ФАКТИ.БГ

Nissan обнови Patrol

Публикувана: 24 Септември, 2019 16:09
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5598
Nissan обнови Patrol
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.7 от 16 гласа.

Patrol Y62 се произвежда от 2010 г. и бе крайно време ако не за изцяло ново поколение на култовия всъдеход, то поне за основна модернизация. Тя стана факт с официалната премиера на модела за 2020 г.

Обновеният Patrol се познава лесно по дневните светлини с формата на бумеранг и свежия прочит на фирмената V-образна решетка на радиатора с хоризонтални ребра и масивен кант. Отзад са се появили различни стопове - също с бумерангов рисунък и трасиращи мигачи (за пръв път в автомобил на Nissan), съединен с хромирана лайстна с името на модела.

Nissan обнови Patrol

В салона има нови седалки и тапицерия от ватирана кожа и обшит на ръка волан. Предните седалки могат да се оборудват със система за вентилация и лумбална възглавница с електрическо регулиране.

На видоизменената централна конзола са монтирани два дисплея като в Infiniti QX50. Горният е предназначен за навигацията и мултимедията, а долният - за управление на основните функции на автомобила.

Nissan обнови Patrol

За модернизирания Patrol са достъпни куп нови системи за безопасност, обединени в пакета Nissan Intelligent Mobility. Японският всъдеход ще разполага със система за автоматично спиране в екстрени ситуации с функция за идентифициране на пешеходци, интелигентен асистент, който предупреждава за предстоящ челен удар, и много други.

Премиерата на обновения Patrol се състоя в Дубай и за момента са известни само двигателите, с които ще се оборудва близкоизточната му версия. Базовият мотор е 4.0-литров V6 с мощност 275 к.с. и максимален въртящ момент 394 Нм.

Nissan обнови Patrol

Срещу доплащане ще се предлага и 5.6-литров V8, развиващ 400 коня и 560 Нм. Задвижването е на четирите колела All-Mode 4X с превключвател на режимите за контрол на тягата. За осемцилиндровите версии ще бъде достъпна система против накланяне в завой HBMC (Hydraulic Body Motion Control).

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.7 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Радж Капур
2 Отговор

До коментар #1 от "Володя":


Не си имал

Оценка:
-1 +8

сектант
3 Отговор
Нисан е хубава кола само когато под капака мърка dCi

Коментиран от #4, #16


Оценка:
-28 +13

Miusuka Madoto
4 Отговор

До коментар #3 от "сектант":


Хаахаххааха, Френското Ренде-проклятие! Ти луд ли си!? Ааааа, забравих, че и ти караш същата френска тоалетна, даже по-зле варианта: Дъстар..ужас!!!!!!!!!!!!!!!

Коментиран от #5, #6, #7


Оценка:
-10 +23

Манавски
5 Отговор

До коментар #4 от "Miusuka Madoto":


е по-сериозна техника от френската има ли бе?

Оценка:
-16 +4

сектант
6 Отговор

До коментар #4 от "Miusuka Madoto":


Повече на японски, немски, корейски и американски коли - НИКОГА. Откакто карам дъстър (2ри вече) на майстор не съм ходил от 6 години, а масла, дискове, филтри и накладки сменям сам!

Оценка:
-22 +11

Манавски
7 Отговор

До коментар #4 от "Miusuka Madoto":


добре че са Рено иначе Нисан фалираха ...

Коментиран от #13


Оценка:
-15 +9

Кореаца
8 Отговор
Уникален.Много ме кефи

Оценка:
-2 +15

Borislav Popov
9 Отговор
Аз съм един нещастен трол който виси по цял ден в нета защото съм твърде жалък за да ми обърне някой внимание навън. Доста съм ограничен и не знам какво друго да пиша освен за каскети и русия.

Оценка:
-5 +12

Пълен минус
10 Отговор
Поредната нова тъпа "джипка" всичко в автомобило строенето стона ла*но във всяка една марка!!!

Оценка:
-10 +6

s63AMG
11 Отговор
отзад са копирали от GLS

Оценка:
-11 +2

Зелено
12 Отговор
Погледнете интериора. Немците правиха по- добри интериори още в началото на века, преди 20 години.

Оценка:
-14 +4

Японрца
13 Отговор

До коментар #7 от "Манавски":


Фалираха, ама не фалираха!

Оценка:
-0 +11

Тротонетка
14 Отговор
Страшна джипка ! Е, не може да се сравнява с Дачия Дъстър, ама пак си е готина...

Оценка:
-1 +6

Бай Цвятко
15 Отговор
Аааа, липсваше им такъв модел. Това е нещо между европейският и американският Патфайндър и американския Армада,а и Инфинити QX80
Брей! Отвън е хубав, вътре не знам за кой пазар е правен ,май за США и Расия. Но е кичозно тва вътрешно решение. Иначе знам,че е здрав този клас Нисан.Няма нищо френско в него май.

Оценка:
-1 +4

авто фен
16 Отговор

До коментар #3 от "сектант":


dci не мърка, а трака, защото е дизел.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Марков
Бившият конституционен съдия с нестандартен въпрос към премиера Бойко Борисов
Приятелю, спри тази глупост! Попитай депутатите, приятелю, на 6 ноември на канадска борба ли отиваме, или на конкурс за миски"

Още бисери
ТОП 5