Повече 10 000 души са внесли депозит от €1 000 за първия електромобил на Volkswagen в рамките на само един ден. Компанията вече е сглобила 200 предсерийни бройки от ID.3 като част от процеса на калибриране на новото оборудване за поточните линии на завода в Цвикау преди старта на пълномащабното производство през лятото.
В края на 2020 г. предприятието, описвано като най-голямата фабрика за електромобили в Европа, ще бълва по 1 500 коли на ден. На поточните линии вече са инсталирани половината от 1 500-те нови робота, а бояджийският цех се разширява ударно.
Volkswagen ще продава най-евтината версия на ID.3 с автономен пробег 300 км за по-малко от €30 000. Продажбите ще започнат с модификацията ID.3 1ST, която може да изминава 420 км. Стартовата серия струва €40 000 и върви с бонус от една година или 2 000 кВтч безплатно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #10
17:31 10.05.2019
2 GOlf E
17:31 10.05.2019
3 аукуууву
17:32 10.05.2019
4 Driving pleasure
Коментиран от #20
17:32 10.05.2019
5 гост
17:34 10.05.2019
6 Буко Баламата
17:36 10.05.2019
7 Driving pleasure
17:39 10.05.2019
8 Каракуд
17:39 10.05.2019
9 Перник
Всичките 10 000 души са от един град, официален вносител, износител и спонсор на марката!
18:04 10.05.2019
10 асддса
До коментар #1 от "Емил":
Кое догонват ? Дай ми пример за електрическа кола с 400км пробег за 40 000 евро. Базовата тесла е по-скъпа.Май не догонват, а ?
Коментиран от #11
18:46 10.05.2019
11 Пешо
До коментар #10 от "асддса":
Я пак прочети колко е пробега.Коментиран от #13
18:57 10.05.2019
12 VW press
19:02 10.05.2019
13 Driving pleasure
До коментар #11 от "Пешо":
е какво толкова има за четене 420 км за 40 бимки и 300 км за 30 бимкиКоментиран от #14
19:12 10.05.2019
14 бегачка
До коментар #13 от "Driving pleasure":
Модел 3 е 42 500 евро,за 415 км. Ускорението при Тесла е много по-добро.И има мрежа от зарядни.Коментиран от #16, #54
19:18 10.05.2019
15 Иво
19:58 10.05.2019
16 Driving pleasure
До коментар #14 от "бегачка":
Отиваш на сайта на тесла Европа ровиш за германия и ти излиза, че тая тесла с 415 километра струва 44500 евро без 2та МВ часа безплатен ток. Да не говорим, че при продажбата на ID.3 в САЩ ще е със 7500 долара премия, която ще скапе и без това боксуващите продажби на модел 3 в щатитеКоментиран от #18, #19, #21
19:58 10.05.2019
17 Дамянов
20:05 10.05.2019
18 бегачка
До коментар #16 от "Driving pleasure":
виж във Франция.Тези км.безплатно,не е проблем да се пуснат и при Тесла. Първите Модел 3 ,се бяха продадени с 9 месеца безплатно зареждане.А и зарядните на Тесла са най-евтини на зареждане.20:06 10.05.2019
19 Защо така не го искат тогава?
До коментар #16 от "Driving pleasure":
През 2016 година американската компания получи 276 000 предварителни поръчки за Model 3 само за два дни.20:06 10.05.2019
20 Сравняваш круши с дини
До коментар #4 от "Driving pleasure":
Осъзнаваш ли, че бензиновите аналози на тези автомобили които сравняваш са Volkswagen golf базова версия, с наточено BMW М3? Автомобилите нямат нищо общо, за да им сравняваш цените.20:10 10.05.2019
21 гост
До коментар #16 от "Driving pleasure":
Хе , хе , хе , догодина пак ще ревеш , сещаш ли се , ха, ха , ха !!!!!20:12 10.05.2019
22 Само Ваг
20:21 10.05.2019
23 Driving pleasure
Коментиран от #27, #28
20:24 10.05.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Теслата остана без дръжка
20:30 10.05.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Какво заливане те гони
До коментар #23 от "Driving pleasure":
Volkswagen са си поставили цел да произведат един милион електромобила до 2025 година, а Тесла си е поставила за цел, да произвежда по един милион автомобила всяка година след 2021 година. Виждаш ли разликата в заливането? Volkswagen не може да предложи по-ниска цена от Tesla поне още пет години, а днешните технически параметри на Тесла поне още 10 години.Коментиран от #34, #55
20:32 10.05.2019
28 гост
До коментар #23 от "Driving pleasure":
Чакаме , чакаме , хахахха !!!! С нетърпение даже , хахаххах !!!20:38 10.05.2019
29 VW GROUP
Коментиран от #33, #50
20:42 10.05.2019
30 VAG
20:50 10.05.2019
31 Маи си тъп
До коментар #24 от "Факт!":
По скоро света ще свърши , но не и Фолксваген да фалира мани не се излагаи. Смешен си20:53 10.05.2019
32 Искам Тесла
20:57 10.05.2019
33 Когато фактите говорят и боговете мълчат
До коментар #29 от "VW GROUP":
А фактите казват, че Ауди етрон модел 2019 година е с 30% по-неефективен от Тесла модел x 2012 година. Всички закони на физиката и логиката, казват че по-малкият и лек автомобил трябва да изминава повече километри с един киловатчас, от колкото по-голям мощен и тежък автомобил, но въпреки това Аудито изминава 30% по-малко километри. Всички закони на логиката казват, че най-големият производител в света със 100 годишен опит, ще може да произведе по-добър и по-евтин автомобил от първият електромобил на американски стартъп. Фактите показват че 10 години всички се опитват да постигнат тези параметри и отлагат производството, но вече няма накъде и ще произвеждат каквото могат. А Тесла вече предлага нови подобрени версии на модел S и модел Х, защото онези от 2012 вече остаряха морално като технология и тазгодишните модели са още по-икономични.21:05 10.05.2019
34 Driving pleasure
До коментар #27 от "Какво заливане те гони":
Ахахахаха - ти сериозно ли? Тесла тая година не може да стигне половин милион бройки, а догодина ще ги удвои така ли ;) Много ви е филмирал Илончо та му вярвате на всички простотии! А Фау Ве се кани да изкара 50 модела на пазара. Електричките ще са истинги мейд ин джърмани - а не правени от американски реднек, който на всичко отгоре е екслоатиран жестоко. Не ми дреме ни за едните ни за другите щото тия електрошитни за нищо не стават, ама що касае Т'сла или Фолксфаген може да си сигурен, че друсаняка ще го смажат!Коментиран от #35, #36, #37
21:26 10.05.2019
35 гост
До коментар #34 от "Driving pleasure":
Аха , или сами ще се смажат и омажат от яд , хахаххахахх !!!!21:34 10.05.2019
36 гост
До коментар #34 от "Driving pleasure":
Да ти припомня , че Ауди и Порше ТАЯ година не можаха да съберат 20 000 батерии за коли по 90-100 000 евра и ги отложиха за догодина !!!!! Тия същите 20 000 , не нови !!!!! Ама Фолксваген догодина щял да събере над 100 000 за коли по 40 000 , ахахаххаххахахаххаха !!!!! И то при положение , че само за Китай му трябват 360 000 , ахахаххах !!!! Ама нищо , Тесла и там продава еко кредити !!!! Както и в Европа за ФСА , а що не и за ВАГ , ахахаххаха !!!!21:38 10.05.2019
37 "Кани се" е ключовата фраза
До коментар #34 от "Driving pleasure":
Те хубаво ще ги предлагат както Ауди е-трон, ама дали ще има кой да ги купува ... както Audi e tron? Както виждаш записванията са само 10 пъти по-малко, отколкото за Тесла...Не забравяй че, освен фабриката в Китай, се изграждат и производствени мощности за модел У, за който ще има още по-голямо търсене отколкото за тройката, защото навсякъде търсенето на седани спада, за сметка на SUV. През 2020 година ще изчистят проблемите с производството и като нищо през 2021 година ще продадат един милион.21:43 10.05.2019
38 Driving pleasure
Коментиран от #43
22:42 10.05.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Пропуснал си още един факт
23:11 10.05.2019
41 Гига глупости
Коментиран от #42
23:35 10.05.2019
42 По-скоро умен ход
До коментар #41 от "Гига глупости":
По-скоро гига глупост беше, че реши да изгражда новите мощности със собствени средства, което забави производството и остави шанс на останалите. Още по-умен ход ще е, след като свърши фабриката в Китай, да вземе още малко пари за да направи една и в Европа. Дотогава вече ще се произвеждат поне 5 модела плюс батерии, следователно ще и изпълни капацитета без да се притеснява за търсенето. Amazon 15-години събираше по този начин инвестиции, но виж ги сега къде са.10:50 11.05.2019
43 Промяна в плана
До коментар #38 от "Driving pleasure":
В началото на тази година, Тесла купи земя в Китай, за да построи фабрика, която трябваше да е готова само за една година. Но понеже Илон Мъск никога не си спазва сроковете, фабриката вече е почти завършена и започна да я оборудва с поточни линии-разходи които въобще не са били предвидени за това тримесечие. Загубите не са такъв проблем. Проблемът беше спадът на продажбите, защото оттам идват печалбите. Любопитното следващото тримесечие ще е как са продажбите, а не колко са загубите. Правиш ли разлика с останалите производители, които вече имат фабрики от десетилетия и векове, имат наличен кеш, повече отколкото всички активи на Тесла, имат изградена сервизна дистрибуторска мрежа, имат своите лоялни клиенти по цял свят, но въпреки това не могат да произведат дори електромобил с по-лоши характеристики от Тесла с положителен марж на печалбата? Колкото повече автомобили продават с отрицателен марж на печалбата толкова по-голяма става загубата.11:01 11.05.2019
44 Иво
11:07 11.05.2019
45 стоян георгиев
14:47 11.05.2019
46 Теслата е боклук
Коментиран от #47
14:49 11.05.2019
47 Кога са финалите?
До коментар #46 от "Теслата е боклук":
През 2050 година? През 2100-ната година? Като гледам с какъв фалстарт тръгват, първите 10 години от днес нататък, ще им е трудно да достигнат това, което Тесла постигна през 2012 година. Само зомби би си купило Volkswagen при тези параметри и цени. За щастие на Volkswagen, такива зомбита са мнозинство щом повярваха за чистия дизел. Сега пък внушават, че бензина бил полезен, а някой от вас дори вярват, че като си сложат газова уредба не отделят вредни емисии.14:56 11.05.2019
48 незнайко
17:43 11.05.2019
49 Брадва
19:57 11.05.2019
50 aaaaaaaaa
До коментар #29 от "VW GROUP":
Кво си пушил?Коментиран от #53
20:24 11.05.2019
51 Драйвър
02:27 12.05.2019
52 Никога не се казва никога
Коментиран от #56
10:59 12.05.2019
53 Теслата е боклук
До коментар #50 от "aaaaaaaaa":
Сено и люцерина11:53 12.05.2019
54 123
До коментар #14 от "бегачка":
Нещо си се объркал. Да не си гледал цени без ДДС. Защото, Модел 3 с дотацията във Франция и Германия е между 55 и 58 хил. евро за най-постната модификация.Коментиран от #57
09:41 13.05.2019
55 123
До коментар #27 от "Какво заливане те гони":
Ти нали се шегуваш. Не може да си толкова неграмотен, колкото се изкарваш. Знаеш ли колко марки има в групата ФВ. Знаеш ли, че от следващата година и особено през 2021 за да покрият екологичните емисии, половината от производството на цялата група трябва да бъде от електрически и хибридни модели. Знаеш ли, ФВ групата продава по 12 милиона автомобила на година. Надявам се от тези елементарни цифри да може да си направиш сметката само през 2021 година, колко милиона алтернативни автомобили трябва да продаде ФВ. ФВ декларираха, че ел. и хибридните им автомобили ще струват до 10 % над цената на дизеловите. И горното се отнася за всички европейски автомобилни производители. Тесла ще остане нелош в исторически план автомобил.09:49 13.05.2019
56 уаоя
До коментар #52 от "Никога не се казва никога":
Тегло, цена, дълголетие, токсичност, запалимост? Или това са им предимства? До 2025г. може и да ги подобрят, но може и да не ги. Засега са си някакво куцо и половинчато решение за използване в ежедневието. А това, че инфраструктурата била недоразвита и затова електликите са непрактичини попада точно в 10-ката на поговорката за кривата ракета и космоса.Коментиран от #58
09:57 13.05.2019
57 бегачка
До коментар #54 от "123":
Незнам къде гледаш.Сега съм на страницата и цената с доставка с всичко е 43 650 евро,за най-слабата Модел3.Но най-слабата е доста по-силна от най-силния ФоуВаг.19:39 13.05.2019
58 бегачка
До коментар #56 от "уаоя":
Не мога да разбера какъв ти е недостатъка за теглото!!Може би я носиш на гръб?Запалимоста при електричките е по-малка от ДВГ.Издръжливоста е не по-малка.А инфраструктурата е естествено най-важното. Цената е конкурентна,когато сметнеш цената на ДВГ с бензин за 200 хил.км. и ти излиза че електричката е по-евтина. Незнам дали за вас е бъдещето,но в много държави това е настоящето.Коментиран от #59
19:46 13.05.2019
59 yfvghjb
До коментар #58 от "бегачка":
Викаш, минаваш някакви си 200 хил. км. и вече си на далавера, а? Абе вие сериозно ли ги плещите тези глупости или е някаква много тънка ирония, която ми убягва?Коментиран от #60
22:02 13.05.2019
60 бегачка
До коментар #59 от "yfvghjb":
Сериозно,да.Защо?Ти по колко мислиш да караш и как мислиш се смята.Едната ти гори бензин,другата ток,как ги смяташ ти?Едната ти харчи 20 лв на 100 км другата 3 лв. А ти как ги смяташ? За 8 години се изминават 200 хил.км.това са по 25 хил.км.на година.Коментиран от #61
22:19 13.05.2019
61 ;lkmnj
До коментар #60 от "бегачка":
Е, да, добре, какво са 8 години и 200 хил. км на фона на вечността и безкрайността на Вселената. И идва тънкия момент, че след 8г и 200 хил. км. нормалната логика е да започнеш да мислиш за подмяна на возилото. Животът на батерията е отделна графа. Изобщо, перефразирайки старата поговорка за магарето - тъкмо да започнеш да печелиш от карането на електричка и тя да вземе да умре. Голям смях с това пънкяне да изкарате карането на електричка с батерия като нещо евтино или ефективно. Ми, не е, така че фикусирайте се върху нещо друго.07:30 14.05.2019