ФАКТИ.БГ

Запознайте се с новото Mitsubishi

Публикувана: 12 Февруари, 2019 14:27
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4691
Запознайте се с новото Mitsubishi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Световната премиера на новата моделна година на компактния SUV ASX (RVR или Outlander Sport на някои пазари) от Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ще се състои по време на 89-ия Международен автосалон в Женева*1 , който ще се проведе между 5-17 март.

От представянето му през 2009 г. досега продажбите на ASX възлизат на около 1.32 милиона бройки в 90 страни. Най-големите пазари за модела са Северна Америка, Европа, Австралия и Китай. В момента той е третият по продажби автомобил на MMC и ключов модел за глобалната стратегия на компанията.

Екстериорът на модела е преминал през значителна промяна, продиктувана от дизайнерската философия „солиден и прецизен” – израз на слогана на MMC “Drive your Ambition.”

ASX е компактен SUV, проектиран за града, предлагащ набор от екстри, които го правят идеален, както за ежедневна употреба, така и за вълнуващи приключения в края на седмицата. Леката му и компактна конструкция, съчетана с възможностите на SUV автомобил, превръщат шофирането в сигурно удоволствие.

Запознайте се с новото Mitsubishi

На европейските пазари ASX ще бъде с 2.0L MIVEC*2 16-клапанов двигател с 5-степенна ръчна скоростна кутия или INVECS*3-III CVT с 6-степенен спортен режим. Автомобилът ще се предлага както във вариант с предно предаване, така и с 4x4 задвижване.

ASX предлага сигурност и безопасност, благодарение на функции като подсилената RISE конструкция и системата за ограничаване опасността от челен удар - Forward Collision Mitigation (FCM).

Основни промени в дизайна
Концепция
Дизайнерската концепция на модела е ”Impact and Impulse.” Освен че e с подчертано солидно присъствие, усъвършенстваният дизайн подканва водача да се впусне в едно ново приключение.
Изглед отпред
В новия ASX традиционната предна решетка DYNAMIC SHIELD еволюира.
Бронята сякаш обгръща централната част от двете страни, а хоризонталните и вертикалните линии на решетката и маската отдолу вдъхват усещането за сила и мощ. Отличителното разположение на LED светлините – мигачите и фаровете за мъгла са в квадратни панели в двата края на предницата, сякаш „отпечатва“ типичната Mitsubishi визия върху автомобила.

Запознайте се с новото Mitsubishi


Изглед отзад
ASX е със задни LED светлини (с изкл. на мигачите) с изострен дизайн, които се разполагат по широчината на автомобила, акцентирайки върху масивната му стойка.
Цвят
ASX се предлага в наситения, брилянтен Red Diamond, спортен и енергичен Sunshine Orange и изискан Oak Brown.

Подобрения в Smartphone-link Display Audio (SDA) системата
Подобренията в Smartphone-link Display Audio (SDA) позволяват по-добра свързаност на автомобила с околния свят.
Размерът на дисплея е увеличен от 7“ на 8“. Видео файлове, записани на USB, могат да се гледат на екрана на SDA*4.
Най-високото ниво на оборудване идва с Tom Tom*5 навигационна система. Информация за трафика в реално време може да бъде получавана чрез интернет връзка от смартфона.
В момента се разработва приложение, което използва данни от инструментите на автомобила – километраж, оборотомер и др., за да извежда информация за състоянието му. То ще проверява наличното гориво и ще навигира до най-близката бензиностанция, както и ще дава съвети за по-добра поддръжка и следващото препоръчително обслужване.
*4: Само при спрял автомобил
*5: Компания, базирана в Холандия, която произвежда навигационни и картографски артикули.

Запознайте се с новото Mitsubishi

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Готин ама не съвсем
1 Отговор
Бива си я!

Оценка:
-9 +14

2
Този коментар е премахнат от модератор.
троши
3 Отговор
това пежо изобщо не е лошо

Оценка:
-9 +9

Баш майстора
4 Отговор
След 10 години производство очаквах нов модел, а не фейслифт. Интересно как не пуснаха нещо ново на базата на Рено-Нисан, или може би първо трябва да излезе новото поколение на Кашкай-Каджар...

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +3

Трифонов
5 Отговор
Не се лъжете и не си купувайте японски коли. От всички, те са най-скапани. Имах преди години Лансер, чисто нов си го взех, и го обявих за продажба на 6тия месец. Това беше най-скапаната и зле изработена кола, за която бях чувал и първата, която видях с очите си. В нея нямаше нито един детайл, който да не се местеше с милиметър, два във всички посоки. На третия месец прокапа масло от един маркуч, който беше наденат на пластмасовата тръба накриво. Не беше срещу маркера. Намира се точно пред радиатора и като се включи перката, разнася маслото към ДВГ и като отвориш капака изтръпваш - целият ДВГ отпред омаслен. И не можеш да вденеш откъде е проблемът. Всички дизелови Лансери Х, бяха сглобени така. И има много собственици на такива, които и до днес не знаят откъде е това и на какво се дължи. Зле измислен, зле сглобен, зле конструиран - висок център на тежестта, нестабилен - спирачките са за красота, пълна отврат. А Лансер Х бе модел, който се сглобяваше изцяло в Япония. Проверете го това, ако не вярвате. Не се хващайте на маркетинговите трикове за надеждността на японските коли - митове и легенди от 80 години на миналия век.

Коментиран от #6, #11


Оценка:
-7 +5

Бензин
6 Отговор

До коментар #5 от "Трифонов":


Абсолютно вярно е, че половината свят кара дизел но също така е вярно, че другата половина им се смее!

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +6

Трифонов
7 Отговор

До коментар #6 от "Бензин":


Това ми беше първият и последен дизелов автомобил. Но истината е, че единственото нещо, което работеше добре в тая кола, беше двигателят... Защото не беше на Митсубиши!!!

Коментиран от #9


Оценка:
-4 +3

hmhmhm
8 Отговор
Славчев, иди, ако обичаш , до колегата ти Касабов и му обясни какви са приликите и разликите между този "СУВ" и "баничарката" от вчера...

Оценка:
-0 +1

945
9 Отговор

До коментар #7 от "Трифонов":


хейтърче , един път бил проблемен двигателя , после пък бил най доброто в колата ! сам не си вярваш пич .

Оценка:
-0 +6

BG citizen
10 Отговор

До коментар #4 от "Баш майстора":


До Баш Майстора

Много точен коментар! Правилно си забелязал колега, нищо че са освежили предната и задна част, общият силует не е мръднал като цяло, таблото и др. неща. Само фейслифт.... и нова цена може би? :-)))

Оценка:
-0 +3

лекси
11 Отговор

До коментар #5 от "Трифонов":


не така Трифонов, не така. Купил си несполочлив модел или бройка и правиш заключение за японското автомобилостроене. То и аз така де - един път ме удари тока и от тогава за Тесла неща й да чуя.

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери