Last news in Fakti

20 Май, 2010 14:23 8 874 21

Great Wall готови eкспанзия в Европа

  • great wall-
  • hover

Китайската компания Great Wall планира активно навлизане на европейските пазари. По-конкретно китайците се целят в Западна Европа с техния всъдеход Hover. В момента производителят води усилени преговори с партньори от Германия, Испания, Великобритания и Франция, като идеята на азиатците е във всяка страна да има различен дилър.

Към днешна дата Great Wall има представителства в Италия и дори в България. Интересно е, че през миналата година на Апенините са реализирани 6 000 продажби. Китайските всъдеходи се продават успешно и в Австралия. Преди да започне експортът, китайците направиха краш-тест на Hover, но по тяхна методика, като резултатите показват четири от максималните пет звезди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mdaa

    6 14 Отговор
    Уфф , айде стига китайски простотии ...
  • 2 супер неутрален

    22 5 Отговор
    НАВРЕМЕТО ТАКА БЕШЕ ОТНОШЕНИЕТО КЪМ ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ.ЗА ПО МЛАДИТЕ ЩЕ ИМ КАЖА ЧЕ БЯХА СИНОНИМ НА НЕДОБРА КОЛА.ПОСЛЕ ЗА КОРЕЙСКИТЕ .ВЕЧЕ СА ПРЕД ДРУГИТЕ.ТАКА ЩЕ БЪДЕ И С КИТАЙЦИТЕ.ИМАТ ПАРИ ЗА ДА ПРИВЛЕКАТ СПЕЦИАЛИСТИ ОТ ЦЯЛ СВЯТ И ТО НАЙ ДОБРИТЕ И ДА СИ КУПЯТ ТЕХНОЛОГИИТЕ,А ВЕЧЕ СИ КУПИХА БРИТАНСКИ,ШВЕДСКИ,АМЕРИКАНСКИ ЗНАКОВИ ФИРМИ.ТАКА ЧЕ УФ АМА МДАА.
  • 3 g777

    4 8 Отговор
    KADE MI SRAVNQVASH QPONCI I KITAICI,SE EDNO I-PHONE I SCI PHONE
  • 4 srad

    6 8 Отговор
    Абе супер неутралния , кой ти е казал , че японските коли били синоним на лоши коли ? Май партийния ти секретар , докато те е убеждавал , че трябва да чакаш 15 години за Москвича . И това от времето , когато всичко соц бе най-доброто , а японското лошо . Май не схващаш разликата между японци , корейци и китайци . На външен вид ти изглеждат еднакви , нали ? Японските коли винаги са били добри за времето си , корейските също , защото корейците работиха с Мерцедес и GM и Шевролет . Китайците купиха фалиралия Ровър и Волво , опитаха да купят и Хамър, ама не стана .И вече могат да правят коли ... Колите ще бъдат като всичките им други стоки - боклуци . А като ги пуснат на европейския пазар / ако стане случайно / , припкай да си купиш , само не ставай в 6 часа сутринта , там няма да има опашка ...
  • 5 mdaa

    7 10 Отговор
    Китайците щели да минат пред другите с техните нескопосани имитаций . Това сериозно ли го каза неутралния или след като е пушил тревичка ? Японците безспорно са сред първите ,корейците са много добри ама китайците да ги минат , айде леко лампата ! Може би ще минат и американските и европейски фирми , които от стотина години правят автомобили ? Има неща , които не се купуват с пари и това са индустриална култура , име , имидж , репутация , успехи в авто спортове и други такива нещица . За тези работи е нужно десетилетия . И колкото някой да се прехласва в успехите на китайската комунистическа партия , един ден обикновения китаец ще разбере , че ориза е гарнитура , а не основно ядене и тогава ще стане весело...
  • 6 Fat

    11 1 Отговор
    srad, неутралния е прав. Японските коли в края на 60те и началото на 70те са символ на подигравка отстрана на американците. И то с основание. Синоним са непрекъснати проблеми, ръжда и зленаправена имитация. някои модели на тойота, нисан, датсун се правят на една платформа за по-евтино. Четете бе! Аман от неграмотници, които смятат, че всичко знаят.
  • 7 чичо

    15 2 Отговор
    Абсолютно вярно е, че преди 30 г. в цял свят японските коли се приемаха като лоши копия на немските. Съжалявам, но това не бе мнение на партийните секретари, а на експертите в Европа. За корейските - това вече би трябвало да го помнят всички, а за китайските само ще отбележа, че Китай е най-големия производител в света на автомобили с марката WV. Както Турция впрочем е най-големия производител на Мерцедеси/всякакви видове/
  • 8 Hover

    3 6 Отговор
    Нали уж Гришата щеше да ги прави в Ловеч тия кенефи?
  • 9 Hung

    21 0 Отговор
    Момчета, здравейте!Някой от вас знае ли у нас дали ще ги произвеждаме или ще ги сглобяваме тези джипове.И по такъв начин ли ще изглеждат като този горе.На външен вид ми харесва, но докато не разбера цена и технически характеристики, незнам после може да не ми харесва вече.
  • 10 thank you people

    2 7 Отговор
    Учудващо колко време губим всички да си говорим за боклуци .Абе който иска да ги купува и да си ги троши в главата .Аз като купя една играчка на детето и то за 60 лв., работи точно два дни , та ще тръгна да купувам китайска кола . Абе ако в този форум има хора с глави на раменете ,дайте да си говорим за истински автомобили . Много ви моля !
  • 11 bg

    9 2 Отговор
    АМАН ОТ БЕЗХАБЕРНИЦИ...ТОЧНО ТОВА Е ИСТИНАТА - ЯПОНСКИТЕ КОЛИ ПРЕ 50-ТЕ И 60-ТЕ СА БИЛИ ОБЕКТ НА ПРИСМЕХ В ЦЯЛ СВЯТ, А В БЪЛГАРИЯ ДО 95-96-ТА СЪЩО СЕ СМЯТАХА ЗА БОКЛУЦИ - НАЛИ ТУК ВСИЧКО Е 30-40 ГОДИНИ ПО-КЪСНО. а НЕГРАМОТНИЦИТЕ ЩЕ ГИ ОСВЕДОМЯ, ЧЕ ПРЕЗ 18-19 ВЕК И ГЕРМАНЦИТЕ СА БИЛИ В РОЛЯТА НА КИТАЙЦИТЕ ДНЕС - ЗАРАДИ ТЯХ АНГЛИЧАНИТЕ СА ВЪВЕЛИ ПОНЯТИЕТО МЕЙД ИН ДЖЕРМАНИ - ЗАРАДИ ИНВАЗИЯТА НА НЕМСКИ СТОКИ - ИМИТАЦИИ НА АНГЛИЙСКИТЕ - ТАКА Е БИЛО НАВРЕМЕТО
  • 12 no china

    3 6 Отговор
    Тоз пък Китай произвеждал фолксвагени , Турция произвеждала мерцедеси и Албания произвеждала ферарита...Ти добре ли си , колега ? ФИРМАТА ФОЛКСВАГЕН произвежда в Китай ,ФИРМАТА МЕРЦЕДЕС произвежда в Турция ФИРМИТЕ ИСУЗУ ,ФОРД,РЕНО , ФИАТ също произвеждат в Турция ,ФИРМИТЕ ФОРД И ТОЙОТА произвеждат в Русия и т.н. Схващаш ли разликата в смисъла ? И в същото време никому неизвестни китайски фирми се опитват да пласират боклуци в Европа .Абе я се осъзнайте!
  • 13 bg olele

    4 12 Отговор
    Абе някой да знае някъде в Европа на някой да му се е родила гениалната идея да прави китайски коли ? Май Ловеч иска да измести Габрово като център на хумора .Всички световни фирми знаещи как се правят автомобили/не коли / ни заобиколиха и никой не се излъга да дойде , сега май здраво ще ги разсмеем .Май както винаги не сме разбрали...
  • 14 пешо

    20 1 Отговор
    Здравейте.Ще се радвам ако най после у нас почне да се прави нещо,аза това че щяли да ни се смеят несъм съгласен.Причината дани заобикалят всички през последните години е тая простотия дето я направихме 92-93 година
  • 15 umnik

    8 2 Отговор
    Не разбирам защо толкова се пените.Ясно е че когато започваш нещо ново,в началото го правиш зле.После имитираш добрите и след известно време се научаваш. Мисля че европейските и американските автомобилостроители са обречени.Това е само въпрос на време.... в случая с автомобилите ще са необходими може би около 10/20 години защото тук става въпрос за върхови технологии,но китаеца се учи бързо ....ФАКТ
  • 16 DIDKA

    4 3 Отговор
    NEZNAQ ZA VAS NO NA MEN AKO MI SE POMOLQT DA MI Q PODARQT E SAVARWENNIQ DAMSKI PODARAK ZA VSEKI DEN
  • 17 ami

    2 4 Отговор
    Нее Дидке , те не искат да ти я подаряват . Те се готвят да ти я продадат . А като ще даваш пари , поне си купи нещо , щото точно това...
  • 18 Валери

    10 1 Отговор
    До колкото съм прочел, част от компонентите ще се произвеждат в България. Китайците са достатъчно съобразителни за точно кои компоненти трябва да се произвеждат в БГ, тези които са на европейско и световно ниво. Найстина, първите години автомобилите ще се сглобяват в БГ, и то по 50 000 годишно. Според мен всичко е лицензии, и ако се спазват технолигиите няма проблем да се наложат на пазара в Европа и Близкият изток, а и по натам. Сега времето не работи в полза на китайците, защото технологиите бързо остаряват, и ако предложат тези остарели двигатели, които са се наканили да слагат на автомобилите си има вероятност да не успеят в начинанието си независимо, че цените ще са им убийствено ниски спрямо конкурентите си. За джиповете се говори за базов модел от 8000 долара до най скъпия 12 000 долара. Пазара така може да се промени, че на много от производителите в Европа ще им настръхнат косите при тази задаваща се конкуренция в близките години. Това е много добре за крайният потребител, защото продажбите ще се извършват от собствени дилъри за всяка една отделна страна, и то по нови правила за продажба и поръчки, които не натоварват крайният потребител. Много е вероятно да се мине на продажби поръчка - склад - клиент, като се илиминират дилърите, който оскъпяват продукцията и си правят каквото си искат.
  • 19 Awsed

    2 7 Отговор
    За тия които харесват тези коли - тия коли са за самоубийци. Това и без пари да ми го дават....... иначе си имат даже airbag.....

    http://www.youtube.com/watch?v=245NCBsj4Lc

    http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A

    Без коментар. Някой ден може и да няправят нещо, което си струва, но дотогава колко хора ще отнесат в гроба...
  • 20 S

    5 1 Отговор
    Колкото повече чета тия малоумни коментари толкова повече се убеждавам колко технически ограничени сте в днешно време скъпи колеги шофьори , защото ако се сетите не хората правят колите и както корейците никой не вземаше на сериозно , така и това се отнася за китайците и ако си мислите , че американските инженери са американци и германците германци :) самоубийци сте вие дето карате 10 годишни голфове и си мислите че карате автомобили , както и собствениците на всички останали бараки дето купувате от мазните европейци , които ни имат наистина за тоалетна , защото дълги години още ще караме техните гробници и в България всичко е или турско или китайско , а корейците Хюндай , ако не знаете имат най-голямата корабостроителна компания , китайците си направиха свой собствен самолет и какви ли не други неща ще направят :) та на никой не му се е родила идеята да прави китайски автомобили точно поради причината , че ще залеят пазара и уловката е в това , че ако даден автомобил се прави в германия е супер , но ако се прави в България не е :) правят се не като ролс ройс на ръка , а в завод така че не плюйте върху една от най-бързо развиващите се икономики , а се замислете и върху това обикновения българин какво може да си купи с мизерната си заплатица и че ако едно време са чакали 10 год за лада и москвич но всички са имали днес колко от нас може да си позволят нов автомобил независимо колко време ще го изплащат , и няма и да можем защото е изгодно на европейците да ни пробутват старите си лъскави колиби и колкото и да са скапани все пак това е всъдеход джип както си искате го наричайте който със сигурност ще е с гаранция и няма да се наложи да му смениш половината чаркове като на някой фолксваген опел рено или пежо се тая всичките боклуци стари и даже им се радваме и черпим :) ха купих си нова кола , а така ли коя година 1998 честито хахахах смешковци да ви е честито 10 годишното бмв карайте си го със здраве :) ха японците ги удари цунами ама тойота не спират да правят цунами на американския пазар( и не само те нисан митцубиши субару и т.н :) колкото и отзовани автомобили да имат поне са честни и ги отзовават :)
  • 21 SS

    1 6 Отговор
    Каквото и да правят китайците, ще си оставя символ на евтин боклук. Дори и западните марки, които само се сглобяват в Китай, на каквато и да е техника, не издържат на качество. Какво остава за некви измислени китайски марки, ха-ха. Китаецът засега още може само да копира, както руснакът това вече го прави десетилетия, или крадне идеята, или уж някъв лиценз направил. Иновативното мислене и техническият напредък, в частност и в автомобилостроенето, принадлежи вече повече от сто години на Западна Европа, САЩ и Япония.