Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Най-мощният кросоувър на Audi

Публикувана: 24 Юни, 2019 10:45
19 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9685
Най-мощният кросоувър на Audi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.

Компанията от Инголщат показа първи снимки на своя най-мощен модел с повишена проходимост. Става дума за Audi SQ8 - едно SUV, оборудвано с четирилитров V-образен осемцилиндров турбодизелов двигател, който работи съвместно с електрически компресор.

Най-мощният кросоувър на Audi

Мощността е 435 к.с., но много по-впечатляващ е максималния въртящ момент. Той е 900 Нм и е наличен още от 1000 об/мин. Същият мотор се монтира и на Audi SQ7, но при SQ8 е добавен и електромотор с мощност от 11 конски сили, който помага при доускорението на колата.

Най-мощният кросоувър на Audi

Кросоувърът SQ8 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.8 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Освен това SQ8 е снабден с пневматично окачване, както и с карбон-керамични спирачни апарати. Като опции се предлагат пълноуправляемо шаси и активни стабилизатори за странично натоварване.

Най-мощният кросоувър на Audi

Външно SQ8 се отличава от стандартното Q8 по различната радиаторна решетка, аеродинамичния обвес, както и по 21-цоловите лети джанти. Салонът е тапициран с кожа и алкантара, а предните две кресла са спортни.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 17 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Valio
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Винаги перфектни.

Оценка:
-30 +42

сектант
(гост)

Неутрално
2 Отговор
мене ауди не ме кефи

Коментиран от #12, #16


Оценка:
-36 +33

fnf
(гост)

Неутрално
3 Отговор
доста добре изглежда

Оценка:
-8 +38

смоко
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Много е як, ще го покарат 5 години докато забранят дизелите и ще дойде в България както е по правило.

Оценка:
-10 +23

navi
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Ей това е германското инженерство - спортно и икономично. Няма такава пародия - СПОРТЕН ДИЗЕЛ! След малко сигурно много хора ще ме оплюят, но факт е, че като искаш спортна кола си купуваш спортна кола - ГТР, М3, Ламбо или кавото и да е. Идва уикенда и си го караш някъде малко да си направиш кефа, а не като тука купува си AMG и се бута в задръстванията в центъра (визирам за София, но и по другите градове).

Коментиран от #7


Оценка:
-9 +25

kick
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Тва нещо, ще излиза от сервиза веднъж месечно за 2 дни!

Оценка:
-17 +19

Бай Хой
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "navi":


Напълно съгласен с теб,НО тези коли са за европа където много хора пътуват по 150 - 200 км всеки ден, а има други които минават по много повече само за да отидат на работа. Там нормалните хора живеят извън големите градове и подобен комфрот им е необходим, сега 425 кс и 1000 нм са излишни, но за всеки място под слънцето предполагам. От БГ перспектива където е пълно с комплексарчета, дет им е много важно да пътува два пъти в годината до бургас със 260 и да се селфират вътре. Същото важи и за бастуните дет си чипосват БМВ 3ка дизел и много бега, нищо че върти гуми на 4-та и едвам седи на пътя, но пак важното е да присветкваш на колите по магистралата и да си много екстремна личност и да те дават по БТВ новините в някой стълб щот ти се е откачил задния мост на БМВ-то дет мнооо ама мнооооо върви чуек.

Оценка:
-1 +33

Бай Тошо
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Вградили са дисплеите най сетне, предните модели на АУДИ си бяха малко тип ТЕСЛА изработка с тия стърчащи върху таблото екрани , сега е красота

Оценка:
-0 +18

Дебил
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Грозно та грозно.

Оценка:
-23 +7

10
Този коментар е премахнат от модератор
Glypak
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Nqmam balgarski na telefona

Оценка:
-8 +0

Коментара
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Те доста и Дачия не ги кефи ама като няма пАри за друго си бутат Дъстарите.

Оценка:
-3 +10

Брутал пуър
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Вече съм се гонил с такова. Брутално доускорение. Ще скъса половината спортни коли за по половин млн лева на междинни ускорения. Само макс скорост му липсва но все пак е тухла с челно съпротивление. Но от 50 до 220 ще разкаже играта на мноого спортни коли. 900 нм са това. Тировете са с по 1500 до 2000 ама за 40 т.не 2300 кг този мотор има ел турбо за ниските обороти, за това няма лаг. Брутална машина. А като го хакнат и някоя а4 1500 кг... Жална им майлка на всички ламбота ферарирата и макларани и т.н.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +7

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
14 Отговор
мечта !

Оценка:
-1 +1

Хаха
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #13 от "Брутал пуър":


Конските сили са важни,не въртящия момент.Един Мерцедес S63 Amg ще го остави в точка тоя тракалник

Коментиран от #18


Оценка:
-5 +3

прозорлив
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Лисицо сектанска..май гроздето е кисело?!!

Оценка:
-1 +2

РАДООООО
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Е ГРОЗНО Е

Оценка:
-3 +2

Deliorman
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #15 от "Хаха":


Ela s Mercedes si az s a3 kola za kola zalagame na gonkata

Коментиран от #19


Оценка:
-0 +1

Mercedes
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "Deliorman":


Като гледам с какъв кенеф си 200 D от 1984 ще те опъне

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Йордан Цонев
Депутатът от ДПС Йордан Цонев с коментар за КТБ
Държавата спечели от КТБ 105 млн. лв."

Още бисери