Last news in Fakti

10 Май, 2019 17:27 7 981 61

10 хиляди поръчали електрическото VW за 1 ден

  • volkswagen-
  • id-
  • електромобил-
  • производство

Повече 10 000 души са внесли депозит от €1 000 за първия електромобил на Volkswagen в рамките на само един ден. Компанията вече е сглобила 200 предсерийни бройки от ID.3 като част от процеса на калибриране на новото оборудване за поточните линии на завода в Цвикау преди старта на пълномащабното производство през лятото.

В края на 2020 г. предприятието, описвано като най-голямата фабрика за електромобили в Европа, ще бълва по 1 500 коли на ден. На поточните линии вече са инсталирани половината от 1 500-те нови робота, а бояджийският цех се разширява ударно.

Volkswagen ще продава най-евтината версия на ID.3 с автономен пробег 300 км за по-малко от €30 000. Продажбите ще започнат с модификацията ID.3 1ST, която може да изминава 420 км. Стартовата серия струва €40 000 и върви с бонус от една година или 2 000 кВтч безплатно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Емил

    33 9 Отговор
    Сетиха се! Ама изпуснаха 7-8 години. Сега догонват!

    Коментиран от #10

  • 2 GOlf E

    7 13 Отговор
    Голф Е 2012 произведен от Фолксваген остана забравен.... нЕеееееееее
  • 3 аукуууву

    15 7 Отговор
    Лелееее сега ще изклчат едни експерти тук-едни ФВ фенове-пьк с тях и едни електричари...
  • 4 Driving pleasure

    13 12 Отговор
    Айдеее бай-бай мистър Мъск :D

    Коментиран от #20

  • 5 гост

    12 24 Отговор
    Стига с тези лъжи, предварителни депозити се правят само за Тесла. Ха ха, голямата фабрика, Тесла сглобява много повече автомобили в палатката. Илон е велик!
  • 6 Буко Баламата

    27 4 Отговор
    Ца 40 000 евро да си ги карат.
  • 7 Driving pleasure

    24 14 Отговор
    Нали се сещате, че с много по-подходящият за Европа ID.3, с по-ниската цена и относителното насищане на пазара до 2020 на Илончо бъдещето му е да загуби още един пазар след американския ;) Май ще лети за Марс да се спасява от инвеститорите, на които окраде кинтата :D
  • 8 Каракуд

    16 9 Отговор
    Не бих се учудил ако гигакорабите на Тесла с продукция за Европа изведнъж започнат да потъват в океана. Друсаното африканче винаги има някакъв гигафокус в задния джоб.
  • 9 Перник

    21 5 Отговор
    знам ги кои са тези 10 000 души, има и списък, за тях специално няма да се казва ID.3 а ще изписва GOLF PK.
    Всичките 10 000 души са от един град, официален вносител, износител и спонсор на марката!
  • 10 асддса

    12 10 Отговор

    До коментар #1 от "Емил":

    Кое догонват ? Дай ми пример за електрическа кола с 400км пробег за 40 000 евро. Базовата тесла е по-скъпа.
    Май не догонват, а ?

    Коментиран от #11

  • 11 Пешо

    6 1 Отговор

    До коментар #10 от "асддса":

    Я пак прочети колко е пробега.

    Коментиран от #13

  • 12 VW press

    10 5 Отговор
    Информацията вече остаря. Днес поръчките са вече 30000. Явно краварската анти VW реклама ще има обратен ефект. Е, нали се нагушиха с 6млрд.
  • 13 Driving pleasure

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Пешо":

    е какво толкова има за четене 420 км за 40 бимки и 300 км за 30 бимки

    Коментиран от #14

  • 14 бегачка

    5 7 Отговор

    До коментар #13 от "Driving pleasure":

    Модел 3 е 42 500 евро,за 415 км. Ускорението при Тесла е много по-добро.И има мрежа от зарядни.

    Коментиран от #16, #54

  • 15 Иво

    6 4 Отговор
    Ел дефекти ще има яко
  • 16 Driving pleasure

    9 5 Отговор

    До коментар #14 от "бегачка":

    Отиваш на сайта на тесла Европа ровиш за германия и ти излиза, че тая тесла с 415 километра струва 44500 евро без 2та МВ часа безплатен ток. Да не говорим, че при продажбата на ID.3 в САЩ ще е със 7500 долара премия, която ще скапе и без това боксуващите продажби на модел 3 в щатите

    Коментиран от #18, #19, #21

  • 17 Дамянов

    17 0 Отговор
    Бре тя ква стана като при соца! Правиш вноска и чакаш 20 години да те огрее.
  • 18 бегачка

    6 5 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    виж във Франция.Тези км.безплатно,не е проблем да се пуснат и при Тесла. Първите Модел 3 ,се бяха продадени с 9 месеца безплатно зареждане.А и зарядните на Тесла са най-евтини на зареждане.
  • 19 Защо така не го искат тогава?

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    През 2016 година американската компания получи 276 000 предварителни поръчки за Model 3 само за два дни.
  • 20 Сравняваш круши с дини

    2 9 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Осъзнаваш ли, че бензиновите аналози на тези автомобили които сравняваш са Volkswagen golf базова версия, с наточено BMW М3? Автомобилите нямат нищо общо, за да им сравняваш цените.
  • 21 гост

    3 8 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    Хе , хе , хе , догодина пак ще ревеш , сещаш ли се , ха, ха , ха !!!!!
  • 22 Само Ваг

    11 15 Отговор
    Само ВАГ и никои друг всичко друго е боклук. Стига сте ми хвалили разни дърводелски изделия тесли бичкии пирони. Американските помярски автомобили никога немогат да се противопоставят на най големия и властен концерн в света. Дизелгеит е една измислица на най долната държава в света каквато е Америка, всяка държава искат да затрият но ще хапнат дървото. Да живее Фолксваген, да живее Германия. VW e НЕДОСЕГАЕМ.
  • 23 Driving pleasure

    9 6 Отговор
    Когато германците залеят пазара с електрички ще стоите и ще гледате с умиление към звездите надявайки се да видите някъде тама свети мъск да ви маха на път за марс ;)

    Коментиран от #27, #28

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Теслата остана без дръжка

    11 6 Отговор
    Теслътъ и собственика хамерикански джендъри ще духат супата докато я сгреят. ФВ ще ги отнесе като свиня блажен вестник. Тоя американски боклук Мъск ли е къв е ще капитулира много скоро. Лека нощ налъми
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Какво заливане те гони

    8 12 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Volkswagen са си поставили цел да произведат един милион електромобила до 2025 година, а Тесла си е поставила за цел, да произвежда по един милион автомобила всяка година след 2021 година. Виждаш ли разликата в заливането? Volkswagen не може да предложи по-ниска цена от Tesla поне още пет години, а днешните технически параметри на Тесла поне още 10 години.

    Коментиран от #34, #55

  • 28 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #23 от "Driving pleasure":

    Чакаме , чакаме , хахахха !!!! С нетърпение даже , хахаххах !!!
  • 29 VW GROUP

    8 8 Отговор
    Ние ще превземем света, в нас е ножа и хляба разбра ли нагъл, тъп , прост Бай Ганьо свикваи с тази новина вашето мнение не е важно никому. АУДИ е най добрата премиум марка, благодарение на VW. Няма Мангалцедес, ни бемеве, пред ВАГ се кланят богове.

    Коментиран от #33, #50

  • 30 VAG

    9 6 Отговор
    Не сравнявайте тая гаражна фирма , с ФВ мноо ви моля. ФВ ще ги разбие на парчета а вие коментиращите теслофили ще останете с пръс у Г- з.
  • 31 Маи си тъп

    10 7 Отговор

    До коментар #24 от "Факт!":

    По скоро света ще свърши , но не и Фолксваген да фалира мани не се излагаи. Смешен си
  • 32 Искам Тесла

    7 4 Отговор
    Я съм дърводелец и сакам да поръчам една тесла да си вадим пироние. Иначе кола си имам
  • 33 Когато фактите говорят и боговете мълчат

    11 6 Отговор

    До коментар #29 от "VW GROUP":

    А фактите казват, че Ауди етрон модел 2019 година е с 30% по-неефективен от Тесла модел x 2012 година. Всички закони на физиката и логиката, казват че по-малкият и лек автомобил трябва да изминава повече километри с един киловатчас, от колкото по-голям мощен и тежък автомобил, но въпреки това Аудито изминава 30% по-малко километри. Всички закони на логиката казват, че най-големият производител в света със 100 годишен опит, ще може да произведе по-добър и по-евтин автомобил от първият електромобил на американски стартъп. Фактите показват че 10 години всички се опитват да постигнат тези параметри и отлагат производството, но вече няма накъде и ще произвеждат каквото могат. А Тесла вече предлага нови подобрени версии на модел S и модел Х, защото онези от 2012 вече остаряха морално като технология и тазгодишните модели са още по-икономични.
  • 34 Driving pleasure

    8 6 Отговор

    До коментар #27 от "Какво заливане те гони":

    Ахахахаха - ти сериозно ли? Тесла тая година не може да стигне половин милион бройки, а догодина ще ги удвои така ли ;) Много ви е филмирал Илончо та му вярвате на всички простотии! А Фау Ве се кани да изкара 50 модела на пазара. Електричките ще са истинги мейд ин джърмани - а не правени от американски реднек, който на всичко отгоре е екслоатиран жестоко. Не ми дреме ни за едните ни за другите щото тия електрошитни за нищо не стават, ама що касае Т'сла или Фолксфаген може да си сигурен, че друсаняка ще го смажат!

    Коментиран от #35, #36, #37

  • 35 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #34 от "Driving pleasure":

    Аха , или сами ще се смажат и омажат от яд , хахаххахахх !!!!
  • 36 гост

    9 4 Отговор

    До коментар #34 от "Driving pleasure":

    Да ти припомня , че Ауди и Порше ТАЯ година не можаха да съберат 20 000 батерии за коли по 90-100 000 евра и ги отложиха за догодина !!!!! Тия същите 20 000 , не нови !!!!! Ама Фолксваген догодина щял да събере над 100 000 за коли по 40 000 , ахахаххаххахахаххаха !!!!! И то при положение , че само за Китай му трябват 360 000 , ахахаххах !!!! Ама нищо , Тесла и там продава еко кредити !!!! Както и в Европа за ФСА , а що не и за ВАГ , ахахаххаха !!!!
  • 37 "Кани се" е ключовата фраза

    7 5 Отговор

    До коментар #34 от "Driving pleasure":

    Те хубаво ще ги предлагат както Ауди е-трон, ама дали ще има кой да ги купува ... както Audi e tron? Както виждаш записванията са само 10 пъти по-малко, отколкото за Тесла...Не забравяй че, освен фабриката в Китай, се изграждат и производствени мощности за модел У, за който ще има още по-голямо търсене отколкото за тройката, защото навсякъде търсенето на седани спада, за сметка на SUV. През 2020 година ще изчистят проблемите с производството и като нищо през 2021 година ще продадат един милион.
  • 38 Driving pleasure

    3 4 Отговор
    вярвайте си... до края на второто тримесечие :D

    Коментиран от #43

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Пропуснал си още един факт

    2 8 Отговор
    Тази седмица Тесла събра още 2,7 милиарда долара, така че фалита се отлага. От началото на следващата година, ще взимат по още няколко милиарда от автомобилите производители, за да им намалят вредните емисии на производствената гама, в комбинация с производството в китайската Гигафабрика и Модел У. Ти си вярвай във фалита. Тесла поне теоретично има шанс за печалба, защото имат марж на печалбата над 20% на автомобил.
  • 41 Гига глупости

    7 4 Отговор
    Това че Тесла по твоите думи "събира" 2.7 милиарда показва че шараните не са на свършване. А ти като си толкова гига отворенгяс защо не направиш една гига инвестиция в акции на Тесла и когато Свети Илон си спази гига обещанията да станеш гига богат?

    Коментиран от #42

  • 42 По-скоро умен ход

    6 2 Отговор

    До коментар #41 от "Гига глупости":

    По-скоро гига глупост беше, че реши да изгражда новите мощности със собствени средства, което забави производството и остави шанс на останалите. Още по-умен ход ще е, след като свърши фабриката в Китай, да вземе още малко пари за да направи една и в Европа. Дотогава вече ще се произвеждат поне 5 модела плюс батерии, следователно ще и изпълни капацитета без да се притеснява за търсенето. Amazon 15-години събираше по този начин инвестиции, но виж ги сега къде са.
  • 43 Промяна в плана

    5 3 Отговор

    До коментар #38 от "Driving pleasure":

    В началото на тази година, Тесла купи земя в Китай, за да построи фабрика, която трябваше да е готова само за една година. Но понеже Илон Мъск никога не си спазва сроковете, фабриката вече е почти завършена и започна да я оборудва с поточни линии-разходи които въобще не са били предвидени за това тримесечие. Загубите не са такъв проблем. Проблемът беше спадът на продажбите, защото оттам идват печалбите. Любопитното следващото тримесечие ще е как са продажбите, а не колко са загубите. Правиш ли разлика с останалите производители, които вече имат фабрики от десетилетия и векове, имат наличен кеш, повече отколкото всички активи на Тесла, имат изградена сервизна дистрибуторска мрежа, имат своите лоялни клиенти по цял свят, но въпреки това не могат да произведат дори електромобил с по-лоши характеристики от Тесла с положителен марж на печалбата? Колкото повече автомобили продават с отрицателен марж на печалбата толкова по-голяма става загубата.
  • 44 Иво

    3 1 Отговор
    Ваг никога лъжат цял свят
  • 45 стоян георгиев

    5 2 Отговор
    другари тва не е лада бе!!!!само в лада може да обещават електрически стъкла 20 години и да не го изпълняват.тва е немско.само вижте колко хора са им повярвали само като са пуснали продажбите!!!!явно десете милиона купувачи на нови немски фолцвагени годишно са идиоти а?смях!!!та караите ладите и бъдете щасливи.оставете скъпите и гадни електромобили да им се мъчим.за вас уазки и лади и успехи другари!!!
  • 46 Теслата е боклук

    5 5 Отговор
    Не е важен старта на мача важен е финала. А тои е 5:0 в полза на VW. Гаражна хамериканска фирма няма как да се мери С ВАГ.

    Коментиран от #47

  • 47 Кога са финалите?

    3 5 Отговор

    До коментар #46 от "Теслата е боклук":

    През 2050 година? През 2100-ната година? Като гледам с какъв фалстарт тръгват, първите 10 години от днес нататък, ще им е трудно да достигнат това, което Тесла постигна през 2012 година. Само зомби би си купило Volkswagen при тези параметри и цени. За щастие на Volkswagen, такива зомбита са мнозинство щом повярваха за чистия дизел. Сега пък внушават, че бензина бил полезен, а някой от вас дори вярват, че като си сложат газова уредба не отделят вредни емисии.
  • 48 незнайко

    4 0 Отговор
    УРА !!! Едно време правихме депозит за КОЛА !!! Сега е СЪЩОТО само, че го правят швабите !!!
  • 49 Брадва

    3 1 Отговор
    Голяма брадва с тая тесла.
  • 50 aaaaaaaaa

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "VW GROUP":

    Кво си пушил?

    Коментиран от #53

  • 51 Драйвър

    1 1 Отговор
    Нещо интересно за колегите читатели,в град Цвикау се произвеждаха култовите автомобили Трабант,които противно на митовете не бяха от "картон",а от чист ПАМУК импрегниран със епоксидна смола естествено!Що се отнася до електромобилите според мен,във този си вид(с литиевойонна батерия)са временно решение и във никакъв случай не могат пълноценно да заменят автомобила с ДВГ!Може би нещо от сорта на водородни клетки може би,но в този си вид НИКОГА няма да измести двгто!
  • 52 Никога не се казва никога

    1 0 Отговор
    Ще споделиш ли какво не им е наред на литиево-йонните батерии, и защо клиентът през 2025 година би избрал ДВГ, ако цените на двата автомобила вече са еднакви, дори останалите параметри на електромобила да са днешните - 530 километра реален пробег и 15-минутно зареждане за 400 км пробег? Проблемът в момента е единствено с НАЛИЧНОСТТА на зарядната инфраструктура, но той не е технологичен.

    Коментиран от #56

  • 53 Теслата е боклук

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "aaaaaaaaa":

    Сено и люцерина
  • 54 123

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "бегачка":

    Нещо си се объркал. Да не си гледал цени без ДДС. Защото, Модел 3 с дотацията във Франция и Германия е между 55 и 58 хил. евро за най-постната модификация.

    Коментиран от #57

  • 55 123

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Какво заливане те гони":

    Ти нали се шегуваш. Не може да си толкова неграмотен, колкото се изкарваш. Знаеш ли колко марки има в групата ФВ. Знаеш ли, че от следващата година и особено през 2021 за да покрият екологичните емисии, половината от производството на цялата група трябва да бъде от електрически и хибридни модели. Знаеш ли, ФВ групата продава по 12 милиона автомобила на година. Надявам се от тези елементарни цифри да може да си направиш сметката само през 2021 година, колко милиона алтернативни автомобили трябва да продаде ФВ. ФВ декларираха, че ел. и хибридните им автомобили ще струват до 10 % над цената на дизеловите. И горното се отнася за всички европейски автомобилни производители. Тесла ще остане нелош в исторически план автомобил.
  • 56 уаоя

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Никога не се казва никога":

    Тегло, цена, дълголетие, токсичност, запалимост? Или това са им предимства? До 2025г. може и да ги подобрят, но може и да не ги. Засега са си някакво куцо и половинчато решение за използване в ежедневието. А това, че инфраструктурата била недоразвита и затова електликите са непрактичини попада точно в 10-ката на поговорката за кривата ракета и космоса.

    Коментиран от #58

  • 57 бегачка

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "123":

    Незнам къде гледаш.Сега съм на страницата и цената с доставка с всичко е 43 650 евро,за най-слабата Модел3.Но най-слабата е доста по-силна от най-силния ФоуВаг.
  • 58 бегачка

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "уаоя":

    Не мога да разбера какъв ти е недостатъка за теглото!!Може би я носиш на гръб?Запалимоста при електричките е по-малка от ДВГ.Издръжливоста е не по-малка.А инфраструктурата е естествено най-важното. Цената е конкурентна,когато сметнеш цената на ДВГ с бензин за 200 хил.км. и ти излиза че електричката е по-евтина. Незнам дали за вас е бъдещето,но в много държави това е настоящето.

    Коментиран от #59

  • 59 yfvghjb

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "бегачка":

    Викаш, минаваш някакви си 200 хил. км. и вече си на далавера, а? Абе вие сериозно ли ги плещите тези глупости или е някаква много тънка ирония, която ми убягва?

    Коментиран от #60

  • 60 бегачка

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "yfvghjb":

    Сериозно,да.Защо?Ти по колко мислиш да караш и как мислиш се смята.Едната ти гори бензин,другата ток,как ги смяташ ти?Едната ти харчи 20 лв на 100 км другата 3 лв. А ти как ги смяташ? За 8 години се изминават 200 хил.км.това са по 25 хил.км.на година.

    Коментиран от #61

  • 61 ;lkmnj

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "бегачка":

    Е, да, добре, какво са 8 години и 200 хил. км на фона на вечността и безкрайността на Вселената. И идва тънкия момент, че след 8г и 200 хил. км. нормалната логика е да започнеш да мислиш за подмяна на возилото. Животът на батерията е отделна графа. Изобщо, перефразирайки старата поговорка за магарето - тъкмо да започнеш да печелиш от карането на електричка и тя да вземе да умре. Голям смях с това пънкяне да изкарате карането на електричка с батерия като нещо евтино или ефективно. Ми, не е, така че фикусирайте се върху нещо друго.