Bugatti хвърли повече светлина върху решението си да избере изпитателната писта на Volkswagen "Ера-Лесиен" за рекорда на Chiron и да се откаже от надпреварата за най-висока скорост на сериен автомобил. Резултатът на хиперколата им можел да бъде много по-впечатляващ, но от компанията преценили, че е прекалено рисковано да я пришпорват повече.
Френската компания предпочела тестовото трасе в Долна Саксония заради безопасността. Трилентовата права на "Ера-Лесиен" с дължина 21 км е оборудвана с аварийни заграждения, на северния и южния ѝ край дежурят спасителни екипи, а преди всяко изпитание настилката се почиства педантично.
Въпреки отличните условия за поставяне на рекорд "Ера-Лесиен" страда от съществен недостатък. Пистата се намира на надморска височина от едва 50 метра, където налягането на въздушния поток е 1 033 кг на квадратен сантиметър.
Това е много повече от шосето в Невада, на което Koenigsegg Agera RS вдигна 447.19 км/ч. То е разположено на височина 1 000 метра над морското равнище, а там атмосферното налягане е само 0.908 кг/см2. По-ниската плътност на въздуха намалява въздушното съпротивление и позволява развиването на по-висока скорост.
От Bugatti твърдят, че в Невада Chiron би подобрил резултата си с поне 25 км/ч и би вдигнал безпроблемно 515 км/ч. Компанията обаче нямало да го изпробва там от съображения за безопасност и лекия наклон на шосето, който щял да компрометира постижението.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Спасител от слънчака
Коментиран от #14
12:06 07.09.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Дъ Клаш
Коментиран от #25
12:29 07.09.2019
5 Коментар📝
12:36 07.09.2019
6 НеукЖурналист
Абе, то налягането на изгорелите газове в цилиндрите на двигателя не надвишава 40 kg/cm^2, бе!
Ще изкарате, че двигателят на тая машина работи на вакуум май?!
12:51 07.09.2019
7 Голяма новина
Коментиран от #11
13:58 07.09.2019
8 Петър Петров
14:34 07.09.2019
9 Threadripper Trinitas
15:47 07.09.2019
10 ПЕНКО
17:22 07.09.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Гост
21:49 07.09.2019
13 Иванов
Коментиран от #18, #20
22:03 07.09.2019
14 майстора
До коментар #2 от "Спасител от слънчака":
Хахаха какъв американски автомобил е тази пробка бе смешко хахахаха иначе коя 150коня кола няма да ги тия 220Коментиран от #15
22:36 07.09.2019
15 Гост
До коментар #14 от "майстора":
Кво е тва пробе бре?!?!?!Коментиран от #16, #26
00:45 08.09.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 незнайко
09:56 08.09.2019
18 Едното изостава от другото
До коментар #13 от "Иванов":
Мощноста трябва да скача геометрична прогресия че да скача скороста над определена стоиност ...по голямата мошност от студеното време не е достатъчна за по високата скорост17:18 08.09.2019
19 Иво
18:13 08.09.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 TSV
Аз лично симпатизирам повече на Кьонингсег и на Хенеси.
Бугатито е W16, 8.0L, 4 turbo
Agera е със двигател V8, 5.0L, Twin-turbo
някак си моралния победител за мен не са VW
09:17 09.09.2019
22 Дали?
Коментиран от #23
10:30 09.09.2019
23 TSV
До коментар #22 от "Дали?":
Е никой не знае кво ще праим? Що не стъпи на писта?Според мен защото, най-малкото, не са готови. За разлика от другите.
11:09 09.09.2019
24 манавски
16:09 09.09.2019
25 Ало "експерте",
До коментар #4 от "Дъ Клаш":
Личи си,че си потомък на инженер Ганев.Дизанерите и инженерите от "Бугати" са тествали десетки аеродинамични модела,първо на компютър,после в аеродинамичен тунел и накрая на пистата докато достигнат крайния вариант.А ти разбираш повече от всички накуп...И само за инфо- "Бугати" е френска компания,пише го и в статията.В стремежа си да изпъкнеш не осъзнаваш как се излагаш.Типично за всички Булгаристански комплексари!22:37 09.09.2019
26 майстора
До коментар #15 от "Гост":
Едно такова никво01:44 10.09.2019
27 Иванов
21:30 11.09.2019