Last news in Fakti

30 Май, 2019 17:30 103 829 163

Най-трошливите употребявани автомобили

  • надеждност-
  • употребяван автомобил-
  • класация-
  • рейтинг

Авторитетното британско сп. What Car? публикува ежегодната си класация на най-чупливите модели на вторичния пазар. Тазгодишният рейтинг е съставен въз основа на резултатите от проучване сред 18 000 собственици на автомобили на възраст между 4 и 10 години от Европейския съюз и Великобритания.

Участниците в изследването са били помолени да оценят надеждността на колите си и да изброят проблемите и повредите, с които са се сблъсквали. Влияние върху крайния резултат е оказало и мнението им за обслужването във фирмените сервизи.

Първо място в антикласацията на What Car? "печели" първото поколение на BMW 1er (2004-2011). Положителна оценка за най-малката баварка са дали едва 40.1% от собствениците, а почти 60% се оплакват от постоянни повреди. Най-често споменаваните проблеми са с акумулатора и двигателя, а средната цена на ремонтите е £1 500 (€1 700).

С малко по-добър резултат от 44.2% удовлетвореност сред собствениците на второ място се подрежда първата генерация на Ford Kuga (2008-2012). Най-много оплаквания има от роботизираната трансмисия Powershift на германската компания Getrag, която Синия овал модернизира през 2014 г. заради масови рекламации. Проблеми създават също системата за двойно предаване и горивните помпи на дизеловите двигатели.

"Бронза" сред най-трошливите модели с резултат 55.4% отива при първата генерация Nissan Qashqai (2007-2013). Японският кросоувър е критикуван най-вече заради повреди на съединителя и паразитни шумове от арматурното табло и предните седалки. Оплаквания има също от лошата сглобка на корите на вратите и течове на вода в купето от ветроупорното стъкло.

На четвърто място в антикласацията се подрежда Vauxhall (Opel) Astra (2004-2009), от който са доволни 58.3% от собствениците. Критиките са свързани основно с ходовата част и електрическото оборудване на модела. Най-честите оплаквания са от износване на втулките на предното окачване, лъжливи показания на приборите и неработещи електрически стъкла.

За най-ненадежден е обявен 1.9-литровият дизелов двигател на Astra. Освен че моторът дими, водната му помпа трябва да се проверява на всеки 80 000 км, защото повредата ѝ може да доведе до прегряване. Ангренажният ремък пък трябва да се сменя на всеки 60 000 км.

С 58.3% доволни собственици на пета позиция се класира първото поколение на Vauxhall (Opel) Insignia (2008-2017). 40% от оплакванията от модела са свързани с електрическото оборудване на двигателя. Негативни оценки получава също системата за стартиране и гасене на мотора, колелата, гумите, горивната система и фаровете.

На шесто място се подрежда втората генерация на Ford Focus (2004-2010), от която са доволни 59% от собствениците. Сред най-често споменаваните неизправности са запушеният филтър за сажди при дизелите и ръждясващите предни калници. Проблеми при бензиновите модификации създават бобините на запалването, податливите на корозия свещи и неработещата система за отопление на предното стъкло. Хидравличният усилител на волана също не е от най-надеждните възли.

С резултат 59.9% на седмо място се класира шестото поколение на Volkswagen Passat (2005-2015). Сред типичните слабости на модела са слабото окачване, проблемите с кормилната уредба и трошливата трансмисия DSG.

На осмата позиция се подреждат едновременно третата и четвъртата генерация Land Rover Discovery, произвеждани между 2004 и 2017 г. Положителна оценка за британския всъдеход дават 60.3% от собствениците. Най-често споменаваните проблеми са неизправности на пневматичното окачване и въздушния му компресор, повреди по електрониката и софтуера (круиз контрол, информационно-развлекателна система и оборудване за предпусково подгряване на двигателя и салона). Често отказва и електронната ръчна спирачка.

С резултат 60.8% на девето място се класира петото поколение на BMW 5er (2003-2010). Собствениците се оплакват от ходовата част и работата на мултимедийната система iDrive.

Десетката на най-трошливите употребявани автомобили дооформя третото поколение на Renault Clio (2005-2012) с резултат 62.6%. Оплакванията от френския хечбек се чуват най-често по адрес на електрическото оборудване. При спортните версии RS най-често се поврежда скоростната кутия.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Meganoob BG

    455 83 Отговор
    Ако се чудите защо някои от любимите ви коли са в списъка това е защото е съставен от "авторитетно" британско списание. Държавата която отдавна няма автомобилна индустрия, но все пак критикуват. Те и сами не искат да си берат картофите, но критикуват румънците и българите които им ги берат.

    Коментиран от #14, #40, #52, #101

  • 2 Анти милиционер

    324 123 Отговор
    Знаех си, че е BMW. Всеки селянин в България е собственик на BMW. Плащай....

    Коментиран от #18, #35, #43, #44, #54, #105

  • 3 alfa

    278 80 Отговор
    Най-трошливият автомобил за българина алфа го няма...

    Коментиран от #25, #66, #71, #92, #99, #137

  • 4 пейо

    170 17 Отговор
    Класацията има доста добри попадения които са си верни
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Ай стига бе

    99 36 Отговор
    Дачия Дъстър я няма сред най-чупливите. Значи е най-добрата.
  • 8 Халваджян

    43 141 Отговор
    Вземете си АУДИ.

    Коментиран от #67

  • 9 Анонимен

    66 115 Отговор
    Гоуфа си е Гоуф! По здраво няма

    Коментиран от #11, #12, #20, #34, #145

  • 10 Миризлив пор

    216 13 Отговор
    Колкото повече "екстри" има един автомобил, толкова по-голяма е вероятността нещо да излезе от строя. От друга страна класацията е тип "една жена каза" - като се сравняват по трошливост автомобили е добре да са карани еднакво при еднакви условия. Имам автомобил който всяка година влиза в сервиз за обстоен преглед НО за 10 години съм му навъртял над 300 000 по наши пътища, предните 10 не знам как и колко е каран, в същото време съседа който навърта по 2-3000 на година ми се смее че неговата хич не се трошала за разлика от моята. Не мисля че 2-та автомобила имат база за сравнение при такава експлоатация.

    Коментиран от #21, #64

  • 11 Миризлив пор

    43 7 Отговор

    До коментар #9 от "Анонимен":

    Ако говорим за 1-ва и 2-ра генерация съм съгласен, останалите почиват на стари лаври.
  • 12 Elen

    86 20 Отговор

    До коментар #9 от "Анонимен":

    Тея голфове дето ние тука им се кефим,там хората са забравили че съществуват от доста време. Там повечето голфове са на 2-3-4 години. След това се изхвърлят и се купуват нови коли.

    Коментиран от #72

  • 13 Тъп

    53 10 Отговор
    Румънки и корейки не виждам.

    Коментиран от #24, #146

  • 14 Драйвър

    95 15 Отговор

    До коментар #1 от "Meganoob BG":

    Колега ,не си прав,поверчето автомобили показани по горе ,без Фолксваген и Беемве са произведени в Англия!Форд имат най голмия завод в Европа в Дагенам Англия,Нисан имат в Съндърланд където правят Инфинити и Рено за Англия,Пежо имат завод в Лутън,Ландровъра и Воксол СЪЩО СА АНГЛИИСКО производство!Да Английските собственици може да са фалирали и сега автомобилните заводи да са чужда собственост,но си в жестока грешка ако си мислиш,че Англия няма автомобилна индустрия,в ЖЕСТОКА ГРЕШКА!

    Коментиран от #15, #17

  • 15 .....

    62 9 Отговор

    До коментар #14 от "Драйвър":

    Според мен е искал да каже, че просто не произвеждат тяхна марка автомобили, а само сглобяват
  • 16 ar146ts

    67 25 Отговор
    Защо трошливата АЛФА РОМЕО не е в класацията.Веднага си продавам двете алфи и си купувам БМВ

    Коментиран от #77

  • 17 Само да вметна

    36 4 Отговор

    До коментар #14 от "Драйвър":

    Рено никога не е произвеждано в Англия. Завода е за производство само на Нисан.
  • 18 Само да те светна

    29 15 Отговор

    До коментар #2 от "Анти милиционер":

    Какво общо има тази класация с твоите разсъждения. Интересно ми е ти големия '' гражданин'' каква кола караш...? Или не е за казване. Сигурно от ръждата не се чете марката.
  • 19 Гост

    5 8 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Ами, не правят въобще автомобили, ако ме питаш... То е някакъв държавен консорциум, дето са унифицирани повечето детайли за колите им...
  • 20 123

    10 12 Отговор

    До коментар #9 от "Анонимен":

    Я, че някой брои ли го въобще за кола това недуразумение.

    Коментиран от #28

  • 21 NikNay

    23 25 Отговор

    До коментар #10 от "Миризлив пор":

    Прочете ли какво си написал преди да го публикуваш? Ти за 10 години си навъртял 300 000 км а комшията ти навъртал само по някакви си 2-3000 км на година !?!?

    Коментиран от #65

  • 22 Random

    40 34 Отговор
    Хич не се учудвам че има 2 форда, 2 боклука на рено-нисан и боклука на боклуците - ровер. Учудва ме че бмв са там, 1-ва серия като изключим веригата не е зле, а е60 с 4 цилиндъра никога не са били добър избор. Атмосферните бензини без диретно впръскване са неубиваеми, ама нали е британска класация, яд ги е че нямат собствени коли.

    Коментиран от #50

  • 23 Random

    10 17 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    А клиото и кашкая? И двете са Рено-Нисан, и двете са в класацията. Опел са собственост на GM, излиза че само 3 от колите в класацията са немски, 2 френски и 4 хамерски.

    Коментиран от #29, #30

  • 24 Random

    41 13 Отговор

    До коментар #13 от "Тъп":

    Корейки няма да видиш щото още ползват двигатели на Мицубиши. Горките корейци ако не са немските дизайнери и японските инженери още щяха да сглобяват Киа 124
  • 25 Иван

    31 24 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    Няма ги, защото никой не ги купува. Почти отсъстват от пътищата. 145/146 са по редки от Бугаи Вейрон. А за по-старите да не говорим.

    Коментиран от #32, #47, #121, #133, #151

  • 26 Бахти

    83 13 Отговор
    Кое е най-хубавото за собствениците на BMW? Сутрешното кафе с колегите в сервиза.

    Коментиран от #31

  • 27 ХАРОН

    39 19 Отговор
    Всички майстори боготворят ваг- групата и рено- нисан. Инак фалират и умират от глад. Ваг са измамници и залагат капани в мотора и еко- системата с адблу течност.
    Рено са си мъртво родени, а Нисан са зле с ел доставчиците- сбирщайн!
    За жалост мерцедес и те играят вече на пряко- та грабваш кокала и реставрираш.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Боц

    26 12 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Опел е собственост вече на PSA (пежо, ситроен) но всичките отдавна са завършени тоалетни.

    Коментиран от #37

  • 30 valdes

    24 7 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Бензиновите двигатели на нисан са си японски, ма много не разбираш от марки! А бензинияият Кашкай е железен!

    Коментиран от #41

  • 31 ПЪРВО СИ КУПИ И КАРАЙ BMW

    7 34 Отговор

    До коментар #26 от "Бахти":

    СЛЕД КАТО НЕ ПОЗНАВАШ ТЕЗИ МАШИНИ НЕ ПРАВИ ЕЛЕМЕНТАРНИ КОМЕНТАРИ.СИГУРЕН СЪМ ЧЕ СИ КИЯ ФЕН И ИМАШ МНОГО СУТРЕШНИ СРЕЩИ ЗА КАФЕ С КОЛЕГИТЕ.
  • 32 Големия хур

    30 6 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    А Gulieta.и Gulia.Stelvio. някои да е чул за проблеми с тях???
  • 33 Пайзанов

    54 5 Отговор
    Най добрата кола.... СЛУЖЕБНАТААААА
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Бати Злати

    29 83 Отговор
    Най -големите трошляци са рашан дараците две мнения по въпроса няма!!! След тях са френските отпадъци и бронза е за южнокорейските измислици!!! Дойчланд автомобилите са мечта за всеки уважаващ себе си джентълмен!!!

    Коментиран от #158

  • 37 Язе

    28 2 Отговор

    До коментар #29 от "Боц":

    Собственост са сега на PSA.Тази астра започва 2004г а инсигнията малко по-късно.
  • 38 Язе

    10 9 Отговор
    Хихихухохаха.Поредния комплексиран човечец,надяващ се да го забележат в 20-30 годишния му ръждивец.Успех в начинанието.
  • 39 Townboy

    39 13 Отговор
    За мен Рено след 2004г е абсолютен лидер. Взимаш го за 3000 лв и след година вече ти струва над 10 000лв.
  • 40 непознат

    32 7 Отговор

    До коментар #1 от "Meganoob BG":

    Колега, пишеш глупости. На база данни от клиенти е колега, а не от британски списания, кое те чуди че първенец е бмв ли? Абсолютно нормално е.
  • 41 Random

    10 6 Отговор

    До коментар #30 от "valdes":

    Колко бензина са продадени и колко дизела? А и не е там проблема, а в останалата част от колата.
  • 42 hienata

    48 2 Отговор
    Собственик на Кашкай съм и съм съгласен с написаното. Смених съединтеля на 180 000 по километраж (реалните само Господ ги знае) и нямам проблем. Колко ще изкара? И 100 000 да изкара, не е скъп. Сега сериозно, като сглобка , ако сравнявам с предишната ми Авенсис си е абсолютно същата. Седалките на Кашкая са малко по-добри и не скърцат. Вода не съм усетил да влиза. Почти всеки път като го карам , минавам по Борис и тракане се чува само от джобовете на вратите (ако има някое кенче с Пепси), но дори и да ги има тези проблеми, скърцане и т.н. се оправят БЕЗПЛАТНО, само с усилване на радиото. Да има си проблеми , като всяка стара кола, но чак един от най-трошливите?!?? Чаджъра и възглавниците на Диското струват колкото моя Кашкай. Изобщо как може да се взимат в предвид скърцащи седалки и да се срваняват с изгоряла блок-бобина или строшена DSG.
  • 43 годечанин

    20 3 Отговор

    До коментар #2 от "Анти милиционер":

    е и я сьм селянин ,ама не сьм собственик на бмв , не ни слагаи под общ знаменател свите селяни и / селяндури/,и на се4ло не се карат само бмв та .
  • 44 германеца

    23 4 Отговор

    До коментар #2 от "Анти милиционер":

    а ми вие в софия трамваии ли карате , това софиянците .
  • 45 Истината Боли

    35 2 Отговор
    Не компетентната и не навреме поддържка е проблем номер едно
  • 46 Пасат

    12 0 Отговор
    Б6 както е написано в статията не е до 2015г.От 2011г. започва Пасат Б7 .

    Коментиран от #153

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Иво

    47 2 Отговор
    Няма такава кола като гадна, има неподържана.

    Коментиран от #51

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Колорадо Ривър

    15 14 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Разбирам какво си плямпало.... "Е60 с 4 цилиндъра никога не са били добър избор". От сега нататък благодарение на мен вече може да знаеш, че Е60 с 4 цилиндъра НЯМА!

    Коментиран от #61, #62, #83, #122, #129

  • 51 Компетентенкомпоненткомпозиракоментар

    6 4 Отговор

    До коментар #48 от "Иво":

    Един разумнен коментар. Евала! брат!
  • 52 Пршо

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "Meganoob BG":

    Англия нямала автоиндустрията? Абе що не се върнеш в първи клас?
  • 53 Да да

    13 34 Отговор
    2009 г. закупих Мерцедес 220 CDI 2 врати бяха много модерни. Тагава беше на 5 години за 17 000. За 8 г ползване съм хвърлил 20 000 за ремонти. Накрая го хвърлих и си взех Тигуан на 2 години. Карам го вече 3 години и нищо не съм правил по него. Не искам даже да погледна към друга марка различна от VW груп.

    Коментиран от #58, #110

  • 54 Ха ха ха

    9 24 Отговор

    До коментар #2 от "Анти милиционер":

    Ако не си карал такава кола не коментирани, 5-ТИЦАТА е една от най здравите коли, това е страхотен автомобил,ако можеш да си позволиш, си купи и ще разбереш, BMW 5 330 xd, ако искаш му сложи газ, няма проблем, аз го карам на газ, защото въртя по 7000, 8000 км. На месец, много е стабилна.

    Коментиран от #162

  • 55 Боби

    18 3 Отговор
    В България и танк да караш ще е номер 1 в класацията
  • 56 Манго Джери

    26 7 Отговор
    Аз всяка година си купувам за 200лв. Нова кола !!!
  • 57 AMG

    56 17 Отговор
    Баварските боклуци отново в челото по трошливост.Това е традиция при тази марка,да четат всички селяци и квартални дрифтърчета,които си мислят че БМВ е спортна кола.Напомням че това е фирма без нито една титла във Формула1,WRC или Льо Ман. Въздух под налягане за лапни шарани.
  • 58 Toto

    11 4 Отговор

    До коментар #53 от "Да да":

    Като лъжеш успокояваш ли се

    Коментиран от #86

  • 59 onq s konq

    16 10 Отговор
    На първата снимка има 2 гаечни ключа - по един за ремонт на 2-те БМВ-та.Останалите коли...са директно за скрап:)
  • 60 Toto

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    То което си е истина си е истина
  • 61 Аре бе

    21 1 Отговор

    До коментар #50 от "Колорадо Ривър":

    Не думай бе човек! А двулитровия дизелов мотор? 520d ако не се сещаш! Той колко целиндъра е! Бензиновия 520i е шест M54B22с точност, но дизелака на е60 520d е четири
  • 62 Охооо

    17 2 Отговор

    До коментар #50 от "Колорадо Ривър":

    След кратка справка разбирам, че след фейслифта дори и бензиновия двулитровия мотор на e60 е 4цилиндров!n43b20ol или накратко 520i след фейслифта и с 4 цилиндров мотор! Та заключението е........ Чети по често за да не пишеш каквото ти дойде на акъла после
  • 63 Баща ти

    11 24 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    То за френските всеки знае колко големи боклуци са, няма нужда от напомняне.
  • 64 незнайко

    11 3 Отговор

    До коментар #10 от "Миризлив пор":

    Коментара Ви е много точен. Няма как да се развали нещо което не се ползва !
  • 65 незнайко

    32 0 Отговор

    До коментар #21 от "NikNay":

    Много правилно е написал 2-3000 на година, за 10 години са 30 000 км. Това е 10 пъти по малко ! Някой май не може да смята !
  • 66 хах

    5 11 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    Ми няма го,дори не си правят труда да го купуват тоя фиатски отпадък.....Нали е премиум за цървули само на Бг то ги вземат 5 годишна за 4500 след като някой балък е обрал луфта в цената.
  • 67 Най добрия

    3 8 Отговор

    До коментар #8 от "Халваджян":

    И Тойота
  • 68 Въпрос

    14 3 Отговор
    Кой ид.от написа че на Астра ангренажа се сменя на 60к а помпата се проверява на 80к? Помпата се сменя с ангренажа винаги. А на 1.9 ужким опелския проблемите му са други - като на всичко с марката Фиат
  • 69 vasik atanasova

    12 24 Отговор
    само АУДИ

    Коментиран от #70

  • 70 РЕАЛИСТА

    11 22 Отговор

    До коментар #69 от "vasik atanasova":

    И АЗ СЪМ ЗА АУДИ
  • 71 Аз алфа не харесвам

    15 23 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    Алфа-та си е жив фият и на мене не ми харесва боклук голям е. Трябваше да е на 1-во място по трошливост

    Коментиран от #78, #123

  • 72 Бай Шиле

    13 3 Отговор

    До коментар #12 от "Elen":

    Братчет,това "там" дето хвълят колите си на 2-3-4 години,къде е?Да ида да си взема две-три.

    Коментиран от #130

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Ффггг

    15 6 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Нормално да е бмв те като от 18000 човека правят статистика и 13000 от тях са купили бмв
  • 75 Алфа Ромео

    16 2 Отговор
    На много места съм чел и чувал че Астра Н е надеждна кола и че 1.9 италианския дизел е здрав сега нещо ново. Може ли да ми обясни някой кво ще рече колелата и гумите при Инсигния...
  • 76 Алфа Ромео

    24 5 Отговор
    Много грозна тая 1-ца на БМВ
  • 77 тиква

    11 15 Отговор

    До коментар #16 от "ar146ts":

    кой щи купи алфа нужниците

    Коментиран от #88

  • 78 Алфа Ромео

    13 2 Отговор

    До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":

    От 159 нататък нямат нищо общо, преди това платформи ползваха само, окачване и мотори си бяха на Алфа, да не говорим за Джулия и Стелвио че ставаш окончателно смешен.
  • 79 Келера

    12 8 Отговор
    Фиат браво 2 ,1.4 90к.с. това е истината.
  • 80 Шаран БГ

    19 2 Отговор
    Всичко е вече на конвейер...... Майката му е на 38 секунда, да изскача "нова " кола. Има кой да купува, има кой да се търкаля по канавките и нивите, има кой да кърти дървета. И като цяло техническата автомобилна грамотност на "пийпъла" много порасна... Особено като премина школата със съветските машини и тренировките с Трабанта. В по-ново време / човека го е написал/ "Гоуфа си е Гоуф"! И защо ? И да се счупи, чарк винаги ще се намери.... Това за сиромаха е най-важно.....
  • 81 Ccссссс

    12 8 Отговор
    Колата която има най голяма вероятност да те предаде е форд
  • 82 Ауди е за луди,

    17 2 Отговор
    ГНП и дюзи, на цената на свтомобилът, Ауди, втора ръка, без труда.
  • 83 Аман вече от смешници

    7 2 Отговор

    До коментар #50 от "Колорадо Ривър":

    Алоооо разбирача на BMW-тата я кажи BMW E60 520Diesel с колко цилиндъра е???
  • 84 Stamen

    11 9 Отговор
    Само BMW "най-здравата" :) :)
  • 85 Валентин

    28 1 Отговор
    Собственик съм на Рено Каптур. Кола средна класа и евтина. За 3 години навъртях почти 50 хиляди километра. Колата е икономична. Само сервизното годишно обслужване. Аз карам внимателно и не ходя по къри щата нито пък паля гумите или минавам през легнали те полицай с мръсна газ. Истината е че ако не пазите колата си то няма да има такава дето да издържи. Може би БТР. Изключвам италианските и руските мпс-та. А за Дачиите не сте прави. Таксита та вече навъртях по половин милион километра и още бичат. И то градско. Да не забравим и все пак колко струват.

    Коментиран от #91

  • 86 Да да

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Toto":

    До един момент правех статистика на ремонтите и се заблуждавах как вече няма какво да се слчупи. Ремонтирах какво ли не по колата като се започне от: Турбо, хидравлика, алтернатор, охладителната система се оказа лабиринт за познавачите в Ивай Джет. Платка на автоматика. Даже спрях да споделям с приятели когато колата ми беше на ремонт, че ми се подиграваха. Накрая като се скапа пак турбото я взе бащата и за една година я потроши и от там я продаде на някакви да довършат. Та на въпроса да вярвам си даже чакам новия Тигуан.

    Коментиран от #90

  • 87 Ше си обръсна ушите

    1 1 Отговор
    Тва не е верно😂😂😂
  • 88 ar146ts

    4 0 Отговор

    До коментар #77 от "тиква":

    Тиква си и тиква ще си останеш
  • 89 ДедоВиЯ

    9 4 Отговор
    А такааа... Нещо ги нема "ненадеждните" френско - италиански бангии?! Що така? Според Ганя само ще са се объркали нещо.
  • 90 Миризлив пор

    14 1 Отговор

    До коментар #86 от "Да да":

    Май си нацелил истината но по пътя на пробата и грешката. В момента си има куп маркетингови проучвания и производителите върху тяхната основа създават и автомобилите. Знае се че един автомобил се кара определено време и определени километри - на това му се казва "ресурс". Този ресурс доста добре е сметнат, така че след изтичането му тази кола така да се строши, че да излезе по-евтино да си купиш нова от колкото да ремонтираш. Така, че ако колата е в тези граници просто наливаш и караш без особени проблеми, мине ли тя става бирник, за това и превъртането на километраж си е престъпление в белите държави. Отделно малко народ е карал нови коли НО след около 2004-2005 влиза в сила "даунзайцинг"-га, преди това е нещо нормално двигател да изкара 500 000 сега е проблем и 300 000, за това съм написал че много марки лежат на стари лаври.
  • 91 НАТО ВЕЦ

    21 8 Отговор

    До коментар #85 от "Валентин":

    Ладата я продадох на 25г в перфектно състояние, а имаше возия, дато западните кенефи за тези пари никога не са имали. Никога и за нищо не ме е оставяла, а я карах и товарих душмански. В момента една от колите ми е Алфа Ромео 156 1.9 JTD вече на 19 години и докато не се разпадне купето ще си я карам, защото по-безгрижна кола от "западните" не съм имал, а вярвай ми, през ръцете ми е минала маса железор. Та така. Ако не сте имали нещо, не пишете за него.

    Коментиран от #124

  • 92 Баш Батка

    2 5 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    Няма, тва кола ли е или паметник?
  • 93 РЕАЛИСТА

    15 7 Отговор
    КАРАМ САМО ЯПОНСКИ КОЛИ А ПЪК И КОРЕЙСКИ НЕ ВИДЯХ В КЛАСАЦИЯТА
  • 94 До Анти милиционер

    2 0 Отговор
    След този пост е сигурно едно - ти си селянин по душа и манталитет!
  • 95 Bmw E87

    8 4 Отговор
    Язе си я карам и ми дреме на х*я, кой какво приказва. Досега не съм имал никакви проблеми с нея!
  • 96 Bozko

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    Вероятно, защото над 80% от продаваните в UK коли, са немски умнико :) Дори Мини Купър и Jaguar, отдавна са немски..

    Коментиран от #111

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 1111

    9 4 Отговор
    Всички МПС произведени след 2003 - 2004 година, имат живот 120- 130 000 км.,след това само скъпи сервизни ядове.

    Коментиран от #103

  • 99 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    ОТДАВНА ГО ИЗПРЕВАРИХА НЕМЧЕТАТА
    ОТ ОПИТ..
  • 100 Пламката

    2 2 Отговор
    Евгения пробен вариант на БМВ седмици няма от никоя генерация.При тях случайни неща няма нека да съм селянин
  • 101 Селяк

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Meganoob BG":

    Картофите не се берат .
  • 102 Xaxaxa

    3 1 Отговор
    Не е важно колко години я имаш, важно е колко километри си навъртял,
  • 103 Миризлив пор

    10 2 Отговор

    До коментар #98 от "1111":

    Говориш за така наречения "даунзайцинг" - погледни какво означава. Първата му вълна е след около 2005 тогава след свиване на обема ресурса на двигателя и всичко останало пада под 300 000 а вече след 2010 пада на около 150 000. Реално погледни какво предлагат масово като гаранция производителите - 5 години или 100 000 км при които трябва да си поддържаш колата в техен сервиз. След това колата излиза на "свободния сервизен пазар" и реално за производителя това е загуба защото хем не купуваш нова кола, хем парите за части и ремонт ги прибира някой друг. Така колата "се срива" планирано след гаранцията и купуваш нова защото е по-евтино да я изплащаш 5 години от колкото да и плащаш ремонтите на старата 5 години. Като се има в предвид как всичко е организирано независимо от марката само на мен ли ми мирише на картел?
  • 104 Аз съм си

    4 1 Отговор
    Момчета .....абе гледам и G класа няма в класацията
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Георги

    6 5 Отговор
    Объркали сте подредбата на класацията. На 1-во място трябва да е фрвнската кочина и после всички останали....
  • 107 Само Хонда

    0 6 Отговор
    Хонди в класацията няма. За сметка на това имаше цели три в топ десет на най - добрите семейни автомобили. За Дискавърито обаче се учудвам, че е в тази класация, собствениците го хвалят като изключително здрав автомобил и забележките им са за скъпите консумативи и високия разход.
  • 108 алфа седан

    12 2 Отговор
    Благодарение на лошото мнение за марката Алфа Ромео е България
    карам с удоволствие хубава кола взета за без пари.
    Сега искам да я сменя с по-нов модел, но цените са доста по-скъпи.
    Явно мнението за марката се е променила.
    А новите им модели са доста скъпи. И има защо.
    В технологиите са доста по-напред от останалите марки.
    Понеже съм доволен от сегашни ми автомобил
    ще се кара още
    и ще изчакам да взема някой от новите им модели след няколко години.
  • 109 Пенчо

    3 1 Отговор
    Карам си ленд круизера вече 18 г. и си щракам с пръсти. Остават му поне още 15.
  • 110 batedeni

    3 0 Отговор

    До коментар #53 от "Да да":

    Да, да ... ама НЕ. Ако му връткаш на Тиганчето по 1000-2000 км на година, бива. Друго ще говориш ако го зачевръстиш с по 30-40 хилки годишно. За няколко ще му врътнеш 150-200 и следва логичният му завършек - "Ово е стандарт - еVeш и фърляш".
    Аз пък 2008-а си купих от магазина едно Санта Фе, джитках си го 7 години и бях много доволен ... е, разбира се с редовното му обслужване, след което се качих на 8-годишен Туарег ... е-е-е, гъзария - класата е много по-висока и доста по конфортясал ... НО ... на близо 400 хиляди км. Вярно, вече е на 500 и двигателя все още отказва да му се долива и капка масло ... НО ... всичко останало по комфорта гълта яко кинти! С две думи VW (до 5-6 годишни) караш до 150-200 хил. и ... ХВЪРЛЯШ - по-евтино ще ти излезе!
  • 111 Ташунко

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Bozko":

    За Ягуара не позна - питай чичо Жужъл на кой е Ягуара от няколко години, а в момента (ако вече не са се разделили) БМВ изхвърля Минитата от продуктовата си гама.
  • 112 Plamen

    1 0 Отговор
    Здравейте,
    Малко инфо за Опел Антара????
  • 113 Plamen

    1 2 Отговор
    2.0 мотор дизел автомат
  • 114 Стенли

    2 3 Отговор
    СТРАННО, НЕМСКИЯТ АУТОБИЛД ЗА НАЙ-НАДЕЖДНИ ДАВА-ТОЙОТА И ВОЛВО НА 1 во, ПОРШЕ 2,BMW 3,Субаро 4, Мерседес 5??? За трошки- Ровър, Форд, Фиат, Ланча, Нисан, Рено, Ситроен!!!
  • 115 Самеца

    2 1 Отговор
    Вчера си купих боя, за апартамента, нали ме разбирате!!! Та мисля да боядисвам днес, с валячето. Като свъъърша ще ви пиша. Айде лек ден отивам да хапна здравословно.
  • 116 Диян

    4 1 Отговор
    Най-проблемна е Опел Вектра Ц (Opel Vestra C)
    До 10о хил км. Не остана нищо здраво от нея. Смяна стартер, смяна динамо, смяна климатик, смяна съединител заедно с маховика и най накрая смяна двигател. От задвижването само скороствата кутия не се беше изчупила, но скоростите влизаха много трудно. На всеки 3 - 4 хил км се сменяше предница, тогава за първи път чух термина лагери на макферсона. На 30 хил от зад носачи. Половината от копчетата се развалиха още на 50 хил. Пълна боза. А пък шайбата на коляновия вал съм я сменял над 6 пъти
  • 117 00000

    4 0 Отговор
    Нова кола колеги ,надявам се скоро всеки да си го позволи.а за марката кой колкото може да даде.коментарите са разнообразие
  • 118 Рено...

    7 0 Отговор
    Аз съм с Рено Туинго от 1995 година и до сега .Само сменям маслото,филтрите,задо гърне,спирачни накладки,гуми и на определения срок ремонт да двигателя.Доволен съм от РЕНО.
  • 119 Реното...

    2 1 Отговор
    Допълнение за Рено- вече съм на190 000 километра.
  • 120 Селянина с колелото

    0 3 Отговор
    Ауууу 100% бях сигурен че ще срещна Е60 след като класацията води скапаната 1=ка. БМВ беше кола ма след Е39, Е46 всичко е КИА и всеки изминал ден се убеждавам в това. Другите кошници си ги знаем не им обръщам и внимание дори. И тея къде ще ме плюят може само да ги информирам една от колите ми е Е39 фейс 540! 4.4 V8, аре плюйте ма гледайте да не си изплюете езика щото като само му чуете звука и ви увисва до коленете от отворената уста. Хахахах!

    Коментиран от #125

  • 121 Alfa Romeo 159TI

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    Оооооооф като вземете да пишете тъпотии колкото да не заспите... Класацията е за коли от 2004-10! Тия коли, за които споменаваш приключват 2001. В периода 2004-10 са 147, 156, 166, 159..., гледам хич не се карат!
  • 122 Alfa Romeo 159 TI

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Колорадо Ривър":

    Изложи се, aма карай!
  • 123 Alfa Romeo 159 TI

    5 0 Отговор

    До коментар #71 от "Аз алфа не харесвам":

    Трябваше, ама не е там! Кой те пита кво харесваш?
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Гошу

    3 0 Отговор

    До коментар #120 от "Селянина с колелото":

    Едно трабанче като му смачкаш газта пърди по добре от бавареца ти.

    Коментиран от #142

  • 126 Мемфис

    3 2 Отговор
    Щях да напиша, че най-трошливи са руските талиги, но се досетих, че класацията е за автомобили!
  • 127 Йосип Броз Тито

    7 1 Отговор
    Тези Opel-и Astra H са здрави машини, но в това се е убедил, само който си я е купил нова и се е грижил както трябва.
    BMW 1 серия също са хубави, за тях важи същото като при Opel-а, но те са по-скъпички и са с по тежка поддръжка, но пък са красиви и си заслужават.
    Основният проблем е, че в България се внасят основно екземпляри от Италия, които са скапани, защото италианците са трошачи, не са стопани, карат до последно и после продават. От Австрия и Германия пък идват запазени откъм двигател и салон коли, но пък те имат проблем с ръждата повечето. Затова българина като си купи после такъв автомобил и почва да плюе и да вика, че бил барака и незнам си какво, а колите са си много хубави, просто не са случили на добри собственици, които да се грижат за тях.
    Затова най-добре е ако нямаш пари за нова кола, да си купиш кола от България, от дилър, който продава коли върнати от лизинг, напълно обслужени и с пълна сервизна история в представителството на съответната марка. Другият вариант е от частно лице, някой който си я е купил чисто нова тук в България и си я е гледал както трябва, със сервизна история и реални километри.
    А не като тези дето отвън идват на по 500 000км и тук ги връщат на 150 000, а хората се лъжат, че пробега е реален. Дори много от тях идват удряни и оправяни и после ръждата тръгва...
  • 128 някой

    7 0 Отговор
    Пасат Б6 хубаво е в списъка, но не са описани типичните му проблеми като изгаряне на дюзи при дизела, пукане на глави, проблем с бутона на ръчната спирачка, т.н. "шестограм".
  • 129 А късните 520d ?

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Колорадо Ривър":

    ...
  • 130 Elen

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Бай Шиле":

    Брачед,ми Германия,Австрия,Англия и по-богатите части на Франция и Испания. Старни като Финландия и Норвегия и др. Не е на Балканите,нито пък на Арабския полуостров :)
  • 131 Мечо Кух

    3 0 Отговор
    ...минавам на тротинетка ...само кажете : електрическа или с крачно забутване ? ;)
  • 132 Един

    2 1 Отговор
    Cuore sportivo! Другото е жмел
  • 133 Megan

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    Ti sigoren lisi 4e ne gi karat 20% po evropeyskite pıtista v momenta sa koreyski
  • 134 Алфа155

    9 1 Отговор
    Караме си ги Алфите, нас не ни мислете. Вижда се кой е най-често в сервизите - Ауди и БМВ

    Коментиран от #139

  • 135 Продавач-консултант

    7 2 Отговор
    Абсолютно безпристрастно мнение,просто продавам части и ми е все тая,коя марка ,чия народност и т.н. Да си дойдем на думата:
    Vw -евтина подръжка ,но много се поддържа :)
    Bmw-супер агресивен дизайн,мечта на всеки колега ,бъдете честни!Седнеш ли у баварката бате .. чувстваш се голем :) НО! Тези баварци са много трошливи,супер скъпи за подръжка,аз лично бих си взел ако съм първи собственик ,тия с връщаните км мерси.
    Ауди-много фенове има ,не ми се говори :)
    Мерцедес -здрава,надеждна ,не бих казал скъпа подръжка ,освен ако не говорим за E/S класите.Бих си взел и на повечко км
    Мазда,Тойота,Хонда-здрави ,но една идея скучни ,относно подръжка -скъпички са!
    Опел-Нееее! Без коментар.
    Ситроен,Пежо-Евтини като коли,евтини като подръжка,евтини като усещане :) здрави мотори,куци пластмаси-вибрации ,материала евтинийка,като за евтини коли все пак.
    Рено- най -скъпия за подръжка от френските ,една идея по здрав и по-комфортен(возия).
    Това е на бързо,темата е за цяла книга , в един коментар няма как да обхвана обективно всички класове на марките и всички марки .Сори ако съм засегнал някой,споделям впечетления от работата си с клиенти.

    Коментиран от #163

  • 136 емо

    3 0 Отговор
    аз живея в Англия и там ама хал хабер си нямат от коли .. сигурно са на първо място по неграмотност по темата, там са номер 1 идиоти майстори по света то въобще майстори не съществуват .. уникален случай е от преди 8 месеца в сервиз свети лампа за масло при положени че маслото е до горе .. пъхат маркуч през капачката за масло с високо оборотна прахосмукачка която стой в двора на земята цялата мръсна за да го доизточат малко .. това не е измислица, а и нормално да се оплакват от воксхол като е най-евтината и карана кола там.. от бмв се оплакват, понеже нямат пари да ги подържат пък всеки иска да е тежкар
  • 137 Някой си

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "alfa":

    Де слагаш Алфата... Тва че сте тъпи повечето и не сте имали такава кола. Най много някое GT да те скъса на някой светофар. Всички подценявате тази марка. Тези коли са уникално красиви и повечето са спортни. Особено по новите...
  • 138 гост

    2 2 Отговор
    Карам си рено клио 98 година една точица ръжда няма .Четвърта година го карам жабока и само консумативи съм сменял,единственият проблем ми беше че се счупи патрона на ключалката сложих китаиски и докато го пробвах дали отключва и заключва се счупи и се отказах останах на дистанционото много съм доволен незнам зашто толкова ги плюят френските коли може ас да съм извадил късмета с читава кола.

    Коментиран от #154

  • 139 ar146ts

    6 4 Отговор

    До коментар #134 от "Алфа155":

    И аз съм на същото мнение.Карам алфа 146 1.6тс,купих си алфа 159 1,9JTS и сега си карам и двете .Да караш АЛФА РОМЕО е голям кеф.Дано за в бъдеще глупаците в България да не намаляват , за да може по-умните да караме хубави коли за малко пари.

    Коментиран от #150

  • 140 Има картел

    1 0 Отговор
    Да се произведат еднодневки, боклуци за да имало работа? Така е за всичко! Как първите ел. Крушки са работели десетилетия, а сегашните макс 1000 часа? Как пътищата, строени, от римляни и Хитлер, са били здрави десетилетия, дори столетия? Пътят от Мало Бучино, до Голямо Бучино, е взел да се разпада! На година ще стане на юфка, гордостта на Борисов и трябва да се прави на ново!
  • 141 ада

    1 0 Отговор
    Нормално за Mercedes и Audi , да не пише нищо!
  • 142 Селянина с колелото

    0 1 Отговор

    До коментар #125 от "Гошу":

    Гошоооооууууу! Гроздето е киселооооооооо, карай си трабанта и не ръси глупости за това как звучи V8.
  • 143 иво

    2 3 Отговор
    Мн ме кефи как в интернет е пълно с хора говорещи за бмв, които никога не са карали бмв, а само са гледали отстрани. Имам книжка от 15 години и съм сменил 5 марки коли (не модели а марки) - най-добрата, най-здравата в окачване което не съм бутал от 4 години въпреки дупките най-безпроблемната без нито една екстра или каквито и да е било глупости да ми правят проблем е БМВ-то което карам ДЕНОНОЩНО в момента в сервиз ходи само за масло и елементарни консумативи и е като ново откакто съм го купил 3йка 2007. Няма биалетки, тампони шарнири глупости нищо не е мръднало, а не съм ги сменял никога не са оригинални, колата се кара денонощно няма абсолютно никакво тресене по волан и тем подобни. Карам и с ниско профилни гуми с които над половината марки коли дето ги хвалите да се разпаднали досега за толкова километри с подобни ниски гуми или разпилели, разхлопали и т.н. Не забравяйте че тая класация е от Британски инвалиди по коли, там сервизите само сменят масло хабер си нямат от коли камо ли ремонти там не се ремонтира само се продава на следващия балък. Не съм го чел някъде, живея там тъй че тая класация е губене на време за коментиране

    Коментиран от #149

  • 144 Ej 20

    1 5 Отговор
    Ако бяхте си купили по едно субару нямаше да ви се налага да четете такива факти ;) ......лек и успешен ден,ако някой колега чете това,поздрави от Бургас :)
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Gogo

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Тъп":

    Анадолки също няма
  • 147 Георги

    1 3 Отговор
    Затова японска само
  • 148 Николай Николое

    0 0 Отговор
    Колата е МАЗДА 323- 91-ва, 90 коня, 1.6 мотор. Пълна инжекция.
  • 149 ДедоВиЯ

    3 0 Отговор

    До коментар #143 от "иво":

    Значи дъстърот въобще не мои му са мъцнеш: 6 г. и 150 к км - окачване бетон!!! По булгаристански сокаци и възчесто по без път, камънаци и къпинаци. БМВ - ха, тва е за лилави аматьори! Па тройки м/у 15 и 30 год. възраст 'ич не ги и фали - търталясници у БГ-то!
  • 150 159

    3 0 Отговор

    До коментар #139 от "ar146ts":

    Това е истината, наистина! Ама баламурници бол: те затова вече 10 год. си избират Баце - бий мА УбичЪм тЪ!
  • 151 159

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    Иване, Иванееее, да та ... който те .....! 145/6 са вече ретро модели (1994 г.). В случаят можеш да коментираш 147, 147 фейс, 156 фейс, МиТо, Жулиета, 159, 166 фейс, Брера, GT!!!
  • 152 Бачо

    0 0 Отговор
    Не държал акумулатора; тц.тц.тц..., м..а ви да и.а проста, цял живот капиталистически роб!
  • 153 Антон 1

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Пасат":

    То едно и също !
  • 154 Антон 1

    1 1 Отговор

    До коментар #138 от "гост":

    Моля ,каруцари с талиги да си спестяват мнението ‘;)
    Може да е и 25 годишна колата , но при адекватна подръжка няма да има проблем !
    Такива “останах на дистанционно “ , по - добре да пишат за прогнозата на времето ‘ :)
  • 155 елчо

    3 1 Отговор
    ХАХА КЛАСАЦИЯ ПРАВЕНА ОТ АНГЛИЧАНИ, на първо място по неграмотност в колите, скрънзите пари не дават за подръжка как няма да се оплакват от БМВ, там е лукс да се кара Бмв и мечта. Почти всеки, който познавам иска да го кара и всеки ми е казвал, че не би давал толкова мн пари на година. И аз живея там, на който кажеш че караш бмв автоматично си сменя физиономията. Ако не знаете Лондон е най-скъпия град в Европа за притежаване на кола. Таксите и данъците са убийствени особено за клас БМВ. За Мерцедес да не говоря само най-богатите хора го карат. НЕ случайно това малко купе с малък двигател е в топ понеже е най купуван само щото искат да карат БМВ, а при по висок двигател просто няма как да си го позволят. Само застраховката на един млад шофьор почва от 2400 паунда и надолу според стаж двигател и каквото се сетиш, а средната заплата е около 3000 паунда на месец за обикновен работик в най масовите сектори (след такси и данъци) няма нужда да споменавам всичко останало, цената става ненормална на година за я притежава тая кола .. докато в бг целия пакет на едно средно БМВ над 2006 година данък, застраховка винетка преглед и данък е 350 паунда общо дори и по малко .. къде са 300 къде са над 2000-3000 хиляди ПАУНДА .. няма нужда да споменавам останалите разходи подръжки гориво гуми и квот се сетиш. Цената отлита твойно и нагоре. Ше кажете '' да ама там заплатите са високи'' - да ама не .. колкото и да са високи БМВ е лукс и мечта за всеки. Колата при закупуването

    Коментиран от #156

  • 156 Антон1

    4 0 Отговор

    До коментар #155 от "елчо":

    Момче , пожелавам ти здраве и дано се върнеш скоро ! Няма нужда всеки да шофира БМВ , по-важното е да се чувстваш спокоен за бъдещето си !
  • 157 Братока

    1 2 Отговор
    Жена и кола на късмет !
  • 158 Ducky

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Бати Злати":

    От немска до немска кола има балкан разлика,пич!И немските коли,съвсем не са най надеждните,джентъмене :)
  • 159 Bat Sande

    0 0 Отговор
    Няма нито една корейка или японка...що ли?
  • 160 Стефан

    0 4 Отговор
    Пасата е една от най-масовити коли карани в Германия
  • 161 Онзи

    0 1 Отговор
    Това е което са си казали собствениците.
    Като знам колко БМВисти ремонтират и си траят, че да ги гаврят приятелите, направо се плаша
  • 162 Вярно е

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Ха ха ха":

    Здрава е "петицата" Няма спор.Тези, Които плюят по БМВ и Мерцедес Са абсолютни комплексари,и затова си карат Изгнилите кошници . просто целия проблем идва от Завист, скръндзене,предразсъдъци И от слушане на това "какво ще кажат хората ". Никой няма да слушате, ами ще си вземете марка, каквато на вас ви се иска. Неразваляема кола няма. Има правилна и своевременна поддръжка. Който предишен собственик е бил мърляч, няма значение от марката, колата става трошка.
  • 163 Абсолютно

    1 1 Отговор

    До коментар #135 от "Продавач-консултант":

    Съм съгласен с теб. Само за едно не съм. Поддръжката на Бавареца Не е чак толкова страшна както описваш. Съизмерима е с тази на японските. И не по скъпа. От 2012 карам " петица" и съм много доволен.