ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
По-красив интериор, по-красив екстериор..... по-евтина като базов модел, няма голфаджийския "престиж" което е добре до някъде. С една дума няма да се замислям даже. За голфа какво да кажа от 1 до 6 са еднакви с леки промени във фаровете и интериора. С цялото си сърце искам астрата да детронира голфа, а дори и да не стане мен пак повече ми харесва Астрата.
Поздрави!
Астрата мн.ясно.Голфа е като китайско менте от вътре.ДАже китайските ни коли изглеждат направени с по-добри материали от Голфа.Полото вътре е същата трагедия.
Че на мен и двата автомобила ми харесват. По принцип не съм върл фен на точно определена марка и мисля, че съвсем безпристрастно мога да определя Опела като по-красивия автомобил, а Голфа като по-удобния и по-практичния. В миналото, дори и близкото, Астрите спрямо Голфа бяха като лагерни колички, най-вече във возията, но явно сега нещата са подобрени. Иначе имам съседи с Астра и Голф 3 и този с Астрата само сипва гориво и кара, а на другия му се разказа играта от ремонти, но това може да е от лош екземпляр, все пак това са коли втора ръка.
И мола Ви, коментирайте само тези два модела и не намесвайте БМВ и Перник.
Golf GTD 170 коня дизел в на-високото ниво на оборудване е на базова цена от 51 000 лева. Въпреки това липсват доста елементарни екстри:
Ако някой иска 4 врати с ел стъкла и климатроник трябва да се бръкне още 2 000 левчета.
Ксенона е 2 700 лева.
Докато се докара до наистина топ изпълнение цената нараства с минимум още 25 000 лева над тези 51 000.
Не казвам, че Голфа е лоша кола, защото не е, но сумата на, която се предлага е космическа и като цяло необосновано висока.
Точно заради номер 6 искам да изкажа мнението си.... че найстина е безмислено да си купиш голф от VW България който да е топ версия и да му вкючиш всички екстри или повечето(които Ви допадат), колата излиза над 60 хиляди.... и като направш сметка, че караш голф за 50 или 60 хиляди (зависимост от екстрите) и направиш проста сметка, че можеш да си вземеш за тези пари Лексъс IS, Ц класс, БМВ 3сер.... със същите екстри защото въпреки, че тези модели са за "народа" не са хич постни като екстри. С една дума можеш да караш голф за 60 хиляди или да караш лексъс, мерцедес, бмв за 50 хиляди ... пак чистонови.....
Искам да благодаря на мобиле.бг за страхотната статия..... трябва да има повече такива статии на такава тематика, 2 коли една срещу друга.... това е най-интересната тема от Месеци насам.
Аз ще коментирам и статията, защото там става въпрос за "вечният втори", което бе опровергано преди 2 месеца от Ауто Билд и бе споменато, че отдавна Астра не е вечния втори в техните тестове. Там напред излезе Фокус, а ако трябва да бъдем по-точни, Фокус е по-продаван и от Голф и от Астра във световен мащаб. Така, че вечни работи няма. Ама да се върна на статията. Лично аз нямам ясни предпочитания нито към Астра, нито към Голф. Дори като дизайн Астра не можа да ме грабне в началото и мога да поспоря с тоя и оня, дали Голф е с лош дизайн или Астра е нещо кой знае какво като визия. Така, че там аз давам равни оценки. Ако избирам по дизайн на екстериора, лично аз нямам победител. Що се отнася до интериора, Астра изглежда наистина футуристично, но понеже и аз карам подобна кола с много копчета по централната конзола мога да кажа, че не трябва да гледаме само това. Явно много от вас са свикнали да ръчкат бутоните посредата, но аз никога не го правя. Вместо това използвам бутони на волана, с които се регулират най-важните неща - аудиоуредбата, темпомата, телефона, смяна на устройства...а това, което го няма на волана, го има като команда с глас. Например, изборът на лично запаметени от мен радиостанции по име. Изобщо, рядко ми се налага да се пресягам до средната конзола. При Голф казвате, че всичко било интуитивно...кое е интуитивно? Я насочете примерно въздуха от климатика в краката, по средата или към прозореца? Да видим, колко трябва да се кьорите, докато вдените кое как. А това е една доста често ползвана функция от мен, която в моя Форд е решена по прост начин - бутоните са един над друг, близо до скоростния лост, което позволява да си играя с въздуха дори без да си махам ръката от лоста или да се отплесвам от пътя, за да видя кое копче за какво е. Ама да се върна пак на Голф и Астра. Определено, ако става въпрос за избор на мотор, моят фаворит е Голф. Астра нямат модерни турбо мотори все още. Очакваме ги след 2 години, тогава мога да променя мнението си. Дотогава обаче ще имаме Голф 7. Що се отнася до цената, там фаворит е Астра, без да се задълбавам в отстъпките, които вносителите дават, защото там нещата може и да се обърнат за дадена модификация. Като говорим за отстъпки, да спомена и стария Фокус на цена 23000 лева. Тук и Голф и Астра дишат прахта му, въпреки, че тоя модел вече не се произвежда. Все пак, когато купуваме автомобил в България, никога не купуваме по цени в ценовите листи. Винаги ти предлагат някои отстъпки така, че е трудно да се провери кое е по-изгодно и кое не. Например, Форд вдигнаха миналата година цените с 1500 лева заради 5 годишната гаранция без ограничение на пробега. Фолксваген обаче предлагат 4 години или 120 000 км, което не е без значение. При Опел тя е само 2 години така, че и това трябва да се има предвид при отчитане на покупната цена. Не е толкова просто да изберем автомобил, колкото някои си представят. Има доста подводни камъчета, скрити условия, уловки и малко непрофесионализъм в нашите дилъри, които понякога не са много наясно с техниката по една или друга причина.
opela e po gotin i ot vatre i ot van golfa e kato vsi4ki ednakaf i ot vatre i ot van 5 i 6 nqmat po4ti nikakfa razlika ne e ni6to osobeno za edna 4anta pari wv ne smenqt li dizaina ot 2004g si e edin i sa6t
М_SUX, изборът е твой, да се спреш на гола тройка. Ама пак задълбаваме в гори Тилилейски. НАли и него трябва да оборудваш? Или си мислиш - щом е БМВ, значи е оборудвано? Няма такъв филм. Ще дам малко примери от ценовата листа на БМВ. Огледала против заслепяване - 1144 лева ( 355 лева само вътрешно). При Голф получаваш стандартно. ПОДЧЕРТАВАМ ДЕБЕЛО, ЧЕ ТОВА Е БЕЗ ДДС!!!!Ксенонови фарове - 1381 лева. Сензор за дъжд и автоматично управление на светлините - 256 лева. Гласово управление - 809 лева. Автопилот - 552 лева. Лумбална опора на предните седалки - 611 лева. USB - 592 лева. Хендс фри - 572 лева. Подготовка за телефон - 533 лева... и така нататък и така нататък. Всичко това повтарям е без ДДС!!! Къде си тръгнал да ми сравняваш голо БМВ за 60000 лева с добре оборудван GTD на Голф? Най-малкото претенциите на двата производителя са съвсем различни - едните се целят в бедняците, дето искат да се чувстват добре, другите в хората с пари, за които по-важен е имиджа от това, какво предлага автомобилът им. Естествено, вторите се бъркат яко в джоба за екстри и не купуват голи БМВ-та. Точно това е и целта на рекламките с "ниските" цени - да те присламчат и след това да ти одерат кожата. Само като прочетеш, че всички цени са без ДДС ти става ясно, колко ги е срам от БМВ да кажат истината в очите.
До 13... приятелю първо не съм фен на бмв а на мерцедес и ще ти дам пример с Мерцедес .... новата Ц класа купе струва 60 хиляди.... и като погледен всички бутони и навигации разбираш, че не е хич "гола" както го обесняваш ти.... за мен трябва да не си автомобилен фен и да не ти дреме какво ще си купиш за да избереш голф пред ц класа купе 2012.Такива хора ги има и е факт, но аз със сигурност не съм от тях.
Поздрави!
M_SUX, ами аз ти изброих някои простички екстри, дето ги има и в автомобил под 30 000 лева. Не бъркай нещата. При Мерцедес и БМВ плащаме най-напред за имидж, възможно най-високо качество и чак след това за оборудване. В момента бързам, за да разглеждам ценовата листа на Мерцедес, но преди седмица го правих, макар и по други причини. Няма да ти отговоря нищо по тоя въпрос. Ще го направя довечера, като имам време. Но не мога да разбера, защо смяташ Golf GTD за лоша кола. За да не съм голословен, довечера ще направя специално за теб сравнение по ценови листи между Mercedes C-coupe и Golf GTD. лек ден!
И двете много се карат значи и двете са хубави, но оня ден видях една астричка ей много бяга ей.В последния момент видях че ръждата я гони! Беше от старите астрички с астрална возия!
Интериора на сегашната астрата е много хубава, но вижте интериора на предишните астри направо бяха ужас с някаква грозна пластмаса! Но със сегашния си интериор предпочитам астрата!
И двата модела вече са много конкурентни, след като Опел се надигна от праха и се отърва от старата слава на "раждясала консерва", след като обновиха двигателната гама и най-накрая смениха този ужасен дизайн на Astra H. И Голф и Астра са прекрасни модели и за мен избора е Астра заради дизайна. Голфа винаги според мен е бил и ще бъде леко скучен (това не означава, че е грозен) та даже и да е в най високото ниво на оборудване. А пък Астра OPC мисля че за цената, дизайна, техническите и динамичните си показатели е ужасно привлекателна кола.
да не съм луд да дам 50 000 лева за голф или астра за тея пари си земам една Кия Оптима примерно и ще си свиркам повече пространство, повече конфорт, абе всичко и е по-добро от тея лагерни колички, а и гаранцията и е гаранция.
Путин какви ценови листи ще ми разглеждаш,какви коли за 30000лв ще ми изброяваш. Аз цяла зима ходя с пет годишни обувки за 35лв.
Сега събирам пари за съединител на Меганчето. Да си потегна количката и да я подкарам , че Господ я уби на паркинга пред блока. Не ми ги хвалете вече тези коли, щом струва повече от 1500лв. въобще не ме интересува.
много ясно че за бг, тези цени са извънземни и нещата според мен ще стават още по зле,но все пак статията е за тези два модела и кой от тях ще харесаме повече,аз ги харесвам и двете коли,но сърцето ме тегли повече към голфа!
Астрата естествено тия немци са много консерваивни нито дизайн нито интериор слаба ракия.Инъче са здрави :D
Пък де не говорим колко по назад са от другите марки от към дизайн.
Въпреки, че интериорът на Astra изглежда по-добре, ако трябваше да избирам бих взел Golf-а, защото както вече съм казвал преди доста време Opel едва не ме уби и нямам особено доверие на спирачната им система.
@28 И как точно количеството копчета определят кичозността? Кокпита на самолет вероятно ти се струва, като мега- кич!?!
Моето мнение, е че астрата откъм дизайн е на светлинни години от познатия до болка скучен голф.
Честно казано, от опел астра и vw голф избирам MAZDA 3.. :) . Много по авангаден дизайн, а за качеството няма какво да се коментира. Мазда 3 винаги е била сред най- надеждните модели сред всички производители.
Фен съм на Опел,но винаги съм се чудил защо от фирмата не сложиха едно 4х4 на Астра.На Голф слагат такава система и смятам,че е голям плюс за автомобила.Иначе относно визията винаги съм харесвал Астрата повече-вземете Астра Г Бертоне и Бертоне Кабрио-в пъти по-красиви от Голф 4.Абе хубави са и двете коли,но няма пари :)
az neznam za6to se sravnqvat dvete koli nqmat ni6to ob6to astrata e mnogo po napred dizain extri si4ko i e ne6to suvsem novo toq banalen golf nqma mqsto do neq to se vijda samo ot snimkata vuprek i 4e sum karal i dvete no i za teq deto ne sa pak o4ebiino 4e sravnenieto nee umesno toi moje d ase sravnqva s predi6nata astra no s taq ....kato izlezne golf sedem togava da gi sravnqvat
Честно казано, много ми е чудно ти защо се правиш , че разбираш от коли след 1990г.
Фен си на жълтурите, значи трябва да си от далече. Някъде от Родопите, или от по-далече, някъде от Афганистан, или от още по-далече?
@stoqn
"През 1928 г. компанията се трансформира от семейно предприятие в акционерно дружество Adam Opel AG. Година по-късно 80 % от нея става собственост на американския гигант Дженерал Моторс, а през 1931 г. отвъдокеанските господари придобиват изцяло предприятието в Рюселсхайм."
Изберете българското опа... българо-китайското. За средната цена на тези возила се купува НУВЪР или както там се пише с фабрична газова уредба, всички екстри и "4х4, високо проходимо МПС. И не на последно място това е най продавания модел в Китай. Да го направим такъв и в България! Да оставим германците да му мислят, кой е по - добър. Като коментар за сравнението, ще кажа само че астрата изглежда добре, но всичките и двигатели са по - тромави и по - лакоми от голфа, багажника е с по-малък обем и вътрешното пространство при голфа е по-добре оползотворено. Така, че ако не харесвате китайски високопроходим автомобил, скачайте на голфа.
@39 само дето астрата е с по-големия багажник (в статията го пише) ама ти може и да не си я чел те коментарите са по- интересни.
@33 и аз харесвам японските коли, но мазда 3 интериора навсякъде е твърда пластмаса т.е. конфорта е на доста по-ниско ниво. Инъче че са здрави здрави са
Класически двубой!!! Води се от години, както пише в статията. Opel-a е красавец, обаче Golf-a е железен. Все пак мисля, че новото поколение Opel-и е по-добро от продукцията на VW. Лично мнение разбира се..
Външния вид на Голф си е традиционен, те и да искат не могат да го променят много,защото е станал нарицателно (голфов клас). Вътрешно Голф ми харесва заради това,че се качваш и тръгваш (не ти трябва инструкции и висше образование) просто всичко е там където очакваш. За моторите на Голф няма какво да се каже,по-добри са от тези на Астра и по-икономични. Сега за цените: няма да ги сравнявам с BMW (BMW 118d - 73000лв с ДДС и панаирна отстъпка) защото няма място за сравнение, ще сравнявам с Хонда (HONDA JAZZ 1.4 Comfort - 33 500 лв. с ДДС -базова) +цени на някои аксесоари :Маска, хромирана - цена: 664,50 лв, 1-бр 15” алуминиева джанта Crystal - цена: 421,70 лв,
(базовите са железни),Паркинг камера - цена: 1407,90 лв,навигационна система - цена: 8755,70 лв, iPod кабел - цена: 201,70 лв (тези две цени ми счупиха очилата),Bluetooth система за телефон - цена: 854,60 лв и много други. Като се удари чертата HONDA JAZZ (един клас под Астра и Голф) удря 50 000лв. Много от по-долу писалите разчитат на това да отворят страницата на някой вносител и да "клъвнат" на първата цифра който срещнат,да ама не, има и дребен шрифт.Най-точна информация се получава на място с реална оферта за крайна цена. Само случайно знам и цената на нова BMW 320 с почти всичко (114 000лв на лизинг)
Колега, и аз съм готов с оптичния тунинг на опела. Багажникът на покрива от москвича седи уникално. Преди време беше писал че имаш 3 касетки фолк-маратон, с които беше купил кадета. Ще ми ги дадеш ли да ги запиша или да ти дам празна касетка, че времето като се постопли обичам да усиля музиката, да смъкна джама и да карам с ръката на вратата.
Понеже живея в Италия,а тук се карат само нови автомобили,присъствието на голф-а е доста по-голямо от това на астра.Аз лично имах опел докато си бях в Бг и бях доволен,но определено поне тук голф-а е доста по-предпочитан и купуван.Според мен и двата автомобила са кадърни и ако трябва да избирам,бих избрал опела :) Аз също карам нов автомобил и като цяло новото си е ново
Според мен голфа е по-добрата алтернатива, защото за парите си предлага предостатъчно.Всичко е на топ ниво и е направено да те улеснява максимално.Окачването е пригодено за ежедневието, като в същия момент е пригодено и за по-динамичен стил на шофиране.Двигателите са перфектни с абсолютно приемлив разход на гориво и приличен вървеж.Интериора, пространството всичко е изчислено.И опела е много добър, няма спор, а и е по изгодната покупка, но след 10 години примерно ако се сравнят двата модела, ще си проличи качеството на голфа.За мен това е перфектната кола за всеки ден.
Разбира се, че Опел изглежда много по-добре и не е алтернатива, а е по-добриа конкурент. Аз карам френски автомобил, но пред твърде, твърде прехвален Голф, предпочитам Астрата. Само за сведение - шофирал съм Голф 2,3,4 и 5, последния беше само на 20 000 км., а скърцаше като жигула и вече не му работеше климатроника - да, ето това е качество!!!
Незнам Корола дали е клас на долу или клас на горе, но знам че е много, ама много по-добра кола. Ще ме прощават голфаджиите и астраджиите, но в голфа се чуствам като в каручка, а астрата е несериозна кола.
@44
Колега W203, с радост бих ти записал колекцията есен-зима 2002, 2003 и 2004 г., но касетофончето на опела ми захапа едната точно на култовата песен "ежи-бежи" и я скъса. Иначе и аз обичам да усилвам музиката и да карам на свален прозорец, но щофьорския е подпрян с трупче и не мога да си подавам ръката през него като теб.
много интересна статия. браво на мобиле. също много интересни коментари. но колегата е прав - тук трябва да се спомене и фокус. много дръпнаха от форд. а иначе и аз съм за японци и корейци. тия много се развиха. хюндая се разработват в германия и здраво работят.
и двата автомобила са пълен боклук,като всички произведени след 2000 година-6 месеца от годината киснат в сервиза за ремонт и другите 6 месеца ти вършат някаква работа.
Ех, че късмет. Тази песен звучеше в чудесен синхрон с мъркането на дизелака в студените дни, защото тогава работеше на 3 цилиндъра и по кръстовищата трябваше да помпя газта, като но спортен автомобил, за да не загасне. Даже сменях скоростите в такт с нея, джунгара-джангара, оп 3-та, оп 4-та. Поне вече е по-топло и не ми се налага толкова често да я бутам.
Всички, които пишат за коли различни от тези двете нямат право на мнение, защото теста е между ТЕЗИ два автомобила. Лично аз предпочитам астрата защото е с по - добър дизайн. Що се отнася до моторите и скоростните кутии за предпочитане са бензиновите мотори с механични скоростти. Мисля, че на опела в бензиновата гама му липсва 2,0 атмосверен или турбо мотор около 150 - 160 коня. Карал съм и голфа - дизел и астрата - бензин. голфа стои по - динамично, докато астрата е тежка. За 1,6т - 180к.с. - имах по - високи очаквания, липсва му тласъка на ниски обороти трябва му повече сила от работен обем. Иначе като се развърти не се удържа - /опасен за неопитни шофьори/, но става и малко по - шумен. На Голфа с дизела 1,9 - 105к.с. се усеща големия въртящ момент, тегли много бодро, при по - висока скорост над 160км/ч започва да се усеща леко намаление в силата, но до 200км/ч никакъв проблем. И двете коли се държат перфектно - така да се каже като чисто нови. В голфа е по - подредено и комфортно, по обикновено изглежда произведено на ишлеме, материалите са много качествени, със сигурност във времето ще се запазят добре. В астрата е по - раздвижено, усещането е за индивидуалност нищо общо със старите модели астра, има усещане за простор и лукс като в опел рекорд, /всеки човек усеща различно!!!/. В астрата са дразнещи допълнителните колонки на предните врати - при завиване определено пречат, дразнещ е и малкия капак на багажника - ако се ползва всеки ден определено е изнервящ. Голфа си е добрия стар голф - колата е СУПЕР, затова и се купува повече от всички други коли в класа. Астра няма нищо общо със старите модели - много, много по-високо ниво. Аз лично бих взел астрата ако има добър бензинов мотор. Коя ще бъде по здрава и/или евтина за поддръжка ще разберем след 10 години като станат масови в България.
За много от нас това са недостъпни автомобили! Можем само да пишем злостни коментари,но не и да разберем,че това е само видоизменена ламарина и нищо повече!!!! Вкарват ви в илюзорни умствени напъни,колкото да не мислите за реалността!!Жалко е - автомобила е да ви служи,а не вие на него.Карам МПС -поддържам го редовно,и нямам проблеми...какво значение има марката?Всичко друго е снобизъм и еснафщина...и показност!!!
да сравняваш опел със vw е все едно да сравняваш Клаудия Шифър с леля Нанка от четвъртия етаж. Аз съм от нещастниците на които им се налага да карат служебна астра и мога да кажа, че по тъпа кола от опел няма. Карал съм повечето от автомобилите от компактния клас и мога да твърдя, че опел е класа под всички. Каквото и да се сетите - хидравлика, динамични характеристики, ел стъкла, превключване на скоростите, стабилност в завоите и т.н. са по зле при опел. При това говоря за нова астра. Да не забрявяме, че опел са измислили ръждата и всяка кола като я караш 20 години се превръща в нов опел.
Какъв е тоя Голф бе, кутия с двигател, по добре да си карам Ладата. Виж Астрата е нещо друго да ти е кеф да я караш. И все пак колите са направени да се карат нормално а не като луди.Който иска кола за юркане да си вземе Ферари или знаете още кои са спортните коли.
Това е Астрата си е по готина!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
На всички дето казват за едната или другата кола, че са буклуци им препоръчвам да отидат на един тест драйв и да ги покарат. Има отворени дни при представителите и на двата модела. Лично аз съм ходил на тест драйв на Голфа тази есен и като собственик на Голфове от предишните поколения мога да кажа, че 6 цата няма нищо общо с предишните. Усещането е, че се кара кола от по-горен клас - и като поведение, и като материали и оборудване. Предполагам, че и при Астрата е така. Не съм я карал, но при първа възможност ще го направя. Разликите при двата автомобила може би са минимални и въпрос на личен вкус и предпочитания. Лично аз предпочитам Голфа заради това, че е много практичен, има отлична видимост и дизайна му е по-консервативен и класически, но ... все още не съм подкарвал Астрата, така, че крайното ми лично мнение го оставям за друг път...;)
90 процента от вас ,ако ги сложат да карат двете коли,но маскирани -така че да не се познава коя каква е , няма да намерят никаква разлика. Ама нали в БГ всички са пофероси по всичко. Дървени философи.
Към 76: Той за това се купува. Защо трябва да прилича на китайски касетофон, на който му минава модата венага след като го купиш и се чудиш на супер "екстравагантните" дизайнерски решения. Гледам, че Ситроен вече се отказват лека полека от "спейс" таблата си - отблъснали много от феновете на марката.
@marianski, бъркаш за най-продаваният автомобил в тоя клас. Това е Corola, далеч напред. На второ място е Focus, а чак на трето Golf. Ами направете си най-напред една справка и след това се изказвайте толкова крайно.
А сутринта обещах на M_SUX едно малка ценова справка между Mercedes C- Coupe и Golf GTD DSG. За жалост, всеки сам избира оборудването и някои неща са несъвместими, но ето стартовите цени - Golf GTD DSG - 54548 лева, Mercedes C-Coupe 220 CDI - 74880 лева с ДДС + автоматична скоростна кутия за коректно сравнение - 4305 лева или общо стартираме от над 79000 лева. И двата автомобила са с дизелови мотори с мощност 170 к.с. Разликата е близо 25000 лева, като не се отчита оборудването. Например, навигационната система COMAND Online със CD чейнджър е на цена 5310 лева при Мерцедес, но без ДДС (за всички екстри)!!!. При Голф радионавигационната система RNS 510 е на цена 3996 лева + по-добра озвучителна система DYNAUDIO Excite за 1047 лева. Друга интересна екстра е Bi-Xenon за 2696 лева. При Мерцедес се доплаща 2706 лева без ДДС. Общо взето, това, което го няма при Голф, го няма и при Мерцедес, като при мерцедес се доплаща по-солидно. Но стига толкова. И дума не може да става за сравнение между двата автомобила защото първо, не са в един клас. Второ, клиентелета е различна. Трето, единият е премиум автомобил, а другият най-обикновен, стремящ се да се доближи максимално до премиум изпълнение, без наистина да бъде такъв. За целта Фолксваген си имат Ауди и е коректно да сравняваме Ауди с Мерцедес, а не Голф. Но както се вижда от сравнението, Мерцедес дори при равно оборудване ( което е възможно), е средно с 20-25000 лева по-скъп, като всяка допълнителна екстра увеличава още разликата в цената.
ТТТ ти и от стара на нова Фиеста да седнеш, ще се преродиш :) Така е в автомобилостроенето. Винаги съм се чудел на хора, защитаващи покупката на стар автомобил. Те няма как да знаят, какво е да седнеш в нов. Не говоря само за миризмата на ново, а за това, колко напреднали са технически наследниците на старите модели. Аз определям тази разлика като две поколения, но реално тя е само едно. Толкова е съществена разликата, че човек не усеща почти никаква прилика със стария модел. Лично аз така седнах от по-старо поколение ( което бе ново, като го купих) на по-ново. Ами какво да кажа. Разлика балкан във всички отношения. Разбира се, няма как да седнеш от Голф на Голф и да очакваш примерно багажник и място на S-класа в новия модел. Напротив, може да усетиш дори притеснение, заради повишените изисквания за сигурност. Те затова и правят обикновено новите модели с малко по-големи габарити от старите. Типичен пример е коментираната Астра - голяма отвън, не толкова просторна отвътре. И всичко това е свързано с безопасността.
ккк, няма как да няма разлика в двата модела. Усеща се, особено ако човек е свикнал на един модел. Тогава знаеш, как той ще реагира минавайки през дадена дупка, знаеш каква е обратната връзка на колелата с волана, знаеш колко бързо се изправя той с определена скорост, знаеш в тоя завой как ще поднесе предницата или задницата и така нататък. Когато седнеш в друг модел, веднага хващаш разликите. Примерно воланът се върти малко по-леко на място, изправя се по-бавно след завой, колата, минавайки по паваж се държи малко по-различно и в завоя вместо да недозавие, тя презавива. Когато дори седнеш на седалката, веднага усещаш разликите. да кажем едната е имала лумбална опора, другата не. Едната е с по-големи бордове на седалката и по-тясна, другата по-широка и мека. Краката ти стигат педалите но волана идва далеч, а при другата е висок. Опитваш се да регулираш и виждаш разликите. На едната лакетя ти опира в някаква издатина, на другата коляното ти закача нещо. Едната има подлакътник посредата, другата е със скоростен лост по-близо до прозореца, отколкото до ръчната. Е, как няма да хванеш разликите? Разлики има и те се усещат много добре!
Омръзнами вече от голфофе навсякаде голфове виждам,самиат и аз карам голф от 3-ка минах на 5-ца абе омръзна ми вече ще мина на по висок клас,искам да карам голяма кола като инсигния или нещо друго
До Путин # 81 Абсолютно съм съm съгласен с теб. Не става на въпрос за "миризмата" ма нов автомобил. Технологиите се развиват с много бързи темпове и ние свикваме с тях. Спорно също е, че старите автомобили са мн. по- здрави от сегашните (според мен). Просто сегашните имат мн. повече системи като екстри (които ние ги искаме и сме си ги поръчали) и е нормално при една експлоатация всяка от тях да иска своята подръжка или да даде повреда. Дай боже всекиму да може да си купи нов автомобил. Всичко опира до възможностите на всеки един от нас. Лично аз съм си купувал само втора употреба или почти нови, но са ми излизали все едно нови на изплащане с разходите по тях. Следващата ми кола се надявам да бъде нова, па макар и бюджетна или по-нисък клас. Все пак всичко е въпрос на лични предпочитания и възможности. :-)
ттт, съгласен съм с работите, които каза. Вярно, че е до лични предпочитания какво човек ще вземе, но и доста голямо влияние оказват финансовите възможности. Ти щом си можел да вземеш почти нови коли, значи си имал възможност и за нова на изплащане. Сигурно нещо те е спряло. Вероятно по-големите разходи, някаква несигурност или просто си счел, че за тия пари вземаш по-голям и оборудван автомобил. Аз главно по финансови причини си взех нов, а втория път просто продадох единия и взех друг нов :) Можех да си остана със стария, щото си бе почти нов след 5 години, но някакъв дявол ме накара да ходя на тестдрайвове, та видях какво е да караш следващ модел. Стори ми се цяла революция спрямо моя, та две години не можах да мигна така да се каже. Е, сегашния и той поостаря като гледам какви нови модели се задават...ама пожелавам и на другите да си купят. Ако човек скочи от магаре на катър, ще види разликата и ако не е пробвал коня, вероятно ще се задоволи и с катъра. Само, че качили се на коня, не е истина просто. Да де, ама освен обикновени товарни коне, съществуват и расови жребци - английски, арабски...само дето никога няма да му се отдаде възможност на тоя човечец да смени магарето с нещо арабско, пардон с тия кончета, дето купуват разни шейхове. Е, може и да намаже с някоя стара кранта, ама не е същото.
Малко по темата...някой спомена, че Пежака бил по-добър и от Голф и от Астра. Нека не се притеснява, вече се задава Пежопела. След някоя друга годинка няма да се налага да се чуди Опел или Пежо. Просто си взема един Пежопел. Да видим тогава какво ще плюе.
Ето ги характеристиките на 1,9 ТДИ, първо са на Опел Астра, после на Голфа. копирах ги от сайта нюкар.бг. Прави впечатление, че Астрата е по-ниска, по-широка и по-дълга. Личното ми впечатление, че голфът вози малко дървено. Возията на Астрата повече ми допада.
Карайте си новите въшки за 15-20000лв, а аз за тия пари , че и надолу ще карам ) Пежо 607, БМВ 5-ца и т.н. Автомобилите се обезценяват страшно бързо и покупката на нов автомобил не ми се вижда оправдана. Някой може да каже, че старата кола има големи разходи, но няма да се съглася, че на новите са по-малки. Само смяна на масло на новата в гаранционния сервиз е минимум 200лв..., а за частите, който гаранцията не покрива, но за да не падне тя трябва отново човек да ходи в оторизирания сервиз.
Последно да вмъкна, че в оторизираните сервизи са най най най-мърлявите и некадърни монтьори.
За далаверите в оторизираните сервизи въобще и няма да отварям дума как вие си мислите, че сте сменили маслото, а карате още 20000км със старото или само леко долято, за да се избистри...
74, опел са здрави и сравнително качествени коли, ти кво караш, "не" хлопаща тойота ли, или не хлопаща ваг.на, леко с хлопането, нагледал съм на хлопане, смея да твърдя, че опел продължават да имат едно от най-здравите окачвания и двигатели, другото зависи от джоба ти, дали ще е нисък или висок клас
@медиатор алфа, има една екстричка при Golf, която се нарича DDC за 1652 лева. При Астра я има също, но под друго име за 1956 лева. Тогава дървената возия изчезва.
old shool, работата не е само в това какви са разходите. Защото аз ще карам поне още 6-7 години повече моя нов автомобил от теб, защото твоя вече ще е гробница. Освен това, понеже автомобилът си е мой, аз си го карам като свой. Така рискувам по-малко от големи бъдещи ремонти. За тия 6-7 години ти ще купиш още поне един автомобил. Ако не си купиш, огромните ти проблеми със стария ще се задълбочават, ако изобщо още е в движение. Виждаш ли сега, къде е предимството на новия? Той е нов 2-3 години. След това си става добре поддържан стар, придобит без една стотинка, защото тия стотинки вече са дадени при покупката! Погледни нещата и от дръг ъгъл. Техниката в автомобилостроенето се развива страшно бързо и вече дори малките автомобили са с екстри на големи, а сигурността е по-голяма, а коя сравняваме с предно поколение модел. Ако човек реши да смени тоя нов автомобил и да кара пак нов, предимството вече се състои в друго - купува се още по-модерна и сигурна техника. Всичко се плаща. Ако обаче искаш да ти излезе евтино, има таксита и автобуси. Никой не те кара да се набутваш с личен автомобил. Не разбирам тая логика, според която е по-добре да вземеш стар автомобил, въпреки, че имаш парите за нов! Ако ги нямаш, да, вземай колкото и каквито искаш стари, но не го изтъквай като голямо предимство! Това е по-скоро голям недостатък. Ти правиш компромис с много неща - сигурност, надеждност, а това не е никак малко, защото от сигурността зависи живота ти, а от надеждността, дали днес като тръгнеш за Бургас, довечера ще успееш да се прибереш или ще останеш някъде по пътя, ще въртиш телефони на познати, за да теприберат. И като казвам сигурност, там влиза дори умората и амортизирането на частите. Представи си, с нов автомобил попадаш в дупка на пътя с голяма скорост. Минаваш и заминаваш. Дори след време нищо не се усеща ( много пъти съм попадал в такива ситуации)Какво стара с омортизираните амортисьори и окачване на стария? Сам си отговори. Достатъчно е да видиш колко автомобила има спрели ( в най-лекия случай) след някоя голяма дупка по главен път. А какво става, ако скъсаш окачване? Това, че досега не ти се е случвало, е чист късмет.
92@ Не съм съгласен, Голф5 се доказа като много здрава машина(вече мина достатъчно време), особено най-слабия дизел. Като гледам съседката отсреща какво го прави (дистрибуторка на нещо е), за за толкова години "женски" тормоз не е доволна само от стелките (къса ги с токчетата).
94@Путин, с тебе съм съгласен,но от тук пишещите могат да си купят или са си купували нов автомобил не повече от 3%, а съм и почти сигурен,че 50% нямат право да притежават (под 18 годишни са). Но най ме учудва следното, повече от 20 коментара от вчера 20h до днес 8h, хора,вие мач не гледате ли,бира не пиете ли,жени и гаджета нямате ли, та седите пред тия монитори.
@hienata, аз съм на бачкане до 23 часа кажи речи. Кога да пиша? Като написах тия постове ( макар да не ми се пишеше, щото бях уморен), легнах и изгледах кеча. Трите хикса не искаше да се млати с Гробаря, ама ще си намери майстора ми се струва в скоро време. Кой кара и кой не кола, едва ли е от значение при тоя бензин 2.64. Аз карам с 60 км/ч, ако това може да се нарече каране. Мачове гледах навремето, преди да навърша 30. От тогава насам обръщам внимание главно на мъжките спортове като WRC и F1. Ако ме бутнеш там, нямаш проблеми. С жени отдавна не се занимавам. Минах тия бурни времена :) даже и алкохола съм спрял година вече ( извинявай, изчезвам, че сложих едно кафенце на котлона)...
аз пък все си мисля за това http://www.autoweek.nl/videoHD/2782/rij-impressie-hyundai-i30. Прави се в германия, обема на салона е повече от достатъчен, а по комфорт може би е по-добро от Астра.
Не се прави в Германия, а в Словакия. Развойният им център е в Германия, ама какво значение има къде е даден развоен център? И Фейсбук е тръгнал от балтийските държави, макар почти никой да не знае това. Е и? Американци и германци си го ползват. Обаче бъркаш много за комфорта. Астрата трудно ще я стигне с нейното активно окачване. Хюндай ще има да си мечтаят още някоя друга годинка за това. А и като погледнеш цените на Хюндай и Опел в България разбираш, че ако не ти пука за 2 годишната гаранция, Астра е много по-добрия избор.
Времето ще покаже. Хюндай обаче много напреднаха-не са решили не са сложили активно окачване! Ще видим. Клиента печели с тази конкуренция. Наистина цените им си ги бива.
прочетох по горе написаното и реших и аз да напиша няколко реда макар да знам предварително че това е губене на време имал съм и двете марки автомобили но въпреки това ми е неудобно да правя каквото и да е сравнение между орел и ГОЛФ според мен опела по нищо не може да се сравни с ГОЛФА не мога да разбера как може изобщо да сравняват кола която карат всички цигани говоря за опела кола която гние по бързо дори от Трабант кола която на всеки 3 месеца е в сервиз да не изброявам повече защото имам чувството че няма да ми стигне времето да опиша недостатъците на тази кола нали все пак човек си купува кола за да е здрава и да не ходи често по майстори макар че и те трябва да ядат хляб мога още много да напиша но смятам да не си губя времето защото е безсмислено само ще кажа че хората който карат опел просто нищо не разбират от автомобили
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 nicc777
11:45 15.03.2012
2 М_SUX
Поздрави!
11:47 15.03.2012
3 Петър Апостолов
11:48 15.03.2012
4 Дошо
11:48 15.03.2012
5 Голф-Астра
И мола Ви, коментирайте само тези два модела и не намесвайте БМВ и Перник.
11:48 15.03.2012
6 O_O
Golf GTD 170 коня дизел в на-високото ниво на оборудване е на базова цена от 51 000 лева. Въпреки това липсват доста елементарни екстри:
Ако някой иска 4 врати с ел стъкла и климатроник трябва да се бръкне още 2 000 левчета.
Ксенона е 2 700 лева.
Докато се докара до наистина топ изпълнение цената нараства с минимум още 25 000 лева над тези 51 000.
Не казвам, че Голфа е лоша кола, защото не е, но сумата на, която се предлага е космическа и като цяло необосновано висока.
12:00 15.03.2012
7 нема лампи
12:13 15.03.2012
8 М_SUX
Искам да благодаря на мобиле.бг за страхотната статия..... трябва да има повече такива статии на такава тематика, 2 коли една срещу друга.... това е най-интересната тема от Месеци насам.
12:16 15.03.2012
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Путин
12:23 15.03.2012
11 hyundai
12:32 15.03.2012
12 nikito_blend
12:38 15.03.2012
13 Путин
12:46 15.03.2012
14 M_SUX
Поздрави!
12:55 15.03.2012
15 панчо
13:17 15.03.2012
16 Путин
13:29 15.03.2012
17 GLS
13:30 15.03.2012
18 GTC
13:45 15.03.2012
19 Mortus
13:47 15.03.2012
20 Виктор Георгиев
13:59 15.03.2012
21 Опел-фен
14:03 15.03.2012
22 M_SUX
Сега събирам пари за съединител на Меганчето. Да си потегна количката и да я подкарам , че Господ я уби на паркинга пред блока. Не ми ги хвалете вече тези коли, щом струва повече от 1500лв. въобще не ме интересува.
14:04 15.03.2012
23 Потребител
14:08 15.03.2012
24 Дидо
14:09 15.03.2012
25 740D
14:23 15.03.2012
26 Пламен Петров
14:24 15.03.2012
27 фжрр
Пък де не говорим колко по назад са от другите марки от към дизайн.
14:53 15.03.2012
28 Богдан Николов
Коментиран от #32
14:53 15.03.2012
29 Ts@r
14:57 15.03.2012
30 stoqn
15:33 15.03.2012
31 гого
15:59 15.03.2012
32 Клаус Лешке
До коментар #28 от "Богдан Николов":
@28 И как точно количеството копчета определят кичозността? Кокпита на самолет вероятно ти се струва, като мега- кич!?!Моето мнение, е че астрата откъм дизайн е на светлинни години от познатия до болка скучен голф.
16:02 15.03.2012
33 Клаус Лешке
16:06 15.03.2012
34 Летящия Честмир
16:09 15.03.2012
35 angel
16:34 15.03.2012
36 ДО 33
Фен си на жълтурите, значи трябва да си от далече. Някъде от Родопите, или от по-далече, някъде от Афганистан, или от още по-далече?
Коментиран от #37
16:41 15.03.2012
37 Клаус Лешке
До коментар #36 от "ДО 33":
@36 Браво бе умник, четеш името ми и веднага ме прати в родопите.16:50 15.03.2012
38 Пробук Пробуков
"През 1928 г. компанията се трансформира от семейно предприятие в акционерно дружество Adam Opel AG. Година по-късно 80 % от нея става собственост на американския гигант Дженерал Моторс, а през 1931 г. отвъдокеанските господари придобиват изцяло предприятието в Рюселсхайм."
Я пак каква е ?
16:53 15.03.2012
39 Методи Методиев
Коментиран от #41
16:56 15.03.2012
40 КАПРИЗЕН
ИМАМ ОСТРА И ХРОНИЧНА НЕПОНОСИМОСТ КЪМ ПОМИАРСКИ НЕЩА.
17:05 15.03.2012
41 Виктор Георгиев
До коментар #39 от "Методи Методиев":
@39 само дето астрата е с по-големия багажник (в статията го пише) ама ти може и да не си я чел те коментарите са по- интересни.@33 и аз харесвам японските коли, но мазда 3 интериора навсякъде е твърда пластмаса т.е. конфорта е на доста по-ниско ниво. Инъче че са здрави здрави са
17:09 15.03.2012
42 Нема Бира
17:32 15.03.2012
43 hienata
(базовите са железни),Паркинг камера - цена: 1407,90 лв,навигационна система - цена: 8755,70 лв, iPod кабел - цена: 201,70 лв (тези две цени ми счупиха очилата),Bluetooth система за телефон - цена: 854,60 лв и много други. Като се удари чертата HONDA JAZZ (един клас под Астра и Голф) удря 50 000лв. Много от по-долу писалите разчитат на това да отворят страницата на някой вносител и да "клъвнат" на първата цифра който срещнат,да ама не, има и дребен шрифт.Най-точна информация се получава на място с реална оферта за крайна цена. Само случайно знам и цената на нова BMW 320 с почти всичко (114 000лв на лизинг)
17:51 15.03.2012
44 W203 до 740D
Коментиран от #49, #63
18:00 15.03.2012
45 dancho
18:18 15.03.2012
46 Димитър Михайлов
18:33 15.03.2012
47 joro_8
18:36 15.03.2012
48 Samo OPEL
18:42 15.03.2012
49 nikito_blend
До коментар #44 от "W203 до 740D":
@44 Скоро не съм се смял така.18:55 15.03.2012
50 123
18:58 15.03.2012
51 waa
19:18 15.03.2012
52 CEKI
19:19 15.03.2012
53 тенко
19:22 15.03.2012
54 киро
19:34 15.03.2012
55 ____________
19:39 15.03.2012
56 РЪЖДАТА
19:45 15.03.2012
57 лило
19:48 15.03.2012
58 лики 4ено
19:48 15.03.2012
59 kiril
19:50 15.03.2012
60 киро смока
19:51 15.03.2012
61 NEW
20:19 15.03.2012
62 Golf
20:35 15.03.2012
63 740D
До коментар #44 от "W203 до 740D":
@44Колега W203, с радост бих ти записал колекцията есен-зима 2002, 2003 и 2004 г., но касетофончето на опела ми захапа едната точно на култовата песен "ежи-бежи" и я скъса. Иначе и аз обичам да усилвам музиката и да карам на свален прозорец, но щофьорския е подпрян с трупче и не мога да си подавам ръката през него като теб.
21:02 15.03.2012
64 wulkan
21:04 15.03.2012
65 Георги Дочев
21:23 15.03.2012
66 W203
21:26 15.03.2012
67 marianski
21:40 15.03.2012
68 бат'Емо
21:40 15.03.2012
69 xman
21:40 15.03.2012
70 каруцар
21:43 15.03.2012
71 LADA Power
Това е Астрата си е по готина!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
21:48 15.03.2012
72 ВИП АМГ
21:56 15.03.2012
73 nikolai
21:57 15.03.2012
74 Ильо войвода
Коментиран от #89
22:22 15.03.2012
75 ттт
22:23 15.03.2012
76 frizi
22:33 15.03.2012
77 Боян Димитранов
22:48 15.03.2012
78 kkk
22:54 15.03.2012
79 нико
22:56 15.03.2012
80 Путин
А сутринта обещах на M_SUX едно малка ценова справка между Mercedes C- Coupe и Golf GTD DSG. За жалост, всеки сам избира оборудването и някои неща са несъвместими, но ето стартовите цени - Golf GTD DSG - 54548 лева, Mercedes C-Coupe 220 CDI - 74880 лева с ДДС + автоматична скоростна кутия за коректно сравнение - 4305 лева или общо стартираме от над 79000 лева. И двата автомобила са с дизелови мотори с мощност 170 к.с. Разликата е близо 25000 лева, като не се отчита оборудването. Например, навигационната система COMAND Online със CD чейнджър е на цена 5310 лева при Мерцедес, но без ДДС (за всички екстри)!!!. При Голф радионавигационната система RNS 510 е на цена 3996 лева + по-добра озвучителна система DYNAUDIO Excite за 1047 лева. Друга интересна екстра е Bi-Xenon за 2696 лева. При Мерцедес се доплаща 2706 лева без ДДС. Общо взето, това, което го няма при Голф, го няма и при Мерцедес, като при мерцедес се доплаща по-солидно. Но стига толкова. И дума не може да става за сравнение между двата автомобила защото първо, не са в един клас. Второ, клиентелета е различна. Трето, единият е премиум автомобил, а другият най-обикновен, стремящ се да се доближи максимално до премиум изпълнение, без наистина да бъде такъв. За целта Фолксваген си имат Ауди и е коректно да сравняваме Ауди с Мерцедес, а не Голф. Но както се вижда от сравнението, Мерцедес дори при равно оборудване ( което е възможно), е средно с 20-25000 лева по-скъп, като всяка допълнителна екстра увеличава още разликата в цената.
23:06 15.03.2012
81 Путин
23:15 15.03.2012
82 Путин
23:22 15.03.2012
83 dsg
23:41 15.03.2012
84 ттт
00:35 16.03.2012
85 dtm
01:45 16.03.2012
86 Путин
Малко по темата...някой спомена, че Пежака бил по-добър и от Голф и от Астра. Нека не се притеснява, вече се задава Пежопела. След някоя друга годинка няма да се налага да се чуди Опел или Пежо. Просто си взема един Пежопел. Да видим тогава какво ще плюе.
01:51 16.03.2012
87 медиатор алфа
Въртящ момент / Обороти
320 / 2000-2750
250 / 1900
Вид гориво
diesel
diesel
Разход - градско
7,2-7,4
7.3
Разход - извънградско
4,7-4,9
4.6
Разход - комбинирано
5,6-5,8
5.6
Емисия CO2 (g/km)
149-154
151
Дължина
4290
4204
Ширина
1804
1759
Височина
1435
1513
Междуосие
2614
2578
Радиус на завой
11.2
10.9
Маса без товар
1220
1301
Допустимо общо тегло
1695
1880
Обем на багажника
340
350
Резервоар / Резерва
-
55
Размер на джанти
-
-
Размер на гумите
205/55 R16
225/45 R 17
03:37 16.03.2012
88 old school
Последно да вмъкна, че в оторизираните сервизи са най най най-мърлявите и некадърни монтьори.
За далаверите в оторизираните сервизи въобще и няма да отварям дума как вие си мислите, че сте сменили маслото, а карате още 20000км със старото или само леко долято, за да се избистри...
08:32 16.03.2012
89 PlimP
До коментар #74 от "Ильо войвода":
74, опел са здрави и сравнително качествени коли, ти кво караш, "не" хлопаща тойота ли, или не хлопаща ваг.на, леко с хлопането, нагледал съм на хлопане, смея да твърдя, че опел продължават да имат едно от най-здравите окачвания и двигатели, другото зависи от джоба ти, дали ще е нисък или висок клас08:53 16.03.2012
90 Spud
09:34 16.03.2012
91 Пробук Пробуков
алфа
Копирал си данните на старата астра.
09:51 16.03.2012
92 VVV
11:17 16.03.2012
93 тенко
11:23 16.03.2012
94 Путин
old shool, работата не е само в това какви са разходите. Защото аз ще карам поне още 6-7 години повече моя нов автомобил от теб, защото твоя вече ще е гробница. Освен това, понеже автомобилът си е мой, аз си го карам като свой. Така рискувам по-малко от големи бъдещи ремонти. За тия 6-7 години ти ще купиш още поне един автомобил. Ако не си купиш, огромните ти проблеми със стария ще се задълбочават, ако изобщо още е в движение. Виждаш ли сега, къде е предимството на новия? Той е нов 2-3 години. След това си става добре поддържан стар, придобит без една стотинка, защото тия стотинки вече са дадени при покупката! Погледни нещата и от дръг ъгъл. Техниката в автомобилостроенето се развива страшно бързо и вече дори малките автомобили са с екстри на големи, а сигурността е по-голяма, а коя сравняваме с предно поколение модел. Ако човек реши да смени тоя нов автомобил и да кара пак нов, предимството вече се състои в друго - купува се още по-модерна и сигурна техника. Всичко се плаща. Ако обаче искаш да ти излезе евтино, има таксита и автобуси. Никой не те кара да се набутваш с личен автомобил. Не разбирам тая логика, според която е по-добре да вземеш стар автомобил, въпреки, че имаш парите за нов! Ако ги нямаш, да, вземай колкото и каквито искаш стари, но не го изтъквай като голямо предимство! Това е по-скоро голям недостатък. Ти правиш компромис с много неща - сигурност, надеждност, а това не е никак малко, защото от сигурността зависи живота ти, а от надеждността, дали днес като тръгнеш за Бургас, довечера ще успееш да се прибереш или ще останеш някъде по пътя, ще въртиш телефони на познати, за да теприберат. И като казвам сигурност, там влиза дори умората и амортизирането на частите. Представи си, с нов автомобил попадаш в дупка на пътя с голяма скорост. Минаваш и заминаваш. Дори след време нищо не се усеща ( много пъти съм попадал в такива ситуации)Какво стара с омортизираните амортисьори и окачване на стария? Сам си отговори. Достатъчно е да видиш колко автомобила има спрели ( в най-лекия случай) след някоя голяма дупка по главен път. А какво става, ако скъсаш окачване? Това, че досега не ти се е случвало, е чист късмет.
11:54 16.03.2012
95 opel
17:56 16.03.2012
96 hienata
94@Путин, с тебе съм съгласен,но от тук пишещите могат да си купят или са си купували нов автомобил не повече от 3%, а съм и почти сигурен,че 50% нямат право да притежават (под 18 годишни са). Но най ме учудва следното, повече от 20 коментара от вчера 20h до днес 8h, хора,вие мач не гледате ли,бира не пиете ли,жени и гаджета нямате ли, та седите пред тия монитори.
18:04 16.03.2012
97 Путин
22:56 16.03.2012
98 ВИП АМГ
22:15 17.03.2012
99 wulkan
20:16 18.03.2012
100 Opel vs. Hyundai
23:06 18.03.2012
101 wulkan
19:03 19.03.2012
102 audi
Коментиран от #103
22:26 04.01.2013
103 Мужик
До коментар #102 от "audi":
Абе тоя гниещ Опел беше до 1999, стига с клишетата, да не говорим за проблемните двигатели на Голф ,5 и 6....19:21 09.02.2019