Ръководството на Mitsubishi Motors обяви, че е взело решение да преустанови производството на Pajero. Последният екземпляр от легендарния всъдеход ще слезе от конвейера през август.
Японската компания ще се прости с култовия модел със специална ограничена серия, наречена Final Edition. От нея ще бъдат произведени 700 бройки, които ще се отличават с богато серийно оборудване, а купувачите им ще получат часовник Citizen с логото на Mitsubishi.
Pajero Final Edition ще бъде снабден с релси за покрива, електрически люк, кожена тапицерия, климатик и осветени прагове. Клиентите ще могат да избират между перлена, сребриста, черна или двуцветна боя със светла долна и тъмна горна част на каросерията.
Последното Pajero ще се оборудва само с 3.2-литров турбодизел с мощност 190 к.с. Скоростната кутия ще бъде автоматик с пет предавки, а задният диференциал ще бъде блокируем. Базовата цена на Final Edition ще бъде $40 500 (€36 184).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 сектант
Коментиран от #6, #7, #12, #16, #27, #30, #33, #35
17:25 24.04.2019
3 Driving pleasure
17:31 24.04.2019
4 Batushka
Коментиран от #5
17:33 24.04.2019
5 JEEP
До коментар #4 от "Batushka":
Искрено ме разсмя, а и си много прав!17:36 24.04.2019
6 JEEP
До коментар #2 от "сектант":
Ти мислиш ли какво пишеш или пишеш каквото мислиш?17:38 24.04.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Random
Коментиран от #9
17:41 24.04.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 сектант
До коментар #7 от "Гаргамел":
пия редовно един преди и един след тренировка и се чувствам добре а и помага за апетита!18:13 24.04.2019
11 Голям Слон
Montero по-може...
Коментиран от #45
18:16 24.04.2019
12 Anti sectant
До коментар #2 от "сектант":
Дърпал си си пишката ти... Вземи си пий хапчетата и престани да сееш тъпизми18:30 24.04.2019
13 Голям Слон
Коментиран от #14
18:47 24.04.2019
14 Ганьо
До коментар #13 от "Голям Слон":
За японска кола дори 4 степени са достатъчни. Никога няма и да усетиш кога ги сменя, само стрелката на оборотомера ще го издава. + това колкото по-малко степени, толкова по-малко триене, по-малко износване и по-малко загряване. Но виж, играта на цифри нали е по-лесна.....18:55 24.04.2019
15 Голям Слон
Коментиран от #17, #18
18:59 24.04.2019
16 Obey the Law
До коментар #2 от "сектант":
Я да видим колко пъти Dacia Duster е печелила Париж Дакар.......николко.А Mitsubishi Pajero има 12 спечелени състезания.
Коментиран от #22
19:57 24.04.2019
17 Ганьо
До коментар #15 от "Голям Слон":
Въобще няма да споря с тийнейджъри които вместо да мислят с кратуната си преповтарят прочетеното в Ауто Билд.Коментиран от #19
20:11 24.04.2019
18 Как го рече
До коментар #15 от "Голям Слон":
И как точно две или три предавки повече от 4 на стандартна АТ с хидротрансформатор "щадят мотора"? Ако говорим за мотор под 1 литър работен обем има някакъв шанс за удължаване на ресурса но само и единствено на теирия. Моля ви, дайте ми адекватен отговор а не заяждане. Желая ви хубава вечер.Коментиран от #20
20:25 24.04.2019
19 Голям Слон
До коментар #17 от "Ганьо":
АутоБилд за последно съм чел 2006-а. Даже не знам какво пишат в момента. Но благодаря за подмладяването. Сгрешихте само с 30 години.Коментиран от #37, #38
20:33 24.04.2019
20 Голям Слон
До коментар #18 от "Как го рече":
Сърцето е орган с определен ресурс. Имаш няколко милиарда тупвания и толкова. Колкото по-бързо ги изхабиш, толкова по-бързо си отиваш от този свят. Същото е и с двигателя. Ресурсът ти е във вид на пробег в най-общия случай. 1000 километра можеш да изминеш с културно шофиране. Можеш да ги направиш и като състезател. Колкото повече оборота ти прави двигателя, толкова повече го изхабяваш. Защо от 2.000 оборота да отиваш на 4.000, когато можеш да направиш същото нещо с 2.800, например? Преди години карах Saab 9-3 Aero - 2.8 битурбо, 250 к.с. С обикновен чип тунинг от майсторите в бранша отиде на 303. На 120 км/ч бях с 1800 оборота. Седемскоростната кутия осигуряваше невероятен комфорт. Динамиката беше уникална. Нямаше ръмжене, нямаше излишни обороти. Сега, ако идеята е да караш дърворезачка само и само да оправдаеш това, че караш четиристепенен автоматик - ок. Няма проблем. Но глупавото отричане на очевидните неща с идеята да изтъкнеш твоя избор - това е тъпо. А и основната ми идея не беше да се заям с четиристепенните или петстепенните АСК. Просто ми се видя крайно наивно да правиш final edition с морално остарели екстри и техническа екипировка. Три литра дизел и 215 к.с. са стандарт от поне 15 години. Да не говорим за петстепенния автоматик. Грандиозните екстри даже не смятам да коментирам втори път.Коментиран от #44
20:42 24.04.2019
21 Как го рече
Коментиран от #23
21:24 24.04.2019
22 Dfen
До коментар #16 от "Obey the Law":
Дачия печели колкото трябва и където трябва.Коментиран от #24, #26
21:44 24.04.2019
23 Голям Слон
До коментар #21 от "Как го рече":
Какъвто и да е стилът на шофиране, от предавателните числа и броят предавки не можеш да избягаш. Само ще вметна, че неслучайно товарните автомобили имат по минимум 12 скоростни автомати. DAF имат даже 16.. При ръчните скоростни кутии има половинки. Не че не могат да сложат 5 скорости. Идеята е да се щади двигателя и да се икономисва гориво. Да се върна малко назад в годините, когато караш шест цилиндрова Ксантия. Куцият двигател ставаше още по-куц с четиристепенна ZF кутия. Инак племеничката кара Versa със CVT...Без коментар!Коментиран от #25, #34
22:31 24.04.2019
24 Японеца
До коментар #22 от "Dfen":
Печели, бедни фенове!Паджеро е в целия изток и Австралия!
Заедно с Патрол и Лендкрузър
22:34 24.04.2019
25 Гошо
До коментар #23 от "Голям Слон":
Дошо, ти ли си бе?22:37 24.04.2019
26 Боляр
До коментар #22 от "Dfen":
Колкото трябва и където трябва, т.е. нищо и никъде. Освен ако не броим хвърлен съединител още на първите 30хил. км от завода.00:15 25.04.2019
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Това да не е FAKE??!
00:56 25.04.2019
29 смях
02:33 25.04.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Смешници
06:16 25.04.2019
32 qwerty
Коментиран от #39
06:47 25.04.2019
33 Секта
До коментар #2 от "сектант":
Ти луд ли си там където е отишло паджерото с тая пръдня дачия няма да можеш да стигнеш даже07:32 25.04.2019
34 Бай Хой
До коментар #23 от "Голям Слон":
Приятел и ти ги говориш едни, на Сааба ти кутията май е японска а ? Не въпроса в предавките, на това паджеро за какво са му повече скорости. Тоя гардероб 140 са му много. Това е джип, не семеен автомобил. Това че някои пичове си ги взимат да се праат на маршрутки по задръстваният си е техен избор.08:28 25.04.2019
35 Гошо от почивка
До коментар #2 от "сектант":
Ня говориш така ве мухал08:39 25.04.2019
36 Гост
11:54 25.04.2019
37 Ганьо
До коментар #19 от "Голям Слон":
Грешиш и пак грешиш. Автоматика на едната ми Хонда сменя предавките според стила на шофиране. Може да премине от 1 на 2ра и при 1500 и при 6500 об. Зависи какво искаш от колата. Повече няма да обяснявам!Коментиран от #42
13:23 25.04.2019
38 Ганьо
До коментар #19 от "Голям Слон":
А щом толкова държиш на дълголетието на мотора и ск кутия то просто сменяш маслото по-често. На 6 месеца и 5000 км. Това върши много по-добра работа отколкото да караш като тираджия с 1000 об. (м-у другото също е зле за мотора защото налягането на маслото е ниско) и да сменяш маслото веднъж на 3 години щом стане на км които му дават!13:34 25.04.2019
39 Смях
До коментар #32 от "qwerty":
Че кой я харесва там нафтата? На нито една от колите ми, няма да го причинява повече това.15:16 25.04.2019
40 коко
15:40 25.04.2019
41 Plameni
Коментиран от #48
19:08 25.04.2019
42 Голям Слон
До коментар #37 от "Ганьо":
В щатите карах CR-V 2.4, което после заедно със СААБ-а докарах в България. Хондата беше петстепенен автомат. Изключително калпав алгоритъм на работа. Тук и петата предавка не спасяваше. Често се случваше от 2200 оборота да отива на 4500. Не мога да кажа по каква логика. Иначе, да, беше си някакъв род адаптивна скоростна кутия с ужасен софтуер. Но темата отново я обърнахме към скоростните кутии. Напомням отново! Годината е 2019-а. 3.2 дизел със 190 коня е отживелица. Да не говорим 5 степенната АСК. Какво му трябва на този модел и какво не му трябва е отделна тема. Купето със сигурност е много тежко и не съм убеден, че мощността е добре съобразена. В щатите бях наемал веднъж MONTERO :-)))), но беше 3.8. С 250 коня вървеше сравнително прилично. Мога да си представя 60 коня надолу какво е... Чудя се обаче как не са споменали централното заключване и задните ел.стъкла в този чуден юбилеен модел ;-) Наздраве на всички фенове! Като заприказвах за щатите - единствените автомобили, които се виждаха зад океана в пушеци бяха техните американски талиги и МИЦУБИШИ! Караха се основно от негри. Заемите за тази марка се отпускаха дори и с кофти кредитна история. Но пък тук очевидно ги харесват...Коментиран от #43
19:12 25.04.2019
43 qwerty
До коментар #42 от "Голям Слон":
Слоне щ, нръччах в щатите преди години с едно С32АМГ комби, но винаги се заглеждах в прословутото Монтеро, даже имам теми в Офф-форума. Колата е супер за семейство с 2 деца, но оттам нататък не става, защото задната седалка не е удобна, а третият ред .... по-добре да не пиша за него. В България карам тази “каруца” пета година и честно казано не стм имал проблеми с нея, освен прословутите дискове за спирачките-30к км и смяна.20:03 25.04.2019
44 Име
До коментар #20 от "Голям Слон":
Поредния български вундеркинд. Евала!09:00 26.04.2019
45 PlimP
До коментар #11 от "Голям Слон":
искаш да кажеш, че не душиш змийцата, никой няма да ти повярваКоментиран от #47
12:59 26.04.2019
46 Ботев
22:20 26.04.2019
47 Голям Слон
До коментар #45 от "PlimP":
:-)))))))) Ти всяка сутрин в тоалетната какво правиш си е твоя работа, но едва ли искаш модела на колата да ти е "посерко" на испански. Така че няма да ти отговоря на въпроса.05:57 27.04.2019
48 Няма
До коментар #41 от "Plameni":
Те са обединени от десет години и повече11:28 28.04.2019