Луксозната марка на Toyota модернизира средноразмерния си всъдеход за пръв път от пет години. Основната новост в дизайна на освежения Lexus GX е радиаторната решетка с площта на Люксембург и структура, съставена от множество букви L.
Японският всъдеход се е сдобил и с нови фарове с аналогичен рисунък. Базовото оборудване на модела вече включва последното издание на системата Lexus Safety System+ (адаптивен круиз контрол, автоматично управление на дългите светлини и функция за разпознаване на пътните знаци) и чифт допълнителни USB-порта.
Обновеният GX ще се предлага с няколко варианта на оформлението от спортния Sport Design Package с 19-цолови черни джанти и специални аеродинамични елементи до всъдеходния Off-Road Package, който включва допълнителна защита за резервоара, камери за кръгово видеонаблюдение и системата Multi-Terrain Select.
Двигателят остава същият. 4.6-литровият V8 развива мощност от 301 к.с. и работи съвместно с 6-степенна автоматична трансмисия, която задвижва четирите колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 лекси
17:40 18.06.2019
2 Q4 00
17:54 18.06.2019
3 VikiБарселона
Коментиран от #4, #8, #22
17:57 18.06.2019
4 GPlx
До коментар #3 от "VikiБарселона":
Лексус имат 10-степенен автоматик и са първите в света с 8-степенен.Колкото до Lexus GX - модел на 10 години.
И запомни, няма двигател с вътрешно горене, поне не и при автомобилите, който да достига номинална мощност при 2200 об./мин., бил той бензинов или дизелов, може би говориш за въртящият момент, но е възможно и да не правиш разлика между двете.
И само за протокола - не много отдавна от Мерцедес искаха 300 000+ лв. за автомобил с 5-степенна трансмисия. Толкова за плиткото ти заключение.
18:06 18.06.2019
5 сектант
18:11 18.06.2019
6 jap
18:22 18.06.2019
7 Предницата майка плаче
18:57 18.06.2019
8 Христов
До коментар #3 от "VikiБарселона":
Аз търся надеждност и точно заради "първобитния автоматик" ще купя доказано качествения Лексус, а не мега-хипер-модерните трошливи най-нови разработки в другите марки18:58 18.06.2019
9 Adam
19:00 18.06.2019
10 Zorro
Коментиран от #11
19:01 18.06.2019
11 Жена ти Зорка
До коментар #10 от "Zorro":
Направо от Ескорт 86-та е таблото,но пък твоя Голф 3 си е хайтек.19:12 18.06.2019
12 Объркан
Коментиран от #14
19:30 18.06.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Шменти Капели
До коментар #12 от "Объркан":
Ако погледнеш цените на употребявани коли в Немски сайтове ще видиш,че търговците дават отстъпки за дизелови модели но от цени които са нереално високи.Ако наистина тези коли се продаваха толкова евтино,източна Eвропа щеше да ги изкупува на опашка но истината е,че за читавите коли си има пазар и никой не ги дава на безценица.20:24 18.06.2019
15 Философ
20:42 18.06.2019
16 Дар
21:31 18.06.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ввв
23:58 18.06.2019
20 гост
Коментиран от #23
00:56 19.06.2019
21 Plameni
01:44 19.06.2019
22 Антон 1
До коментар #3 от "VikiБарселона":
Абсолютно човече !06:39 19.06.2019
23 123
До коментар #20 от "гост":
Когато имам четвърт милион за даване, то определено това влиза в графата 'боли ма ....'! За тези пари искат нещо, а не вид на пластмаса и технологии на 10 години, например! Поне да беше хибрид....06:42 19.06.2019
24 Каракуд
07:43 19.06.2019
25 Каракуд
Коментиран от #28, #31
07:54 19.06.2019
26 Комфорт
Коментиран от #27, #29
09:41 19.06.2019
27 Цаца (ама от едрата)
До коментар #26 от "Комфорт":
Че те на Икаруса си бяха супер.Изпреварили са си времето.
10:10 19.06.2019
28 гост
До коментар #25 от "Каракуд":
Ти да не си в 4 клас че да сравняваш разход на 3.0 - 6 цилиндров дизел с 4.6 - V8 бензин.Коментиран от #30
13:07 19.06.2019
29 zargan
До коментар #26 от "Комфорт":
Що не го сравниш с 4.8 на x5, да видим колко харчи в града15:10 19.06.2019
30 Каракуд
До коментар #28 от "гост":
Ти можеш само да мечтаеш да стигнеш до четвърти клас в помощното. Сравнявам Американския и Европейския пазар, предпочитанията и цените. Харчи много защото е V8 бензин а не защото е Лексус, в Америка е поносимо но за Европа не е приемливо (скъп бензин, бате), затова европейците предпочитат дизел пак 300 коня но харчи доста по малко не защото е БМВ а защото е дизел. Разбира се че стария 4.8 осмак бензин на БМВ харчи толкова, че и повече. Това което не разбирам е защо във всеки коментар търсите радикално противопоставяне и конфронтация от типа "немските са единствено перфектни, японските не стават за нищо, и който не мисли като мен е дебил и олигофрен" или обратното. В живота има и "shades of grey", или ...Коментиран от #32
16:38 19.06.2019
31 qwerty
До коментар #25 от "Каракуд":
Моето паджеро харчи толкова нафта, а при еднакви цена на двата вида горива не бих правил някакви драми ако имах пари да си го позволя.ПС. Ако дадеш 250К последното нещо ще ти е разхода на гориво!
Коментиран от #33
20:01 19.06.2019
32 Гошо
До коментар #30 от "Каракуд":
Дизайна вътре е стил Форд Ренджър от 2005г.22:50 19.06.2019
33 Каракуд
До коментар #31 от "qwerty":
Въпрос на мироглед, аз съм на принципа “Имам пари но не обичам да ги харча за глупости”. Може би точно затова имам...23:11 19.06.2019