Last news in Fakti

15 Април, 2019 11:34 18 291 58

Audi S6 и S7 - дизелови бегачи на дълги разстояния

  • audi-
  • s6-
  • s7-
  • tdi-
  • v6
Audi S6 и S7 - дизелови бегачи на дълги разстояния - 1

Новите модели Audi S6 и S7 застават на стартовата линия с мощен V6 TDI-двигател, който предлага на клиентите на марката отлична динамика за дълги разстояния. За първи път Audi комбинира електрически задвижван компресор с 48-волтова бордна мрежа. S-спортното окачване с регулиране на амортисьорите, динамичното управление на четирите колела и спирачната уредба с керамични дискове са сред другите новости в наточените S-модели. Мощността на трилитровия V6 TDI достига 257 kW (349 к.с.).

За силовото предаване отговаря осемстепенната автоматична трансмисия tiptronic, винаги в съчетание със системата за постоянно задвижване на четирите колела quattro. Максималният въртящ момент е 700 Нм. Електрически задвижваният компресор осигурява многократно използваема Boost-функция при рязко натискане на газта. По този начин електрически задвижваният компресор премахва още в зародиш явлението, известно като „турбодупка“, осигурявайки бърза реакция при подаване на газ и мощно ускорение във всяка ситуация.

Audi S6 и S7 - дизелови бегачи на дълги разстояния

Boost-функцията на електрически задвижвания турбокомпресор работи до достигането на 1650 оборота в минута от страна на двигателя. Благодарение на двойното принудително пълнене, включващо електрически компресор и задвижван от отработилите газове турбокомпресор, S-моделите разполагат с огромен въртящ момент от 700 нютонметра, който остава константен в диапазона между 2500и 3100 оборота в минута. Външно електрически задвижваният компресор силно наподобява на турбокомпресор и е монтиран директно на двигателя, непосредствено зад междинния охладител на сгъстения от турбокомпресора въздух.

В повечето случаи той е отделен от системата за турбопълнене с помощта на байпасен клапан. Когато обаче нуждата от мощност стане голяма поради силното натискане на педала на газта, а същевременно енергията, осигурявана от турбокомпресора е недостатъчна, байпасният клапан се затваря и всмукания въздух постъпва директно в електрически задвижвания компресор. Сгъстеният по този начин въздух постъпва директно в горивните камери.

Audi S6 и S7 - дизелови бегачи на дълги разстояния

Във всекидневието тази технология спестява на трансмисията множество превключвания на по-ниска предавка, като по този начин нивото на оборотите се намалява, а "турбодупката" на конвенционалните турбокомпресори изчезва безследно. Електрически задвижваният компресор позволява изключителна мощ при ускорение. Екипираният с електрически задвижван компресор V6 TDI-двигател ускорява S6 Limousine за едва 5,0 секунди от 0 до 100 км/ч, а при S6 Avant и S7 Sportback класическият спринт отнема само с една десета от секундата повече. Електронно ограничената максимална скорост възлиза на 250 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Клошар

    37 2 Отговор
    Добре е, че са премахнали турбо дупката...
  • 2 сектант

    20 61 Отговор
    кое му е новото - един два ръба да са по заоблени и е като стария модел - дачия дъстър е нова кола, това не.
  • 3 Е нали спират дизелите!?!?

    18 6 Отговор
    Тук при нас явно няма да стане поне след 30г!!

    Коментиран от #38

  • 4 Ивайло

    43 69 Отговор
    Дизелова бегачка??? Да не съм чул повече такъв оксиморон!!! Дизела е да си вършиш работа, бегачките са бензинови!!! Ама викат, то турбото го гони. Илюзорно чувство - подаваш, лепи те за седалката и кога погледнеш километража - ти си със 70!!! :)))

    Коментиран от #6, #10, #13, #35, #37, #56

  • 5 AUDI

    24 7 Отговор
    Супер са си :) евро 6d и влизат и в центъра на градовете. Жалко че са по 200к иначе са невероятни, но то и това ще доведе до плюене от феновете на марки , които въобще нямат такъв тип автомобили , но..
  • 6 гощо

    32 15 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Видно е,че не си в час! Каквото сте се лъгали по масите това дрънкаш тука! Нито си карал расов дизел нито расов бензин! Коли с еднакви кубатури и на пръв поглед еднакви данни бензина няма шанс пред дизела.

    Коментиран от #9, #24, #55

  • 7 Буко Баламата

    17 21 Отговор
    Тия една брава не могат да направят двадесе години а седнали за бегачки на нафта да говорят.
  • 8 ТМВ

    20 23 Отговор
    Той един такъв с дизелова бегачка Ауди която пушеше като комин натиска до дупка ама аз го издухах след Долни Богров с моята Капа 205 коня турбо бензин!!!!!!!!

    Коментиран от #39, #43

  • 9 Някой Си

    23 4 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    Казваш 3л турбо дизел vs 3л турбо бензин, дизела мачка
  • 10 smeh

    16 7 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Така де, така. А атмосферния бензин даваш му газ даже и не те лепи, а като погледнеш километража, то нема и 70 :)
  • 11 Tangens

    16 17 Отговор
    На i40-ката данъка ми е 105.20лв. За какво са ми 257 киловата, да им плащам 496.52 лева данък, при положение, че и 140 корейски коня теглят достатъчно.

    Коментиран от #51

  • 12 Бай Обяд

    11 5 Отговор
    Няма какво да спорим естествено че от еднакъв обем бензина вади повече коне и понеже говорим за ВАГ давам пример Леон Купра 2.0тси 310 коня само чип и вече е 360/70 и това от два литра !!!!Дизела има друго предимство въртящия момент съчетан с автомат 8ст просто кеф.
  • 13 Ганьо

    21 27 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Хахаха, точно така са печките! Притежавам бензинова кола с 3 литров атмосферен мотор и мога да го потвърдя. Печките набират до 2000 оборота и оттам нататък умират докато бензина върти до червената зона като ненормален! А как пушат и тровят спбствените си деца тези идиоти няма и да говоря!

    Коментиран от #44

  • 14 Оле

    17 4 Отговор
    На дълго 6така тди е просто кеф поради въртящия момент изпреварванията са кеф и държи супер тихи обороти на 130/150км и доста економичен при сравнения със 3.0 турбобензин.
    Но когато говорим за скорост 3.0тфси с лека доработка и чао дизелче!

    Коментиран от #20

  • 15 Стига ве

    14 5 Отговор
    Стига глупости а кой атмосферен 3.0 бензин може да се сравнява с 3.0тди ??? Кого лъжеш нали само чип и вече са 320коня и 850момент!!!Турбо бензинов 3л да ама асматик 3.0 хахахха .....айде ве

    Коментиран от #17, #26

  • 16 Вариатор

    14 8 Отговор
    Точно твоя допотопен 3.0 асматик от миналия век е много по мръсен от дизел 2019 евро 6д
  • 17 smeh

    8 6 Отговор

    До коментар #15 от "Стига ве":

    С кви турбини сте виЙ, че 850нм изкарахте бре? За С-троника няма да питам, че сейфти лимита му е към 600нм/7-степенния/.
  • 18 Дризъл

    7 7 Отговор
    Предпочитам да си купя идин огромен балон, да го напълня с хелий в някой специализиран магазин. Дизел, аФтоматик, но особено нафтата - бегам далече като младо конче от такава "благинка".
  • 19 Бай Оня

    10 4 Отговор
    Бърз поглед в АПР показва че А6 3.0тди версия 313 коня и 700нм на стейдж 1 показва 380к и 820 момента та на такива турбини сме чиче
  • 20 Ганьо

    12 3 Отговор

    До коментар #14 от "Оле":

    Ами за изпреварванията даже въобще няма нужда от подобни мощности или въртящ момент. Този който не може да изпревари с кола 150 коня и 200 нм въртящ момент или кара прекалено безумно за нашите пътечки наречени "пътища" или не знае как да свали две предавки надолу. Да, кеф е да караш кола която прелива от мощност но да приказваш че едва ли не е абсолютна необходимост за да можеш просто да изпревариш е глупост. При подобна мощност ако настъпиш додолу гумите превъртат дори при 100 км/ч
  • 21 Японеца

    10 4 Отговор
    Аз аз вече бях погребал дизелите да се е*а у тъпата глава ...
  • 22 Вариатор

    14 3 Отговор
    Такова е човешкото същество лесно се манипулира едно време горили невинни че били вещици сега с дизела.Може да е гаден дизел на да сравнява човек морално остарял 3.0 асматик с високо технологичнен двигател 2019 с помпи, дюзи,ел турбина,турбина,компютри всички най нови детайли в автомобилостроенето е това може само БАЙ ГАНЬО...
  • 23 гост

    6 2 Отговор
    Екстра е дизеловата Ска ама не идва ли малко слаба на фона на актуалната която е 450 коня ?

    Коментиран от #25

  • 24 Бензин

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    Моля те пич направи ми сравнение между audi a6 c6 3.0 tdi и 3.0 TFSI. И какво означава расов дизел и расов бензин.
  • 25 Оле

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Да донякъде си прав предната Ска 450к и дават 4.6с а на тази 5с НО предната имаще 550нм а тази 700нм така че динамиката ще е приблизително еднаква
  • 26 Анонимус

    10 5 Отговор

    До коментар #15 от "Стига ве":

    Карам от години 4,2 FSI, атмосферен. Надежден двигател, минимално обслужване. За вървене - еквивалента му 4,2 TDI .. на старт първите 100-120 м. сме наравно, след това прогресивно изостава. Народна мъдрост: газта е за готвене, нафтата за топлене а бензина за каране :) Без да обиждам никого.

    Коментиран от #27

  • 27 Вариатор

    6 6 Отговор

    До коментар #26 от "Анонимус":

    Айде ве ауто дата казва друго
    4.2 фси 350к 440нм 0-100 6.3с
    4.2тди 326к 640нм 0-100 6.1с
    Може ама друг път и 4.2тди чипче и ЧАО на тоя асматик 4.2фси

    Коментиран от #29

  • 28 Тактик

    13 4 Отговор
    Дизелистите, успокойте страстите и издишайте саждите. Това си е много добре планиран тактически ход от страна на ВАГ/Ауди. Понеже последните S-ки (4.0ТТ бензин) излязоха много сполучливи и само с ремап се опираха на RS-ките , но с 30% по-ниска цена и продажбите на RS-ките рязко паднаха. Затова сега даунгрейдват S-ките с тоя тракалник, за да почнат хората пак да си купуват RS-ки. ;)
    И това е само за Европа. В УСА, Дубай, Емирствата, Арабия, Руските и Китайските милионери не можеш да ги излъжеш да си купят трактор. Там S-ките продължават да са бензинови.
  • 29 Евтим

    12 3 Отговор

    До коментар #27 от "Вариатор":

    Когато Ферари и Ламборджини направят дизелови бегачки тогава признавам дизела.

    Коментиран от #30, #31

  • 30 Бай Салам

    8 5 Отговор

    До коментар #29 от "Евтим":

    Оня щото не ти знам името Ауди размотаваше всички точно с тоя трактор на Ле Ман 24ч.Хибрид дизел плюс електро и после постави с него рекорди на някой писти опирайки до времената на Формула 1 таке ,че айде моля

    Коментиран от #32

  • 31 Ганьо

    8 7 Отговор

    До коментар #29 от "Евтим":

    Тъй, тъй. И Формула 1 и там дизеловите печки печелят по всички точки. Хахаха! Бегачки....По нивата обаче! Смърт за дизеловия пушек! Да си знае мястото: на нивата и да тегли ремаркета с банани!
  • 32 Гост

    11 0 Отговор

    До коментар #30 от "Бай Салам":

    Хайде пак измислици-премислици и опашати лъжи! От 80 надпревари на Льо Ман дизелите имат само 8 победи и то преди 5 години. Къде са сега дизелите на Льо Ман, нафтаджийче? Нека ти кажа - ИЗЧЕЗНАХА! Пък това, че поставяли рекорди като от F1, го разправяй на сбирката на трактористите. Бензина винаги е бил по-мощен при еднакъв обем и еднакви турбини и за това винаги се е ползвал във Формулите и рали шампионатите.

    Коментиран от #33

  • 33 Ганьо

    10 3 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Не само е по-мощен, но и по-бързо набира обороти. Мощен бензин никога не се настъпва додолу именно защото полудява, върти до 6500, гумите пищят, съсипваш и тях и трансмисията... Напълно достатъчно е да настъпиш наполовина. Всичко друго е хлапащина и предпоставка за катастрофи

    Коментиран от #36

  • 34 Бай Оня

    6 6 Отговор
    Ние живеем в 2019 година и тук трудно се лъже защото човек отваря уикипедия и какво Опала Ауди има 11 победи -11 години тди повер !!!!

    Коментиран от #48

  • 35 До Ивайло

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Мисля, че не си прав. 5 сек. до 100 не е илюзия.
  • 36 Бай Оня

    1 7 Отговор

    До коментар #33 от "Ганьо":

    Ганьо ти верно си си Ганьо и изказът ти е такъв той си те издава ....
  • 37 Александър

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Ти да не караш 1.9TDI, та гледаш 70 км на таблото хаха.

    Коментиран от #40

  • 38 Е, цивилизацията не е на всякъде

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Е нали спират дизелите!?!?":

    Да разбирам ли, че си доволен, че последствията от това (отровна пушилка) ще са и върху теб и близките ти? Богатите страни много-бързо могат да се отърват от тях, но тук вече са заложени опустошителни мини и ще продължават да се увеличават, а ние и сега сме най-мръсната държава с най-мръсната столица в ЕС. След 30 г. не ми се мисли, ще бием вече световните класации...
  • 39 МДааа

    6 3 Отговор

    До коментар #8 от "ТМВ":

    Може, сигурно е била 1.9 tdi 110кс.
    Не знам какво "издухваш" ама ако покараш
    3.0 тди 313кс или 4.2 тди 340кс мисля, че твоя дрънголник направо на вторични ше го дадеш
  • 40 Попов

    5 3 Отговор

    До коментар #37 от "Александър":

    1.9 131кс си се движи със 180 200 без грижи
  • 41 Бая

    9 2 Отговор
    Не съм фен на дизела. Но от скоро ми се наложи да карам дизел. 2000куб. 143к.с. 360н.м. 2007год. Е после прочетох че новият Меган РС е 2000куб 275к.с. и е 389н.м. при дизела нютоните са много повече от бензина. Не сравнявайте еднакви кубатури. Ако 3.0 тфси и 3.0 тди ги напъваш еднакво до дупка то бенц ще изхарчи 60 кила а печката 30 и какво се получава? Бензина за да върви малко повече от дизела , харчи 2 пъти повече.

    Коментиран от #46

  • 42 JTDm

    7 1 Отговор
    Като чета коментарите, тук май само каймака на обществото се е събрал да коментира? Хора които сменят коли през ден,(и то яко назобени), директно от шоурумите.
    Преди време попаднах на един сайт за еротични истории в който и както тук, паците им не падаха под 18см. lol
    Велики сме и Надарени братя Българи!
  • 43 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "ТМВ":

    АМА ТЕЯ СА ЗА ДЪЛГИ РАСТОЯНИЯ
  • 44 АLFA Q 4

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Ганьо":

    ТИ НЕЩО СИ СЕ ПРИТЕСНИЛ С ТЕЯ ОБОРОТИ
  • 45 Ботев

    4 2 Отговор
    Само швабските примати могат да се занимават с дизели още.
  • 46 Ганьо

    5 5 Отговор

    До коментар #41 от "Бая":

    А след като сме тръгнали да изтъкваме "предимствата" на печките, защо да не разкажем и за неволите зимно време, когато за да запали изобщо трябва да се налива нафта по 2.60 литъра, докато бензина е 2 лв? Или колко струва една единствена подгряваща свещ (500 лв), или акумулатор за дизел? И колко често трябва да се посещава сервиза да чистят задръстените дюзи? И още сигурно 1 млн неща за които вероятно не си и давам сметка. Дизела е гнусна работа и мизерия, истинското му предназначение е да ТЕГЛИ товари с многото си NM, но немците го разпространиха, защото са стиснат народ а в същото време изминават големи разстояния.

    Коментиран от #50

  • 47 Як Копелдак

    6 6 Отговор
    Мдаа, нека ВАГ си копаят гроба с тея дизели, барем скоро чуем траурния марш на Бетовен на погребението им, обещавам да пророня сълза- от радост разбира се.
  • 48 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "Бай Оня":

    Така ли? Ти как си с математиката, защото явно не ти е силната страна? https://bg.wikipedia.org/wiki/24_%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%9B%D1%8C%D0%BE_%D0%9C%D0%B0%D0%BD Ето ти уикипедията и о ужас - АУДИ има 8 победи с дизел и то до 2014 г., т.е. до преди 5 години, а останалите 5 победи са с бензинови. Май не живееш в 2019 г., а в някаква паралелна дизелова вселена, но това не ти пречи да си доста заблуденичък.
  • 49 Pipone

    3 2 Отговор
    Карал съм и дизел и бензин, бързи и бавни. Мисля че няма да е далеч времето в което всички ще си казваме ееее едно време имаше турбини клапани цилиндри и такива натам..... Искам да кажа че тенденция е вече да се налагат хибриди а след това и само електро.А хората казват, аз не съм карал такова нещо но тези които са казват че там разполагаш с пълния потенциал от мощност само с натискане до краи на педала. Нито дизела нито бензина го имат за екология няма да говорим. Според мен обаче тя е наи важна не коя колко харчи и колко е бърза а колко е практична и безобидна за всичко останало.

    Коментиран от #52

  • 50 Язе

    3 3 Отговор

    До коментар #46 от "Ганьо":

    Поредният Ганьо.Съвременният дизел си пали без проблем зимата.Ако се разходиш из сайтовете за авточасти-ми една подгряваща свещ е около 20лв.Чистене на дюзи,мюзи и тинтири минтири.Съвременния бензин е същия като дизела,само горивото е различно.Каквото е при печките това е и при тях.За чистене на дюзи не мога да кажа нищо-за 350 000км не ми се е случвало да ги чистя,даже и "скъпите"според теб подгряващи свещи не съм сменявал.Акумулатор на едната ми бензинова кола-150лв,на дизеловата ми е 175лв.Ако тая разлика те плаши,скачай на колелото.Само да те информирам,че карам с всякаква нафта.От Авио дизел,Макс Моушън,обикновена и дори от туби.

    Коментиран от #53

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Pipone":

    То и при електричките екологията е спорна, заради токсичните батерии и силното ЕМП. Но нали сме опитни зайчета, та се връзваме на пропагандата. Екология с 7 млрд души и постоянно обезлесяване не се прави.
  • 53 Ганьо

    2 3 Отговор

    До коментар #50 от "Язе":

    Приказваш пълни лъжи. Само акумулатор за дозел е двойно по скъп. Ако на бензон иска 45 ампер часа, за дизел трябват поне 74. Малко по голям мотор и вече трвбва да кихнеш за 100 ампер часа 300 лв. А бензинов мотор никога не пуши освен ако не е смотан ФауВе Пасат! Мани, не ми се спори!
  • 54 ЕДИН ДЕТО Е БИЛ ПО СВЕТА

    5 2 Отговор
    Нафтата е за печките. Маанете ги тия нафтови коли. Да живее бензина
  • 55 турбо бензин

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "гощо":

    Колега, аз съм с 2.0 турбо бензин. Ела с каквато си пожелаеш нафтова кола със същия обем - 2.0 литра. Кажи къде и кога и ще видиш разликата бензин дизел.
  • 56 Benzinka

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Евала братле верно си е,да си видял Porsche 911 или Mclaren или Nissan GT-R на дизел НЕ!!! Бензина е сърцето не скапания дизел!
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 👏жонииии

    0 0 Отговор
    абее бг тъпанаариииии новата суперб гооории якооо маслоооооооо и е по-вреднааааааааа