Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Турбомотор за новото Subaru Outback

Публикувана: 18 Април, 2019 11:28
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4515
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На автосалона в Ню Йорк се състоя премиерата на шестото поколение Subaru Outback. Новото комби с повишена проходимост е построено на новата Subaru Global Platform (SGP), използвана и за Forester.

Конструкцията е изработена с широко използване на свръхвисокоякостни стомани, които са позволили да се увеличи устойчивостта на усукване на предното окачване и каросерията със 70%, а на задния подрамник - със 100%. Купето вече поглъща 40% повече енергия при челен и страничен удар.

Инженерите на Subaru са преработили из основи окачването и са подобрили шумоизолацията. Шумът в салона при магистрални скорости е намален с 3 децибела.

Вратата на багажника застава под по-голям ъгъл, а списъкът с екстрите предлага система за безконтактно отваряне. Самият товарен отсек е увеличен до 2 100 литра. Клиренсът на американската версия е 221 мм.

Най-забележимата промяна в салона е вертикалният 11.6-инчов таблет на мултимедийната система. От него се управляват музиката, климатикът и всички настройки на автомобила.

За първи път от 2009 г. Outback се предлага с турбодвигател. 2.4-литровият боксер развива 264 к.с. и 376 Нм. Моделът ще се предлага също с 2.5-литров атмосферен мотор с директно впръскване на горивото и мощност 184 коня.

И двата агрегата работят в комплект с вариатор, който в ръчен режим имитира 8-степенна трансмисия. Шестцилиндровият двигател с 260 к.с. повече няма да се предлага.

Оборудването на новия Outback включва завиващи LED-фарове, система за контрол на движението в лентата, точка за достъп до безжичен интернет, аудиосистема Harman Kardon с 12 говорителя, вентилация на седалките и предна камера със 180-градусово покритие.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
(гост)

Неутрално
1 Отговор
харесва ми

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +45

бравос
(гост)

Неутрално
2 Отговор
...брей,брей....яко е....и на мен ми харесва...

Оценка:
-4 +39

Тони
(гост)

Неутрално
3 Отговор
На мен същото автомобила много ми допада.

Оценка:
-4 +29

АУДИттрс420
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Много ми харесва, но защо CVT? Само трансмисията не ми допада.

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +23

jap
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Тази марка е за пример на всички производители предлагащи модели с подобна концепция.Механиката е здрава,а за способностите извън пътя останалите могат само да мечтаят.

Оценка:
-11 +32

Коко
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Радвам се за Субару, продължават да следват философията си.

Оценка:
-5 +29

jap
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #4 от "АУДИттрс420":


CVT не означава само недостатъци.Това,че в Германия не успяха да я направят добре е друг въпрос.

Оценка:
-9 +18

Наката
(гост)

Неутрално
8 Отговор
е - те тая трансмисия закопава всичко. то е разбираемо търсенето на ниска себестойност , но "субару" през годините преди всичко означава - здравина , надеждност, доверие в техниката, сигурност на пътя , удоволствие от шофирането, а тази CVT хич не се връзва с всичко във философията "субару" , която сме свикнали да възприемаме, жалко , много жалко , и защо оставиха големия двигател? стига с този даунсайзинг!!!!.... Тази загриженост за природата , тази еко-философия е повече от лицемерна

Коментиран от #9, #21, #22, #27


Оценка:
-8 +15

1234
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #8 от "Наката":


Колега, вече няма философия, а само финансово отношение! Това е проблем при всички производители на автомобили, за съжаление.
Иначе, поне за мен, модела изглежда свежо и съвсем на място.

Оценка:
-2 +10

Не вярвам
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Хаха,то бледнее пред дъстера:Д

Оценка:
-13 +8

Мъскчо
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Я!

Спортен модел УАЗ

Коментиран от #12


Оценка:
-13 +5

Ауууу
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "Мъскчо":


Сега как ще те наплюят

Оценка:
-1 +8

Subi fan
(гост)

Неутрално
13 Отговор
H6 -R.I.P. а само какъв звук вади.Всеки път като съм на кикдаун откачам.

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +11

Forester
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Субаруто никога не е блестяло с красив дизаин.Това не е най-важното. Най-надеждният и здрав aвтомобил на пазара.Удоволствие и комфорт на шофиране.Дай Боже някой ден да се сдобиете с такова бижу.Спрете да плюете по негов адрес. Само Субару.

Коментиран от #15, #33


Оценка:
-4 +23

Хахахаха
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #14 от "Forester":


Нямам пари за масло бе брат.

Коментиран от #30


Оценка:
-18 +6

Вазелин Марешки
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #13 от "Subi fan":


Звукът от 300-400мл. Масло което изгаря в цилиндрите.
А какъв аромат се разнася зад теб след кикдауна ако знаеш... Сещам се за Трабанта на съседа преди 20г.

Коментиран от #29


Оценка:
-21 +5

Вал
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Ами тези които не разбират от Автомобили , от марката Субару да плуват. То това и им остава .

Оценка:
-3 +9

Psssss
(гост)

Неутрално
18 Отговор
До Kоментар - АУДИттрс420 | Наката
...колко от вас са карали автомобил с Немски и/или Японски CVT? Как точно дефинирахте добър или лош?

Оценка:
-1 +4

1944
(гост)

Неутрално
19 Отговор
кисело ми е гроздето, ама колата си я бива.

Оценка:
-2 +8

БАРС
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Субаруто си е супер кола мога да кажа чее от тия коли за които няма много хвалби или суперлативи но по здравина превазхожда и най прехвалините не днешни времена немските на заден план спрямо субаруто.Никой не може да ме убеди макар че карам други коли

Оценка:
-3 +13

Boris Georgiev
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #8 от "Наката":


Много точно написано.

Оценка:
-0 +3

Boxer
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #8 от "Наката":


Гледах едни руснаци се пробваха такава кутия да я прегреят, казват че.туй й било слабото място. След половин час въртене в кръг на офроуд на водещият му стана лошо и се отказаха... Чувам, че по-новите вариатори били по-надежни. Времето ще покаже, верно ли е.

Оценка:
-0 +10

Psssss
(гост)

Неутрално
23 Отговор
..."славното" минало на CVT започна от АУДИ...ВАГ е доста популярен по нашите територии, само помисли колко "нови" автомбили караме ...2002 - 2009

Оценка:
-1 +4

24
Този коментар е премахнат от модератор
Jdm
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Харесвам субару много, ама не и новите. Какви са тия екрани, камери и системи. Колкото повече екстри толкова по чуплива и тежка става колата. Ако искате истинско субару комби по-добре си вземете forester 2.5xt 2005 или impreza wrx.

Оценка:
-1 +6

гощо
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Вътре има напредък! Най после някакъв комфорт! От вън все по грозни стават! Въпросът е продължават ли да са трошляци или са взети мерки по въпроса?!?!

Коментиран от #34


Оценка:
-12 +2

Петър
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #8 от "Наката":


И от Субару не я искат тази кутия, но са с вързани ръце. Най-големия им пазар е Америка, но за да присъстват там то трябва да спазят техните еко норми - уви само с тази кутия успяват "някак" да се впишат в регулация.

Оценка:
-2 +4

2.0R
(гост)

Неутрално
28 Отговор
ЧУК!

Оценка:
-1 +4

Subi fan
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #16 от "Вазелин Марешки":


Явно не си карал моя Аутбек,на 15к сменям масло и нямам грам липса.
МОжеш само да си мечтаеш за такава кола.

Оценка:
-0 +12

Forester
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #15 от "Хахахаха":


Благодаря за коментара приятел. Личи си че имаш много малко опит и стаж по отношение на японския автомобил и мотор. Това са най-издръжливите мотори. Карам в момента Тойота с дизелов мотор.Нито капка масло. Съседа ми има аутбак на 10 години. Яко каране и никакви ядове. Навреме смяна на консумативи и то качествени. А що се отнася за това субару с горене на масло то е по вина на неговия собственик. Не навременна смяна на маслото и по възможност най евтино то и не качествено. За голямо съжаление 90 процента от немските мотори си хапват масалце. Това си е фабрично. Карал съм Форд ауди мерцедес фолксваген. Е на всички съм доливал. Не казвам че са по лоши от японските. Но все пак японските са по добри ако не и ная добрите. Късмет приятелю. Беше ми приятна тази дискусия. Поздрави на всички любители на японския автомобил и на тези които се включват в теи коментари.

Оценка:
-0 +9

меривата
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Абе направо ма е яд да купя такава кола!Що нема кво да се счупи по нея!Друго си е всеки ден да човъркаш опелчето....центровки,настройки и т.н.

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +8

фен
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #31 от "меривата":


Чета надежден, чета 10 години, безпроблемен... Не знам - Имам Аутбек и треперя и се чудя, кога ще ми изгърмят гарнитурите. Познавам и хора с малките 2.5 двигатели и те по същия начин вече жертва на тея гарнитури. И като ми кажат, че тия двигатели след 20 години горят гарнитурите си и си гънат главите някакси думата надеждност не мога да я събера със Субару. Надявам се тези модели да са излекували тая болест и да карам Субару без да мисля за тея "глупости".
Иначе да - японското си е японско. Хонда за мен са най-надеждните по отношение на двигател.

Оценка:
-4 +1

Хайл
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #14 от "Forester":


Имам форестър и легаси-невероятни машини са👍👍👍

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +3

Хайл
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #26 от "гощо":


Да- взети са,за теб цената е по-висока за да не може да си я купиш и само да плюеш

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +2

Forester
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #33 от "Хайл":


Вярвам ти хайл. Винаги съм на мнение че няма лоши коли а калпави шофьори. Не искам да обиждам никого. Следващата ми кола ще е форестер или аутбак. 👍😀

Оценка:
-0 +2

Forester
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Качеството определя и цената. Живея и работя за момента в Мадрид. Познавам испанско семейство където три поколения карат субару. Дядото има трибека, сина аутбак а внука форестер. Според тях редовна смяна на масло и филтри. Не искат и да чуят за други марки автомобили. Супер доволни са.

Оценка:
-0 +2

гощо
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #34 от "Хайл":


Не се ядосвай сега! Не аз съм виновен,че са трошляци! Харесвам марката,харесвам грозни и различни коли,но тези се излагат!

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +0

Хайл
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #37 от "гощо":


Аз да се ядосвам...не,просто го преместих и не ми пука дали ти харесва субару или не-аз си карам моите

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Татяна Дончева
Лидерът на "Движение 21" Татяна Дончева анализира заниженото качество на политическия процес у нас пред Нова телевизия
Сега в момента парламентът е изваден от обръщение. В петъчния парламентарен контрол може да чуете всякакви простотии."

Още бисери