Last news in Fakti

10 Април, 2012 11:52 25 531 23

Защо тази Костенурка струва 120 000 лева?

  • volkswagen-
  • kaefer-
  • subaru-
  • impreza-
  • wrx sti

Историята помни и по-евтини, и по-масови автомобили от Volkswagen Kaefer. Нито един от тях обаче не се вписва в определението "Народна кола" по-точно от Костенурката. Какво тогава дава увереност на продавача на този иначе великолепно реставриран екземпляр от 1973 г., че ще успее да му вземе 59 990 евро?

Отговорът се крие под небесносините ламарини на Kaefer-а. Стандартният двигагел на модификацията 1303 LS с работен обем 1.6 литра и мощност 50 к.с. е заменен от двулитров боксер с турбокомпресор от Subaru Impreza WRX STi с табун от 286 коня.

Може само да се предполага какво е пътното поведение на така подсилената Костенурка, която не е сред най-послушните автомобили дори в заводско изпълнение. Продавачът не споменава нищо за доработка на окачването и ходовата част.

За сметка на това смяната на двигателя и съпроводена с монтаж на скоростна кутия, съединител, спирачки и озвучителна система от Porsche. Сред екстрите са споменати също 16-цоловите джанти, черният кожен салон, централното заключване с дистанционно  управление, люкът и др.
 
Пробегът на анаболната Костенурка е 32 300 км, а според продавача само двигателят от Impreza WRX STi струва 12 000 евро. Автомобилът се намира в Германия, но обяви за продажбата му са пуснати в цяла Европа, включително и в съседна Румъния.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Don Peyote

    4 1 Отговор
    Браво за свършената работа
  • 2 хипи

    12 1 Отговор
    Как може това нещо да се бъзика с разни мерцедеси и беемвета,просто не е истина.Евала за бръмбара.

    Коментиран от #3, #6

  • 3 милен миленев

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "хипи":

    @2 че и със други мошни атомобили
  • 4 porscheto

    3 5 Отговор
    Evala mnogo profesionalna rabota zaslujava si parite.
  • 5 Kobester

    5 2 Отговор
    Абе не ме кефи. 1 двигател, нов, по-хубав и 60 000 евро, не мерси. За тези пари ще си взема чисто нова и 100 пъти по-хубава кола със същата мощност, че и по-голяма.
  • 6 алекс бук

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "хипи":

    @2 представи си физиономията, като погледнеш какво те изпреварва :)
  • 7 Иракли Иракли

    4 0 Отговор
    За всеки влак си има пътници!...........но 60.000 Е за костенурката!
  • 8 Име:

    3 3 Отговор
    6000 euro - да, но 60 000 е пресилено.
  • 9 Stoyan

    4 1 Отговор
    За 50к се купува GT-R, за 15к Е55 amg 467кс ...
    Двг от STi се намира и за много по-малко.

    Продават я за 60к но няма кой да я купи.

  • 10 джуджето

    2 1 Отговор
    Много добър тунинг!!!!!!!! Типично по американски.Е това е кола само за ценители с много пари,за който цената не е толкова от значение, защото,те имат много такива автомобили,а и още повече пари.И не си правят тънките Български сметки, че за тези пари ще си купят 2 или 3 по нови коли!!!!!!!!
  • 11 шоферче

    2 0 Отговор
    Имах такава (нетунингована, нормална) карах я 10 години и никога не ми е давала повод, да си мисля, че не е стабилна, както се подхвърля в статията. Невероятна кола!
  • 12 ВИП АМГ

    2 1 Отговор
    za vremeto si tazi kolae bila ludnica a sega s tozi motor e napravo pila.
  • 13 batbobo

    4 0 Отговор
    Колата е изпълнена в стил "GERMAN LOOK" Най-скъпия стил за тунинг на "костенурка". В общи линии се слагат части от Порше, където е възможно.
    Цена от 60 000 евро е както прекалено много така и прекалено малко. Човекът, който я я е реставрирал е вложил от себеси както много средства така и много време. Феновете на Kafer, не харесват много поставяне на мотор от субару, алфа или друг такъв с ВОДНО охлаждане. Чарът на този Автомобил е във въздушното охлаждане!!!
    Ето един линк за мотори за VW - http://www.bergmannvw.net/
    Вижда се, че чисто нов мотор с въздушно охлаждане 200 кс. е доста по-евтин от стар мотор от СТИ
  • 14 simspsi

    3 3 Отговор
    А,,,,,бе този идиот ли е?
    60 000 евра са 90 000 $ а с такива пари в щатите повярвайте ще се купи истинска мусколеста икона ,а не нещо което поне според мен НЕ СТРУВА повече от 10 000 лв мах.
  • 15 Ники Николов

    2 2 Отговор
    тази кола никога не е била кола освен ,че предизвиква умиление с идиотския си вид на ромче с очила
  • 16 batbobo

    1 1 Отговор
    Тази кола, г-н Николов, винаги за едни хора е била Единствената кола, която някога е правена. Създателя на колата е Фердинанд Порше, Който е бил самоук инженер в Мерцедес, Създател е на Ауто Юнион, 1900 г. създава хибрид ел енергия и бензин със задвижване на 4-те колела. (дали в момента не се правят такива прототипи). 1939 г създава спортен автомобил Ауто Юнион развиващ 330 км/ч... Разбира се трябва да се спомене и марката Порше. Автомобил Порше 359 - автомобил ли е?
    В леката и Свръх леката авиация и в момента се предпочитат мотори тип4 (боксер с въздушно охлаждане) измислени пак от този човек и слагани във VW. Да не говорим, че Ротакс не са разработили мотор, а са преработили такъв от Костенурка....
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 кольо

    0 2 Отговор
    Докато има т...нари да си харчат парите за такива таралясници ще има и такива кочини.С тези пари наистина можеше да си купи истинска кола а сега сигурно вече съжалява.В Мобиле е пълно с каруци по на 30 години останали без ламарина и двигатели на които им искат по 10- 15000лв щото уж били вече ретро.Аре стига бе една кола може да стане ретро когато е поне на 60-70г а и тогава за да има някаква цена трябва малко от малко да е в добро състояние.

    Коментиран от #20

  • 19 Петър Неделчев

    1 0 Отговор
    Защо струва 120 000, ами просто не струва,...............
  • 20 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "кольо":

    @18 Защо да е на 60-70 години? БМВ 8 като е на 20 години да не би да не е ретро??? Може да не е ретро, но си е антика, кола, която си заслужава и се среща супер рядко, почти не се среща.
  • 21 георги пенев

    0 0 Отговор
    Това са пълни глупости. Такива коли съм виждал да си реставрират хората по селата в региона на северна Франця и Южна Белгия- Фландрия. Купуват си всички части и то оригинали от интрнет на приемливи цени. Правят го като хоби. Аз лично познавам двама, които така запалено са ходили дори в Източна Европа, за да си търсят запазени екземпляри на костенурка и golf 1 GTI. Реставрацията на костенурката до оригинален вид им е излязла 5000 евро. Това, че човекът тук е вложил инженерна мисъл и е нагодил елементи от други коли според мен не вдига толкова цената. Пък и за тази сума човек ще си купи кола, и гараж към нея:)
  • 22 Стоян Желязков

    0 0 Отговор
    Да,добре,но 120 бона,по скоро бих ги дал за този Москвич 401-
    http://vbox7.com/play:26a8896894
  • 23 Bobi

    0 0 Отговор
    Вероятно е претърпяла доста ъпгрейт не само под задния капак за да струва тези пари . Костенурката сигурно е с най-много тунинг решения от всички автомобили правени някога . Има тунинг дори с 710к.с. , който е и доста скъп . Това е кола за ценители и маниаци и за това е толкова скъпа С това леко купе , ниско челно съпротивление 0.22 и с този двигател малко коли могат да и се опрът