Audi представи новото поколение на RS6 Avant. Суперкомбито ще бъде показано пред публика на автосалона във Франкфурт през септември, а продажбите започват в края на годината.
Под предния капак на RS6 Avant C8 работи 4.0-литровият V8 от предишната генерация. Двигателят обаче е модернизиран и вече развива 600 к.с. вместо 560 к.с. и 800 вместо 700 Нм. Подпомага го 48-волтов стартер-генератор.
Нарасналата мощност се е отразила на динамичните характеристики и ускорението от 0 до 100 км/ч вече отнема 3.6 секунди срещу 3.9 при предшественика. Максималната скорост по традиция е ограничена на 250 км/ч, но срещу допълнително заплащане "таванът" може да бъде вдигнат на 280 или 305 км/ч.
Скоростната кутия е осемстепенен автомат, който задвижва четирите колела през фирмената система quattro. В стандартното оборудване влизат активен заден диференциал, четири управляеми колела и пневматично окачване, което увеличава клиренса с 20 мм при движение с ниска скорост и го намалява с 10 над 120 км/ч. Допълнително могат да се поръчат електронно управляеми амортисьори Dynamic Ride Control и диференциал quattro sport със система за векторизиране на тягата.
Бордовата електроника предлага шест режима на движение - освен комфортния, автоматичния, динамичния и икономичния има два с персонални настройки (RS1 и RS2). Водачът може да регулира не само отклика на педалите, остротата на волана и твърдостта на окачването, а и звука на ауспуха.
RS6 Avant се познава отдалече по разширената колея и раздутите с 40 мм калници, спортни аеродинамичен пакет, гигантските въздухозаборници и дифузьора отзад. Колелата са 22-цолови, с яркочервени спирачни апарати и въглеродно-керамични дискове.
Базовото оборудване включва светодиодни фарове, а матричните са достъпни срещу допълнително заплащане. Салонът е оформен в RS-стил с "подрязан" отдолу волан, спортни седалки и вентилация, различна графика на виртуалния приборен панел и декорации от естествена дървесина.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 e36
Коментиран от #3, #25
12:13 21.08.2019
2 Пламен
Коментиран от #4
12:16 21.08.2019
3 Убавица
До коментар #1 от "e36":
Убавица, ама с лимит на километрите. Над 250к се трошат цялостно, за да си закупиш следващата.Коментиран от #6
12:16 21.08.2019
4 Пламен
До коментар #2 от "Пламен":
Тая сипва само на Марешки. Те там все такива, Кабакум...12:18 21.08.2019
5 545345
Коментиран от #11
13:12 21.08.2019
6 e36
До коментар #3 от "Убавица":
Лимит до 250к? До тогава ще си сменил 2 двигателя и куп други неща, по скоро около 100Коментиран от #17
13:16 21.08.2019
7 Генади
13:21 21.08.2019
8 Гошо
13:22 21.08.2019
9 Зелено
13:23 21.08.2019
10 AUDI
Но нека сега тези , които имат до 6хил. лв на кредит за коптор да почнат да плюят по колата :)
14:01 21.08.2019
11 50,80,90,140 км.
До коментар #5 от "545345":
Къде, да те точкувам?Коментиран от #13
14:15 21.08.2019
12 Момичето с БМВ-то
14:23 21.08.2019
13 545345
До коментар #11 от "50,80,90,140 км.":
https://www.youtube.com/watch?v=XeO8kG9kGJUСпециални поздрави от топгиър - почетно второ място!
15:13 21.08.2019
14 Бай Оня
15:36 21.08.2019
15 Ами Тесла
Коментиран от #16
15:41 21.08.2019
16 545345
До коментар #15 от "Ами Тесла":
Модел Х ще го влачи това ауди като парцал. Даже няма и да го разбере че е закачено. Я гледай какво прави с ленд крузера.https://fakti.bg/avto/275597-tesla-sreshtu-land-cruiser
15:48 21.08.2019
17 Пхахах
До коментар #6 от "e36":
Това да не са БМВ-тата, бе.. ахаахх, карай си там 30 годишния кошник и не пиши неща, от които не чаткашКоментиран от #18
16:11 21.08.2019
18 e36
До коментар #17 от "Пхахах":
Хубаво е когато пишеш коментар, той да има някакъв смисъл. Ако нямаш, просто дай палец надоре или надолу, в зависимост от личната ти бегла преценка. Бих ти отговорил ама тъй като ти нищо съществено не си написал ще дам само една усмивка :)16:44 21.08.2019
19 Вуйче
Коментиран от #27
16:55 21.08.2019
20 .....
17:17 21.08.2019
21 Дедо Корчо
17:29 21.08.2019
22 МАГАРЕ
Коментиран от #24
17:32 21.08.2019
23 ЦЕЦО АПАРТАМЕНТА
19:11 21.08.2019
24 ВМОРО
До коментар #22 от "МАГАРЕ":
Почитател съм точно на Ауди и определено не съм във възторг от новата РС6. Разочарование е продукцията на марката в последните години като цяло. Добре е, че върнаха турбопетака, но той е с грешното разположение в двигателния отсек. С6 моделите са дизел. Новите Ку7, А7 и А8 не ми допадат. Р8 и РС4/РС5 единствено са приятни. Интериорите като цяло поне са доста прилични. Алфа и Бенц се справят по-добре напоследък.19:19 21.08.2019
25 5354
До коментар #1 от "e36":
Хаха а дали колата идва и с мобилен сервиз абонамент, че с качеството на ваг по 5-10 коня ще умират на всяко запалване.22:20 21.08.2019
26 0000
22:39 21.08.2019
27 123
До коментар #19 от "Вуйче":
Как ги карате тези Аудита та толкова ви се чупят бе уйко? Аз съм сменил 3 и никое не успях да го счупя, даже и не ръждясаха.10:37 22.08.2019
28 Kibika
11:57 22.08.2019
29 koko
12:50 22.08.2019
30 Ами
20:51 22.08.2019
31 Уногундур
09:54 23.08.2019
32 БГ реалност
22:37 23.08.2019
33 БГ реалност
22:37 23.08.2019
34 John Doe
19:46 24.08.2019
35 Генади
19:17 25.08.2019