Last news in Fakti

24 Февруари, 2019 12:00 31 841 85

Бърза френска кола на старо за 3 000 лв.

  • автомобилът на старо-
  • peugeot-
  • 406-
  • coupe
Бърза френска кола на старо за 3 000 лв. - 1

Ще спрем вниманието ви на един неконвенционален френски автомобил, който има доста недостатъци, но въпреки това е добър вариант за евтина спортно изглеждаща кола, характеризираща се с традиционния френски шик.

Бърза френска кола на старо за 3 000 лв.

Става дума за Peugeot 406 Coupe. Това е един безкрайно интересен автомобил. Той има елегантен и изчистен дизайн, дело на италианското студио Pininfarina, носи чара на френските коли, а под капака му може да бъде открит и мощен 3.0-литров V6 двигател със 192 конски сили.

Бърза френска кола на старо за 3 000 лв.

Проблемът е, че подобни екземпляри, особено в добро техническо състояние са рядко срещани у нас. Доста по-лесно на пазара могат да бъдат открити по-слаби версии с луксозен кожен салон и всичко необходимо, за да пътувате на дълги разстояния със стил. Още по-хубавото е, че цените са обидно ниски. Какви екземпляри са продават у нас, можете да видите ТУК.

Бърза френска кола на старо за 3 000 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 anti vag

    79 112 Отговор
    реалната стойност на тези коли е тази на метала в тях

    Коментиран от #22, #60

  • 2 Георги

    44 178 Отговор
    Би било ме срам да се кача в такава кола. Не е била модерна и преди 15 години.

    Коментиран от #38, #48

  • 3 емиии

    103 27 Отговор
    Хубава е,поне на външен вид е яка.

    Коментиран от #4

  • 4 99 стинки

    134 39 Отговор

    До коментар #3 от "емиии":

    Да, колата не е лоша, е не е някой "гъзарски" котур дето струва 3 пъти повече само заради тъпата си немска емблема!
  • 5 таката сан

    101 55 Отговор
    Какви спортни коли,какви пет лева? Българските пътища са проектирани за скоророст 40-60км/ч,тоест за москвич,трабант, заз..........Това е наследството от бкп.

    Коментиран от #39, #52

  • 6 Авто

    43 73 Отговор
    Стига с тези дебелашки майтапи,моля ви.То кола няма,вие пишете за "бърза и френска"
  • 7 3333333

    57 14 Отговор
    3.0V6, стария мотор 197/новия мотор 207 коня, 192 няма, спорт в тази трудно, ако вложиш в доста неща може и да се получи нещо..по-добре 406-седан, едно от най-добрите Пежа създавани някога :)
  • 8 Лимонад

    42 47 Отговор
    Култова подобна кола беше - Опел калибра... тази няма нищо общо. Появява се почти 10 години по късно и калибрира пак беше по-добра. Но това беше преди 20+ години... на днешно време нито 192 КС е бърза кола, нито пък Пежо имам какво да даде откъм спортно поведение с тази кола. 406 беше семеен автомобил ... много добър при това, но тая с 2 врати не става за това. Последните 15 години феновете на скорости и счупени коли за малко пари си купуват ланчия и алфа!
  • 9 onq s konq

    29 39 Отговор
    такива франсета с тдс-а ги накасвам ного са напролет кат запали сички подобни ше плачът

    Коментиран от #11, #23, #77

  • 10 майстора

    36 22 Отговор
    Купих през 2008-ма такава сива 406-ца за 700лв. Ударена от ляво ..беше се сгънала както се казва в нашите среди "тип банан" !! и не палеше освен всичко .. 2.0 бензин . ремонта ми легна към 3500лв. И то най вече защото купих интериорната кора на вратата от София Франс ауто ...към хиляда лв беше с отстъпката помня !! труда ми разбира се не е в цената !! Та след ремонта я продадох за 10 000 лв ... и все още я гледам из града да се движи нищо и няма на колица ... Та тази кола ми е останала в акъла като една от добрите ми печалби

    Коментиран от #12, #31

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Да бе

    32 27 Отговор

    До коментар #10 от "майстора":

    Да бе, това 10000лева за тоталка кенеф стегнат криво ляво никой не би дал.Даже и преди 10години.

    Коментиран от #13, #20

  • 13 ами

    26 14 Отговор

    До коментар #12 от "Да бе":

    човека е добавил една нула погрешка
  • 14 123

    14 13 Отговор
    Била е "бърза френска кола" някога... сега някои от катърите са избягали...
  • 15 onq s konq

    21 5 Отговор

    До коментар #11 от "3333333":

    отскоро гледам клиповете на бричка и сам решил да му сипем хадо и тогава тешко ви
  • 16 Алфа Ромео

    27 5 Отговор
    Добре изглежда Пижото, личи си че барал итал-дизайн.
  • 17 Алфа Ромео

    6 8 Отговор
    Някой знае ли 406 седана или това купе дали са отзад със торсионно окачване или със пружини?
  • 18 Peujeot

    13 20 Отговор
    Самият аз съм имал няколко коли Пежо , но Пежо и спортни коли са две несъвместими понятия. Това са коли за приятно и економично пътуване, не за спортни изпълнения. Отделно от това няма и 200 коня е абсурдно за спортна кола.

    Коментиран от #24

  • 19 Д'мин

    15 0 Отговор
    Не са с торсионно окачване.

    Коментиран от #61

  • 20 майстора

    19 3 Отговор

    До коментар #12 от "Да бе":

    Няма такова нещо голата си стана перфектно права ...след като изтеглих прага и пода с дозера фугите от дясно сами си дойдоха ..после смених цялата лява страна (разточковане на заварките и после с атз-то ) всичко си стана оригинално както трябва да е гаранция даже не е ръждясала въпреки че са минали 10години ... Иначе колата тогава си беше 6-7годишна вървяха по 12хиляди ..даже бързо с продадох да ти кажа
  • 21 Ал Купоне

    26 3 Отговор
    Добра кола, но това синьото Пежо от снимката, няма нищо общо с бангиите, които се предлагат ТУК във Мобилето.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ДФ1

    34 5 Отговор

    До коментар #18 от "Peujeot":

    Първо се научи как се пише Peugeot . После се поинтересувай бранда PSA какви и колко спортни успехи има.
  • 25 ???

    35 6 Отговор
    И пак коментатори, които коментират нещо, което само са виждали! Колата е страхотна, лека е и тези около 190-200 к.с. трябва да ви кажа, че точно за това ниско аеродинамично и супер леко купе са достатъчни! То тука в тая нещастна България само автомобилисти се извъдиха бе.....айде.айде бегом към формулата да ви видим и да ви се възхитим!.....

    Коментиран от #26

  • 26 майстора

    18 22 Отговор

    До коментар #25 от "???":

    Леко купе ? Бъзикаш ли се ? Тон и половина през 2000г. не влиза в категория леко !!!! Относно динамиките на колата ..мии някое а4 от същите години с 1.8турбо ще направи за смях дори три литровата версия на лъвчето

    Коментиран от #29, #47, #63, #66

  • 27 BMW M5

    7 14 Отговор
    Ако и френските жени са колите въобще не искам да се качвам.
  • 28 BMW M5

    9 27 Отговор
    ПЪЛНИ ФРЕНСКИ БОКЛУЦИ
  • 29 jsfk

    20 3 Отговор

    До коментар #26 от "майстора":

    Ами махни турбото на аудито и пак говори. Колата за времето си беше много добра, здрава непретенциозна. Доста по здрава и надеждна от сегашните уж премиум марки (бмв, ауди,мерцедес). А и за нашите пътища за какво ли ти е спортна кола.

    Коментиран от #34

  • 30 Боби

    13 19 Отговор
    Имал съм 2 такива
    Изобщо не върви тоя боклук
    Направено е от некадърници
    Нема спор хубаво на външен вид ама само до тук
    Никога повече пежо през моя живот
  • 31 Бай Шиле

    7 14 Отговор

    До коментар #10 от "майстора":

    Майсторе,да те поздравят манафите от гр.Бурса,Турция.След като си я"опънал" от "като банан",е изгнила до две години.През 2019 -та може да я видиш да е жива само в сънишата си.

    Коментиран от #33

  • 32 Amix

    11 9 Отговор
    Този модел пежо в моя град само циганите ги карат

    Коментиран от #46

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 майстора

    10 9 Отговор

    До коментар #29 от "jsfk":

    Що да и махам турбото ? Едното е 1.8 150кона другото е 3.0 210 коня .. дадох го просто за сравнение че дори преди двадесет години това Пежо не е било вървежен автомобил а нещо средно статистическо и нищо повече

    Коментиран от #54

  • 35 Карач

    24 8 Отговор
    Имах такова пежо,колата е супер комфортна, ако я сравняваме с БМВ купе, ауди, мерцедес от тази година е в пъти по красива, изключително надеждна и непретенциозна, удариха ме и трябваше да я брскувам, нямаше точица ръжда, изключителен автомобил, за спорт не може да се говори - нормална кола
  • 36 Alpha_Lone_Wolf

    4 16 Отговор
    Френските коли са резачки, ама баир да видят и почват да мучат!
  • 37 Германец

    7 15 Отговор
    Немеца е казал. Марката е оникална колата е оникална. Но има един недостатък че не се произвежда в Германия най доброто

    Коментиран от #45, #72

  • 38 Димитър

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Георги":

    А имаш ли шанс дори на тези години да си я купиш ?
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Волво

    5 15 Отговор
    Все по-слабо търсени са. Макар,че с моято Волво S40 1.9 Т4 най-вероятно ще ми диша прахта.
  • 41 ХАХАХХАХАХ

    19 0 Отговор
    В една от обявите се продава черно Пежо от 2003г. с разпран кожен салон за 8000лв, което не е регистрирано. След регистрацията и обслужването тая кола ще стъпи над 9000лв. Явно търгашът си мисли, че някой будала ще му я купи.
  • 42 ОТ ДИЗЕЛА

    7 9 Отговор
    Тоя китук за нищо не става.Пройзвежда се с двигатели с кубатура на танков,ИМА ОТ ТЯХ И НАД 200 коня така че всяка година като и плащате данъка и застраховката я копувате още веднъж,особенно сега .Един авто джамбазин продаваше такава четири години и накрая я бартероса .

    Коментиран от #43

  • 43 0000

    26 2 Отговор

    До коментар #42 от "ОТ ДИЗЕЛА":

    кОпи си буквар най-напред,после проЙзвеждай глупости тук.
  • 44 ники

    6 16 Отговор
    французин и циганин жабарин да ти направят кола айде бегай бързо от такъв кенеф
  • 45 генчо

    15 15 Отговор

    До коментар #37 от "Германец":

    на германския инженер някой му е отворил главата исрал се е вътре и я е затворил и му е казал че може да прави коли даа няма такива боклуци когато вземат да правят здрави коли като японците ми се обади
  • 46 Ром ? Това е напитка

    6 0 Отговор

    До коментар #32 от "Amix":

    И кой е този град ? ;)
  • 47 Веселяк

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "майстора":

    Да вземеш да се прегледаш!

    Коментиран от #57

  • 48 Простия гошо

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Георги":

    Трябва да те е срам колко си прост...
  • 49 Бла

    27 4 Отговор
    Интересни мнения все на душички на по 300+ мл. концентрат, все пак тогава им идва просветлението и разбирача в тях започва да напъва. Само не ми стана ясно първо защо хора, които не са се докосвали до колата изливат безсмислени пумии само защото марката е френска, това със расизма и коя кола от къде е не го ли преодоляхме? Ау, забравих, че тука сме едно 30 години назад в менталното развитие (чак се чудя защо циганите не са роби). Таа защо трябва да си мерим пишките кое ще върви повече и прочее? Не считам, че всяка спортна кола трябва да е 500 кила и 1000 коня и да не можеш да минеш и 10км. без да те заболи главата и да ти изпадат пломбите. Колата изглежда отлично, вози отлично и тази година е вече обявена за класика. За времето си е печелила не малко награди. Добре, че тука не е журито, най-вероятно някой щеше да бъде изгорен на клада публично в центъра на Перник.

    Коментиран от #73

  • 50 Варна

    4 2 Отговор
    Пишете че е РЕКЛАМА или на някой приятел е колата която излиза на от горе
  • 51 Va60

    6 3 Отговор
    Точно като излезе си я спомням в София изложена,жълта около 80000$ струваше еййй страшна беше.
  • 52 гнида

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "таката сан":

    А ти колко караш на скоростните магистрали построени от герб хитрецо ? Щото едно време си карахме шкодата с 80 по пътищата на дядо Тошо !
  • 53 вервайтеми

    7 9 Отговор
    По-старите модели френски модели до към 1997 бяха що годе читави коли.От там нататък вече всички френски курници са абсолютни боклуци!!!

    Коментиран от #55

  • 54 Язе

    10 2 Отговор

    До коментар #34 от "майстора":

    Пак си неподготвен "майсторе".Както обикновенно.И на старт и на доускорение 3,0/210(по точно 207)бие 1,8Т 150к.с.

    Коментиран от #56

  • 55 Язе

    4 4 Отговор

    До коментар #53 от "вервайтеми":

    Верваме ти.
  • 56 майстора

    2 4 Отговор

    До коментар #54 от "Язе":

    Дада ама друг път ...

    Коментиран от #67, #71

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 ASD

    1 13 Отговор
    PSA са скапани и нямат спортни модели. Ако говорим за френски коли то Рено-Нисан са в пъти по-добри и по-здрави.
  • 59 filo

    4 4 Отговор
    Брей, много разбирачи тук и кой от кой по- компетентен.
  • 60 ЕКСПЕРТА

    2 8 Отговор

    До коментар #1 от "anti vag":

    ОТДОЛУ ВСИЧКО Е ГНИЛОЧ,А ПОД КАПАКА ВСИЧКО Е ЗА СМЯНА,ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА УМОРА НА МЕТАЛА.
  • 61 Антон 1

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Д'мин":

    307SW са с торсион !
  • 62 ГГ1989

    5 5 Отговор
    Колега караше такава с големия мотор :)

    Много прилична возия, хубава визия, НО е френска и се чупи като за последно... поне не е адски скъпа за ремонт :)
  • 63 Тодор

    7 2 Отговор

    До коментар #26 от "майстора":

    Искам да го видя това 😂😂😂
    Как stock 1.8T в A4 ще накаже пежото
    Няма как да стане ;)

    Коментиран от #65

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 майстора

    4 4 Отговор

    До коментар #63 от "Тодор":

    Наказва го и на писта и на драг и на магистралата и на колонката на бензиностанция .....единствено пежото вози по-добре ..сравнено с него четирите нули е като тапицирана градинска пейка!!
  • 66 АLFA Q 4

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "майстора":

    МАЙЙЙЙСТОРЕ ПУСНИ ВИСОКОТО НАПРЕЖЕНИЕ
    ТИЯ КОФТОР, А 4, С ТОЯ И ХАЛАТОР ДЕТО Е ВМЕСТО ТУРБО И ЗА ТАКСИТА СА ТЕГАВИ
  • 67 АLFA Q 4

    0 4 Отговор

    До коментар #56 от "майстора":

    НЕ ДРУГ ПЪТ, А ПО ВСЯКО ВРЕМЕ
    ОСВЕН АКО, А 4, НЕ Е РЪЧКАНО ДО МАЛОУМЩИНА

    Коментиран от #76, #83

  • 68 Тойота супра

    4 3 Отговор
    Караш Peugeot 406 1,9 дизел 8 години го карах машина голяма да знаете икономично Но затова Peugeot не мога да кажа нищо но за Citroen C5 тройка мотор дизел 240 конски сили ще ви натрия плювалниците и да знаете правя го 300 коня и гледайте за какво става на въпрос та няма BMW та Умря ли или Мерцедеси само emblem остани

    Коментиран от #70

  • 69 Лулу

    4 4 Отговор
    Новите модели пежотки, особено джипове те са уникални.....!!!!!
  • 70 ванката

    6 7 Отговор

    До коментар #68 от "Тойота супра":

    пишеш се тойта хвалиш пежо и ситроен плюеш по бмв и мерцедес виждаш ми се доста неорентиран пежото и ситроена са за по-простички хорица които искат да сменят москвето със нещо западно но аз не упреквам никого за това японските коли са за младите тинейджъри които искат да се чува гърнето и да си мислят че върви а бмв и мерцедес са за улегнали и знаещи удоволствията на шофирането хора всеки си избира какво да кара всеки има право на личен избор но неможе да се дават наклонности коя кола вървяла повече и коя ставала и коя неставала аз също карам кола с над 300 конски сили но не се набирам тук и да обяснявам колко много върви и как ще ви скъсам всичките защото ми е просташко това карам си колата наслаждавам и се и не се правя пред някого с нея плащам си високия данък и си гледам кефа използвам мощността само когато ми потрябва а не по светофарите с пиклювците... айде със здраве

    Коментиран от #75

  • 71 Ivo

    2 3 Отговор

    До коментар #56 от "майстора":

    Може да пробваме, аз съм с 607 3,0 v6 и даже бутончето спорт няма да натискам, поне на старта да ми видиш задния номер.

    Коментиран от #82

  • 72 Алфа Ромео

    2 0 Отговор

    До коментар #37 от "Германец":

    Не Оникална, а Уникална.
  • 73 Алфа Ромео

    4 1 Отговор

    До коментар #49 от "Бла":

    Той Пасата от тези години нито е по-красив нито по-комфортен от седана 406 или от купето 406, ама тук е България и според почерпените разбирачи по-добро от немското няма.
  • 74 shhhhh

    8 2 Отговор
    Чакайте малко ся... Колата е представена 1996 година, сравнете я с BMW -та и Мерцедеси в този период от време. Първото CLK масово беше с мотори 136 кс или 218 кс; E46 масово беше 320ска, а най-силния мотор освен М серията беше с 193кс през това време. Ауди по това време няма купе, а Calibrata вече имаше дупки в калниците

    Коментиран от #79

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #67 от "АLFA Q 4":

    Има си технически данни,погледни тях и ще ти стане ясно.То и БМВ Е36 150к.с.в БГ го мислят за спортно пък 0-100 е 9,9 сек.
  • 77 Пръци

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "onq s konq":

    Ще плаче,баба ти,да барна един RS па ти тропай с копита и дишай прахта
  • 78 Злетака

    0 0 Отговор
    Ей да видите,да се образовате малко,да не сте толко прости. https://mobile.sportal.bg/news.php?id=444422
  • 79 Plameni

    4 0 Отговор

    До коментар #74 от "shhhhh":

    Чакай малко ся...Peugeot 406 Coupe масово не беше с 3.0 192 кс. , а с 2.0 135 кс. Mercedes CLK първото поколение не бяха само със 136 кс. и 218 кс. имаше и 163 кс.193 кс. 279 кс. 372 кс. 612 кс.

    Коментиран от #84

  • 80 Ddd

    3 0 Отговор
    Бе дайте ми едно Пежо 106 Rallye да си го ръчкам в града и по Петрохан.
  • 81 Като гост

    3 0 Отговор
    За спорт трябва да напъне турбинка. Не може да те изненада с нищо тази колица въпреки големия двигател. А как се сменят трите свещи под предното стъкло питате ли? Мъка. За времето си беше красива.
  • 82 майстора

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "Ivo":

    Ти пък къде се бъркаш с тоя слон ??
  • 83 майстора

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "АLFA Q 4":

    Виж ся кой в какво вярва мен не ме интересува . Просто ви казвам какво ще се случи и така седят нещата ...на кой му харесва и на кой не също не ме интересува...
  • 84 shhhhh

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Plameni":

    Да Пежото Масово си е с 2.0 16в 132кс, а за CLK-то визирах първата генерация до 1999 година. Също така си признавам - забравих двигателят 193 кс беше си доста масов, извинявай ама 430 CLK (279 кс) си е рядко срещан екземпляр, а 163 кс е след първият facelift; за AMG(372кс) и GTR (612кс) двигателите не коментираме те са си направо поръчкови. Мисълта ми беше че стандартните купета по това време си излизаха с двигател 130-50 к.с и една по-силна версия около 200 кс. Пежото не беше по-лошо от CLK-то или E46-та -имаше по-силни и,имаше и по-слаби страни. За средата на 90те с тая визия и екстрите, който има си е била Топ, а за "спортна кола" предполагам, че автора набляга на самата визия - не толкова чисто спортните й характеристики.
  • 85 Бор с Чвор

    1 0 Отговор
    Изправят ми се власите, като видя френска кола!