Прието е да се смята, че японските автомобили започват да губят от легендарната си надеждност и качество в мига, в който на някой от мениджмънта на марката му хрумне да изнесе производството в чужбина. Подобно заключение се базира на дългогодишни наблюдения и в общи линии се покрива с реалността.
Може би именно заради европейската си сглобка първия Yaris, който се произвежда през периода 1999–2005 година, не е съвсем безупречен. Двигателите на Yaris с индекс XP10 могат да се похвалят с относително висока литрова мощност при съвсем умерен разход на гориво. Бензиновите агрегати са снабдени с ангренажна верига вместо с ремък.
Това улеснява поддръжката и облекчава разходите. Дизеловите предложения на Yaris също не са за пренебрегване. Нейният 1.4-литров Common rail, познат и от Mini, показва по-малко дефекти в сравнение със средното за дизели от субкомпактния клас.
От сглобката в салона обаче има какво да се желае, базовите мотори не блестят с динамика, но пък болшинството са икономични. Независимо от всичко първият Yaris си остава един от добрите варианти за градска кола на старо, макар екземплярите от него да са вече на възраст от над 15 години. Вижте какви екземпляри се продават у нас ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мартин
11:38 10.05.2019
2 лекси
11:41 10.05.2019
3 GTE
Иначе Тойота е добра марка и не случайно е от най-продаваните, особено при зверските условия от последните години. Но имат и доста лоши попадения, като двигателите консумиращи масло. Все пак, трябва да им се признае, че за разлика от много други си признават грешките и правят сервизни акции за отстраняване, а не ги оставят за сметка на крайният потребител
Коментиран от #7, #21
11:51 10.05.2019
4 собственик
12:20 10.05.2019
5 Будалата
12:58 10.05.2019
6 Алфа Ромео
13:01 10.05.2019
7 gvdff
До коментар #3 от "GTE":
Рядко се виждат толкова реалистични и адекватни коментари тук, а и такива от собственик на подобни автомобили. И аз смятам, че са доста скъпи тези коли на вторичния пазар, хем нови не са били особено скъпи спрямо конкурентие. Разбира се, това се дължи на това, че не са толкова чупливи, но за сметка на това са зле оборудвани и нямат особен избор на двигатели, окачване, екстри.13:45 10.05.2019
8 Бай петър
13:57 10.05.2019
9 Бате
Коментиран от #10
14:10 10.05.2019
10 onq s konq
До коментар #9 от "Бате":
Комшииката си зе текава преди два месеца и от тогава с комшията не мое да се видиме щото се лежи пот колата!Голем трошляк е тва!!!Как можа да даде 900 лева за тоа буклук още и се чудим!!!А я имах за свесна ...Коментиран от #11
17:10 10.05.2019
11 4х4
До коментар #10 от "onq s konq":
Е ти кво искаш? Хората за 900 лева си купуват колело...Коментиран от #13
18:46 10.05.2019
12 Крали Марко
Коментиран от #17
19:01 10.05.2019
13 Хайл
До коментар #11 от "4х4":
И бмв си взимат хората за толко пари...то коня кога е излезнал из под беемвето да видят хората кон и коня да види хора19:59 10.05.2019
14 Насакото Яката
20:34 10.05.2019
15 Ужас
20:57 10.05.2019
16 селянин 1
21:08 10.05.2019
17 Алфа Ромео
До коментар #12 от "Крали Марко":
Ами те ако са по-дълги скоростите вървежа ша е трагичен с такъв мотор.23:06 10.05.2019
18 md1
14:59 12.05.2019
19 Джапанка
15:47 12.05.2019
20 Ади
10:13 13.05.2019
21 имам тойота 0т 10г
До коментар #3 от "GTE":
Явно не си нито карал и нито поддържал11:57 27.02.2020