Last news in Fakti

12 Април, 2019 13:01 3 840 26

Ferrari възражда Testarossa

  • ferrari-
  • testarossa

Култовото Ferrari Testarossa ще се сдобие със съвременен наследник, твърди The Supercar Blog, позовавайки се на известен колекционер с тесни връзки в Скудерията. Новото издание на легендарния модел ще бъде оборудвано с 12-цилиндров двигател и ще разполага с мощност над 1 000 к.с.

Самоличността на информатора не се споменава от съображения за конфиденциалност, но се знае, че човекът има над 50 "ферарита" и често се отбива на шопинг в Маранело. По време на последното му посещение италианците са му показали прототип на колата в качеството му на бъдещ собственик.

Оригиналното Ferrari 512 TR (Type F110), наречено Testarossa ("Червена глава") заради цвета на капаците на клапаните, се произвежда между 1984 и 1991 г. 12-цилиндровият му мотор с обем 4 943 см3 развива мощност от 390 к.с., които позволяват ускорение от 0 до 100 за 5.3 секунди и максимална скорост от 295 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Android

    18 8 Отговор
    Излезе ли, копувам го...
  • 2 сектант

    15 2 Отговор
    два броя в червен цвят ако може един за мен и за оня с коня

    Коментиран от #5, #17

  • 3 не благодаря

    9 43 Отговор
    Всичко което е на фиат е боклук

    Коментиран от #4, #6

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Черно конче

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Кога да ви ги доставим?

    Коментиран от #9

  • 6 Giuseppe Busso

    25 2 Отговор

    До коментар #3 от "не благодаря":

    А на теглича на Пасата /комби/ сцепена топка за тенис или оригинална капачка от 2 лв. си сложил :)
  • 7 Ивайло

    16 4 Отговор
    Кола - мечта!!! Ферари си е ферари!!! Дано да му направят достоен наследник. Ако е с такъв мотор, както го описват, ще си е класическо Ферари!!!
  • 8 Японеца

    5 14 Отговор
    ,Красота и всеки 20000км обслужване за 5000 оиро, без съединител!

    Коментиран от #11, #12

  • 9 сектант

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Черно конче":

    евентуално като се събудя
  • 10 фетел

    2 0 Отговор
    Трябва да наваксват с някое GT !!!
  • 11 Ганьо

    11 0 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Обслужване мисля че се прави на 5000 км или 6 месеца . Ако искаш да ти върви Ферарито де. Така е когато си си купил кола за удоволствие а не само за превоз на покупки.
  • 12 сектант

    5 1 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    че и една жена е с такова обслужване за 20 000 км, какво от това
  • 13 Име като гост

    10 0 Отговор
    ЛЕГЕНДА НА АВТОМОБИЛНОТО ИЗКУСТВО!
  • 14 Алфа Ромео

    11 0 Отговор
    Готина кола, имах я на един плакат като бях тийнеджър.

    Коментиран от #15

  • 15 майстора

    0 5 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Че ти сега не си ли тинейджър ??

    Коментиран от #16

  • 16 Алфа Ромео

    10 0 Отговор

    До коментар #15 от "майстора":

    Може би, но все пак съм се появил в матрицата през 77-ма...
  • 17 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Мен ме забрави
  • 18 асд

    7 0 Отговор
    Знаете ли кое ми е интересно: на статия за Тесла, която врътнала една обиколка на Ринга има 102 коментара, а за икона в автомобилостроенето, икона която е на 35 години и ще даде по-добро време от Теслата на Ринга има 17 коментара...
    нещо тролинга много влиза в употреба, или просто сайта е компрометиран...

    Коментиран от #19, #22, #26

  • 19 DGI

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "асд":

    Джендърите обичат пе-далските неща, за това не коментират тук. Иначе двигателя на това Ферари е боксеров...

    Коментиран от #21

  • 20 Крас

    7 1 Отговор
    Според повечето германци всичко, произведено в Италия, е боклук. Като ги питам "и ферарито ли", мълчат. Странно, сякаш една майка ги е раждала. Та, великата инженерна нация скланя глава пред черното жребче, ама разбиращият от Ферари и всички други милионерски марки българин, направо хвърли на боклука италианския боклук. Я сте видели веднъж, я не, преминаващо Ферари, ама няма кусур дет и на сън да не го кажете. Пфффф, смешници
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Asd

    6 0 Отговор

    До коментар #18 от "асд":

    Ъгълът между цилиндрите е 180 градуса, но коляновият вал е от V-образен мотор и буталата не се движат едно срещу друго, както при боксера. Водят го V-образни, с ъгъл 180.
    Същото е и при предшественика Berlinetta Boxer, името е само маркетингов трик
    И да, тази кола не е за пеерази.

    Коментиран от #24

  • 23 пропов

    5 0 Отговор
    Тестароса е може би най мечтаната и известна кола на света. Редом с Каунтач. Но Ферари е много по изваяна и сексапилна, Ламбо са по мачовски. Аз през 80те видях Тестаросата на Стойчков на живо пред Гранда на Златните. Тогава открих станах мъж, получих първата ерекция ;-)
  • 24 Каракуд

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Asd":

    Точно така, доуточнявам за любителите на миксери, при истинския боксер (да речем Порше) всяка мотовилка (биела) е захваната на отделна шийка на коляновия вал, докато при този двигател две срещуположни биели са захванати за обща шийка. Във всеки случай колата е страхотна.
  • 25 vasik atanasova

    3 0 Отговор
    любимата ми кола
    видях е преди години първо на слънчев бряг
    после и във варна е имаше за кратко
  • 26 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "асд":

    Той всъщност трола е един, пишещ с различни имена. Такива служители в НПО-тата като него, не стават за друго, освен за к@в@л№. След малко ще пише, че Тесла ще бие тази легенда на драг, за да си изкара поредните 5 ст за тролене.