Last news in Fakti

11 Март, 2019 13:59 2 992 16

Tesla вдига цените Model S и Model X

  • tesla-
  • model x-
  • model s-
  • цени
Tesla вдига цените Model S и Model X - 1

Производителят на електромобили Tesla ще повиши цените на Model S и Model X с 3%. Решението засяга пазарите на марката в целия свят и е продиктувано от това, че Tesla се отказва от закриването на дилърски центрове, както беше обявила по-рано.

В началото на март от марката обявиха, че намаляват цената на нискобюджетната Tesla Model 3 на $35 000 и планират всички продажби да стават през интернет. От началото на кампанията по закриване на физически дилърски центрове са закрити 10 % от планираното, но сега тази акция е спряна.

Именно заради новото решение ще бъдат вдигнати цените на по-премиум моделите S и X. Повишението влиза в сила от 18 март, тази година, като само цената на Model 3 ще си остане непроменена - $35 000.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Driving pleasure

    11 8 Отговор
    Кво да кажеш за т'сляците освен - КОЧИНА! Някой обясняваш как паднали цените и как имало сърдене - е вече няма да има ;)
  • 2 123

    12 9 Отговор
    Ами така е, щото продажбата на автомобили не е като продажба на мобилни телефони през интернет. Нужно е персонално отношение, физически контакт, тест на автомобила. Ама тесла от къде да го знаят, те са специалисти по виртуална реалност - пейпал например. Ще има още доста да откриват топлата вода, а през това време цялата им преднина пред останалите автопроизводители ще се стопи.
  • 3 kjl

    11 7 Отговор
    Някой, някога дали ще се осмели да покаже финансовия баланс на компанията? Колко е похарчила и .... колко е спечелила. Интересна математика, опровергаваща всички капиталистически постулати ще се получи. Повече ще прилича на комунистическа утопия.

    Коментиран от #5

  • 4 regtre

    7 0 Отговор
    За друго не знам, но са царе на рекламата без реклама. Миналата седмица новина - "Закриваме дилърствата" и всички пишат и коментират. Тази седмица - "Няма да закриваме дилърствата" и отново всички пишат и коментират. И така не минава седмица без т.нар. новинарски сайтове, блогово, влогове и прочее "-огове" да ни известят за някой "туит" от Мъск. Направо е плашещо как нещо толкова просто и "евтино" работи толкова безотказно.
  • 5 Никой

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "kjl":

    Нали разбираш, че за да основеш компания от такъв мащаб, да разработиш продукти, и да ги произвеждаш, не е като да заредиш магазин за 1000лв и да си ги избиеш след 2 месеца. Много от вас забравят, че другите компании в сферата си имат 100 години история с фабрики построени по целия свят и разходите са доста по-ниски. И ето, нали всеки искаше Модел 3 за 35к, ами вече има, ама да си намерим причина да солим по нещо е доста по-интересно. И както се пазаруват мобилни телефони по интернет, така ще се пазаруват коли в бъдещето. Особено след като повечето започнат да ги дават под наем и на месечни вноски получаваш най-новия модел. Като се променя света ще се промени и начина по който се продават автомобили.

    Коментиран от #6

  • 6 kjl

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Бизнеса си е бизнес! Когато говорим за неефективен икономичеси модел, всякакви извинения са си само извинения. Това не е субсидиран университет за разработка на иновации. Би трябвало да е печеливш бизнес! Ама не е!

    Коментиран от #10

  • 7 123

    4 3 Отговор
    Никой на оспорва на Мъск мащабите и амбициите. Ама нямат опита. Както се вижда. А това за колите по интернет е малко утопично. Това не е телевизор. Един диван да си купиш, трябва да седнеш да го пробваш. Мисля, че трудно ще стане с колите. А за 35 000 долара всеки може да произведе кола от класа на модел 3. Да приемем, че това е Пежо 308. Неговата цена е около 30 000 лева. Данъци - около 7 000 лева, печалба 3 000 лева, транспорт, логистика, други още 2-3 000 лева. Тоест цената на колата от завода - около 15 000 лева. С акцизите и данъците в щатите - ако се произвежда там - около 18 000 лева - тоест 10 000 долара. Доста по-евтина от теслата. За останалите 25 000 долара ще има да я карам докато се разпадне.

    Коментиран от #8

  • 8 Никой

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Няма база за сравнение с двг Пежо кола. Нито по характеристики, нито по цена на разработка. Още повече Пежо произвеждат по такава на всеки 40 секунди. Като нямаш големи производствени мощности не можеш да си позволиш ниски цени, нали разбираш.
  • 9 123456

    3 2 Отговор
    Сега ще си счупят пръстите да ти обяснят как Модел 3 е от класа на БМВ М3 (поне!), защото ускорявала от 0-100 за незнамсиколко секунди и можела да вдигне незнамсиколко километра в час (поне за малко).
  • 10 Никой

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "kjl":

    Човека е милиардер, има си история, че финансира компаниите си със собствени средства, не мисля че на някой друг му пука дали е печеливш, освен на него. Ама нещата не стоят така, както си мислиш.

    Коментиран от #11

  • 11 Driving pleasure

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    Финансира дивотиите си не със собствени средства а с публични! Компанията е на борсата и не случайно вече го и осъдиха за борсовите му игрички! И нали разбираш, че всички тия "стари" са предлагали продукт, който се е налагал с предимствата си, а не с държавни субсидии и регулации забраняващи конкурентните алтернативи. Навремето никой не е забранил конския впряг, а днес навсякъде никнат забрани за ДВГ.
  • 12 12345

    2 2 Отговор
    Ай стига бе. Всички зелени фенове на Илонката и ел.колите постоянно ни обясняват как теслите ще поевтиняват и ще стават все по-достъпни, а пък те им вдигат цените. Лошо. Много лошо.

    Коментиран от #13

  • 13 Ами така се ловят шарани на бастун

    2 3 Отговор

    До коментар #12 от "12345":

    Цените на Тесла падат с до 40% - никакви новини. На другата седмица поскъпват с 3% и тук обясняват надълго и на широко, колко е лош Мъск. Всеки можеш да смята, вижда че има поевтиняване с до 30+%, останалите си мислите, че Тесла поскъпват, а ние ви се смеем на ъкъла.

    Коментиран от #14

  • 14 Driving pleasure

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ами така се ловят шарани на бастун":

    Къде ги видя тия 40% да не друсаш същото като илончо? Цитирам: The Model 3 with Mid-Range battery pack used to start at $46,000, but the price has now been adjusted to $44,000.
    Model S 75D now starts at $76,000 (down from $78,000)
    Model X 75D now starts at $82,000 (down from $84,000)
    Model S 100D now starts at $94,000 (down from $96,000)
    Model X 100D now starts at $97,000 (down from $99,000)
    2000 долара намаление на цените заради орязаните субсидии - това са под 5%, но крайната цена за купувача даж се вдига с малко щото орязването на субсидията е с 3500 а бонуса на мъск е 2000

    Коментиран от #15

  • 15 Ами така се ловят шарани на бастун

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Понеже нямам връзки и поддръжници сред модераторите, като тебе, ще пусна цитата през Google преводач, за да не го изтрият:Намаляването на цените в Тесла е толкова голямо в някои региони, че девалвира някои наскоро закупени автомобили с над 40% и принуди някои собственици буквално да организират протести.

     
    Когато стартира базовия модел 3 и променя стратегията си за продажби на онлайн само миналата седмица, Tesla също направи някои значителни промени в цената и опциите на модела S и Model X.

    Докладвахме за тези промени, които включват нов батериен модел S и някои до $ 12,000 огромни понижения на цените в САЩ.

    Тесла обосновава тези намаления на цените, като казва, че преминаването към онлайн продажби ще доведе до икономии на разходи.

    Отвъд океана, намаленията на цените са още по-значителни.

    На някои пазари по-високите версии на Model S и Model X са видели овърнайт ценовите намаления от над $ 30,000.

    Един от тези пазари е Тайван, където цената на модел S P100D е намалена почти наполовина от последните промени в цените на Tesla, което води до спестявания от около $ 100,000.

    Тя разгневи някои собственици толкова много, че те организираха протести в магазините на Тесла
  • 16 Ами така се ловят шарани на бастун

    0 2 Отговор
    Под друга статия:Тази нова версия на Модел S сега започва от $ 79,000 преди стимули:


    Tesla направи и други важни промени в цените на другите версии на колата.

    С предишната промяна, моделът S 100D стана „Model S Extended Range“ и започна от $ 93,000.

    Сега тя се нарича Model S "Long Range" и започва от $ 83,000 - разлика от $ 10,000, при която на пръв поглед няма промяна.

    Същото се случи и с версията Performance на Model S, която започна $ 112,000 преди цената да се промени вчера.

    Днес тя започва от $ 99,000 и можете да добавите пакета Ludicrous за $ 15,000 и да избръснете половин секунда от ускорението от 0 до 60 мили в час:


    Нови опции на модела X Tesla
    Що се отнася до Model X, той също получава някои актуализации.

    Tesla убива и батерията, която е заключена от софтуера, но не пуска по-малък пакет, както за модела S.

    Сега има само версия „Long Range“, която има същата гама като версията „Extended Range“ с батерия от 100 kWh.

    Също така получаваме значителен спад на цената от $ 96 000 до $ 88 000: