Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Най-трошливите употребявани автомобили

Публикувана: 30 Май, 2019 17:30
163 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 90271
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Авторитетното британско сп. What Car? публикува ежегодната си класация на най-чупливите модели на вторичния пазар. Тазгодишният рейтинг е съставен въз основа на резултатите от проучване сред 18 000 собственици на автомобили на възраст между 4 и 10 години от Европейския съюз и Великобритания.

Участниците в изследването са били помолени да оценят надеждността на колите си и да изброят проблемите и повредите, с които са се сблъсквали. Влияние върху крайния резултат е оказало и мнението им за обслужването във фирмените сервизи.

Първо място в антикласацията на What Car? "печели" първото поколение на BMW 1er (2004-2011). Положителна оценка за най-малката баварка са дали едва 40.1% от собствениците, а почти 60% се оплакват от постоянни повреди. Най-често споменаваните проблеми са с акумулатора и двигателя, а средната цена на ремонтите е £1 500 (€1 700).

С малко по-добър резултат от 44.2% удовлетвореност сред собствениците на второ място се подрежда първата генерация на Ford Kuga (2008-2012). Най-много оплаквания има от роботизираната трансмисия Powershift на германската компания Getrag, която Синия овал модернизира през 2014 г. заради масови рекламации. Проблеми създават също системата за двойно предаване и горивните помпи на дизеловите двигатели.

"Бронза" сред най-трошливите модели с резултат 55.4% отива при първата генерация Nissan Qashqai (2007-2013). Японският кросоувър е критикуван най-вече заради повреди на съединителя и паразитни шумове от арматурното табло и предните седалки. Оплаквания има също от лошата сглобка на корите на вратите и течове на вода в купето от ветроупорното стъкло.

На четвърто място в антикласацията се подрежда Vauxhall (Opel) Astra (2004-2009), от който са доволни 58.3% от собствениците. Критиките са свързани основно с ходовата част и електрическото оборудване на модела. Най-честите оплаквания са от износване на втулките на предното окачване, лъжливи показания на приборите и неработещи електрически стъкла.

За най-ненадежден е обявен 1.9-литровият дизелов двигател на Astra. Освен че моторът дими, водната му помпа трябва да се проверява на всеки 80 000 км, защото повредата ѝ може да доведе до прегряване. Ангренажният ремък пък трябва да се сменя на всеки 60 000 км.

С 58.3% доволни собственици на пета позиция се класира първото поколение на Vauxhall (Opel) Insignia (2008-2017). 40% от оплакванията от модела са свързани с електрическото оборудване на двигателя. Негативни оценки получава също системата за стартиране и гасене на мотора, колелата, гумите, горивната система и фаровете.

На шесто място се подрежда втората генерация на Ford Focus (2004-2010), от която са доволни 59% от собствениците. Сред най-често споменаваните неизправности са запушеният филтър за сажди при дизелите и ръждясващите предни калници. Проблеми при бензиновите модификации създават бобините на запалването, податливите на корозия свещи и неработещата система за отопление на предното стъкло. Хидравличният усилител на волана също не е от най-надеждните възли.

С резултат 59.9% на седмо място се класира шестото поколение на Volkswagen Passat (2005-2015). Сред типичните слабости на модела са слабото окачване, проблемите с кормилната уредба и трошливата трансмисия DSG.

На осмата позиция се подреждат едновременно третата и четвъртата генерация Land Rover Discovery, произвеждани между 2004 и 2017 г. Положителна оценка за британския всъдеход дават 60.3% от собствениците. Най-често споменаваните проблеми са неизправности на пневматичното окачване и въздушния му компресор, повреди по електрониката и софтуера (круиз контрол, информационно-развлекателна система и оборудване за предпусково подгряване на двигателя и салона). Често отказва и електронната ръчна спирачка.

С резултат 60.8% на девето място се класира петото поколение на BMW 5er (2003-2010). Собствениците се оплакват от ходовата част и работата на мултимедийната система iDrive.

Десетката на най-трошливите употребявани автомобили дооформя третото поколение на Renault Clio (2005-2012) с резултат 62.6%. Оплакванията от френския хечбек се чуват най-често по адрес на електрическото оборудване. При спортните версии RS най-често се поврежда скоростната кутия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 1 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Meganoob BG
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Ако се чудите защо някои от любимите ви коли са в списъка това е защото е съставен от "авторитетно" британско списание. Държавата която отдавна няма автомобилна индустрия, но все пак критикуват. Те и сами не искат да си берат картофите, но критикуват румънците и българите които им ги берат.

Коментиран от #14, #40, #52, #101


Оценка:
-81 +453

Анти милиционер
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Знаех си, че е BMW. Всеки селянин в България е собственик на BMW. Плащай....

Коментиран от #18, #35, #43, #44, #54, #105


Оценка:
-120 +320

alfa
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Най-трошливият автомобил за българина алфа го няма...

Коментиран от #25, #66, #71, #92, #99, #137


Оценка:
-76 +272

пейо
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Класацията има доста добри попадения които са си верни

Оценка:
-16 +168

jap
(гост)

Неутрално
5 Отговор
BMW е на челна позиция и като цяло класацията е доминирана от Немски модели.Излиза,че дори Французите правят по добри коли защото не присъстват техни марки.

Коментиран от #19, #23, #60, #63, #74, #96


Оценка:
-42 +171

jap
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Освен Клиото де...

Оценка:
-17 +53

Ай стига бе
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Дачия Дъстър я няма сред най-чупливите. Значи е най-добрата.

Оценка:
-33 +98

Халваджян
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Вземете си АУДИ.

Коментиран от #67


Оценка:
-138 +42

Анонимен
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Гоуфа си е Гоуф! По здраво няма

Коментиран от #11, #12, #20, #34, #145


Оценка:
-112 +64

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Колкото повече "екстри" има един автомобил, толкова по-голяма е вероятността нещо да излезе от строя. От друга страна класацията е тип "една жена каза" - като се сравняват по трошливост автомобили е добре да са карани еднакво при еднакви условия. Имам автомобил който всяка година влиза в сервиз за обстоен преглед НО за 10 години съм му навъртял над 300 000 по наши пътища, предните 10 не знам как и колко е каран, в същото време съседа който навърта по 2-3000 на година ми се смее че неговата хич не се трошала за разлика от моята. Не мисля че 2-та автомобила имат база за сравнение при такава експлоатация.

Коментиран от #21, #64


Оценка:
-13 +213

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Анонимен":


Ако говорим за 1-ва и 2-ра генерация съм съгласен, останалите почиват на стари лаври.

Оценка:
-7 +43

Elen
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #9 от "Анонимен":


Тея голфове дето ние тука им се кефим,там хората са забравили че съществуват от доста време. Там повечето голфове са на 2-3-4 години. След това се изхвърлят и се купуват нови коли.

Коментиран от #72


Оценка:
-20 +84

Тъп
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Румънки и корейки не виждам.

Коментиран от #24, #146


Оценка:
-9 +53

Драйвър
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #1 от "Meganoob BG":


Колега ,не си прав,поверчето автомобили показани по горе ,без Фолксваген и Беемве са произведени в Англия!Форд имат най голмия завод в Европа в Дагенам Англия,Нисан имат в Съндърланд където правят Инфинити и Рено за Англия,Пежо имат завод в Лутън,Ландровъра и Воксол СЪЩО СА АНГЛИИСКО производство!Да Английските собственици може да са фалирали и сега автомобилните заводи да са чужда собственост,но си в жестока грешка ако си мислиш,че Англия няма автомобилна индустрия,в ЖЕСТОКА ГРЕШКА!

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-15 +94

.....
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #14 от "Драйвър":


Според мен е искал да каже, че просто не произвеждат тяхна марка автомобили, а само сглобяват

Оценка:
-9 +61

ar146ts
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Защо трошливата АЛФА РОМЕО не е в класацията.Веднага си продавам двете алфи и си купувам БМВ

Коментиран от #77


Оценка:
-23 +65

Само да вметна
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #14 от "Драйвър":


Рено никога не е произвеждано в Англия. Завода е за производство само на Нисан.

Оценка:
-4 +36

Само да те светна
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


Какво общо има тази класация с твоите разсъждения. Интересно ми е ти големия '' гражданин'' каква кола караш...? Или не е за казване. Сигурно от ръждата не се чете марката.

Оценка:
-15 +29

Гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #5 от "jap":


Ами, не правят въобще автомобили, ако ме питаш... То е някакъв държавен консорциум, дето са унифицирани повечето детайли за колите им...

Оценка:
-8 +5

123
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #9 от "Анонимен":


Я, че някой брои ли го въобще за кола това недуразумение.

Коментиран от #28


Оценка:
-12 +10

NikNay
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #10 от "Миризлив пор":


Прочете ли какво си написал преди да го публикуваш? Ти за 10 години си навъртял 300 000 км а комшията ти навъртал само по някакви си 2-3000 км на година !?!?

Коментиран от #65


Оценка:
-24 +23

Random
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Хич не се учудвам че има 2 форда, 2 боклука на рено-нисан и боклука на боклуците - ровер. Учудва ме че бмв са там, 1-ва серия като изключим веригата не е зле, а е60 с 4 цилиндъра никога не са били добър избор. Атмосферните бензини без диретно впръскване са неубиваеми, ама нали е британска класация, яд ги е че нямат собствени коли.

Коментиран от #50


Оценка:
-34 +37

Random
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #5 от "jap":


А клиото и кашкая? И двете са Рено-Нисан, и двете са в класацията. Опел са собственост на GM, излиза че само 3 от колите в класацията са немски, 2 френски и 4 хамерски.

Коментиран от #29, #30


Оценка:
-17 +10

Random
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #13 от "Тъп":


Корейки няма да видиш щото още ползват двигатели на Мицубиши. Горките корейци ако не са немските дизайнери и японските инженери още щяха да сглобяват Киа 124

Оценка:
-13 +40

Иван
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


Няма ги, защото никой не ги купува. Почти отсъстват от пътищата. 145/146 са по редки от Бугаи Вейрон. А за по-старите да не говорим.

Коментиран от #32, #47, #121, #133, #151


Оценка:
-23 +29

Бахти
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Кое е най-хубавото за собствениците на BMW? Сутрешното кафе с колегите в сервиза.

Коментиран от #31


Оценка:
-12 +80

ХАРОН
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Всички майстори боготворят ваг- групата и рено- нисан. Инак фалират и умират от глад. Ваг са измамници и залагат капани в мотора и еко- системата с адблу течност.
Рено са си мъртво родени, а Нисан са зле с ел доставчиците- сбирщайн!
За жалост мерцедес и те играят вече на пряко- та грабваш кокала и реставрираш.

Оценка:
-17 +36

28
Този коментар е премахнат от модератор
Боц
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #23 от "Random":


Опел е собственост вече на PSA (пежо, ситроен) но всичките отдавна са завършени тоалетни.

Коментиран от #37


Оценка:
-12 +25

valdes
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #23 от "Random":


Бензиновите двигатели на нисан са си японски, ма много не разбираш от марки! А бензинияият Кашкай е железен!

Коментиран от #41


Оценка:
-7 +24

ПЪРВО СИ КУПИ И КАРАЙ BMW
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #26 от "Бахти":


СЛЕД КАТО НЕ ПОЗНАВАШ ТЕЗИ МАШИНИ НЕ ПРАВИ ЕЛЕМЕНТАРНИ КОМЕНТАРИ.СИГУРЕН СЪМ ЧЕ СИ КИЯ ФЕН И ИМАШ МНОГО СУТРЕШНИ СРЕЩИ ЗА КАФЕ С КОЛЕГИТЕ.

Оценка:
-34 +6

Големия хур
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #25 от "Иван":


А Gulieta.и Gulia.Stelvio. някои да е чул за проблеми с тях???

Оценка:
-6 +28

Пайзанов
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Най добрата кола.... СЛУЖЕБНАТААААА

Оценка:
-4 +54

34
Този коментар е премахнат от модератор
35
Този коментар е премахнат от модератор
Бати Злати
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Най -големите трошляци са рашан дараците две мнения по въпроса няма!!! След тях са френските отпадъци и бронза е за южнокорейските измислици!!! Дойчланд автомобилите са мечта за всеки уважаващ себе си джентълмен!!!

Коментиран от #158


Оценка:
-80 +28

Язе
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #29 от "Боц":


Собственост са сега на PSA.Тази астра започва 2004г а инсигнията малко по-късно.

Оценка:
-2 +28

Язе
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Хихихухохаха.Поредния комплексиран човечец,надяващ се да го забележат в 20-30 годишния му ръждивец.Успех в начинанието.

Оценка:
-9 +10

Townboy
(гост)

Неутрално
39 Отговор
За мен Рено след 2004г е абсолютен лидер. Взимаш го за 3000 лв и след година вече ти струва над 10 000лв.

Оценка:
-13 +37

непознат
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #1 от "Meganoob BG":


Колега, пишеш глупости. На база данни от клиенти е колега, а не от британски списания, кое те чуди че първенец е бмв ли? Абсолютно нормално е.

Оценка:
-6 +32

Random
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #30 от "valdes":


Колко бензина са продадени и колко дизела? А и не е там проблема, а в останалата част от колата.

Оценка:
-6 +10

hienata
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Собственик на Кашкай съм и съм съгласен с написаното. Смених съединтеля на 180 000 по километраж (реалните само Господ ги знае) и нямам проблем. Колко ще изкара? И 100 000 да изкара, не е скъп. Сега сериозно, като сглобка , ако сравнявам с предишната ми Авенсис си е абсолютно същата. Седалките на Кашкая са малко по-добри и не скърцат. Вода не съм усетил да влиза. Почти всеки път като го карам , минавам по Борис и тракане се чува само от джобовете на вратите (ако има някое кенче с Пепси), но дори и да ги има тези проблеми, скърцане и т.н. се оправят БЕЗПЛАТНО, само с усилване на радиото. Да има си проблеми , като всяка стара кола, но чак един от най-трошливите?!?? Чаджъра и възглавниците на Диското струват колкото моя Кашкай. Изобщо как може да се взимат в предвид скърцащи седалки и да се срваняват с изгоряла блок-бобина или строшена DSG.

Оценка:
-2 +46

годечанин
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


е и я сьм селянин ,ама не сьм собственик на бмв , не ни слагаи под общ знаменател свите селяни и / селяндури/,и на се4ло не се карат само бмв та .

Оценка:
-3 +18

германеца
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


а ми вие в софия трамваии ли карате , това софиянците .

Оценка:
-4 +21

Истината Боли
(гост)

Неутрално
45 Отговор
Не компетентната и не навреме поддържка е проблем номер едно

Оценка:
-2 +34

Пасат
(гост)

Неутрално
46 Отговор
Б6 както е написано в статията не е до 2015г.От 2011г. започва Пасат Б7 .

Коментиран от #153


Оценка:
-0 +11

47
Този коментар е премахнат от модератор
Иво
(гост)

Неутрално
48 Отговор
Няма такава кола като гадна, има неподържана.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +44

49
Този коментар е премахнат от модератор
Колорадо Ривър
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #22 от "Random":


Разбирам какво си плямпало.... "Е60 с 4 цилиндъра никога не са били добър избор". От сега нататък благодарение на мен вече може да знаеш, че Е60 с 4 цилиндъра НЯМА!

Коментиран от #61, #62, #83, #122, #129


Оценка:
-13 +14

Компетентенкомпоненткомпозиракоментар
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #48 от "Иво":


Един разумнен коментар. Евала! брат!

Оценка:
-4 +6

Пршо
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #1 от "Meganoob BG":


Англия нямала автоиндустрията? Абе що не се върнеш в първи клас?

Оценка:
-4 +16

Да да
(гост)

Неутрално
53 Отговор
2009 г. закупих Мерцедес 220 CDI 2 врати бяха много модерни. Тагава беше на 5 години за 17 000. За 8 г ползване съм хвърлил 20 000 за ремонти. Накрая го хвърлих и си взех Тигуан на 2 години. Карам го вече 3 години и нищо не съм правил по него. Не искам даже да погледна към друга марка различна от VW груп.

Коментиран от #58, #110


Оценка:
-33 +12

Ха ха ха
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


Ако не си карал такава кола не коментирани, 5-ТИЦАТА е една от най здравите коли, това е страхотен автомобил,ако можеш да си позволиш, си купи и ще разбереш, BMW 5 330 xd, ако искаш му сложи газ, няма проблем, аз го карам на газ, защото въртя по 7000, 8000 км. На месец, много е стабилна.

Коментиран от #162


Оценка:
-23 +8

Боби
(гост)

Неутрално
55 Отговор
В България и танк да караш ще е номер 1 в класацията

Оценка:
-3 +16

Манго Джери
(гост)

Неутрално
56 Отговор
Аз всяка година си купувам за 200лв. Нова кола !!!

Оценка:
-7 +23

AMG
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Баварските боклуци отново в челото по трошливост.Това е традиция при тази марка,да четат всички селяци и квартални дрифтърчета,които си мислят че БМВ е спортна кола.Напомням че това е фирма без нито една титла във Формула1,WRC или Льо Ман. Въздух под налягане за лапни шарани.

Оценка:
-16 +53

Toto
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #53 от "Да да":


Като лъжеш успокояваш ли се

Коментиран от #86


Оценка:
-4 +11

onq s konq
(гост)

Неутрално
59 Отговор
На първата снимка има 2 гаечни ключа - по един за ремонт на 2-те БМВ-та.Останалите коли...са директно за скрап:)

Оценка:
-9 +13

Toto
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #5 от "jap":


То което си е истина си е истина

Оценка:
-0 +6

Аре бе
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #50 от "Колорадо Ривър":


Не думай бе човек! А двулитровия дизелов мотор? 520d ако не се сещаш! Той колко целиндъра е! Бензиновия 520i е шест M54B22с точност, но дизелака на е60 520d е четири

Оценка:
-1 +19

Охооо
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #50 от "Колорадо Ривър":


След кратка справка разбирам, че след фейслифта дори и бензиновия двулитровия мотор на e60 е 4цилиндров!n43b20ol или накратко 520i след фейслифта и с 4 цилиндров мотор! Та заключението е........ Чети по често за да не пишеш каквото ти дойде на акъла после

Оценка:
-2 +15

Баща ти
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #5 от "jap":


То за френските всеки знае колко големи боклуци са, няма нужда от напомняне.

Оценка:
-24 +9

незнайко
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #10 от "Миризлив пор":


Коментара Ви е много точен. Няма как да се развали нещо което не се ползва !

Оценка:
-3 +10

незнайко
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #21 от "NikNay":


Много правилно е написал 2-3000 на година, за 10 години са 30 000 км. Това е 10 пъти по малко ! Някой май не може да смята !

Оценка:
-0 +30

хах
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


Ми няма го,дори не си правят труда да го купуват тоя фиатски отпадък.....Нали е премиум за цървули само на Бг то ги вземат 5 годишна за 4500 след като някой балък е обрал луфта в цената.

Оценка:
-11 +4

Най добрия
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #8 от "Халваджян":


И Тойота

Оценка:
-7 +2

Въпрос
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Кой ид.от написа че на Астра ангренажа се сменя на 60к а помпата се проверява на 80к? Помпата се сменя с ангренажа винаги. А на 1.9 ужким опелския проблемите му са други - като на всичко с марката Фиат

Оценка:
-3 +13

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
69 Отговор
само АУДИ

Коментиран от #70


Оценка:
-23 +12

РЕАЛИСТА
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #69 от "vasik atanasova":


И АЗ СЪМ ЗА АУДИ

Оценка:
-20 +11

Аз алфа не харесвам
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


Алфа-та си е жив фият и на мене не ми харесва боклук голям е. Трябваше да е на 1-во място по трошливост

Коментиран от #78, #123


Оценка:
-20 +14

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
72 Отговор

До коментар #12 от "Elen":


Братчет,това "там" дето хвълят колите си на 2-3-4 години,къде е?Да ида да си взема две-три.

Коментиран от #130


Оценка:
-3 +12

Miusuka Madoto
(гост)

Неутрално
73 Отговор
Японци не виждам!... и тия сега, които ще тръгнат да ми пишат за Кашкая - това го бутам при френските коптори, този сбирток не е японец! Та какво ще кажат феновете на евро-конфекцията и по-специално феновете на немските легени сега, а? Класацията си е баш вярна и в нея виждам само евро-тоалетни - абонати на сервизите и любимци на майсторите, но японци не виждам.. ;)

Оценка:
-8 +19

Ффггг
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #5 от "jap":


Нормално да е бмв те като от 18000 човека правят статистика и 13000 от тях са купили бмв

Оценка:
-6 +12

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
75 Отговор
На много места съм чел и чувал че Астра Н е надеждна кола и че 1.9 италианския дизел е здрав сега нещо ново. Може ли да ми обясни някой кво ще рече колелата и гумите при Инсигния...

Оценка:
-2 +16

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
76 Отговор
Много грозна тая 1-ца на БМВ

Оценка:
-4 +22

тиква
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #16 от "ar146ts":


кой щи купи алфа нужниците

Коментиран от #88


Оценка:
-14 +10

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":


От 159 нататък нямат нищо общо, преди това платформи ползваха само, окачване и мотори си бяха на Алфа, да не говорим за Джулия и Стелвио че ставаш окончателно смешен.

Оценка:
-2 +13

Келера
(гост)

Неутрално
79 Отговор
Фиат браво 2 ,1.4 90к.с. това е истината.

Оценка:
-7 +11

Шаран БГ
(гост)

Неутрално
80 Отговор
Всичко е вече на конвейер...... Майката му е на 38 секунда, да изскача "нова " кола. Има кой да купува, има кой да се търкаля по канавките и нивите, има кой да кърти дървета. И като цяло техническата автомобилна грамотност на "пийпъла" много порасна... Особено като премина школата със съветските машини и тренировките с Трабанта. В по-ново време / човека го е написал/ "Гоуфа си е Гоуф"! И защо ? И да се счупи, чарк винаги ще се намери.... Това за сиромаха е най-важно.....

Оценка:
-2 +18

Ccссссс
(гост)

Неутрално
81 Отговор
Колата която има най голяма вероятност да те предаде е форд

Оценка:
-8 +10

Ауди е за луди,
(гост)

Неутрално
82 Отговор
ГНП и дюзи, на цената на свтомобилът, Ауди, втора ръка, без труда.

Оценка:
-2 +14

Аман вече от смешници
(гост)

Неутрално
83 Отговор

До коментар #50 от "Колорадо Ривър":


Алоооо разбирача на BMW-тата я кажи BMW E60 520Diesel с колко цилиндъра е???

Оценка:
-2 +5

Stamen
(гост)

Неутрално
84 Отговор
Само BMW "най-здравата" :) :)

Оценка:
-8 +9

Валентин
(гост)

Неутрално
85 Отговор
Собственик съм на Рено Каптур. Кола средна класа и евтина. За 3 години навъртях почти 50 хиляди километра. Колата е икономична. Само сервизното годишно обслужване. Аз карам внимателно и не ходя по къри щата нито пък паля гумите или минавам през легнали те полицай с мръсна газ. Истината е че ако не пазите колата си то няма да има такава дето да издържи. Може би БТР. Изключвам италианските и руските мпс-та. А за Дачиите не сте прави. Таксита та вече навъртях по половин милион километра и още бичат. И то градско. Да не забравим и все пак колко струват.

Коментиран от #91


Оценка:
-1 +26

Да да
(гост)

Неутрално
86 Отговор

До коментар #58 от "Toto":


До един момент правех статистика на ремонтите и се заблуждавах как вече няма какво да се слчупи. Ремонтирах какво ли не по колата като се започне от: Турбо, хидравлика, алтернатор, охладителната система се оказа лабиринт за познавачите в Ивай Джет. Платка на автоматика. Даже спрях да споделям с приятели когато колата ми беше на ремонт, че ми се подиграваха. Накрая като се скапа пак турбото я взе бащата и за една година я потроши и от там я продаде на някакви да довършат. Та на въпроса да вярвам си даже чакам новия Тигуан.

Коментиран от #90


Оценка:
-1 +3

Ше си обръсна ушите
(гост)

Неутрално
87 Отговор
Тва не е верно😂😂😂

Оценка:
-1 +1

ar146ts
(гост)

Неутрално
88 Отговор

До коментар #77 от "тиква":


Тиква си и тиква ще си останеш

Оценка:
-0 +4

ДедоВиЯ
(гост)

Неутрално
89 Отговор
А такааа... Нещо ги нема "ненадеждните" френско - италиански бангии?! Що така? Според Ганя само ще са се объркали нещо.

Оценка:
-3 +8

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
90 Отговор

До коментар #86 от "Да да":


Май си нацелил истината но по пътя на пробата и грешката. В момента си има куп маркетингови проучвания и производителите върху тяхната основа създават и автомобилите. Знае се че един автомобил се кара определено време и определени километри - на това му се казва "ресурс". Този ресурс доста добре е сметнат, така че след изтичането му тази кола така да се строши, че да излезе по-евтино да си купиш нова от колкото да ремонтираш. Така, че ако колата е в тези граници просто наливаш и караш без особени проблеми, мине ли тя става бирник, за това и превъртането на километраж си е престъпление в белите държави. Отделно малко народ е карал нови коли НО след около 2004-2005 влиза в сила "даунзайцинг"-га, преди това е нещо нормално двигател да изкара 500 000 сега е проблем и 300 000, за това съм написал че много марки лежат на стари лаври.

Оценка:
-1 +14

НАТО ВЕЦ
(гост)

Неутрално
91 Отговор

До коментар #85 от "Валентин":


Ладата я продадох на 25г в перфектно състояние, а имаше возия, дато западните кенефи за тези пари никога не са имали. Никога и за нищо не ме е оставяла, а я карах и товарих душмански. В момента една от колите ми е Алфа Ромео 156 1.9 JTD вече на 19 години и докато не се разпадне купето ще си я карам, защото по-безгрижна кола от "западните" не съм имал, а вярвай ми, през ръцете ми е минала маса железор. Та така. Ако не сте имали нещо, не пишете за него.

Коментиран от #124


Оценка:
-8 +17

Баш Батка
(гост)

Неутрално
92 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


Няма, тва кола ли е или паметник?

Оценка:
-5 +2

РЕАЛИСТА
(гост)

Неутрално
93 Отговор
КАРАМ САМО ЯПОНСКИ КОЛИ А ПЪК И КОРЕЙСКИ НЕ ВИДЯХ В КЛАСАЦИЯТА

Оценка:
-7 +14

До Анти милиционер
(гост)

Неутрално
94 Отговор
След този пост е сигурно едно - ти си селянин по душа и манталитет!

Оценка:
-0 +2

Bmw E87
(гост)

Неутрално
95 Отговор
Язе си я карам и ми дреме на х*я, кой какво приказва. Досега не съм имал никакви проблеми с нея!

Оценка:
-4 +8

Bozko
(гост)

Неутрално
96 Отговор

До коментар #5 от "jap":


Вероятно, защото над 80% от продаваните в UK коли, са немски умнико :) Дори Мини Купър и Jaguar, отдавна са немски..

Коментиран от #111


Оценка:
-1 +2

97
Този коментар е премахнат от модератор
1111
(гост)

Неутрално
98 Отговор
Всички МПС произведени след 2003 - 2004 година, имат живот 120- 130 000 км.,след това само скъпи сервизни ядове.

Коментиран от #103


Оценка:
-3 +8

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
99 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


ОТДАВНА ГО ИЗПРЕВАРИХА НЕМЧЕТАТА
ОТ ОПИТ..

Оценка:
-1 +1

Пламката
(гост)

Неутрално
100 Отговор
Евгения пробен вариант на БМВ седмици няма от никоя генерация.При тях случайни неща няма нека да съм селянин

Оценка:
-2 +2

Селяк
(гост)

Неутрално
101 Отговор

До коментар #1 от "Meganoob BG":


Картофите не се берат .

Оценка:
-0 +4

Xaxaxa
(гост)

Неутрално
102 Отговор
Не е важно колко години я имаш, важно е колко километри си навъртял,

Оценка:
-1 +3

Миризлив пор
(гост)

Неутрално
103 Отговор

До коментар #98 от "1111":


Говориш за така наречения "даунзайцинг" - погледни какво означава. Първата му вълна е след около 2005 тогава след свиване на обема ресурса на двигателя и всичко останало пада под 300 000 а вече след 2010 пада на около 150 000. Реално погледни какво предлагат масово като гаранция производителите - 5 години или 100 000 км при които трябва да си поддържаш колата в техен сервиз. След това колата излиза на "свободния сервизен пазар" и реално за производителя това е загуба защото хем не купуваш нова кола, хем парите за части и ремонт ги прибира някой друг. Така колата "се срива" планирано след гаранцията и купуваш нова защото е по-евтино да я изплащаш 5 години от колкото да и плащаш ремонтите на старата 5 години. Като се има в предвид как всичко е организирано независимо от марката само на мен ли ми мирише на картел?

Оценка:
-2 +8

Аз съм си
(гост)

Неутрално
104 Отговор
Момчета .....абе гледам и G класа няма в класацията

Оценка:
-1 +4

Курти Куртев
(гост)

Неутрално
105 Отговор

До коментар #2 от "Анти милиционер":


Да те ЕВА у гражданина...

Оценка:
-0 +1

Георги
(гост)

Неутрално
106 Отговор
Объркали сте подредбата на класацията. На 1-во място трябва да е фрвнската кочина и после всички останали....

Оценка:
-4 +6

Само Хонда
(гост)

Неутрално
107 Отговор
Хонди в класацията няма. За сметка на това имаше цели три в топ десет на най - добрите семейни автомобили. За Дискавърито обаче се учудвам, че е в тази класация, собствениците го хвалят като изключително здрав автомобил и забележките им са за скъпите консумативи и високия разход.

Оценка:
-6 +0

алфа седан
(гост)

Неутрално
108 Отговор
Благодарение на лошото мнение за марката Алфа Ромео е България
карам с удоволствие хубава кола взета за без пари.
Сега искам да я сменя с по-нов модел, но цените са доста по-скъпи.
Явно мнението за марката се е променила.
А новите им модели са доста скъпи. И има защо.
В технологиите са доста по-напред от останалите марки.
Понеже съм доволен от сегашни ми автомобил
ще се кара още
и ще изчакам да взема някой от новите им модели след няколко години.

Оценка:
-2 +8

Пенчо
(гост)

Неутрално
109 Отговор
Карам си ленд круизера вече 18 г. и си щракам с пръсти. Остават му поне още 15.

Оценка:
-1 +2

batedeni
(гост)

Неутрално
110 Отговор

До коментар #53 от "Да да":


Да, да ... ама НЕ. Ако му връткаш на Тиганчето по 1000-2000 км на година, бива. Друго ще говориш ако го зачевръстиш с по 30-40 хилки годишно. За няколко ще му врътнеш 150-200 и следва логичният му завършек - "Ово е стандарт - еVeш и фърляш".
Аз пък 2008-а си купих от магазина едно Санта Фе, джитках си го 7 години и бях много доволен ... е, разбира се с редовното му обслужване, след което се качих на 8-годишен Туарег ... е-е-е, гъзария - класата е много по-висока и доста по конфортясал ... НО ... на близо 400 хиляди км. Вярно, вече е на 500 и двигателя все още отказва да му се долива и капка масло ... НО ... всичко останало по комфорта гълта яко кинти! С две думи VW (до 5-6 годишни) караш до 150-200 хил. и ... ХВЪРЛЯШ - по-евтино ще ти излезе!

Оценка:
-0 +3

Ташунко
(гост)

Неутрално
111 Отговор

До коментар #96 от "Bozko":


За Ягуара не позна - питай чичо Жужъл на кой е Ягуара от няколко години, а в момента (ако вече не са се разделили) БМВ изхвърля Минитата от продуктовата си гама.

Оценка:
-0 +0

Plamen
(гост)

Неутрално
112 Отговор
Здравейте,
Малко инфо за Опел Антара????

Оценка:
-0 +0

Plamen
(гост)

Неутрално
113 Отговор
2.0 мотор дизел автомат

Оценка:
-2 +1

Стенли
(гост)

Неутрално
114 Отговор
СТРАННО, НЕМСКИЯТ АУТОБИЛД ЗА НАЙ-НАДЕЖДНИ ДАВА-ТОЙОТА И ВОЛВО НА 1 во, ПОРШЕ 2,BMW 3,Субаро 4, Мерседес 5??? За трошки- Ровър, Форд, Фиат, Ланча, Нисан, Рено, Ситроен!!!

Оценка:
-3 +2

Самеца
(гост)

Неутрално
115 Отговор
Вчера си купих боя, за апартамента, нали ме разбирате!!! Та мисля да боядисвам днес, с валячето. Като свъъърша ще ви пиша. Айде лек ден отивам да хапна здравословно.

Оценка:
-1 +2

Диян
(гост)

Неутрално
116 Отговор
Най-проблемна е Опел Вектра Ц (Opel Vestra C)
До 10о хил км. Не остана нищо здраво от нея. Смяна стартер, смяна динамо, смяна климатик, смяна съединител заедно с маховика и най накрая смяна двигател. От задвижването само скороствата кутия не се беше изчупила, но скоростите влизаха много трудно. На всеки 3 - 4 хил км се сменяше предница, тогава за първи път чух термина лагери на макферсона. На 30 хил от зад носачи. Половината от копчетата се развалиха още на 50 хил. Пълна боза. А пък шайбата на коляновия вал съм я сменял над 6 пъти

Оценка:
-1 +3

00000
(гост)

Неутрално
117 Отговор
Нова кола колеги ,надявам се скоро всеки да си го позволи.а за марката кой колкото може да даде.коментарите са разнообразие

Оценка:
-0 +2

Рено...
(гост)

Неутрално
118 Отговор
Аз съм с Рено Туинго от 1995 година и до сега .Само сменям маслото,филтрите,задо гърне,спирачни накладки,гуми и на определения срок ремонт да двигателя.Доволен съм от РЕНО.

Оценка:
-0 +6

Реното...
(гост)

Неутрално
119 Отговор
Допълнение за Рено- вече съм на190 000 километра.

Оценка:
-1 +2

Селянина с колелото
(гост)

Неутрално
120 Отговор
Ауууу 100% бях сигурен че ще срещна Е60 след като класацията води скапаната 1=ка. БМВ беше кола ма след Е39, Е46 всичко е КИА и всеки изминал ден се убеждавам в това. Другите кошници си ги знаем не им обръщам и внимание дори. И тея къде ще ме плюят може само да ги информирам една от колите ми е Е39 фейс 540! 4.4 V8, аре плюйте ма гледайте да не си изплюете езика щото като само му чуете звука и ви увисва до коленете от отворената уста. Хахахах!

Коментиран от #125


Оценка:
-3 +0

Alfa Romeo 159TI
(гост)

Неутрално
121 Отговор

До коментар #25 от "Иван":


Оооооооф като вземете да пишете тъпотии колкото да не заспите... Класацията е за коли от 2004-10! Тия коли, за които споменаваш приключват 2001. В периода 2004-10 са 147, 156, 166, 159..., гледам хич не се карат!

Оценка:
-1 +2

Alfa Romeo 159 TI
(гост)

Неутрално
122 Отговор

До коментар #50 от "Колорадо Ривър":


Изложи се, aма карай!

Оценка:
-0 +3

Alfa Romeo 159 TI
(гост)

Неутрално
123 Отговор

До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":


Трябваше, ама не е там! Кой те пита кво харесваш?

Оценка:
-0 +5

124
Този коментар е премахнат от модератор
Гошу
(гост)

Неутрално
125 Отговор

До коментар #120 от "Селянина с колелото":


Едно трабанче като му смачкаш газта пърди по добре от бавареца ти.

Коментиран от #142


Оценка:
-0 +2

Мемфис
(гост)

Неутрално
126 Отговор
Щях да напиша, че най-трошливи са руските талиги, но се досетих, че класацията е за автомобили!

Оценка:
-1 +2

Йосип Броз Тито
(гост)

Неутрално
127 Отговор
Тези Opel-и Astra H са здрави машини, но в това се е убедил, само който си я е купил нова и се е грижил както трябва.
BMW 1 серия също са хубави, за тях важи същото като при Opel-а, но те са по-скъпички и са с по тежка поддръжка, но пък са красиви и си заслужават.
Основният проблем е, че в България се внасят основно екземпляри от Италия, които са скапани, защото италианците са трошачи, не са стопани, карат до последно и после продават. От Австрия и Германия пък идват запазени откъм двигател и салон коли, но пък те имат проблем с ръждата повечето. Затова българина като си купи после такъв автомобил и почва да плюе и да вика, че бил барака и незнам си какво, а колите са си много хубави, просто не са случили на добри собственици, които да се грижат за тях.
Затова най-добре е ако нямаш пари за нова кола, да си купиш кола от България, от дилър, който продава коли върнати от лизинг, напълно обслужени и с пълна сервизна история в представителството на съответната марка. Другият вариант е от частно лице, някой който си я е купил чисто нова тук в България и си я е гледал както трябва, със сервизна история и реални километри.
А не като тези дето отвън идват на по 500 000км и тук ги връщат на 150 000, а хората се лъжат, че пробега е реален. Дори много от тях идват удряни и оправяни и после ръждата тръгва...

Оценка:
-1 +6

някой
(гост)

Неутрално
128 Отговор
Пасат Б6 хубаво е в списъка, но не са описани типичните му проблеми като изгаряне на дюзи при дизела, пукане на глави, проблем с бутона на ръчната спирачка, т.н. "шестограм".

Оценка:
-0 +6

А късните 520d ?
(гост)

Неутрално
129 Отговор

До коментар #50 от "Колорадо Ривър":


...

Оценка:
-0 +0

Elen
(гост)

Неутрално
130 Отговор

До коментар #72 от "Бай Шиле":


Брачед,ми Германия,Австрия,Англия и по-богатите части на Франция и Испания. Старни като Финландия и Норвегия и др. Не е на Балканите,нито пък на Арабския полуостров :)

Оценка:
-0 +0

Мечо Кух
(гост)

Неутрално
131 Отговор
...минавам на тротинетка ...само кажете : електрическа или с крачно забутване ? ;)

Оценка:
-0 +1

Един
(гост)

Неутрално
132 Отговор
Cuore sportivo! Другото е жмел

Оценка:
-1 +2

Megan
(гост)

Неутрално
133 Отговор

До коментар #25 от "Иван":


Ti sigoren lisi 4e ne gi karat 20% po evropeyskite pıtista v momenta sa koreyski

Оценка:
-0 +1

Алфа155
(гост)

Неутрално
134 Отговор
Караме си ги Алфите, нас не ни мислете. Вижда се кой е най-често в сервизите - Ауди и БМВ

Коментиран от #139


Оценка:
-0 +5

Продавач-консултант
(гост)

Неутрално
135 Отговор
Абсолютно безпристрастно мнение,просто продавам части и ми е все тая,коя марка ,чия народност и т.н. Да си дойдем на думата:
Vw -евтина подръжка ,но много се поддържа :)
Bmw-супер агресивен дизайн,мечта на всеки колега ,бъдете честни!Седнеш ли у баварката бате .. чувстваш се голем :) НО! Тези баварци са много трошливи,супер скъпи за подръжка,аз лично бих си взел ако съм първи собственик ,тия с връщаните км мерси.
Ауди-много фенове има ,не ми се говори :)
Мерцедес -здрава,надеждна ,не бих казал скъпа подръжка ,освен ако не говорим за E/S класите.Бих си взел и на повечко км
Мазда,Тойота,Хонда-здрави ,но една идея скучни ,относно подръжка -скъпички са!
Опел-Нееее! Без коментар.
Ситроен,Пежо-Евтини като коли,евтини като подръжка,евтини като усещане :) здрави мотори,куци пластмаси-вибрации ,материала евтинийка,като за евтини коли все пак.
Рено- най -скъпия за подръжка от френските ,една идея по здрав и по-комфортен(возия).
Това е на бързо,темата е за цяла книга , в един коментар няма как да обхвана обективно всички класове на марките и всички марки .Сори ако съм засегнал някой,споделям впечетления от работата си с клиенти.

Коментиран от #163


Оценка:
-2 +6

емо
(гост)

Неутрално
136 Отговор
аз живея в Англия и там ама хал хабер си нямат от коли .. сигурно са на първо място по неграмотност по темата, там са номер 1 идиоти майстори по света то въобще майстори не съществуват .. уникален случай е от преди 8 месеца в сервиз свети лампа за масло при положени че маслото е до горе .. пъхат маркуч през капачката за масло с високо оборотна прахосмукачка която стой в двора на земята цялата мръсна за да го доизточат малко .. това не е измислица, а и нормално да се оплакват от воксхол като е най-евтината и карана кола там.. от бмв се оплакват, понеже нямат пари да ги подържат пък всеки иска да е тежкар

Оценка:
-0 +2

Някой си
(гост)

Неутрално
137 Отговор

До коментар #3 от "alfa":


Де слагаш Алфата... Тва че сте тъпи повечето и не сте имали такава кола. Най много някое GT да те скъса на някой светофар. Всички подценявате тази марка. Тези коли са уникално красиви и повечето са спортни. Особено по новите...

Оценка:
-2 +3

гост
(гост)

Неутрално
138 Отговор
Карам си рено клио 98 година една точица ръжда няма .Четвърта година го карам жабока и само консумативи съм сменял,единственият проблем ми беше че се счупи патрона на ключалката сложих китаиски и докато го пробвах дали отключва и заключва се счупи и се отказах останах на дистанционото много съм доволен незнам зашто толкова ги плюят френските коли може ас да съм извадил късмета с читава кола.

Коментиран от #154


Оценка:
-1 +2

ar146ts
(гост)

Неутрално
139 Отговор

До коментар #134 от "Алфа155":


И аз съм на същото мнение.Карам алфа 146 1.6тс,купих си алфа 159 1,9JTS и сега си карам и двете .Да караш АЛФА РОМЕО е голям кеф.Дано за в бъдеще глупаците в България да не намаляват , за да може по-умните да караме хубави коли за малко пари.

Коментиран от #150


Оценка:
-3 +5

Има картел
(гост)

Неутрално
140 Отговор
Да се произведат еднодневки, боклуци за да имало работа? Така е за всичко! Как първите ел. Крушки са работели десетилетия, а сегашните макс 1000 часа? Как пътищата, строени, от римляни и Хитлер, са били здрави десетилетия, дори столетия? Пътят от Мало Бучино, до Голямо Бучино, е взел да се разпада! На година ще стане на юфка, гордостта на Борисов и трябва да се прави на ново!

Оценка:
-0 +1

ада
(гост)

Неутрално
141 Отговор
Нормално за Mercedes и Audi , да не пише нищо!

Оценка:
-0 +0

Селянина с колелото
(гост)

Неутрално
142 Отговор

До коментар #125 от "Гошу":


Гошоооооууууу! Гроздето е киселооооооооо, карай си трабанта и не ръси глупости за това как звучи V8.

Оценка:
-1 +0

иво
(гост)

Неутрално
143 Отговор
Мн ме кефи как в интернет е пълно с хора говорещи за бмв, които никога не са карали бмв, а само са гледали отстрани. Имам книжка от 15 години и съм сменил 5 марки коли (не модели а марки) - най-добрата, най-здравата в окачване което не съм бутал от 4 години въпреки дупките най-безпроблемната без нито една екстра или каквито и да е било глупости да ми правят проблем е БМВ-то което карам ДЕНОНОЩНО в момента в сервиз ходи само за масло и елементарни консумативи и е като ново откакто съм го купил 3йка 2007. Няма биалетки, тампони шарнири глупости нищо не е мръднало, а не съм ги сменял никога не са оригинални, колата се кара денонощно няма абсолютно никакво тресене по волан и тем подобни. Карам и с ниско профилни гуми с които над половината марки коли дето ги хвалите да се разпаднали досега за толкова километри с подобни ниски гуми или разпилели, разхлопали и т.н. Не забравяйте че тая класация е от Британски инвалиди по коли, там сервизите само сменят масло хабер си нямат от коли камо ли ремонти там не се ремонтира само се продава на следващия балък. Не съм го чел някъде, живея там тъй че тая класация е губене на време за коментиране

Коментиран от #149


Оценка:
-2 +1

Ej 20
(гост)

Неутрално
144 Отговор
Ако бяхте си купили по едно субару нямаше да ви се налага да четете такива факти ;) ......лек и успешен ден,ако някой колега чете това,поздрави от Бургас :)

Оценка:
-4 +1

145
Този коментар е премахнат от модератор
Gogo
(гост)

Неутрално
146 Отговор

До коментар #13 от "Тъп":


Анадолки също няма

Оценка:
-0 +1

Георги
(гост)

Неутрално
147 Отговор
Затова японска само

Оценка:
-2 +1

Николай Николое
(гост)

Неутрално
148 Отговор
Колата е МАЗДА 323- 91-ва, 90 коня, 1.6 мотор. Пълна инжекция.

Оценка:
-0 +0

ДедоВиЯ
(гост)

Неутрално
149 Отговор

До коментар #143 от "иво":


Значи дъстърот въобще не мои му са мъцнеш: 6 г. и 150 к км - окачване бетон!!! По булгаристански сокаци и възчесто по без път, камънаци и къпинаци. БМВ - ха, тва е за лилави аматьори! Па тройки м/у 15 и 30 год. възраст 'ич не ги и фали - търталясници у БГ-то!

Оценка:
-0 +2

159
(гост)

Неутрално
150 Отговор

До коментар #139 от "ar146ts":


Това е истината, наистина! Ама баламурници бол: те затова вече 10 год. си избират Баце - бий мА УбичЪм тЪ!

Оценка:
-0 +3

159
(гост)

Неутрално
151 Отговор

До коментар #25 от "Иван":


Иване, Иванееее, да та ... който те .....! 145/6 са вече ретро модели (1994 г.). В случаят можеш да коментираш 147, 147 фейс, 156 фейс, МиТо, Жулиета, 159, 166 фейс, Брера, GT!!!

Оценка:
-0 +1

Бачо
(гост)

Неутрално
152 Отговор
Не държал акумулатора; тц.тц.тц..., м..а ви да и.а проста, цял живот капиталистически роб!

Оценка:
-0 +0

Антон 1
(гост)

Неутрално
153 Отговор

До коментар #46 от "Пасат":


То едно и също !

Оценка:
-0 +0

Антон 1
(гост)

Неутрално
154 Отговор

До коментар #138 от "гост":


Моля ,каруцари с талиги да си спестяват мнението ‘;)
Може да е и 25 годишна колата , но при адекватна подръжка няма да има проблем !
Такива “останах на дистанционно “ , по - добре да пишат за прогнозата на времето ‘ :)

Оценка:
-1 +0

елчо
(гост)

Неутрално
155 Отговор
ХАХА КЛАСАЦИЯ ПРАВЕНА ОТ АНГЛИЧАНИ, на първо място по неграмотност в колите, скрънзите пари не дават за подръжка как няма да се оплакват от БМВ, там е лукс да се кара Бмв и мечта. Почти всеки, който познавам иска да го кара и всеки ми е казвал, че не би давал толкова мн пари на година. И аз живея там, на който кажеш че караш бмв автоматично си сменя физиономията. Ако не знаете Лондон е най-скъпия град в Европа за притежаване на кола. Таксите и данъците са убийствени особено за клас БМВ. За Мерцедес да не говоря само най-богатите хора го карат. НЕ случайно това малко купе с малък двигател е в топ понеже е най купуван само щото искат да карат БМВ, а при по висок двигател просто няма как да си го позволят. Само застраховката на един млад шофьор почва от 2400 паунда и надолу според стаж двигател и каквото се сетиш, а средната заплата е около 3000 паунда на месец за обикновен работик в най масовите сектори (след такси и данъци) няма нужда да споменавам всичко останало, цената става ненормална на година за я притежава тая кола .. докато в бг целия пакет на едно средно БМВ над 2006 година данък, застраховка винетка преглед и данък е 350 паунда общо дори и по малко .. къде са 300 къде са над 2000-3000 хиляди ПАУНДА .. няма нужда да споменавам останалите разходи подръжки гориво гуми и квот се сетиш. Цената отлита твойно и нагоре. Ше кажете '' да ама там заплатите са високи'' - да ама не .. колкото и да са високи БМВ е лукс и мечта за всеки. Колата при закупуването

Коментиран от #156


Оценка:
-1 +2

Антон1
(гост)

Неутрално
156 Отговор

До коментар #155 от "елчо":


Момче , пожелавам ти здраве и дано се върнеш скоро ! Няма нужда всеки да шофира БМВ , по-важното е да се чувстваш спокоен за бъдещето си !

Оценка:
-0 +3

Братока
(гост)

Неутрално
157 Отговор
Жена и кола на късмет !

Оценка:
-1 +0

Ducky
(гост)

Неутрално
158 Отговор

До коментар #36 от "Бати Злати":


От немска до немска кола има балкан разлика,пич!И немските коли,съвсем не са най надеждните,джентъмене :)

Оценка:
-0 +1

Bat Sande
(гост)

Неутрално
159 Отговор
Няма нито една корейка или японка...що ли?

Оценка:
-0 +0

Стефан
(гост)

Неутрално
160 Отговор
Пасата е една от най-масовити коли карани в Германия

Оценка:
-1 +0

Онзи
(гост)

Неутрално
161 Отговор
Това е което са си казали собствениците.
Като знам колко БМВисти ремонтират и си траят, че да ги гаврят приятелите, направо се плаша

Оценка:
-0 +0

Вярно е
(гост)

Неутрално
162 Отговор

До коментар #54 от "Ха ха ха":


Здрава е "петицата" Няма спор.Тези, Които плюят по БМВ и Мерцедес Са абсолютни комплексари,и затова си карат Изгнилите кошници . просто целия проблем идва от Завист, скръндзене,предразсъдъци И от слушане на това "какво ще кажат хората ". Никой няма да слушате, ами ще си вземете марка, каквато на вас ви се иска. Неразваляема кола няма. Има правилна и своевременна поддръжка. Който предишен собственик е бил мърляч, няма значение от марката, колата става трошка.

Оценка:
-0 +0

Абсолютно
(гост)

Неутрално
163 Отговор

До коментар #135 от "Продавач-консултант":


Съм съгласен с теб. Само за едно не съм. Поддръжката на Бавареца Не е чак толкова страшна както описваш. Съизмерима е с тази на японските. И не по скъпа. От 2012 карам " петица" и съм много доволен.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Първанов
Експрезидентът Георги Първанов коментира пред бТВ обвиненията на вътрешния министър, че е свързан с организираната престъпност
Цветанов е вътрешен министър, а не махленска клюкарка"

Още бисери