Авторитетното британско сп. What Car? публикува ежегодната си класация на най-чупливите модели на вторичния пазар. Тазгодишният рейтинг е съставен въз основа на резултатите от проучване сред 18 000 собственици на автомобили на възраст между 4 и 10 години от Европейския съюз и Великобритания.
Участниците в изследването са били помолени да оценят надеждността на колите си и да изброят проблемите и повредите, с които са се сблъсквали. Влияние върху крайния резултат е оказало и мнението им за обслужването във фирмените сервизи.
Първо място в антикласацията на What Car? "печели" първото поколение на BMW 1er (2004-2011). Положителна оценка за най-малката баварка са дали едва 40.1% от собствениците, а почти 60% се оплакват от постоянни повреди. Най-често споменаваните проблеми са с акумулатора и двигателя, а средната цена на ремонтите е £1 500 (€1 700).
С малко по-добър резултат от 44.2% удовлетвореност сред собствениците на второ място се подрежда първата генерация на Ford Kuga (2008-2012). Най-много оплаквания има от роботизираната трансмисия Powershift на германската компания Getrag, която Синия овал модернизира през 2014 г. заради масови рекламации. Проблеми създават също системата за двойно предаване и горивните помпи на дизеловите двигатели.
"Бронза" сред най-трошливите модели с резултат 55.4% отива при първата генерация Nissan Qashqai (2007-2013). Японският кросоувър е критикуван най-вече заради повреди на съединителя и паразитни шумове от арматурното табло и предните седалки. Оплаквания има също от лошата сглобка на корите на вратите и течове на вода в купето от ветроупорното стъкло.
На четвърто място в антикласацията се подрежда Vauxhall (Opel) Astra (2004-2009), от който са доволни 58.3% от собствениците. Критиките са свързани основно с ходовата част и електрическото оборудване на модела. Най-честите оплаквания са от износване на втулките на предното окачване, лъжливи показания на приборите и неработещи електрически стъкла.
За най-ненадежден е обявен 1.9-литровият дизелов двигател на Astra. Освен че моторът дими, водната му помпа трябва да се проверява на всеки 80 000 км, защото повредата ѝ може да доведе до прегряване. Ангренажният ремък пък трябва да се сменя на всеки 60 000 км.
С 58.3% доволни собственици на пета позиция се класира първото поколение на Vauxhall (Opel) Insignia (2008-2017). 40% от оплакванията от модела са свързани с електрическото оборудване на двигателя. Негативни оценки получава също системата за стартиране и гасене на мотора, колелата, гумите, горивната система и фаровете.
На шесто място се подрежда втората генерация на Ford Focus (2004-2010), от която са доволни 59% от собствениците. Сред най-често споменаваните неизправности са запушеният филтър за сажди при дизелите и ръждясващите предни калници. Проблеми при бензиновите модификации създават бобините на запалването, податливите на корозия свещи и неработещата система за отопление на предното стъкло. Хидравличният усилител на волана също не е от най-надеждните възли.
С резултат 59.9% на седмо място се класира шестото поколение на Volkswagen Passat (2005-2015). Сред типичните слабости на модела са слабото окачване, проблемите с кормилната уредба и трошливата трансмисия DSG.
На осмата позиция се подреждат едновременно третата и четвъртата генерация Land Rover Discovery, произвеждани между 2004 и 2017 г. Положителна оценка за британския всъдеход дават 60.3% от собствениците. Най-често споменаваните проблеми са неизправности на пневматичното окачване и въздушния му компресор, повреди по електрониката и софтуера (круиз контрол, информационно-развлекателна система и оборудване за предпусково подгряване на двигателя и салона). Често отказва и електронната ръчна спирачка.
С резултат 60.8% на девето място се класира петото поколение на BMW 5er (2003-2010). Собствениците се оплакват от ходовата част и работата на мултимедийната система iDrive.
Десетката на най-трошливите употребявани автомобили дооформя третото поколение на Renault Clio (2005-2012) с резултат 62.6%. Оплакванията от френския хечбек се чуват най-често по адрес на електрическото оборудване. При спортните версии RS най-често се поврежда скоростната кутия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Meganoob BG
Коментиран от #14, #40, #52, #101
17:39 30.05.2019
2 Анти милиционер
Коментиран от #18, #35, #43, #44, #54, #105
17:40 30.05.2019
3 alfa
Коментиран от #25, #66, #71, #92, #99, #137
17:40 30.05.2019
4 пейо
17:43 30.05.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Ай стига бе
17:49 30.05.2019
8 Халваджян
Коментиран от #67
17:51 30.05.2019
9 Анонимен
Коментиран от #11, #12, #20, #34, #145
17:54 30.05.2019
10 Миризлив пор
Коментиран от #21, #64
17:57 30.05.2019
11 Миризлив пор
До коментар #9 от "Анонимен":
Ако говорим за 1-ва и 2-ра генерация съм съгласен, останалите почиват на стари лаври.17:59 30.05.2019
12 Elen
До коментар #9 от "Анонимен":
Тея голфове дето ние тука им се кефим,там хората са забравили че съществуват от доста време. Там повечето голфове са на 2-3-4 години. След това се изхвърлят и се купуват нови коли.Коментиран от #72
17:59 30.05.2019
13 Тъп
Коментиран от #24, #146
18:00 30.05.2019
14 Драйвър
До коментар #1 от "Meganoob BG":
Колега ,не си прав,поверчето автомобили показани по горе ,без Фолксваген и Беемве са произведени в Англия!Форд имат най голмия завод в Европа в Дагенам Англия,Нисан имат в Съндърланд където правят Инфинити и Рено за Англия,Пежо имат завод в Лутън,Ландровъра и Воксол СЪЩО СА АНГЛИИСКО производство!Да Английските собственици може да са фалирали и сега автомобилните заводи да са чужда собственост,но си в жестока грешка ако си мислиш,че Англия няма автомобилна индустрия,в ЖЕСТОКА ГРЕШКА!Коментиран от #15, #17
18:11 30.05.2019
15 .....
До коментар #14 от "Драйвър":
Според мен е искал да каже, че просто не произвеждат тяхна марка автомобили, а само сглобяват18:21 30.05.2019
16 ar146ts
Коментиран от #77
18:24 30.05.2019
17 Само да вметна
До коментар #14 от "Драйвър":
Рено никога не е произвеждано в Англия. Завода е за производство само на Нисан.18:25 30.05.2019
18 Само да те светна
До коментар #2 от "Анти милиционер":
Какво общо има тази класация с твоите разсъждения. Интересно ми е ти големия '' гражданин'' каква кола караш...? Или не е за казване. Сигурно от ръждата не се чете марката.18:44 30.05.2019
19 Гост
До коментар #5 от "jap":
Ами, не правят въобще автомобили, ако ме питаш... То е някакъв държавен консорциум, дето са унифицирани повечето детайли за колите им...18:59 30.05.2019
20 123
До коментар #9 от "Анонимен":
Я, че някой брои ли го въобще за кола това недуразумение.Коментиран от #28
19:13 30.05.2019
21 NikNay
До коментар #10 от "Миризлив пор":
Прочете ли какво си написал преди да го публикуваш? Ти за 10 години си навъртял 300 000 км а комшията ти навъртал само по някакви си 2-3000 км на година !?!?Коментиран от #65
19:37 30.05.2019
22 Random
Коментиран от #50
19:46 30.05.2019
23 Random
До коментар #5 от "jap":
А клиото и кашкая? И двете са Рено-Нисан, и двете са в класацията. Опел са собственост на GM, излиза че само 3 от колите в класацията са немски, 2 френски и 4 хамерски.Коментиран от #29, #30
19:49 30.05.2019
24 Random
До коментар #13 от "Тъп":
Корейки няма да видиш щото още ползват двигатели на Мицубиши. Горките корейци ако не са немските дизайнери и японските инженери още щяха да сглобяват Киа 12419:51 30.05.2019
25 Иван
До коментар #3 от "alfa":
Няма ги, защото никой не ги купува. Почти отсъстват от пътищата. 145/146 са по редки от Бугаи Вейрон. А за по-старите да не говорим.Коментиран от #32, #47, #121, #133, #151
19:51 30.05.2019
26 Бахти
Коментиран от #31
19:56 30.05.2019
27 ХАРОН
Рено са си мъртво родени, а Нисан са зле с ел доставчиците- сбирщайн!
За жалост мерцедес и те играят вече на пряко- та грабваш кокала и реставрираш.
20:00 30.05.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Боц
До коментар #23 от "Random":
Опел е собственост вече на PSA (пежо, ситроен) но всичките отдавна са завършени тоалетни.Коментиран от #37
20:03 30.05.2019
30 valdes
До коментар #23 от "Random":
Бензиновите двигатели на нисан са си японски, ма много не разбираш от марки! А бензинияият Кашкай е железен!Коментиран от #41
20:06 30.05.2019
31 ПЪРВО СИ КУПИ И КАРАЙ BMW
До коментар #26 от "Бахти":
СЛЕД КАТО НЕ ПОЗНАВАШ ТЕЗИ МАШИНИ НЕ ПРАВИ ЕЛЕМЕНТАРНИ КОМЕНТАРИ.СИГУРЕН СЪМ ЧЕ СИ КИЯ ФЕН И ИМАШ МНОГО СУТРЕШНИ СРЕЩИ ЗА КАФЕ С КОЛЕГИТЕ.20:07 30.05.2019
32 Големия хур
До коментар #25 от "Иван":
А Gulieta.и Gulia.Stelvio. някои да е чул за проблеми с тях???20:10 30.05.2019
33 Пайзанов
20:13 30.05.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Бати Злати
Коментиран от #158
20:29 30.05.2019
37 Язе
До коментар #29 от "Боц":
Собственост са сега на PSA.Тази астра започва 2004г а инсигнията малко по-късно.20:41 30.05.2019
38 Язе
20:47 30.05.2019
39 Townboy
20:47 30.05.2019
40 непознат
До коментар #1 от "Meganoob BG":
Колега, пишеш глупости. На база данни от клиенти е колега, а не от британски списания, кое те чуди че първенец е бмв ли? Абсолютно нормално е.21:02 30.05.2019
41 Random
До коментар #30 от "valdes":
Колко бензина са продадени и колко дизела? А и не е там проблема, а в останалата част от колата.21:23 30.05.2019
42 hienata
21:29 30.05.2019
43 годечанин
До коментар #2 от "Анти милиционер":
е и я сьм селянин ,ама не сьм собственик на бмв , не ни слагаи под общ знаменател свите селяни и / селяндури/,и на се4ло не се карат само бмв та .21:29 30.05.2019
44 германеца
До коментар #2 от "Анти милиционер":
а ми вие в софия трамваии ли карате , това софиянците .21:33 30.05.2019
45 Истината Боли
21:50 30.05.2019
46 Пасат
Коментиран от #153
21:58 30.05.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Иво
Коментиран от #51
22:11 30.05.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Колорадо Ривър
До коментар #22 от "Random":
Разбирам какво си плямпало.... "Е60 с 4 цилиндъра никога не са били добър избор". От сега нататък благодарение на мен вече може да знаеш, че Е60 с 4 цилиндъра НЯМА!Коментиран от #61, #62, #83, #122, #129
22:13 30.05.2019
51 Компетентенкомпоненткомпозиракоментар
До коментар #48 от "Иво":
Един разумнен коментар. Евала! брат!22:15 30.05.2019
52 Пршо
До коментар #1 от "Meganoob BG":
Англия нямала автоиндустрията? Абе що не се върнеш в първи клас?22:19 30.05.2019
53 Да да
Коментиран от #58, #110
22:22 30.05.2019
54 Ха ха ха
До коментар #2 от "Анти милиционер":
Ако не си карал такава кола не коментирани, 5-ТИЦАТА е една от най здравите коли, това е страхотен автомобил,ако можеш да си позволиш, си купи и ще разбереш, BMW 5 330 xd, ако искаш му сложи газ, няма проблем, аз го карам на газ, защото въртя по 7000, 8000 км. На месец, много е стабилна.Коментиран от #162
22:34 30.05.2019
55 Боби
22:42 30.05.2019
56 Манго Джери
22:55 30.05.2019
57 AMG
23:14 30.05.2019
58 Toto
До коментар #53 от "Да да":
Като лъжеш успокояваш ли сеКоментиран от #86
23:18 30.05.2019
59 onq s konq
23:19 30.05.2019
60 Toto
До коментар #5 от "jap":
То което си е истина си е истина23:21 30.05.2019
61 Аре бе
До коментар #50 от "Колорадо Ривър":
Не думай бе човек! А двулитровия дизелов мотор? 520d ако не се сещаш! Той колко целиндъра е! Бензиновия 520i е шест M54B22с точност, но дизелака на е60 520d е четири23:32 30.05.2019
62 Охооо
До коментар #50 от "Колорадо Ривър":
След кратка справка разбирам, че след фейслифта дори и бензиновия двулитровия мотор на e60 е 4цилиндров!n43b20ol или накратко 520i след фейслифта и с 4 цилиндров мотор! Та заключението е........ Чети по често за да не пишеш каквото ти дойде на акъла после23:42 30.05.2019
63 Баща ти
До коментар #5 от "jap":
То за френските всеки знае колко големи боклуци са, няма нужда от напомняне.23:43 30.05.2019
64 незнайко
До коментар #10 от "Миризлив пор":
Коментара Ви е много точен. Няма как да се развали нещо което не се ползва !23:44 30.05.2019
65 незнайко
До коментар #21 от "NikNay":
Много правилно е написал 2-3000 на година, за 10 години са 30 000 км. Това е 10 пъти по малко ! Някой май не може да смята !23:48 30.05.2019
66 хах
До коментар #3 от "alfa":
Ми няма го,дори не си правят труда да го купуват тоя фиатски отпадък.....Нали е премиум за цървули само на Бг то ги вземат 5 годишна за 4500 след като някой балък е обрал луфта в цената.23:49 30.05.2019
67 Най добрия
До коментар #8 от "Халваджян":
И Тойота23:53 30.05.2019
68 Въпрос
00:05 31.05.2019
69 vasik atanasova
Коментиран от #70
00:07 31.05.2019
70 РЕАЛИСТА
До коментар #69 от "vasik atanasova":
И АЗ СЪМ ЗА АУДИ00:22 31.05.2019
71 Аз алфа не харесвам
До коментар #3 от "alfa":
Алфа-та си е жив фият и на мене не ми харесва боклук голям е. Трябваше да е на 1-во място по трошливостКоментиран от #78, #123
00:42 31.05.2019
72 Бай Шиле
До коментар #12 от "Elen":
Братчет,това "там" дето хвълят колите си на 2-3-4 години,къде е?Да ида да си взема две-три.Коментиран от #130
01:21 31.05.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Ффггг
До коментар #5 от "jap":
Нормално да е бмв те като от 18000 човека правят статистика и 13000 от тях са купили бмв02:43 31.05.2019
75 Алфа Ромео
04:50 31.05.2019
76 Алфа Ромео
04:52 31.05.2019
77 тиква
До коментар #16 от "ar146ts":
кой щи купи алфа нужницитеКоментиран от #88
05:20 31.05.2019
78 Алфа Ромео
До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":
От 159 нататък нямат нищо общо, преди това платформи ползваха само, окачване и мотори си бяха на Алфа, да не говорим за Джулия и Стелвио че ставаш окончателно смешен.05:24 31.05.2019
79 Келера
06:58 31.05.2019
80 Шаран БГ
07:15 31.05.2019
81 Ccссссс
07:18 31.05.2019
82 Ауди е за луди,
07:50 31.05.2019
83 Аман вече от смешници
До коментар #50 от "Колорадо Ривър":
Алоооо разбирача на BMW-тата я кажи BMW E60 520Diesel с колко цилиндъра е???07:53 31.05.2019
84 Stamen
08:17 31.05.2019
85 Валентин
Коментиран от #91
08:30 31.05.2019
86 Да да
До коментар #58 от "Toto":
До един момент правех статистика на ремонтите и се заблуждавах как вече няма какво да се слчупи. Ремонтирах какво ли не по колата като се започне от: Турбо, хидравлика, алтернатор, охладителната система се оказа лабиринт за познавачите в Ивай Джет. Платка на автоматика. Даже спрях да споделям с приятели когато колата ми беше на ремонт, че ми се подиграваха. Накрая като се скапа пак турбото я взе бащата и за една година я потроши и от там я продаде на някакви да довършат. Та на въпроса да вярвам си даже чакам новия Тигуан.Коментиран от #90
08:41 31.05.2019
87 Ше си обръсна ушите
08:43 31.05.2019
88 ar146ts
До коментар #77 от "тиква":
Тиква си и тиква ще си останеш08:58 31.05.2019
89 ДедоВиЯ
09:00 31.05.2019
90 Миризлив пор
До коментар #86 от "Да да":
Май си нацелил истината но по пътя на пробата и грешката. В момента си има куп маркетингови проучвания и производителите върху тяхната основа създават и автомобилите. Знае се че един автомобил се кара определено време и определени километри - на това му се казва "ресурс". Този ресурс доста добре е сметнат, така че след изтичането му тази кола така да се строши, че да излезе по-евтино да си купиш нова от колкото да ремонтираш. Така, че ако колата е в тези граници просто наливаш и караш без особени проблеми, мине ли тя става бирник, за това и превъртането на километраж си е престъпление в белите държави. Отделно малко народ е карал нови коли НО след около 2004-2005 влиза в сила "даунзайцинг"-га, преди това е нещо нормално двигател да изкара 500 000 сега е проблем и 300 000, за това съм написал че много марки лежат на стари лаври.09:09 31.05.2019
91 НАТО ВЕЦ
До коментар #85 от "Валентин":
Ладата я продадох на 25г в перфектно състояние, а имаше возия, дато западните кенефи за тези пари никога не са имали. Никога и за нищо не ме е оставяла, а я карах и товарих душмански. В момента една от колите ми е Алфа Ромео 156 1.9 JTD вече на 19 години и докато не се разпадне купето ще си я карам, защото по-безгрижна кола от "западните" не съм имал, а вярвай ми, през ръцете ми е минала маса железор. Та така. Ако не сте имали нещо, не пишете за него.Коментиран от #124
09:13 31.05.2019
92 Баш Батка
До коментар #3 от "alfa":
Няма, тва кола ли е или паметник?09:19 31.05.2019
93 РЕАЛИСТА
09:30 31.05.2019
94 До Анти милиционер
09:36 31.05.2019
95 Bmw E87
09:52 31.05.2019
96 Bozko
До коментар #5 от "jap":
Вероятно, защото над 80% от продаваните в UK коли, са немски умнико :) Дори Мини Купър и Jaguar, отдавна са немски..Коментиран от #111
10:09 31.05.2019
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 1111
Коментиран от #103
10:34 31.05.2019
99 АLFA Q 4
До коментар #3 от "alfa":
ОТДАВНА ГО ИЗПРЕВАРИХА НЕМЧЕТАТАОТ ОПИТ..
10:38 31.05.2019
100 Пламката
10:53 31.05.2019
101 Селяк
До коментар #1 от "Meganoob BG":
Картофите не се берат .10:54 31.05.2019
102 Xaxaxa
10:58 31.05.2019
103 Миризлив пор
До коментар #98 от "1111":
Говориш за така наречения "даунзайцинг" - погледни какво означава. Първата му вълна е след около 2005 тогава след свиване на обема ресурса на двигателя и всичко останало пада под 300 000 а вече след 2010 пада на около 150 000. Реално погледни какво предлагат масово като гаранция производителите - 5 години или 100 000 км при които трябва да си поддържаш колата в техен сервиз. След това колата излиза на "свободния сервизен пазар" и реално за производителя това е загуба защото хем не купуваш нова кола, хем парите за части и ремонт ги прибира някой друг. Така колата "се срива" планирано след гаранцията и купуваш нова защото е по-евтино да я изплащаш 5 години от колкото да и плащаш ремонтите на старата 5 години. Като се има в предвид как всичко е организирано независимо от марката само на мен ли ми мирише на картел?11:02 31.05.2019
104 Аз съм си
11:07 31.05.2019
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Георги
11:25 31.05.2019
107 Само Хонда
11:26 31.05.2019
108 алфа седан
карам с удоволствие хубава кола взета за без пари.
Сега искам да я сменя с по-нов модел, но цените са доста по-скъпи.
Явно мнението за марката се е променила.
А новите им модели са доста скъпи. И има защо.
В технологиите са доста по-напред от останалите марки.
Понеже съм доволен от сегашни ми автомобил
ще се кара още
и ще изчакам да взема някой от новите им модели след няколко години.
11:27 31.05.2019
109 Пенчо
11:37 31.05.2019
110 batedeni
До коментар #53 от "Да да":
Да, да ... ама НЕ. Ако му връткаш на Тиганчето по 1000-2000 км на година, бива. Друго ще говориш ако го зачевръстиш с по 30-40 хилки годишно. За няколко ще му врътнеш 150-200 и следва логичният му завършек - "Ово е стандарт - еVeш и фърляш".Аз пък 2008-а си купих от магазина едно Санта Фе, джитках си го 7 години и бях много доволен ... е, разбира се с редовното му обслужване, след което се качих на 8-годишен Туарег ... е-е-е, гъзария - класата е много по-висока и доста по конфортясал ... НО ... на близо 400 хиляди км. Вярно, вече е на 500 и двигателя все още отказва да му се долива и капка масло ... НО ... всичко останало по комфорта гълта яко кинти! С две думи VW (до 5-6 годишни) караш до 150-200 хил. и ... ХВЪРЛЯШ - по-евтино ще ти излезе!
11:38 31.05.2019
111 Ташунко
До коментар #96 от "Bozko":
За Ягуара не позна - питай чичо Жужъл на кой е Ягуара от няколко години, а в момента (ако вече не са се разделили) БМВ изхвърля Минитата от продуктовата си гама.11:46 31.05.2019
112 Plamen
Малко инфо за Опел Антара????
12:39 31.05.2019
113 Plamen
12:40 31.05.2019
114 Стенли
13:29 31.05.2019
115 Самеца
13:47 31.05.2019
116 Диян
До 10о хил км. Не остана нищо здраво от нея. Смяна стартер, смяна динамо, смяна климатик, смяна съединител заедно с маховика и най накрая смяна двигател. От задвижването само скороствата кутия не се беше изчупила, но скоростите влизаха много трудно. На всеки 3 - 4 хил км се сменяше предница, тогава за първи път чух термина лагери на макферсона. На 30 хил от зад носачи. Половината от копчетата се развалиха още на 50 хил. Пълна боза. А пък шайбата на коляновия вал съм я сменял над 6 пъти
14:04 31.05.2019
117 00000
14:04 31.05.2019
118 Рено...
14:06 31.05.2019
119 Реното...
14:08 31.05.2019
120 Селянина с колелото
Коментиран от #125
14:09 31.05.2019
121 Alfa Romeo 159TI
До коментар #25 от "Иван":
Оооооооф като вземете да пишете тъпотии колкото да не заспите... Класацията е за коли от 2004-10! Тия коли, за които споменаваш приключват 2001. В периода 2004-10 са 147, 156, 166, 159..., гледам хич не се карат!14:13 31.05.2019
122 Alfa Romeo 159 TI
До коментар #50 от "Колорадо Ривър":
Изложи се, aма карай!14:20 31.05.2019
123 Alfa Romeo 159 TI
До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":
Трябваше, ама не е там! Кой те пита кво харесваш?14:24 31.05.2019
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Гошу
До коментар #120 от "Селянина с колелото":
Едно трабанче като му смачкаш газта пърди по добре от бавареца ти.Коментиран от #142
14:42 31.05.2019
126 Мемфис
14:42 31.05.2019
127 Йосип Броз Тито
BMW 1 серия също са хубави, за тях важи същото като при Opel-а, но те са по-скъпички и са с по тежка поддръжка, но пък са красиви и си заслужават.
Основният проблем е, че в България се внасят основно екземпляри от Италия, които са скапани, защото италианците са трошачи, не са стопани, карат до последно и после продават. От Австрия и Германия пък идват запазени откъм двигател и салон коли, но пък те имат проблем с ръждата повечето. Затова българина като си купи после такъв автомобил и почва да плюе и да вика, че бил барака и незнам си какво, а колите са си много хубави, просто не са случили на добри собственици, които да се грижат за тях.
Затова най-добре е ако нямаш пари за нова кола, да си купиш кола от България, от дилър, който продава коли върнати от лизинг, напълно обслужени и с пълна сервизна история в представителството на съответната марка. Другият вариант е от частно лице, някой който си я е купил чисто нова тук в България и си я е гледал както трябва, със сервизна история и реални километри.
А не като тези дето отвън идват на по 500 000км и тук ги връщат на 150 000, а хората се лъжат, че пробега е реален. Дори много от тях идват удряни и оправяни и после ръждата тръгва...
14:50 31.05.2019
128 някой
15:16 31.05.2019
129 А късните 520d ?
До коментар #50 от "Колорадо Ривър":
...15:49 31.05.2019
130 Elen
До коментар #72 от "Бай Шиле":
Брачед,ми Германия,Австрия,Англия и по-богатите части на Франция и Испания. Старни като Финландия и Норвегия и др. Не е на Балканите,нито пък на Арабския полуостров :)17:04 31.05.2019
131 Мечо Кух
18:41 31.05.2019
132 Един
20:11 31.05.2019
133 Megan
До коментар #25 от "Иван":
Ti sigoren lisi 4e ne gi karat 20% po evropeyskite pıtista v momenta sa koreyski20:28 31.05.2019
134 Алфа155
Коментиран от #139
21:27 31.05.2019
135 Продавач-консултант
Vw -евтина подръжка ,но много се поддържа :)
Bmw-супер агресивен дизайн,мечта на всеки колега ,бъдете честни!Седнеш ли у баварката бате .. чувстваш се голем :) НО! Тези баварци са много трошливи,супер скъпи за подръжка,аз лично бих си взел ако съм първи собственик ,тия с връщаните км мерси.
Ауди-много фенове има ,не ми се говори :)
Мерцедес -здрава,надеждна ,не бих казал скъпа подръжка ,освен ако не говорим за E/S класите.Бих си взел и на повечко км
Мазда,Тойота,Хонда-здрави ,но една идея скучни ,относно подръжка -скъпички са!
Опел-Нееее! Без коментар.
Ситроен,Пежо-Евтини като коли,евтини като подръжка,евтини като усещане :) здрави мотори,куци пластмаси-вибрации ,материала евтинийка,като за евтини коли все пак.
Рено- най -скъпия за подръжка от френските ,една идея по здрав и по-комфортен(возия).
Това е на бързо,темата е за цяла книга , в един коментар няма как да обхвана обективно всички класове на марките и всички марки .Сори ако съм засегнал някой,споделям впечетления от работата си с клиенти.
Коментиран от #163
21:36 31.05.2019
136 емо
21:46 31.05.2019
137 Някой си
До коментар #3 от "alfa":
Де слагаш Алфата... Тва че сте тъпи повечето и не сте имали такава кола. Най много някое GT да те скъса на някой светофар. Всички подценявате тази марка. Тези коли са уникално красиви и повечето са спортни. Особено по новите...22:01 31.05.2019
138 гост
Коментиран от #154
22:56 31.05.2019
139 ar146ts
До коментар #134 от "Алфа155":
И аз съм на същото мнение.Карам алфа 146 1.6тс,купих си алфа 159 1,9JTS и сега си карам и двете .Да караш АЛФА РОМЕО е голям кеф.Дано за в бъдеще глупаците в България да не намаляват , за да може по-умните да караме хубави коли за малко пари.Коментиран от #150
23:14 31.05.2019
140 Има картел
23:29 31.05.2019
141 ада
00:33 01.06.2019
142 Селянина с колелото
До коментар #125 от "Гошу":
Гошоооооууууу! Гроздето е киселооооооооо, карай си трабанта и не ръси глупости за това как звучи V8.03:49 01.06.2019
143 иво
Коментиран от #149
05:39 01.06.2019
144 Ej 20
09:20 01.06.2019
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Gogo
До коментар #13 от "Тъп":
Анадолки също няма12:08 01.06.2019
147 Георги
15:39 01.06.2019
148 Николай Николое
17:17 01.06.2019
149 ДедоВиЯ
До коментар #143 от "иво":
Значи дъстърот въобще не мои му са мъцнеш: 6 г. и 150 к км - окачване бетон!!! По булгаристански сокаци и възчесто по без път, камънаци и къпинаци. БМВ - ха, тва е за лилави аматьори! Па тройки м/у 15 и 30 год. възраст 'ич не ги и фали - търталясници у БГ-то!18:04 01.06.2019
150 159
До коментар #139 от "ar146ts":
Това е истината, наистина! Ама баламурници бол: те затова вече 10 год. си избират Баце - бий мА УбичЪм тЪ!18:07 01.06.2019
151 159
До коментар #25 от "Иван":
Иване, Иванееее, да та ... който те .....! 145/6 са вече ретро модели (1994 г.). В случаят можеш да коментираш 147, 147 фейс, 156 фейс, МиТо, Жулиета, 159, 166 фейс, Брера, GT!!!18:19 01.06.2019
152 Бачо
21:00 01.06.2019
153 Антон 1
До коментар #46 от "Пасат":
То едно и също !23:29 01.06.2019
154 Антон 1
До коментар #138 от "гост":
Моля ,каруцари с талиги да си спестяват мнението ‘;)Може да е и 25 годишна колата , но при адекватна подръжка няма да има проблем !
Такива “останах на дистанционно “ , по - добре да пишат за прогнозата на времето ‘ :)
23:48 01.06.2019
155 елчо
Коментиран от #156
07:58 02.06.2019
156 Антон1
До коментар #155 от "елчо":
Момче , пожелавам ти здраве и дано се върнеш скоро ! Няма нужда всеки да шофира БМВ , по-важното е да се чувстваш спокоен за бъдещето си !08:07 02.06.2019
157 Братока
10:57 02.06.2019
158 Ducky
До коментар #36 от "Бати Злати":
От немска до немска кола има балкан разлика,пич!И немските коли,съвсем не са най надеждните,джентъмене :)10:58 02.06.2019
159 Bat Sande
19:54 02.06.2019
160 Стефан
21:57 02.06.2019
161 Онзи
Като знам колко БМВисти ремонтират и си траят, че да ги гаврят приятелите, направо се плаша
09:12 04.06.2019
162 Вярно е
До коментар #54 от "Ха ха ха":
Здрава е "петицата" Няма спор.Тези, Които плюят по БМВ и Мерцедес Са абсолютни комплексари,и затова си карат Изгнилите кошници . просто целия проблем идва от Завист, скръндзене,предразсъдъци И от слушане на това "какво ще кажат хората ". Никой няма да слушате, ами ще си вземете марка, каквато на вас ви се иска. Неразваляема кола няма. Има правилна и своевременна поддръжка. Който предишен собственик е бил мърляч, няма значение от марката, колата става трошка.18:43 07.06.2019
163 Абсолютно
До коментар #135 от "Продавач-консултант":
Съм съгласен с теб. Само за едно не съм. Поддръжката на Бавареца Не е чак толкова страшна както описваш. Съизмерима е с тази на японските. И не по скъпа. От 2012 карам " петица" и съм много доволен.19:04 07.06.2019