Къмпингуването с кемпери и каравани става все по-популярно у нас. Освен по морето, подобни излети все по-често се правят и в планината през лятото и през зимата. За да можете да практикувате целогодишно въпросният начин на почивка обаче обикновените кемпери не вършат работа.
Не всички от тях са със системи 4х4, а високият им център на тежестта ограничава пътуването до основно равни настилки. Не така стоят нещата ако теглите компактна каравана с подходящ всъдеход. Един такъв автомобил, който е сравнително широко разпространен у нас, предлага се на прилични цени и могат да се намерят добри екземпляри на вторичния пазар е VW Touareg.
През 2006 г. Volkswagen реши да рекламира възможностите на своя Touareg по нестандартен начин. Германското SUV успя да издърпа гигантски лайнер Boeing 747. При това в съвсем стандартен вид, ако не броим баластната тежест в багажника. Имайки предвид това постижение, едва ли е учудващо, че Touareg е сред предпочитаните модели за теглене на каравани.
В ценовия ни диапазон попадат коли от първото поколение (2002 - 2010 г.), оборудвани с 2.5-литров TDI двигател със 174 к.с. Това е далеч от възможностите на модела с V10 двигател, който изтегли самолета, но все пак предлага въртящ момент от 400 Нм още при 2000 об/мин. Възможно е да попаднете и на бензинова версия с 3.2-литров двигател, повечето от които са оборудвани с газова уредба. Тези версии на Touareg имат мощност от 220 к.с. и 305 Нм при 3200 об/мин. Какви екземпляри от първото поколение на модела се предлагат у нас, вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Киро
Коментиран от #2, #4, #11, #17
12:03 06.10.2018
2 Механик
До коментар #1 от "Киро":
Прав си Кире, нека и много други мислят като теб, за да има работа за мен в сервиза. Иначе аз карам японско SUV и не ми създава никакви проблеми, но ако всички са като мен, как ще си изкарвам парите за хубави японски "джипки", а?Коментиран от #12
12:23 06.10.2018
3 qwerty
12:29 06.10.2018
4 Язе
До коментар #1 от "Киро":
С лек проблем по окачването и лесно минава 20хил.лв.Със сериозен отиваш на над 25хул.общо.Това е само по окачването.Тия бяха май с "резервоар"за вода в праговете.Такава кола не е евтина за каране-данъци,застраховки,ремонти и постоянни набези от крадците.12:47 06.10.2018
5 Radara
12:48 06.10.2018
6 Митко
12:59 06.10.2018
7 Христо
Коментиран от #8
13:18 06.10.2018
8 qwerty
До коментар #7 от "Христо":
Гоуем си разбирач. Само за инфо познат с такъв Туярег плака като разбра, че трябва да сменя дюзи, а Паджерото поне не го сравнявай с разни црвера или равки, определено има разлика дори и в товарния отсекКоментиран от #14
18:45 06.10.2018
9 Професор
20:29 06.10.2018
10 Кольо Дапа
21:32 06.10.2018
11 АЛФА Q4
До коментар #1 от "Киро":
ТИ СИ КАРУЦАИ ТОВА СЪЩО
22:41 06.10.2018
12 АЛФА Q4
До коментар #2 от "Механик":
ИТЕРЕСНО МИ Е ЗАЩО ПОЧТИ ВСИЧКИ МЕХАНИЦИ КАРАТ ИТАЛИАНСИ ИЛИ ЯПОНСКИАМА ЗНАЧ ЗАЩО
ЗАЩОТО АКО РАЗЧИТАТ НА ТЯХ ДА СЕ ИЗДЪРЖАТ, ЩЕ УМРАТ ОТ ГЛАД
22:44 06.10.2018
13 Иво
Вече е на 3000000км и до момента няма тропане или признаци пък незнам какво му е слабото на въздушното токова ,като е соргиналните въздушни възглавници.
10:16 07.10.2018
14 Христо
До коментар #8 от "qwerty":
Мхм я разкажи за ядовете ба 3.2DID на въпросното паджеро. Отделно, че няма на половина възможностите извън пътя на предните поколения. Ама нали има по-хубава визия, яки фарове и настървена муцуна 😀10:49 07.10.2018
15 балама
21:08 07.10.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ЯПОНИЯ
До коментар #1 от "Киро":
КАРУЦИ ДРУГ ПЪТ ЯПОНСКО 4,4 Е НАЙ ДОБРОТО15:51 08.10.2018
18 гощо
08:19 09.10.2018