Отговор на този въпрос ни дава статистическата агенция JATO Dynamics, която анализира продажбите на нови автомобили през изминалата година. От информацията става ясно, румънската марка Dacia e продала близо 80% от продукцията си на частни лица. Фирмените коли Dacia са едва 20% от общите продажби през миналата година.
Що се отнася до корпоративните продажби на нови автомобили, то от изнесените данни става ясно, че марката, която залага най-много на продажби на различни фирми е Volvo. През миналата година само 29% са частните лица, които са си купили Volvo, а останалите 71% от продадените шведски коли са били за различни корпорации.
След Dacia, автомобилните производители, които продават най-много на частни лица са Suzuki и Mazda. Що се отнася до превес на корпоративните сделки, то след Volvo се нареждат марките BMW и Audi. От всички продажби на нови автомобили през изминалата 2018 година в Европа, 44% се падат на частни клиенти и 56% на корпоративни.Когато обаче говорим за определени модели, то марката продала най-много коли на частни лица отново е Dacia - с модела си Sandero, но моделът, който се продава най-много на фирми, а не на частни лица не е на марката Volvo. Това е Opel Insignia с 84% от продажбите си към корпоративни клиенти.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рено Каптур
Коментиран от #2, #7, #10
12:20 19.02.2019
2 Лопатата
До коментар #1 от "Рено Каптур":
Карам точно такава служебна Инсигния 2017. Двигателят е турбодизелов 1.6, 136к.с., по-икономичен от двулитровия. Макар и по-малко динамичен, е идеален.Салонът е красота, има почти всички екстри.
Коментиран от #4, #11
12:32 19.02.2019
3 Обикновен Бг
12:41 19.02.2019
4 Рено Каптур
До коментар #2 от "Лопатата":
за турбодизела съм съгласен на пежо са същите 1.6 хдита и ги слагат на 308ците дето в мобиле са ги пуснали на по 320 000 км - никакви забележки13:23 19.02.2019
5 onq s konq
Коментиран от #13, #18
14:14 19.02.2019
6 Зорлем
17:22 19.02.2019
7 Антонн
До коментар #1 от "Рено Каптур":
Точно тия опели вече не са опели.1.5 надут двигател дето като го надуеш 2 3 пъти е гарантиран брак .
Съгласен на 100%,защото е френски боклук.
И въпреки че вече не е Опел,пак външно е по красива от лъвчета п.... и елхички.
Коментиран от #17
18:23 19.02.2019
8 Киро
18:59 19.02.2019
9 Дон Вито
Коментиран от #12, #14
19:41 19.02.2019
10 Рено Коптор
До коментар #1 от "Рено Каптур":
Предполагам караш 0.9ТЦЕ с 90к.с. - супер надут, почти като собственика си.20:48 19.02.2019
11 Твардишки...
До коментар #2 от "Лопатата":
Ми да квое туй Дачия трошка кола ли е това ако имам служебна такава ще я счупя за 2 дена казал съм на шефа Дачиа не карам Лада Нива и ме кефи максимално21:00 19.02.2019
12 Твардишки...
До коментар #9 от "Дон Вито":
Дачая не никога има по добри вижте новата Лада21:03 19.02.2019
13 Минчо
До коментар #5 от "onq s konq":
Е ти се появи с тоо кон и бмв316Коментиран от #15
21:05 19.02.2019
14 Сандеро дизел
До коментар #9 от "Дон Вито":
Като гледам ценовата листа и особено цените на аксесоарите - да, така изглежда автомобилът приятел на семействата и семейния бюджет. Обаче след 2 години и 30 000км на чисто нова служебна Дачия вече съм на друго мниние. В началото мислех, че може да я купя като минат 4 години и да, до тук съм я карал без никакви проблеми. Като плюсове мога да посоча разходът(НЕикономично шофиране), който до тук по пътен лист е 5.8 при 70/30 градско/извън градско, като въпреки дългите предавки(пета чак на 90км/ч) мотора е еластичен и изпреварванията стават лесно, също така качването и слизането е много удобно заради високите седалки и големите врати, а през зимата даже е удоволствие да газя в снега през непочистените улички в градската джунгла, нооо... не бих си я купил. За почти същите пари преди 4 години баща ми си взе нова Фабия, която е на светлинни години напред като качество и управление(тя също е без дефекти до сега), а за още 10% отгоре мога да си взема истинска семейна кола, която най-вероятно също ще изкара 200 - 300 000км. Това е лично мнение, не ангажирам никой с него и мога да ви пожелая да се качите да покарате повечко коли, когато правите своя избор.Коментиран от #21
21:25 19.02.2019
15 коня му
До коментар #13 от "Минчо":
А ти пък кво му се впечетляващ толкова на оня?21:25 19.02.2019
16 Крали Марко
21:36 19.02.2019
17 Бухахахахахха
До коментар #7 от "Антонн":
Май и теб като оня с ГоУф R те мачкат на пътя.Оня го мачкат Алфи а теб Пежаци.Толкпва си можеш.БухахахахахКоментиран от #22
22:03 19.02.2019
18 бай хой
До коментар #5 от "onq s konq":
фирмата е човек експлоататор помниш ли?05:58 20.02.2019
19 hater
06:01 20.02.2019
20 да се вземе предвид че
09:51 20.02.2019
21 НекъФ Пич
До коментар #14 от "Сандеро дизел":
Колега, със повечето неща , които си изредил съм съгласен. Но, да кажем , че най - наточената Логан или Сандеро е 25000 лв . То за 10% повече, което е 2500 лв = 27500лв., каква точно истинска семейна кола можеш да вземеш. Не се заяждам, просто ми е интересно :). Успех и със здраве ! :)15:10 20.02.2019
22 Антонн
До коментар #17 от "Бухахахахахха":
В момента не карам Опел,преди съм имал истински.Нито тогава нито сега френско изделие може да ме смачка с XE или LED мотор в Астра.
Ежедневката ми е сигурно по стара от теб,85-ти набор е.
Има повече екстри от която и да се сетиш дачия,или среден клас франсета.
Да няма таблет на таблото като бакшишите ,заводски в рендетата R -Link.
Има кожа и подгрев автоматик е,все още нещо невиждано за дачия!
И въпреги че не съм състезател и годините на колата ,няма шанс нещо френско под 140к,с да ме смачка.
Караи си румънското нужниче,или ренде 1.5 cdi.
По теми за коли не се обаждаи,защото Опел вече не е кола.
Коли от 2000г. на сам не се произвеждат.
Да има култови франсета, но са преди 90-те години.
20:53 20.02.2019