Last news in Fakti

24 Юни, 2019 10:45 12 190 19

Най-мощният кросоувър на Audi

  • audi-
  • sq8
Най-мощният кросоувър на Audi - 1

Компанията от Инголщат показа първи снимки на своя най-мощен модел с повишена проходимост. Става дума за Audi SQ8 - едно SUV, оборудвано с четирилитров V-образен осемцилиндров турбодизелов двигател, който работи съвместно с електрически компресор.

Най-мощният кросоувър на Audi

Мощността е 435 к.с., но много по-впечатляващ е максималния въртящ момент. Той е 900 Нм и е наличен още от 1000 об/мин. Същият мотор се монтира и на Audi SQ7, но при SQ8 е добавен и електромотор с мощност от 11 конски сили, който помага при доускорението на колата.

Най-мощният кросоувър на Audi

Кросоувърът SQ8 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.8 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Освен това SQ8 е снабден с пневматично окачване, както и с карбон-керамични спирачни апарати. Като опции се предлагат пълноуправляемо шаси и активни стабилизатори за странично натоварване.

Най-мощният кросоувър на Audi

Външно SQ8 се отличава от стандартното Q8 по различната радиаторна решетка, аеродинамичния обвес, както и по 21-цоловите лети джанти. Салонът е тапициран с кожа и алкантара, а предните две кресла са спортни.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Valio

    42 30 Отговор
    Винаги перфектни.
  • 2 сектант

    33 36 Отговор
    мене ауди не ме кефи

    Коментиран от #12, #16

  • 3 fnf

    38 8 Отговор
    доста добре изглежда
  • 4 смоко

    23 10 Отговор
    Много е як, ще го покарат 5 години докато забранят дизелите и ще дойде в България както е по правило.
  • 5 navi

    25 9 Отговор
    Ей това е германското инженерство - спортно и икономично. Няма такава пародия - СПОРТЕН ДИЗЕЛ! След малко сигурно много хора ще ме оплюят, но факт е, че като искаш спортна кола си купуваш спортна кола - ГТР, М3, Ламбо или кавото и да е. Идва уикенда и си го караш някъде малко да си направиш кефа, а не като тука купува си AMG и се бута в задръстванията в центъра (визирам за София, но и по другите градове).

    Коментиран от #7

  • 6 kick

    19 17 Отговор
    Тва нещо, ще излиза от сервиза веднъж месечно за 2 дни!
  • 7 Бай Хой

    33 1 Отговор

    До коментар #5 от "navi":

    Напълно съгласен с теб,НО тези коли са за европа където много хора пътуват по 150 - 200 км всеки ден, а има други които минават по много повече само за да отидат на работа. Там нормалните хора живеят извън големите градове и подобен комфрот им е необходим, сега 425 кс и 1000 нм са излишни, но за всеки място под слънцето предполагам. От БГ перспектива където е пълно с комплексарчета, дет им е много важно да пътува два пъти в годината до бургас със 260 и да се селфират вътре. Същото важи и за бастуните дет си чипосват БМВ 3ка дизел и много бега, нищо че върти гуми на 4-та и едвам седи на пътя, но пак важното е да присветкваш на колите по магистралата и да си много екстремна личност и да те дават по БТВ новините в някой стълб щот ти се е откачил задния мост на БМВ-то дет мнооо ама мнооооо върви чуек.
  • 8 Бай Тошо

    18 0 Отговор
    Вградили са дисплеите най сетне, предните модели на АУДИ си бяха малко тип ТЕСЛА изработка с тия стърчащи върху таблото екрани , сега е красота
  • 9 Дебил

    7 23 Отговор
    Грозно та грозно.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Glypak

    0 8 Отговор
    Nqmam balgarski na telefona
  • 12 Коментара

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Те доста и Дачия не ги кефи ама като няма пАри за друго си бутат Дъстарите.
  • 13 Брутал пуър

    7 4 Отговор
    Вече съм се гонил с такова. Брутално доускорение. Ще скъса половината спортни коли за по половин млн лева на междинни ускорения. Само макс скорост му липсва но все пак е тухла с челно съпротивление. Но от 50 до 220 ще разкаже играта на мноого спортни коли. 900 нм са това. Тировете са с по 1500 до 2000 ама за 40 т.не 2300 кг този мотор има ел турбо за ниските обороти, за това няма лаг. Брутална машина. А като го хакнат и някоя а4 1500 кг... Жална им майлка на всички ламбота ферарирата и макларани и т.н.

    Коментиран от #15

  • 14 vasik atanasova

    1 1 Отговор
    мечта !
  • 15 Хаха

    3 5 Отговор

    До коментар #13 от "Брутал пуър":

    Конските сили са важни,не въртящия момент.Един Мерцедес S63 Amg ще го остави в точка тоя тракалник

    Коментиран от #18

  • 16 прозорлив

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Лисицо сектанска..май гроздето е кисело?!!
  • 17 РАДООООО

    2 3 Отговор
    Е ГРОЗНО Е
  • 18 Deliorman

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хаха":

    Ela s Mercedes si az s a3 kola za kola zalagame na gonkata

    Коментиран от #19

  • 19 Mercedes

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Deliorman":

    Като гледам с какъв кенеф си 200 D от 1984 ще те опъне