ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
"10 дневно пътешествие, по време на което не се е повредила нито един път". Това трябва да е някаво забележително постижение - цели 10 дни без повреда!
Аз доколкото знам 24-10 има два варианта - с хромирана решетка и с пластмасова, втория се появява по-късно, но има немалко отличия от 24 - мигачи, дръжки, най-вече таблото и др.
Глей ся, немеца може да измисли нещо и да го направи, японеца също. Хамерите и островитяните пък не могат да го измислят нормално, ама поне го произвеждат както си трябва. Проблемът на руснака е че при металообработката и металургията са на ниво 1930г. и каквото и да измислят, не могат да го произведат. Колкото и да си добър като инженер, като направят детайлите криви, няма как крайният продукт да изкара дълго.
Толкова много букви и толкова много пари за някаква ръждясала руска бангия с опикани седалки, като и искат такива пари поне тапицерията на седалките да бяха сменили !! Руските подлоги да съберат парите, да я купят и да я сложат вместо паметник на язовир Копринка.
Като станете на 31 години, ви пожелавам да изглеждате толкова добре колкото тази Волга. Ама като ви знам в какви кирливи Голфове сте се свили да пушите цигари, май по скоро ще изглеждате като онези коли на автоморгата. Нали знаете автоморгата? Онова място дето си взимате частите понеже новите са прекалено премиум.
"Преди 7 години неговият внук поел на 10-дневно пътешествие в Германия, по време на което "волгата" не се повредила нито веднъж."
Toва велико изречение ХАХАХАХА
А как возилото (за да не употребя думата автомобил) се е озовало от Ленинград (Петербург) в Германия (за потресаващото пътешествие БЕЗ повреда) и после в Щатите? Това е "Волга" фантом...
Имах такава, пак 24 10, но с черната решетка. Страхотна кола беше за времето си с много добра возия. Продадох я, като беше сменяно само релето за зареждане и болтове на предницата.
Единствения автомобил ,за който съжалявам че го продадох-ГАЗ-24-10 с буфер на бронята....1200000 км без никакъв проблем ,освен един паразитен хебел, една смяна на чукче и наковалня и на лоената набивка...страхотна возия..''Шипка'' качвах през зимата на трета,без дори веднаж да поднесе...разход-10/100 А-91, ама и 85 не отказваше...лесен и непретенциозен за поддръжка...
Возил съм се като малък във Волги и помня, че спах като къпан на задната седалка, и Волгата возеше меко, като лодка, невероятна возия имаха, а не като някой раздрънкан Голф или Опел.
си имаше и добри страни, особено ако си работил в Либия, и като се върнеш отиваш в склада на кореком в Бяла, и си купуваш един такъв страхотен руски мерцедес, имахме такава Волга около 10 години, като цяло безпроблемна, но инженерно недодялан автомобил, като се качих през 1990 г. на истински мерцедес усетих огромната разлика, но като цяло кола със задно предаване си е смъртоносна комбинация особено леко да валне дъждец, или снежец, просто няма отлепяне, така че хвали старо карай ново.
Дадох ти " - ". Много хора, в това число и ти, предпочитат предно предаване на автомобила. Защо? Защото не го усещат, когато карат или не умеят това действие /не съм фен на БМВ - по ника ми личи/.
Публикувано във факти.бг: кола със задно предаване си е смъртоносна комбинация особено леко да валне дъждец, или снежец, просто няма отлепяне, така че хвали старо карай ново...Тук си много в грешка,явно изхождаш от личен опит (или липсата на такъв) ...както писах по-горе-минавал съм много пъти планински проходи през зимата и ми правеше голямо удоволствие да управлявам Волгата...никога не ми поднесе или да ми забуксува,имаше чудесен бавнооборотен двигател и много добре подбрани предавателни числа на скоростите..при добра техника на управление и изправен автомобил,най-вече -добри гуми няма начин да закъсаш някъде...не е случаен лафа (ако ти е известен) че автомобилите са със задно предаване,а останалите са в категорията''леки коли'...а защо е така-намери сам отговора...И да-прав си за едно -ако сега се продаваха нови 2410-ки ,моментално си взимах една ..пък нека ми е зле.
Волгата е на 50 хиляди км. Как да изглежда некарани кола, ако ще на 100 години да е. Нека направи пробег като на моя “Гоуф”, пък после да броим пилците...
''Гемия'' се е търкаляла ,твоята петичка е била още в земята под формата на полезно изкопаемо и ще се търкаля още много години след като Гоуфчето ти ще е разфасовано на капачки за буркани или тенджери и тигани...а ако случайно докара до към 30 години дали ще имаш смелостта да му искаш 20 000$...
е тук пък аз ти дадох ''-'' ..и какво и е на концепцията...ами всички (с много малки изключения) класни лимузини тогава ,а и сега са базирани на тая концепция..Да автомобила си е морално остарял ,но не са ли такива да кажем една ''Импала'' от 60те или един ''Пулман''от 50те години..Волгата е в перфектно оригинално състояние и е въпрос на дни да я ''лапне'' някой колекционер ,още повече че за тези географски щирини си е екзотика отвсякъде...всъщност на един търг може да отвее доста по-прочути марки от същото десетилетие
КАТО НЕГОВИЯ,, ГРОЗЕН ГОЛФ,,, ЕДНА ТАКАВА БАРАКА ВИСИ В СЕРВИЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА,,, GTI,,, ВЕЛИКО АКИА ПА И ГРОЗНО,,, МОЖЕ ЛИ ЗА ТАКАВА ВЕЩИЦА 🧙♀️,, ГОЛФА, ДА ИСКАТ 2000 ЛЕВА ЗА ГЛАВА НА СТАРО,,, БЕЗ ПОДОБЕН СКЪП БОКЛУК, ГОЛФ,
Публикувано във факти.бг: 1200000 км без никакъв проблем
Eй, я гледай!?И от къде намери гориво да минеш 1,2 милиона км, че нас обикновените хора даваха по 20литра на месец?Трябва да си бил корав партиец или просто си лъжец?
Който не е карал или се е возил в такава кола няма как да дава мнение. Това навремето наистина беше по добро от Мерцедес на возия. Просто и много здраво окачване. Говоря само за ВОЗЕНЕ !!!
1-Никога не съм бил партиец-нито тогава,нито сега...2-в следващия пост направих уточнение-118 000 км /грешка от бързане и 3-Много лесно даваш квалификаций за хора, които не познаваш..А в случая лъжеца си ти,защото лимит на горивата имаше след така наречените ,,демократични промени''...а тогава колата бе вече спомен ,защото лятото на 89 я продадох...
Ти по-добре трай че не ги разбираш болтовете на предницата са едно време е така им викаха тъпак шарнирите и накрайниците боклук нещастен и релето е точно за зареждане едно време релетата бяха извън алтернатора трай като не знаеш тъпак прост
Правилно Таня от Волга трябва да се сравнява с Форд таунус или Ford 17m защото са от една епоха тия тъпаци знаят ли тая Волга Колко е по кола от тия двата форда абсолютно целите концепции са им еднакви
Прости на човека объркал се е със 120 хиляди Нали се извини А между другото да ти кажа Не е нужно даимаш бензин тия волги работеха едно време в държавните таксита и спокойно минаваха по милион естествено не без ремонти викахме им лукса А бе тука във всяка коментар четат глупости спирам да чета надолу щото се ядосах
За вече близо 40 г зад волана нямам ПТП,дори и леко,а и доста километри навъртях като такс.водач в гладните години...А такива разбирачи като тебе-под път и над път..с лопата да ги ринеш...ама нищо -ти си драскай ,не пречиш ...
Имах такава Волга като по-млад, преди 1987, и веднъж се хванах на бас с брат ми че ще мина Петрохан на четвърта, и го направихме с него. Купи каса бира...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Въпрос
13:42 20.05.2019
2 Nick
Коментиран от #4
13:57 20.05.2019
3 Random
13:59 20.05.2019
4 Random
До коментар #2 от "Nick":
Глей ся, немеца може да измисли нещо и да го направи, японеца също. Хамерите и островитяните пък не могат да го измислят нормално, ама поне го произвеждат както си трябва. Проблемът на руснака е че при металообработката и металургията са на ниво 1930г. и каквото и да измислят, не могат да го произведат. Колкото и да си добър като инженер, като направят детайлите криви, няма как крайният продукт да изкара дълго.Коментиран от #10, #48
14:04 20.05.2019
5 Borislav Popov
Коментиран от #42
14:07 20.05.2019
6 Meganoob BG
Коментиран от #25
14:40 20.05.2019
7 руска измет
Toва велико изречение ХАХАХАХА
14:45 20.05.2019
8 Ганьо
15:45 20.05.2019
9 миосука
16:45 20.05.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Газ 24
16:59 20.05.2019
12 Пешо
17:01 20.05.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Гост
До коментар #13 от "Барчо":
Единствения автомобил ,за който съжалявам че го продадох-ГАЗ-24-10 с буфер на бронята....1200000 км без никакъв проблем ,освен един паразитен хебел, една смяна на чукче и наковалня и на лоената набивка...страхотна возия..''Шипка'' качвах през зимата на трета,без дори веднаж да поднесе...разход-10/100 А-91, ама и 85 не отказваше...лесен и непретенциозен за поддръжка...Коментиран от #15, #33
18:18 20.05.2019
15 Допълнение
До коментар #14 от "Гост":
...на 118 000км го продадох ,грешка от бързане18:38 20.05.2019
16 Радо
20:40 20.05.2019
17 Германец
20:51 20.05.2019
18 Социализъма
Коментиран от #21, #22, #24
20:57 20.05.2019
19 Цун Цой
21:30 20.05.2019
20 За автора и коментиращите
22:16 20.05.2019
21 W 124
До коментар #18 от "Социализъма":
Дадох ти " - ". Много хора, в това число и ти, предпочитат предно предаване на автомобила. Защо? Защото не го усещат, когато карат или не умеят това действие /не съм фен на БМВ - по ника ми личи/.22:28 20.05.2019
22 W 124
До коментар #18 от "Социализъма":
Относно Волгата си прав, но да не забравяме от кое десетилетие на 20 век е концепцията й. Поздрави!Коментиран от #28
22:31 20.05.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Гост
До коментар #18 от "Социализъма":
Публикувано във факти.бг: кола със задно предаване си е смъртоносна комбинация особено леко да валне дъждец, или снежец, просто няма отлепяне, така че хвали старо карай ново...Тук си много в грешка,явно изхождаш от личен опит (или липсата на такъв) ...както писах по-горе-минавал съм много пъти планински проходи през зимата и ми правеше голямо удоволствие да управлявам Волгата...никога не ми поднесе или да ми забуксува,имаше чудесен бавнооборотен двигател и много добре подбрани предавателни числа на скоростите..при добра техника на управление и изправен автомобил,най-вече -добри гуми няма начин да закъсаш някъде...не е случаен лафа (ако ти е известен) че автомобилите са със задно предаване,а останалите са в категорията''леки коли'...а защо е така-намери сам отговора...И да-прав си за едно -ако сега се продаваха нови 2410-ки ,моментално си взимах една ..пък нека ми е зле.Коментиран от #31, #39
22:54 20.05.2019
25 голф 5
До коментар #6 от "Meganoob BG":
Волгата е на 50 хиляди км. Как да изглежда некарани кола, ако ще на 100 години да е. Нека направи пробег като на моя “Гоуф”, пък после да броим пилците...Коментиран от #27
23:18 20.05.2019
26 Пенчо
Всички други са виновни, защото правят по-добри коли и тая гемия никой не я иска.
23:26 20.05.2019
27 Когато тая
До коментар #25 от "голф 5":
''Гемия'' се е търкаляла ,твоята петичка е била още в земята под формата на полезно изкопаемо и ще се търкаля още много години след като Гоуфчето ти ще е разфасовано на капачки за буркани или тенджери и тигани...а ако случайно докара до към 30 години дали ще имаш смелостта да му искаш 20 000$...Коментиран от #30
23:49 20.05.2019
28 Гост
До коментар #22 от "W 124":
е тук пък аз ти дадох ''-'' ..и какво и е на концепцията...ами всички (с много малки изключения) класни лимузини тогава ,а и сега са базирани на тая концепция..Да автомобила си е морално остарял ,но не са ли такива да кажем една ''Импала'' от 60те или един ''Пулман''от 50те години..Волгата е в перфектно оригинално състояние и е въпрос на дни да я ''лапне'' някой колекционер ,още повече че за тези географски щирини си е екзотика отвсякъде...всъщност на един търг може да отвее доста по-прочути марки от същото десетилетие00:06 21.05.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 АLFA Q 4
До коментар #27 от "Когато тая":
КАТО НЕГОВИЯ,, ГРОЗЕН ГОЛФ,,, ЕДНА ТАКАВА БАРАКА ВИСИ В СЕРВИЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА,,, GTI,,, ВЕЛИКО АКИА ПА И ГРОЗНО,,, МОЖЕ ЛИ ЗА ТАКАВА ВЕЩИЦА 🧙♀️,, ГОЛФА, ДА ИСКАТ 2000 ЛЕВА ЗА ГЛАВА НА СТАРО,,, БЕЗ ПОДОБЕН СКЪП БОКЛУК, ГОЛФ,01:19 21.05.2019
31 Бай Георги
До коментар #24 от "Гост":
Аз Волга имах - зимни гуми -да да ама не - два бордюра в багажника и толкоз!04:42 21.05.2019
32 Анализатор
07:08 21.05.2019
33 Любопитен
До коментар #14 от "Гост":
Публикувано във факти.бг: 1200000 км без никакъв проблемEй, я гледай!?И от къде намери гориво да минеш 1,2 милиона км, че нас обикновените хора даваха по 20литра на месец?Трябва да си бил корав партиец или просто си лъжец?
Коментиран от #36, #40
09:24 21.05.2019
34 дедо Шишарко
09:39 21.05.2019
35 незнайко
10:08 21.05.2019
36 Гост
До коментар #33 от "Любопитен":
1-Никога не съм бил партиец-нито тогава,нито сега...2-в следващия пост направих уточнение-118 000 км /грешка от бързане и 3-Много лесно даваш квалификаций за хора, които не познаваш..А в случая лъжеца си ти,защото лимит на горивата имаше след така наречените ,,демократични промени''...а тогава колата бе вече спомен ,защото лятото на 89 я продадох...10:16 21.05.2019
37 БАРО
До коментар #13 от "Барчо":
Ти по-добре трай че не ги разбираш болтовете на предницата са едно време е така им викаха тъпак шарнирите и накрайниците боклук нещастен и релето е точно за зареждане едно време релетата бяха извън алтернатора трай като не знаеш тъпак прост10:20 21.05.2019
38 БАРО
До коментар #23 от "LAZY :":
Правилно Таня от Волга трябва да се сравнява с Форд таунус или Ford 17m защото са от една епоха тия тъпаци знаят ли тая Волга Колко е по кола от тия двата форда абсолютно целите концепции са им еднакви10:28 21.05.2019
39 БАРО
До коментар #24 от "Гост":
И ти си от не можа чите затова ли с предното предаване се удря те по седем-осем един в другКоментиран от #41
10:32 21.05.2019
40 БАРО
До коментар #33 от "Любопитен":
Прости на човека объркал се е със 120 хиляди Нали се извини А между другото да ти кажа Не е нужно даимаш бензин тия волги работеха едно време в държавните таксита и спокойно минаваха по милион естествено не без ремонти викахме им лукса А бе тука във всяка коментар четат глупости спирам да чета надолу щото се ядосах10:37 21.05.2019
41 Гост
До коментар #39 от "БАРО":
За вече близо 40 г зад волана нямам ПТП,дори и леко,а и доста километри навъртях като такс.водач в гладните години...А такива разбирачи като тебе-под път и над път..с лопата да ги ринеш...ама нищо -ти си драскай ,не пречиш ...10:50 21.05.2019
42 Раша
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Микроскопичен мозък имаш10:53 21.05.2019
43 Иван
https://www.youtube.com/watch?v=a_IeSVLVGFs
11:18 21.05.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Грубиянчо
13:28 21.05.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Дедо1
21:40 21.05.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 майстора
08:30 22.05.2019
50 Бате Любо
11:57 23.05.2019