ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
За ръчка и 150 коня в най-постната версия дължиш 70х.лв, подигравателно висока цена. А за другата над 100х.лв. Е не е ли по-добре нещо от сорта на Лексъс, БМВ и др? А за радиаторната решетка тип Хюндай въобще няма смисъл да се говори. Излагация.
Автомобилните критици почват вече :):) решетката била от Хюндай ?! Честно ли?! като нямаш 70к лв. , си взимаш за колкото имаш и не пишеш глупости от яд :)
Да, с това се занимавам от повече от 10г, правя проучвания за автомобили за чужденци и това, което ти казвам не е току-така. Добрите дизайнери на немските коли отидоха в Китай, а новите дизайнерски линии не се приемат добре от клиентите. Особенно с дигитализирането на кокпита, това е най-неприятния тренд. Нима постоянното облъчване от монитори трябва да се допълва и от такива в колата?
Слаб 2. Седни си :) Това, че правиш "проучвания" и попълваш екселски таблици не те прави разбиращ. Гледал колата на снимка и слагал оценки, че и с категоричен тон. Като се качиш да я подкараш, заповядай пак да коментираш. А единственото подигравателно високо в момента е цените на автомобилите N-та ръка. 10 годишен внос върви на 30-40% от цената на нов такъв. А после какво следва само собствениците си знаят. Рекорда го държи приятел с F10-ка с 22к "наляти" след покупката. Та като седнем на маса и се сети, че почти я докара до цената на G30-ка, гълта коняка като M-пауър бензина на пълна газ. Не по различно стоят нещата с А6 и Е-класа на старо. Съдейки по разходите, които може да ти отвори кола на старо и текущите им пазарни цени...новите автомобили колкото и надценени са в пъти по-изгодни.
Мдааа скъпо струват БМВ,Мерцедес и Ауди ...В това отношение ВАГ има и положителна страна ако няма кинти но искаш подобна техника заповядай Фолксваген скъпо?? Ок има Сеат има Шкода .....
Чакай че сега видях тоя с Хундая да сравнява с Ауди ейййй селски айй у лево а Когато Ауди са правили Автомобили твоя Корейски евтин казан въобще не е бил замислен смешко
Какъв Хундай ве селски та нали всичко на всичко имате 5 модела и 5 вида двигатели тръгнал той с Ауди и Ваг да сравнява ...
От Шкода Ситиго до Бугати Широн селски ти къде а?
Сравнението ти на Ауди с Хюндай не е коректно! Този тип решетка се появява едновременно при А4 и i40 през 2015 година. Предвид историята до момента е по вероятно корейците да изкопират нещо от немците, отколкото обратното. За безумната дигитализация и поставяне на 'телевизори' в кокпита си на 100% прав! Но от друга страна, мисля че само при А3 и А4 имаш опцията да го прибереш с бутон в таблото, като необходимата информация се прехвърля на основното табло, което определено е по добрият вариант!
Пропътувах 800 км с Audi А4 комби quattro автомат 2018 2.0 tdi (София-Белград и обратно). Колата струва 100 000 лева. Еми хубава е, върви, 4x4, височка, всичко ОК ама никога не бих дал повече от 50 к за нея. Еми 124-ката ми вози по-добре, на задната седалка е тясно - 3ма възрастни не могат да седнат отзад посмъртно, всичко вътре е пластмаса. Среден разход даде 6.5 дизел, което за модерен дизел е зле според мен. Колата беше на 38 000 км, като вече е влизала в сервиза на Ауди за смяна на накладки - само за информация накладки плюс всички масла и филтри на това чудо струва 1500 лева. Еми не мерси! За по-малко от половината пари има подобни автомобили, които предлагат реално същото...
Най-тъжното е, че точно премиум колите губят най-много и изненадващо бързо от цената си. Ауди на 3-4 години е около 35 хилядарки, а 5-6 годишно е под 20 хилки. Горе долу загубата за 5 години е по 1500 лв на месец, което е сериозна обезценка.
СПРИ БРАШНОТО И СЕ СЪБУДИ.НЕ Е ЛОШО ДА СИ МЕЧТАЕШ ДАЖЕ И ЗА НЕЩА КОИТО СА НЕПОСИЛНИ И СА ИЗВЪН ТВОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ.НО ЗА ТОВА СЕ ИСКА АКЪЛ А ТО И СЛЕПИЯ ЩЕ ВИДИ ЧЕ ТИ ЛИПСВА.ГЛЕДАЙ СИ ФАНТАСТИЧНИТЕ ФИЛМЧЕТА И И ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА МЕЧТАЕШ .
Не виждам смисъл да блъснеш толкоз пари за една кола дето след 5 години ше трябва да я сменяш щото я електрониката издаде багажа, я пластмасата изгние. Има много по-смислени неща в които да се инвестира отколкото такава кола. Като си фен си построи една сам и си се кефи, пак ше блъснеш една торба пари ама поне сам ще си си я направил и ще има какво да и цениш.
Коментара ти е смешен! То и аз няма на дам толкова пари за колата, защото просто ги нямам, но пък няма и на кажа с пренебрежение, 'пффф, това пъ, 80 бона, аре нема нужда! И за другото си прав, колега! Как може маслата, всичките филтри и ОЕМ накладките да са 1500 лева? Ужас! Ама бай Иван в квартала ги сменя на 65 лева....Така е, прав си....А, и да не забравим, копира Хюндай....
Едни модерно маратонки по 400 лева. Взимам една жигула и ше си я карам бос. Кола за 100 бона. Визитка за комплексари. Хубава била. А знаете ли със 100 бона какви хубави неща могат да се направят.
Разхода е напълно нормален. Над 1.5т комби с 4х4 и предполагам на 18ки джанти и с 235-ци гуми колко очаквате да харчи? По-старите коли понякога дават по-нисък разход именно поради ниския цолаж джанти(които са по-леки) и тесните гуми, както и заради по-ниското тегло. Отделно, че и рядко са 4х4. Ако твоя стар мерцедес/който не е лош/ го качим на същите джанти, изравним теглото и поддържаш темпото конкретното Ауди ще се хванеш за главата като замериш разхода. Отделно, че возията която предполагаш, че притежаваш ще изчезне нейде по нашенските калдаръми.
Това някакъв опит за ирония ли беше?!? Колата просто е неоправдано скъпа на фона на това, което предлага... Тук не става въпрос какво аз или някой друг може да си позволи. И да 1500 лева за накладки и масла е безумно много, с толкова пари 4 членно семейство ще изкара 7 дни на морето, замислял ли си се? Освен това, бай Иван (поне моят) сменя масла и накладки със същото качество както Ауди сервиза. Аз ще продължа да ходя при него, ти ако искаш ходи спонсорирай официалните сервизи - все пак и те имат семейства да хранят... ;)
Ако не се лъжа колата беше с 225/45 17-ки! Както и да е вероятно си прав - теглото и двойното предаване вероятно са главните виновници, автомата на новите коли мисля, че реално дава по-добър разход от ръчните скорости. 124-ката ми е на 15-ки, според заводските стандарти и с подобна скорост (120-140) дава 8-9 БЕНЗИН на сто, което за кола 2 хил. кубика, произведена 94'та и тежаща 1.5 тона е съвсем ОК. Казах, че 6.5 е зле, защото съм чувал за стойнсти от около 5 на сто при модерните HDI мотори на Пежо например... Директното ми сравнение е с втората ми кола - Алфа 156 2.4 jtd 150 кс от 2002. Тя ми дава същия разход 6.5, а е реално техника на 17 години! Все си мислех, че нещата са се подобрили за толкова години по отношение на разход...
Селски когато от Хюндай правиха коли Ауди бяха просто зародиш в тестисите на Фолксваген. Ауди е толкова Ауди колкото Шкода и Сеат , една емблема на умряла преди години фирма продадена от Мерцедес , купена от VW и сега не е нищо повече от ребаджнат VW. Слепец си а а такива като теб са от кръвната група
КРОСВАГОН ЧЕСТО МИ ПОХАРЧИ ДО МИЛАНО,, 142€, ТОВА Е СЪС ВСИЧКИ ТАКСИ, ВИНЕТКИ И ГОРИВО.. КОЛАТА Е 2006 г. ТЕЖИ 1605 кг. И СЪЩО ВЛАЧИ ДВА МОСТА.. ВЕРНО Е ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ, 130/h НЕ САМ КАРАЛ.. 15 ЧАСА БЕШЕ ПЪТЯ.. АВТОМОБИЛА С ТАЗИ СКОРОСТ НА, 6, та, ПРЕДАВКА Е С 2400оборота
СМЕШЕН РАЗХОД ДАДЕ, А Е СТАРИЧКА ВЕЧЕ.,,,,,
Ами нещата се поизравнени - и двете коли са 150 кс., ти си по тежък заради 4х4, при мен пък двигателя е 5 цилиндров и съответно е малко по-лаком от 1.9 жтд. Мисълта ми беше, че очаквах от Ауди модел 2018 по-икономичен двигател! Явно обаче си има някакъв предел по отношение на разхода, под който не може да се падне...
Моето е S-line ѝ4 и има място на заднта седалка сравнително достатъчно. Но наистина в B9 вече сякаш са по-тесни от B8. Същия разход го правя с 3-вия дизел без да се сдържвам в карането, а при спънато каране и надолу от 6 слиза. Относно накладките - колата е явно гаранционна и като минеш за оглед годишно нали представителството трябва отнякъде да заработи нещо като няма какво друго да пипне..така че се прибягва до смяна на накладки, но те не се заплащат от собственика мисля. Да тази цена 1500 лв е за оригинални и то комплект задни и предни накладки и дискове. И знаеш ли да те светна колко държат-дисковете минават 300 хил без проблем, накладки задни 200 хил без проблем, относно предните спокойно и 100 можеш да направиш ако не се правиш на рали пилот.
Викаш накладките издържат 200 хил километра, ама от Ауди решили да ги сменят на 38 хиляди ей така, за да заработят... Супер, те на следващото обслужване могат да кажат и че двигателя е за смяна и да го сменят за 15 хил лева! Колата е служебна и тези 1500 лева са били платени, само че не от моя приятел, а от фирмата, в която работи. Ако това наистина е така, се радвам, че нямам взимане даване с официални сервизи!
Има време за ниския разход, не бързай толкова. Като почнат да правят дупки в пода и да се набираме с крака по асфалта, ала Флинстоун, заради ЕкоЛ*йн*та, ще си спомняме с носталгия как сме зяпали таблото и разхода. А прогреса е винаги повече на хартия, отколкото в реалността. Затова, сега може да ме оплюят, но А4 в комбинация с Quattro си плаче за 3.0тди, харчи малко отгоре на 2.0тди, но разликата е...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2, #4, #11, #17
12:35 15.05.2019
2 Никой
До коментар #1 от "гост":
Изпърдяно 318д започва от 68 хилки, а 320и е над 72к.12:45 15.05.2019
3 AUDI
12:55 15.05.2019
4 Бияч на Българи
До коментар #1 от "гост":
Ти от коли разбираш ли бе олигофрен?Коментиран от #6, #21
13:20 15.05.2019
5 Сатаната
13:40 15.05.2019
6 гост
До коментар #4 от "Бияч на Българи":
Да, с това се занимавам от повече от 10г, правя проучвания за автомобили за чужденци и това, което ти казвам не е току-така. Добрите дизайнери на немските коли отидоха в Китай, а новите дизайнерски линии не се приемат добре от клиентите. Особенно с дигитализирането на кокпита, това е най-неприятния тренд. Нима постоянното облъчване от монитори трябва да се допълва и от такива в колата?Коментиран от #7, #14
14:04 15.05.2019
7 smeh
До коментар #6 от "гост":
Слаб 2. Седни си :) Това, че правиш "проучвания" и попълваш екселски таблици не те прави разбиращ. Гледал колата на снимка и слагал оценки, че и с категоричен тон. Като се качиш да я подкараш, заповядай пак да коментираш. А единственото подигравателно високо в момента е цените на автомобилите N-та ръка. 10 годишен внос върви на 30-40% от цената на нов такъв. А после какво следва само собствениците си знаят. Рекорда го държи приятел с F10-ка с 22к "наляти" след покупката. Та като седнем на маса и се сети, че почти я докара до цената на G30-ка, гълта коняка като M-пауър бензина на пълна газ. Не по различно стоят нещата с А6 и Е-класа на старо. Съдейки по разходите, които може да ти отвори кола на старо и текущите им пазарни цени...новите автомобили колкото и надценени са в пъти по-изгодни.14:32 15.05.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Jezza
14:41 15.05.2019
10 Бай Оня
14:58 15.05.2019
11 Random
До коментар #1 от "гост":
Серия 2 гран турер минава 100к като нищо, 320и с повечко екстри е 120к, обаче А4 с горе-долу подобно оборудване е 130+к.15:02 15.05.2019
12 Бай Оня
Коментиран от #31
15:02 15.05.2019
13 Стига ве
От Шкода Ситиго до Бугати Широн селски ти къде а?
15:06 15.05.2019
14 123
До коментар #6 от "гост":
Сравнението ти на Ауди с Хюндай не е коректно! Този тип решетка се появява едновременно при А4 и i40 през 2015 година. Предвид историята до момента е по вероятно корейците да изкопират нещо от немците, отколкото обратното. За безумната дигитализация и поставяне на 'телевизори' в кокпита си на 100% прав! Но от друга страна, мисля че само при А3 и А4 имаш опцията да го прибереш с бутон в таблото, като необходимата информация се прехвърля на основното табло, което определено е по добрият вариант!15:20 15.05.2019
15 Азззз
Коментиран от #23, #28, #34
17:04 15.05.2019
16 GTE
17:58 15.05.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Евала
До коментар #18 от "Virus":
Какъв изказ, какъв интелект, какъв словоред....20:10 15.05.2019
20 Бай Тошо
20:19 15.05.2019
21 БИЯЧ НА БИЯЧА НА БЪЛГАРИ
До коментар #4 от "Бияч на Българи":
СПРИ БРАШНОТО И СЕ СЪБУДИ.НЕ Е ЛОШО ДА СИ МЕЧТАЕШ ДАЖЕ И ЗА НЕЩА КОИТО СА НЕПОСИЛНИ И СА ИЗВЪН ТВОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ.НО ЗА ТОВА СЕ ИСКА АКЪЛ А ТО И СЛЕПИЯ ЩЕ ВИДИ ЧЕ ТИ ЛИПСВА.ГЛЕДАЙ СИ ФАНТАСТИЧНИТЕ ФИЛМЧЕТА И И ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА МЕЧТАЕШ .20:20 15.05.2019
22 газ бок
20:39 15.05.2019
23 123
До коментар #15 от "Азззз":
Коментара ти е смешен! То и аз няма на дам толкова пари за колата, защото просто ги нямам, но пък няма и на кажа с пренебрежение, 'пффф, това пъ, 80 бона, аре нема нужда! И за другото си прав, колега! Как може маслата, всичките филтри и ОЕМ накладките да са 1500 лева? Ужас! Ама бай Иван в квартала ги сменя на 65 лева....Така е, прав си....А, и да не забравим, копира Хюндай....Коментиран от #29
22:11 15.05.2019
24 Яблани и груши
22:53 15.05.2019
25 Умният
23:01 15.05.2019
26 Коментара
08:37 16.05.2019
27 Иво
10:44 16.05.2019
28 smeh
До коментар #15 от "Азззз":
Разхода е напълно нормален. Над 1.5т комби с 4х4 и предполагам на 18ки джанти и с 235-ци гуми колко очаквате да харчи? По-старите коли понякога дават по-нисък разход именно поради ниския цолаж джанти(които са по-леки) и тесните гуми, както и заради по-ниското тегло. Отделно, че и рядко са 4х4. Ако твоя стар мерцедес/който не е лош/ го качим на същите джанти, изравним теглото и поддържаш темпото конкретното Ауди ще се хванеш за главата като замериш разхода. Отделно, че возията която предполагаш, че притежаваш ще изчезне нейде по нашенските калдаръми.Коментиран от #30
11:31 16.05.2019
29 Аззззз
До коментар #23 от "123":
Това някакъв опит за ирония ли беше?!? Колата просто е неоправдано скъпа на фона на това, което предлага... Тук не става въпрос какво аз или някой друг може да си позволи. И да 1500 лева за накладки и масла е безумно много, с толкова пари 4 членно семейство ще изкара 7 дни на морето, замислял ли си се? Освен това, бай Иван (поне моят) сменя масла и накладки със същото качество както Ауди сервиза. Аз ще продължа да ходя при него, ти ако искаш ходи спонсорирай официалните сервизи - все пак и те имат семейства да хранят... ;)18:59 16.05.2019
30 Аззззз
До коментар #28 от "smeh":
Ако не се лъжа колата беше с 225/45 17-ки! Както и да е вероятно си прав - теглото и двойното предаване вероятно са главните виновници, автомата на новите коли мисля, че реално дава по-добър разход от ръчните скорости. 124-ката ми е на 15-ки, според заводските стандарти и с подобна скорост (120-140) дава 8-9 БЕНЗИН на сто, което за кола 2 хил. кубика, произведена 94'та и тежаща 1.5 тона е съвсем ОК. Казах, че 6.5 е зле, защото съм чувал за стойнсти от около 5 на сто при модерните HDI мотори на Пежо например... Директното ми сравнение е с втората ми кола - Алфа 156 2.4 jtd 150 кс от 2002. Тя ми дава същия разход 6.5, а е реално техника на 17 години! Все си мислех, че нещата са се подобрили за толкова години по отношение на разход...Коментиран от #32, #36
19:27 16.05.2019
31 Аудиджия
До коментар #12 от "Бай Оня":
Селски когато от Хюндай правиха коли Ауди бяха просто зародиш в тестисите на Фолксваген. Ауди е толкова Ауди колкото Шкода и Сеат , една емблема на умряла преди години фирма продадена от Мерцедес , купена от VW и сега не е нищо повече от ребаджнат VW. Слепец си а а такива като теб са от кръвната група19:52 16.05.2019
32 АLFA Q 4
До коментар #30 от "Аззззз":
КРОСВАГОН ЧЕСТО МИ ПОХАРЧИ ДО МИЛАНО,, 142€, ТОВА Е СЪС ВСИЧКИ ТАКСИ, ВИНЕТКИ И ГОРИВО.. КОЛАТА Е 2006 г. ТЕЖИ 1605 кг. И СЪЩО ВЛАЧИ ДВА МОСТА.. ВЕРНО Е ЧЕ ПОВЕЧЕ ОТ, 130/h НЕ САМ КАРАЛ.. 15 ЧАСА БЕШЕ ПЪТЯ.. АВТОМОБИЛА С ТАЗИ СКОРОСТ НА, 6, та, ПРЕДАВКА Е С 2400оборотаСМЕШЕН РАЗХОД ДАДЕ, А Е СТАРИЧКА ВЕЧЕ.,,,,,
Коментиран от #33
08:04 17.05.2019
33 Азззз
До коментар #32 от "АLFA Q 4":
Ами нещата се поизравнени - и двете коли са 150 кс., ти си по тежък заради 4х4, при мен пък двигателя е 5 цилиндров и съответно е малко по-лаком от 1.9 жтд. Мисълта ми беше, че очаквах от Ауди модел 2018 по-икономичен двигател! Явно обаче си има някакъв предел по отношение на разхода, под който не може да се падне...08:40 17.05.2019
34 Иван
До коментар #15 от "Азззз":
Моето е S-line ѝ4 и има място на заднта седалка сравнително достатъчно. Но наистина в B9 вече сякаш са по-тесни от B8. Същия разход го правя с 3-вия дизел без да се сдържвам в карането, а при спънато каране и надолу от 6 слиза. Относно накладките - колата е явно гаранционна и като минеш за оглед годишно нали представителството трябва отнякъде да заработи нещо като няма какво друго да пипне..така че се прибягва до смяна на накладки, но те не се заплащат от собственика мисля. Да тази цена 1500 лв е за оригинални и то комплект задни и предни накладки и дискове. И знаеш ли да те светна колко държат-дисковете минават 300 хил без проблем, накладки задни 200 хил без проблем, относно предните спокойно и 100 можеш да направиш ако не се правиш на рали пилот.Коментиран от #35
09:23 17.05.2019
35 Азззз
До коментар #34 от "Иван":
Викаш накладките издържат 200 хил километра, ама от Ауди решили да ги сменят на 38 хиляди ей така, за да заработят... Супер, те на следващото обслужване могат да кажат и че двигателя е за смяна и да го сменят за 15 хил лева! Колата е служебна и тези 1500 лева са били платени, само че не от моя приятел, а от фирмата, в която работи. Ако това наистина е така, се радвам, че нямам взимане даване с официални сервизи!09:50 17.05.2019
36 smeh
До коментар #30 от "Аззззз":
Има време за ниския разход, не бързай толкова. Като почнат да правят дупки в пода и да се набираме с крака по асфалта, ала Флинстоун, заради ЕкоЛ*йн*та, ще си спомняме с носталгия как сме зяпали таблото и разхода. А прогреса е винаги повече на хартия, отколкото в реалността. Затова, сега може да ме оплюят, но А4 в комбинация с Quattro си плаче за 3.0тди, харчи малко отгоре на 2.0тди, но разликата е...Коментиран от #37
10:46 17.05.2019
37 Азззз
До коментар #36 от "smeh":
Абе добре си вървеше колата с 2.0 тди 163 кс. Никъде не усетих липса на сила, макар че съм сигурен, че с 3.0 двигател ще върви още по-мазно...11:32 17.05.2019