ФАКТИ.БГ

Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра

Публикувана: 25 Септември, 2019 10:15
51 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 11188
Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 19 гласа.

Потребител в социалната мрежа Facebook, с никнейм HondaPro Jason публикува на своята страница фотография на Honda Civic, километражът на която показва максималните 999 999 мили (1 609 000 километра).

Автомобилът е произведен през 2005 година и все още е с оригиналните двигател и трансмисия. Рекордната Honda регулярно е минавала задължителното техническо обслужване в сервизен център Matthews Honda в Охайо, като от там потвърждават информацията.

За времето на експлоатация, на автомобила са му сменяни стартер, блокът за управление и гарнитура на главата. Нищо друго по автомобила не е подменяно, с изключение на консумативи, като спирачни накладки, масла, филтри и ремъци. Оачнването е оригиналното и в момента колата се намира в отлично състояние.

Намери се Honda Civic с пробег 1.6 млн. километра

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 19 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Japan power братчетата ми :)

Оценка:
-8 +114

honda
2 Отговор
то ако нашите джамбази не въртяха километража, това с тея милионници в БГ, щеше да е нещо нормално, а не мега новина, както тази....

Оценка:
-2 +92

Алфа Вълкът
3 Отговор
Смяна на гарнитура на главата означава ремонт на двигателя!

Коментиран от #5, #13, #40, #49


Оценка:
-86 +22

Borislav Popov
4 Отговор
Току що в един руски автосайт четох за една Лада - Приора, 250 000 км. била изминала без ремонт на мотора и руснаците го преподнасят това, като гоооолямо достижение на руската инжинерна мисъл. Браво Расия, Вперьод !

Коментиран от #6


Оценка:
-26 +25

мислещ
5 Отговор

До коментар #3 от "Алфа Вълкът":


Е, и? При днешните, предимно европейски турбо-малолитражки, при 1/10 пробег целият двигател е за боклука, при това още от самото начало е най-вероятно да има проблеми, като най-малкото разход на масло (От VW не признаваха ли за нормален разход от 1/100?).

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +31

Random
6 Отговор

До коментар #4 от "Borislav Popov":


То при ония условия над 300000 си е рядкост и за японски, и за немски. Кофти масла, смотани горива, безпаричие, лъжливи сервизи...

Коментиран от #11, #26


Оценка:
-1 +23

муя
7 Отговор
VW хареса това

Оценка:
-4 +10

Ъпгрейд
8 Отговор
Няма лош автомобил, има лош собственик и обстоятелства!! Изкарайте коя да е кола от завода на 0 км, направете най-правилната разработка на мотора, а не още няма 10 000км и хвърчи с 250 по магистралата. Сменяйте често маслото, с качествено, доказан произход, охладителна течност, свещи, филтри, ремъци. Карайте най-най-оптимално и внимателно и ще навъртя 3х1 000 000км. Всяко нещо си иска своето

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +57

посерко
9 Отговор
Супер. Сега някой би ли ми обяснил за чий х*й ще карам една и съща кола за милион километра/мили ?

Коментиран от #12, #22, #27


Оценка:
-32 +6

Алфа Ромео
10 Отговор
Една колежка на работа има същата но хибрид, интересна кола е, със специални джанти за по-добра аеродинамика. Тази от статията не става ясно с какъв двигател е.

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +21

Borislav Popov
11 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Всмчко зависи от собственика на автомобила и от двигатела, ако мотора е атмосферен и поне с обем 2 литра, при своевременна смяна на масла и филтри, може 500 000 и кусур да изкара без ремонт.

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +19

Ъпгрейд
12 Отговор

До коментар #9 от "посерко":


Има хора каращи една и съща кола около 40 години, особено американците. Това са хора ценители, колекционери, занимаващи се цял живот с това. Накрая ги продават за милиони долари в топ състояние. Какво лошо има в това, ако даден автомобил е безупречен, безпроблемен и задоволява сетивата ти, да го караш милиони километри. Шофирането е удоволствие..п.с. Аз не мисля да се качвам на електричка, предпочитам да си карам 18 годишната бензинка, поне още 5г.+

Оценка:
-1 +33

Хонда
13 Отговор

До коментар #3 от "Алфа Вълкът":


Пълни глупости пишеш.

Коментиран от #29, #37


Оценка:
-1 +15

Този
14 Отговор

До коментар #8 от "Ъпгрейд":


Колега нали не мислиш че статията е истинска.. Щото ще ми бъде доста интересно да видя тампони на 1600000 км

Коментиран от #15, #23, #30


Оценка:
-13 +4

втора трета ръка табло
15 Отговор

До коментар #14 от "Този":


Според мен таблото е на толкова, а то е взето от катастрофирал автомобили и е монтирано на друг автомобил на който се повредило.

Коментиран от #31


Оценка:
-13 +0

Вервай си баце
16 Отговор
Пълни интернет измишльотини за събиране на лайковел
Потребител на Facebook, с никнейм HondaPro Jason публикува на своята страница...... хаха

Коментиран от #38


Оценка:
-14 +5

1234
17 Отговор
Повечето хонди са на толкова км и са като нови за Хонда и японските коли тези км.са си стандарт

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +30

1234
18 Отговор
Повечето хонди са на толкова км и са като нови за Хонда и японските коли тези км.са си стандарт

Оценка:
-0 +17

19
Този коментар е премахнат от модератор
Volkswagen
20 Отговор
low cost вариантa на пасат 6 :) Дизайнът е копиран от там...

Коментиран от #32


Оценка:
-11 +0

Isuzo
21 Отговор
Те дизеловите не са ли с мотор Исузо ?

Оценка:
-2 +4

Обяснение
22 Отговор

До коментар #9 от "посерко":


Защо пък не, ако върви и го кефи който я кара.

Оценка:
-0 +5

Тампони
23 Отговор

До коментар #14 от "Този":


В България няма да намериш, но в страните с добри пътища може и да намериш.
Амортизацията на окачването при нас, отнесено към нормалните пътища е приблизително в съотношение 1:100.

Оценка:
-1 +9

type-R
24 Отговор

До коментар #5 от "мислещ":


Малкият ми Акорд не гори капка масло, но е от 2000 година..... За новите модели гледах че дори Хонда са написали подобна изцепка в ръководството. Срамота. А този Сивик не е ли хибрид?

Коментиран от #33


Оценка:
-0 +5

АLFA Q 4
25 Отговор

До коментар #17 от "1234":


НА КОЙ ГО ОБЯСНЯВАШ ТОВА.
НА ВАГАДЖИЙТЕ ЛИ.. НАЛИ НА ВАГ ЧЕТАТА ЗА ТЕЯ КИЛОМЕТРИ МУ ТРЯБВАТ ПОНЕ 11 ДВИГАТЕЛЯ И 22 СКОРОСТНИ КУТИЙ, DSG,. И ДРЪЖКИТЕ НА ВРАТИТЕ НЯМА ДА ОСТАНАТ. А ПЕЙКИ ТЕ,, седалките на ВАГ са като пейки,
ЩЕ СА ИЗТРИТИ ДО ПРУЖИНИ

Оценка:
-2 +18

Ха ха
26 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Готините масла и горива, многото манго и баш сервизите са на територията МУ, хи хи

Оценка:
-0 +1

27
Този коментар е премахнат от модератор
Нафърфорий
28 Отговор

До коментар #11 от "Borislav Popov":


Чедо аз колко VW, bmw, Audi i MB знам и много малко са по 2 л...ама километрите....

Оценка:
-0 +2

Чук
29 Отговор

До коментар #13 от "Хонда":


Той кара100%гоУф

Оценка:
-1 +4

Соичиро Сан
30 Отговор

До коментар #14 от "Този":


Да бе то тампони само във Волфсбург правели))))

Оценка:
-0 +1

Осморъкият Буда
31 Отговор

До коментар #15 от "втора трета ръка табло":


Бръмммм в уста само табла сменят и то осма ръка...байПешо от кварталния гараж ряпа да яде

Оценка:
-0 +2

Ха ха
32 Отговор

До коментар #20 от "Volkswagen":


Как е, как е маслото...бичиш ли "по маниак" литър на хилядарка...или хортуват повече гълтала ярмомелката)))))

Оценка:
-2 +3

Шеста генерация
33 Отговор

До коментар #24 от "type-R":


Подкрепям

Оценка:
-0 +3

Спиро Сан
34 Отговор
Някои смехурковци тук идея си нямат колко още бежанци има да отгледа Ханс докато се приближи даже на оръдеен изстрел до японското качество...ама се возят на разни дръгели сглобени от Махмуд, Зденек и Попеску и мислят че са хванали господа за шлифера...
P.S. И не съм видял някой от тия смехурковци да са с немски климатик))))

Оценка:
-1 +9

бай хондю барабар с москвичите
35 Отговор
Онзи ден водих Сивика на майстор да му регулират клапаните.
- Майсторе със записване ли е тука ?
- Абе изчакай малко, има един Москвич дванайсетак и две Жугулита преди теб да минат и си ти.

Оценка:
-5 +4

Dokata
36 Отговор
Който знае кара само ЯПОНСКО,който не знае кара вагИните и си мисли че са здрави .Това им го насаждат майсторите за да са им клиенти в сервизите а тези с японските забравят къде има сервиз ,това е истината !

Оценка:
-1 +21

37
Този коментар е премахнат от модератор
искамХонда
38 Отговор

До коментар #16 от "Вервай си баце":


HondaPro Jason не е някой квартален смешник, а доста популярна личност. Всъщност е обвързан с хонда в смисъл че е бил дилър в техни автосалони, а сега обучава продавачите на хонда. Познава моделите доста навътре. Има си канал в тубата и има ценни видеота там: https://www.youtube.com/user/hondaproJason

Оценка:
-1 +7

Н. Пецев
39 Отговор

До коментар #10 от "Алфа Ромео":


1.8 атмосферен бензин.

Оценка:
-0 +1

Татко ти
40 Отговор

До коментар #3 от "Алфа Вълкът":


Точно това означава,прав си.Ама на тъпите хондаджии как да им обясниш,че отваряне на двигател за ремонт на глава си е проблем с двигателя.Техните хонди не се развалят и ги карат само с Мотул 15w50,защото само него не го горят.Те са като коне с капаци,същата пасмина като голфаджиите и повечето бенвисти.
Верно,че за 1,6 млн. км само една смяна на гарнитура си е постижение,ако беше някоя от сегашните още на 100000 щеше да е тоталка.

Коментиран от #44, #46


Оценка:
-7 +1

Onda 🚗🚗🚗
41 Отговор
Имал съм Голф 4, Бмв 320 Е36,
Опел астра G, Форд Фокус, но най-здравата кола която съм имал беше Хонда Сивик 5 - 1.5, 90 коня. Тази кола нямаше чупене... Беше супер икономична и много вървеше, проблем беше само ръждата от която така и не се спасих 😪😪😪
Сега карам Ауди което всеки месец посещава сервиз за разни грешки... 🚓

Оценка:
-0 +9

Иван
42 Отговор
Как пък не видях едина статия за бмв или мерцедес след 2000 година да са минали 1 млн км даже да не са мили ми само някакви японски квнефи хонди и тойоти предимно..

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +1

Ъпгрейд
43 Отговор

До коментар #42 от "Иван":


Защото няма такова здраво, надежно и сигурно ВМЗ , та за това

Оценка:
-0 +0

Hond-ю
44 Отговор

До коментар #40 от "Татко ти":


Ало четете малко, смяна на гарнитура не на главата. Ма иначе сте големи умници. Я ми кажи защо не съм чул за нито един голф или квото и да е европейско без основен ремонт да е минало милион километри, даже 124-коте са минавали през основен, аз само съм чувал за тойоти и хинди че минават по милион без проблем. За горенето на масло съм съгласен, че някои горят но да смениш гарнитура ако не знаеш се прави, защото се е изтъркала и за да не се оукне и главата после тя се сменя и няма проблеми.

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +1

Вълкет
45 Отговор
Момчета купете си нова Хонда караите нормално кафето трябва и ненормално на магистралата и аутобана в Германия и тогава обсъждате Хонда.. Купих си 2010г. Нова от магазина Хонда fr-v. Дизел 2.2 /140к.Карам я 9г.и не мисля да я махам или сменя. Само я обсллу една смяна на верига. 3 пъти спирачки. И 10-на пъти съм и мачкал педала на аутобана в Германия и все още върви като нова. И е на 415 000км

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +7

Ха ха ха
46 Отговор

До коментар #40 от "Татко ти":


Много си смешен ...алфата кат направи милион ми се обади....

Оценка:
-0 +4

Икуо Кажитани
47 Отговор

До коментар #44 от "Hond-ю":


Някои хонди може би...иначе вагините ФФсички, Фсички яко тупат масло....

Оценка:
-0 +3

Тц ни щът ки
48 Отговор

До коментар #45 от "Вълкет":


Тарикатите си купуват нови само по препоръки на Ауто Билд и сетне гризат дръвцето по сервизите

Оценка:
-0 +2

Язе
49 Отговор

До коментар #3 от "Алфа Вълкът":


Не е ремонт на двигателя.Сваляш главата,шлайфаш,нова гарнитура и слагаш.Нищо по буталната група не се пипа.

Оценка:
-1 +3

невярващ
50 Отговор
Абе ремонт не ремонт, и да са сложили глава от космическа совалка няма как след милион и 600 хил да не лабуцат вътре буталцата. Просто има нещо невярно в цялата работа.
Представете си, че колата е карана предимно извънградско за да постигне този пробег. При 90км/ч това са по 3 часа и половина каране всеки божи ден от как е купена (2005).

Коментиран от #51


Оценка:
-1 +1

Вярващ
51 Отговор

До коментар #50 от "невярващ":


Това не е дойчовски двигател

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Емил Димитров – Ревизоро
Депутатът от Патриотите Емил Димитров – Ревизоро с коментар пред бТВ за бюджета.
Пари за комисионери има, а за пенсионери – не."

Още бисери
ТОП 5