Volkswagen представи официално най-малкия кросоувър в гамата си. T-Cross е построен на платформата на Polo, която не позволява двойно предаване, така че моделът ще се предлага само с предно задвижване.
Немският конкурент на Nissan Juke е по-дълъг от донора си с 54 мм, но с 12 см по-къс от T-Roc и с почти 38 - от Tiguan. Междуосието е 2 563 мм, малко повече от базата на японския конкурент (2 530 мм).
Предните и задните седалки са разположени на 597 и 652 мм над пътя. Това означава, че пътниците седят на около 10 см по-високо, отколкото в Polo.
Задната седалка може да се мести в надлъжна посока в диапазон 14 см, увеличавайки багажния обем от 385 на 455 литра. Ако облегалката се сгъне, вместимостта на товарния отсек нараства на 1 281 литра. За превоз на по-дълги вещи може да се сгъне и облегалката на пасажерското място.
T-Cross ще се оборудва с трицилиндров турбодвигател с обем 1.0 литър и мощност 95 или 115 к.с. Ще се предлага и 1.5-литров четирицилиндров мотор със 150 коня. Дизелът е само един - с обем 1.6 литра и мощност 95 к.с. Скоростните кутии са механика с 5 или 6 предавки и седемстепенен робот с два съединителя.
Оборудването включва светодиодни фарове, цифров приборен панел, мултимедия с 8-инчов екран и 4 USB порта, адаптивен круиз контрол, безжично зарядно за мобилни устройства, 300-ватова аудиосистема Beats с осемканален усилвател, функция за автоматично превключване от къси на дълги светлини, следене на слепите зони, движението в лентата и предупреждение за челен сблъсък.
В Германия цените на T-Cross започват от €17 975. Новият кросоувър ще се произвежда в испанския завод на Volkswagen, където се сглобява и Polo.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фау ве
За съжаление 17 хил евро са нищо за германците, но не и за бедните българи.
Ще го чакам да поостарее малко и след 10 тина години момже да му се пробвам......
Коментиран от #4, #7, #10
11:10 26.10.2018
2 Само Дъстър
11:11 26.10.2018
3 Boxer
Коментиран от #5
11:15 26.10.2018
4 гост
До коментар #1 от "фау ве":
За нас е Киа стоник с 1.4л атмосферка и 100кс. Перфектен е, а изработката не отстъпва на тази на ФВ. Пробвай я, с цена под 30х.лв си е баш за нас.Коментиран от #8
11:20 26.10.2018
5 Дачия
До коментар #3 от "Boxer":
Ам че каква да е даже по-зле само до обяд11:21 26.10.2018
6 пих водка
11:36 26.10.2018
7 Пламен
До коментар #1 от "фау ве":
Тя толкова и е максималният живот+"овъртайма(англ.)". Ама ти вземи трицилиндровата... Няма ги онези Сивици, Голфове, 190, Кадети, 306, мазди. Живота стана ширпотреба - чипс с намален грамаж в надута с въздух лъскава, че може и пееща опаковка. То им стига да си купиш "една" сега, пък после дали ще повториш? Тогава ще ни "мажат" със следващата маркетингова стратегия. А и като видиш, че всичките са един дол дренки, може пак към "тях" да посегнеш.11:42 26.10.2018
8 Пламен
До коментар #4 от "гост":
Или Тойота Ърбън Крузър, 4х4, достатъчно модерна дори след 8години. Колегата (#1) има впедвид употребявани екземпляри и визира бъдещето.11:46 26.10.2018
9 цистит
Коментиран от #16
12:51 26.10.2018
10 Vuicho Vanio
До коментар #1 от "фау ве":
Баща ми си взе миналата година Hyundai IX 35 - много добри впечатления има от него. Мойте от няколко кръгчета също не са никак лоши. За черни пътища също върши работа. Препоръчвам го13:56 26.10.2018
11 Beyefendi
13:59 26.10.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 1234
Коментиран от #15
17:56 26.10.2018
14 Гост
19:18 26.10.2018
15 4х4
До коментар #13 от "1234":
Така е. Купи си Вартбург. Не се шегувам. Ако ти се иска немско,но ти се виждат скучни, това е колата. И цената им вече само расте...19:41 26.10.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Гриша
Та, Т-рок е по къс от Т-рок с 12см ....
20:34 28.10.2018
18 Мондео
09:34 30.10.2018