2 Октомври, 2018 17:44 7 611 14

B-Klasse: Трети опит

  • mercedes-benz-
  • b-klasse-
  • w247-
  • париж 2018

На автосалона в Париж се състоя премиерата на третото поколение Mercedes-Benz B-Klasse W247. В технически план компактният ван не се различава особено от A-Klasse, но разлики все пак има. Моделът ще се предлага с пет двигателя, три от които дизелови, а за хибридна или електрическа версия не се споменава и дума.

Новата B-Klasse има междуосие от 2 729 мм, къси надвеси и колела с размер от 16 до 19 цола. Автомобилът изглежда по-скоро спортно, отколкото като миниван. Атлетичност придават спойлерът на вратата на багажника, тесните стопове и двата ауспухни накрайника.

Приборният панел се състои от два големи монитора, на които се извежда цялата необходима информация. В базовата версия диагоналът на дисплеите е 7 инча, а в по-скъпите модификации - 10.25-инчов.

Салонът не само е станал по-просторен и модерен, а и предлага опции, които доскоро бяха достъпни само в автомобилите от по-висок клас. Такива например са седалките с масаж и електрическите регулировки с памет.

Задната седалка на новата B-Klasse може да се мести в диапазон 14 см, а наклонът на облегалката се регулира. Така обемът на багажника варира от 455 до 705 литра, а ако седалката бъде сгъната, вместимостта достига 1 540 литра.

Подобно на A-Klasse по-голямата ѝ сестра ще се оборудва с мултимедията MBUX, която разполага с изкуствен интелект. С негова помощ системата се приспособява към предпочитанията на водача и семейството му.

За високото ниво на безопасност отговарят технологии, познати от S-Klasse. Комплексът от системи включва и автономно управление. Active Distronic може да регулира скоростта и да я намалява автоматично преди завои, кръстовища или кръгови движения.

Всички двигатели, които ще се монтират на W247, покриват нормите на екологичния стандарт Евро-6. Миниванът ще дебютира с 2.0-литров дизел с мощност от 150 до 190 к.с. в зависимост от модификацията. Моторът ще работи съвместно с 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Останалите агрегати в гамата ще се предлагат със 7-степеннен автомат 7G-DCT. Те са 1.5-литров турбодизел със 116 к.с. и 1.3-литровия бензинов двигател, разработен съвместно с Renault. Той ще развива 136 или 163 коня. На по-късен етап ще започне предлагането на още няколко моторизации и версия с двойно предаване.

Продажбите започват на 3 декември, а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите през февруари догодина.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driving pleasure

    7 12 Отговор
    Ония идоит Вагенер е крайно време да го изритат - копи пейст на новата А-класа 1:1 само една педя по-висок таван. Тоя окъка вече целия пейзаж, мързеливото к****...
  • 2 цистит

    20 3 Отговор
    като се сетя първата какво грозилище беше, сега мога само да се радвам
  • 3 гост

    9 11 Отговор
    Отзад все едно виждам ауди и то старата генерация на 3 и 4-ката.
  • 4 ВСВСВС

    10 9 Отговор
    Това отзад иглежда точно като Голф 7-ца
  • 5 не са те

    9 3 Отговор
    Много е безлична и ако се абстрахирам от емблемата просто по нищо друго не мога да я асоциирам с Мерцедес отвън. Наистина някои детайли приличат неприятно на модели на други компании. От алчност за пари се навират в клас дето нито могат, нито им отива. Добре си правеха едно време от 190-ка/C-класа и нагоре, но беше тая....
  • 6 Jacques Yves Moineau

    6 4 Отговор
    На мен друго ми е интересно, говорим за екология, забрана на дизели в половин Европа, а тези дебютират с дизелов двигател, че и 2 литра....нещо не ми се вързва

    Коментиран от #7

  • 7 ВАГ

    7 7 Отговор

    До коментар #6 от "Jacques Yves Moineau":

    Не е важно какъв е двигателя а колко замърсява ,хората си имат еконорми . Примерно: три дизелови камиона (в Германия)замърсяват по-малко от една малка бензинова кола (в България) шеста употреба която гори по кило масло на сто.

    Коментиран от #12

  • 8 Гошо

    5 2 Отговор
    А моторите? Рено?
    И това вътре всички Мерцедеси от S до А класа да са еднакви е отвратително.

    Коментиран от #10

  • 9 гост

    6 1 Отговор
    Много безлично. Първата Б класа беше наистина оригинална и различна, и дори да дадеш повече пари за нея ти знаеш, че ги даваш за мерцедес. А това е толкова размито като форма, че не се знае какво е. Трябва колата да ти харесва от пръв поглед, за да влезеш с удоволствие после в нея и да й видиш салона. Ако не те печели с първото то второто няма сначение.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 арогантен

    1 4 Отговор
    Много хубаво коле. Браво
  • 12 Jacques Yves Moineau

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "ВАГ":

    Хахаха, поговори с някой, който се занимава с автодиагностика, или някой който работи в пункт за технически прегледи, и ще разбереш колко са екологични новите дизели
  • 13 КИА

    0 2 Отговор
    най-спокойно може да се продава и като Киа, само сменят емблемите.

    Коментиран от #14

  • 14 ФЕН

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "КИА":

    Ти май не си виждал КИА, отпред маската и прилича на кокал като на Форд Ескорт Мк1 от 1972 г. Няма нищо общо с Б класата