Last news in Fakti

21 Август, 2019 10:58 42 726 72

Нови проблеми за VW: Задава се Дизелгейт 2

  • volkswagen-
  • дизелгейт
Нови проблеми за VW: Задава се Дизелгейт 2 - 1

Грандиозният скандал, който засегна сериозно концерна Volkswagen, преобрази изцяло немската компания. Германците плащат колосални глоби заради система, с която са лъгали за нивото на вредни емисии, изхвърляни от дизеловите си автомобили.

Освен това те смениха изцяло концепцията на почти всичките си марки и сериозно се заеха да изчистят името си, залагайки на електромобили. Едновременно с това, немците трябваше да преоборудват част от "мръсните" си дизели и те да влязат в новите еконорми.

Друга голяма част от автомобилите бяха бракувани. Сега обаче, едно решение на съда в Дюселдорф е на път да прерасне във втора част на скандала Дизелгейт. Става дума за това, че съдиите са стигнали до заключението, че "оправянето" на "мръсните" дизели е направено с нов измамен софтуер

Според съда ефективното снижаване на вредните газове на тези автомобили е възможно само при външни температури в диапазона от 10 до 32 градуса по Целзий. В други условия вредните емисии значително превишават установените норми. Според германските медии се очакват редица нови искове към концерна, както от властите и отговарящите за екологията органи, така и от два пъти излъганите клиенти.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    55 8 Отговор
    Ква стана ?

    Коментиран от #17, #24

  • 2 Joro

    126 49 Отговор
    Абе истината е че голф 3 беше последния истински фолксваген и автомобил като цяло. Сега всички са трошки. Хора ако можете да се докопате до някой запазен голф или пасат преди 2000г няма да сбъркате те тва са истински и вечни коли

    Коментиран от #10, #14, #32, #34, #45, #69

  • 3 Решението

    81 16 Отговор
    Ако VW напуснат САЩ ще им е по изгодно отколкото да плащат нови и нови колосални обезщетения.

    Коментиран от #7, #55

  • 4 Тисъна

    99 48 Отговор
    VW никога не са правили много добри коли...Имаха добра пропаганда. Обаче САЩ им разказаха играта...Сега и южнокорейците ги лепнаха.
  • 5 Геро

    174 23 Отговор
    Нови глупости. Като цяло тези норми са пълни глупости.
    В САЩ карат 4-6литрови двигатели..
    В ЕС стана голяма драма за някакви 2литрови двигатели.
    Най-големите замърсители Китай и Индия никой за нищо не ги търси.

    Коментиран от #12, #13

  • 6 Гостилничаря

    67 42 Отговор
    ВАГините още много има да им киснат бричките в пустините в Америка (пък и навсякъде, където законите са закони а не лукова глава!).
  • 7 гост

    60 14 Отговор

    До коментар #3 от "Решението":

    Какъв САЩ те тресе , Дюселдорф е насред Германия , не знаеш ли ?

    Коментиран от #8

  • 8 Решението

    30 14 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    А от къде тръгна скандала,спомняш ли си?Просто в Дюселдорф го играят загрижени за да може американците да са по милостиви в крайните си решения.
  • 9 АВЕ ПРЕДИ БЯХА НАДЕЖНИ И ЗДРАВИ VW

    121 16 Отговор
    А СЕГА СА БОКЛУЦИ..И НЕ САМО VW ВЕЧЕ СА ЕДНОДНЕВКИ..ПОВЕЧЕТО НОВИ МОДЕЛИ ОТ ПОЧТИ ВСИЧКИ МАРКИ МНОГО БЪРЗО СЕ ИЗНОСВАТ И ДВИГАТЕЛИ И ВЪТРЕШНО ОБОРУДВАНЕ..А ЗА ИЗТРИТИТЕ ВОЛАНИ И КОПЧЕТА ДА НЕ ГОВОРИМ..21 ВЕК Е ВЕКА НА ФАЛШИФИКАЦИИТЕ..ВСИЧКО Е ВЕЧЕ ДЖЕНДЪРСКО ДОРИ И КОЛИТЕ...

    Коментиран от #35

  • 10 Алфа Ромео

    28 10 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Като изключим че се опитваше да конкурира по-старите Опели по отношение на ръждата и че трошеше скоростни кутии често беше по-надежден и евтин за подръжка.
  • 11 Elen

    72 42 Отговор
    А така! Скъсайте ги тея тъпи фолцвагини от глоби и санкции! Да им дойде ума на тия олигофрени немски. Само знаят да лъжат и да мамят с цел печалбарство! Закривай

    Коментиран от #39

  • 12 Алфа Ромео

    44 7 Отговор

    До коментар #5 от "Геро":

    Проблема е че са заявили неверни данни за дадените двигатели, а това си е измама.
  • 13 Алфа Ромео

    68 3 Отговор

    До коментар #5 от "Геро":

    Вярно е Китай и Индия са най-големите замърсители, но там има евтина работна ръка и много големи световни фирми си изнесоха производството там. Квото и да ти говорят знай че става въпрос за пари , а парите са власт, алчността ще погуби този свят и те така...
  • 14 МАК

    16 34 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Подкрепям!!!аз съм с такъв ТДИ 97 ма.чудесна кола !! Направих я със почти всичките екстри за модела остана само една 6 степ. Кутия да сложа и ще мирише нафтата!!!

    Коментиран от #18, #28, #46

  • 15 Юри

    31 43 Отговор
    Купете си Лада, ако не я карате няма да има никакъв проблем!
    ТЪПАНАРИ!

    Коментиран от #23

  • 16 777

    39 22 Отговор
    ИМА ЛИ ГЕРМАНЕЦ ИМА И ЛЪЖА !
  • 17 666

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Да не сядаш на станалото.
  • 18 -...-

    32 5 Отговор

    До коментар #14 от "МАК":

    Сложи си и една ''яка'' капачка на резервоара. От толкова подобрения, ще почне да прелива.:-)

    Коментиран от #61

  • 19 гер

    28 24 Отговор
    Поредната лъжа имам такъв 2018 г. прекрасен автомобил - 2.0 - 190 кс
  • 20 Kambyra

    26 47 Отговор
    VW-най хубавите и надеждни автомобили, но за жалост, много скъпи.
  • 21 Бай Хуй

    30 6 Отговор
    Сега като построят завод в България ще могат да си правят каквото си искат. Разпоредих
  • 22 Ино и Девет ТеДеИ

    32 9 Отговор
    1.9ТДИ чипосано, затапен ЕГР и генерация. Е те това е екологична кола. :D

    Коментиран от #66

  • 23 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "Юри":

    И да я карам пак няма да създава проблеми
  • 24 5768

    22 8 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Ох че кеф! Точно така, нека накажат немците заради вечните им лъжи!
  • 25 ФауВе

    28 2 Отговор
    Фирма, обсебена от шарлатани и селски печалбари, които се излагат, като се мъчат да изклинчат от закона по всякакъв начин. Срамота.
  • 26 stefano

    16 3 Отговор
    При мене се вдигна разхода след като пипнаха софтуера. 2.0 TDI 177 к.с.
  • 27 Ти да видиш

    20 4 Отговор
    Решили са да съсипят Фолксваген и това е.Дано не се откажат от новия завод.
  • 28 Читател

    34 5 Отговор

    До коментар #14 от "МАК":

    МАКчо, колата ти ще стане пИрфектна не като и сложиш шест степенна кутия. А като и сложих бензинов двигател с АГУ :) Без катализатор, защото ти си го свалил така или иначе, все пак - докарал си много по-добри еко норми по този начин :))))
    Те германските инженери трева пасът и не знаят, че като махнеш катализатора, смениш кабелите с "маркови" и разходът пада с 20% от заводския а емисиите спадат с 40% :) Геният ми той :) Ти си като професор Вучков :)

    Коментиран от #62

  • 29 Някой си

    39 28 Отговор
    Вие, които коментирате,че новите коли на ВАГ се чупели,някога карали ли сте чисто нова кола и колко време?Аз в момента карам Шкода ТДИ 1.6, която стана на 55К за година и четири месеца и не показала никакъв дефект по двигател и трансмисия.Май повечето коментиращи са като героите от баснята за гроздето, което не са достигнали!?То винаги ще е кисело.

    Коментиран от #30, #33, #58

  • 30 Алфа Ромео

    30 8 Отговор

    До коментар #29 от "Някой си":

    Странно е но Шкода се оказва по-надеждна от колите на концерна майка.
  • 31 Дъ Клаш

    28 19 Отговор
    Ква шкода кво грозде и басни.Тоя евтун чешки дарак не е мечта на никого спокойно.
  • 32 жокера

    9 4 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    жорко мама, докопвай се ти до тия допотопни талиги нас не ни учи какво да караме
  • 33 Тоя пък

    16 6 Отговор

    До коментар #29 от "Някой си":

    Я пак?Моята за две години са и навъртяли 180хил.км със сменен един тампон.Не е Шкода.При Ваг нещата се скапват след 70-80хил.км и всичко е скъпо.Горивна помпа,ДСГ и такива "дреболии".

    Коментиран от #52

  • 34 Голф 3

    18 15 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Единственото хубаво на Голф 3 е че е евтин за поддръжка. Но пък има достатъчно други, включително и доста по нови модели с евтина поддръжка.
    А по-грозна кола от Голф 3, както от към екстериор, така и от интериор е голямо предизвикателство да бъде открита.
    Може би само Тата и тогавашните Дачии
  • 35 Нови боклуци

    9 6 Отговор

    До коментар #9 от "АВЕ ПРЕДИ БЯХА НАДЕЖНИ И ЗДРАВИ VW":

    Ей така стават митовете.
    С повтарянето до безкрай на някаква глупост.
    Старите били много надеждни, направо вечни, а новите еднодневки.
    1-во колко нови коли сте карали, че да сте толкова сигурни.
    2-ро старите са точно толкова чупливи, колкото и новите, но частите им са много евтини и затова не им броим ремонтите.
    Ако не гледаме цените на части, като дефекти и надеждност нямат разлика.
    Не броя карбураторите, на които няма толкова неща дето да им се развалят, но пак толкова стари коли едва ли някой наистина иска да кара.

    Коментиран от #36

  • 36 майстор

    16 2 Отговор

    До коментар #35 от "Нови боклуци":

    На новите коли на първо място се скапват новите технологии,не може без тях,но те се развалят първо. Бързо заминава ДПФ филтъра,турбото,ламбди сонди ,съединителите при дизелите,електрониката. Има БМВ-та с 4 турбо,колко ли струва да се сменят всички?

    Коментиран от #37

  • 37 Така е

    12 8 Отговор

    До коментар #36 от "майстор":

    Така е, като казвам, че новите и старите нямат много разлика, въобще не слагам в сметката дизелите. Дизела е за камиони и трактори, заради режима им на работа, при колите е сериозен компромис с идеята за автомобил.
    А за електрониката може да е вярно, но само за т.нар. премиуми, дето са натъпкани и с приятни, но и напълно ненужни екстри.
    А за БМВ и техните 1,2 или 4 турбини при БМВ никой, дори феновете им, не си прави илюзия че са нещо надеждно.
  • 38 €€€

    35 10 Отговор
    Много е забавно как една нация, която не е произвела ЕДИН КЛАМЕР дава насоки и оценки на производител, продаващ автомобили успешно по целият свят!! Те пък от Фолксваген един път не ни попитаха как да си "барнат" по-така колите, АМАТЬОРИ!!!

    Коментиран от #40, #60

  • 39 Бай Курти

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Elen":

    Пречат ти като разнасяш лимонадата ли, мойто момче?!!

    Коментиран от #47

  • 40 $$$

    18 7 Отговор

    До коментар #38 от "€€€":

    1-во, нацията която коментираш, е произвела не само кламери, не винаги сме били като последните 30 години на грабеж и без производство
    2-ро, дори един кламер да не бяхме произвели /и в Кувейт не знам да са много по производството, но пък си имат силен жокер/, не значи че не трябва да имаме претенции, като си даваме парите за нещо или да не сравняваме нещата на пазара.
    Ако ги даваха тея вагове без пари, щеше наистина да е смешно да имаме претенции , но цените на новите са далеч от понятието подарък, както и частите за употребяваните.
  • 41 Иво

    14 8 Отговор
    Направо да закриват марката
  • 42 Абе

    21 13 Отговор
    VW за поредна година е най-продаваната марка и не се интересува от мнението на Бай Ганьо!
  • 43 ело

    23 6 Отговор
    Години карах Френски коли няколко модела даже със Ситроен Ц5 изминах над 380 хиляди никъкви проблеми масла,филтри и ремъци съм сменял винаги на време .Но когато купих немски WV Passat Variant 6 EURO 4 пълен боклук да не говорим за Мерседес двигателите ОМ 646 ОМ 611 едва изкарват 200 хиляди. км. когато казвам това имах от двете коли въпреки сменях масла филтри на12-13 хиляди и само зареждах EURO . Немските коли произведни след 2005 са много проблемни
  • 44 ело

    13 4 Отговор
    Години карах Френски коли няколко модела даже със Ситроен Ц5 изминах над 380 хиляди никъкви проблеми масла,филтри и ремъци съм сменял винаги на време .Но когато купих немски WV Passat Variant 6 EURO 4 пълен боклук да не говорим за Мерседес двигателите ОМ 646 ОМ 611 едва изкарват 200 хиляди. км. когато казвам това имах от двете коли въпреки сменях масла филтри на12-13 хиляди и само зареждах EURO . Немските коли произведни след 2005 са много проблемни

    Коментиран от #48

  • 45 zerg

    0 6 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Гроздето е кисело а?
  • 46 Алфа Ромео

    4 5 Отговор

    До коментар #14 от "МАК":

    Колега квото и да го правиш си остава морално остаряла кошница със калпава возия не много добро поведение на пътя, не особенно добри спирачки и ниско ниво на безопастност, активна и пасивна.
  • 47 Elen

    5 2 Отговор

    До коментар #39 от "Бай Курти":

    Пречат ми че големи боклуци,на сичкото отгоре грозни и скучни! Иначе такива като тебе разнасят бири и лимонади,аз само си поръчвам
  • 48 Вальоо

    13 9 Отговор

    До коментар #44 от "ело":

    Това е колата! Citroen C5 Facelift на първа генерация 120х.км. единствен ремонт стартер-50лв. Кутия,двигател,интериор,екстериор-нито 1 проблем. После иди ми разправяй колко били хубави тия немските котори? Нито са надеждни,нито са комфортни,на сичкото отгоре са и скъпи! Е нема по-големи балъци от тия дето си ги купуват! Сори пичове

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Алфа Ромео

    5 1 Отговор

    До коментар #48 от "Вальоо":

    Не каза най-важното, със какъв мотор е колата и с какви скорости, иначе съм чел някъде преди години наистина че С5 е доста безпроблемна кола. Не може да се каже това за всички Ситроени обаче...

    Коментиран от #59

  • 51 VaL

    14 9 Отговор
    Една дърт японски автомобил ще разцепи Тея нови немски боклуци. И в километри, и в разход, и в поведение, и в надеждност, и в поддръжка. Тея дето хвалят Vw могат само да ми дишат минималните изпарения след като съм ги изпреварил с японеца.

    Коментиран от #54, #64

  • 52 А пък моята жена

    8 1 Отговор

    До коментар #33 от "Тоя пък":

    на всеки 28 дена носи тампони! !
  • 53 gost

    0 1 Отговор
    v pazardjik opitasha frenski malko mazdi emi koto gledam barzo vseki bjaga ot tjash 80% sa nemski mislja che po goljamo raznoobrazie na marki ima v sofia s ogled na servizi i chasti
  • 54 Герги

    7 1 Отговор

    До коментар #51 от "VaL":

    И най-вече ще се разцепи от ръжда!!
  • 55 Ганчо

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Решението":

    Пич, Америка няма евро стандарт за вредни емисии!
  • 56 Некакъв

    2 0 Отговор
    Както колегата горе коментира наистина японските коли по принцип са по-привлекателни по отношение на Цена, имат повече екстри и по-издръжливи мотори(без да сравняваме Бмв и Мерцедес). Единственият проблем е че много гният. Пиша за по-стари коли, които повечето можем да си позволим..
  • 57 VW GROUP

    4 4 Отговор
    Само VW всички който го плюват трябва да бъдат разстреляни
  • 58 Някой си тама

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Някой си":

    Пич, те 99% от хората са такива....не знам защо си играеш да пишеш тука ... :)
  • 59 Вальоо

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Алфа Ромео":

    2.2Hdi с BiTurbo (173). Надежден,здрав,мощен,ако го караш и леко може да е нормално икономичен.
  • 60 Ракета Пейтриът

    8 1 Отговор

    До коментар #38 от "€€€":

    Кой?! България ли бе? България беше трета страна в света по брой произвеждани и изнасяни стоки от всякакъв порядък: машиностроене, високи технологии (микропроцесори, ДЗУ), космически апарати и храна, оръжия, фармация, парфюмерия, текстилна и хранително-вкусова промишленост - ВСИЧКО! Ноу-хау-то за огромни индустрии на Запад е СЪЗДАДЕНО и внедрено от наши инженери. Нямаме аналог спрямо мащабите на държавата!!! Когато ти си бил още в Ташкент! Така сте малките гащници - като не сте виждали Мексико, дуднете, че не съществува..

    Коментиран от #68

  • 61 МАК

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "-...-":

    Тотално безмислено мнение!! За какво пишеш мнение като си технически невеж!!!
  • 62 МАК

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "Читател":

    Пий си хапчетата!! Кола на газ никога!!! Ти си поредния зомбиран от АГУ сектата!!! Да ще и сложа 6 степенна кутия и ще реализира същия нисък разход но на по висока скоросост ,което ще е удобство на магистрала!!!дръж си посредственото мнение за себе си и подобно мислещите като теб!!!
  • 63 МАК

    1 0 Отговор
    Колега що пишеш глупости!!! Първо тая кола отдавна не е във оригиналния си вариант !! Спирачките са направени със спирачната система от Голф 3 GTI ABS+EDS, спира адски агресивно и в пъти по бързо от новите кенефи пробвано е!! Второ си има двата еърбега , за стабилност няма проблем отзад е със реактивна щанга пак от ГТИ модела доста добре стои в завоите!!!отвътре съм преправил от климатик на климатроник работи прекрасно до ден днешен!! Така че не вървиш и ти с твойто посредствено мнение че била морално остаряла!!
  • 64 МАК

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "VaL":

    Ще ги сцепиш в мечтите ти!!!
  • 65 Бенджи

    2 1 Отговор
    Не стига че заляха пазара с боклук пък и ни убиват с отрова да фалират !!!

    Коментиран от #67

  • 66 МАК

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ино и Девет ТеДеИ":

    Наистина е така, ако е всичко грамотно направено!!!
  • 67 МАК

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "Бенджи":

    Пишеш глупости!!! Кое му е боклука!!! Че в българия горивата са боклук!!!
  • 68 МАК

    2 1 Отговор

    До коментар #60 от "Ракета Пейтриът":

    Беше някога!!! Всичко вече е безвъзвратно унищожено!!! Това за мен е истинската България!!!
  • 69 Zaxio

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Joro":

    Всъщност 2ката е най успешната. Нашата е 87ми набор. Още върви, купето е чук. Двигателя още си е с оригиналната гарнитура на главата а е на близо 400 хиляди километра. Не я караме с месеци семерингите са и още оригиналните. Е как да ида да дам една шапка пари за нова кола която при най малкия проблем с някой неизвестен чип и не можеш да я мръднеш, в последствие даваш и един куп пари на всякакви майстори за да открият и решат проблема
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Ганьо

    2 3 Отговор
    Най-добре да спрат със "скандалите" и директно да пратят всички вагини в Аусшвиц!

    Коментиран от #72

  • 72 МАК

    3 5 Отговор

    До коментар #71 от "Ганьо":

    Иска ти се ама няма да стане!! Карай си японския асматик и не давай мнение за Фв