Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Продава се чисто нова 190-ка

Публикувана: 25 Май, 2019 13:00
75 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 45636
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

С над 1.8 млн. продадени автомобила 190 (W201) може да се смята за повече от успешен дебют на Mercedes-Benz сред компактните автомобили. Много от тези седани все още служат вярно на собствениците си, което не е учудващо предвид излишно големия ресурс, вложен при проектирането на модела.

Именно заради невероятната надеждност и здравина днес е практически невъзможно да се намери 190-ка на малко километри. От време на време обаче се появяват съкровища като тъмночервения "Baby Benz" от снимките.

Колата е произведена през 1986 г. и от тогава насам е изминала едва 462 км. Под предния капак работи 2.3-литров двигател с мощност 136 к.с., съчетан с автоматична скоростна кутия с четири предавки.

190-ката очевидно е американско изпълнение, но се продава в Германия. Според продавача е съхранявана в климатизирано помещение и никога не е била регистрирана.

Оборудването включва 15-цолови лети джанти, кожен салон, темпомат, климатик, шибедах, електрически прозорци, аудиосистема Becker, еърбег за водача и др. Цената от €49 900 е доста висока за едросериен модел на 33 години, но пък колко подобни има на пазара?

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Философ с университетско образование
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Класика в жанра. Това е най-добрия модел на Мерцедес изобщо ...возил съм се, имаш чувството че си в малък самолет и не усещаш че се движи по земята. а сякаш е над нея....нещо като на въздушна възглавница....

Коментиран от #6, #15


Оценка:
-23 +200

jap
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Колата е легендарен модел на тази марка но този екземпляр не е от редките-2.5,затова на тази цена ще почака доста за нов собственик.

Оценка:
-19 +82

Meganoob BG
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Има 2 типа шофьори - такива които карат коли, или такива които карат Мерцедес. И то Мерцедес от тези истинските, които са правени за да се карат доживот, а после от внуците ти и техните внуци ако се наложи.

Коментиран от #5, #30


Оценка:
-49 +110

Голям Слон
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Легенда е w126. Това тук е проектирано за студенти и богати ученици. За прохождащи лекари и адвокати. По тази причина автомобилът е изключително бюджетен. Явно не сте чели историята. Но винаги е драго да видиш кола от онази епоха в това състояние. Логично винаги си задавам въпрос - какво може да те накара да похарчиш едни пари за масов автомобил и да не го караш въобще. И да, на тази цена ще почака доста. А може ние само така да си мислим ;-)

Коментиран от #67, #75


Оценка:
-14 +83

асддса
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #3 от "Meganoob BG":


И колко от вас сега търкалят 190ки ? Ама да си ги ползват, а не ентусиасти.

Просто не е нужно кола да издържа 50 години и 1 милион.

Коментиран от #23, #41


Оценка:
-85 +15

посерко
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #1 от "Философ с университетско образование":


Качи се на W222. Това е возия на въздушни възглавници. Буквално

Коментиран от #7, #43


Оценка:
-11 +35

Голям Слон
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "посерко":


Въздушните възглавници са приоритет на автобуси и камиони - с всички плюсове и минуси. За автомобилите инженерите на ситроен са измислили сферите - комбинация от газ и масло, разделени с гумена мемрана. От w222 можеш да се пробваш на някой запазен СХ или ХМ. Може и Xsantia :-) Защото в крайна сметка возия е добре, но возия и стабилност - три пъти по-добре.

Коментиран от #14


Оценка:
-17 +52

Дръндо
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Хора ако говорим за истинска возия и здрав автомобил истината е s класа w140 имам две едната е s 350 1993 и s 300 1997.

Оценка:
-8 +40

Здравко Здравков
(гост)

Неутрално
9 Отговор
По пътищата е пълно с такива здрави мерджаци на по 30-35 години.И се експлоатират яко при това.

Коментиран от #18


Оценка:
-8 +62

Мечо Грух
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Ще допълня Големия Слон, че са отпускали кредит на студентите и учениците, да чел съм статии за това но не мога с подробности да кажа, дори бяха ползвани и за таксита масово.

Оценка:
-1 +27

Сашо
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Харчи поне 11-12 л., Гумените му съединения са за смяна и т.н.Не бих го купил и за половината цена.

Коментиран от #12, #27, #32, #42


Оценка:
-74 +22

волен сидеров
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "Сашо":


саше ,какъв ти боба дет го Фърляш

Оценка:
-4 +36

13
Този коментар е премахнат от модератор
майстора
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #7 от "Голям Слон":


Така си го написал все едно Мерцедес нямат хидропневматичното окачване

Коментиран от #16, #62


Оценка:
-9 +21

Чичо Мери
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #1 от "Философ с университетско образование":


Наистина е класика! Несъмнено много добра разработка, но ако се качиш от него на W126 или W124 ще разбереш каква е разликата между масовия /w201/ автомобил и автомобила с класа /говоря за стандарти от преди трийсетина години, които се признават и днес/.

Коментиран от #54


Оценка:
-5 +42

СссереМ
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


124-ката комби е с такова окачване,и като се качиш забравяш за френските курници.

Коментиран от #45, #66


Оценка:
-21 +45

ОБ4
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Вчера гледах една която се продава за 1000евро.Външно нямаше никакви забележки.

Оценка:
-3 +27

авто фен
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #9 от "Здравко Здравков":


Зависи от кое село пишеш? В София почти не се карат или са изгнили като Е класа от 2001 година.

Коментиран от #21


Оценка:
-23 +13

Գեւորգ Գ.
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Автомобилът е от USA, въпреки че се продава (както пише) в Германия.
Който не вярва, да погледне снимката с километража - той е разграфен в мили и километри.

Коментиран от #22


Оценка:
-2 +14

kick
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Стар Бенц на 450км, безценна находка, дори е ниска цената! Писачите-хейтъри, никога няма да имате такава реликва или толкова пари, защото акъла ви е за 3ст.

Коментиран от #39


Оценка:
-10 +80

БМан
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "авто фен":


Айде пак София

Оценка:
-6 +15

Антон 1
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #19 от "Գեւորգ Գ.":


Прав си Геворг ! :)
Ама те си пишат в статията , не крият !

Оценка:
-5 +3

Ганьо
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #5 от "асддса":


Напротив, необходимо е. Но поддържана и лъскава класика, а не нашите осрани и изморени мъченички. Защо? За да напомня на шофьорите на СУВ какви коли е имало преди техните изчадия да се появят на пазара.

Оценка:
-7 +22

Сандокан
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Имахме 20г.124-ка тази година земният и път преключи! По времето на неиното пребиваване при нас се появяваха и изчезваха много автомобили, но тя си беше винаги готова за реакция. Имам автомобил с представителни функций за фирмата но не бих се отказал от такова вярно „куче”. МНОГО ЗДРАВА И НАДЕЖДНА!!!!!

Оценка:
-6 +52

ГостЪ
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Никога не съм бил фен на марката и модела , но ако имах парите предвидени за градска кола , ги давах веднага . Такива коли вече няма и това е загуба .

Оценка:
-7 +28

комбайнер
(гост)

Неутрално
26 Отговор
ами, това е германеца от онези години - безкомпромисен с качеството на материали и сглобка и нюх към детайла. Свалих си всички снимчици на този красавец и ще си ги гледам много пъти.

Оценка:
-5 +38

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #11 от "Сашо":


Колата е съхранявана в климатизирано помещение, може и да не са заминали гумените съединения, може да са пръскани периодично със специален спрей.

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +24

Va60
(гост)

Неутрално
28 Отговор
25000Е би било достатъчно реална цена -50000са му много иначе е голям кеф да го имаш

Оценка:
-7 +17

ГостЪ
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #27 от "Алфа Ромео":


Тя и със заминали гумени части е по-добра
от новите курници . А и това е уникална класика . Тук какво е заминало няма значение . Това не е нещо на което утре да си тавариш инструмента . Просто по-добра
от модела днес неможеш да намериш .

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +28

Кактус
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #3 от "Meganoob BG":


Като се качиш на Лексус ще си промениш мнението 😉

Оценка:
-31 +7

Дедо1
(гост)

Неутрално
31 Отговор
КЛАСИКА-----каквото и да кажа ще е повече

Оценка:
-5 +19

32
Този коментар е премахнат от модератор
Townboy
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Струва си всяко евро!

Оценка:
-4 +24

гост
(гост)

Неутрално
34 Отговор
това е сегашната це класа

Оценка:
-3 +13

Милен Илиев Минков
(гост)

Неутрално
35 Отговор
Борйс Джонсън,...

Е, избрал,...

Тойота Супра,....


- Сред, хиляди- модели ......

Оценка:
-16 +1

Кинко
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Волво издържат доста повече.
Но а опитай се да го кажеш на някой мерцедесоВлюбен.
А и също така има една поговорка:
Мерцедес ама....190тка...
Тоест това не е 124 амииии 190 ;)

Коментиран от #40


Оценка:
-13 +13

124ka
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Kогато бях малък баща ми купи нова 190ка 2.6 бензин беше самолет , после взе нов 124ка 2.6 бензин и си спомням че му казах никога повече да не копува 190ка а той ми каза че мисли за 600sel . така и не взе 600 но бях очарован от 124ката черен със широката лайсна сива и черна кожа която няма нищо общо с сегашната кожа .......спомени ;)

Оценка:
-4 +20

38
Този коментар е премахнат от модератор
никси
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #20 от "kick":


много добре им го каза ,евала , които не се е возил в такава кола или не притежава ,пише глупости ,защото аз имам 2 автомобила мерцедес 190 и мерцедес 124ка комби с нивомат ,неги давам за нищо на света за новите кенефи правени в куклусклан или танганаи , моите са си немски правени в завода в щутгард , 93 и 95 година ,/Feislift / са и двата .

Оценка:
-0 +27

никси
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #36 от "Кинко":


колега няма база за сравнение ,и волвото е здрав автомобил , аз сьм карал товарен и знам за какво става вьпрос .

Оценка:
-1 +13

никси
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #5 от "асддса":


колата се кара ане се таркаля , това не тие консерва русенско варено или пастет , аз карам такьв в момента ,що.

Оценка:
-1 +10

АМG
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #11 от "Сашо":


женати ти харчи парите повечеот тоя автомобил

Оценка:
-0 +9

АМG
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #6 от "посерко":


и като ти грьмне вазглавницата колко пари струва ,и компресора започва постоянно да пьлни вьзадух в системата за окачването на вьзглавниците и започва да прегрява ,за да може винаги автомобила да го дьржи в положение , но незабравяи че и вьзглавниците имат живот ,и после ставаш абонат на Балкан Старв сервиза ,зимата много ги яде лугата и солта , така че недеи да си мислиш като караш нов автомобил всичко ти е океи , защото няма невазможни неща .

Оценка:
-3 +11

666
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Това е легенда!!! Предпочитам S купето мерси!!!

Оценка:
-3 +6

PlimP
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #16 от "СссереМ":


не си имал сутиен, да де ситроен, но да е със здрава хидравлика, не някъв пор парясник

Оценка:
-4 +9

годечанин
(гост)

Неутрално
46 Отговор
отворете в МОБИЛЕ Д да видите за какви цени става на вапрос ,хората си ги ценят, още имат стил и класика в жанра .

Оценка:
-2 +12

hmhmhm
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #29 от "ГостЪ":


имал ли си някога кола на 33г. Знаеш ли че въпреки условията и начина на съхранение метала старее. Когато един материал старее той си губи свойствата на опън натиск. След това частите също са кът. Майсторите тъщо са кът. Абе изобщо колата не става и за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.

Коментиран от #48, #50, #69


Оценка:
-24 +3

666
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #47 от "hmhmhm":


Абе гроздето е кисело, какво искаш?

Оценка:
-1 +15

MONACO
(гост)

Неутрално
49 Отговор
Аз имам пари но ще си купя 30 годишна кола защото казват че била здрава!!!😂😂😂

Оценка:
-2 +13

hellmaker
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #47 от "hmhmhm":


47 и 49: eй не хора, ами коне с капаци сте.. Толкова ли не разбрахте едно- тези екземпляри са за ЦЕНИТЕЛИ И КОЛЕКЦИОНЕРИ ! Затова цената е такава. ИМА хора с достатъчно пари,които ще си го позволят! И НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА ТВОЕТО МНЕНИЕ,ЧЕ СТРУВАЛА КОЛКОТО НОВА- НОВА ВСЕКИ И ЛЕСНО МОЖЕ ДА СИ КУПИ,САМО ПАРИ ДА ИМА.А ТАКАВА КАК ЩЕ НАМЕРИШ?? Аман от "експерти"...

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +31

БЕНЦ
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #50 от "hellmaker":


Абе да колекционираш 190ки трябва да си нямаш друга работа и да си беден !!!

Коментиран от #57


Оценка:
-24 +1

коментатор
(гост)

Неутрално
52 Отговор
Тъстът ми си купи такава декември 1992- ра, доколкото помня беше за 46 000 марки. Возеше прекрасно и 200 на магистралата не се усещат вътре и с 4 човека! Издържа зверска експлоатация и над милион км, щото след 700 000 километража и спря да отчита! ;) Аз лично карам вече 7 години модел 123, отначало 200 бензин, сега 2.4 дизел. Не бих се разделил с него, защото след десетките марки които съм шофирал, никога не съм срещал така прекрасно "измислена" лека кола! Всеки детайл е перфектно създаден и съчетан с всичко останало!

Коментиран от #58, #61


Оценка:
-1 +19

просяк под моста
(гост)

Неутрално
53 Отговор
сега като си я купя - трябва и технотест да минавам + докарване, регистрация, застраховки - и ще ми стане камила с рога.
да взема да се откажа докато е време..

Оценка:
-8 +3

54
Този коментар е премахнат от модератор
гощо
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Неразрушим! Имал съм 124-ка купе също беше яка!

Оценка:
-0 +16

Ross
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Карал съм 124 повече от 12 години, няма друг такъв автомобил

Оценка:
-0 +13

колекционер
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #51 от "БЕНЦ":


аз като колекционирам коли ти как мислиш , да ли сьм беден а .

Оценка:
-0 +5

Random
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #52 от "коментатор":


190 няма шанс да вдигне 200

Коментиран от #59


Оценка:
-12 +0

никси
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #58 от "Random":


няма да ги дигне ако е слабия мотор 1.8 , но ако е с двигател 2.6 инжекция ги вдига одма , щото сьм се возил в такьв с един приятел ,тои още си го кара .

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +6

никси
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #59 от "никси":


говоряти за обикновения мерцедес 190 , а за 190 2.5 16 v там е друга система , сьстезателят Аертон Sенна е имал мерцедес 2.3 16v , ЧОВЕКА БОГ ДА ГО ПРОСТИ БЕШЕ ГОЛЯМ ПИЛОТ В ФОРМУЛА 1 .

Оценка:
-0 +8

АМG
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #52 от "коментатор":


дедо ти де не е имал мерцедес чочоне Е500 тогава , ако го е продал ,сам си се е пре..ал, са щеше да струва един куп милиона /марки / , аре се сети защо .

Оценка:
-0 +3

Голям Слон
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #14 от "майстора":


От кога го имат? ;-) От годините, в които дядовците на повечето от драскащите тук ги е нямало :-))) Припомни си Ронин и гледай Ауди А8 на въздушни възглавници, например :-)

Оценка:
-4 +0

волен сидеров
(гост)

Неутрално
63 Отговор
уникално и забележимо от всеки .страхотен автомобил от желязо

Оценка:
-0 +7

64
Този коментар е премахнат от модератор
германеца
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #64 от "Факт!":


боклука си ти е в главата , ходи си изми мозака ,щото тие промит и измьрсен.

Оценка:
-1 +6

Николай Колев джамбазина
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #16 от "СссереМ":


Хахахахаха с хидравлично окачване била 124комби?малииии ама ти си бил гейний бре!Ади скрий се вече

Оценка:
-1 +6

Сагуаро
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


Един приятел в Usa такъв го го подари за скрап зариди течаща водна помпа,какви хиляди?Ако си фен един двигател на малко километри за около1000$,трансмисия за1000-1500$и боя за 700-800$ и си готов за следващите 10 години.

Оценка:
-0 +3

Факт!
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Тоя клозет с трактоеен двигател и окачване на каруца легенда?!А стига бе!

Коментиран от #70


Оценка:
-13 +1

Пешо
(гост)

Неутрално
69 Отговор

До коментар #47 от "hmhmhm":


,, ......за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.,,
Чудя се има ли още наивници за които удължената гаранция е плюс и вярват, че гаранцията им пести средства за поддръжка и им гарантира нещо!?

Оценка:
-1 +3

Лъки
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #68 от "Факт!":


Ами махай се тогава. Теб кой те пита !?
Защо си навираш непоисканото си мнение в лицата на другите хора !? Ти сигурно идваш най-малко 15 пъти на ден да си проверяваш простотиите които си написал. Айде, злобей си на воля, Професоре !

Оценка:
-0 +6

Гошо!
(гост)

Неутрално
71 Отговор
Евро 5 ли беше тази (:

Коментиран от #72


Оценка:
-4 +3

германеца
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #71 от "Гошо!":


не , Евро 15 е , джендар дебил си ти.

Оценка:
-0 +4

Georgi
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Имах такава и преди няколко години исках да я продам на части или на морга в движение но никой не я поиска ти я нарязах с шлайфа
Двигателя е някаде в Пазарджик за 100 лв замина с газ.

Коментиран от #74


Оценка:
-5 +0

колекционер
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #73 от "Georgi":


имал си някои кенеф стар , или ти самия си го направил на кенеф , ако беше доста запазен ,след време някои като мен ще ти го купи на хубава цена ,и ти ще си доволен , а за двигателя и скоростите са те прецака ли яко маи , кои знае на кои автомобил е исталиран ,и сега си го кара човека , на някои автомобил за офроуд , а може би хот род .

Оценка:
-0 +2

AMG
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #4 от "Голям Слон":


този мальк спортен седан , не е за слонове като за тебе,а за чичаци манекени като мене , кон бегачи мьж е..чкорем няма .

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка