11 35951

VW Passat е най-продаваната кола в средния клас за всички времена

  • volkswagen-
  • passat
VW Passat е най-продаваната кола в средния клас за всички времена - 1

Volkswagen Passat стана най-продаваната кола в средния клас в света. За 46 години германската компания е произвела и продала 30 млн. екземпляра от модела. Юбилейната кола беше произведена в германския град Емден.

30-милионният Passat е сребристо комби с модификация GTE, снабден с хибриден силов тракт, базиран на бензинов турбомотор TSI с обем 1.4 литра и мощност 156 конски сили и на електромотор с мощ от 115 к.с.

VW Passat е най-продаваната кола в средния клас за всички времена

Скоростната кутия е шестстепенна роботизирана с два съединителя, а на само на ток колата може да измине разстояние от 55 километра. Хибридът отговаря на екологичния стандарт euro 6d, който ще влезе в сила от 2021 година.

В момента Volkswagen Passat се произвежда на три континента в десет завода и се продава на над 100 пазара. По количество произведени автомобили Passat отстъпва единствено на Golf, от който за 45 години са продадени 35 млн. екземпляра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сектант

    20 78 Отговор
    Да ама взе да залязва вече,сега най продаваната е логан.

    Коментиран от #2, #13, #46, #48, #51

  • 2 Ивайло

    40 11 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    Ей ама си на всяко гърне мерудия!!! За каквато и кола да се пише, ти си знаеш само една дачия и това е!!! Фактите са си факти!!!

    Коментиран от #6

  • 3 афа

    19 45 Отговор
    От VW-то вече дишат праха на DACIA.
    Но, такава е съдбата на всички "велики" марки !
  • 4 anti vag

    18 59 Отговор
    Това е лъжа.Хонда Акорд е най продаван модел от този клас в световен мащаб.

    Коментиран от #8


  • 5 зчвч

    26 59 Отговор
    Баси каруцата е това Пасата !
    Само шарани ги купуват, дето се захласват по рекламите !
  • 6 друг Сектант и той с Дачия

    10 34 Отговор

    До коментар #2 от "Ивайло":

    Анджък де!Фактите са си факти.Откакто се появи Дачия,другото окапа.Що се косиш?Факт.

    Коментиран от #20, #30

  • 7 Гошо

    27 18 Отговор
    И най-качествената, както цялата останала продукция на VAG.

    Коментиран от #22

  • 8 МВР

    22 21 Отговор

    До коментар #4 от "anti vag":

    Тоз пък !!!
    Кой купува Хонда ?!?
    Сащ и Япония. Никой друг.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Цаца (ама от едрата)

    27 10 Отговор

    До коментар #8 от "МВР":

    Така е.
    Акорда се продва предимно в Сащ. Продават доста бройки защото там ги ползват основно като служебни в големите фирми както ние ползваме Дачия например.
  • 10 anti vag

    19 16 Отговор

    До коментар #8 от "МВР":

    Само в САЩ се продават над милион всяка година от 1976-та насам.От 1983-та това е първата Японска кола произвеждана там.Ако смяташ,че Европейските пазари са от някакво значение за Японските производители много грешиш.

    Коментиран от #15, #37, #44

  • 11 Христо

    49 14 Отговор
    Сменил съм 8 коли от различни марки за 12г стаж зад волана. Две от колите бяха на ваг, бмв, мерц, хонда та и ленд роувър. Принципно съм такъв тип човек, който му харесва да се рови по колата си и да си прави каквото може сам, като хоби ми е. Та вагените са направени много добре, лесни за диагностика, сравнително лесни за ремонт и богато изобилие на информация. Никоя друга марка не можеш да я четеш, адаптираш и кодираш всички модули с кабелче за 50лв, съответно да пестиш пари за пишман майстори. Та хейтърите да си хейтят, фактите са си факти. В момента нямам ваген и не мисля, че съм пристрастен!

    Коментиран от #12, #16, #36

  • 12 Язе

    12 13 Отговор

    До коментар #11 от "Христо":

    Кабела може да е 50лв но това към което се включва колко струва?

    Коментиран от #34, #43

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 сектант

    10 12 Отговор
    ако продам дъстъра мога да си взема 3 такива ама защо като само се трошат с тия осморни съединители и хелиеви окачвания

  • 15 olk

    14 6 Отговор

    До коментар #10 от "anti vag":

    Това с над милион Акорда на година в САЩ не съм сигурен, че е вярно. Не ми се рови, но по спомени най-продаваното превозно средство в САЩ за миналата година е Форд Ф150 и бяха продали около 850 хил. бройки от него. После беше някакъв пикап на ГМ чак някъде след това беше Хонда, ама Сивик. С две думи няма модел дето да продава по милион на година в САЩ, хеле пък Хонда.

    Коментиран от #24

  • 16 тжгэф

    28 15 Отговор

    До коментар #11 от "Христо":

    Малей, "цели" 12г шофьорски стаж. И сменил 8 коли. Т.е. средно по 18 месеца с една кола или с други думи едва си карал и по 20-ина хил. километра с всяка от тях, но раздаваш заключения... Впечатли ме, да знаеш!

    Коментиран от #42

  • 17 Антон

    17 22 Отговор
    Хехе а къде са жълтите конкуренти на пасата. Спрени от производство защото никой не взима дръпнати кошници - кажете ми жълт конкурент на пасат с опция за поръчка на предно или 4х4 , ръчка или автоматик с два съединителя, без значение на задвижването, и разбира се избор от бензин или дизел. Такова нещо още дръпнатия малък човек не е разбрал как се прави.

    Коментиран от #21

  • 18 123

    14 7 Отговор
    Модела е добър, ама и "кисел", та затова фенове и разбирачи много....
  • 19 Кико

    16 13 Отговор
    Без да съм от Перник(и околните села) Пасат на 1 милион км. за 10г без проблеми. Развали се авто пилота и навигацията отказва от време на време! Уникална кола!
  • 20 Ивайло

    18 4 Отговор

    До коментар #6 от "друг Сектант и той с Дачия":

    Те хората във Фолксваген сигурно не си водят статистика колко коли са произвели от модела Passat и не са ги сравнявали с други марки, та ти ли ще знаеш по-добре от тях!!! Ама нещо тея дачии са ви повредили мозъците, много пластмаса вътре, канцерогенни изпарения сигурно дишате от нея и те така... ;)

    Коментиран от #25

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Гъдю

    6 10 Отговор

    До коментар #7 от "Гошо":

    Прескъпа и прехвалена Лада Самара. Ха ха ха.
  • 23 Вагаджия

    18 13 Отговор
    Няма дизелгейта няма нищо което да накара хората да спрат да копуват VW.
  • 24 anti vag

    8 9 Отговор

    До коментар #15 от "olk":

    Имам предвид продажбите на автомобили Хонда като цяло,иначе Акорд е около 360000 годишно.Такива резултати VW могат само да сънуват.

  • 25 друг Сектант и той с Дачия

    8 5 Отговор

    До коментар #20 от "Ивайло":

    В тези смутни времена логично-практичните и еФтините решения,на фона на измислените астрономически цени и безумно-безсмислени технически параметри са на дневен ред.Автомобил??За какво точно и най-вече как го ползваш?Слуга ли ще му ставаш или той би трябвало да ти служи?Я виж градовете на какво за заприличали,какви задръствания,какви чудесии.За паркиране да не говорим.На кенгурски подскоци да тръгнеш,дето има една приказка,по-бързо ще стигнеш.Балонът отдааавна изгърмя.Не е необходимо на Меркел едни пари да наринеш,че за пич да се имаш.
  • 26 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Чичо Доктор":

    Кажи по същество, остави првзните приказки за доктори, хапчета и болести. Нека дискутираме предложенията от азия преки конкуренти на пасата.
  • 27 Бай хуй

    16 3 Отговор
    Бе я всеки да си кара каквото иска. Кой му харесва дачия дачия да кара. Кой харесва ваген ваген да кара. Имам джета хибрид. За година 60 хиляди км и съм сменил една ламбда сонда или така наречения oxygen sensor. Скоро минах пълен преглед и колата е в перфектно състояние. Ваген са яки машини. Не мога да разбера за къв чеп спорите. Пасат е уникална само че е малко скъпичка в момента. Не може да се мери с лукса на мерцедес но пак са си супер. Ако някои от вас е виждал новия пасат на живо де. Но едно са 30 хил евро за пасат а друго 60 хил за мерц
  • 28 Язе

    10 7 Отговор
    Кола която е известна с неприлично големия разход на масло,няма пръчка да го следиш а разчиташ на датчик на който нямаш вяра,да не ми го хвалят.Като удобство и ергономия няма спор.За да усетиш обаче качеството трябва доста парици да се ръснеш.Базов Пасат си е лагерница за която ще ти вземат поне 50-60хил.лв.
  • 29 ВАГ

    19 11 Отговор
    Най-коравата кола (всички модели) за всички времена е Пасата .
  • 30 Abe rezan

    5 5 Отговор

    До коментар #6 от "друг Сектант и той с Дачия":

    Не знам кво е оказала и кво не! Ама да чуя е за бедните бате никой които уважава себе си и колата си няма да купи дачия! Дачия е кола която да караш 200 000 им и да хвърлиш, така че бягай далеко че ще те изям! :)
  • 31 И още нещо резан

    3 7 Отговор
    Това на което е способен пасат да понесе (видял съм го с очите си) твоята дачия ще се на*ере пич! И всеки да си кара квоти иска, но не се излагай така брутално! П.с японците командват обаче! Да сме живи и здрави, аре лека вечер
  • 32 Дидо

    9 3 Отговор
    Немаш ли гоуф, немаш нищо. :D
  • 33 Русуфил

    10 3 Отговор
    Дали е най-продавана не се знае, но с гаранция е най-купуваната от българските селяндури.

    Коментиран от #39

  • 34 Гтгт

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "Язе":

    Пфф кабела струва 15 кинта. И ако си достатъчно упорит ,ще инсталнеш софта даже на 10ка. И не ми казвай ,че нищо немоха да направя с него, освен да си гледам . Не е така! Това само комшията с автосервиза може да ти го каже.
  • 35 Бати Злати

    5 3 Отговор
    Как се казва откривателя на четири тактовия автомобил и защо колата на сигурността от формула 1 е от Германия? Това са риторични въпроси на които всеки сам да си отговори! Всички равнис по Дойчланд!
  • 36 smeh

    6 4 Отговор

    До коментар #11 от "Христо":

    То да беше само кодирането, а то и карантиите по мотора при турбаланите, независимо дали са дизел или бензин носят на стабилни модификации. Грубо до около 100% бонус без да се пипа друго освен турбо, софтуер и други малки нещица. Къде дават така...взимаш 200кс, правиш го 300+ и си караш ухилен.
  • 37 асддас

    3 4 Отговор

    До коментар #10 от "anti vag":

    Ето ти малко факти: Хонда в америка продават малко над милион и половина коли, акордите са около 300 000.

    Единствената причина да не продават в европа е че просто не могат да се конкурират с другите там. В америка е лесно, те правят боклуци. Кой няма да иска да продава милион коли отгоре иначе ?
  • 38 vaggroup

    14 7 Отговор
    Народната кола много отдавна не е народна!WV никога не е бил качесвтен автомобил, само няква слава му се носи, по големи боклуци от тях на пазара няма то небеше TSI-TDI-DSG едни вериги се сменят на по 50 000км масло харчи от завода по 1л на 500км кутиите им са като солети чупят се на поразия дизела цепи глави задръства егр буха сажди.тн.мамят на тестовете за изгорели газове абе въбще много може да се изпише, ако човек погледне реално и си свали WV-очилата.И като им видиш цена-качество отива в канала.Иначе не са лоши коли ама на картинка да ги гледаш:)
  • 39 123

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Русуфил":

    А ти, гражданино, какво караш?
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 123

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "bmw":

    Разбира се, не могат да се сравняват с голямото IQ от 40 точки на каращите BMW, а? Особено с двигатели 1.8 и 2.0, които са 'яката работа! Хе хе .....
  • 42 Христо

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "тжгэф":

    Трябваше ли да изтъквам, че годишния ми километраж не пада под 40000км а рекорда ми е 67? Или реши, че хората си вземат коли да им стоят пред блока... Продължавай с хейта.

    Коментиран от #45

  • 43 Христо

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Язе":

    Дай пример за друга марка с толкова достъпен интерфейс? За бмв кабела е 70-80лв, имат няколко вида софтуер кой от кой по-сакат, с инпа четеш някакви живи данни все едно под дос, триеш грешки... С нав кодера се правиш на хакер, четеш модула редактираш текста(в най-добрия случай цъкаш отметки) и после пак наливаш. За мерцедес пък диагностиката струва колкото комплект хубави гуми от 1000+ лева, съответно не е оферта за любители. Английските талиги няма да ги коментираме, че са трагедия в това отношение.

    Друг е въпроса че няма читава диагностика която да не се нуждае от лаптоп/пц като изключим всичките подобия на диагностики с разните монохромни дисплейчета.
  • 44 Корола

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "anti vag":

    Ей стига си плещил глупости. Само няколко години от 76-та насам са минавали над 400 000 бройки. Средно се движат 250 000 - 300 000
    Виж тва http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/honda/honda-accord/
  • 45 Африканец

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Христо":

    Колега, не се напъвай . От 1991 година имам книжка и карам.От тогава и работя и работата ми е свързана с каране всеки ден.
    Сменил съм над 30 автомобила общо- лични и служебни. Много от служебните чисто нови.
    Бусове също влизат в тва число - известно време бях разнос на стоки.
    Ама не съм тръгнал да ръся мозък ,кои коли са най-хубави.
  • 46 Арменеца

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    Имам пассат 4 комби дизелак 110 коня ще кажете коме валнува това купих я в 2011 за тея год е ок колата единствения проблем е с двигателя наближава вече 1000000 км
  • 47 Пиех

    1 2 Отговор
    За цялата си досегашна история, автоВАЗ е произвел 29 милиона коли от всички модели, включително клонингите на Рено. VW има над 30 млн. Голф-а и толкова Костенурки. Това са просто ФАКти.
  • 48 ГРАФ ФОН КЬОНИГСЕГ

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    70-тия минус е от мен да знаеш
  • 49 нвммт

    1 0 Отговор
    Вярно е, че VW (и семейството) са вече доста компрометирани марки и се стремят всякакви с евтини рекламни трикове (като този) да привлекат отново заблудената клиентела. Но, който веднъж се е опарил от тяхната "технологична" продукция, вече не повтаря грешката си !
  • 50 Tangens

    2 0 Отговор
    Дори Autobild признаха i40sw за по-добър.
  • 51 Дедо Попа

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    А, тези ги знам ! Правят ги от пепелниците на Бентли (и то е ваг)