Новини

B-Klasse: Трети опит

Публикувана: 2 Октомври, 2018 17:44
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5323
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На автосалона в Париж се състоя премиерата на третото поколение Mercedes-Benz B-Klasse W247. В технически план компактният ван не се различава особено от A-Klasse, но разлики все пак има. Моделът ще се предлага с пет двигателя, три от които дизелови, а за хибридна или електрическа версия не се споменава и дума.

Новата B-Klasse има междуосие от 2 729 мм, къси надвеси и колела с размер от 16 до 19 цола. Автомобилът изглежда по-скоро спортно, отколкото като миниван. Атлетичност придават спойлерът на вратата на багажника, тесните стопове и двата ауспухни накрайника.

Приборният панел се състои от два големи монитора, на които се извежда цялата необходима информация. В базовата версия диагоналът на дисплеите е 7 инча, а в по-скъпите модификации - 10.25-инчов.

Салонът не само е станал по-просторен и модерен, а и предлага опции, които доскоро бяха достъпни само в автомобилите от по-висок клас. Такива например са седалките с масаж и електрическите регулировки с памет.

Задната седалка на новата B-Klasse може да се мести в диапазон 14 см, а наклонът на облегалката се регулира. Така обемът на багажника варира от 455 до 705 литра, а ако седалката бъде сгъната, вместимостта достига 1 540 литра.

Подобно на A-Klasse по-голямата ѝ сестра ще се оборудва с мултимедията MBUX, която разполага с изкуствен интелект. С негова помощ системата се приспособява към предпочитанията на водача и семейството му.

За високото ниво на безопасност отговарят технологии, познати от S-Klasse. Комплексът от системи включва и автономно управление. Active Distronic може да регулира скоростта и да я намалява автоматично преди завои, кръстовища или кръгови движения.

Всички двигатели, които ще се монтират на W247, покриват нормите на екологичния стандарт Евро-6. Миниванът ще дебютира с 2.0-литров дизел с мощност от 150 до 190 к.с. в зависимост от модификацията. Моторът ще работи съвместно с 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Останалите агрегати в гамата ще се предлагат със 7-степеннен автомат 7G-DCT. Те са 1.5-литров турбодизел със 116 к.с. и 1.3-литровия бензинов двигател, разработен съвместно с Renault. Той ще развива 136 или 163 коня. На по-късен етап ще започне предлагането на още няколко моторизации и версия с двойно предаване.

Продажбите започват на 3 декември, а първите автомобили ще бъдат доставени на клиентите през февруари догодина.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Driving pleasure
1 Отговор
Ония идоит Вагенер е крайно време да го изритат - копи пейст на новата А-класа 1:1 само една педя по-висок таван. Тоя окъка вече целия пейзаж, мързеливото к****...

Оценка:
-11 +7

цистит
2 Отговор
като се сетя първата какво грозилище беше, сега мога само да се радвам

Оценка:
-2 +20

гост
3 Отговор
Отзад все едно виждам ауди и то старата генерация на 3 и 4-ката.

Оценка:
-10 +9

ВСВСВС
4 Отговор
Това отзад иглежда точно като Голф 7-ца

Оценка:
-8 +10

не са те
5 Отговор
Много е безлична и ако се абстрахирам от емблемата просто по нищо друго не мога да я асоциирам с Мерцедес отвън. Наистина някои детайли приличат неприятно на модели на други компании. От алчност за пари се навират в клас дето нито могат, нито им отива. Добре си правеха едно време от 190-ка/C-класа и нагоре, но беше тая....

Оценка:
-2 +9

Jacques Yves Moineau
6 Отговор
На мен друго ми е интересно, говорим за екология, забрана на дизели в половин Европа, а тези дебютират с дизелов двигател, че и 2 литра....нещо не ми се вързва

Коментиран от #7


Оценка:
-3 +6

ВАГ
7 Отговор

До коментар #6 от "Jacques Yves Moineau":


Не е важно какъв е двигателя а колко замърсява ,хората си имат еконорми . Примерно: три дизелови камиона (в Германия)замърсяват по-малко от една малка бензинова кола (в България) шеста употреба която гори по кило масло на сто.

Коментиран от #12


Оценка:
-7 +6

Гошо
8 Отговор
А моторите? Рено?
И това вътре всички Мерцедеси от S до А класа да са еднакви е отвратително.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +5

гост
9 Отговор
Много безлично. Първата Б класа беше наистина оригинална и различна, и дори да дадеш повече пари за нея ти знаеш, че ги даваш за мерцедес. А това е толкова размито като форма, че не се знае какво е. Трябва колата да ти харесва от пръв поглед, за да влезеш с удоволствие после в нея и да й видиш салона. Ако не те печели с първото то второто няма сначение.

Оценка:
-1 +5

10
Този коментар е премахнат от модератор
арогантен
11 Отговор
Много хубаво коле. Браво

Оценка:
-4 +1

Jacques Yves Moineau
12 Отговор

До коментар #7 от "ВАГ":


Хахаха, поговори с някой, който се занимава с автодиагностика, или някой който работи в пункт за технически прегледи, и ще разбереш колко са екологични новите дизели

Оценка:
-2 +2

КИА
13 Отговор
най-спокойно може да се продава и като Киа, само сменят емблемите.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +0

ФЕН
14 Отговор

До коментар #13 от "КИА":


Ти май не си виждал КИА, отпред маската и прилича на кокал като на Форд Ескорт Мк1 от 1972 г. Няма нищо общо с Б класата

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Кадиев
Независимият депутат Георги Кадиев по време на дебатите за кандидатурата на Меглена Кунева за министър на образованието:
Ако за министър на образованието се търси красива и скандална жена, Гери-Никол става..."

Още бисери