Новини

Нови проблеми за VW: Задава се Дизелгейт 2

Публикувана: 21 Август, 2019 10:58
72 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 40347
Нови проблеми за VW: Задава се Дизелгейт 2
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 43 гласа.

Грандиозният скандал, който засегна сериозно концерна Volkswagen, преобрази изцяло немската компания. Германците плащат колосални глоби заради система, с която са лъгали за нивото на вредни емисии, изхвърляни от дизеловите си автомобили.

Освен това те смениха изцяло концепцията на почти всичките си марки и сериозно се заеха да изчистят името си, залагайки на електромобили. Едновременно с това, немците трябваше да преоборудват част от "мръсните" си дизели и те да влязат в новите еконорми.

Друга голяма част от автомобилите бяха бракувани. Сега обаче, едно решение на съда в Дюселдорф е на път да прерасне във втора част на скандала Дизелгейт. Става дума за това, че съдиите са стигнали до заключението, че "оправянето" на "мръсните" дизели е направено с нов измамен софтуер

Според съда ефективното снижаване на вредните газове на тези автомобили е възможно само при външни температури в диапазона от 10 до 32 градуса по Целзий. В други условия вредните емисии значително превишават установените норми. Според германските медии се очакват редица нови искове към концерна, както от властите и отговарящите за екологията органи, така и от два пъти излъганите клиенти.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 43 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Иво
1 Отговор
Ква стана ?

Коментиран от #17, #24


Оценка:
-8 +55

Joro
2 Отговор
Абе истината е че голф 3 беше последния истински фолксваген и автомобил като цяло. Сега всички са трошки. Хора ако можете да се докопате до някой запазен голф или пасат преди 2000г няма да сбъркате те тва са истински и вечни коли

Коментиран от #10, #14, #32, #34, #45, #69


Оценка:
-49 +124

Решението
3 Отговор
Ако VW напуснат САЩ ще им е по изгодно отколкото да плащат нови и нови колосални обезщетения.

Коментиран от #7, #55


Оценка:
-16 +81

Тисъна
4 Отговор
VW никога не са правили много добри коли...Имаха добра пропаганда. Обаче САЩ им разказаха играта...Сега и южнокорейците ги лепнаха.

Оценка:
-48 +97

Геро
5 Отговор
Нови глупости. Като цяло тези норми са пълни глупости.
В САЩ карат 4-6литрови двигатели..
В ЕС стана голяма драма за някакви 2литрови двигатели.
Най-големите замърсители Китай и Индия никой за нищо не ги търси.

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-22 +173

Гостилничаря
6 Отговор
ВАГините още много има да им киснат бричките в пустините в Америка (пък и навсякъде, където законите са закони а не лукова глава!).

Оценка:
-42 +67

гост
7 Отговор

До коментар #3 от "Решението":


Какъв САЩ те тресе , Дюселдорф е насред Германия , не знаеш ли ?

Коментиран от #8


Оценка:
-14 +58

Решението
8 Отговор

До коментар #7 от "гост":


А от къде тръгна скандала,спомняш ли си?Просто в Дюселдорф го играят загрижени за да може американците да са по милостиви в крайните си решения.

Оценка:
-14 +30

АВЕ ПРЕДИ БЯХА НАДЕЖНИ И ЗДРАВИ VW
9 Отговор
А СЕГА СА БОКЛУЦИ..И НЕ САМО VW ВЕЧЕ СА ЕДНОДНЕВКИ..ПОВЕЧЕТО НОВИ МОДЕЛИ ОТ ПОЧТИ ВСИЧКИ МАРКИ МНОГО БЪРЗО СЕ ИЗНОСВАТ И ДВИГАТЕЛИ И ВЪТРЕШНО ОБОРУДВАНЕ..А ЗА ИЗТРИТИТЕ ВОЛАНИ И КОПЧЕТА ДА НЕ ГОВОРИМ..21 ВЕК Е ВЕКА НА ФАЛШИФИКАЦИИТЕ..ВСИЧКО Е ВЕЧЕ ДЖЕНДЪРСКО ДОРИ И КОЛИТЕ...

Коментиран от #35


Оценка:
-16 +120

Алфа Ромео
10 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Като изключим че се опитваше да конкурира по-старите Опели по отношение на ръждата и че трошеше скоростни кутии често беше по-надежден и евтин за подръжка.

Оценка:
-10 +28

Elen
11 Отговор
А така! Скъсайте ги тея тъпи фолцвагини от глоби и санкции! Да им дойде ума на тия олигофрени немски. Само знаят да лъжат и да мамят с цел печалбарство! Закривай

Коментиран от #39


Оценка:
-42 +70

Алфа Ромео
12 Отговор

До коментар #5 от "Геро":


Проблема е че са заявили неверни данни за дадените двигатели, а това си е измама.

Оценка:
-7 +43

Алфа Ромео
13 Отговор

До коментар #5 от "Геро":


Вярно е Китай и Индия са най-големите замърсители, но там има евтина работна ръка и много големи световни фирми си изнесоха производството там. Квото и да ти говорят знай че става въпрос за пари , а парите са власт, алчността ще погуби този свят и те така...

Оценка:
-3 +67

МАК
14 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Подкрепям!!!аз съм с такъв ТДИ 97 ма.чудесна кола !! Направих я със почти всичките екстри за модела остана само една 6 степ. Кутия да сложа и ще мирише нафтата!!!

Коментиран от #18, #28, #46


Оценка:
-34 +16

Юри
15 Отговор
Купете си Лада, ако не я карате няма да има никакъв проблем!
ТЪПАНАРИ!

Коментиран от #23


Оценка:
-43 +31

777
16 Отговор
ИМА ЛИ ГЕРМАНЕЦ ИМА И ЛЪЖА !

Оценка:
-22 +37

666
17 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Да не сядаш на станалото.

Оценка:
-3 +6

-...-
18 Отговор

До коментар #14 от "МАК":


Сложи си и една ''яка'' капачка на резервоара. От толкова подобрения, ще почне да прелива.:-)

Коментиран от #61


Оценка:
-5 +32

гер
19 Отговор
Поредната лъжа имам такъв 2018 г. прекрасен автомобил - 2.0 - 190 кс

Оценка:
-24 +28

Kambyra
20 Отговор
VW-най хубавите и надеждни автомобили, но за жалост, много скъпи.

Оценка:
-45 +25

Бай Хуй
21 Отговор
Сега като построят завод в България ще могат да си правят каквото си искат. Разпоредих

Оценка:
-6 +29

Ино и Девет ТеДеИ
22 Отговор
1.9ТДИ чипосано, затапен ЕГР и генерация. Е те това е екологична кола. :D

Коментиран от #66


Оценка:
-9 +32

Random
23 Отговор

До коментар #15 от "Юри":


И да я карам пак няма да създава проблеми

Оценка:
-3 +5

5768
24 Отговор

До коментар #1 от "Иво":


Ох че кеф! Точно така, нека накажат немците заради вечните им лъжи!

Оценка:
-8 +20

ФауВе
25 Отговор
Фирма, обсебена от шарлатани и селски печалбари, които се излагат, като се мъчат да изклинчат от закона по всякакъв начин. Срамота.

Оценка:
-2 +27

stefano
26 Отговор
При мене се вдигна разхода след като пипнаха софтуера. 2.0 TDI 177 к.с.

Оценка:
-3 +16

Ти да видиш
27 Отговор
Решили са да съсипят Фолксваген и това е.Дано не се откажат от новия завод.

Оценка:
-4 +20

Читател
28 Отговор

До коментар #14 от "МАК":


МАКчо, колата ти ще стане пИрфектна не като и сложиш шест степенна кутия. А като и сложих бензинов двигател с АГУ :) Без катализатор, защото ти си го свалил така или иначе, все пак - докарал си много по-добри еко норми по този начин :))))
Те германските инженери трева пасът и не знаят, че като махнеш катализатора, смениш кабелите с "маркови" и разходът пада с 20% от заводския а емисиите спадат с 40% :) Геният ми той :) Ти си като професор Вучков :)

Коментиран от #62


Оценка:
-5 +33

Някой си
29 Отговор
Вие, които коментирате,че новите коли на ВАГ се чупели,някога карали ли сте чисто нова кола и колко време?Аз в момента карам Шкода ТДИ 1.6, която стана на 55К за година и четири месеца и не показала никакъв дефект по двигател и трансмисия.Май повечето коментиращи са като героите от баснята за гроздето, което не са достигнали!?То винаги ще е кисело.

Коментиран от #30, #33, #58


Оценка:
-28 +39

Алфа Ромео
30 Отговор

До коментар #29 от "Някой си":


Странно е но Шкода се оказва по-надеждна от колите на концерна майка.

Оценка:
-8 +30

Дъ Клаш
31 Отговор
Ква шкода кво грозде и басни.Тоя евтун чешки дарак не е мечта на никого спокойно.

Оценка:
-19 +28

жокера
32 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


жорко мама, докопвай се ти до тия допотопни талиги нас не ни учи какво да караме

Оценка:
-4 +9

Тоя пък
33 Отговор

До коментар #29 от "Някой си":


Я пак?Моята за две години са и навъртяли 180хил.км със сменен един тампон.Не е Шкода.При Ваг нещата се скапват след 70-80хил.км и всичко е скъпо.Горивна помпа,ДСГ и такива "дреболии".

Коментиран от #52


Оценка:
-6 +16

Голф 3
34 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Единственото хубаво на Голф 3 е че е евтин за поддръжка. Но пък има достатъчно други, включително и доста по нови модели с евтина поддръжка.
А по-грозна кола от Голф 3, както от към екстериор, така и от интериор е голямо предизвикателство да бъде открита.
Може би само Тата и тогавашните Дачии

Оценка:
-15 +18

Нови боклуци
35 Отговор

До коментар #9 от "АВЕ ПРЕДИ БЯХА НАДЕЖНИ И ЗДРАВИ VW":


Ей така стават митовете.
С повтарянето до безкрай на някаква глупост.
Старите били много надеждни, направо вечни, а новите еднодневки.
1-во колко нови коли сте карали, че да сте толкова сигурни.
2-ро старите са точно толкова чупливи, колкото и новите, но частите им са много евтини и затова не им броим ремонтите.
Ако не гледаме цените на части, като дефекти и надеждност нямат разлика.
Не броя карбураторите, на които няма толкова неща дето да им се развалят, но пак толкова стари коли едва ли някой наистина иска да кара.

Коментиран от #36


Оценка:
-6 +9

майстор
36 Отговор

До коментар #35 от "Нови боклуци":


На новите коли на първо място се скапват новите технологии,не може без тях,но те се развалят първо. Бързо заминава ДПФ филтъра,турбото,ламбди сонди ,съединителите при дизелите,електрониката. Има БМВ-та с 4 турбо,колко ли струва да се сменят всички?

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +16

Така е
37 Отговор

До коментар #36 от "майстор":


Така е, като казвам, че новите и старите нямат много разлика, въобще не слагам в сметката дизелите. Дизела е за камиони и трактори, заради режима им на работа, при колите е сериозен компромис с идеята за автомобил.
А за електрониката може да е вярно, но само за т.нар. премиуми, дето са натъпкани и с приятни, но и напълно ненужни екстри.
А за БМВ и техните 1,2 или 4 турбини при БМВ никой, дори феновете им, не си прави илюзия че са нещо надеждно.

Оценка:
-8 +12

€€€
38 Отговор
Много е забавно как една нация, която не е произвела ЕДИН КЛАМЕР дава насоки и оценки на производител, продаващ автомобили успешно по целият свят!! Те пък от Фолксваген един път не ни попитаха как да си "барнат" по-така колите, АМАТЬОРИ!!!

Коментиран от #40, #60


Оценка:
-10 +35

Бай Курти
39 Отговор

До коментар #11 от "Elen":


Пречат ти като разнасяш лимонадата ли, мойто момче?!!

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +2

$$$
40 Отговор

До коментар #38 от "€€€":


1-во, нацията която коментираш, е произвела не само кламери, не винаги сме били като последните 30 години на грабеж и без производство
2-ро, дори един кламер да не бяхме произвели /и в Кувейт не знам да са много по производството, но пък си имат силен жокер/, не значи че не трябва да имаме претенции, като си даваме парите за нещо или да не сравняваме нещата на пазара.
Ако ги даваха тея вагове без пари, щеше наистина да е смешно да имаме претенции , но цените на новите са далеч от понятието подарък, както и частите за употребяваните.

Оценка:
-7 +18

Иво
41 Отговор
Направо да закриват марката

Оценка:
-8 +14

Абе
42 Отговор
VW за поредна година е най-продаваната марка и не се интересува от мнението на Бай Ганьо!

Оценка:
-13 +21

ело
43 Отговор
Години карах Френски коли няколко модела даже със Ситроен Ц5 изминах над 380 хиляди никъкви проблеми масла,филтри и ремъци съм сменял винаги на време .Но когато купих немски WV Passat Variant 6 EURO 4 пълен боклук да не говорим за Мерседес двигателите ОМ 646 ОМ 611 едва изкарват 200 хиляди. км. когато казвам това имах от двете коли въпреки сменях масла филтри на12-13 хиляди и само зареждах EURO . Немските коли произведни след 2005 са много проблемни

Оценка:
-6 +23

ело
44 Отговор
Години карах Френски коли няколко модела даже със Ситроен Ц5 изминах над 380 хиляди никъкви проблеми масла,филтри и ремъци съм сменял винаги на време .Но когато купих немски WV Passat Variant 6 EURO 4 пълен боклук да не говорим за Мерседес двигателите ОМ 646 ОМ 611 едва изкарват 200 хиляди. км. когато казвам това имах от двете коли въпреки сменях масла филтри на12-13 хиляди и само зареждах EURO . Немските коли произведни след 2005 са много проблемни

Коментиран от #48


Оценка:
-4 +13

zerg
45 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Гроздето е кисело а?

Оценка:
-6 +0

Алфа Ромео
46 Отговор

До коментар #14 от "МАК":


Колега квото и да го правиш си остава морално остаряла кошница със калпава возия не много добро поведение на пътя, не особенно добри спирачки и ниско ниво на безопастност, активна и пасивна.

Оценка:
-5 +4

Elen
47 Отговор

До коментар #39 от "Бай Курти":


Пречат ми че големи боклуци,на сичкото отгоре грозни и скучни! Иначе такива като тебе разнасят бири и лимонади,аз само си поръчвам

Оценка:
-2 +5

Вальоо
48 Отговор

До коментар #44 от "ело":


Това е колата! Citroen C5 Facelift на първа генерация 120х.км. единствен ремонт стартер-50лв. Кутия,двигател,интериор,екстериор-нито 1 проблем. После иди ми разправяй колко били хубави тия немските котори? Нито са надеждни,нито са комфортни,на сичкото отгоре са и скъпи! Е нема по-големи балъци от тия дето си ги купуват! Сори пичове

Коментиран от #50


Оценка:
-9 +13

49
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
50 Отговор

До коментар #48 от "Вальоо":


Не каза най-важното, със какъв мотор е колата и с какви скорости, иначе съм чел някъде преди години наистина че С5 е доста безпроблемна кола. Не може да се каже това за всички Ситроени обаче...

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +5

VaL
51 Отговор
Една дърт японски автомобил ще разцепи Тея нови немски боклуци. И в километри, и в разход, и в поведение, и в надеждност, и в поддръжка. Тея дето хвалят Vw могат само да ми дишат минималните изпарения след като съм ги изпреварил с японеца.

Коментиран от #54, #64


Оценка:
-9 +14

А пък моята жена
52 Отговор

До коментар #33 от "Тоя пък":


на всеки 28 дена носи тампони! !

Оценка:
-1 +8

gost
53 Отговор
v pazardjik opitasha frenski malko mazdi emi koto gledam barzo vseki bjaga ot tjash 80% sa nemski mislja che po goljamo raznoobrazie na marki ima v sofia s ogled na servizi i chasti

Оценка:
-1 +0

Герги
54 Отговор

До коментар #51 от "VaL":


И най-вече ще се разцепи от ръжда!!

Оценка:
-1 +7

Ганчо
55 Отговор

До коментар #3 от "Решението":


Пич, Америка няма евро стандарт за вредни емисии!

Оценка:
-1 +0

Некакъв
56 Отговор
Както колегата горе коментира наистина японските коли по принцип са по-привлекателни по отношение на Цена, имат повече екстри и по-издръжливи мотори(без да сравняваме Бмв и Мерцедес). Единственият проблем е че много гният. Пиша за по-стари коли, които повечето можем да си позволим..

Оценка:
-0 +1

VW GROUP
57 Отговор
Само VW всички който го плюват трябва да бъдат разстреляни

Оценка:
-4 +3

Някой си тама
58 Отговор

До коментар #29 от "Някой си":


Пич, те 99% от хората са такива....не знам защо си играеш да пишеш тука ... :)

Оценка:
-0 +0

Вальоо
59 Отговор

До коментар #50 от "Алфа Ромео":


2.2Hdi с BiTurbo (173). Надежден,здрав,мощен,ако го караш и леко може да е нормално икономичен.

Оценка:
-0 +2

Ракета Пейтриът
60 Отговор

До коментар #38 от "€€€":


Кой?! България ли бе? България беше трета страна в света по брой произвеждани и изнасяни стоки от всякакъв порядък: машиностроене, високи технологии (микропроцесори, ДЗУ), космически апарати и храна, оръжия, фармация, парфюмерия, текстилна и хранително-вкусова промишленост - ВСИЧКО! Ноу-хау-то за огромни индустрии на Запад е СЪЗДАДЕНО и внедрено от наши инженери. Нямаме аналог спрямо мащабите на държавата!!! Когато ти си бил още в Ташкент! Така сте малките гащници - като не сте виждали Мексико, дуднете, че не съществува..

Коментиран от #68


Оценка:
-1 +8

МАК
61 Отговор

До коментар #18 от "-...-":


Тотално безмислено мнение!! За какво пишеш мнение като си технически невеж!!!

Оценка:
-0 +0

МАК
62 Отговор

До коментар #28 от "Читател":


Пий си хапчетата!! Кола на газ никога!!! Ти си поредния зомбиран от АГУ сектата!!! Да ще и сложа 6 степенна кутия и ще реализира същия нисък разход но на по висока скоросост ,което ще е удобство на магистрала!!!дръж си посредственото мнение за себе си и подобно мислещите като теб!!!

Оценка:
-2 +3

МАК
63 Отговор
Колега що пишеш глупости!!! Първо тая кола отдавна не е във оригиналния си вариант !! Спирачките са направени със спирачната система от Голф 3 GTI ABS+EDS, спира адски агресивно и в пъти по бързо от новите кенефи пробвано е!! Второ си има двата еърбега , за стабилност няма проблем отзад е със реактивна щанга пак от ГТИ модела доста добре стои в завоите!!!отвътре съм преправил от климатик на климатроник работи прекрасно до ден днешен!! Така че не вървиш и ти с твойто посредствено мнение че била морално остаряла!!

Оценка:
-0 +1

МАК
64 Отговор

До коментар #51 от "VaL":


Ще ги сцепиш в мечтите ти!!!

Оценка:
-0 +1

Бенджи
65 Отговор
Не стига че заляха пазара с боклук пък и ни убиват с отрова да фалират !!!

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +2

МАК
66 Отговор

До коментар #22 от "Ино и Девет ТеДеИ":


Наистина е така, ако е всичко грамотно направено!!!

Оценка:
-1 +1

МАК
67 Отговор

До коментар #65 от "Бенджи":


Пишеш глупости!!! Кое му е боклука!!! Че в българия горивата са боклук!!!

Оценка:
-1 +3

МАК
68 Отговор

До коментар #60 от "Ракета Пейтриът":


Беше някога!!! Всичко вече е безвъзвратно унищожено!!! Това за мен е истинската България!!!

Оценка:
-1 +2

Zaxio
69 Отговор

До коментар #2 от "Joro":


Всъщност 2ката е най успешната. Нашата е 87ми набор. Още върви, купето е чук. Двигателя още си е с оригиналната гарнитура на главата а е на близо 400 хиляди километра. Не я караме с месеци семерингите са и още оригиналните. Е как да ида да дам една шапка пари за нова кола която при най малкия проблем с някой неизвестен чип и не можеш да я мръднеш, в последствие даваш и един куп пари на всякакви майстори за да открият и решат проблема

Оценка:
-0 +5

70
Този коментар е премахнат от модератор
Ганьо
71 Отговор
Най-добре да спрат със "скандалите" и директно да пратят всички вагини в Аусшвиц!

Коментиран от #72


Оценка:
-3 +2

МАК
72 Отговор

До коментар #71 от "Ганьо":


Иска ти се ама няма да стане!! Карай си японския асматик и не давай мнение за Фв

Оценка:
-5 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Елин Топузаков
Старши треньорът на Левски коментира загубата в дербито от 16-ия кръг на Първа лига срещу Лудогорец с 1:2.
Продължаваме напред. Следващият мач чука на вратата, след три дни е."

Още бисери