10 Август, 2019 12:00 3 519 19

Немци доработиха Ford Mustang GT до 735 к.с.

  • ford-
  • mustang-
  • gt

Откакто Ford Mustang стана глобален модел, той се превърна в любим за тунинг студията по целия свят. Последната компания извън САЩ, която доработи "мускулестия" автомобил, е Wolf Racing със седалище в Нойенщайн, Германия. Специалната версия на Mustang GT се казва 'One Of 7' и както подсказва името, ще бъде много ексклузивна.

Wolf Racing подобрява заводския европейски 5.0-литров V8 с високопроизводителни части на Ford, доставени от Щатите. Част от пакета е и механичният компресор Edelbrock, с чиято помощ двигателят развива внушителните 735 конски сили и 880 Нм въртящ момент. Модифицираният мотор може да бъде комбиниран или с шестстепенна ръчна, или с десетстепенна автоматична скоростна кутия, като според Wolf Racing Mustang-ът ускорява от 0-100 км/ч за само четири секунди. Все пак сцеплението може да е проблем, тъй като фабричният Mustang GT може да се похвали със същия резултат.


За да се справят с мощността, от Wolf Racing оборудват специалната си версия с диференциал с повишено триене и регулируемо окачване, което позволява намаляване на клиренса с 30 мм. Ford Mustang GT "One Of 7" е екипиран и с 21-цолови джанти с гуми Michelin Pilot Sport. Графичен пакет и карбонов спойлер надграждат екстериора, докато спортните седалки с бродирани облегалки за глава, спортен волан и специална емблема „Едно от 7“ в колата превръщат модифицирания автомобил в нещо истински специално и ексклузивно.


Само седем екземпляра ще бъдат построени като част от 40-годишния юбилей на Wolf Racing, но няма да са евтини. Цената на един Ford Mustang GT "One Of 7" ще е 94 440 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    19 21 Отговор
    Немците доработили Ford Mustang GT ! Като не могат да направят такава масова кола, ще ДОРАБОТВАТ !!!

    Коментиран от #15

  • 2 Californication

    24 4 Отговор
    FORD MUSTANG SHELBY GT500 - 760HP STOCK.
  • 3 От Булгаристан

    15 1 Отговор
    Те тези немци довчера ревяха за екологии там разни,еликтромобили и т.н.
  • 4 Bubbles

    6 26 Отговор
    Защо немците правят Форд?
    За да не е Опел най скапаната немска кола.

    Коментиран от #10, #18

  • 5 Random

    9 5 Отговор
    Мустанга е единствената хамерска кола с нормален двигател - с по 4 клапана на цилимдър и общо 4 разпред. вала.

    Коментиран от #9

  • 6 Алфа Вълкът

    7 8 Отговор
    Развалиха дизайна Мустанга, отпред прилича на Мазерати или някоя японска бричка! Просто не вървят фаровете със
    стоповете.
  • 7 Дъ Клаш

    5 3 Отговор
    То още ли съществува тая кочина германия?
  • 8 Ром ама кубински

    7 0 Отговор
    В комлекса имаме два такива.Лично такъв не съм карал,но изглежда много добре визуално,не е малък ,но не е прекалено голям .Има излъчване на голямо европейско купе за разлика от чарджъри,чалънджъри,камаро и други подобни.
  • 9 Borislav Popov

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Бедна ти е фантазията, колко още читави атмосферни двигатели имат американците, все осмаци и все с обем 4.5 литра и нагоре.

    Коментиран от #12

  • 10 русия е джудже

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Bubbles":

    А джуджето русия какво има

    Коментиран от #11

  • 11 тоз

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "русия е джудже":

    В Русия няма джендъри като тебе.
  • 12 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Borislav Popov":

    Само тоя и от C4 ZR-1 LT5 стават, другите са с разпред. вал в блока.

    Коментиран от #14

  • 13 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Много е готин!
  • 14 Borislav Popov

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    А старите осмаци с чугунените блокове и глави, които изкарват по 700-800 х.км. без ремонти, не стават ли ??

    Коментиран от #16

  • 15 Ram1

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Не че Мустанг не е хубаво но ти се изказа че немците нямали добри коли а това не е вярно немските коли са номер 1 в света
  • 16 Random

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "Borislav Popov":

    Стават, ама за камиони, тежат 700кг и нямат мощност, а харчат 30/100. И не бъди сигурен че изкарват по 700 хил. Флатхеда на форд си е свършвал маслото преди бензина.

    Коментиран от #17

  • 17 Borislav Popov

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Random":

    Изкарват, изкарват, че и по вече даже изкарват и милион стигат даже и не са баш по 800 кг. и не са баш за камиони, а са за по големи джипове и пикапи, освен това на разните лимузини и големи седани ги слагаха, Кадилак, Линкълн и т.н.
  • 18 Наденица

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Bubbles":

    Колко си прост и неадекватен просто не е истина. Опел дълго време беше собственост на Дженеръл Мотърс сега е собственост на Пежо-Ситроен. Та кое му е немското бе шебек?
  • 19 гост и мнение

    1 4 Отговор
    Аз наистина живея в Норвегия и си купих Тесла. От опит ви казвам че е сто пути по хубава от този таралясник.