Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Type-R и за NSX

Публикувана: 28 Май, 2019 17:09
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2948
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

На автосалона в Токио през октомври Honda ще представи екстремна версия на суперхибрида си NSX, твърди авторитетното сп. Forbes. Модификацията Type R ще бъде значително по-мощна и ще получи адаптиран за цивилната пътна мрежа аеродинамичен пакет от състезателния NSX GT3.

По неофициална информация мощността на NSX Type-R ще бъде увеличена от 581 на 659 к.с. Хибридната силова установка Sport Hybrid SH-AWD на модела е състои от 3.5-литров V6 и три електромотора, които най-вероятно ще бъдат модифицирани.

Миналата година NSX, който се продава под марката Acura в САЩ, претърпя леко обновяване. Преработено бе шасито, което се сдоби с по-дебели стабилизиращи щанги, а управляващата електроника на двигателя се сдоби с нов софтуер. Специално за модела бяха разработени и по-издръжливи гуми - Continental SportContact 6.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
мутра
(гост)

Неутрално
1 Отговор
6.5 amg v12 бате няма акурища и енесексове и витек помии

Коментиран от #2


Оценка:
-73 +10

мутричка
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "мутра":


Хахаха много си забавен! Сигурно Къци ти е идол... смях

Коментиран от #5


Оценка:
-6 +43

хондаджия
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Жестока е...

Оценка:
-3 +37

ВМОРО
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Звяр!

Оценка:
-3 +25

сектант
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #2 от "мутричка":


карай си японската кола, климбар

Оценка:
-33 +7

сектант
(гост)

Неутрално
6 Отговор
дачия дъстър на космическо разстояние пред всички

Коментиран от #7, #11, #14, #17


Оценка:
-18 +8

Дидо
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Готов си да излетиш в космоса с нея нали?

Оценка:
-1 +15

jap
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Базовия NSX има динамичните характеристики на Порше Карера GT3,а тежи с 350кг повече заради хибридните компоненти.Реално тази кола няма аналог.

Коментиран от #9, #12, #15


Оценка:
-5 +19

Юрий
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #8 от "jap":


няма аналог, наистина - такъв боклук никъде няма като нея на света. Друго си е простотата на една лада от 84та дето ще я надживее и тая бангия.

Коментиран от #13, #16, #18


Оценка:
-29 +6

Жоро
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Такава трябваше да е първата версия!!!Но някой друг месец не е фатално !!!ЩЕ ги смачка тази Хонда конкурентите си повярвайте ми само да не се изхвърлят много с цената!!!

Оценка:
-4 +13

Гост
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Тази Дачия колега си я карай ТИ...Евтин Румънски боклук !!?

Оценка:
-4 +8

МSux
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #8 от "jap":


Базовия NSX е известен като най-бавния суперкар. Парите обаче са като за истински такъв.

Коментиран от #20


Оценка:
-17 +8

Гагарин
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #9 от "Юрий":


А бе ти днес изпи ли си хапчето или имаш температура?Кви ги дрънкаш или не го осъзнаваш?Карай си Ладата с ремаркето и бегай у лево.

Оценка:
-2 +10

Як Копелдак
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #6 от "сектант":


Явно си нашмъркан, питам се с какво, прахчета или саждите от ауспуха на мамалигарската си трошка?

Оценка:
-2 +8

Ганьо
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #8 от "jap":


Не само динамиката е важна, има куп нововъведения които я извисяват над обикновените спортни коли. И правят шофирането кеф. Но, за съжаление, ще си остане еднорог, жертва на предразсъдъци, като и Lexus LFA и Honda S2000 и т н

Оценка:
-7 +3

Лъки
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #9 от "Юрий":


Казваш че дъртата ти скапана Жигула ще надживее този суперкар. Може ли до такава степен да си умствено ограничен ? Та, на всеки 30 000 километра ѝ трябва основен ремонт на двигателя, на всичкото му отгоре гние, гние повече отколкото Опел Кадет. Често е изоставяна пред блокове и градинки, щото на никой не му се занимава да ги ремонтира. Да си виждал Лада на 100 000 км и все още да е движение, лесно мога да ти намеря Хонда на 250 000 км. Не ми пука че се произвеждаше повече от 40 години. Нито е комфортна, нито безопасна.

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +7

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
Боян
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Где си Тонио да ни обясниш как Японците нщ неправили и не ги бивало...............изостанал

Оценка:
-0 +1

Винету
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #12 от "МSux":


Най-бавно създаденият суперкар, а не най-бавния, ама фенът на Преслава от де ша знае да чете английски....

Оценка:
-1 +8

На колко години си?
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #16 от "Лъки":


Те пък защото старите хонди не са гнилочи, или са много безопасни, ламарината им заводско беше като вестник. Здрав двигател, това имаха, но пък колко масло пиеха... Лада си беше съвсем не лош автомобил. 100к не бяха проблем при нормална употреба. Виж за гова, че не е развиван, няма какво да кажа, прав си! Нищо особено не беше хондата, добър двигател, никакви екстри, все едно си седнал в леген. Един непретенциозен работен кон. Не се чупели- ами то нямаше какво да й се счупи просто. Имах Акорд, имал съм и Сивик, айде стига ги превъзнасяхте, има много по-бързи, много по-престижни, много по-динамични, въобще има много по-автомобили от Хонда.

Оценка:
-6 +0

22
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Първанов
Георги Първанов категорично отказва пряк контакт с лидера на РЗС, който оглави парламентарна комисия за проучване на двата мандата на Първанов и Марин
Да дебатирам с Яне Янев? Имам самоуважение, което не ми позволява"

Още бисери