Историята помни и по-евтини, и по-масови автомобили от Volkswagen Kaefer. Нито един от тях обаче не се вписва в определението "Народна кола" по-точно от Костенурката. Какво тогава дава увереност на продавача на този иначе великолепно реставриран екземпляр от 1973 г., че ще успее да му вземе 59 990 евро?
Отговорът се крие под небесносините ламарини на Kaefer-а. Стандартният двигагел на модификацията 1303 LS с работен обем 1.6 литра и мощност 50 к.с. е заменен от двулитров боксер с турбокомпресор от Subaru Impreza WRX STi с табун от 286 коня.
Може само да се предполага какво е пътното поведение на така подсилената Костенурка, която не е сред най-послушните автомобили дори в заводско изпълнение. Продавачът не споменава нищо за доработка на окачването и ходовата част.
За сметка на това смяната на двигателя и съпроводена с монтаж на скоростна кутия, съединител, спирачки и озвучителна система от Porsche. Сред екстрите са споменати също 16-цоловите джанти, черният кожен салон, централното заключване с дистанционно управление, люкът и др.
Пробегът на анаболната Костенурка е 32 300 км, а според продавача само двигателят от Impreza WRX STi струва 12 000 евро. Автомобилът се намира в Германия, но обяви за продажбата му са пуснати в цяла Европа, включително и в съседна Румъния.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Don Peyote
13:01 10.04.2012
2 хипи
Коментиран от #3, #6
13:25 10.04.2012
3 милен миленев
До коментар #2 от "хипи":
@2 че и със други мошни атомобили15:33 10.04.2012
4 porscheto
16:17 10.04.2012
5 Kobester
19:44 10.04.2012
6 алекс бук
До коментар #2 от "хипи":
@2 представи си физиономията, като погледнеш какво те изпреварва :)19:50 10.04.2012
7 Иракли Иракли
19:53 10.04.2012
8 Име:
20:02 10.04.2012
9 Stoyan
Двг от STi се намира и за много по-малко.
Продават я за 60к но няма кой да я купи.
20:27 10.04.2012
10 джуджето
21:02 10.04.2012
11 шоферче
21:27 10.04.2012
12 ВИП АМГ
21:57 10.04.2012
13 batbobo
Цена от 60 000 евро е както прекалено много така и прекалено малко. Човекът, който я я е реставрирал е вложил от себеси както много средства така и много време. Феновете на Kafer, не харесват много поставяне на мотор от субару, алфа или друг такъв с ВОДНО охлаждане. Чарът на този Автомобил е във въздушното охлаждане!!!
Ето един линк за мотори за VW - http://www.bergmannvw.net/
Вижда се, че чисто нов мотор с въздушно охлаждане 200 кс. е доста по-евтин от стар мотор от СТИ
22:32 10.04.2012
14 simspsi
60 000 евра са 90 000 $ а с такива пари в щатите повярвайте ще се купи истинска мусколеста икона ,а не нещо което поне според мен НЕ СТРУВА повече от 10 000 лв мах.
22:39 10.04.2012
15 Ники Николов
23:04 10.04.2012
16 batbobo
В леката и Свръх леката авиация и в момента се предпочитат мотори тип4 (боксер с въздушно охлаждане) измислени пак от този човек и слагани във VW. Да не говорим, че Ротакс не са разработили мотор, а са преработили такъв от Костенурка....
08:45 11.04.2012
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 кольо
Коментиран от #20
18:32 11.04.2012
19 Петър Неделчев
21:59 11.04.2012
20 Kobester
До коментар #18 от "кольо":
@18 Защо да е на 60-70 години? БМВ 8 като е на 20 години да не би да не е ретро??? Може да не е ретро, но си е антика, кола, която си заслужава и се среща супер рядко, почти не се среща.10:04 12.04.2012
21 георги пенев
00:33 13.04.2012
22 Стоян Желязков
http://vbox7.com/play:26a8896894
01:02 15.04.2012
23 Bobi
12:56 17.04.2012