С над 1.8 млн. продадени автомобила 190 (W201) може да се смята за повече от успешен дебют на Mercedes-Benz сред компактните автомобили. Много от тези седани все още служат вярно на собствениците си, което не е учудващо предвид излишно големия ресурс, вложен при проектирането на модела.
Именно заради невероятната надеждност и здравина днес е практически невъзможно да се намери 190-ка на малко километри. От време на време обаче се появяват съкровища като тъмночервения "Baby Benz" от снимките.
Колата е произведена през 1986 г. и от тогава насам е изминала едва 462 км. Под предния капак работи 2.3-литров двигател с мощност 136 к.с., съчетан с автоматична скоростна кутия с четири предавки.
190-ката очевидно е американско изпълнение, но се продава в Германия. Според продавача е съхранявана в климатизирано помещение и никога не е била регистрирана.
Оборудването включва 15-цолови лети джанти, кожен салон, темпомат, климатик, шибедах, електрически прозорци, аудиосистема Becker, еърбег за водача и др. Цената от €49 900 е доста висока за едросериен модел на 33 години, но пък колко подобни има на пазара?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 jap
13:29 25.05.2019
3 Meganoob BG
Коментиран от #5, #30
13:40 25.05.2019
4 Голям Слон
Коментиран от #67, #75
13:45 25.05.2019
5 асддса
До коментар #3 от "Meganoob BG":
И колко от вас сега търкалят 190ки ? Ама да си ги ползват, а не ентусиасти.Просто не е нужно кола да издържа 50 години и 1 милион.
Коментиран от #23, #41
13:46 25.05.2019
6 посерко
До коментар #1 от "Философ с университетско образование":
Качи се на W222. Това е возия на въздушни възглавници. БуквалноКоментиран от #7, #43
13:48 25.05.2019
7 Голям Слон
До коментар #6 от "посерко":
Въздушните възглавници са приоритет на автобуси и камиони - с всички плюсове и минуси. За автомобилите инженерите на ситроен са измислили сферите - комбинация от газ и масло, разделени с гумена мемрана. От w222 можеш да се пробваш на някой запазен СХ или ХМ. Може и Xsantia :-) Защото в крайна сметка возия е добре, но возия и стабилност - три пъти по-добре.Коментиран от #14
14:06 25.05.2019
8 Дръндо
14:33 25.05.2019
9 Здравко Здравков
Коментиран от #18
14:35 25.05.2019
10 Мечо Грух
14:42 25.05.2019
11 Сашо
Коментиран от #12, #27, #32, #42
14:45 25.05.2019
12 волен сидеров
До коментар #11 от "Сашо":
саше ,какъв ти боба дет го Фърляш15:02 25.05.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 майстора
До коментар #7 от "Голям Слон":
Така си го написал все едно Мерцедес нямат хидропневматичното окачванеКоментиран от #16, #62
15:50 25.05.2019
15 Чичо Мери
До коментар #1 от "Философ с университетско образование":
Наистина е класика! Несъмнено много добра разработка, но ако се качиш от него на W126 или W124 ще разбереш каква е разликата между масовия /w201/ автомобил и автомобила с класа /говоря за стандарти от преди трийсетина години, които се признават и днес/.Коментиран от #54
15:51 25.05.2019
16 СссереМ
До коментар #14 от "майстора":
124-ката комби е с такова окачване,и като се качиш забравяш за френските курници.Коментиран от #45, #66
16:09 25.05.2019
17 ОБ4
16:31 25.05.2019
18 авто фен
До коментар #9 от "Здравко Здравков":
Зависи от кое село пишеш? В София почти не се карат или са изгнили като Е класа от 2001 година.Коментиран от #21
16:43 25.05.2019
19 Գեւորգ Գ.
Който не вярва, да погледне снимката с километража - той е разграфен в мили и километри.
Коментиран от #22
16:56 25.05.2019
20 kick
Коментиран от #39
17:23 25.05.2019
21 БМан
До коментар #18 от "авто фен":
Айде пак София17:53 25.05.2019
22 Антон 1
До коментар #19 от "Գեւորգ Գ.":
Прав си Геворг ! :)Ама те си пишат в статията , не крият !
18:08 25.05.2019
23 Ганьо
До коментар #5 от "асддса":
Напротив, необходимо е. Но поддържана и лъскава класика, а не нашите осрани и изморени мъченички. Защо? За да напомня на шофьорите на СУВ какви коли е имало преди техните изчадия да се появят на пазара.18:09 25.05.2019
24 Сандокан
19:10 25.05.2019
25 ГостЪ
19:30 25.05.2019
26 комбайнер
19:32 25.05.2019
27 Алфа Ромео
До коментар #11 от "Сашо":
Колата е съхранявана в климатизирано помещение, може и да не са заминали гумените съединения, може да са пръскани периодично със специален спрей.Коментиран от #29
20:14 25.05.2019
28 Va60
20:38 25.05.2019
29 ГостЪ
До коментар #27 от "Алфа Ромео":
Тя и със заминали гумени части е по-добраот новите курници . А и това е уникална класика . Тук какво е заминало няма значение . Това не е нещо на което утре да си тавариш инструмента . Просто по-добра
от модела днес неможеш да намериш .
Коментиран от #47
20:42 25.05.2019
30 Кактус
До коментар #3 от "Meganoob BG":
Като се качиш на Лексус ще си промениш мнението 😉20:42 25.05.2019
31 Дедо1
21:03 25.05.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Townboy
21:30 25.05.2019
34 гост
21:52 25.05.2019
35 Милен Илиев Минков
Е, избрал,...
Тойота Супра,....
- Сред, хиляди- модели ......
23:20 25.05.2019
36 Кинко
Но а опитай се да го кажеш на някой мерцедесоВлюбен.
А и също така има една поговорка:
Мерцедес ама....190тка...
Тоест това не е 124 амииии 190 ;)
Коментиран от #40
23:52 25.05.2019
37 124ka
00:03 26.05.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 никси
До коментар #20 от "kick":
много добре им го каза ,евала , които не се е возил в такава кола или не притежава ,пише глупости ,защото аз имам 2 автомобила мерцедес 190 и мерцедес 124ка комби с нивомат ,неги давам за нищо на света за новите кенефи правени в куклусклан или танганаи , моите са си немски правени в завода в щутгард , 93 и 95 година ,/Feislift / са и двата .00:21 26.05.2019
40 никси
До коментар #36 от "Кинко":
колега няма база за сравнение ,и волвото е здрав автомобил , аз сьм карал товарен и знам за какво става вьпрос .00:24 26.05.2019
41 никси
До коментар #5 от "асддса":
колата се кара ане се таркаля , това не тие консерва русенско варено или пастет , аз карам такьв в момента ,що.00:28 26.05.2019
42 АМG
До коментар #11 от "Сашо":
женати ти харчи парите повечеот тоя автомобил00:32 26.05.2019
43 АМG
До коментар #6 от "посерко":
и като ти грьмне вазглавницата колко пари струва ,и компресора започва постоянно да пьлни вьзадух в системата за окачването на вьзглавниците и започва да прегрява ,за да може винаги автомобила да го дьржи в положение , но незабравяи че и вьзглавниците имат живот ,и после ставаш абонат на Балкан Старв сервиза ,зимата много ги яде лугата и солта , така че недеи да си мислиш като караш нов автомобил всичко ти е океи , защото няма невазможни неща .00:44 26.05.2019
44 666
00:48 26.05.2019
45 PlimP
До коментар #16 от "СссереМ":
не си имал сутиен, да де ситроен, но да е със здрава хидравлика, не някъв пор парясник00:51 26.05.2019
46 годечанин
00:59 26.05.2019
47 hmhmhm
До коментар #29 от "ГостЪ":
имал ли си някога кола на 33г. Знаеш ли че въпреки условията и начина на съхранение метала старее. Когато един материал старее той си губи свойствата на опън натиск. След това частите също са кът. Майсторите тъщо са кът. Абе изобщо колата не става и за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.Коментиран от #48, #50, #69
01:07 26.05.2019
48 666
До коментар #47 от "hmhmhm":
Абе гроздето е кисело, какво искаш?01:11 26.05.2019
49 MONACO
01:15 26.05.2019
50 hellmaker
До коментар #47 от "hmhmhm":
47 и 49: eй не хора, ами коне с капаци сте.. Толкова ли не разбрахте едно- тези екземпляри са за ЦЕНИТЕЛИ И КОЛЕКЦИОНЕРИ ! Затова цената е такава. ИМА хора с достатъчно пари,които ще си го позволят! И НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА ТВОЕТО МНЕНИЕ,ЧЕ СТРУВАЛА КОЛКОТО НОВА- НОВА ВСЕКИ И ЛЕСНО МОЖЕ ДА СИ КУПИ,САМО ПАРИ ДА ИМА.А ТАКАВА КАК ЩЕ НАМЕРИШ?? Аман от "експерти"...Коментиран от #51
01:31 26.05.2019
51 БЕНЦ
До коментар #50 от "hellmaker":
Абе да колекционираш 190ки трябва да си нямаш друга работа и да си беден !!!Коментиран от #57
01:42 26.05.2019
52 коментатор
Коментиран от #58, #61
08:05 26.05.2019
53 просяк под моста
да взема да се откажа докато е време..
08:23 26.05.2019
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 гощо
08:47 26.05.2019
56 Ross
10:29 26.05.2019
57 колекционер
До коментар #51 от "БЕНЦ":
аз като колекционирам коли ти как мислиш , да ли сьм беден а .10:47 26.05.2019
58 Random
До коментар #52 от "коментатор":
190 няма шанс да вдигне 200Коментиран от #59
10:51 26.05.2019
59 никси
До коментар #58 от "Random":
няма да ги дигне ако е слабия мотор 1.8 , но ако е с двигател 2.6 инжекция ги вдига одма , щото сьм се возил в такьв с един приятел ,тои още си го кара .Коментиран от #60
11:15 26.05.2019
60 никси
До коментар #59 от "никси":
говоряти за обикновения мерцедес 190 , а за 190 2.5 16 v там е друга система , сьстезателят Аертон Sенна е имал мерцедес 2.3 16v , ЧОВЕКА БОГ ДА ГО ПРОСТИ БЕШЕ ГОЛЯМ ПИЛОТ В ФОРМУЛА 1 .11:22 26.05.2019
61 АМG
До коментар #52 от "коментатор":
дедо ти де не е имал мерцедес чочоне Е500 тогава , ако го е продал ,сам си се е пре..ал, са щеше да струва един куп милиона /марки / , аре се сети защо .11:27 26.05.2019
62 Голям Слон
До коментар #14 от "майстора":
От кога го имат? ;-) От годините, в които дядовците на повечето от драскащите тук ги е нямало :-))) Припомни си Ронин и гледай Ауди А8 на въздушни възглавници, например :-)11:38 26.05.2019
63 волен сидеров
11:57 26.05.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 германеца
До коментар #64 от "Факт!":
боклука си ти е в главата , ходи си изми мозака ,щото тие промит и измьрсен.13:27 26.05.2019
66 Николай Колев джамбазина
До коментар #16 от "СссереМ":
Хахахахаха с хидравлично окачване била 124комби?малииии ама ти си бил гейний бре!Ади скрий се вече15:11 26.05.2019
67 Сагуаро
До коментар #4 от "Голям Слон":
Един приятел в Usa такъв го го подари за скрап зариди течаща водна помпа,какви хиляди?Ако си фен един двигател на малко километри за около1000$,трансмисия за1000-1500$и боя за 700-800$ и си готов за следващите 10 години.16:08 26.05.2019
68 Факт!
Коментиран от #70
17:30 26.05.2019
69 Пешо
До коментар #47 от "hmhmhm":
,, ......за тези пари ще си вземеш чисто нова с гаранция.,,Чудя се има ли още наивници за които удължената гаранция е плюс и вярват, че гаранцията им пести средства за поддръжка и им гарантира нещо!?
17:32 26.05.2019
70 Лъки
До коментар #68 от "Факт!":
Ами махай се тогава. Теб кой те пита !?Защо си навираш непоисканото си мнение в лицата на другите хора !? Ти сигурно идваш най-малко 15 пъти на ден да си проверяваш простотиите които си написал. Айде, злобей си на воля, Професоре !
19:55 26.05.2019
71 Гошо!
Коментиран от #72
23:29 26.05.2019
72 германеца
До коментар #71 от "Гошо!":
не , Евро 15 е , джендар дебил си ти.13:15 27.05.2019
73 Georgi
Двигателя е някаде в Пазарджик за 100 лв замина с газ.
Коментиран от #74
16:55 27.05.2019
74 колекционер
До коментар #73 от "Georgi":
имал си някои кенеф стар , или ти самия си го направил на кенеф , ако беше доста запазен ,след време някои като мен ще ти го купи на хубава цена ,и ти ще си доволен , а за двигателя и скоростите са те прецака ли яко маи , кои знае на кои автомобил е исталиран ,и сега си го кара човека , на някои автомобил за офроуд , а може би хот род .20:44 28.05.2019
75 AMG
До коментар #4 от "Голям Слон":
този мальк спортен седан , не е за слонове като за тебе,а за чичаци манекени като мене , кон бегачи мьж е..чкорем няма .15:22 18.06.2019