Ръководството на Bugatti не изключва възможността да пусне акции на компанията на борсата, за да набере достатъчно средства за разработката на изцяло нов модел с повишена проходимост. В интервю за Automotive News Europe шефът на марката Щефан Винкелман описва бъдещия автомобил като "по-достъпен и практичен" от Chiron.
По замисъла на Винкелман новото Bugatti ще бъде четириместно и ще може да се справя с лек офроуд. Задвижването ще бъде поверено на хибридна силова установка, а цената ще бъде около $1 млн. (€907 хил.).
Традиционните хиперавтомобили на компанията обаче ще продължат да се оборудват с бензинови мотори. Bugatti не трябва да се съобразява с екологичните норми, тъй като средното равнище на вредни емисии се определя от всички модели, произвеждани от концерна-майка Volkswagen Group. Щефан Винкелман смята, че формулата "електрически Chiron" няма да сработи, а пред двигателите с вътрешно горене има още дълъг живот.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Циник
13:22 12.09.2019
2 Дъ Клаш
Коментиран от #4, #5, #13
13:22 12.09.2019
3 гост
Коментиран от #19
13:32 12.09.2019
4 гост
До коментар #2 от "Дъ Клаш":
Европа е НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в света !!! С разлика от почти ТРИ ПЪТИ повече от Китай !!! Та ако обичаш не сравнявай идиотиите на десет откачени шефа от ВАГ с Европа !!13:59 12.09.2019
5 гост
До коментар #2 от "Дъ Клаш":
Eвpoпeйcĸият cъюз oбaчe c вcичĸи нeгoви члeнĸи взeти зaeднo, изпpeвapвa знaчитeлнo Kитaй ĸaтo eĸcпopтнa cилa. Зa минaлaтa гoдинa изнocът нa cъюзa възлизa нa 6,5 тpилиoнa дoлapa, ĸaтo oт тяx 1,6 тpилиoнa дoлapa e само пpинocът нa Гepмaния.Cлeд нeя ocтaнaлитe eвpoпeйcĸи дъpжaви cpeд дeceттe нaй-гoлeми изнocитeлĸи ca Xoлaндия, Фpaнция, Итaлия и Beлиĸoбpитaния cъc cъoтвeтнo 723 милиapдa дoлapa, 582 милиapдa дoлapa, 547 милиapдa дoлapa и 486 милиapдa дoлapa.
За сравнение износа на втория Китай е 2,5 трилиона долара , а на третия САЩ е 1,7 трилиона долара .
ЕС е най-успешния икономически съюз в историята , за съжаление на русколизците !!!
Коментиран от #10
14:11 12.09.2019
6 Морлов
14:20 12.09.2019
7 Шматки
Коментиран от #8, #9
14:28 12.09.2019
8 гост
До коментар #7 от "Шматки":
Volkswagen Group губи колосалните 6,27 милиона долара от всеки продаден Bugatti Veyron, разкрива нов доклад, направен от анализаторската къща Berstein Research. Припомняме, че отдавна се знаеше, че германците са на загуба от модела, но никой не предполагаше, че размерът на щетите е толкова голям !!!!!!!!!!Припомняме, че още от дебюта на хиперавтомобила Volkswagen даде ясно да се разбере, че няма никакво намерение да печели от него, а по-скоро иска да покаже на света на какво са способни инженерите на концерна.
Veyron не е единственият модел, който Volkswagen Group продава на загуба. Такъв е и Volkswagen Phaeton, който е на пазара от 2011 г. Според последните изчисления всеки продаден екземпляр от лимузината носи 38 252 долара загуба на създателите си.
Та кой викаш е глупака , хахахаххахахха ??!!!
14:36 12.09.2019
9 гост
До коментар #7 от "Шматки":
И не знам какви продажби "преди премиерата" те тресат , ама на ВАГ му трябваха над 10 години да продаде "огромната" бройка от 500 Верона !!! И последните ги даваха с един куп допълнителни "екстри" , та белким се излъже някой балък , хахах !!Коментиран от #11
14:41 12.09.2019
10 Дъ Клаш
До коментар #5 от "гост":
Товя което разбирам от думите ти е че изнася основно Германия виж ква е разликата с другите Италия и тн са пред финансов колапс.Та освен че само немците печелят а другите изнемогват идва и факта че в Европа раждаемост няма а без това всичко е до време.Индия вече изпревари Франция по БВП тоест втората икономика в ЕС.А колкото повече другите отслабват а Германия печели ще доведе до колапс на цялата общност и ще ги глътнат китайците които почнаха между впрочем.80 млн немски пенсионери на 300к кв км съсредоточени в 5-6 богати града основно Мюнхен и Бавария няма как да управляват Света.Коментиран от #12
15:25 12.09.2019
11 Перник GTI
До коментар #9 от "гост":
Я кажи как е икономиката на Норвегия. И върви ли Ти ТЕСЛАТА????16:07 12.09.2019
12 гост
До коментар #10 от "Дъ Клаш":
Абе аз знам , че ушанколюбците сте с друга математика , ама що очаквате нормалните хора да се съгласяват , че две и две прави пет ?? Как точно видя , че изнасяла "основно" Германия , като 1,6 трилиона от общо 6,5 трилиона са ПО-МАЛКО от 25% ????? И кой ти каза , че другите "изнемогвали" ?? Сто пъти ви казах да не приемате мокрите си сънища за реалност !!! ЕС съществува вече повече от 47 години и въпреки "огромния" растеж на Китай не може да стигне и една трета от износа му , а Китай оттук нататък няма да има и половината на ръста в последните 20 години !! Ще има бая да почакаш за "гълтането" , по-точно няма да го доживееш , и децата ти също !!Коментиран от #16
16:19 12.09.2019
13 Алфа Вълкът
До коментар #2 от "Дъ Клаш":
Усещам, че имаш нужда от каратека в главата! Хващай си дръвмите и газ за китай при диваците, дето се колят и ядът по даркуеб. Фул с видеа, даваш $3000 и гледаш как се разфасова човек в реално време!Коментиран от #15
16:34 12.09.2019
14 гост
17:07 12.09.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Дъ Клаш
До коментар #12 от "гост":
А ти бе германофилче лешперено много харесваш думата ушанколюбец в същото време любимата ти немска кочина пълни руските гуши я с газчица я им дават технологии.Много обичам орационалните германофилски "русофоби".20:50 12.09.2019
17 незнайко
08:52 13.09.2019
18 гост
14:51 13.09.2019
19 Мюлер
До коментар #3 от "гост":
Защо не станеш шеф във ВАГ?Имат нужда от начетени професионалисти като теб,които знаят как да “оправят”нещата.09:57 14.09.2019