моторът ще работи съвместно с 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.
Останалите агрегати в гамата ще се предлагат със 7-степеннен автомат 7G-DCT. Те са 1.5-литров турбодизел със 116 к.с. и 1.3-литровия бензинов двигател, разработен съвместно с Renault. Той ще развива 136 или 163 коня. На по-късен етап ще започне предлагането на още няколко моторизации и версия с двойно предаване.
Продажбите започват на 3 декември, а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите през февруари догодина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
17:52 02.10.2018
2 цистит
17:53 02.10.2018
3 гост
18:09 02.10.2018
4 ВСВСВС
18:11 02.10.2018
5 не са те
21:07 02.10.2018
6 Jacques Yves Moineau
Коментиран от #7
22:00 02.10.2018
7 ВАГ
До коментар #6 от "Jacques Yves Moineau":
Не е важно какъв е двигателя а колко замърсява ,хората си имат еконорми . Примерно: три дизелови камиона (в Германия)замърсяват по-малко от една малка бензинова кола (в България) шеста употреба която гори по кило масло на сто.Коментиран от #12
23:22 02.10.2018
8 Гошо
И това вътре всички Мерцедеси от S до А класа да са еднакви е отвратително.
Коментиран от #10
07:09 03.10.2018
9 гост
09:19 03.10.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 арогантен
11:14 03.10.2018
12 Jacques Yves Moineau
До коментар #7 от "ВАГ":
Хахаха, поговори с някой, който се занимава с автодиагностика, или някой който работи в пункт за технически прегледи, и ще разбереш колко са екологични новите дизели12:27 03.10.2018
13 КИА
Коментиран от #14
10:12 05.10.2018
14 ФЕН
До коментар #13 от "КИА":
Ти май не си виждал КИА, отпред маската и прилича на кокал като на Форд Ескорт Мк1 от 1972 г. Няма нищо общо с Б класата15:37 05.10.2018