Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Lexus добави GX към обновената решетка

Публикувана: 18 Юни, 2019 17:35
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2501
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 6 гласа.

Луксозната марка на Toyota модернизира средноразмерния си всъдеход за пръв път от пет години. Основната новост в дизайна на освежения Lexus GX е радиаторната решетка с площта на Люксембург и структура, съставена от множество букви L.

Японският всъдеход се е сдобил и с нови фарове с аналогичен рисунък. Базовото оборудване на модела вече включва последното издание на системата Lexus Safety System+ (адаптивен круиз контрол, автоматично управление на дългите светлини и функция за разпознаване на пътните знаци) и чифт допълнителни USB-порта.

Обновеният GX ще се предлага с няколко варианта на оформлението от спортния Sport Design Package с 19-цолови черни джанти и специални аеродинамични елементи до всъдеходния Off-Road Package, който включва допълнителна защита за резервоара, камери за кръгово видеонаблюдение и системата Multi-Terrain Select.

Двигателят остава същият. 4.6-литровият V8 развива мощност от 301 к.с. и работи съвместно с 6-степенна автоматична трансмисия, която задвижва четирите колела.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
лекси
(гост)

Неутрално
1 Отговор
фен съм на марката, имам 2 лексита, ама много грозна тая решетка бееее, че и продължават да я уголемяват.

Оценка:
-8 +23

Q4 00
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Джимито сигурно има по-комфортни седалки

Оценка:
-11 +8

VikiБарселона
(гост)

Неутрално
3 Отговор
300 бензинови атмосферни коня идващи чак след 5800 об.мин през 2019 г. в най-скъпия модел на Лексус ГХ с базова цена 119 000 евро е супер наглост! Още повече първобитният 6 ст. автоматик! От 2 г. Мерцедес продават 9 ст. автоматик и 340 коня битурбо налични още на 2200 об. в джипа ГЛС със същите размери за 109 000 евро с ддс!!!

Коментиран от #4, #8, #22


Оценка:
-20 +23

GPlx
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "VikiБарселона":


Лексус имат 10-степенен автоматик и са първите в света с 8-степенен.
Колкото до Lexus GX - модел на 10 години.

И запомни, няма двигател с вътрешно горене, поне не и при автомобилите, който да достига номинална мощност при 2200 об./мин., бил той бензинов или дизелов, може би говориш за въртящият момент, но е възможно и да не правиш разлика между двете.

И само за протокола - не много отдавна от Мерцедес искаха 300 000+ лв. за автомобил с 5-степенна трансмисия. Толкова за плиткото ти заключение.

Оценка:
-9 +29

сектант
(гост)

Неутрално
5 Отговор
много е хубав ама защо.прилича на машинката ми за бръснене не мога да разбера

Оценка:
-2 +14

jap
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Този Лексус е най добрия SUV в класа си и никой производител не предлага качеството и лукса които притежава на цена много по изгодна от тази на топ Немските марки.

Оценка:
-9 +18

Предницата майка плаче
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Ква е тая престилка е батеее ?

Оценка:
-1 +13

Христов
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #3 от "VikiБарселона":


Аз търся надеждност и точно заради "първобитния автоматик" ще купя доказано качествения Лексус, а не мега-хипер-модерните трошливи най-нови разработки в другите марки

Оценка:
-6 +18

Adam
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Малеее, ма това гоуем кръпел! Аз такова грозно нещо не бех виждал...

Оценка:
-10 +11

Zorro
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Централната колона на таблото е като на Форд Мондео 96-та година с добавен LCD дисплей

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +12

Жена ти Зорка
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #10 от "Zorro":


Направо от Ескорт 86-та е таблото,но пък твоя Голф 3 си е хайтек.

Оценка:
-3 +9

Объркан
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Абре хора нещо или аз съм объркан или съм много тъпичък... Как така намаляват използването на дизелови автомобили, щото замърсяват и им слагат забрани и т.н. , а като тръгнеш да купуваш кола, дизелът е с около 10 хиляди над безниновите двигатели!?!?!? Моля обяснете на идиота.

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +4

13
Този коментар е премахнат от модератор
Шменти Капели
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #12 от "Объркан":


Ако погледнеш цените на употребявани коли в Немски сайтове ще видиш,че търговците дават отстъпки за дизелови модели но от цени които са нереално високи.Ако наистина тези коли се продаваха толкова евтино,източна Eвропа щеше да ги изкупува на опашка но истината е,че за читавите коли си има пазар и никой не ги дава на безценица.

Оценка:
-1 +8

Философ
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Този всъдеход сигурно е хубав, но тази предница е много грозна!

Оценка:
-1 +6

Дар
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Грозно, по - грозно, най - грозно. Бах мау му колко е грозно. Това е положението с Лексус

Оценка:
-11 +5

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
Ввв
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Грозник от класа,евала!!!

Оценка:
-6 +5

гост
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Тойота и Лексус се купува заради надеждността и качеството а не заради някакъв дизайн на пластмасовите решетки

Коментиран от #23


Оценка:
-1 +12

Plameni
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Има ли екстри-има и проблеми

Оценка:
-4 +0

Антон 1
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #3 от "VikiБарселона":


Абсолютно човече !

Оценка:
-1 +1

123
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #20 от "гост":


Когато имам четвърт милион за даване, то определено това влиза в графата 'боли ма ....'! За тези пари искат нещо, а не вид на пластмаса и технологии на 10 години, например! Поне да беше хибрид....

Оценка:
-5 +2

Каракуд
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Джипа е чук, в САЩ цената е $50-70 хиляди, технологичните екстри на Лексус създават много по малко проблеми от на конкоооорентите, блокажи на трите диференциала, и пожелавам на всеки офроудър да изпробва технологията Crawl Control, невероятна е.

Оценка:
-0 +8

Каракуд
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Единственият сериозен недостатък е че е лаком, не отричам че харчи доста. За Америка е поносимо, но за Европа идва нанагорно, на градско 16-17, може да стигне и 20 л/100км ако има задръствания. За сравнение, Х5 дизел 306 к.с. съответните цифри са 12, максимум 13

Коментиран от #28, #31


Оценка:
-2 +5

Комфорт
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Пасажерските седалки приличат на взети от автобус Икарус

Коментиран от #27, #29


Оценка:
-1 +1

Цаца (ама от едрата)
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #26 от "Комфорт":


Че те на Икаруса си бяха супер.
Изпреварили са си времето.

Оценка:
-1 +1

гост
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #25 от "Каракуд":


Ти да не си в 4 клас че да сравняваш разход на 3.0 - 6 цилиндров дизел с 4.6 - V8 бензин.

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +3

zargan
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #26 от "Комфорт":


Що не го сравниш с 4.8 на x5, да видим колко харчи в града

Оценка:
-0 +0

Каракуд
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "гост":


Ти можеш само да мечтаеш да стигнеш до четвърти клас в помощното. Сравнявам Американския и Европейския пазар, предпочитанията и цените. Харчи много защото е V8 бензин а не защото е Лексус, в Америка е поносимо но за Европа не е приемливо (скъп бензин, бате), затова европейците предпочитат дизел пак 300 коня но харчи доста по малко не защото е БМВ а защото е дизел. Разбира се че стария 4.8 осмак бензин на БМВ харчи толкова, че и повече. Това което не разбирам е защо във всеки коментар търсите радикално противопоставяне и конфронтация от типа "немските са единствено перфектни, японските не стават за нищо, и който не мисли като мен е дебил и олигофрен" или обратното. В живота има и "shades of grey", или ...

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +4

qwerty
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #25 от "Каракуд":


Моето паджеро харчи толкова нафта, а при еднакви цена на двата вида горива не бих правил някакви драми ако имах пари да си го позволя.
ПС. Ако дадеш 250К последното нещо ще ти е разхода на гориво!

Коментиран от #33


Оценка:
-1 +0

Гошо
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "Каракуд":


Дизайна вътре е стил Форд Ренджър от 2005г.

Оценка:
-2 +1

Каракуд
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #31 от "qwerty":


Въпрос на мироглед, аз съм на принципа “Имам пари но не обичам да ги харча за глупости”. Може би точно затова имам...

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Депардийо
Френският актьор Жерар Депардийо коментира на улица в Париж къде ще живее след като обяви, че се отказва от френското си гражданство заради високите данъци.
Путин вече ми изпрати паспорт!"

Още бисери