Last news in Fakti

15 Март, 2012 12:30 22 978 46

Коя Lada e по-качествена - нова или стара?

  • lada-
  • автоваз-
  • granta

 

Може би много от вас са на мнение, че продукцията с марка ВАЗ, която се караше основно у нас преди двайсетина години, е доста по-качествена и надеждна от сегашните модели Kalina, Priora, Granta и т.н. Не така обаче смятат хората от АвтоВАЗ.
 
Представители на руския завод с гордост съобщиха, че за последните две години качеството на тяхната продукция се е повишило с... десет пъти! Това твърдение може да е напълно вярно като се има предвид, че в руския завод вече сериозно се намеси алиансcj Renault-Nissan.
 
В АвтоВАЗ действа и нова служба за качествен контрол, наречена Common Supplier Quality and Supplier Development (CSQSD), която следи за качеството на възлите и агрегатите, които заводът взима от поддоставчиците.
 
Освен всичко това дирекцията по качество в АвтоВАЗ вече се оглавява от французина Лоран Фофан, който по думи на хора от завода има съвсем различни изисквания към работния процес. Именно той е настоял новата бюджетна Lada Granta да минава през т.нар. двоен контрол за качество.
 
Заради Фофан АвтоВАЗ беше принуден да намали обемите на производство, въпреки че в момента на руския пазар има сериозен недостиг от автомобили от модела Granta. Хората от Renault-Nissan заявиха, че все пак има още какво да се желае по отношение на качеството на руския автомобилен завод.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 апостол

    2 0 Отговор
    Еееех що вече ги няма ладите на дясната снимка За нащо село са си сурер
  • 2 ххх

    2 3 Отговор
    новите лади били по-зле и от старите жигулита .....смятай
  • 3 Аман

    2 1 Отговор
    Точно обратното пише в статията, бе! ти явно и "Жигули" не си карал, а си бил в магарешка каруца. За жигулетата или добро или нищо!
  • 4 лада

    3 2 Отговор
    защо изобщо ни занимават слади?? заради тях през '70 изгонихме рено. Даси ги карат руснаците. Ние вече си СГЛОБЯВАМЕ коли, и то доста по-добри от ладите
  • 5 xxx

    4 2 Отговор
    Коя Lada e по-качествена - нова или стара?

    Отгововът е :Нито едната, нито другата!
  • 6 аман от аман

    4 3 Отговор
    боклуците на историята да караш лада е самоубийство!
  • 7 Владимир Атанасов

    1 4 Отговор
    ladata e strashna mashina samo koito ne pritejaval toi nezna za kakvo stava vapros,sigurna,zdrava ,za neq losh teren nqma!
  • 8 Дошо

    1 6 Отговор
    Скоро ВАЗ ще прави по-качествени коли от Фолксваген, Ауди, Шкода, Сеат
  • 9 Mortus

    0 1 Отговор
    Да какая вам разница здесь. Поставте радом с ладюхой любую европейскую машину и опять будем говорить
  • 10 Ts@r

    0 0 Отговор
    Острите ръбове по каросерията ще ми липсват, както и хаотично наслаганите "екстри" в интериора. Явно Лада поемат по съвсем нов път, изпълнен с технологии от 21-ви век.
  • 11 Баварчо Баварев

    0 1 Отговор
    НЕ СТЕ КАРАЛИ ЛАДА ДА ВИДИТЕ КАЧЕСТВО!
  • 12 187

    0 2 Отговор
    лучшая машина во вес мир, без аналогов до сих пор!
  • 13 Богдан Николов

    1 1 Отговор
    до 11 какво качество бе бате те нямат дори климатик ,да не говрим ъа адаптивно окачване ,сервотроники т.н. ,какво да и се счупи на една лада
  • 14 Москвеч

    2 5 Отговор
    Няма качествена ЛАДА. Поне не на тази планета.
  • 15 benc

    0 0 Отговор
    ой,какой такой
  • 16 Атанас Цветковски

    0 3 Отговор
    Аман от мозъци.
    Ладите бяха толкова некачествени, че напълнихте България и търкаляте скрапа на Европа, а?
    Ма то ум царува, ум робува, ум и патки пасе...
  • 17 bara4e

    3 0 Отговор
    тези машини може да ги обижда само който не ги е карал.Такива мамини синченца дето се качват на готово да мълчат.Страхотни са
  • 18 Мозъка

    0 0 Отговор
    Наско не мога да ти хвана мисълта, ако има такава.
  • 19 соти

    4 1 Отговор
    Абе пичове незнам за качество ама имам Нисан Навара и при -27градуса НЕ ПАЛИ а е бензин.А Ладичката до-52градуса НЕ ОТКАЗВА!!!! Комшията с баварец 5ата-новата на минус -25не може да го помрьдне от място.Пак казвам за качество НЕ споря!!!! забравих Наварата е почти на една година.Тук масово имаме по две коли едната задалжително е руска-защото всичко друго след -27градуса НЕМЬРДА ОТ МЯСТО!!! ЗА КАЧЕСТВО НЕЗНАМ!!! ВИЕ СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДИ!!!

    Коментиран от #20

  • 20 Клаус Лешке

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "соти":

    @19 Кажи още някой виц!
  • 21 Бай Ганьо

    0 1 Отговор
    Ааа,Соти моето БМВ при -28 запали и то в 12ч. през ноща.От първия път,а е от старичките 5-тици с 4-те фара.
  • 22 Атанас Цветковски

    0 0 Отговор
    Мозъчко не се и напъвай, не е за теб тая работа.

    Коментиран от #23

  • 23 Клаус Лешке

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Атанас Цветковски":

    @22 Я обясни на мен и аз ще го преведа на мозъка?
  • 24 Методи Методиев

    0 0 Отговор
    Ако накарате германец да направи автомобил на цената на Лада, дълбоко съм убеден че ще бъде с по-лошо качество. Братовчет ми си купи нов Пасат преди две години. За 30 000 км. 4 пъти му правиха гаранционни ремонти. Имам преки впечатления от ладите и ще ви кажа само едно, до преди да се появи Логана на пазара това Ладата беше непобедима на принцита цена-качество. Сега Логана я измести. А относно повишаването но качеството заради влизането на алианса Рено-Нисан в заводите ВАЗ нека да поживеем малко и ще видим.
  • 25 до соти

    0 3 Отговор
    кога в бг е имало минус -27градуса филмче?
  • 26 Нема Бира

    0 0 Отговор
    Все пак има много чар в стария представител на социалистическия кубизъм!!! Колко от Вас си спомнят опашките пред ДСК за записване за ред за такъв ярьк пример на авангардното машиностроене на СССР...
  • 27 Лада

    0 1 Отговор
    До Методи Методиев - логана измести лада защото няма кой да я продава тук и няма реклама, има 1000 лада вносители у нас и те не знаят какво продават дори...
    Докато дачия има супер агресивна заблуждаваща реклама, дачия не е наполовина това което е лада. Лада е истинския народен автомобил! все още няма лека кола дачия която реално да се мери с последните модели лада. Докато в дачия започнаха да се вграждат немощни асматични малолитражки на големи купета, автоваз си разиват моторите, които са с къде по добри параметри. Да не говорим за оборудването че при лада има дори датчик за дъжд и автоматични светлини, както и климатроник, електроусилвател на волана, по добра аероднамика ако щете дори. не сравнявайте дачия с лада, вече няма смисъл дори... А тоя модел с цената си избива рибата, въпреки че не е топмодела лада, а е създаден да замести класиката 2107, ха-ха-ха, само как звучи, а дори може да се окаже че тоя супер бюджетен модел бие всички модели дачия по сигурност, само някое руско списание да разбие някоя...
  • 28 Лада

    0 0 Отговор
    Да добавя 1000 лада вностели които дори не са внесли и една лада различна от нива последните 3-4г. че да може поне на живо да се види някъде.... Е как тогава да се продава.
  • 29 Георги Божилов

    0 0 Отговор
    До "до соти" - за -27 градуса не зная , но -29 в Русе 1986г. на 27.01. ...
    Не съм сигурен 2005 или 2006г. - в Севлиево - 34 или 36 градуса. И това в населените места ...
  • 30 Синя 2105 с бели ленти

    2 0 Отговор
    Да ме извинявате колеги , ама си търкалям 26 годишния звяр ( лада 5-ца по народно му ) и освен че ме подценяват колегите по пътищата - от друго не мога да се оплача за тия смешни пари , повече от 150 - 200 лв за ремонти на година не давам , кара се на сервиз а не е направи си сам , газ няма - няма и да има :D - все едно и пускам обява :D , доста хора не осъзнават че тия коли са разработка на фият и като инженерна мисъл са на повече от ... 50 години , за непретенциозни хора които искат да си свършат ( с по малко парички разбира се) работа е ок , имаше легенди за 110 че била много куца и имала дефекти , също така ги имаше и за следващите модели , отговора е много прост - купете я в Норвегия да речем - и тогава говорете за качество , ние отдавна купуваме не чак толкова доброто от 'братушките' ... общо взето коментари от сорта таралясник и тн - за тия пари си е добре , успех с новите модели , а дали бих си взел нова лада - дай боже всеки да има възможност да избира нов автомобил - тогава ще му мисля ;)
  • 31 dido

    0 1 Отговор
    otdavna se pi6e po forumite 6tqlo i ne6tqlo na temata lada 4e ima kakvo da se jelae ima to i vinagi 6te ima i to pri vseki avtomobil zavisi i ot vkusa,Ladata e eftin avtomobil za ejednavieto koito e karal lada mn znae 4e sa sravnitelno zdravi i nepretenciozni razbira se ne kazvam 4e se merqt s BMW ili toyota no za parite si ne sa lo6i koli i deto nqkoi vikat goreli mn to nqma kola deto da vra6ta.Evtena podrajka eteni 4asti ne kitaiski.I pri zapadnite koli ima mn defekti i problemi i kompiutri se precakvat i dat4ici a 4e na nqkoi ot tqh prednicite im ne izdarjat i 20 000 po na6ite pati6ta nioi ne kazva ni6to ne se zablujdavaite ladata ne e lo6 avtomobil.
  • 32 хахахаха

    0 0 Отговор
    стара!!!!!
  • 33 Д.р Тряс

    2 2 Отговор
    Не мога да си представя ,че още има хора които се заглеждат и карат Лада.Абе хора сега сме 2012г.Членове сме на европейския съюз.Докога смятате да ги карате тези таралясници.Спестете по две заплати и си купете нещо малко по свястно.
  • 34 Dimitur

    0 1 Отговор
    To rabota nqma toq s dve zaplati kola 6te si kupuva...
  • 35 bobi

    0 1 Отговор
    odewe ni ydarixa na edin swetofar.. i moga da kaja che starata lada 5-ticaa.. si se predstawi mnogo dostoino kato se ima predwid che ydara beshe sus porsche cayenne .. na fona na poddrujkata na djipa.. na ladata i nqma pochti nishto, no choweka s porscheto shte si ostawi pone 3 ladi f serwiza za da su oprawi kozmetikata .. taka che opredeleno starata e po dobre..
  • 36 лада гангстер

    1 0 Отговор
    Имам Жигула на 39 г. в супер зраве и вид, като втора кола. Возя се, кеф ми е. Децата на 18 - 19 г. се чудят какво е това съоражение. Всеки път като се кача се връщам във времето и ми е интересно как хората са "оцелели" без една камара задължителни екстри. Бърка се качество и комфорт. Факта , че е оцеляла 39г. говори нещо. Ако продължаваше производство с такива материали, авто индустрията щеше да умре. Сега масовите нови коли издържат около 5 г. колкото е горе долу срока на лизингите и се разкапват, бай бег, нова кола и тнт.
  • 37 бай Вълчо

    0 0 Отговор
    Гоним Рено, защото почваме да ги изнасяме, а са били предназначени само за вътреш пазар.
  • 38 бай Вълчо

    0 0 Отговор
    Гоним Рено, защото почваме да ги изнасяме, а са били предназначени само за вътреш пазар.
  • 39 Тодор Тодоров

    0 0 Отговор
    Единствен 36 е усетил за какво се говори в статията. Никой не пише там за оборудване и лукс. Говори се за качество.
    Сглобка, ниво на използваните материали.
    Имал съм и 2101, 2103 и Самара.
    Самарата е боклук. Личното ми мнение е, че истински качествените лади бяха всички модели ДО 2105. Тогава започнаха да ги правят прекалено пластмасови, да скърцат, да са с накриво монтирани табла уреди или поне копчета.
    Най-най-най старите лади, т.е. Жигули и Лада 1500 си бяха много качествена изработка!
    И е истина това, че лада до Самара е дериват на Фиат 124, което е автомобил на годината за...хм...67-а. За някои това е комплимент, за други е обида или смешно.
    Аз съм от първите, но приемам истината, че тези коли са изживели вече времето си.
    Но ако говорим за качество. Старите лади бяха като старите мерцедеси. Качество и солидност!
  • 40 Комсомолския

    0 0 Отговор
    Като се знае какъв боклук е новата, значи старата може да се брой за качествена но все пак трябва да се има в предвид , че е соц. кола : не върви, не завива, не спира. Тя е направена да не можеш да избягаш.
  • 41 анатолий

    0 0 Отговор
    лада ще има и след ядрения зрив се под руините ще остане някоя а до колкото до това ще има ли гориво НЕ ама тя варви и с спирт за горене малко не ще да гасне ама там е проблема с бордюрите :) а за новите не знам добра визия добра цена добри характеристики на ДВГ какво повече се иска от среден клас автомобил
  • 42 От руското,обичам само рускините :)

    1 1 Отговор
    Въпрос: "Коя Lada e по-качествена - новата или старата?"
    Отговор: "Продадената!!!!!!"
  • 43 qwerty

    0 1 Отговор
    баща ми и аз сме имали жигули и седмица и все пак не мога да си кривя душата и да хваля ваз само от сантименталност.ладите сдадоха фронта пред една аскона , която освен ръждата не признаваше нищо и ми служеше безотказно много години. тук чета се пише и за логани, не се заблуждавайте с морално остарели коли.за малко пари добър избор би бил шевролет или волеекс, но дачия и лада са си доказан боклук.
  • 44 Путин

    1 0 Отговор
    На времето Ладите и Жигулитата бяха най-безпроблемните автомобили. Останалото бе боклук, който създаваше главно проблеми. Хубавото бе, че доста хора успяваха да си купят нови автомобили, та проблемите идваха на по-късен етап. Сега директно се скача на кочини, били те и маркови каруци. Не съм съгласен с коментара по-долу, че новите коли траели 5 години колкото лизинга. По-скоро бих казал, че новите коли до изплащането им са безпроблемни, а след това се появява някой друг дребен проблем. Няма как, всичко се износва. Навремето автомобилите имаха ресурс от 50-100 000 км и това го пишеше в упътването. Сега, ако изгори крушка за 100 000 км, се смята за голям проблем. Недай си Боже да навигацията да откаже два пъти, тоя автомобил ще бъде обявен за най-некачествения. Това е положението. Караш, караш, обслужваш, караш, караш, обслужваш, сменяш крушка, караш, караш, обслужваш, караш, продаваш и новия собственик му е.ава м.мата, щото е скръндза и му свидят 300 лева да смени масло, филтър и накладки.
  • 45 соти

    1 0 Отговор
    ДО ТЕЗИ които се учудват за многото минус градуси които сьм споменал--аз живея в западен сибир и тук -40 или -50 градуса е нормално през зимата.Написах го за пояснение-а за това има ли качество в АВТОВАЗ разбира се че МНОГО още трябва да се желае от тях.А коментари от рода на:ние сме в европа;21век е и т.н. са най-малкото смешни--като гледам автопарка в България.Икономиката и самата Русия са нещо огромно-само наща област е 8 пьти по-голяма от България и трудно се внедряват иновационите идеи вьв всички отрасли на икономиката.Но поне имат такава и вьрви напред.Избора на автомобил е лично мнение но-в България когато човек си купи кола под 10 години се счита за нова-поне масово е така.Изводите си ги правете сами!!! УСПЕХ на всички!!!
  • 46 Бял човек

    0 1 Отговор
    Руснаците (не чукчите от Сибир) вече не карат ВАЗ (или Таз според тях)
    В Москва Лада няма, нито нова нито стара