15 Януари, 2019 12:26 4 563 18

Първа снимка на новото Peugeot 208

  • peugeot-
  • 208

Италианският сайт Carblogitalia публикува снимка на следващото поколение Peugeot 208 без никакъв камуфлаж. Кадърът е заснет по време на фотосесия на хечбека без да се уточнява къде точно се е състояла тя.

Новата 208-ица явно ще се сдобие със светодиодни "глиги" като на Peugeot 508 и доста своеобразен дизайн. Автомобилът ще бъде построен на модулната платформа CMP и ще нарасне на размери, като дължината му ще достига 4.05 метра, но въпреки това ще олекне с около 100 кг.

Следващото 208 е изключително важно за френския производител, тъй като ще стане първото изцяло електрическо Peugeot. За разлика от конкурентите от Renault, които избраха подход за електрификация с отделен модел в лицето на Zoe, "лъвчетата" смятат да лансират версия на ток на "нормалния" хечбек.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Хой

    18 38 Отговор
    УжасТ ! Поредния пластмасов сапунерник с таблет на таблото
  • 2 Мършата

    8 40 Отговор
    Грозния но същевременно смешен дизайн, напълно кореспондира на емблемата на марката - катеричка!! Женска кола, каква друга емблема да и турят?? Но подхода също така на някои мъже дето китките им са по мекички! Аууу шуши!!! Обичкам те!!!

    Коментиран от #3

  • 3 Ван дер гумен Спук

    8 24 Отговор

    До коментар #2 от "Мършата":

    Рошава катеричка, хахахаха:) Наистина много прилича!
  • 4 Японеца

    35 5 Отговор
    Гледам вагаджиичета, гоуфаджийчета не приемат нищо друго!
    Колата е много добра, карайте си печките и не купувайте още 10г., тогава е вашият ред нов Фнос на 150 000км.
  • 5 гост

    2 19 Отговор
    Това е котенце, пуси кет.
    Честно казано на мен ми изглежда като нескопосано копие на корейска кола, и20 да речем, а корейската е доста по-завършена. Електрификация на популярна с ниските си разходи кола е доста голям риск като се има предвид, че Пежо нямат електричка, за да предложат голям пробег или някакви конкурентни технологии, измислицата и0н не я броя. Иситинските коли на ток са Лийф, Тесла и Ягуар, всичко друго е подигравка с темата.

    Коментиран от #13

  • 6 AUDI

    3 17 Отговор
    Дизанейра на тия да не е на крек....тая предница "малко" не му отива (лично мнение) иначе от А колона натам всичко е ОК. интериора им е доста силен на последните поколения на франсетата. Дано да не е финален дизайн на предницата
  • 7 Jack Bauer

    28 2 Отговор
    208цата е доста добра кола за цената си, както и предишните модели 206 и 207. При добра поддръжка спокойно изкарват по 400-450 х.км и то малките 1.4HDI. Доста по-добра от например прехвалените Golf-ове. Дизайна не го коментирам, Golf от 3 до 7 не можеш да ги различиш, еднакви консервни кутий с доста лоша аеродинамика за разлика от Пежо 20х.

    Коментиран от #8

  • 8 AUDI

    1 26 Отговор

    До коментар #7 от "Jack Bauer":

    Ама защо все с Голф и ВАГ сравнявате? Щото са най-добрите и за това :) я го сравни малкия пежак с Йарис , Фиат някой - то няма...Голфа е ясен - колко десетки милиона са продадени пък нека както казваш са еднакви . Хората ценят качество - визията е не по-маловажна , но качеството вече е друго

    Коментиран от #15

  • 9 Телевизора на Елвис

    2 14 Отговор
    Винаги съм бил със смесени чувства към Пежо и в интерес на истината след моделите, дето свършват с 5 накрая (205,405, 605) лъва се разстрои и се поля една редка дрисня, ум да ти зайде. Направо ги бях зачертал.
    Сега напоследък полумъртвия лъв навири грива и изсра нелоши твърди и усукани говънца на пазара. Казвам нелоши, защото със сигурност ще са същите чаровни трошляци като всичко предишно, но поне на дизигн го докараха дай боже. Всеки случай се отличават от всичкото останало сапунерка в потока, къде със светлини, къде с други типично pederastique френски решения. Демек така едно 308 GTI бих яздил с максимален кеф.

    Коментиран от #12

  • 10 Иван там

    6 9 Отговор
    ма той умрял маа
  • 11 Николай

    4 4 Отговор
    Къде е дизайнера? Техните го търсят да го бият!
  • 12 Бухахахахахха

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Телевизора на Елвис":

    Трошляци казваш.Я виж колко от работните коне,бусове баничарки и тем подобни,са Пежо.Мпс-та които се карат кой както му падне.Колко от "здравите"които караш ще издържат?
  • 13 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Пежо имат електричка много отдавна.Не се наложи защото е измислица но имат опит и основа.Имат хибрид от близо 10год.Защо малката ел.кола да е толкова рискова?Това е кола за града и пробег от 150-250км е предостатъчно.За дълъг път малката кола не е удобна освен за двама с багаж.
  • 14 Търпение

    4 0 Отговор
    Хайде професорите тема са ви дали!! Дерзайте ,много си е готина батерииката
  • 15 АLFA Q 4

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "AUDI":

    КОЛКО СА ПРОДАДЕНИ ПОЧТИ ТОЛКО СИ ВЪРНАХА ОБРАТНО
    И АКО НЕБЕШЕ ФИАТ СЕГА НЯМАШЕ ДА ИМА ГОЛФ
    Я СЕ ПООБРАЗОВАЙ МЪНИЧКО
    НЕ ЛАЙ САМО
  • 16 d3v1lStaR

    5 0 Отговор
    Компактен, нестандартен симпатяга в ниския клас. Типично за французите. Предлагат нещо доста алтернативно като дизайн и концепция, като се опитват да предлагат повечко екстри на сравнително по-ниска цена за да задоволят обикновения/средностатистически потребител. За жалост, в България последното понятие няма изразена дефиниция/стойност, тъй като човек с възможност за покупка на автомобил, с общ бюджет 10000-15000 лева, и без да изплаща лизинг, винаги ще каже: ,,По-добре 10-15 годишен немски, среден луксозен клас (на незнайно колко км, щото моем да караме с компромиси и светещи лампи по таблото и куп други проблеми, и всички тук знаем това), в сравнение с този нисък клас, но нов, отколкото да плащам вноски по лизинг за нов, но по-нисък клас."

    Коментиран от #17

  • 17 123

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "d3v1lStaR":

    Прав си колега, много. Ама е това малкото, както го гледаш, със нормални екстри ще отиде на 25-27 000, ако не и на 30 000 левчета с двигател 100 коня! И това за градска кола! Много са! За споменатата от тебе сума се взима базова Дачия и дотам. Ламарините станаха скъпи заради всички нови изисквания за сигурност и затова пазара втора ръка ще 'цъфти'!

    Хич не са евтини тези мъници....
  • 18 За Разбирчите

    0 0 Отговор
    https://fakti.bg/avto/356300-nov-rekord-za-peugeot