Last news in Fakti

6 Октомври, 2018 12:00 12 843 18

Едно SUV, идеално за теглене на каравана

  • volkswagen-
  • touareg-
  • каравани-
  • кемпери
Едно SUV, идеално за теглене на каравана - 1

Къмпингуването с кемпери и каравани става все по-популярно у нас. Освен по морето, подобни излети все по-често се правят и в планината през лятото и през зимата. За да можете да практикувате целогодишно въпросният начин на почивка обаче обикновените кемпери не вършат работа.

Едно SUV, идеално за теглене на каравана

Не всички от тях са със системи 4х4, а високият им център на тежестта ограничава пътуването до основно равни настилки. Не така стоят нещата ако теглите компактна каравана с подходящ всъдеход. Един такъв автомобил, който е сравнително широко разпространен у нас, предлага се на прилични цени и могат да се намерят добри екземпляри на вторичния пазар е VW Touareg.

Едно SUV, идеално за теглене на каравана

През 2006 г. Volkswagen реши да рекламира възможностите на своя Touareg по нестандартен начин. Германското SUV успя да издърпа гигантски лайнер Boeing 747. При това в съвсем стандартен вид, ако не броим баластната тежест в багажника. Имайки предвид това постижение, едва ли е учудващо, че Touareg е сред предпочитаните модели за теглене на каравани.

Едно SUV, идеално за теглене на каравана

В ценовия ни диапазон попадат коли от първото поколение (2002 - 2010 г.), оборудвани с 2.5-литров TDI двигател със 174 к.с. Това е далеч от възможностите на модела с V10 двигател, който изтегли самолета, но все пак предлага въртящ момент от 400 Нм още при 2000 об/мин. Възможно е да попаднете и на бензинова версия с 3.2-литров двигател, повечето от които са оборудвани с газова уредба. Тези версии на Touareg имат мощност от 220 к.с. и 305 Нм при 3200 об/мин. Какви екземпляри от първото поколение на модела се предлагат у нас, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Киро

    15 37 Отговор
    Е тва е най добрият джип до 15 хил.Не онези японски каруци.

    Коментиран от #2, #4, #11, #17

  • 2 Механик

    44 13 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    Прав си Кире, нека и много други мислят като теб, за да има работа за мен в сервиза. Иначе аз карам японско SUV и не ми създава никакви проблеми, но ако всички са като мен, как ще си изкарвам парите за хубави японски "джипки", а?

    Коментиран от #12

  • 3 qwerty

    26 10 Отговор
    за моето паджеро 3 само пари за нафта, застраховки и данъци давам, нека е тъп японски паркетник!
  • 4 Язе

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    С лек проблем по окачването и лесно минава 20хил.лв.Със сериозен отиваш на над 25хул.общо.Това е само по окачването.Тия бяха май с "резервоар"за вода в праговете.Такава кола не е евтина за каране-данъци,застраховки,ремонти и постоянни набези от крадците.
  • 5 Radara

    22 2 Отговор
    Браво Кире, яж дъвки турбо и карай 15 годишен немски премиум.
  • 6 Митко

    14 0 Отговор
    Хахаха едно сув тегли едно каравана, а вътре едно шофьор кара...
  • 7 Христо

    4 14 Отговор
    Всичко е до ниво на оборудване. Ако искаш да те вози супер комфортно и да не ти тръска шкембака си вземаш бройка със "скъпото" окачване. Ако не си с чак такива претенции си вземаш нормално пружинно окачване. Тея с паджеро тройките да си траят щот па тва дето не е джип, по-добре хонда црв пред тва паджеро лежащо на стари лаври от предходните модели.

    Коментиран от #8

  • 8 qwerty

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Христо":

    Гоуем си разбирач. Само за инфо познат с такъв Туярег плака като разбра, че трябва да сменя дюзи, а Паджерото поне не го сравнявай с разни црвера или равки, определено има разлика дори и в товарния отсек

    Коментиран от #14

  • 9 Професор

    5 3 Отговор
    Притежавам Touareg (7L) V10 5.0 TDI. Разполага с мощност от 313к.с. и 750 Нм/2000 об/мин.Предлага чудовищна тяга и динамично ускорение за солиден джип с маса от 2600кг.
  • 10 Кольо Дапа

    9 1 Отговор
    Голям Голф!
  • 11 АЛФА Q4

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    ТИ СИ КАРУЦА
    И ТОВА СЪЩО
  • 12 АЛФА Q4

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "Механик":

    ИТЕРЕСНО МИ Е ЗАЩО ПОЧТИ ВСИЧКИ МЕХАНИЦИ КАРАТ ИТАЛИАНСИ ИЛИ ЯПОНСКИ
    АМА ЗНАЧ ЗАЩО
    ЗАЩОТО АКО РАЗЧИТАТ НА ТЯХ ДА СЕ ИЗДЪРЖАТ, ЩЕ УМРАТ ОТ ГЛАД
  • 13 Иво

    2 3 Отговор
    Притежавам вече 6 години такъв автомобил бензинов w12 без да преувеличам единственото което съм сменил е предни и задни дискове и компресор на въздушното и консумативи .Колата не е евтина за подръжка но е изключително здрава и комфортна .В режим конмофорт вози много добре и плавно без удари в купето по нашите осеяни булеварди дупка до дупка.Мошност в изобилие -на Аутобан не в Бг .290км и можеше още малко.А двигателя събира 14л масло и то само определено за този модел е:-))
    Вече е на 3000000км и до момента няма тропане или признаци пък незнам какво му е слабото на въздушното токова ,като е соргиналните въздушни възглавници.
  • 14 Христо

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "qwerty":

    Мхм я разкажи за ядовете ба 3.2DID на въпросното паджеро. Отделно, че няма на половина възможностите извън пътя на предните поколения. Ама нали има по-хубава визия, яки фарове и настървена муцуна 😀
  • 15 балама

    3 0 Отговор
    ИВКА 3000000 за 6 год, Шапка ти свалям, Затова си с главни букви,
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 ЯПОНИЯ

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Киро":

    КАРУЦИ ДРУГ ПЪТ ЯПОНСКО 4,4 Е НАЙ ДОБРОТО
  • 18 гощо

    0 0 Отговор
    V6 е супер. Този сув за разлика от другите немски има бързи и бавни скорости,заключва деференциала.Новият модел е само с оф и он роуд но пак е опция.Дане говорим,че е доста комфортен вътре за разлика от един МЛ да речем.