Last news in Fakti

19 Март, 2019 15:13 14 043 25

Направиха идеалното BMW M3 (E30)

  • bmw-
  • m3-
  • e30-
  • тунинг-
  • redux leichtbau
Направиха идеалното BMW M3 (E30) - 1

Британската компания Redux Leichtbau представи уникално BMW M3 във вариант Е30. При построяването му се използва същия подход, прокаран от ателието Singer при направата на съвременни аналози на класически Porsche-та 911. Купето на новото Е30 е снабдено с усилено шаси, с по-мощен двигател, с регулируемо окачване и с изцяло преработен салон с цифров приборен панел.

Направиха идеалното BMW M3 (E30)

Процесът на пълна реставрация започва в Redux Leichtbau с намирането на добър донор. Стоковият двигател 2.3 S14 е "разпилен" до 2.5 литра, сменени са бутала и клапани, нов е радиаторът, а електрониката е Motec. Скоростната кутия е петстепенна механична, а отзад е монтиран нов самоблокиращ диференциал.

Направиха идеалното BMW M3 (E30)

Окачването впечатлява с регулируеми EXE-TC амортисьори, с нови стабилизиращи щанги и с AP Racing спирачки. Салонът се прави по поръчка, като вариантите са два - за ежедневна употреба или за писта. Ще бъдат направени само 30 екземпляра, но към момента не е ясно на каква цена ще се продават.

Направиха идеалното BMW M3 (E30)


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Методи

    3 14 Отговор
    Александър Гетов от Плевен тои кара такова, може да го намерите във фейса..голям бенвист, само скъпарски коли кара, най-скъпата му е на стената 10 000$
  • 2 бевеме

    20 5 Отговор
    на onq s konq беенвето е по-хубаво
    а оня с дътъра колко такива ги е влачил като куче салам

    Коментиран от #3

  • 3 сектант

    15 5 Отговор

    До коментар #2 от "бевеме":

    такава никога не съм влачил ама от новите бол
  • 4 Bmw

    35 9 Отговор
    Само BMW и тесни пичета !!!!
  • 5 onq s konq

    15 6 Отговор
    Моито е съштото само къде вътрешните фарове са ми жълти та да гледам кога има мъгла

    Коментиран от #17

  • 6 Ивайло

    31 1 Отговор
    Еееее икона!!! Страхотна е - има индивидуалност и дух, не като днешната ширпотреба!!! Погледнете такова Е30 М3 оригинално какви пари струва!!! С кеф бих карал такава!!!

    Коментиран от #7

  • 7 Ганьо

    20 1 Отговор

    До коментар #6 от "Ивайло":

    Ами купи си, реставрирай я, и карай. Тъкмо да видим някоя и готина кола по улицата че аман от нафтови щайги!
  • 8 jap

    8 29 Отговор
    Не мога да разбера БМВ феновете защо се прехласват по Е30.Преди години имах 318 от 1990г. тройния стоп.В интериора-3 копчета.Возеше ужасно твърдо и дори в сухо време с ниска скорост и нови гуми поднасяше внезапно много опасно при смешни завои.Харчеше около 16 градско„а нямаше никаква динамика.Следващата ми кола беше Ауди 80Б4 и ми се стуваше 3 класа над предишната.Никога не бях предполагал„че тези коли някога ще имат едва ли не култов статус.

    Коментиран от #18, #23

  • 9 пропов

    41 0 Отговор
    Колата брат , не е само комфорт и разход. Някой ценим точно игривите задници и стегнатата возия. Също така и грамажа е важен и баланса на грамажа. В Е30 ги има , като никъде другаде. Ама то не е за всеки. Който няма усещане за тия неща, няма смисъл да му се набиват чужди идеи в главата. Нали някой и Алуди трябва да кара.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Ачко

    18 1 Отговор

    До коментар #9 от "пропов":

    Евала ти!Напълно си прав!Аз чувствам това с моята Е46 2.2 170 коня :)
  • 11 jap

    5 17 Отговор

    До коментар #9 от "пропов":

    В момента имам Хонда Сивик 8 и да ти призная„никакво БМВ не ми харесва повече от нея.

    Коментиран от #12, #19

  • 12 Ввв

    9 2 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Браво на теб!!!
  • 13 Ники Р

    10 2 Отговор
    Аз пък карам Тойота хибрид 2018 и изобщо не кефи,сравнена с Е30-316/1990...нито пък вози като МБ124/1990...

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Бмв

    8 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ники Р":

    Ами смени я с тази която те кефи най-много бре....
  • 15 jap

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Ники Р":

    За парите които струва Тойотата можеше да си купиш тези коли в заводско състояние.Защо тогава не го направи?
  • 16 Владислав

    4 0 Отговор
    Еййй значи върнахте ме 10-г назад. Хахах,втората ми кола в живота беше е30 но не м-кова.Но сте много прави, изключително капризна е, усуква яко и се иска голям шофиерлък, аз нямах и естествено 4 пъти правя предницата и накрая я продадох ударена, стълб, бордюр, такси, и Чавдар на българската армия хахаха не е за хвалба де ама.... Пикльо кво да го правиш
  • 17 Бмв

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "onq s konq":

    Аре кон жълтият цвят нали знаеш на коя група от хора е любим...
  • 18 Бай Шиле

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Имах 2 години същата.318 I.Нищо подобно на това което пишеш,с изключение на недозавиването.Разходът ми беше 12/100 на газ с BRC /не газов инжексион/ градско София здраво каране.Нещо при твоята не е било в ред.А Ауди б4 115 к.с. не може да се мери по динамика с 318-ката.Нищо лично.

    Коментиран от #21

  • 19 Бай Шиле

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "jap":

    Да,тази Хонда е силен съперник.Но няма същия имидж.
  • 20 гощо

    1 2 Отговор
    Мой приятел имаше такава преди 20години! Бях изненадан като видях,че е 4 цилиндрова.По онова време БМВ си правеха 6-таци само!
  • 21 jap

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Бай Шиле":

    Имам съмнение„че разп.вал беше износен защото потракваше оттам и може и затова да харчеше повечко.Бях решил да го сменям но тръгнаха и ръжди и това ме отказа от всякакви намерения.Аудито което взех беше 2.0 16v на 260000 Италиянски километра.За близо 3 години най тежкия му ремонт беше едно каре и то защото все отлагах смяната на скъсан маншон.Продадох го през 2008 и онемях когато неодавна се разминах с него в едно задръстване.

    Коментиран от #25

  • 22 Трън

    1 2 Отговор
    Най хубавото БМВ в музея.
  • 23 Ивайло

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "jap":

    Не сравнявай 318 с М3!!! Това са си съвсем различни коли като мотори, окачване, управление и т.н.!!! 318-ката е30 си е една жигула в сравнение с е30 М3!!!
  • 24 Maikal

    4 1 Отговор
    Samo Mercedes Benz !!!.
  • 25 Бай Шиле

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "jap":

    Ако става въпрос за Ауди 2.0 16 V,то сравнението с БМВ 1.8 /НЕ is/ е неуместно.Това Ауди е по висок клас /ценово също/.