Ford планира да запълни празнина в гамата си, заради която компанията изостава от конкуренцията. Последните опити на марката в сегмента на спортните купета не могат да се нарекат особено успешни. Cougar бе тотален търговски провал, а Puma се състезава в най-леката категория. В Кьолн явно са решили, че е крайно време да изтъпат от прахта култовото име Capri.
Според френското сп. L'Automobile Magazine това ще се случи през 2014 г. Новото Capri ще бъде по-малко от прочутия си предшественик, чието производство бе прекратено през 1989-а след 20-годишна успешна кариера. Купето ще бъде построено на платформата на Focus, а дизайнът му ще следва стилистиката на наскоро представения Fusion и европейската му версия Mondeo.
Ако французите се окажат прави, Capri III ще бъде с предно предаване и ще се оборудва с четирицилиндрови турбодвигатели. L'Automobile Magazine не изключва възможността за появата на вариант с четири задвижващи колела. Той щял да бъде хибрид, в чийто заден мост щели да бъдат интегрирани два електромотора.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
11:38 09.04.2012
2 Дошо
11:39 09.04.2012
3 Дошо
11:39 09.04.2012
4 Дошо
11:40 09.04.2012
5 Име:
1, 2, 3 или 4 / отговор 5 - нито един от тях.
Коментиран от #6, #9
11:45 09.04.2012
6 Jesika
До коментар #5 от "Име:":
@5 Не знаех, че децата в детските градини имат достъп до интернет, ма явно имат, доказателство - първите 4 коментара))) Цяла зима карам форд, ми работи си, палеше и в най-големия студ, та тези заучени фрази на мнимия Дошо са смешни))11:52 09.04.2012
7 Гошо
12:02 09.04.2012
8 Дошо
12:27 09.04.2012
9 Don Peyote
До коментар #5 от "Име:":
@5 Много си прав приятелю, само че подобни простотии ще продължават да се пишат, докато всеки може да пише коментар без да е регистриран, прави ли ти впечатление,че най- големите глупости се пишат от "гости" на сайта, ако толкова ти харесва мобиле и искаш да коментираш ще отделиш 5 минути от скъпоценното си време за регистрация, а после ще се съобразяваш какъв език използваш, както ти се изрази в един свой коментар от вчера тук сме за да критикуваме както автомобилите, така и сайта за да вървят нещата към по добро , а НЕ ДА СЕ ОБИЖДАМЕЩе добавя още нещо, нормално е да сме различни,да имаме различни вкусове, както и различни финансови възможности,но не е нормално да се плюем заради тези си различия, а пък хора които само дразнят ненужно останалите заради спорта НЯМАТ МЯСТО В ЕДИН ОТ НАЙ ХУБАВИТЕ БЪЛГАРСКИ САЙТОВЕ ...
Коментиран от #11
12:32 09.04.2012
10 komarjiq
12:39 09.04.2012
11 Име:
До коментар #9 от "Don Peyote":
@9 Точно така. Напълно си прав. Вместо да ни обединява страстта към автомобилите ние сме като на словестна война. Малко са хората в сайта с които може да се спори разумно и да ти доставя удоволствие...Относно каприто, не е лоша идеята на форд. Но по-би ми харесало връщането на Ескорт , но във вариант FR мотора отпред и задно предаване, както е МК1. Не харесвам Фордовете особено моделите им след 75-80та, но за феновете на марката вижте тези страхотни снимки.
http://speedhunters.com/archive/2012/03/28/run-to-the-coast-gt-gt-sun-sea-amp-fords.aspx
13:09 09.04.2012
12 520 zender
Коментиран от #13
13:24 09.04.2012
13 Станимир Христов
До коментар #12 от "520 zender":
@12 ..абе и на мен много ми "мяза" на Астън. А относно Форд аз пъкси харесвам най-много КОСУЪРТ от 90-те години-големи ралиджиики бяха-адмирации от мен.13:35 09.04.2012
14 Турбоманя
А и този, ако излезе в тази си визия, също ще е супер, лошото е, че обикновения българин и на тази кола ще се радва само на картинка ;-(
Лоши времена, в които мутрите стават елита на нацията, а завършилия студент по право (примерно) се хваща като келнер...
13:52 09.04.2012
15 Don Peyote
Нищо че прилича малко на Астън, на мен дизайна ми харесва, а хибрид с 4 задвижващи колела звучи доста интересно...
14:03 09.04.2012
16 зимата неработя
14:15 09.04.2012
17 4x4
14:16 09.04.2012
18 гаврош
14:16 09.04.2012
19 батко ви
Коментиран от #21
14:25 09.04.2012
20 ИРАКЛИ
го позволи!Ние възрастните ще стоим до новото "КАПРИ",ще му се
радваме и ще си спомняме за младоста!.............дааааа и по край
НАС също някоя остаряла лелка ще си спомня за младоста
15:34 09.04.2012
21 CIII
До коментар #19 от "батко ви ":
@19 "батко ви", ако още ходиш прав под масата всичко е наред, ако не е така.....Много добре изглежда купето!
15:41 09.04.2012
22 FMC
Що се отнася до статията...Жалко, че автомобилът ще е отново с предно предаване. След края на сътрудничеството на Форд с PSA се съмнявам, че от Форд ще минат на система 4х4, подобна на тая при Пежо. Тая мъка по задното взе да ми наподобява подобната при Алфа. Все пак италианците намериха начин за направата на подобни Алфи. Форд не знам какво се чудят, след като във цял свят предпочитанията при спортните автомобили са приоритетно насочени към такива със задно и 4х4. Хубаво, че направиха нещо добро с Focus RS и доказаха, че предното не е за изхвърляне, но сериозен автомобил като Capri изисква и сериозно задвижване!
Коментиран от #25
17:44 09.04.2012
23 FMC
17:52 09.04.2012
24 Иван Димитров
18:51 09.04.2012
25 Don Peyote
До коментар #22 от "FMC":
@22 Виж ако съм те обидил защото пишеш коментари като гост се извинявам,мисля че се разбира кои гости визирам, между другото аз също имам проблеми с някои браузъри, само дето при мен е обратното, ако не вляза в профила не мога да въведа коментар...А за алфите ако съм те разбрал добре, тъгуваш за задното
Нищо новата 169 се задава ...
19:54 09.04.2012
26 FMC
20:37 09.04.2012
27 Личо
20:38 09.04.2012
28 H.V.D
"Capri" се завръща - ДАААААААААА БРАВОООО !!!!! ....... няколко реда по късно
"Capri III" ще бъде с предно предаване - НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ НЕ !
Как може бе , провалят една легенда ... по добре да не го възраждат щом ще е предно няма смисъл да развалят добрата репутация на автомобила с ново жалко купе с култовото име "CAPRI"
22:06 09.04.2012
29 Методи Методиев
22:24 09.04.2012
30 FMC
00:01 10.04.2012
31 със стара кола
Така, че старата кола е все още много по-евтина и достъпна за българския стандарт. Тези, които карат нови автомобили или не са проучили достатъчно преди покупката или имат големи възможности, но в никакъв случай не е средностатистическия българин.
Коментиран от #33
08:04 10.04.2012
32 XXX
Аз съм карал "Капри" II с 2.3 литров шестак - беше само 107 к.с., но пък колко забавно........
08:32 10.04.2012
33 FMC
До коментар #31 от "със стара кола":
@31, ами то и старата кола иска застраховки, обсулжване, каско, че и ремонти. Новите автомобили вече имат поне 5 години гаранция. Освен това, чисто технически техниката е по-добра, което позволява и икономии на гориво. За масло тук изобщо не се говори. Не се говори за смяна на ангренажни ремъци, ролки, спирачни дискове и накладки. Филтри трябва да сменяш и при стария автомобил. Ако не го правиш, рискуваш след съвсем кратко време да се разделиш с така евтината кола, която караш. Не се говори и за купуване на нови гуми - зими и летни и вероятно нови джанти, Ами това са огромни разходи за стар автомобил! Тия 5000 лева вече отиват на 7000, докато новия го вземаш за 5000 със всичките му салтанати, включително пълно автокаско. Освен всичко, старият почваш да го караш обикновено след седмата или осмата година, ако си го купил за 5000 лева. Остават му още толкова живот до тоталното му грохване. Пак се налага да го сменяш. Ето ти двойни разходи, докато в същото време си караш само един нов автомобил, който те изкарва 15 години, ако си решил да се вманиачаваш и да не го продаваш навреме. И какво се получава? И в двата случай караш стари автомобили, само че когато си купиш нов, си го гледаш като писано яйце. Разходите разхвърляни по години се оказват дори по-малки, защото тоя автомобил го караш 2 пъти повече. Защо не погледнеш на нещата по тоя начин? Купувайки стар автомобил, гледаме само пред носа си.13:28 10.04.2012
34 със стара кола
Дали парите за части по стара кола са повече от тези по нова също е един много спорен момент. Новата имала гаранция - не съм имал нов автомобил, но това фирмата да ти признае нещо за гаранционен ремонт също било трудна работа (окачване - забрави, помпи - консуматив, говирна система - лошо гориво, че то какво остана за гаранцията...)
Ще ти разкажа как аз наливам в моята кола масло директно от оторизирания сервиз на ОПЕЛ за 10лв. литъра - пълна ситетика. Когато попитах как го изнасят (не го ли следи някой, все пак не може да се открадне) - ами колите когато дойдат за обслужване или не им сменяваме маслото или доливаме само да се избистри...
Прави си сметка коя кола ще грохне първа старата с ново масло или новата със смени на масло на по 40-50000км.
22:31 10.04.2012
35 FMC
Аз обаче попитах, не е ли по-добре веднъж да купим нов автомобил и след това да караме 15 години, вместо за това време да сменим 2-3 втора ръка с неясен произход? Специално до 5 бона, аз виждам само пълни боклуци на пазара. Не си заслужава изобщо сравнението с нов автомобил. Хубавите екземпляри струват доста повече. Тях евентуално може да сравняваш, но ме съмнява сметките ти да излязат верни след 15 години.
06:06 11.04.2012
36 Някой
13:31 11.04.2012