Last news in Fakti

12 Септември, 2019 13:19 4 232 19

Bugatti търси инвеститори за SUV

  • bugatti-
  • suv

Ръководството на Bugatti не изключва възможността да пусне акции на компанията на борсата, за да набере достатъчно средства за разработката на изцяло нов модел с повишена проходимост. В интервю за Automotive News Europe шефът на марката Щефан Винкелман описва бъдещия автомобил като "по-достъпен и практичен" от Chiron.

По замисъла на Винкелман новото Bugatti ще бъде четириместно и ще може да се справя с лек офроуд. Задвижването ще бъде поверено на хибридна силова установка, а цената ще бъде около $1 млн. (€907 хил.).

Традиционните хиперавтомобили на компанията обаче ще продължат да се оборудват с бензинови мотори. Bugatti не трябва да се съобразява с екологичните норми, тъй като средното равнище на вредни емисии се определя от всички модели, произвеждани от концерна-майка Volkswagen Group. Щефан Винкелман смята, че формулата "електрически Chiron" няма да сработи, а пред двигателите с вътрешно горене има още дълъг живот.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Циник

    31 5 Отговор
    Деветстотин хиляди евро за Q5. Айде нема нужда.
  • 2 Дъ Клаш

    14 9 Отговор
    Е нали мноу продавали.Те китайците ще ви купат и жените ви ще купат вече масово таковат германки по порнофилмите.Европа е най-големият провал в човешката история.Безполезна паплач живей там.

    Коментиран от #4, #5, #13

  • 3 гост

    9 11 Отговор
    Бугати откакто го купиха ВАГ е на огромна загуба ! Официално признаха , че от Вейрон и Широн губят по над 6 милиона на ВСЕКИ продаден автомобил !!! Айде сега да видим групичката "анти" дето много е загрижена за загубите на Тесла как ще нарече инвеститор , който ще купи акции на Бугати , хахаххахах !!! И за разлика от Тесла тук НИКОГА не се очаква печалба !! Просто щото с 50 бр годишно няма АБСОЛЮТНО никакъв начин да се платят дори заплатите на шефовете , да не говорим за останалите разходи !!

    Коментиран от #19

  • 4 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "Дъ Клаш":

    Европа е НАЙ-ГОЛЕМИЯ износител в света !!! С разлика от почти ТРИ ПЪТИ повече от Китай !!! Та ако обичаш не сравнявай идиотиите на десет откачени шефа от ВАГ с Европа !!
  • 5 гост

    12 6 Отговор

    До коментар #2 от "Дъ Клаш":

    Eвpoпeйcĸият cъюз oбaчe c вcичĸи нeгoви члeнĸи взeти зaeднo, изпpeвapвa знaчитeлнo Kитaй ĸaтo eĸcпopтнa cилa. Зa минaлaтa гoдинa изнocът нa cъюзa възлизa нa 6,5 тpилиoнa дoлapa, ĸaтo oт тяx 1,6 тpилиoнa дoлapa e само пpинocът нa Гepмaния.
    Cлeд нeя ocтaнaлитe eвpoпeйcĸи дъpжaви cpeд дeceттe нaй-гoлeми изнocитeлĸи ca Xoлaндия, Фpaнция, Итaлия и Beлиĸoбpитaния cъc cъoтвeтнo 723 милиapдa дoлapa, 582 милиapдa дoлapa, 547 милиapдa дoлapa и 486 милиapдa дoлapa.
    За сравнение износа на втория Китай е 2,5 трилиона долара , а на третия САЩ е 1,7 трилиона долара .
    ЕС е най-успешния икономически съюз в историята , за съжаление на русколизците !!!

    Коментиран от #10

  • 6 Морлов

    0 1 Отговор
    Това ще е толкова крива инвестиция, че абер и понятие си нямате... Близо 2 000 000 млн лв хахахаха Които гине дал, се е нашил тежжкоо!
  • 7 Шматки

    4 5 Отговор
    Някакъв глупак тръгнал да говори ,че бугати били на загуба при положение ,че колите им ги изкупуват преди премиерата още .

    Коментиран от #8, #9

  • 8 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #7 от "Шматки":

    Volkswagen Group губи колосалните 6,27 милиона долара от всеки продаден Bugatti Veyron, разкрива нов доклад, направен от анализаторската къща Berstein Research. Припомняме, че отдавна се знаеше, че германците са на загуба от модела, но никой не предполагаше, че размерът на щетите е толкова голям !!!!!!!!!!
    Припомняме, че още от дебюта на хиперавтомобила Volkswagen даде ясно да се разбере, че няма никакво намерение да печели от него, а по-скоро иска да покаже на света на какво са способни инженерите на концерна.
    Veyron не е единственият модел, който Volkswagen Group продава на загуба. Такъв е и Volkswagen Phaeton, който е на пазара от 2011 г. Според последните изчисления всеки продаден екземпляр от лимузината носи 38 252 долара загуба на създателите си.
    Та кой викаш е глупака , хахахаххахахха ??!!!
  • 9 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #7 от "Шматки":

    И не знам какви продажби "преди премиерата" те тресат , ама на ВАГ му трябваха над 10 години да продаде "огромната" бройка от 500 Верона !!! И последните ги даваха с един куп допълнителни "екстри" , та белким се излъже някой балък , хахах !!

    Коментиран от #11

  • 10 Дъ Клаш

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Товя което разбирам от думите ти е че изнася основно Германия виж ква е разликата с другите Италия и тн са пред финансов колапс.Та освен че само немците печелят а другите изнемогват идва и факта че в Европа раждаемост няма а без това всичко е до време.Индия вече изпревари Франция по БВП тоест втората икономика в ЕС.А колкото повече другите отслабват а Германия печели ще доведе до колапс на цялата общност и ще ги глътнат китайците които почнаха между впрочем.80 млн немски пенсионери на 300к кв км съсредоточени в 5-6 богати града основно Мюнхен и Бавария няма как да управляват Света.

    Коментиран от #12

  • 11 Перник GTI

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Я кажи как е икономиката на Норвегия. И върви ли Ти ТЕСЛАТА????
  • 12 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дъ Клаш":

    Абе аз знам , че ушанколюбците сте с друга математика , ама що очаквате нормалните хора да се съгласяват , че две и две прави пет ?? Как точно видя , че изнасяла "основно" Германия , като 1,6 трилиона от общо 6,5 трилиона са ПО-МАЛКО от 25% ????? И кой ти каза , че другите "изнемогвали" ?? Сто пъти ви казах да не приемате мокрите си сънища за реалност !!! ЕС съществува вече повече от 47 години и въпреки "огромния" растеж на Китай не може да стигне и една трета от износа му , а Китай оттук нататък няма да има и половината на ръста в последните 20 години !! Ще има бая да почакаш за "гълтането" , по-точно няма да го доживееш , и децата ти също !!

    Коментиран от #16

  • 13 Алфа Вълкът

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дъ Клаш":

    Усещам, че имаш нужда от каратека в главата! Хващай си дръвмите и газ за китай при диваците, дето се колят и ядът по даркуеб. Фул с видеа, даваш $3000 и гледаш как се разфасова човек в реално време!

    Коментиран от #15

  • 14 гост

    5 0 Отговор
    За да им се изясни поне малко на Бугати фенчетата за какво иде реч , шефовете на Фолксваген признаха , че разработката на всеки един модел на Бугати коства на концерна между 1 и 1,5 милиарда !!!! Тоест при "серии" от 500 бр. между 20 и 30 милиона на БРОЙ !! Без оборудването за производство , материалите , труда , рекламата , продажбените и сервизни центрове и т.н. !! В тая връзка тия 6,27 милиона загуба от брой са СИЛНО ЗАНИЖЕНИ !!! По-скоро става въпрос за пет десет ПЪТИ по-голяма загуба !! Която най-вероятно е неприемлива за акционерите въпреки всякакви уверения за престиж , имидж и тем подобни глупости , та се е наложило да бъде сведена счетоводно до по-приемливи нива , доколкото над 6 милиона на брой може да се нарече "приемливо" , хахаххаха !!!!
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Дъ Клаш

    2 4 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    А ти бе германофилче лешперено много харесваш думата ушанколюбец в същото време любимата ти немска кочина пълни руските гуши я с газчица я им дават технологии.Много обичам орационалните германофилски "русофоби".
  • 17 незнайко

    1 1 Отговор
    Бугати ще пусне акции за набиране на спонсори. Представям си колко са закъсали, след като произвеждат най скъпите коли в света. Лакомията няма граници.
  • 18 гост

    0 0 Отговор
    Горките, нямат пари за повдигнато окачване и нова тенекия. Да им събираме пари с ДМС.
  • 19 Мюлер

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Защо не станеш шеф във ВАГ?Имат нужда от начетени професионалисти като теб,които знаят как да “оправят”нещата.