Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Nissan преработва GT-R Nismo

Публикувана: 14 Юли, 2019 12:00
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3556
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Тази година Nissan ще модернизира своят топ модел GT-R Nismo. "Новият Nismo ще доставя максимално удоволствие от шофирането и е автомобил, който принадлежи на пистата, но се чувства също толкова комфортно и на пътя", обещава главният разработчик Хироши Тамура. За тази цел Nissan направи редица корекции.

Благодарение на модифицираните части от карбон и използването на нови компоненти теглото е намалено с повече от 30 килограма. Отличителна черта на преработеното Nismo са вентилационните отвори на предните калници, които изкарват горещия въздух от двигателния отсек и повишават мощността на предните колела, без да увеличават съпротивлението на въздуха.

20-цоловите джанти на Nissan GT-R Nismo (2019) са изработени от алуминий и са по-леки дори от преди. Новите гуми Dunlop пък предлагат единадесет процента по-голямо контактно петно и са с по-малко канали.


Nissan GT-R Nismo (2019) се задвижва от познатия 3.8-литров битурбо V6 с мощност от 600 к.с. и максимален въртящ момент от 652 Нм.

Турбокомпресорът GT3 получава модифицирана форма на турбините - с 0.3 милиметра по-тънки и с десет по-малко лопатки за оптимизиране на потока и подобряване на реакцията с 20%. Шестстепенната трансмисия с двоен съединител също е преработена с цел по-бърза смяна на предавките. Нова титаниева изпускателна система с полирани сини ауспуси се грижи за звука на модернизирания GT-R Nismo, докато новата карбонова керамична спирачна система от Brembo трябва да гарантира по-къс спирачен път.

От Nissan все още не са излезли с данни за ускорението на преработения модел. Трудно е обаче да си представим, че стойността от 2.8 секунди от 0 до 100 км/ч може да бъде подобрена. Досега максималната скорост на модела беше 315 км/ч. Цените и излизането на пазара също не са известни, но като ориентир може да служи стартовата цена на актуалния GT-R Nismo - €184 950.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Саламндър
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Просто невероятен 😍

Оценка:
-12 +68

майстора
(гост)

Неутрално
2 Отговор
12 годишен модел ...стига вече ...време е за нещо ново ...

Коментиран от #3, #6


Оценка:
-49 +23

Госта
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #2 от "майстора":


Да малко позакъсняват,но май имаше информация,че след 3-4 години излиза новият

Оценка:
-4 +19

4х4
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Ми да го пускат, че ми писна да изпреварвам сегашните...

Коментиран от #5, #24


Оценка:
-65 +11

Гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "4х4":


Къде ги изпреварваш,на Playstation ли?

Коментиран от #7


Оценка:
-7 +71

Се тая
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #2 от "майстора":


12 годишен ама като го видиш на светофара и онемяваш, особено когато му чуеш звука.
Така ще е и след още 12 години.

Коментиран от #9, #10, #21


Оценка:
-11 +65

4х4
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Ха, нали виждаш тия дет съм ги изпреварвал как слагат минуси...само това могат.

Оценка:
-42 +14

Човека
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Вярно е, не лъже. И мене ме изпревари. Трудничко, с мъка, но го направи. Напоследък лупото ми нещо не върви пусто.

Коментиран от #16


Оценка:
-6 +33

Зелено
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "Се тая":


И какво по- точно му е на звука? Прилича на звука от прахосмукачка, на която не и стига въздуха и се задъхва. Нищо невероятно. Визуално също не впечатлява с нещо особено, като изключим грамадните кюнци от зад които крият малките тръби

Коментиран от #11, #22


Оценка:
-49 +10

майстора
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #6 от "Се тая":


Еми добре нека тогава още 12 години да го произвеждат ....онемявам като чуя как му ручи скоростната кутия ...все едно има една шепа джаменки вътре ...

Коментиран от #26


Оценка:
-30 +4

майстора
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Зелено":


Разбира се че ще звучи като прахосмукачка ..два цилиндъра липсват

Оценка:
-22 +5

Японеца
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Комплексарчетата с голфчета, като видят НИСАН и плюят като побеснели. Плюйте, още 12г. не може да стигнете 2.8 до 100! Нито мерцедес, нито ауди, особенно пък бенве, дето 600к.с. и 4.3 до 100

Коментиран от #33


Оценка:
-10 +47

Страничен поглед
(гост)

Неутрално
13 Отговор
300zx ми е много по-красив, от кадето и да го погледна. Този gtr е груб,ръбест и малко недодялан.

Оценка:
-13 +5

Потник
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Нека помълчим,няма смисъл да се коментира..

Оценка:
-2 +17

qwerty
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Имам комшия с gt-r. Стои в гаража. Пича каза, че просто не става за всекидневен автомобил и си все panamera turbo s. Вика: "Разлика една секунда до 100. Аз да няма да си гледам часовника. Ела седни в потшето и усети разликата.".

Коментиран от #17


Оценка:
-23 +10

4х4
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #8 от "Човека":


Така е,човека не лъже. Ако беше здраво лупото му щеше да вдигне барем 80-85 километра,нали толко му дават, верно със зор и по надолнище и за 5-6 минути но все пак... Мойта вдига 107 на първа преди регулатора 9800 оборота...да да , на плейстейшъна.
След 301(засега не ще повече) се случва GT-R-а да ме изпревари, но тогава вече съм в следващия град...и това на плейстейшъна, разбира се...

Оценка:
-6 +5

Гост
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #15 от "qwerty":


Какви глупости си написал или си някое пишлеме на 15 години?Няма нищо общо между двата автомобила,да си беше взел GT3 да видим колко е комфортно

Оценка:
-3 +12

незнайко
(гост)

Неутрално
18 Отговор
ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО ЗА ПОВЕЧЕТО ПИСАЛИ ПРЕДИ МЕН !!!

Оценка:
-2 +8

ДДТ
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Срамна работа е с тези четири кюнци, да ги бяха скрили някак под маската. поне така правят ВАГ. Като пуснат електрически GTR може и да ми стане по-поносим.

Оценка:
-14 +1

Крис
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Вълшебен автомобил ,имах удоволствието да го покарам по магистрала "Марица"
От 0-300 км 🙃🤪☺️
Усещането е неповторимо !!!

Оценка:
-1 +18

BMW M4
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #6 от "Се тая":


Звук това животно просто няма. За сметка на това почти всеки месец си правим разни планински разходки и GTR-а по завоите изяжда M5 Comp. , да не говорим за всичко под 500 коня.

Коментиран от #29, #32


Оценка:
-1 +14

Любомир Петров
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #9 от "Зелено":


Що ти само прахосмукачки ли караш

Коментиран от #23, #28


Оценка:
-0 +3

Зелено
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "Любомир Петров":


Не, ама вкъщи си чистя с такава и звука им е едно към едно. Иначе карам 3.8 атмосферен боксер

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +0

И аз се пробвах
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #4 от "4х4":


срещу един,ама като ревна и изхвърли метър пламък от 4-те гърла се скри за 3 секунди от мен,та не успях даже да натисна газта. Та и ти,като мен в мисли ги гониш,че ги пък и изпреварваш. Не бях виждал на кола при 70-80 км/ч да и изпушват гумите при ускорение,но го видях и останах като при оргазъм.

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +5

Щом в къщи
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #23 от "Зелено":


ти си чистиш с прахосмукачка ми е ясно какъв 3.8 боксер имаш,сигурно мечтаеш за такъв но уви.

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +3

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #10 от "майстора":


И КВО ЗНАЧИ ДЖАМЕНКИ БЕ БЪЛГАРИНО

Оценка:
-0 +0

4х4
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #24 от "И аз се пробвах":


Не знам кво караш и колко можеш да го караш ,но само мощност не е достатъчна. Тия нисани са по тон и половина и 560 коня. Моята е 400 коня но само 1095 килограма. При мен съотношението мощност тегло е много по -добро. Затова ги изпреварвам...Трябва да е 800 коня, че да сме равностойни. Има и такива, но и тях минавам.
P.S. А като гледам колко минуса сте ми сложили, значи някои от вас съм ги минавал по три пъти...

Оценка:
-5 +0

АLFA Q 4
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #22 от "Любомир Петров":


ПА ТВА Е МОДЕРНАТА БАБА ЯГА.. МОТОРИЗИРАНА

Оценка:
-0 +0

Ram1
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #21 от "BMW M4":


GTR изяжда М5? нищо не може да изяжда тоя GTR къде ги сравняваш с коли под 500 коня и защо си се писал BMW M4 срамота дай на GTR един Мъкларън 720s и всичко приключва с GTR

Оценка:
-4 +1

Зелено
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #25 от "Щом в къщи":


Всичко е в дисциплината приятел, пожелавам ти го и на теб. А удоволствието да си почистиш возилото сам е несравнимо. Ама сега сигурно ще кажеш че нямам пари и за автомивка. Хайде със здраве

Оценка:
-0 +1

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Много добър, но стана и прекалено скъп.

Оценка:
-1 +2

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #21 от "BMW M4":


Виждал съм го да ускорява с мръсна газ от светофар, беше изключително тих и пищене на гуми нямаше но ускоряваше нереално направо, беше като много бърз призрак!

Оценка:
-1 +3

тоз
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #12 от "Японеца":


Ти забрави ли Ве сопол ,че една от най-бързите коли в Европа е VAG и е Българска.

Коментиран от #35


Оценка:
-6 +0

гощо
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Миксер!

Оценка:
-1 +0

Оноз
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #33 от "тоз":


За scirroco- то на Хеед ли говориш?
Я кажи с къв двигател е?

Оценка:
-0 +1

Бегачката
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Не мисля че колата е лоша. До колкото видях сега, с всичките подобрения ще звучи като Jaguar 2013, (суперкола е) което си е прекрасно. V6 двигателя с 600 коня вероятно ще е низмото на бъдещето. Дори да е на 12 години, като видиш нещо такова, oнемяваш. Може да се мери с Huracan performante (подобрения ураган), което значи че сега може да стане и съперник на повечето суперколи като Buggati Veyron SS, Lamborghini Aventador SV и дори sleeper-и като супри с twin turbo-та

Оценка:
-0 +1

милионер
(гост)

Неутрално
37 Отговор
Значи това да ми сравнявате БМВ Мерцедес и VW с ГТР е средно да сравните кренвирш с пържола, както горе написано 2.8 0-100 БМВ 600 коня не може под 4 и не е въпроса ще си гледаш ли часовника или не за време. Вс това показва и доказва коя инж технология е по добра и не само японското се е доказало за времето че по качествен продукт няма. Да не говорим че сравнение с д-р марки и модели ГТР е 1/3 от цените на конкурентите, а за цена качество е божество. Няма да има по динамична и преходна кола. А относно тези който казват коя е по удобна о по стилна, извинявайте събратя, купувате си аетомобил, а не диван или футойол за сядане пред телевизора с 1 бира и фастъци :)

Оценка:
-0 +2

1111111
(гост)

Неутрално
38 Отговор
за тези дето го сравняват с други коли ,ще кажете ли и нещо за издръжливост gtr на 50000 без ремонт ниждали ли сте

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери