Новини

Словенска хибридна суперкола с 950 к.с.

Публикувана: 11 Август, 2019 10:00
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2689
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.

Чували ли сте за Tushek? Малкият словенски производител на суперколи се появи от нищото през 2012-а със своето купе Renovatio T500 с максимална мощност от 450 конски сили. Седем години по-късно излиза с нов продукт, този път обаче над два пъти по-мощен: TS 900 H Apex. Суперавтомобилът ще дебютира на Salon Prive във Великобритания през следващия месец.

Tushek TS 900 има на разположение над 900 коня, както подсказва името му. 4.2-литровият задно разположен V8 и двойните му електромотори произвеждат комбинирана максимална мощност от 950 к.с. и максимален въртящ момент от 1400 Нм. Благодарение на шасито от хром-молибденова сплав и каросерия от въглеродни нишки TS 900 тежи само 1410 килограма, което е с 317 кг по-малко в сравнение с хибридния Acura NSX.


От 0-100 км/ч словенският хибриден суперавтомобил ускорява за 2.5 секунди и според компанията може да развие скорост от близо 380 км/ч. Това е почти зоната на Bugatti. За да се справи с тази скорост, TS 900 използва гуми Pirelli Trofeo Series R и масивни спирачки Brembo. Освен това има подвижен твърд покрив, което позволява да изпитате цялото удоволствие от суперколата.


"Екипът ни се радва да бъде отново в Salon Privé", отбелязва основателят на Tushek - словенският състезател Альоша Тушек. "През последните години ние интензивно разработваме и конструираме съвременни технологични решения за нашия нов модел TS 900 H APEX, по-специално в областта на електрическото задвижване. Тези разработки сега са включени в най-новия ни модел и бяха успешно тествани в условия на състезателни писти през последните месеци. Екипът ни с нетърпение очаква да представи нашия суперкар на елитната клиентела на Salon Prive", допълни той.


Тазгодишното издание на Salon Prive във Великобритания отваря врати на 7 септември. Въпреки това Тушек все още не казва кога започват продажбите на TS 900 или колко ще струва.

Поставете оценка на статията:
Оценка 5 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ванката
(гост)

Неутрално
1 Отговор
това повече прилича на нещо от колкото оная глупост на даскалов ...

Коментиран от #2


Оценка:
-5 +17

незнайко
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "ванката":


Точно, това мислех да пиша и видях поста Ви.

Оценка:
-5 +10

реалиста
(гост)

Неутрално
3 Отговор
то не е ли руското Маруся,не ми го хвали

Оценка:
-3 +1

CL500
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Хах, и аз веднага се сетих за онова 'Син' ли беше, какво беше на русенеца. И разбира се няма място за сравнения с тази кола... Не знам кой им прави двигателя, но да направят това купе, с това тегло, ел. мотори, мощност, сгъваем твърд покрив, интериор, характеристики и всичко останало си е огромно постижение. Дано цената е по-приемлива и е от порядъка на супер-карите, а не на така наречените хипер-кариот по няколко милиона.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +5

kick
(гост)

Неутрално
5 Отговор
В сравнение с това, русенския син е Беларус!

Оценка:
-3 +3

Призрак
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Хора направо ми взехте думите от устата.

Оценка:
-3 +2

Йордан
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Каква е разликата между един Българин и един Германец. Когато един германец види някакво германско постижение, си казва ухаааа, евала дано успее. Когато един Българин вижда някой да прави нещо в неговата държава той си казва Пффф боклук. Затова скъпи господа, вие ще си тъните в мизерия. Заслужавате си я, даже ви е малко. Заслужавате вашите родители да вземат по 300 лева пенсия, а вашите деца да работят като роби за 500 лева... Даже им е много

Коментиран от #9, #11


Оценка:
-4 +5

гост и мнение
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Аз живея в Норвегия и наистина имам Тесла!!!! Сто пъти е по хубава от разни такива бангии.

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +1

Random
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #7 от "Йордан":


Ще ме извинявш, ама колите на Даскалов са си баш боклуци. Взел хамерски боклук-двигател, скалъпил някакво шаси от профили взети от бриколажа и айде - кола. Да не говорим за дизайна - грозно та грозно.

Оценка:
-1 +2

Луд
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #4 от "CL500":


Абе и аз си мисля ,че не си правят сами двигателя.4.2 това сигурно е VW старите мотори ,в което няма нищо лошо ,наблъскани с 2,3 може и 4 турбини.,,което пък е върхът .А силуета му много се доближава до R8.Добрия копира,гениалния краде.За мен това си е R8 ,но силно тунинговано.

Оценка:
-1 +1

Призрак
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #7 от "Йордан":


Данчо, не се познаваме но искам да ти кажа че точно ти си типичния български хейтър, който си мисли че като се изцвъка по някаква тема в НЕТА и това е закон божи. Гледай си работата "приятелю" и не давай такива категорични заключения, защото се излагаш.
Ако ме познаваше, нямаше да пишеш такива глупости, че и майките и бащите ни да вкараш в цепиите. Пожелавам ти да имаш моите доходи и на родителите ми парите.С най-добри чувства ти го пожелавам.

Оценка:
-0 +3

Този
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Мечтайте си това недоразомение да застигне SIN R1.. Само да ви кажа , щото сте малко задръстени и ограничени и живеещи с собствената си кочина, не хвърлящи и на метър зад оградата.. SIN R1 е абсолютен хегемон в европейските GT 4 серии от 3 години насам, пък вие си серете в кочинката , то на вас си ви мирише

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +3

Random
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #12 от "Този":


Миналата година 5-то място, по-миналата 3-то, 2016 г - 11-то място. С такива резултати не знам какъв хегемон са.

Оценка:
-1 +1

Зелено
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Много ме радва начина, по който много суперкари използват едни и същи вентилационни отвори тип Дачия. Като в тази кола и Мурселаго примерно. И много други. А факта, че се ползват в суперкарите отпреди да станат характерни за Дачия е още по- интересен. Ако някой може да обясни историята на тези вентилационни отвори, ако е наясно?

Оценка:
-1 +0

На кой му пука къде живееш
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #8 от "гост и мнение":


този път под всички новини коментира къде живее и какво кара. Сигурно работиш в някоя почистваща фирма и си даваш цялата заплата за колата живееш в хибел с петима бежанци.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Венцеслав Стефанов
Президентът на Славия даде "съвет" на ръководството на Левски, което поиска оставка на членовете на Изпълкома на БФС:
Лакомията е лош съветник."

Още бисери