ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Пълният капацитет на баварския автомобилен завод е 900 возила в денонощие. В момента от там ежедневно излизат по 680 автомобила с марка BMW.НИЕ ЗА МЕСЕЦ НЕМОЖЕМ ДА НАПРАВИМ ПО 680 КОЛИ А ТЕ НА ДЕН ПРАВЯТ ПО ТОЛКОВА,И ПОСЛЕ ПАК МИ ХВАЛЕТЕ КОЛИТЕ ОТ ЛОВЕЧ
Хайде сега отскочете и до Япония да видим и Японската прецизност, за да имаме база за сравнение. Най добрите автомобили се правят на ръка а не с помоща на роботи. За това и цената им е толкова висока.
Нито немските, нито японските автомобили се правят на ръка.Кои са по-добри се определя от начина на проектиране и степените на класа на точност на детаилите.Разбира се и качествения контрол, квалификацията и мотивацията на работниците и служителите.Японците си закриха завод в Щатите понеже не бяха доволни от качеството на Мазда6 и сега тя се прави само в Сузука.ДАли понастоящем германска фирма ще си закрие завода в Китай заради занижено качество а?За всеки, който поне малко разбира от техника е ясно, че японците са далеч напред в автомобилостроенето.Наскоро имаше една американска класация за най-добрите автомобили, която беше подредена така:
Субару, Мазда, Тойота, Хонда, Нисан..............................БМВ, Фолксваген(разбираите Ауди, Сеат, Шкода)
roboti gi pravqt no pone e kola a ne turski i frenski pik.4i :) kogato udete tam kadeto sgradata zavoda i muzeq na bmw 6te vidite kakvo e izjivqvaneto i da se ka4ite na posledniqt model na bmw da go zapali6 i da se redva6 :) kakto e na reklamata Radosta ot 6ofiraneto BMW :)
ee dosho ne ti li pisna s tiq nisani be samo debne6 kato izleze nekoq statiq s nemski avtomobili i ti si purva posiq na komentarite hvani se ka4i malko na nemska kola stiga se praish na razbira4
е...и народа са българите завистливи и винаги много разбиращи гледайте и завиждайте прост народ Дошо така като те гледам доста обичаш да плюеш БМВ както и другите хейтъри го правят . Едно мога да ви кажа гледайте реално не през вашия прост поглед и да говорите глупости.
БМВ са ме съмнявали винаги, гледам ги с лошо око и с огромно презрение , абе да ви кажа с една дума немски щайги . Най добри са японските коли естествено , начело с Нисан назбира се
само едно немога да разбера в тези коментари що за ид..ти си позволяват да изказват мнение като през мижавия си животец са видели 1-2 коли и се имат за разбирачи,аз лично съм сменил 10 автомобила от които съм карал и бмв и мн други.защо едни хубави автомобили трябва да се коментират от много некомпетентни ,първо покараите счупете правете и след това говорете.не искам лично никого да засягам просто немога да разбера що захора сме и кви ги ръсим.
Ами бъркаш се.Не ми е кеф да плюя по БМВ.Добри автомобили са, но само толкова.Надценени са.Имат добри качества.Новото М5 е страхотен автомобил.Някои хора обаче яко се превземат с хвалбите и суперлативите.Виж марката, която не понасям е Ауди.Тях ще ги плюя винаги.Тях и всички кенефи на ВАГ.
На някои водещи марки, като БМВ двигателите са толкова изцедени и напомпани с малък обем да изстискват много конски сили, че можем да обсъждаме качествата им само в категорията 2-годишна кола. От 2-та година нататък стават водещи кенефи в категорията "боле ме джобът".
знам ама що ще плюеш и по АУДИ и ФОЛКСВАГЕН-глупаво-какво им е-карал ли си -А8 съм имал 4.2 и т.н.тази кола как стои на пътя просто няма друга нооооо-масла некачествено обслужване лъжене от страна на монтьорите и сервизите с консумативите ментета горива ментета части ментета монтьори ментета и строшени пътища --коя кола ще оцелее
глупости точно 3-литровия дизел на БМВ е4-та година двигател на годината точно БМВ не е показал всичко от двигателите си но по принцип двигателят е резервна част-
Двигател, скорости, реики, турбини, окачване, дебитомер, съединител - за великите немски инженери всичко е консуматив.Ба.и смешната работа.
Че двигателя е резервна част иди го кажи на, някой от Хонда - те са направили 15милиона VTEC системи и нито една не е била дефектна.А някои разправят, че двигателя е резервна част.....мъка, мъкаааа
Според мен колите са като хората, всяка си има собствен живот и късмет. Много зависи на какъв собственик попадне и как е поддържана. Да си призная честно и завода на Хюндай или на Кия е нещо подобно... въпрос на реклама и на технология както и на изпълнение ... най-хубавата кола е служебната!
Do N:29 Dosho prodavai si po burzo A4-kata i si vzimai Mazdok che mi pisna da revesh vseki put edno i sushto.Iskash da karash Audi, da go podurjash kato Moskivich e nqma takuv film.
Абе какви Мазди какви Хонди. Вземете покарайте малко и тогата коментирайте. За мен няма база за сравнение между BMW 3,Mazda 6,Honda Accord ( примерно ). BMW правят в пъти по добри автомобили. Аз като си купувам кола не гледам някакви подкупни списания или предавания, а тествам колите на място.
Toq ot reglaja na farovete moje da nee germanec no ne gi pravi tiq raboti v tqh si kogato BMW pusnat X5 za 30 000lv kakto vurposniq Great Law moje da ima baza za sravnenie ;) BMW Mercedes VW nikoi ne moje da gi izmesti tova e izbiite si go ot glavata tiq kitaiiski djipcheta nqkoga da budat N1 :)
Вярно е база за сравнение няма.БМВ-то е малко, тясно с ужасно табло.Некачественте материали и лошата сглобка в него си личат.А надеждността му е мног, много далеч от тази на Мазда и Хонда, който са по-големи, с по-добър дизайн, по-нисък разход и повече екстри на по-ниска цена.Толкова за БМВ.Ко е им е пъти по-добро само ти си знаеш.
Дошко, моето момче. Новата тройка няма нищо общо с досегашната. Още по-качествена е, но това се знае. Важното е, че е и значително по-просторна отвътре, което беше единственият недостатък на предишната. А като гледам и чета как се прави, просто се превръща в най-желания от мен автомобил.
Тез бмв-та са наистина големи боклуци! Ама трябва да ги покараш, по-точно да им плащаш редовно ремонтите, че да разбереш! Кой ме би по главата да си купувам дизелово бмв и то след като четири години съм карал бензинова хонда незнам! Затова има една приказка не питай старило, питай патило! Ама няма се впускам в подробности, поне да не съм само аз набутания... ама като гледам колко заблудени има и набутаните ще са много... :)
до дошо и другите хейтъри ,бмв не са най здравите автомобили ,но не съм виждал друга кола толкова да се тормози от собственика й ,голяма част от бмв-та се карат на прекасвачи ,на дрифтене ,на палене на гуми и разни още извръщения с колата ,явно никога не си ходил на събори да видиш за къв ентусизъм си говорим,няма да го изпитате това.БМВ не най-красивата кола,не е най-бързата,най- луксозната,най-здравата,и т.н ТЯ е просто е най-добрата кола на света и затова има най много фенове.
Пешо-при тебе исически случай на беден българин неразбиращ от употребявани автомобили.Като неможеш да потдържаш бмв каде си тръгнал на бачо в кочаните бе.Я си купи една Хонда Джаз и си питай..знаеш кое.
Пешо какво да направим ние като ти си си купил някое бмв на 300 000 хиляди и после ама те дизелите не знам какво не знам що.
Имам един комшия дето има две дизелови бмв-та .е46,е90 и ги кара вече 3-4 години и не е имал никви ядове .
А Е С ЗДРАВЕ
Abe kvi mazdi kvi hondi e hora zashto vsichki klipove filmi po ulicite na nashata Sofia zashto horata karat Mercedes Bmw Audi kude ste vidqli nqkoi bos deputat filmova zvezda hora s vuzmojnosti da si kupi mazdi4ka :D hondichka i taka nz nz ..
Мите мите това, е че тука всеки иска да се прави на много велик и по-голям от комшията и се хвърля на стари коли, които са били модерни преди време.Що тия звезди, артисти футболисти не карат стари БМВ-та като са толкова готини ми си купува новите модели а?Ама тук лапето си купува Голф и се кефи,че Сталоун кара Фаетон.Е не става така.Я отиди в щатите да видиш дали си купуват БМВ и Мерцедес на старо или нови Хонди и Тойоти.
Дошо-Говоря за 100 000 тест.Второ-Хич не ми дреме кой копува бмв или хонда.За мен бмв е премиум повече от хонда и ми харесва.Затова си го и карам като повтарям постоянно че бмв не е за обикновенни хора с 400лв заплата.Хайде,от мен да мине-можеби Е36 316 318-да ,те са за децата дето искат да са кварталните хулигани.Един такъв вече го пооплясках тука в нашия квартал.БМВ иска подръжка-при всички положения.Чупело се-еми би трябвало щом се кара след 10 или 20 000 да се счупи нещо дребно...но ние незнаем реалните километри на употребяваните си коли.Приказваш за нови.Дааа и аз съм за това.Но в момента мога да си позволя първа серия на лизинг но никога не бих го направил.Пета серия е моята кола.Дадох много пори но колата явно ги е заслужавала-нямам проблеми след 60 000км.Общо взето-дребни забележки..Ти що не си купиш нова Хонда-толкоз ли ти трябва..мисля че колата не е най-важното в тоя живот зада се влагат всички пари в нея.Аз лично почнах мой бизнес и ще продължавам да карам Е39 530Д.
@20 И с какво съм нагъл ? Че повече от една година ми пишеш с ника , пишеш абсолютно безсмислени коментари и ми срамиш реномето и имиджа, който съм изградил в този форум с моят интелектуален потенциал . Автомобила, който имам е розова Микра с огромна емблема отзад GT-R
Прав си бе Зендер.Много обективно преценяваш нещата.Мненията ти са доста коректни.Аз се дразня от сляпата фенщина и за това понякога малко крайно се изразявам.И да колата не е най-важното в живота.Ако мислех така щях да си купя Акорд Купе не скромен Сивик7 дизел.
Поздрави!
Щом съм си купил бмв, значи мога да си го позволя! И 2-3 хиляди за турбо не могат да ме съборят, въпроса е защо трябва да ги давам!? Една марка като има претенции за нещо, освен всичко друго трябва и да е надеждна! Предната ми кола беше хонда прелюд, просто защото ме кефеше на външен вид и на усещането, което даваше при шофиране. За четири години и почти 100000 км., как пък веднъж не и стана нещо!?! Бмв-то с пет години по-ново и кво? Окачване за 30-40000 се скапа напълно! Демпферния маховик при покупката беше добре, след няма и година сдаде багажа! Вие хора сте много заблудени! Не е въпроса можеш ли да си позволиш нещо, а дали си заслужава! Качеството на бмв преди 2000 година незнам какво е, но след 2000 е плачевно и само псевдо гъзарите не искат да го признаят дори и пред себе си, само и само да не пострада скъпоценния им имидж!
BMW наистина не е кола за хора без доходи. Ако можете да я поддържате ще се отблагодари, като ви носи много радост и вълнуващо прекарване с нея. Аз лично предпочитам да си купя BMW на максимум 6, 7 години и изобщо не жаля средства за да е винаги в заводско състояние. Когато я купите на тази възраст е на цена 1/3 от на нова и много по-малко от останалите 2/3 ще ви стигнат за да е винаги перфектна и като нова. Преди имах 318is купе, което продадох преди повече от година. Карах го 5 години и не съм имал никакви съществени проблеми с нея, не ме е оставила нито веднаж. Сега карам 330Ci кабрио и въпреки, че е доста по-мощна, като цялостно усещане не е коренно различна от старата ми, която продадох на приятел, който не влага и лев в нея и вече закъсва заради бендикс и водна помпа с нея. Така че всичко е до грижи и до любов. Никога не бих карал друга марка, не защото не са добри коли. Просто не ги обичам.
pe6o n64 ne 4e 6te im postrada imidja,ami priznaqt li 4e BMW si e kup lamarini/kato vsi4ki drugi/ 6te se obezcenqt kolite im i 6te zagubqt pari pri eventualna prodajba!!!
И с какво според вас немските щайги са повече от Нисан . Както винаги съм казвал , най- добрите коли са японските естествено , начело с Нисан разбира се
Не съм карал Нисан, само мога да кажа, че не ми харесват като визия, а и като интериор не ме впечатляват. Имах Порше 911 и въпреки, че ми е много любима като дизайн се оказа, че изобщо не е моя тип кола. Ултра непрактично, ултра некомфортно, безсмислено скъпа поддръжка. Искам по-скоро GT кола, отколкото някаква пистарка.
BMW е една реклама.Отдавна има други марки които предлагат по здрави коли с не по лошо качество на материали и изработка. Баварците се опитват да се представят като спортисти и технолози.Това е само един мит.Нито са водещи в технологиите а още по малко в спорта.
Но който го кефи да си дава парите и да снася редовно за части.Тази империя се гради на такива наивници.
Както се правят опели,мерцедеси,аудита и поршета .... Просто материала и качеството е различно,но съм бил в завода на Опел!И се правят по същия начин !!!
ei mnoo razbira4i we a puk toq dosho li neznam kakuv e dva dena tuka plue nemskite kolici kato izkate da karate bmw shte otdelqte i za podrujka vie kakvo si mislite 4e edna kola trea samo da se kara ne,trqbva i podrujka a puk ve4e vseki sam izbira kakvo da podurja
NSX-Да ти призная пич изобщо не ми дреме дали БМВ е реклама или е там нещо друго.Даже не ме интересува дали прави коли с лошо или добро качество.Мене ме кефи както каза ти да си давам парите редовно по сервизите за части.И това го правя щото съм комплексар и мазохист.Аз не че нещо,ама да попитам -как пък все на бмв темите има по не-малко от 60-70 коментара.С кво толкоз са интересни след като никой тука не обича бмв.
До 520 зендер. Еми аз не съм кон с капаци и също харесвам бмв, иначе нямаше да си купя! Но понеже съм имал и други коли и просто няма как да не правя сравнение. Като усещане при шофиране и управление не мога да отрека качествата, които имат. Но ако говорим като надеждност и безпроблемност, въобще не могат да се сравняват с хонда примерно, щото друга японка не съм имал.
Естествено е когато група заблудени фенове ултраси на БМВ тръбят наляво и надясно че БМВ било нещо уникално и недостижимо да има и ответни реакции.Все пак хората са карали и други коли и могат да направят сравнение.
NSX е прав между другото. С кого ще сравниш БМВ по спортни успехи с Мерцедес,Рено,Ситроен,Хонда или може би Ферари?
За тези които познават автомобилната история е ясно че БМВ са много зле в състезанията .Иначе да правим 5 литрови мотори и да се дуем по пътя на някое опелче можем.
Ако говорим за технологии и там не са въвели кой знае какво.
Последното им изхвърляне с 3 турбини е просто добавяне към една отдавна известна концепция.Естествено в стила на БМВ ще бъде доста трошлива.
И между другото като говорим за NSX БМВ може да си водят записки за технологии от тази кола.
Но това е друга философия , при БМВ е важна показността не реалното съдържание.
Приятно каране и дано имате късмет да не видите как се плаща когато БМВ се повреди.
колата BMW не е за вас. Много са грозни , много са калпави, много са трошливи и са много скъпи за ремонт.
За вас е най-добре един устойчив Москвич. А тези по-заможните тарикати с по 3-4000лв. те нямат проблем, какви китайски, френски и корейски самолети ще си вземат за тези пари.
Оставете колите BMW и MB за глупаците. ха-ха-ха
Да бе аз знам че бмв нищо не измисля и само копира но защо подяволите тогава никой не е направил дизел с три турбини.Единствено мерцедес се пробваха но се отказаха доколкото знам.Изобщо,ама изобщо не ме вълнува че бмв няма или няма да има победи където и да е.Пък какво имаш против пет литровите мотори незнам.Аз пък съм чувал и за двулитрови и трилитрови беемвеиски мотори.А колко се трошат за теб какво значение има-нима ти ще вадиш пари в сервиза зада ми оправят бмв-то примерно а..Повтарям за тези които все още не са разбрали-БМВ не е за тези които нямат пари.За тях ще препоръчам множеството от обикновенни автомобили като сузуки мазда рено пежо фиат опел форд и други-те са надеждни или не толкова надеждни но пък за сметка на това са практични и с евтини части.Хайде безавариино каране желая на всички че ако се счупи колата и незнам вече....
Как бе заможните тарикати карат Е36 с ауспуси Ремус за по 2 бона.
БМВ е върха на сладоледа.
Остави ги глупаците да карат разни Ферарита ,Лексове ,Ягуари ние тарикатите сме с най бързите коли на света от баварски каски правени.
Редовно сме в сервизите но това е нормално за нашата любима марка.Все пак важното е да се покажеш колко си напред с материяла другото е подробност.
когато намерите достойни конкуренти на немските машини ,тогава ми се обадете,дай те пример за една японска кола ,която да е бърза,красива и луксозна като махнеме на дошо гтр 0-300 за 7 секунди,кажете ежедневна кола не супер автомобили където играете на нфс с тях
Ха ха .Баварските фенчета се разбесняха.Спокойно карайте си трошляците хората в сервиза и те хляб трябва да ядат.
А за хората които искат лукс и бездефектност има Лексус, Инфинити,Акура.Караш премиум кола и не висиш по сервизите.
Но мазохисти винаги ще има така че БМВ ще задоволява нуждите им.
И между другото Зендер третия компресор не цел на иноваторите.Хората мислят как да изхвърлят ДВГ а не как да му наредят 5 компресора.Някой ден ще го разбереш и ти.
Abe ei sme6nici ste vsi4kite s teq qponski 4..ii.Da imat zdravi motori i zdravo oka4vane,ama dokato ne doidat v bg ot kadeto i da e.Posle vsi4ki vie s otivate i gi kupuvate i po4vate da se 4udite otkade da si vzemete 4asti za qponskite bokluci,poneje kato otidete v otoriziranite servizi vi se reve ili se po4va edno prisposobqvane ot drugi evropeiski marki za da moje da zakrepime kuptora,ama ina4e BMW i MB sa skupi za poddrujka.To e kazano o6te predi vsi4ki da se pruknete na toq svqt ima dve marki avtmobili MB i vsi4ki ostanali taka 4e karaite si qponskite izbu6lqci i si me4taite sa avtomobili ot klasa na MB i BMW
Alo zendera, 4estno mnogo ste sme6ni vsi4ki s tiq BMW-ta, boli me ot smqh, mai si kupuvame tiq BMW-ta samo za da si merite p...... da si davate lesno izkaranite pari za remonti, men mi e mn dobre s obiknovenata si qponka :)))
Дичев тия работи за частите си ги чул преди 15-20 години и сега още си живееш в това време.Части има, но все оригинални, защото японците не дават на сульо и пульо да им правят резервните части.Пък има и интернет вече бе.Много хора поръчват части от Англия и Щатите и са чувствително по-евтини отколкото тук.А не се сменят постоянно като на дъртите германски талиги
Къв японец , това е някакво китайско емигрантче дето дебел шваба го е назначил на по ниска заплата за да вземе повече пари от балъци които вярват че БМВ било премиум кола.
От 10 работника 8 са чужденци ...Турция ,Индия Пакистан и т.н.
В Япония емигранти няма за това са им здрави колите .
И в Япония се работи за това няма търтеи от близо и далеч които да раждат деца и да вземат социали.
Ei, Dichev, kvo me zanimava6 s tvoqta nemska 4...q, iska6 mai i drugite da nabuta6 da si kupim BMW-ta i da im berem gaileto, otivai da remontira6 sme6noto BMW...
Другарю, видял си оригинални японски части на куково лято. Нищо японско не можеш да си купиш в Европа бе пич заблуден .
Всяка част за така наречените "японските" коли, както и самите коли се произвеждат в Европа. Само марката е японска.
Което значи , че вашите "японки" коли спокойно могат да бъдат наречени МЕНТЕТА на японските коли. Което от своя страна означава , че автоматически се нареждат до китайските ментета.
Корейските коли са ПО-ЯПОНСКИ от ЯПОНСКИТЕ -ХААА-ХА-ХА -ХА
@95 Awe mn si otvoren to4no dneska se sbulskah s edin gospodin deto si turse6e 4asti za skapanata toyota i poneje nqma "originalni "chasti s kitaiski licenz na na6iq pazar si vze 4asti ot evropeiska marka.Ina4e predi 15-20 godini chasti ima6e za mn malko marki.Dori nemskite Avtomobili da se tro6at 4asti ima navsqkade i nqma da 4aka6 po 2-3 semici da doidat i prez tova vreme si vikai karam qponski avtomobil :D:D
Ще ги гледате и ще ги оплювате докато не умрете, с надеждата бързо да се преродите но в по-богата държава, та белкем в следващия живот се качите на BMW.
Но чакането си заслужава, за това не губете надежда. Ако не в този то вероятно в следващия ви живот може би ще разберете какво е това да си собственик на ново BMW.
Хайде , и повече късмет следващия живот.
Николов не си в час не се излагай.Кой копира i drive сигурно Мерцедес? Това че някой сложил един джойстик да си цъка по монитора ако го мислиш за голяма екстра си в грешка.
Явно не си се качвал в нов Лексус или Инфинити да видиш за какво става дума.Точно за компютри и електроника недей да се мериш с японците.Най важното е че техните конструкции не дефектират като баварските които все някакъв бъг изкарват и трябва да ти сложат нов ъпдейт.
И за ваше сведение има много коли които се правят само в Япония.
Хонда Акорд например е само японска. А корейски коли също се сглобяват в Европа но тази година Аутобилд пак обяви Хюндай за по здрав от всичко немско.
Не разбрах точно, това тук реклама ли се явява, или незнание на историята. Ами че още в шейсетте години, в японските автомобилостроителни заводи 96 % от работата беше роботизирана, а останалите 4 %, /смяна на изструмента по роботите/-автоматизиране. Освен това техните заводи нямат скаладове за влаганите в производството детайли, а работят с доставката им на часов график. За какво изобщо говорим....
БМВ не може на малкия пръст на Лексус да стъпи по качество.А за красота не ми говори.БМВ с грозните си бъбреци отпред едва ли е пример за красота.Ако търсиш красота имаФерари,Мазерати и т.н.
Между другото последните модели на Инфинити и Хонда направо избиха рибата на изложенията в Женева и Детройт.
А и не забравяй че новото Инфинити ще ползва неща от ГТР.
А там БМВ въобще няма шанс.
ти пак тръгна в игрите спри нфс, коли като мазарати ферари ламбо, астон мартин ги сабирай на картинки турбо ,защото никога няма да ги караш дори и на старо не ми обеснявай просто
40 часа и получаваш новата си кола точно такава каквато я искаш . Тук за 40 часа не можеш една желязна врата за мазе да получиш . Моята я поръчах преди две седмици мериха , заваряваха , боядисваха , сега и търсим брава пък кога ще я видя окачена на пантите и заключваща се ..... вече почвам да се отчайвам а мислех и стелажи да им поръчвам .....
Николов хайде да не се изказваме кой какво кара или ще кара.Това не е тема на дискусията.
И между другото GTR струва 80 000 евро цена доста по ниска от много баварски кошници .Така че по голям шанс имаш него да караш и да видиш NFS на живо. БМВ още не са измислили такава кола.
Хах и какво сега някой хора казват че Бмв-тата не стрували нз си какво ем просто погледнете този клип http://vbox7.com/play:910242c43a или този http://vbox7.com/play:md743fe151
японка бих си взел за жена ,но не и японска кола :D (само 1 малък пример-> японска 92г. до стъклата ръжда :D немска(ауди 100) 82 г. без грам :D купувайте си японските "коли" и спрете да плюете немските ! бал*ци
Леле колко разбирачи!!! Направо е интересно да четеш--колко умни и генйиални хора има в България!!! Ако така работехте както пишете свойте (умни) мнения--цял свят щеше да ни завижда!!!
@102 Дичев.Ами интересно, че аз съм имал случай в който съм търсил стабилизиращи щанги за Тойотата ми и ми казаваха, че се предлагат само оригинални без никаква европейска или турска, или китайска алтернатива.В крайна сметка оказа се че проблема изобщо не е в щангите а в единия тампон на диференциала и пак нямаше алтернатива на японската част.
Иначе за немските си прав.Снабдено е с части навсякъде.То на швабето това им е целта да ти набутат техните боклуци и после да ти съдират джоба с ,,оригиналните" им резервни части от Турция и Китай - справка Лемфьордер - фабричното окачване на Ауди, Фолксваген и БМВ.Викаш си ще взема оригинални носачи няма да купувам боклуци за Бавареца, а той тоя Лемфьордер правен в Турция ама за сметка на това е 240лв.Честито!
@128 znaesh li kakva e razlikata mejdu men i teb ?che az davam mnenie za avtomobili koito sam pritejaval a ti davash mnenie ot kartinkite po spisaniata.tia klipcheta si gi gledai ti.
И още нещо Дичев.При проблем с мотора на Хонда Сивик 8 2.2ЦТДИ на един познат поръчаха шорт блок (сглобен блок с колянов вал и бутала) направо от Япония въпреки, че този модел се сглобява в Англия.
И ние знаем нещо бе недей мисли, че тука всички са хлапета и си разправят врели некипели.
Колега Богдан Николов недей така да говориш.Наскоро един приятел си купи IS220d 2006g и трябва да ти кажа, че колата е невероятно добра.В автомобил с по-добра возия не съм се качвал.Шестицата на Ауди е дърво в сравнение с тая кола, а Лексуса е с 17" джанти, нископрофилни.Мотора е дизелов, но се държи като бензинов, ако се качиш в колата преди да е запалена като се возиш няма да познаеш никога, че вън работи дизелов мотор.Интериора е много, много качествен, озвучението....абе прекрасна кола.
Колега не вярвай на това което ти казват разни представители и дилъри на японски коли и части.
Работя на митница и да ти кажа нищо ама НИЩО не пристига от Япония.
И НАЙ-ВАЖНОТО: ВСЯКА СТОКА ВЛЯЗЛА В БЪЛГАРИЯ ОТ СТРАНА ИЗВЪН EU ИМА МИТНИЧЕСКА ДЕКЛАРАЦИЯ ЕКЗЕМПЛЯР ОТ КОЯТО ПРОДАВАЧА ПРИТЕЖАВА . СТОКИТЕ СА ПРИДРУЖЕНИ И С ФАКТУРИ - ТА КОГАТО НЯКОЙ ТИ КАЖЕ , ЧЕ ЧАСТИТЕ МУ СА ОТ ЯПОНИЯ НЕКА ТИ ПОКАЖЕ МИТНИЧЕСКАТА ДЕКЛАРАЦИЯ ИЛИ ФАКТУРАТА, В ТЯХ ПИШЕ ОТКЪДЕ СА, ТАМ ПИШЕ КОЙ Е ДОСТАВЧИКА.
Стандарта на живот в Япония + трансторта + мита и такси = много високо цена за Европееца , още по-вече за най-бедния Европеец-Българина.
Така че тези легенди за оригинални японски части да ги разправят на баба ти. Всичко японско е менте и имитации.
Едно не мога да разбера. Защо обвинявате хората, които харесват и карат BMW, че го правят за да впечатляват, след като явно е страшно балъшко и смотано да имаш такава кола :) Или може би хейтърите са много по-активни в тъпите форуми, защото си нямат работа, нямат си пари, нямат си и BMW-та, но жънат социални успехи в мечтите си :)
БМВ е един рекламен мит създаден за да могат комплексари да впечатляват други такива.
Естествено че има по здрави и със същото ниво на обзавеждане и комфорт автомобили.Това го знае всеки запознат освен зомбираните баварски фенове облъчени от реклами и квартални приказки.
И определено има коли които се правят само в Япония поинтересувайте се малко преди да пишете простотии.А що се отнася до частите не е важно къде са произведени а това че на японска кола ги сменяш 3 пъти по рядко отколкото на германска.
Не се предавай бе човек, бори се със живота. Нищо не е загубено, повече упорство и труд и нищо чудно да успееш дори ти да надскочиш нивото на мижетурките и да се докоснеш до лукса, качеството и великолепието на BMW.
Обаче има едно условие, трябва да имаш повече от три мозъчни клетки. Парите не обичат глупаците. Парите даже бягат от глупаците. Е , тъпо е и не е честно ама не ги определям аз тези неща. Живот, какво да правиш.
Ха ха . Защо си мислиш че ще си дам парите за баварска кошница която да ме прави абонат на сервиз.
Карам си лекса и за същите пари нямам никакви проблеми .
Това е положението мой човек.На тебе като ти се развият мозъчните клетки и посъбереш парички и акъл може и да ти просветне за какво говорят умните хора тук.
А като нямаш акъл плащай и храни сервизи .
Е как бе колега?Тоя шорт блок го поръчаха от Бултрако не от някой магазин на булевард Козлодуй(там понеже има много магазини за авточастита за това го давам за пример)
Слаби и чупливи мотори, скъпи, неудобни за дълго каране и мнооого нестабилни....а ако падне не дай боже лек дъждец -директно в храсталаците или респективно нивите (посевите) .За сняг и лед не може и да става дума. С 28-годишното Рено на баба ми ще мина от там откъдето БМВ не може и да си мечтае......ПОЗДРАВИ !
@146 Опаа, маздата не е ли на 1-во място заедно с бмв-то. А освен това тази мазда 6, стои на върха много преди грозноватото бмв 130i. А и ,не гледай само отделните модели, а цялостната продукция на една марка. Ето там вече немците дори не се доближават до върха по надеждност и издръжливост на агрегати и възли.
az li4no sum fen na qponskite izvra6teniq :D .. no za BMW 6te kaja samo 4e se kara ot hora koito nqmat pari da si pozvolqt mercedes ... nqmam ko da kaja pove4e :D
Клаус Лешке-Не те карам да харесваш БМВ, но то все пак според купената класация на ауто билд е пред качествените модели на Мазда и Тойота.Вън от съмнение е според мен че японските коли са некачествени.Но според тази класация няма по-качествен модел на немска марка.Като цяло-японските са по-качествени-можеби в проценти 30- към 70 процента в полза на японците.Моата теза е че аз лично ще си позволявам БМВ докато мога-обичам 5-та серия-влюбен съм във всичките й варианти така че като собственик на втора петица се гордея а не срамувам че карам или по-точно че експлоатирам Е39 530Д.Естественно мечтая както много пъти съм писал за 535Д...въпрос на време...
Точно така плащаш 60 000 за БМВ и получаваш кола която се чупи повече от Мазда за 30 000.
Трябва да си малоумен за да не видиш как баварските мошеници набутват балъците.
Фенове и собственици на БМВ, по-добре спрете да се опитвате да отваряте очите на хората ... карайте колата и се кефете, че вие изпитвате това чувство, което друг няма да изпита с неговият кенеф ... ако всички карахме БМВ, нямаше да е premium car.
И не търсете признание от някакви по форумите ... важното е, че жените се кефат на истински мъжкари с баварци,,, айде лека нощ.
Приятел, не разбираш, нито от коли, нито от икономика и си личи елементарното ти мислене и разсъжение.
Финансовата стратегия на компанията - 'Mazda' е насочена към разработка на коли с ниска производствена и крайна пазарна цена. Различни са методите които използва, за да се случи това нещо. Ще ти задам един въпрос - имаш ли парите, поне за една от двете коли? Или си поредният форумен анализатор (РАЗБИРАЧ). Мазда и БМВ, не са коли от един клас, за да им сравняваш моделите от 'един клас'. Може да сравняваш МБ и БМВ, но не МАЗДА.
Ще ти цитирам една статия:
'За BMW криза няма – компанията отчита рекордни приходи и печалба'
Това е ясен показател, за качеството на продукта. В условия на криза 'хората с парите', гледат да носачат паричните си потоци в маскимално положителна насока, която ще им носи приходи... а когато избират автомобил разчитат, освен на визия/дизайн/, също така и на качество. Хората търсят евтиното, пред скъпото ... Това е мисленето на човек, в условия на криза... но какво става тук, автомобил от такъв клас се превръща в рекордъор по продажби за 2011г.
Абе мислех да ти кажа още неща, ама не си заслужава повече да си губя ценното време с теб
"Потенциален проблем с трилитровите шестцилиндрови турбодвигатели ще принуди BMW да отзове близо 151 000 автомобила. Според баварския производител е възможно модификации, оборудвани с този мотор, да преминат в т.нар. "безопасен режим" на работа заради дефектни горивни помпи. Повредата се изразява в значителен спад в мощността.
В сервизите на компанията ще бъдат поканени собствениците на BMW 335i (2007-2010), BMW 135i (2008-2010), BMW 535i, X6 xDrive35i и Z4 Roadster sDrive35i, произведени през 2009-2010 г."
"Баварският производител обяви, че започва поетапно изтегляне на 32 084 автомобила от щатския пазар заради потенциална опасност от възникване на пожар. В кампанията са включени коли от пета серия, нейния GT-вариант, 7er, X5 и X6, оборудвани с 8- и 12-цилиндрови двигатели и произведени в периода 2008-2011 г."
"Автомобилният производител БМВ съобщи, че ще изтегли до 350 000 луксозни коли от световния пазар заради проблеми със спирачките.
Само в САЩ ще бъдат изтеглени 198 000 автомобила. Става дума за марките БМВ и „Ролс Ройс”, предаде ВВС."
Ето ви ясен показател колко са качествени БМВ. Ако за евтините марки има оравдание за дефекти то за кола която струва поне двойно няма такова.
А що се отнася до печалби и до стойност на компании тази година Тойота е пред БМВ така че според твоето тълкуване си личи къде е качеството.На американския пазар Лексус е много по предпочитан от баварските кошници най вече заради качеството си доказано през годините.
Ама какво да ви отварям очите , карайте си баварските коптори и пълнете гушите на сервизите като ви е толкова акъла.
От далече си личи че изобщо не си се качвал на БМВ.Ето такива ме дразнят-10 километра няма зад волана ама чел там за отзовавания на БМВ по целия свят.Кой автомобилен производител не отзовава коли в днешно време бе ...
Абе Зендер.Едно е Хюндай да отзове коли дето струват 20 бона друго е уж великата баварска фабрика да отзове коли за над 80 000 евра.Недей да говориш глупости знаем че БМВ е дефектираща кола със скъпи части на раздута цена заради комплексарите които си я купуват.
И от далеч си личи че не си помирисвал друга кола а само коптори на БМВ и не си в час за какво става дума.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некои некоиси
БМВса най добрите
11:16 13.03.2012
2 ФЕН
- А ДО ТОГАВА :САМО ЩЕ ГЛЕДАМЕ И ЦЪКА МЕ С ЕЗИК
ХАЙДЕ СЕГА ГИ ОПЛЮЙТЕ :)
11:16 13.03.2012
3 ъъъ
11:30 13.03.2012
4 некои некоиси
11:31 13.03.2012
5 некои некоиси
11:31 13.03.2012
6 ML 320 CDI
11:32 13.03.2012
7 Икономов
11:35 13.03.2012
8 гост
11:36 13.03.2012
9 Клаус Лешке
11:44 13.03.2012
10 Дошо
11:46 13.03.2012
11 Клаус Лешке
11:49 13.03.2012
12 nikito_blend
Коментиран от #13
11:50 13.03.2012
13 VR4 TT
До коментар #12 от "nikito_blend":
@12 Предпочитам роботи. :)11:52 13.03.2012
14 Дошо
Субару, Мазда, Тойота, Хонда, Нисан..............................БМВ, Фолксваген(разбираите Ауди, Сеат, Шкода)
12:08 13.03.2012
15 bai bai bai
12:09 13.03.2012
16 Gost
12:14 13.03.2012
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Дошо
Коментиран от #60
12:27 13.03.2012
21 fen ot germaniq
12:31 13.03.2012
22 xaax
12:39 13.03.2012
23 S-500
12:44 13.03.2012
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дошо
13:00 13.03.2012
26 Клаус Лешке
13:01 13.03.2012
27 323
13:13 13.03.2012
28 123
13:14 13.03.2012
29 Дошо до хаах
Коментиран от #62
13:20 13.03.2012
30 Slav78
13:33 13.03.2012
31 бмв
13:33 13.03.2012
32 вашта леля
13:34 13.03.2012
33 не те
13:39 13.03.2012
34 Дошо до 323
13:40 13.03.2012
35 до леля
13:45 13.03.2012
36 йордан иванов
13:49 13.03.2012
37 anonimen
13:50 13.03.2012
38 Дошо до 35
Че двигателя е резервна част иди го кажи на, някой от Хонда - те са направили 15милиона VTEC системи и нито една не е била дефектна.А някои разправят, че двигателя е резервна част.....мъка, мъкаааа
14:00 13.03.2012
39 323
14:05 13.03.2012
40 кирил
Коментиран от #118
14:11 13.03.2012
41 VW&Mercedes
14:15 13.03.2012
42 гост
14:19 13.03.2012
43 just do it
14:21 13.03.2012
44 Mitko
14:35 13.03.2012
45 Дошо
14:35 13.03.2012
46 Дошо
14:40 13.03.2012
47 Сашо
14:46 13.03.2012
48 M_SUX
15:17 13.03.2012
49 520 зендер
15:20 13.03.2012
50 520 зендер
15:23 13.03.2012
51 Пешо
15:28 13.03.2012
52 Богдан Николов
15:34 13.03.2012
53 520 зендер
15:35 13.03.2012
54 некои некоиси
Имам един комшия дето има две дизелови бмв-та .е46,е90 и ги кара вече 3-4 години и не е имал никви ядове .
А Е С ЗДРАВЕ
15:36 13.03.2012
55 Дошо до Зендер
15:38 13.03.2012
56 Mitko
15:39 13.03.2012
57 Дошо
15:54 13.03.2012
58 Богдан Николов
15:57 13.03.2012
59 520 zender
16:06 13.03.2012
60 Дошо
До коментар #20 от "Дошо":
@20 И с какво съм нагъл ? Че повече от една година ми пишеш с ника , пишеш абсолютно безсмислени коментари и ми срамиш реномето и имиджа, който съм изградил в този форум с моят интелектуален потенциал . Автомобила, който имам е розова Микра с огромна емблема отзад GT-R16:22 13.03.2012
61 Bg 2
16:24 13.03.2012
62 Дошо
До коментар #29 от "Дошо до хаах":
@29 БМВ винаги съм ги мразил и презирал , както мразя всички немски щайги , ама жив и здрав да си Новото М5 не може да се сравнява с моята Микра16:25 13.03.2012
63 Дошо
Поздрави!
16:33 13.03.2012
64 Пешо
16:59 13.03.2012
65 BMW
17:00 13.03.2012
66 papagal
17:12 13.03.2012
67 Дошо
17:13 13.03.2012
68 BMW
17:27 13.03.2012
69 NSX
Но който го кефи да си дава парите и да снася редовно за части.Тази империя се гради на такива наивници.
17:36 13.03.2012
70 BMW
17:40 13.03.2012
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Иван
18:14 13.03.2012
73 Иван Иванов
18:34 13.03.2012
74 fen ot germaniq
18:45 13.03.2012
75 520 зендер
18:54 13.03.2012
76 4а юъ
19:08 13.03.2012
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Easy ryder
Естествено е когато група заблудени фенове ултраси на БМВ тръбят наляво и надясно че БМВ било нещо уникално и недостижимо да има и ответни реакции.Все пак хората са карали и други коли и могат да направят сравнение.
NSX е прав между другото. С кого ще сравниш БМВ по спортни успехи с Мерцедес,Рено,Ситроен,Хонда или може би Ферари?
За тези които познават автомобилната история е ясно че БМВ са много зле в състезанията .Иначе да правим 5 литрови мотори и да се дуем по пътя на някое опелче можем.
Ако говорим за технологии и там не са въвели кой знае какво.
Последното им изхвърляне с 3 турбини е просто добавяне към една отдавна известна концепция.Естествено в стила на БМВ ще бъде доста трошлива.
И между другото като говорим за NSX БМВ може да си водят записки за технологии от тази кола.
Но това е друга философия , при БМВ е важна показността не реалното съдържание.
Приятно каране и дано имате късмет да не видите как се плаща когато БМВ се повреди.
Коментиран от #81
20:21 13.03.2012
79 TEXAS-BMW
За вас е най-добре един устойчив Москвич. А тези по-заможните тарикати с по 3-4000лв. те нямат проблем, какви китайски, френски и корейски самолети ще си вземат за тези пари.
Оставете колите BMW и MB за глупаците. ха-ха-ха
20:22 13.03.2012
80 520 zender
20:45 13.03.2012
81 Нема Бира
До коментар #78 от "Easy ryder":
@78 Както ти е написал TEXAS-BMW остави на нас мизерниците са си го караме и ремонтираме. Ти можеш да си гледаш Ferrari-то на плакат в стаята20:48 13.03.2012
82 Е36
БМВ е върха на сладоледа.
Остави ги глупаците да карат разни Ферарита ,Лексове ,Ягуари ние тарикатите сме с най бързите коли на света от баварски каски правени.
Редовно сме в сервизите но това е нормално за нашата любима марка.Все пак важното е да се покажеш колко си напред с материяла другото е подробност.
20:56 13.03.2012
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 мнение
20:59 13.03.2012
85 Богдан Николов
21:05 13.03.2012
86 Easy ryder
А за хората които искат лукс и бездефектност има Лексус, Инфинити,Акура.Караш премиум кола и не висиш по сервизите.
Но мазохисти винаги ще има така че БМВ ще задоволява нуждите им.
И между другото Зендер третия компресор не цел на иноваторите.Хората мислят как да изхвърлят ДВГ а не как да му наредят 5 компресора.Някой ден ще го разбереш и ти.
21:08 13.03.2012
87 S-500
21:12 13.03.2012
88 Константин Дичев
21:16 13.03.2012
89 аха
21:18 13.03.2012
90 S-500
21:20 13.03.2012
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 anti zender
21:23 13.03.2012
93 хахахахахахахахаха
21:24 13.03.2012
94 До 89
Ти си ми от фаворитите с този стоп за 3000лв.
Някъде от Родопите ли си?
21:26 13.03.2012
95 Гост
Коментиран от #102
21:27 13.03.2012
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Easy ryder
От 10 работника 8 са чужденци ...Турция ,Индия Пакистан и т.н.
В Япония емигранти няма за това са им здрави колите .
И в Япония се работи за това няма търтеи от близо и далеч които да раждат деца и да вземат социали.
21:31 13.03.2012
98 AntiDichev
Коментиран от #105
21:32 13.03.2012
99 До № 95
Всяка част за така наречените "японските" коли, както и самите коли се произвеждат в Европа. Само марката е японска.
Което значи , че вашите "японки" коли спокойно могат да бъдат наречени МЕНТЕТА на японските коли. Което от своя страна означава , че автоматически се нареждат до китайските ментета.
Корейските коли са ПО-ЯПОНСКИ от ЯПОНСКИТЕ -ХААА-ХА-ХА -ХА
21:41 13.03.2012
100 Богдан Николов
21:44 13.03.2012
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Константин Дичев
До коментар #95 от "Гост":
@95 Awe mn si otvoren to4no dneska se sbulskah s edin gospodin deto si turse6e 4asti za skapanata toyota i poneje nqma "originalni "chasti s kitaiski licenz na na6iq pazar si vze 4asti ot evropeiska marka.Ina4e predi 15-20 godini chasti ima6e za mn malko marki.Dori nemskite Avtomobili da se tro6at 4asti ima navsqkade i nqma da 4aka6 po 2-3 semici da doidat i prez tova vreme si vikai karam qponski avtomobil :D:DКоментиран от #133
21:51 13.03.2012
103 TEXAS-BMW
Но чакането си заслужава, за това не губете надежда. Ако не в този то вероятно в следващия ви живот може би ще разберете какво е това да си собственик на ново BMW.
Хайде , и повече късмет следващия живот.
21:52 13.03.2012
104 Easy ryder
Явно не си се качвал в нов Лексус или Инфинити да видиш за какво става дума.Точно за компютри и електроника недей да се мериш с японците.Най важното е че техните конструкции не дефектират като баварските които все някакъв бъг изкарват и трябва да ти сложат нов ъпдейт.
И за ваше сведение има много коли които се правят само в Япония.
Хонда Акорд например е само японска. А корейски коли също се сглобяват в Европа но тази година Аутобилд пак обяви Хюндай за по здрав от всичко немско.
21:55 13.03.2012
105 Константин Дичев
До коментар #98 от "AntiDichev":
@98 Kogato sabere6 pari za MB ili BMW togava se pravi na razbira4,a dokato stane tova si karai sme6nata qponka i se radvai na voziqta na karuca.21:56 13.03.2012
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Неразбрал
22:01 13.03.2012
108 Богдан Николов
22:01 13.03.2012
109 До БОГДАН №108
Коментиран от #110
22:05 13.03.2012
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 иво
22:11 13.03.2012
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Easy ryder
Между другото последните модели на Инфинити и Хонда направо избиха рибата на изложенията в Женева и Детройт.
А и не забравяй че новото Инфинити ще ползва неща от ГТР.
А там БМВ въобще няма шанс.
22:16 13.03.2012
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Богдан Николов
22:19 13.03.2012
117 Цветомир
22:24 13.03.2012
118 Мадот
До коментар #40 от "кирил":
40 часа и получаваш новата си кола точно такава каквато я искаш . Тук за 40 часа не можеш една желязна врата за мазе да получиш . Моята я поръчах преди две седмици мериха , заваряваха , боядисваха , сега и търсим брава пък кога ще я видя окачена на пантите и заключваща се ..... вече почвам да се отчайвам а мислех и стелажи да им поръчвам .....22:30 13.03.2012
119 Easy ryder
И между другото GTR струва 80 000 евро цена доста по ниска от много баварски кошници .Така че по голям шанс имаш него да караш и да видиш NFS на живо. БМВ още не са измислили такава кола.
Коментиран от #126
22:33 13.03.2012
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 aam
22:54 13.03.2012
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 325tds
23:55 13.03.2012
126 ВИП АМГ
До коментар #119 от "Easy ryder":
@119 normalno da e po niska cenata na smeshnoto nisanche.BMW praviat avtomobili a iaponcite gi pontirat00:05 14.03.2012
127 Алкапоне Мафия
00:10 14.03.2012
128 Easy ryder
Коментиран от #134
00:12 14.03.2012
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 audi_fen
01:42 14.03.2012
131 соти
07:57 14.03.2012
132 haho
09:12 14.03.2012
133 Гост
До коментар #102 от "Константин Дичев":
@102 Дичев.Ами интересно, че аз съм имал случай в който съм търсил стабилизиращи щанги за Тойотата ми и ми казаваха, че се предлагат само оригинални без никаква европейска или турска, или китайска алтернатива.В крайна сметка оказа се че проблема изобщо не е в щангите а в единия тампон на диференциала и пак нямаше алтернатива на японската част.Иначе за немските си прав.Снабдено е с части навсякъде.То на швабето това им е целта да ти набутат техните боклуци и после да ти съдират джоба с ,,оригиналните" им резервни части от Турция и Китай - справка Лемфьордер - фабричното окачване на Ауди, Фолксваген и БМВ.Викаш си ще взема оригинални носачи няма да купувам боклуци за Бавареца, а той тоя Лемфьордер правен в Турция ама за сметка на това е 240лв.Честито!
Коментиран от #136
10:07 14.03.2012
134 ВИП АМГ
До коментар #128 от "Easy ryder":
@128 znaesh li kakva e razlikata mejdu men i teb ?che az davam mnenie za avtomobili koito sam pritejaval a ti davash mnenie ot kartinkite po spisaniata.tia klipcheta si gi gledai ti.10:16 14.03.2012
135 Гост
И ние знаем нещо бе недей мисли, че тука всички са хлапета и си разправят врели некипели.
10:17 14.03.2012
136 ВИП АМГ
До коментар #133 от "Гост":
@133 ima dosta chasti za iaponskite chamugi pri arabite otnovo bez iasen proizhod.10:19 14.03.2012
137 Дошо
10:32 14.03.2012
138 До 135
Работя на митница и да ти кажа нищо ама НИЩО не пристига от Япония.
И НАЙ-ВАЖНОТО: ВСЯКА СТОКА ВЛЯЗЛА В БЪЛГАРИЯ ОТ СТРАНА ИЗВЪН EU ИМА МИТНИЧЕСКА ДЕКЛАРАЦИЯ ЕКЗЕМПЛЯР ОТ КОЯТО ПРОДАВАЧА ПРИТЕЖАВА . СТОКИТЕ СА ПРИДРУЖЕНИ И С ФАКТУРИ - ТА КОГАТО НЯКОЙ ТИ КАЖЕ , ЧЕ ЧАСТИТЕ МУ СА ОТ ЯПОНИЯ НЕКА ТИ ПОКАЖЕ МИТНИЧЕСКАТА ДЕКЛАРАЦИЯ ИЛИ ФАКТУРАТА, В ТЯХ ПИШЕ ОТКЪДЕ СА, ТАМ ПИШЕ КОЙ Е ДОСТАВЧИКА.
Стандарта на живот в Япония + трансторта + мита и такси = много високо цена за Европееца , още по-вече за най-бедния Европеец-Българина.
Така че тези легенди за оригинални японски части да ги разправят на баба ти. Всичко японско е менте и имитации.
11:05 14.03.2012
139 BMW
11:10 14.03.2012
140 kiro
11:48 14.03.2012
141 вмвмв
11:54 14.03.2012
142 bayerische money waster
Естествено че има по здрави и със същото ниво на обзавеждане и комфорт автомобили.Това го знае всеки запознат освен зомбираните баварски фенове облъчени от реклами и квартални приказки.
И определено има коли които се правят само в Япония поинтересувайте се малко преди да пишете простотии.А що се отнася до частите не е важно къде са произведени а това че на японска кола ги сменяш 3 пъти по рядко отколкото на германска.
12:13 14.03.2012
143 до @142
Обаче има едно условие, трябва да имаш повече от три мозъчни клетки. Парите не обичат глупаците. Парите даже бягат от глупаците. Е , тъпо е и не е честно ама не ги определям аз тези неща. Живот, какво да правиш.
12:31 14.03.2012
144 bayerische money waster
Карам си лекса и за същите пари нямам никакви проблеми .
Това е положението мой човек.На тебе като ти се развият мозъчните клетки и посъбереш парички и акъл може и да ти просветне за какво говорят умните хора тук.
А като нямаш акъл плащай и храни сервизи .
12:44 14.03.2012
145 йордан иванов
18:11 14.03.2012
146 520 зендер
Коментиран от #147
20:12 14.03.2012
147 ВИП АМГ
До коментар #146 от "520 зендер":
@146 da prav si taka e21:59 14.03.2012
148 Дошо до 138
22:35 14.03.2012
149 дидо
Коментиран от #154, #169
23:12 14.03.2012
150 лада-фен
Коментиран от #151
08:48 15.03.2012
151 Kobester
До коментар #150 от "лада-фен":
@150 Има много хляб да яде докато стане най-добрата.Коментиран от #155
09:55 15.03.2012
152 bmw ALPINA
20:10 15.03.2012
153 bmw ALPINA
20:14 15.03.2012
154 ВИП АМГ
До коментар #149 от "дидо":
@149 BMW ne e za takiva kato teb21:59 15.03.2012
155 ВИП АМГ
До коментар #151 от "Kobester":
@151 v pati po dobra ot A423:28 15.03.2012
156 дидо
07:50 16.03.2012
157 Urt
08:51 16.03.2012
158 Клаус Лешке
Коментиран от #166
09:32 16.03.2012
159 nikolay subev
Коментиран от #160
11:54 16.03.2012
160 триста итридесети
До коментар #159 от "nikolay subev":
@159 4е то бмв е по-скъпа кола16:37 16.03.2012
161 520 zender
20:50 16.03.2012
162 ;))))
20:59 16.03.2012
163 520 zender
21:18 16.03.2012
164 дидо
21:28 16.03.2012
165 520 зендер
22:13 16.03.2012
166 ВИП АМГ
До коментар #158 от "Клаус Лешке":
@158 Mazda e nai dolnata marka ot iaponskite a sravnenieto s BMW e napravo smeshno.22:39 16.03.2012
167 rx8
Коментиран от #174
23:53 16.03.2012
168 520 зендер
00:01 17.03.2012
169 Константин Дичев
До коментар #149 от "дидо":
@149 Bmw i MB karat 6ofiorite slabacite karat 6taigi s predno predavane.Коментиран от #172
00:06 17.03.2012
170 триста итридесети
20:32 17.03.2012
171 :))))))))))))))
Трябва да си малоумен за да не видиш как баварските мошеници набутват балъците.
Коментиран от #173
20:49 17.03.2012
172 ВИП АМГ
До коментар #169 от "Константин Дичев":
@169 fakt neusporim21:53 17.03.2012
173 ВИП АМГ
До коментар #171 от ":))))))))))))))":
@171 abe tisi lud da sravniavash Mercedes i BMW s Mazda taia kenefska marka.21:54 17.03.2012
174 ВИП АМГ
До коментар #167 от "rx8":
@167 dai primer za defekti,izminati KM?21:55 17.03.2012
175 Bi em double Ю
И не търсете признание от някакви по форумите ... важното е, че жените се кефат на истински мъжкари с баварци,,, айде лека нощ.
02:11 18.03.2012
176 до 171
Финансовата стратегия на компанията - 'Mazda' е насочена към разработка на коли с ниска производствена и крайна пазарна цена. Различни са методите които използва, за да се случи това нещо. Ще ти задам един въпрос - имаш ли парите, поне за една от двете коли? Или си поредният форумен анализатор (РАЗБИРАЧ). Мазда и БМВ, не са коли от един клас, за да им сравняваш моделите от 'един клас'. Може да сравняваш МБ и БМВ, но не МАЗДА.
Ще ти цитирам една статия:
'За BMW криза няма – компанията отчита рекордни приходи и печалба'
Това е ясен показател, за качеството на продукта. В условия на криза 'хората с парите', гледат да носачат паричните си потоци в маскимално положителна насока, която ще им носи приходи... а когато избират автомобил разчитат, освен на визия/дизайн/, също така и на качество. Хората търсят евтиното, пред скъпото ... Това е мисленето на човек, в условия на криза... но какво става тук, автомобил от такъв клас се превръща в рекордъор по продажби за 2011г.
Абе мислех да ти кажа още неща, ама не си заслужава повече да си губя ценното време с теб
12:59 18.03.2012
177 BMW never
В сервизите на компанията ще бъдат поканени собствениците на BMW 335i (2007-2010), BMW 135i (2008-2010), BMW 535i, X6 xDrive35i и Z4 Roadster sDrive35i, произведени през 2009-2010 г."
"Баварският производител обяви, че започва поетапно изтегляне на 32 084 автомобила от щатския пазар заради потенциална опасност от възникване на пожар. В кампанията са включени коли от пета серия, нейния GT-вариант, 7er, X5 и X6, оборудвани с 8- и 12-цилиндрови двигатели и произведени в периода 2008-2011 г."
"Автомобилният производител БМВ съобщи, че ще изтегли до 350 000 луксозни коли от световния пазар заради проблеми със спирачките.
Само в САЩ ще бъдат изтеглени 198 000 автомобила. Става дума за марките БМВ и „Ролс Ройс”, предаде ВВС."
Ето ви ясен показател колко са качествени БМВ. Ако за евтините марки има оравдание за дефекти то за кола която струва поне двойно няма такова.
А що се отнася до печалби и до стойност на компании тази година Тойота е пред БМВ така че според твоето тълкуване си личи къде е качеството.На американския пазар Лексус е много по предпочитан от баварските кошници най вече заради качеството си доказано през годините.
Ама какво да ви отварям очите , карайте си баварските коптори и пълнете гушите на сервизите като ви е толкова акъла.
17:02 18.03.2012
178 520 зендер
22:47 18.03.2012
179 ха ха ха
И от далеч си личи че не си помирисвал друга кола а само коптори на БМВ и не си в час за какво става дума.
00:24 19.03.2012