Last news in Fakti

24 Октомври, 2018 18:02 9 417 21

Малко грим и още мощност за Audi R8

  • audi-
  • r8

Три години след представянето на второто поколение от Audi решиха, че вече е време за модернизация. Купето и спайдърът с централно разположен двигател са подложени на козметична операция за опъване на "бръчките". Подобрения има и по техническата част.

Измененията по външността на R8 не са кой знае каква изненада. Какви промени предстоят подсказа състезателният прототип от клас GT3 Audi R8 LMS, показан от спортното поделение на марката в Париж. Серийният модел също получава по-агресивна предница с по-релефни фасети на уголемената радиаторна решетка, над която има три прореза в стила на Sport Quattro от 80-те години на миналия век. Друга форма има и вентилационната решетка в задната броня.

Техническите изменения също не са сензационни. Доработено е окачването, а кормилната уредба е пренастроена както в базовата версия с традиционна рейка, така и в опционалния механизъм с променливо предавателно число.

Системата за стабилизация е прекалибрирана, за да се подобри спирачната ефективност. Инженерите на Audi са успели да съкратят спирачния път от 100 км/ч с 1.5 метра, а от 200 - с цели пет метра.

Въпреки прогнозите, че R8 ще започне да се оборудва с 2.9-литров V6 от Porsche Panamera , единственият двигател в гамата на модела остава атмосферният V10 с обем 5.2 литра и сух картер. Той ще продължи да се предлага в два мощностни варианта, но вече с 570 и 620 к.с. - съответно с 30 и 10 коня повече, отколкото досега.

Мощността е увеличена чрез използване на по-леки титаниеви детайли на клапановата група. След модернизацията флагманската версия сменя името си и вместо plus получава обозначението performance. Същият мотор се монтира и на Lamborghini Huracan, но той ще продължи да превъзхожда немския си братовчед по мощност - 580, 610 или 640 к.с. в зависимост от модификацията.

Увеличението на мощността се е отразило на динамичните показатели на R8. И двете версии на суперколата ускоряват от 0 до 100 км/ч с 0.1 сек. по-бързо. Базовото купе с 570 к.с. изпълнява упражнението за 3.4 сек., а спайдърът - за 3.5. Максималната им скорост е съответно 324 и 322 км/ч.

Закритата и откритата версия на модификацията performance спринтират от място до 100 км/ч за 3.1 и 3.2 сек., а максималната им скорост е 331 и 329 км/ч.

Списъкът с екстрите включва 20-цолови колела (серийно - 19 цола), преден стабилизатор на напречната устойчивост от въглеродни влакна и алуминий и спирачни дискове от въглерод и керамика. Продажбите в Европа започват през първото тримесечие на 2019 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Pir

    6 4 Отговор
    Film !!!
  • 2 Димо

    9 5 Отговор
    Направо си е турски сериал.
  • 3 Не глеам таувизия

    2 15 Отговор
    Горките, един успешен автомобил и 20 версии:) кат костенурата:) лепа е колата:) rs6 също:)
  • 4 Tervel bitcoin

    12 4 Отговор
    Красота
    Искам я
  • 5 Ввв

    10 15 Отговор
    Класическа каляска на вахините,фейслифт след фейслифт,но вече му викат нов модел дори

    Коментиран от #9

  • 6 гост

    9 3 Отговор
    Филм,който хич не е лош.....!!!!
  • 7 tarikat

    20 1 Отговор
    Хубава е. Да живее V10!!!
  • 8 Японеца

    2 13 Отговор
    Тия от VAG не могат да правят коли ...
  • 9 Антон

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ввв":

    А коментара ти за нисан гтр какъв ше бъде? Вече 10 год. едно и също, с леко променени декоративни елементи по бронята и повишение на мощността с по 10-20 коня всяка година, и така вече едно десетилетие.....той каляска ли е ако изхождаме от начина то на мислене

    Коментиран от #10

  • 10 Ввв

    5 5 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    GTR е същото поколение от 2007!!!Никой не е казал,че е нов,а подобрен.Сигурен съм,че новият рязко ще се различава от стария,разбира се,не само по визия,а не като АлУди-сменим фара,стопа леко и хоп,дай чувал пари

    Коментиран от #11, #17

  • 11 Антон

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Ввв":

    Хехе, ти май не разбираш какво пиша - от десет години нисан правят същото с пластмасовия гтр, ама какво да ти обяснявам. Няма нищо подобрено, десет години фейслифт на един и същи модел, имам си един r35 от 2017 модел та няма как да ме убедиш в противното. А нов модел никой не знае дали ще има, и ако има въобще кога ще излезе. В момента ВАГ с порше 911 рс 2 и отново ВАГ с ламбо хуракан перформанте , а също и макларъм за разкош прекалено много са вдигнали летвата, та не е много сигурно какво ще решат в нисан

    Коментиран от #12, #16

  • 12 Тином

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Антон":

    Ти май не разбираш. Той ти обяснява ,че ВАГ на всеки фейс го наричат нов модел, докато другите директно си казват ъпгрейд или фейс... ГТР съответно също казват, че е подобрен не Р36...
  • 13 ЕвроЗона

    4 0 Отговор
    Добра е колицата!!!
  • 14 Радко

    2 2 Отговор
    Япончета, дребни комплексирани. Каквото и да излезе като следващ нов GT-R ще бъде като представяне зад модели вече на по 5 години. Порше винаги ще имат едно 2-3 модела по-добри и предпочитани от пластмасовата тояга. За тая работа си има статистики, кой колко продава! Въпреки цената!
  • 15 красив ум

    3 0 Отговор
    Най много харесвам в коли ,два мощни ауспуха!!!!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Зелено

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ввв":

    И къде видя да се пише че аудито е нов модел? Мисля че е ясно за всички че е фейслифт. Няма смисъл да се заяждаме за очевидни неща. Дори от Ауди не мисля че го наричат нов модел. Колкото до нисана, има много повече разновидности на модела от 2007 насам. Дори последната версия уж щеше да бъде нов модел ама излезе малко разкрасен фейслифт
  • 18 Зелено

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "АLFA Q4":

    Приятелче, вижда се кой е неграмотния. Виж какви простотии си написал, които едвам се разбират. Поправи правописа и пак заповядай. Явно това е нормално явление за жалки неграмотни алфистчета с капаци на главата
  • 19 АLFA Q4

    1 0 Отговор
    И СТО НИКА ДА СИ ИЗМИСЛИШ НЯМА НАЧИН ДА ПРОМЕНИШ БОЛНАТА СИ ГЛАВА

    Коментиран от #20

  • 20 Зелено

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "АLFA Q4":

    Не, просто споделям мнението на колегата. Не съм редовен тук, но ми правят впечатление умопомрачителните ти коментари и уникалния правопис
  • 21 vasik atanasova

    1 0 Отговор
    невероятен автомобил