Patrol Y62 се произвежда от 2010 г. и бе крайно време ако не за изцяло ново поколение на култовия всъдеход, то поне за основна модернизация. Тя стана факт с официалната премиера на модела за 2020 г.
Обновеният Patrol се познава лесно по дневните светлини с формата на бумеранг и свежия прочит на фирмената V-образна решетка на радиатора с хоризонтални ребра и масивен кант. Отзад са се появили различни стопове - също с бумерангов рисунък и трасиращи мигачи (за пръв път в автомобил на Nissan), съединен с хромирана лайстна с името на модела.
В салона има нови седалки и тапицерия от ватирана кожа и обшит на ръка волан. Предните седалки могат да се оборудват със система за вентилация и лумбална възглавница с електрическо регулиране.
На видоизменената централна конзола са монтирани два дисплея като в Infiniti QX50. Горният е предназначен за навигацията и мултимедията, а долният - за управление на основните функции на автомобила.
За модернизирания Patrol са достъпни куп нови системи за безопасност, обединени в пакета Nissan Intelligent Mobility. Японският всъдеход ще разполага със система за автоматично спиране в екстрени ситуации с функция за идентифициране на пешеходци, интелигентен асистент, който предупреждава за предстоящ челен удар, и много други.
Премиерата на обновения Patrol се състоя в Дубай и за момента са известни само двигателите, с които ще се оборудва близкоизточната му версия. Базовият мотор е 4.0-литров V6 с мощност 275 к.с. и максимален въртящ момент 394 Нм.
Срещу доплащане ще се предлага и 5.6-литров V8, развиващ 400 коня и 560 Нм. Задвижването е на четирите колела All-Mode 4X с превключвател на режимите за контрол на тягата. За осемцилиндровите версии ще бъде достъпна система против накланяне в завой HBMC (Hydraulic Body Motion Control).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Радж Капур
До коментар #1 от "Володя":
Не си имал16:26 24.09.2019
3 сектант
Коментиран от #4, #16
16:45 24.09.2019
4 Miusuka Madoto
До коментар #3 от "сектант":
Хаахаххааха, Френското Ренде-проклятие! Ти луд ли си!? Ааааа, забравих, че и ти караш същата френска тоалетна, даже по-зле варианта: Дъстар..ужас!!!!!!!!!!!!!!!Коментиран от #5, #6, #7
16:49 24.09.2019
5 Манавски
До коментар #4 от "Miusuka Madoto":
е по-сериозна техника от френската има ли бе?18:11 24.09.2019
6 сектант
До коментар #4 от "Miusuka Madoto":
Повече на японски, немски, корейски и американски коли - НИКОГА. Откакто карам дъстър (2ри вече) на майстор не съм ходил от 6 години, а масла, дискове, филтри и накладки сменям сам!18:12 24.09.2019
7 Манавски
До коментар #4 от "Miusuka Madoto":
добре че са Рено иначе Нисан фалираха ...Коментиран от #13
18:25 24.09.2019
8 Кореаца
18:54 24.09.2019
9 Borislav Popov
18:57 24.09.2019
10 Пълен минус
18:59 24.09.2019
11 s63AMG
19:07 24.09.2019
12 Зелено
20:47 24.09.2019
13 Японрца
До коментар #7 от "Манавски":
Фалираха, ама не фалираха!21:48 24.09.2019
14 Тротонетка
09:16 25.09.2019
15 Бай Цвятко
Брей! Отвън е хубав, вътре не знам за кой пазар е правен ,май за США и Расия. Но е кичозно тва вътрешно решение. Иначе знам,че е здрав този клас Нисан.Няма нищо френско в него май.
11:38 25.09.2019
16 авто фен
До коментар #3 от "сектант":
dci не мърка, а трака, защото е дизел.18:53 26.09.2019