Новини

Какво се случва с Duster на три години?

Публикувана: 24 Септември, 2019 11:31
111 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 52471
Какво се случва с Duster на три години?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 70 гласа.

Отговор на този въпрос ни дава водещият на канала DJF, който преди три години си купува чисто нова Dacia Duster. Той споделя, че въпреки, че румънският кросоувър се смята за нискобюджетно возило, то е достатъчно надеждно и проблемите с него за първите три години съвсем не са много.

Въпросният Duster е с бензинов мотор, предно предаване и с автоматична скоростна кутия. Основният недостатък, който е отбелязан в анализа на тригодишната кола е, че след изтичане на гаранцията по каросерията се появява ръжда. Странното е, че от дилърските центрове знаят за проблема от доста години, но така и не се взимат мерки за отстраняването му.

Какво се случва с Duster на три години?

Собственикът има оплаквания и от лаковото покритие на колата. Освен тези забележки обаче, се оказва, че всичко друго при Duster си е съвсем наред. За трите години експлоатация средният разход на бензин е 8.2 литра на 100 километра пробег, което е напълно в нормите за кола от този сегмент.

Автоматичната трансмисия работи еднакво добре и през зимата, и през лятото, като се отбелязва, че на автоматика му липсва една предавка при скорост от над 130 км/ч. С други думи, колата работи на по-високи обороти, което обаче не се отразява на разхода, а само на шума в купето. Парното и климатичната инсталация работят безупречно, а износванията в салона са минимални.

Какво се случва с Duster на три години?

Що се отнася до окачването, то за три години сериозна експлоатация, се налага смяната само на две биалетки. Двигателят е безпроблемен и за трите години експлоатация и изминат пробег от 80 000 километра не са се наложили каквито и да било ремонти по него.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 70 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Така си е. Материалите са по-евтини, но са износоустойчиви. Спестено от тук оттам, но в крайна сметка си е кола, при това дуракоустойчива.

Коментиран от #95


Оценка:
-32 +206

Сектант
2 Отговор
Аз нали ви казах......

Коментиран от #6, #13, #15, #99, #100


Оценка:
-44 +154

Реалист
3 Отговор
Дачия е тотална ЩЕТА !!!!!!!!!!!!

Оценка:
-203 +135

Капитана
4 Отговор
Който,каквото и да разправя Дачия са корави и непретенциозни автомобили.За тез пари толкова.Балансиран автомобил между цена и качество и евтина подръжка.

Оценка:
-40 +224

гост
5 Отговор
по интересно е след 10 -15та година на кво положение ще е

Коментиран от #10, #18, #22, #109


Оценка:
-30 +150

Радж Капур
6 Отговор

До коментар #2 от "Сектант":


Ко да казваш ний си знайми.Колите са хубави но заради тебе ги намразихме

Оценка:
-14 +86

Коментар📝
7 Отговор
КАКВИ 3г.Тука в България ТЕСТВАМЕ КОЛИТЕ НА ПО 500хил километра 20-25 Годишни.ТОЗИ ДЪСТЪР Е НАПРАВЕН ДА МИНЕ 150хил.И РУХВА ОТВЕДНЪЖ КАТО КОЗА.СЛЕД 30г. ЩЕ ГО ИМА САМО ПО СПИСАНИЯТА ,КАКТО И ВСИЧКИ ДРУГИ НОВИ АМТОМОБИЛИ БЕЗ ТОЙОТА НО И ЗА НЕЯ НЕ СЕ ЗНАЕ.

Коментиран от #9, #44, #104


Оценка:
-56 +123

БамБамБуздоган
8 Отговор
Абе вие не сте в час, това е платена статия, за бабъчетата дето са се набили да си купят тоя мъртвак.

Оценка:
-51 +69

сектант
9 Отговор

До коментар #7 от "Коментар📝":


моля?

Коментиран от #70, #101


Оценка:
-23 +19

Мен
10 Отговор

До коментар #5 от "гост":


След толкова години ще е забравена че е имало. Ще претопена няколко пъти.

Оценка:
-23 +43

123
11 Отговор
аз имам bmw на 3 години и е тотален скрап ще си взимам дъстер видело се е

Коментиран от #12, #64, #71, #76


Оценка:
-25 +81

БамБамБуздоган
12 Отговор

До коментар #11 от "123":


Какво БМВ имаш на 3 години. Нещо не си в час брато. Дрънкаш тъпизми

Коментиран от #42


Оценка:
-28 +47

Гост
13 Отговор

До коментар #2 от "Сектант":


Какво ни казваше, че на третата година лакът пада и започва да ръждясва ли? Поне в статията така пише, ако си я чел разбира се.

Оценка:
-9 +46

Татко ти
14 Отговор
Имахме служебна Логан купена от магазина 2007г. За 7-8 години ползване стана на дроб.Салона се протри и изпочупиха духалки,копчета,пластмасите се изподраскаха и разтракаха,стана леш.Вънка я напъпли ръждата още на 5-та година.Возия никаква,комфорт още по-зле,шумоизолация никаква.Обаче двигател и ходова част здрави на чук.На 290000 нищо по двигателя не беше пипано,само ремъци и ролки.По ходовата няколко биалетки и някой друг тампон и толкова.В общи линии здрава кола ама без никакви претенции.Сега имаме Докер-2018г.,същия кашон като Логана,никакъв комфорт,шумна,друса,обаче за сметка на това по-чуплива от Логана.Още миналата година и се развали едната плъзгаща врата и така и не успяха да оправят в сервиза.Не се отваря от вътре,увиснала била малко,не знам си какво.Подлагаха и някакви шайби и след неколко дни пак спря да се отваря и така до ден днешен.Като вдигне над 120 вътре не се стои от шум.Всичко бучи,трака,тресе се,все едно си в тоалетна на влак.Духа от всички уплътнения на вратите,може да хванеш артрит ако се возиш 200-300 км.Возията на лагерна количка,особено на задната седалка.Абе пълен курник,ама за сметка на това евтина.Никога не бих си купил Дачия за лична кола,може да е евтина и горе-долу здрава,но всичко останало е под всякаква критика.

Коментиран от #41, #66, #111


Оценка:
-19 +149

Хайл
15 Отговор

До коментар #2 от "Сектант":


Кво каза? За ръждата нищо не казваш,биалетки,изгоряла боя,скоростната кутия не е съчетана добре и на всичко отгоре уж 4х4 а само с предно...абе боклук си е с една дума

Оценка:
-23 +57

дустер-ман
16 Отговор
Глупости на търкалета: Гаранцията за корозия на купето е 7 години.

Коментиран от #19, #21


Оценка:
-37 +22

асдаа
17 Отговор
Е какво да се случва? Разпада се.
Имаме два такива служебни - едва избутаха гаранцията.
Още първите 6 месеца и двете минаха през сервиза за проблеми.
Никаква изолация. Зимата като угасиш и след 10 минути ти замръзва водата в шишето.
Да изпревариш камион на баир е цяло приключение.
За тези пари по-добре беше нещо читаво втора ръка.

Коментиран от #45


Оценка:
-20 +45

Хайл
18 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Като на теслата ти-и двете няма да вървят, ти ще търсиш батерия в али експрес,сектата ще се моли някъде да вземат за скраб остатъците...трагедия

Коментиран от #79


Оценка:
-9 +30

Хайл
19 Отговор

До коментар #16 от "дустер-ман":


Гаранция щом има значи трябва да си ги боядиват безплатно...

Оценка:
-2 +29

Ивайло
20 Отговор
Затова ШКОДА 4х4

Коментиран от #63


Оценка:
-19 +35

Татко ти
21 Отговор

До коментар #16 от "дустер-ман":


Хахахахаах,имало гаранция 7 години,то гаранция има ама антикорозионно покритие няма.

Оценка:
-9 +29

15 години
22 Отговор

До коментар #5 от "гост":


15 годишните мерцедеси масово са по 2000 лв, "всички останали" по 1000.
А разликата между тях е доста над тези суми.
А това че другите са по-комфортни се компенсира от по-малките разходи по поддръжката през това време.
По-просто казано, заслужава си парите.

Коментиран от #30, #67


Оценка:
-9 +16

Христо
23 Отговор
За служебни стават, не и за лично използване!

Коментиран от #24


Оценка:
-12 +38

Анонимен
24 Отговор

До коментар #23 от "Христо":


Зависи от личността.

Оценка:
-10 +15

Дъстър
25 Отговор
Описанието е коректно! За 5 и 1/2 год. и 120 000 км в бокса не е влизала. Технически ядове - никакви! За 6 скоростна ръчка мисля, че като шум и вибрации при високи скорости е добре, за икономичния клас. За лака съм съгласен, че започва да дава фира тук-там, а ръжда само по задните спирачни барабани и в краищата на задния мост. По купето - не! Колата е дизел. Среден разход около 7/100 смесено. Идеален автомобил за всеки ден и навсякъде, дуракустойчив и непретенциозен! Мисля даже да си взема и едно докерче за работа.

Коментиран от #96


Оценка:
-19 +41

лада
26 Отговор
Все едно описва недостатъци на "Жигули"..... лаковото покритие, шумен двигател при високи обороти, нужда от още една предавка. Относно парното...незная, кой автомобил има проблем с парното. И все пак говорим за автомобил на 3 години. Защо не споменават изключително тънката ламарина, от която са направени или нелепите и ментосани пластмаси, които ползват. Още една година и започват да ти светят всички датчици по таблото. Започва се с ръчна спирачка, АБС, накладки и какво ли още не.

Оценка:
-14 +18

Геро
27 Отговор
МОЯ мЕРЦЕДЕС А 150 от по големичките е 2007 г и ако някой намери ръжда му го давам за 6500 лева.

Оценка:
-19 +13

Клуб Рено
28 Отговор
И това след три години?! Алоу едното ми рено е на 25 години а другото на 22 години и си ги карам като нови. След 2003 г рената (дачиите) са пълен боклук като всички останали марки.

Оценка:
-12 +25

Ахтунг
29 Отговор
През 2010г. си купих Мерцедес С-класа 200 цди комби за 6000 лв. на 290 000 км. набор 1999г ,италианка. Днес е на20 години и 520 000 км. Освен обслужването за този период не съм похарчил повече от 400-500 лв. предимно за долни шарнири и една централна щанга и някакви дреболии. Освен леки външни ръжди по задните врати /може да са удряни/ други такива няма никъде. Задното гърне е оригинално и няма 5 стотинки ръжда! Много чужди коли съм карал но такава возия няма.За маневреност - върти се в кръг като пумпал, всеки карал МБ ще го признае. Не познавам устройството на двигателя, тъй като не съм правил нищо по него- но от смяна до смяна/ 10 000 км/. НЕ доливам масло.За 10 г. не съм доливал и фреон в климатика, дори аз се учудвам вече.Всичко си работи, изкарах и това лято.Странно ми е че не съм сменял амортисьори.Малко съм притеснен, защото един приятел ми каза, че на 900 000 км. може да се наложи да сменям верига. Другото ми притеснение е , че не съм млад и тази кола може да ме надживее. А иначе от дачии не разбирам нищо.

Коментиран от #72, #86


Оценка:
-13 +72

Николай
30 Отговор

До коментар #22 от "15 години":


Имам 2 мерцедеса от 2004 SLK и C280 2006 г за три години и 50 000 км. пробег на С класата само масло и смяна на изгорели крушки на светлините. На другата за 2 години каране свещи масла и филтри. Няма ръжда няма скърцане и хлопане. За возията и комфорта няма да коментирам.

Оценка:
-8 +23

Е нали ще го купя
31 Отговор
тоя дъстер на цена на истинска кола и след 3 години като ми раждяса ще ходя в представителството да ми върнат парите ма ще вляза през витрината

Оценка:
-6 +33

Радо
32 Отговор
Нашият става на 8 години след 2 месеца, на 160 000 км. е в момента, дизел, 4х4, 110 к.с....дребни ремонти - биелетки, предни спирачни дискове, накладки, счупи се електромагнитната шайба на климатика...ръжда по купето като цяло няма, единствено по задната вежда на задния калник се появиха точици, които се отлющиха, но не е класическа ръжда да се подкожюси...отдолу е здрава ламарина.

Оценка:
-4 +20

Радо
33 Отговор
Уточнение - веждата на задния десен калник, задния ляв е като нов все още.

Оценка:
-7 +6

Мартин
34 Отговор
Ако нямаш пари за друга, Дачията си е екстра. Ако можеш да си позволиш по-висок клас - забрави че съществува тази марка. Цялостта на купета е доста важно, двигател и ходова част били здрави - екстра, ама.. Как се решава проблема с ръждата - тенекиджия, кръпки, шлайфане, пребоядисване и след 3 години пак повтаряме. Как се решава проблема с шумоизолацията - изкарваш целият салон, даваш 200-300 лева за изолация, връщаш всичко. Как се решава проблема със странните звуци от всеки 2-ри детайл в купета - много нерви и време, докато едно по едно оправиш всичко с много въображение и побългарявания.

Коментиран от #39


Оценка:
-7 +19

Радо
35 Отговор
Добре е в темата да пишат хора, които имат Дъстъри или карат служебни такива - останалите с голф или бееНве тройките, дето въртят гуми на всяка второ кръстовище и вътре дъни чалга - ако може да се въздържат да не пишат.

Коментиран от #38


Оценка:
-9 +50

Ганчовия
36 Отговор
Ако имаше Дачия 180 коня щях да си купя и да смачкам БМВ-то на ОНЯ С КОНЯ, нищо че е 205 коня

Коментиран от #85


Оценка:
-4 +32

Ганчовия
37 Отговор
Ако имаше Дачия 180 коня щях да си купя и да смачкам БМВ-то на ОНЯ С КОНЯ, нищо че е 205 коня

Коментиран от #51


Оценка:
-4 +19

Дрифтър
38 Отговор

До коментар #35 от "Радо":


не може. И неможе да се сравни даже нов такъв кенеф с стари джипове бмв мерцедес и ауди даже и лендровър рав4 и гранд витата

Оценка:
-10 +11

е ти кола ли ще караш
39 Отговор

До коментар #34 от "Мартин":


или ще я купиш нова и ще ти седи години разглобена докъто я оправиш а дали ще я оправиш също не е сигурно

Оценка:
-4 +6

Те това
40 Отговор
Поне два пъти е претопен и на края, най-вероятно са направили тигани и паници от него или консервени кутии, щото поне дизайна му няма да променят.

Оценка:
-4 +4

Селянин с кололо
41 Отговор

До коментар #14 от "Татко ти":


Вие явно сте некви ултра текезесари- колхозници. Аз ви знам манталитета- служебна ли е - нищо не се пази ,се едно прасета вътре са се возили.Ела да видиш моя Логан- служебен ,на 8 години ,с калъфи на седалките - махам ги и всичко е като ново. На 251 000 км. Щората на багажника работи- въпреки ,че е събирана и разпъвана милион пъти - в багажника са ми инструментите и частите. По-леко баце, оля се малко.

Коментиран от #88, #89


Оценка:
-10 +31

Дългия
42 Отговор

До коментар #12 от "БамБамБуздоган":


Приятел тоя не се е изразил правилно. БМВ-ТО го има от три години а на колко е само то си знае.

Оценка:
-3 +12

А познайте
43 Отговор
що у Австрия или Швейцария не се карат Дъстери ?
ОТГОВОР: Там баце, такава химия фръгат по улиците зимъска, че таа тенекия след 3 дена ще се е стопила. Шефьоро ша седи на една седалка и ша държи гевреко, ама кола нема :-)

Коментиран от #49, #52, #62


Оценка:
-13 +21

44
Този коментар е премахнат от модератор
Subaru
45 Отговор

До коментар #17 от "асдаа":


Да,ако ще го караш само до кафенето да те видят в него :D

Оценка:
-3 +4

ДГД
46 Отговор
Стига с тия платени статии!

Оценка:
-3 +10

стойчо
47 Отговор
На 3годишна кола да и избие ръжда ---това си е тотална щета ,но и колите в Германия и Австрия са тотален леш от към купе след 8-10год експлатация ,лично за мен най добре подържаните коли са от Холандия нито ръжда по купето нито проблеми с мотора и електрониката -пътищата им са перфектни и хората си пазят колите

Оценка:
-4 +11

Хе хе хе хе
48 Отговор
Много ми е жал за хората които дават 50 бимберици за нова дачия... Сигурен съм, че няма да повторят...

Коментиран от #55, #65, #105


Оценка:
-9 +8

stefro
49 Отговор

До коментар #43 от "А познайте":


За Швейцария не знам, но в Австрия е пълно с Дачия. Извинявай!

Коментиран от #102


Оценка:
-5 +19

stefro
50 Отговор
За Швейцария не знам, но в Австрия е пълно с Дачия. Извинявай!

Оценка:
-5 +12

AMG
51 Отговор

До коментар #37 от "Ганчовия":


и па не се знае 205 коня , ,5 са на паша , а другите 200 са умрели от/СМЯХ/и гаделичкане

Оценка:
-0 +13

AMG
52 Отговор

До коментар #43 от "А познайте":


глупости говориш за швеицария , 2та мерцедеса са ми от там , няма никаква раждица по тях , по скоро става вапрос за австрия и германия , там са рьждите , както казват старите хора ,жена и кола са ти на касмет, апа жена и рьжда поиде ли , няма спиране ,БАТЕ БАТЕ .

Коментиран от #59


Оценка:
-4 +7

Задръстър
53 Отговор
Онзи ден отидох да си купя автомобил. Първоначално се спрях на един хибрид на Пежо за около 25 хил.лв. - 508 рхн., автомобил от 2012 г., дизел-електрика, страхотен лукс, кожени седалки, панорамен покрив, 4х4... Много жени бих опознал отблизо с него, така да се каже... Впоследствие прецених, че Пежото би могло да се повреди сериозно, при което ще хвърля торба пари да го оправям. Върнах го и си взех автомобил все още в гаранция, на 1 година, 17 хил.км, но реални и цена около 30 хил.лв. Шансовете за този автомобил да се развали до 2023, когато му изтича гаранцията са минимални, а на мен не ми пречи след 4-5 години да си взема друг, пак в гаранция. Естествено, в момента даже не го натискам, старая се да не мъча колата, защото и 7-8 години бих я карал, ако няма изгъзици. Ако си бях взел премиум марка втора употреба и нещо ми се скапе, ще съм следващият малоумник, който прави богати монтьорите от сервиза, вместо да си спести парите за собственото по-добро бъдеще. Автомобилът е скромен, но напълно функционален и приятен за каране...

Коментиран от #60


Оценка:
-4 +12

Nokia
54 Отговор
Какъв е тоя автомобил, който на третата година корозира, не мога да си обясня!? Това е някаква смешка направо. Като се има предвид, че Дъстър е, може би единственото автомобилоподобно нещо, което излиза от тази клоака, завода на Дачия. Има около мен познати, които карат служебни дачии, отвратителни, грозни подобия на коли, салоните са направо плашещо грозни... Бедняшка каруца, ама брутално Бедняшка, направо обидно. Впечатленията ми са от Логан и Лоджи. Други май не съм разглеждал, но някак си живея с това😀

Коментиран от #106


Оценка:
-11 +12

Тисъна
55 Отговор

До коментар #48 от "Хе хе хе хе":


То не беше ли RENAULT...

Коментиран от #58


Оценка:
-0 +7

ФЕН НА БОЙКО
56 Отговор
АБЕ ВСЕ ГЛАДУРИИ И КАЛПАЗАНИ БЕДНЯЦИ КОМЕНТАТОРИ

Коментиран от #57


Оценка:
-7 +5

Така е така е
57 Отговор

До коментар #56 от "ФЕН НА БОЙКО":


Да за съжаление подлого на номенклатурата

Оценка:
-0 +9

Ха ха
58 Отговор

До коментар #55 от "Тисъна":


Тъй де Рено е затова е ок виж ако беше някоя от ярмомелките на ВАГ горящи "по каталог" един литър масло на 1000 км щот са им много яки двигателите, едва ли....))))

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +12

Нафърфорий
59 Отговор

До коментар #52 от "AMG":


Знам та чадо...правиш ми впечатление пред Силверстар как горещо се кръстиш....преди да влезеш и най-вече като излезеш....па и гледам си редовен богомолец))))

Коментиран от #81


Оценка:
-2 +7

Ха ха ха
60 Отговор

До коментар #53 от "Задръстър":


Те задръстърите само с коли опознават жените, ние това го знаем)))))

Оценка:
-3 +2

Гост
61 Отговор
Селяндури,които превръщат колите в кенеф...смърдящ на цигари и мръсотия не могат да ми коментират за салон и качество! Превръщате служебните коли в боклук за отрицателно време! Аз лично съм изгонил няколко боклука,които пушеха в колите! Спира за обедна почивка,аз влизам в колата и след секунда му посочвам вратата! Изгонил съм и още няколко хитри “служители”,които си вършеха лична работа със служебните коли! Разбира се бях пропуснал да им спомена за наличието на скрит GPS,който да им следи движението и маршрутите...Сега същите тези оплювани Дачии са достатъчно комфортни за служебна дейност,имат приятен вид,при нужда се мият всеки ден и нямам никакви забележки към колите! Обслужват се по график и разбира се имат и ремонти от лоши пътища,но само толкова!
Така че...Бай Ганьо да не ми се прави на умник и да хвали каруци на половин милион коли...

Коментиран от #73


Оценка:
-6 +26

гост
62 Отговор

До коментар #43 от "А познайте":


Тука се издаде, май не си ходил в тези държави изобщо или кибик само по строежите. Има ги доволно количество

Оценка:
-1 +6

Щета
63 Отговор

До коментар #20 от "Ивайло":


Щета 4х4 никога

Оценка:
-7 +2

Гларус
64 Отговор

До коментар #11 от "123":


Пиша ти отличен 6 за коментара, на бавнозагрявщи не обръщай внимание.

Оценка:
-3 +1

Радо
65 Отговор

До коментар #48 от "Хе хе хе хе":


Какви 50 бимберици бе другарю???...нашият навремето струваше 33 500лв. с ДДС, с най-високия клас оборудване, дизел, 4х4.

Оценка:
-2 +7

мдааа
66 Отговор

До коментар #14 от "Татко ти":


точно така - лагерна количка.

Оценка:
-4 +4

fokewulf 190
67 Отговор

До коментар #22 от "15 години":


Я пак , че не разбрах !! Къде са тези мерцедеси за 2000 лева ????

Оценка:
-1 +8

0000
68 Отговор
Абе за тези пари-толкова кола.малко е спартанска,ама е държелива на идиоти шофьори.проблем е като се цапнеш с нея.тогава няма живи

Коментиран от #74


Оценка:
-2 +5

Фен
69 Отговор
Карам Достър 4×4 вече повече от 6 г.Добра си е колата! В сервиз за ремонт не е влизала! На технически преглед казват,че е като нова!
Карайте си старите мерцедеси и ВМV - та и бъдете щастливи!;-)

Оценка:
-2 +22

Монофреза
70 Отговор

До коментар #9 от "сектант":


Кокошки на коля? Дъстъра е скапан кош. Па ти си се напъвай.

Оценка:
-6 +3

321
71 Отговор

До коментар #11 от "123":


Шизофрения.... Можи би?

Оценка:
-1 +2

Шнале
72 Отговор

До коментар #29 от "Ахтунг":


Добър коментар. Съгласен напълно.

Оценка:
-0 +3

БГ.
73 Отговор

До коментар #61 от "Гост":


Евала баце самата истина. Много точно казано. Както се поддържа така ще те слуша.

Оценка:
-0 +6

мъжкар
74 Отговор

До коментар #68 от "0000":


Абе ти колите ги купуваш за да се ЦАПКАШ с тях ли бе??Ха ха хааааа абе пич това с цапкането е доста относително.Цнаше ли колко Х5-ИЦИ и големи мерджаци съм виждал смачкани до неузнаваемост.Всичко зависи от това в квъ ша са блъснеш бе АБДАЛ.Ако те налея с един 30 тонен тир ми са ще да те видя с тоя мерцедес как ще изглеждаш вътре в него.

Оценка:
-3 +6

Uke
75 Отговор
Купих си Дачия Сандеро Степуей нова и навъртях 100 хиляди за 5 години, точно колкото и е гаранцията. За това време изгоря една крушка на десния фар и едно диодче на ауиосистемата. Да дървена е, няма много екстри, не е гъзарска кола, но забравих как се ходи на сервиз и къде се продават части. За евридейка е иделана. Ако не се кара душмански като чужда издържа гаранцията си.

Оценка:
-1 +14

4744
76 Отговор

До коментар #11 от "123":


Аз имам БМВ на 35 години и само ключовете дрънкат вътре...

Оценка:
-5 +6

сноу
77 Отговор
След още 3 год, и от Дъстър ще е Задръстър...

Оценка:
-3 +3

Бай Хой
78 Отговор
Карах Dacia Logan 4 години без проблеми нито дрънкаше нито тропаше, дадоха я на друг колега и след шест месеца като се качих в нея беше непознаваема, всичко дрънка и хлопа, скорости не влизат, волана има луфт. Когато ми я връчиха ми казаха "Както си я пазищ, така ще си я караш". Сега карам Dokker при 130км/ч колата е Нестабилна и шумна а отскоро шофьорската врата вибрира и дрънка в купето. Качеството пада при новите модели

Оценка:
-3 +4

гост
79 Отговор

До коментар #18 от "Хайл":


След 10-15 години колите с ДВГ ще са екзотика по музеите. Така както днес разглеждаме колите с парен двигател,така ще са и колите с ДВГ.

Коментиран от #83


Оценка:
-4 +1

Рено
80 Отговор
А така, а онези "специалисти на немски машини", във сайта, нека си плюят. "Разбирачи".

Оценка:
-0 +4

AMG
81 Отговор

До коментар #59 от "Нафърфорий":


знаеш ми дедовия ,аз никога не стоя пред СИЛВЕР СТАР камо ли па да се покрьстя , защото карам класиката в момента , а не тези нови тенекии , дето нямат никаква здравина и стил , за класиката няма да говорим , имам мерцедес бенц Е500 124чочоне , и ес класа мутрнската W140,НЕ МЕ БЬРКАИ с ПЕТАР ЧЕРНЕВ с ЧЕРЕН ПЕТАР , аиде сьс здраве

Оценка:
-4 +2

vasik atanasova
82 Отговор
КОЙ ГО ИНТЕРЕСУВА НЕУДАЧИ ЧЕ И СТАТИИ СЕ ПИШАТ
ПРЕЗ ДЕН
АЙДЕ СТИГА ВЕ
РАДО НАПИШИ НЕЩО ЗА АУДИТО А7 S7

Оценка:
-4 +3

Машината
83 Отговор

До коментар #79 от "гост":


Тоа па.

Оценка:
-0 +2

Батко
84 Отговор
Колега има Логан с навъртени 600 хиляди км - истински, навъртени в България. Не може да се каже, че нищо не е правил, но не е лошо постижение като за автомобио за 18 - тина хиляди лв.

Оценка:
-0 +4

Николай
85 Отговор

До коментар #36 от "Ганчовия":


Има Шкода Октавия 180 кс. и тя е същия дарак след 3 години.

Оценка:
-0 +1

Николай
86 Отговор

До коментар #29 от "Ахтунг":


Карай си Мерцедеса. За какво ти е да разбираш качи се в такси Дачия и виж за какво иде реч.

Оценка:
-1 +1

Николай
87 Отговор

До коментар #58 от "Ха ха":


Почти всички турбо мотори като се издухат след 180-200 к. км почват да горят масло за VW и BMW е сигурно. Атмосферните двг нямат проблем.

Коментиран от #94


Оценка:
-2 +1

Гост
88 Отговор

До коментар #41 от "Селянин с кололо":


Калъфи на седалките - бакшишко-текезесарска история. Верно си селянин

Оценка:
-4 +2

Татко ти
89 Отговор

До коментар #41 от "Селянин с кололо":


Напротив,напълно нормално се караше колата,основно за превоз на хора на дълги разстояния.Колхозници може да са във вашето село,при нас са съвестни и културни колегите.Просто сглобката и материалите са боклуци.Но то няма как да е иначе при цена 14-15000 лева не може да се очаква сериозно качество.Нали ти е ясно,че Логан не е Мерцедес или Ауди,където само интериора е от материали,които струват колкото 3 дачии и издържат 20 години без проблем.

Оценка:
-1 +3

Махайчо
90 Отговор
Брат ми се прееба и купи една от тези и все е за ремонт.

Оценка:
-3 +2

Янко Видрарски
91 Отговор
Разхода на гориво изобщо не ми се вижда добър. Аз карам кола от същия клас Киа Ниро хибрид обаче. Обикновено се движа около 3,2 -3,5 ,но съм падал и под 3 на няколко пъти

Оценка:
-4 +1

Селянинът с джипа
92 Отговор
Най- добра си е Тойотата. Първо минаваме по нивите, после минаваме на чакъл и след това на асфалт. Возя си Нанков и Караниколов и много ми е кеф така.

Оценка:
-1 +3

Селянинът с джипа
93 Отговор
Най- добра си е Тойотата. Първо минаваме по нивите, после минаваме на чакъл и след това на асфалт. Возя си Нанков и Караниколов и много ми е кеф така.

Оценка:
-1 +3

Guest
94 Отговор

До коментар #87 от "Николай":


Не горят масло, а то заминава през турбото, а интеркулера е пълен! Иска си профилактика турбината - раздвижване на "геометрията", както казват по сервизите. Операцията се нуждае обаче от стойностни майстори по турбини, че след това филма може да е на Хичкок!

Оценка:
-0 +1

мислещ
95 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


Ъммм, ръжда след 3 години...износоустойчиви?

Оценка:
-2 +1

Ле ле ле
96 Отговор

До коментар #25 от "Дъстър":


Ама тя с барабанни спирачки ?!
В 21 век ?!

Оценка:
-3 +1

Грую
97 Отговор
Четката, преобразител на ръжда, грунд, боля, лак и т.н. и си готов!

Оценка:
-0 +2

ЛУД ВРАБЕЦ
98 Отговор
Мамалигарска бангия е това ! Не бих го карал този кошник и да ми го подаряват ! Виждал съм какво става с дачиа при катастрофа и ви казвам че тази проклета кола е все едно от картон правена - мачка се като хартия !!! Незнам изобщо ,как това недоразумение покриваи минава тестовете за безопасност за да го продават ! Най вероятно от РЕНО здраво цакат под масата кинти на когото трябва за да им подпишат за Дачия !

Оценка:
-3 +4

Пунта Мара
99 Отговор

До коментар #2 от "Сектант":


А след 10 години????

Оценка:
-1 +1

Пунта Мара
100 Отговор

До коментар #2 от "Сектант":


А след 10 години????

Оценка:
-1 +1

Да де
101 Отговор

До коментар #9 от "сектант":


Еднодневка.....за 36 000 лв. Не, благодаря. Рав 4. На 2 години по-добре

Оценка:
-3 +2

Дачия VS ТАРАТАЙКИ
102 Отговор

До коментар #49 от "stefro":


Франция и Италия също

Оценка:
-1 +1

такси
103 Отговор
Не плюйте по марката Дачия,това са здрави и безпроблемни автомобили.Говоря от личен опит с марката Дачия модел Логан 1.6 бензинов двигател 2012г. купувана чисто нова и като такси в момента е на 486000 км. със смяна на гумички на клапаните на 350000 км два пъти съединител и само консумативи,евтин и безпроблемен автомобил за подрдъжка на смешни пари.Автомобилът си е личен мой и си го карам само аз,за таксиметрови услуги е перфектен със здрава ходова част и никакви проблеми от електрики и друго естество.Освен за такси си го ползвам и за личните ми нужди.Обиколил съм с Дачията Гърция,Турция,Хърватия,Македония по почивки и туристически обиколки,колата не ме е предавала никога и никога не ме е оставяла на път.Не искам да споря с никого и да убеждавам никого относно здравината на Дачия,но всеки си избира кола според джоба и нуждите си.За тези пари е добра инвестиция,която не ти бърка в джоба със баснословни ремонти.За такси отново ще си взема Дачия,защото е най евтиния нов и здрав автомобил предлаган на пазара.На всички колеги шофьори желая безаварийно шофиране и всеки да си купува и кара автомобил какъвто му е на сърце и душа и най важното да си взема автомобил,който може да поддържа,а не после след покупката като се скапе нещо да бъде паметник в двора или пред блока,примери около мен във моя блок за такива паметници мога да дам доста.Келеши си накупиха Аудита А8, Q7 дизели 3.0 TDI.теглят заеми да ги вкарат в пътя,други изгоряха със Мерцедеси МЛ стари дръгели и

Коментиран от #107


Оценка:
-1 +15

Ханкук
104 Отговор

До коментар #7 от "Коментар📝":


Ти си много просто момче твойта от 2001_2006 харчи масло като ненормална.
Купи си нова тойота за 20000 ......селяни прост.

Оценка:
-0 +2

Автомонтьор
105 Отговор

До коментар #48 от "Хе хе хе хе":


Карам вече четвърта година Дачия,купена от магазина. Изминал съм 150 000 км за сега. Откакто си купих нова кола се родих,забравих за наглите автомонтьори и разбрах какво е спокойствие. За протокола само да отбележа-карах Мерцедес Е-класа преди това. Следващата ми кола пак ще е нова! И да,Дачия ще е!!!

Оценка:
-2 +7

Автомонтьор
106 Отговор

До коментар #54 от "Nokia":


Богаташче,каква кола караш,ако не е тайна?Някой "премиум"ли?Луксозен и изтърбушен 15-годишен кошник ;)

Оценка:
-0 +4

Иван
107 Отговор

До коментар #103 от "такси":


Най накрая един адекватен коментар

Оценка:
-0 +2

това е Duster все пак
108 Отговор
ХУБАВЕЕ,НО НЕ СТАРЕЕ!!

Оценка:
-0 +2

Иво
109 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Караме от 12 години Логан бензин/газ. Без забележки.

Оценка:
-0 +2

Сандеро
110 Отговор
Карам Дачия Сандеро , закупена от официален дилър през 2008. Шумна е над 120 , вътре е по-скоро спартанско , окачването е прилично, нищо не замръзва вътре зимата, поема достатъчно багаж , харчи над 8 смесено ( 1,6 бензин ) , работя автомонтьор , и кола 2-ра употреба в България няма да си купя , а като гледам пазара на новите автомобили , следващия автомобил ще е пак Дачия или нещо електрическо ( ако може Дачия).

Оценка:
-0 +1

АLFA Q 4
111 Отговор

До коментар #14 от "Татко ти":


БЕ ТИ ВОЗИШ ЛИ СИ СЕ В ГОЛФ СЪС 130.ТО ВЪТРЕ НЕ СЕ СЕДИ
НЕ САМО ОТ ПЕЙКИ ТЕ А И ОТ ШУМА ОТ ВРАТИТЕ.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Дмитрий Песков
Говорителят на Кремъл не се трогна от фалшивите снимки от войната в Сирия
Случва се, няма страшно!"

Още бисери