Новини

Задава се супер Tesla с три електромотора

Публикувана: 13 Септември, 2019 11:22
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6415
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.1 от 8 гласа.

Шефът на Tesla Илон Мъск потвърди слуховете, че догодина Model S ще получи нова топ модификация с три електромотора. Тя ще бъде по-мощна от сегашната върхова модификация P100D+, но ще бъде значително по-евтина от най-близкия си конкурент Porsche Taycan.

В туитовете си Мъск нарича новата силова установка Plaid. Също като Ludicrous думата е взета от филма "Космически топки" - пародия на "Междузвездни войни" от 1987 г. По неофициална информация мощността на новата супер Tesla ще надхвърля 772 к.с., а въртящият момент ще бъде 931 Нм.

Модификация Plaid ще получат също Model X и Roadster, но адаптиране на силовата установка за малките Model 3 и Model Y не се предвижда. Продажбите ще започнат приблизително след година.

Малко преди Илон Мъск да обяви официално новата топ версия, тримоторен Model S постави рекорд на пистата "Лагуна Сека" край Монтерей, Калифорния. Електромобилът на Tesla завъртя обиколка за 1 мин. и 36.555 сек. и стана най-бързата кола с четири врати на трасето.

Model S с три електромотора бе забелязан и на "Нюрбургринг", където Мъск се закани да победи Porsche Taycan. От Tesla обаче обявиха, че ще гонят рекорда за седемместни автомобили, което бе прието като косвено признание, че не могат да се преборят с новия немски електромобил.

Model S at Nürburgring has 7 seats

— Elon Musk (@elonmusk) September 12, 2019

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.1 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Рено Каптур
1 Отговор
Рено Зои е много по-добър миксер от тая кочина.

Оценка:
-45 +20

Въпросник ?
2 Отговор
Още ли има не изгорели тесли бе ?

Коментиран от #30


Оценка:
-36 +27

SamoTesla
3 Отговор
Хохохо - плачете руски тролове, Теслата пак наказва! Вече и по пистите ги подпука, еваларка!

Коментиран от #12


Оценка:
-30 +37

гост
4 Отговор
Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Благоговея пред гения на Илон, който ми даде възможност да се докосна до технология която изпреварва конкуренцията с десетилетия, при това на много ниска цена!!! Не са ли смешни стогодишните, тъкмо си помислят че вече са по петите на Тесла, когато само с един замах Илон ги поставя на мястото им на безнадеждно изостанали догонвачи. Поклон пред Илон и Тесла, а сега е ред на малката, но креслива дружинка на хейтърите.

Коментиран от #13, #42


Оценка:
-32 +47

5
Този коментар е премахнат от модератор
Самопризнание
6 Отговор
Това че са писали че има 7 места далеч не значи че ще гонят рекорда за седемместни който мисля е на Шкода Кодиак или някакво самопризнание

Оценка:
-5 +15

гост
7 Отговор

До коментар #5 от "Антиелектрика":


А аз мечтая да съм с Илон на задната седалка на Теслата с трите ел. мотора и да се гушкаме докато се движим на автопилот. Тук се карахме с някакъв простак който харесва жени, и мечтаел да вкара в Теслата с трите ел. Мотора оная с трите ци... от Xhamster, как да му обясня че Теслата не е кола за хамали а за изфинени нежни души?

Оценка:
-16 +12

8
Този коментар е премахнат от модератор
most
9 Отговор
Всичкипишат за Тесла-та, само ти пишеш за някакви "обидни коментари". Модератора май тебе трябва да те трие!

Оценка:
-2 +12

няма такова нещо
10 Отговор
Не сте разбрали иронията на Елън, като е казал, че ще се състезава в категорията 4-врата кола със седем седалки ;)

Оценка:
-1 +19

Random
11 Отговор
Само дето Лагуна Сека е детска игра в сравнение с 'Ринг'-а. Колко ще издържи батерията? Аз залагам 3/4 обиколка.

Оценка:
-13 +11

12
Този коментар е премахнат от модератор
13
Този коментар е премахнат от модератор
Driving pleasure
14 Отговор
Не 3 ми 30 електромотора да и сложи си е все същата зле сглобена евтина кочина за баламурници!

Коментиран от #17, #19


Оценка:
-27 +22

15
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
16 Отговор
Тесла не стои на място, Тесла се развива и не само Тесла, въобще
електроавтомобилените технологии, вървят яко напред с огромни седем километрови крачки. Така, че рано или късно встчко ще си дойе на мястото, ако, че това не се харесва на тукашните проруски каскети, дет постоянно тук ни пеят, че електроавтомобилите нямали бъдеще, щото батериите много били замърсявали околната среда. Гооолеми Гринпийсовци се навъдиха тук еййй, голямо нещо, хляб не им давай, дай им само да защитават прородата от проклетите електрички.

Оценка:
-21 +21

гост
17 Отговор

До коментар #14 от "Driving pleasure":


Само да припомня , БЕЗ АВТОМАТИК !!!!! Хахахахаах !! И пак с 30% ПО-МАЛЪК разход от "ефективното" Порше !!! И по-бърза естествено !! Който го може си го може !!

Оценка:
-13 +25

Дъ Клаш
18 Отговор
То тоя Касабов си е некво олд скулл гееманофилпе фен на 124-ки и старият Биад.Германия загуби и четвъртата война.Досега е била само Франция френско-пруската.Ама тва да биеш педали не е за хвалба.

Оценка:
-10 +4

гост
19 Отговор

До коментар #14 от "Driving pleasure":


Също така да припомня , че в тоя вариант няма да има дори ДИФЕРЕНЦИАЛ !!!!! Защото всяко колело отзад ще се задвижва от отделен електромотор , което е по-добро от всякакви електронни , механични и каквито се сетиш диференциали и освен идеално сцепление елиминира още един източник на повреди от времето на умрялото двг !!! Следващата стъпка е същото да стане и отпред !! Пък стогодишните да си слагат ако искат автоматик на всяко колело , хахахха !!!

Коментиран от #20, #37, #38


Оценка:
-8 +16

Гост
20 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Ало,норвежеца, дето нямало да има диференциал, я кажи отпред като е само един електромотор как ще разпределиш тягата без диференциал?

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +7

Метгонтан
21 Отговор
Хубу де , защо сега ще прави супер теслЪ с 3 матора , кат после след 1-2 г ще пусне супер теслЪ с 4 матора ? Абре чуйек , пусни напрао 4х4 с 4 матора теслЪта и карай да въри .
А с порше не се гъбаркай , за та задминават кат матор всеки път

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +2

Метгонтан
22 Отговор
А най ме кефи тава у ФАТКИ , че всеки път кода от картинката за коментар ми е грешна . Става от 2 ри или 3 ти път - кьорав ли ма наричате ?

Оценка:
-1 +4

гост
23 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Написал съм черно на бяло ОТЗАД !!!! А предния електромотор не работи постоянно , а само при нужда !!! И скоро и той ще бъде заменен с два и ще забравят за всичко , произлязло от недоразумението двг !!!

Оценка:
-7 +9

гост
24 Отговор

До коментар #21 от "Метгонтан":


Щото на "стогодишните" трябва постоянно да им се бърка под лъжичката !!! Хахаххах !!! Тъкмо решат , че нещо са направили и хоп , лъсва , че са още в първи клас при електричките !! Тъкмо се израдваха , че стигнали 4-500 км пробег и следващата година излиза Тесла с 1000 км !!!! А по следващата вече 2-3 , щото същия пакет отива в С и Х , хахахха !!! Тъкмо решат , че някой ще им върже с умрял "автоматик" и Тесла изкарва три мотора , после четири и така , абе с две думи разкатава им майката , хахах

Коментиран от #28


Оценка:
-8 +13

Гост
25 Отговор
Тесла - шаси на Лотус батерии на панасоник, електромотори и оборудване - китайски...вземете попрочетете малко какво представлява тоя прехвален автомобил, пък тогава се прехласвайте.

Коментиран от #26


Оценка:
-9 +9

Решетников
26 Отговор

До коментар #25 от "Гост":


Но что с тобой матушка Антиелектрик! Ти с ново пришел. Что будеш писат тепер, понимаю, что то глупое будет. Скажи что я прав.

Оценка:
-9 +4

Този
27 Отговор
Преди повече от година Тесла можеше да използват от новите клетки 2170 в Модел S &X, но явно чакат конкуренция и сега с третия електромотор е така.

Оценка:
-1 +3

Язе
28 Отговор

До коментар #24 от "гост":


Хахахаха.Признавам добър си.Та кога викаш минават 1000км пък след година и по 2-3хил км.Взимаш я заредена от палатката и се връщаш след 2-3год да я заредиш отново?хахахахаха.Те и сега ги могат-с 40км/час и десетина зареждания.Я ми кажи рекорда на Пиик Пайкс ли беше на кой е?На Тесла????!!!!Дерзай и бегай да си вземеш надника.Днес си наполовин цена защото не си убедителен.

Коментиран от #29, #31, #32, #33


Оценка:
-4 +8

гост
29 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Много ли завиждаш че живея в Норвегия и карам най хубавата кола?

Оценка:
-6 +7

Няма
30 Отговор

До коментар #2 от "Въпросник ?":


ама ще се мъчат да направят една недоизгоряла.

Оценка:
-3 +4

гост
31 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Има официално обявен пробег на Тесла Роадстер в официалния сайт на Тесла !!!! 1000 км , батерия 200 квтч !! Ако искаш може да си поръчаш една и да докажеш , че лъжат , хахаххахах !!!! Ама май ще ти е трудничко !!!

Оценка:
-5 +9

гост
32 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Също можеш да видиш и цената и !!! 200 000 с всички екстри срещу 250 000 за Тайкана , дето не може да и стъпи на малкия пръст !!

Оценка:
-3 +8

гост
33 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Също така да ти напомня , че Роадстер е правен на шасито на Модел С и Х , тоест във всеки един момент ако решат могат да прехвърлят пакета с батерията и задвижването и на тях !! Което и именно ще стане след две три години максимум !!

Оценка:
-4 +3

Японеца
34 Отговор

До коментар #12 от "Алфа Вълкът":


Теб никой не те познава бе, камо ли да те забравя! Бърка ли ти Тесла в миниатюрния мозък?

Оценка:
-5 +5

TSLA
35 Отговор
Въпрос под туита на Илон за рекорда на Лагуна Сека и новите по-мощни версии:
- А нещо за обновяване на 10-годишния дизайн. Това кога се очаква?
- Трябва да обновят само стоповете, щото само това се вижда от конкуренцията, така или иначе 😂

Оценка:
-3 +8

KIP
36 Отговор
Stiga veche s tova otkasano porsche samo edna viziq drugoto vsichko ena VW ILI AUDI i nache se kazva porsche lainara

Оценка:
-0 +3

Да да
37 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Точно. Помня когато писах тук за елеминиране на диференциала, посрвдатвом управление на двата електромотора с разлипна скорост в завои, ми казаха, че ел. диференциалите билк смотани, И аз така го бях написал - електронно управлям диференциал. Грешката е била моя. Диференциала отпада,скоростите отпадат, съединител отпада, ако се монтират ел. двигателите на самите колела, ще отпаднат и карета. За неразбралите - ел. двигателя и колелото завиват заедно. Това ме подсеща и за промяна в окачването и възможноста да се завива на 90 и повече градуса! Кой ще го направи пръв?

Коментиран от #39


Оценка:
-4 +3

Да да
38 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Точно. Помня когато писах тук за елеминиране на диференциала, посрвдатвом управление на двата електромотора с разлипна скорост в завои, ми казаха, че ел. диференциалите билк смотани, И аз така го бях написал - електронно управлям диференциал. Грешката е била моя. Диференциала отпада,скоростите отпадат, съединител отпада, ако се монтират ел. двигателите на самите колела, ще отпаднат и карета. За неразбралите - ел. двигателя и колелото завиват заедно. Това ме подсеща и за промяна в окачването и възможноста да се завива на 90 и повече градуса! Кой ще го направи пръв?

Коментиран от #40


Оценка:
-4 +0

гост
39 Отговор

До коментар #37 от "Да да":


Няма нужда от завиване на 90 градуса ! При завиване на 45 градуса в противоположни посоки на левите и десните и предните и задните колела колата се върти на място като пумпал ! И с тая батерия в средата и под пода можеш да си правиш упражнения по претоварване на организма ! Със сигурност ще стигне 3-4 g !

Коментиран от #43


Оценка:
-5 +0

Зомби с квадратно чело
40 Отговор

До коментар #38 от "Да да":


Ел двигател в колелата е много стара идея!!!! Изпробван е и е пълен провал. Управлението и возията стават ужасни!!!!! Двигателите трябва да са на окачването!!!!!

Коментиран от #41


Оценка:
-4 +3

Кольо Джибрата
41 Отговор

До коментар #40 от "Зомби с квадратно чело":


Точно. Колкото по-малко неокачени елементи има към шасито, толкова е по - добро управлението. Именно затова се използват и носачи от олекотени сплави и окачени диференциали при задно предаване, а не твърди мостове.

Оценка:
-0 +1

Хайл
42 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Оака се с тая тесла и илон...това име на мъж ли е? Илон🤣 по ми прилича на Илона Сталер-чичолина🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +3

Хайл
43 Отговор

До коментар #39 от "гост":


Не виждаш ли че всички те базикат с тая тесла

Оценка:
-1 +2

TSLA BG
44 Отговор
Тесла Модел С 20 секунди по-бърза от Порше Таикан на Нюрбургринг с време 7.23 мин. Коментари?

https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/tesla-model-s-vs-porsche-taycan-nordschleife-nuerburgring-rekord-rundenzeit-elektroauto/

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът по време на преговорите в Министерски съвет след ветото на президента върху Закона за горите:
Ходете на ски в Австрия, ходете където искате, нека там да инвестират, тук вие ще ми кажете откъде ще ви дойдат заплатите и пенсиите."

Още бисери