Last news in Fakti

13 Март, 2019 14:32 45 429 48

Българският бестселър на старо - VW Golf Mk4 (цени у нас)

  • автомобилът на старо-
  • volkswagen-
  • golf-
  • mk4
Българският бестселър на старо - VW Golf Mk4 (цени у нас) - 1

През месец август 1997 година Volkswagen представя четвъртото поколение на Golf. Моделът се оборудва с 1.4-, 1.6-, 1.8- и 2.3-литрови бензинови двигатели с мощност съответно 75, 100, 125 и 150 к.с. Предлага се също 1.9-литров дизел с 68, 90 или 110 коня. Две години след дебюта на "четворката", през март 1999-а от Волфсбург представят и комби версията, която обаче не е толкова популярна у нас.

Тогава обаче започва и монтирането на двулитров бензинов двигател (115 к.с.), а мощността на турбодизела нараства също на 115 коня. По това време от гамата отпада 1.8-литровият мотор (125 к.с.). Моделите от 1999 година са оборудвани и с ESP, а година по-късно се появява и "перлата в короната" Golf IV с 2.8-литров V6 (204 к.с.) и с фирмената 4х4 4 Motion система. Golf Mk4 се предлага и като кабриолет, а популярният хечбек е наличен и с три, и с пет врати.

Българският бестселър на старо - VW Golf Mk4 (цени у нас)

Това накратко е историята на един от най-популярните модели на марката у нас. Четвъртата генерация се смята и за един от най-красивите Golf-ове и поради тази причина е предпочитана от мнозина пред петицата. Иначе, двигателите се славят с относително добра надеждност, с изключение на 1.8-литровите турбодвигатели.

Тези мотори често могат да изненадат неприятно с износен компресор и проверката на състоянието му преди покупка е задължително. Производството на Golf Mk4 спира през 2004 година, когато се появява недотам успешната "петица". У нас разнообразието от екземпляри от четвъртата генерация не е огромно, като кратка справка в mobile-то показва, че предлаганите Golf-ове IV са почти 2 000, а какво конкретно се предлага в момента, можете да видите ТУК.

Българският бестселър на старо - VW Golf Mk4 (цени у нас)


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    15 14 Отговор
    Бих си взел 2.8 4моушън ама за всички ще е като 1.9 90

    Коментиран от #3

  • 2 Бобе

    12 39 Отговор
    По-хубаво да продам апартамента ида купа черна класа S катафалка дори и стара е по комфортна от това и става за много хора и купони и на дълаг път
  • 3 Моамар

    10 16 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Двигателят VR6 2.8 е по-подходящ за Пасата / истинска пушка/ инак много ще натежи в Голфа и ще скапе динамичните му показатели които не са баш на спортна кола
  • 4 онзи

    16 22 Отговор
    Голф 5 е много скъп за подръжка,бензиновите мотори са с демпферни маховици....за 2.0tdi да не говорим какво чудое е,...за голф 6 да не говорим,дизела е ясен а за газ олеле....
  • 5 сектант

    17 59 Отговор
    с дастера съм наказвал всичките мотори и всичките вървят на едно

    Коментиран от #8, #23, #25, #46

  • 6 anti vag

    35 66 Отговор
    Автомобил за най нископлатени бачкатори.

    Коментиран от #7, #29

  • 7 560

    47 24 Отговор

    До коментар #6 от "anti vag":

    Чудесен и комфортен автомобил за в града е това
  • 8 Спаун

    28 6 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    И после се събуди с отвити крака...
  • 9 GGGG

    25 3 Отговор
    Имат и R32 с 3.2 литра атмосверка с 240 коня
  • 10 Урко

    36 11 Отговор
    Преди много години карах един такъв 2.8 V6 в САЩ. Там моделите са само на предно. Изключителна пушка! В статията не споменават за истинската перла R32, с 3,2 V6 и 240к.с. Тези все още държат по-висока цена от Мк5 R32. Предлагах моя трампа за един такъв на познат, но категорично ми отказа. След няколко сменени автомобила все още мога да кажа, че този Голф ми е любим. И не съм от Перник!
  • 11 Ааа

    28 6 Отговор
    Да не забравим и 1,9 ТДИ АРЛ 150 коня
  • 12 Hilux

    29 9 Отговор
    Много надежден смок е това нещо не е важно да си с ниска заплата за да го имаш това е легенда и страст
  • 13 Гост

    31 42 Отговор
    Този кенеф в Германия струва 800 евро

    Коментиран от #14

  • 14 Гост 5

    25 29 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Има по-големи и по-евтини кенефи в Германия - Opel
  • 15 dsadsa

    66 0 Отговор
    За мен не е нормално 15 годишен модел който в чужбина се изхвърля за по 500 евро тук да върви по 8 минимални работни заплати.

    Коментиран от #18, #20

  • 16 Фен

    19 32 Отговор
    1.9 131 к.с. с чип наказва всичко квото се опита да му се упъне !
  • 17 Азбдгкм

    30 0 Отговор
    1.8Т е с турбо , а не с компресор както пише и е много по-здрав от 1.4 . Проблема с турбото идва от километрите , защото не са на по 150 к както са ги превъртени в автокъщата .
  • 18 Алфа Ромео

    35 4 Отговор

    До коментар #15 от "dsadsa":

    Така е, тук им искат на тези сандъци по 3000-4000 лв. още, абсурдно е. Преди 5-6 години един приятел си търсеше Опел Омега, ходихме по авто-къщи гледахме някви Голф 4 по 5000-6000 лв. После той взе екстра запазена Омега за 3000 лв., намерихме такава кола след като дълго обикаляне по авто-къщите, няма да споменавам как вози Омегата и колко е по-комфортна.
  • 19 Голфуу

    38 14 Отговор
    Немаш ли голфф немаш нищоо
  • 20 Иии

    22 3 Отговор

    До коментар #15 от "dsadsa":

    700-800 евро вървят средно в Италия. Има и за по 500. Тука искат да изкарат по 1500-2000 лв печалба

    Коментиран от #28

  • 21 Мишел

    13 13 Отговор
    Така е голф 4 1.9 tdi е много добра кола
  • 22 Иво

    14 11 Отговор
    Нищо особено само японеца го бие
  • 23 Cecko

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Хах
  • 24 Пабло

    2 2 Отговор
    Кабриолетът е Mk 3 с малко тунинг.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Va60

    8 6 Отговор
    Като за нас колата си е супер,но само да не е тди-разочарован съм.
  • 27 Skyline

    1 2 Отговор
    Пропуснал си най-важното пич каде ти е mk4 R32
  • 28 Пурко

    28 1 Отговор

    До коментар #20 от "Иии":

    Хайде обясни ми, ако можеш да смяташ естественно как при цена 700-800 евро в чужбина ще изкарам 1500-2000 лева печалба???Това означава да го донеса на гръб и да не пипна нищо по него.Заради такива хитреци като теб, в България се карат най-големите "кошници" от вън.Защото искате да бъдете лъгани.Ако видиш колата в суров вид и на реалните и километри ще ицбягаш с 200!!!На българският пазар определяща е цената, затова и караме най-големите казани в Европа!!Даже и в момента добре поддържан Голф 4 на немският пазар струва 1500-2200 евро, но е кола отвсякъде.

    Коментиран от #32

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 CHALLENGER SRT Hellcat

    3 4 Отговор
    Пък и не всички имат възможността да си позволят тоя лукс да шофират Хонда Сивик бълваща от нея пушеща трева , чувайки се напушен чернокож как крещи в тон с някаква мелодия , 5 жълти зъба в устата на шофьора не можейки да свърже 2 изречения , пък за писмена грамотност с латиницата няма да личи ...
  • 31 Фен голф2

    14 1 Отговор
    Ще ги търсим тези старите(истинските )коли с евтината подръжка и сравнително здрави ,но не са вечни,сега се произвеждат автомобили които на по 100 000 км те изненадват с такива проблеми че не можеш да повярваш че се случват ,и наи важното бъркат дълбоко в джоба.

    Коментиран от #33

  • 32 Plameni

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "Пурко":

    Напълно съгласен.
  • 33 Клаус

    14 1 Отговор

    До коментар #31 от "Фен голф2":

    Ще ги търсим, ама няма да ги намерим. Щото бизнеса някога се движеше от истински мъже - с чест и достойнство, мъже за които живот без почтеност беше немислим. Сега бизнеса се управлява от зализани хо*мосексуалисти*и, обикновени пед*ераси,дето ти продават с мазна усмивка нещо прескъпо, с предварително силно ограничен живот. Оттук са и парите на пе*дал*ските организации.

    Коментиран от #36

  • 34 Александър

    4 0 Отговор
    Голф 4-ката кабрио всъщност е 3-ка кабрио с доста части от 4-ка по него, нещо като мини-фейслифт.
    Иначе наистина са се доказали вече 4-ките във времето. Аз също щях да взимам такава (изборът беше между 1.8Т и 1.9TDI), но в крайна сметка намерих 124-ка седан 250D 94 коня с климатик, кожа и автоматик и скочих на това - и не съжалявам.
  • 35 159

    1 2 Отговор
    Съгласен съм! Наистина е най-наточеният голф по рождение. Готин си е!
  • 36 Густо Майна

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "Клаус":

    Въобще не съм съгласен с тези типично пораженчески, български тези! Имам две коли. От магазина. Дето се вика:"ааах този кеф да им дръпнеш найлоните"! Едната е 10 год. на 169 к км. Другата - 5 год. на 101 к км. От есента на 2008 год. аз не съм дал и една стотинка, извън необходимото обслужване. Всяка нова кола карана умно в първите и 10 к км, и поддържана нормално не създава никакви ядове! При това и двете коли не са от "култовите" за България немско - японски. Би трябвало да са курници? Нали така...
  • 37 ОТ ДИЗЕЛА

    4 7 Отговор
    това е колата .При правилна експлоатация ще зарови всички ви барабар с новите ви таралясници

    Коментиран от #43

  • 38 Луноход

    1 1 Отговор
    Като сметнем колко VAG-ове се търкалят из България ще видите че това е най-масовият автомобил за българския средностатистически клиент. Golf Mk4, Audi A3, Seat Ibiza, Skoda Octavia - като безспорно доказали се двигатели са 1.8i и 1.9 TDI 90 коня. Здрави кучета дето нямат трошене това е за нашите пътища другото до година става чурук и отива на Надин.
  • 39 Дупенце

    3 1 Отговор
    И Опел Астра особено, ОПЦ е доста по търсен, и предпочитам от това...така да го кажа нещо.
    Но все пак трябва да се кара нещо по нивите-голфффф бъце.
  • 40 Алексей

    2 0 Отговор
    Поредната глупост! Мк5 за мен е много по-модерна и успешна от четвърта генерация
  • 41 Момчил Петков

    0 0 Отговор
    Имам такава комби купих я гледана бензинка сложих и качествена газ и съм капитан на пътя , гледам си я ,карам си полечка и съм супер доволен
  • 42 VTEC

    1 7 Отговор
    Нема по-дървена кола от Голф4 , може би само Голф3.
    Ужас.Баща ми си купи такъв преди 5 години- той е от старата генерация и за него автомобилния свят се изчерпва с Фолксваген.
    1.6 бензин. Работи шумно,вибрира повече от колкото трябва.Вози дървено . Всичко е дървено на тая кола. Нямам нищо против ,всеки да кара квото си иска. Аз не мога и да си помисля да се кача на него. Хондата Акорд не си я давам за нищо. VTEC- а е уникален. Тва е мотора-друг няма.

    Коментиран от #44

  • 43 TURBO BENZIN

    0 3 Отговор

    До коментар #37 от "ОТ ДИЗЕЛА":

    Говори само за себе си ,ако обичаш. Таралясник е твоя VAG умрел.
  • 44 Голф

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "VTEC":

    Щом нямаш нищо против защо по дяволите си написал този коментар?
  • 45 Голф

    1 1 Отговор
    Най-мразя всички да се правят на разбирачи!!!
  • 46 Турист

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Това дастер да не е скутер?
  • 47 Коко

    2 1 Отговор
    Голф4 може и да не е наи хубавата, ама си е една от хубавите. Разни хонди втек минтек пък кво са нищо. И само TDI.
  • 48 Голф до гроб

    3 1 Отговор
    Имам 2 броя голф 4 не ги давам и за мерцедес от магазина