Един от хитовете в гамата на Renault се готви за смяна на поколенията. Втората генерация на бестселъра Captur ще бъде представена през лятото с нова платформа и хибридна версия, съобщава френското сп. Auto Moto.
Новият кросоувър ще бъде построен на модифицирана версия на модулната платформа CMF-B, която позволява намаляване на теглото и увеличаване на структурната здравина на каросерията. Captur ще претърпи и дизайнерски изменения, а в интериора ще намерят място по-качествени материали.
Най-очакваната новост обаче си остава хибридната версия с 9.8-киловатчасова батерия. Тя ще може да изминава по 50 км на ток. Кросоувърчето ще се оборудва също с бензинови и дизелови двигатели с обем 1.0, 1.3 и 1.5 литра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коптор
Коментиран от #10, #20, #25
12:02 10.02.2019
2 Ицо Багера
"Автомобили, чиято емблема прилича на женски полов орган не ми ги хвали ! " :).
Коментиран от #3
12:07 10.02.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Ицо Багера
До коментар #3 от "гост":
Много добре обоснован отговор. Благодаря колега. Наистина има логично обяснение за тънкостта на каросерията на съвременните автомобили - постигане на по - малко тегло - по - високи динамични характеристики и по - добър разход на гориво. До момента не съм притежавал френски автомобил и не мога да твърдя за мнение, както правят повечето. Но едно нещо мога да призная - правят наистина много красив дизайн фин и завършен. Моята страст са американските и японските автомобили.12:50 10.02.2019
5 Антиелектрика
До коментар #3 от "гост":
Я какъв съвпадък - онзи с многото никове и онзи последния с ник "Мммм" също караха нов SUV на Рено. Оп, то май сте един и същ, г-н хаха. Ама къде ти е Теслата, че караш гаден ДВГ с 115 к.с.? НПО-то няма ли парички за модел 3 или трябва повече да тролите с различни никове?Коментиран от #6, #12, #21
13:27 10.02.2019
6 гост
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Ако бях в САЩ със сигурност щях да си купя Тесла, у нас това е фикция, защото се толерират канцерогенните немски премиуми, а чистите коли биват игнорирани. Избирам да не използвам колата си когато имам тази възможност и карам велосипед или ходя пеша, но когато колата ми е необходима, тогава карам плавно и леко с нисък разход и карам Рено, което е далеч от тузарски немски возила с дървена техника и мръсни и лакоми двигатели, които са задръстили сервизите. Това е личен избор, за мен не е вариант да караш в малък град кола, за да стигнеш за 5мин, вместо за 15мин, ако не ти се налага да носиш нещо тежко. Неоснователно е да висиш по задръствания и светофари, да търсиш паркомясто, да плащаш за това като в същото време би се справил пеша за същото време, без нервите и стреса, без огромните разходи и без идиотското обяснение, че всички го правели. Защо трябва да е така? Защо трябва да караш и висиш по час и половина по пътищата, накрая да спреш в някаква кал и да даваш по 300лв. месечно. Толкова ли сте богати? Замислете се дали не можете да минете и без това, а не да сте като коне с капаци и да тровите околните.Коментиран от #7
14:11 10.02.2019
7 Антон
До коментар #6 от "гост":
След като ходиш пеша и караш колело, за какво ти е кола? Задавам ти този въпрос след като изчетох какво си написал. Не е ли по-лесно и евтино да си вземеш такси като носиш нещо тежко. Или да отидеш на почивка с влака, а парите които си дал за кола и съпътстващите разходи по нея да спестиш. Защо трябва да ме тровиш с изгорелите ти газове, че колата ти потрябвала. Или ти като решиш да караш няма проблем, колата ти трябва. Другите като решат да карат е лошо, трябва пеша да ходят. Абе къде ви намират такива пишман зелениКоментиран от #8
14:51 10.02.2019
8 гост
До коментар #7 от "Антон":
Защото не може да тръгна с цялото си семейство и багаж с БДЖ и да остана на някоя гара да чакам връзката, понеже влака закъснява със 2 часа и да си с малки деца на ръце и куфари. Защото съм си избрал чиста кола, а не изкормен дизел. Не съм против колите, а против целенасоченото тровене с изкормени дизели. Никъде никой не трябва да използва кола и да, ако имах близки, от които да взема кола при нужда когато ми потрябва със сигурност нямаше да плащам за моя. Има семейства с 4 члена и 3 коли, има и доста такива с два члена и две коли. Аз споделям, че когато може да не използваш колата да не го правиш, само защото е по-удобно и по-бързо. Вие нямате ли съседи, които няма къде да спрат и спират в зелените площи, колкото и малко да са останали? Нямате ли съседи, които рабоят на 20мин пеша, но дават 5х.лв за стар дизел и го изкормват, за да не им прави проблем дпф, всяка сутрин подгряват и опушват преди да тръгнат, карат си децата на градина, която се намира през две преки и се стига за 5мин, но те подгряват колата 5мин, за да им е топло на децата, като не осъзнават, че обгазяването им с тези канцерогени е много по-застрашаващо отколкото 5мин разходка на 0градуса? Или трябва да изреждам още много други малоумни примери? Кола винаги може да ти се наложи да изпозлваш има случаи, в които без кола не може, особенно при семейни хора с деца. Не четеш какво пиша явно.Коментиран от #9
17:39 10.02.2019
9 нафта
До коментар #8 от "гост":
След,,Барбарунга,,и,,Гръмотвен,,време е да изригне следващия исландец,,Катил,,и ще забравиш за дизела..ще се чудиш какво поемаш-серо,хлоро,флуоро,,а бе все водород.18:33 10.02.2019
10 Рено коптор
До коментар #1 от "Коптор":
Реното е супер тъпа кола, все едно да караш Дачия . Трябва да си задръстен очилатко за да караш Рено копторКоментиран от #11
20:59 10.02.2019
11 Орел крадец
До коментар #10 от "Рено коптор":
И Рено клошар, също така.21:54 10.02.2019
12 Зорлем
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Скива ли какво стана? Спирачката за покупката на електромобил била липсата на "толериране" от страна на държавата! С други думи, той много ги харесва, обаче понеже няма кой да му даде субсидия, затова не може да си купи. Боже, Боже, колко мъка има по този свят, Боже...Коментиран от #14
22:11 10.02.2019
13 rnефцэдн
23:14 10.02.2019
14 Антиелектрика
До коментар #12 от "Зорлем":
А ти скива ли, че многониковия и гост хаха се оказаха един и същ? Дори и аз не го очаквах. А това за реването за субсидии от страна на държавата, изобщо няма какво да го коментирам. То онзи ден слушах един климатолог, който каза, че парите на САЩ били на света и за това Тръмп бил длъжен да даде 13 трилиона долара за борба с Глобалното затопляне. И тук същата работа - нашия трол реве за електричка, само защото иска да си кара евтинко и да не плаща данък и зони. Тарикатите нямат свършване.07:42 11.02.2019
15 Бай Хой
Коментиран от #16
09:14 11.02.2019
16 гост
До коментар #15 от "Бай Хой":
Зависи от версията и мощността. Малките и слаби 0.9 с 90кс са с барабани, евтино и просто, няма мощност, няма нужда от силни спирачки, но например 120кс версията е с дискове. Същото е при останалите малки коли с малки мощности.Коментиран от #17
09:31 11.02.2019
17 Бай Хой
До коментар #16 от "гост":
Мерси за инфото , просто не се вижда често нова кола с барабани :)Коментиран от #22
10:16 11.02.2019
18 Random
10:17 11.02.2019
19 Ботев
Коментиран от #23
14:45 11.02.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Мммм
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Ей,твар нищожна,нямам нищо с никакви други с други никове,но с колегата от коментар № 6 имаме горе долу еднакви схващания за ползването на автомобила и велосипеда. А иначе любовта ми към Рено датира от време в което ти едва ли си бил роден,защото баща ми през 1967г. е купил от тези българските Рено 8 и съм отгледан с тази кола,когато ти и др. плюещи по Рено са се возили на соц автомобили или на автобуси. И още нещо,професията ми е такава, че мога да си позволя автомобил от по-висок клас,но за мен трябва колата да ми е нова от марка която харесвам за да ми доставя удоволствие и тя да ми служи не аз. Иначе от немските единствено и само Порше признавам,другото е смет и мухъл. Но за Порше трябва да му служа на него не то на мен.Коментиран от #24
17:59 11.02.2019
22 Мммм
До коментар #17 от "Бай Хой":
Напротив доста често срещано явление,дори за мен е изненада,но това показва,че се търгуват повече ниските мощности и обеми,заради данъка,а той е убийствен почти като лизингова вноска на нов автомобил. Това е смахнатото в нашата държава нова кола с екологичен индекс от последните изискуеми,а плащаш данък като за влак. Това е само в България,и за това сме наричани автоморгата на Европа. Някъде имаше статия за изхвърлените стари автомобили в Германия понеже не покриват еко нормите нищо,че са на малко километри,е очакваме включване и за тях тук при нас. На хората боклука за нас е украшение наравно със скъпоценните метали. Е няма такава държава..18:10 11.02.2019
23 Мммм
До коментар #19 от "Ботев":
Показваш колко си на вие с колите. Нвият Къшкай е Каджар от преди фейслифта от тази година,ама то като не си в час е така по инерция. Дори фаровете не са сменили.18:13 11.02.2019
24 Антиелектрика
До коментар #21 от "Мммм":
"Твар нищожна" може да се опиташ да ми кажеш на живо, да видиш какво ще ти се случи на зъбите. Това, че сте различни го разправяй на друг. Този твой ник се появи от една седмица и съвсем случайно те хванах, че имаш същата кола като оня уж другия. Аре скривай се някъде, многоников пумпал и си карай смешното Рено с 100 к.с.!18:45 11.02.2019
25 Рено Каптур
До коментар #1 от "Коптор":
ще те цункам11:18 12.02.2019