Американският стартъп Bollinger разсекрети два модела, създадени изключително за тежки офроуд терени. Свежите версии на тези всъдеходи са с индекси B1 и B2 и в значителна степен са идентични.
Разликата е, че B1 е с цяла закрита каросерия, а B2 е пикап. Ръбатият дизайн в стил G-Klasse е още по-изразителен, а силовите трактове на двата всъдехода са електрически и напълно идентични.
B1 и B2 ще разполагат с по два електромотора със системна мощност 614 конски сили. Ускорението до сто ще става за 4.5 секунди, а максималната скорост ще е ограничена на 160 км/ч.
Клиренсът на тези всъдеходи ще е гигантски - 400 мм, като ще има и понижаваща предавка. Цена и останалите ТТ данни към този момент не са известни, но от компанията заявяват, че всъдеходите B1 и B2 са все по-близо до конвейера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
Коментиран от #8
13:17 27.09.2019
2 Яко
13:22 27.09.2019
3 Borislav Popov
13:24 27.09.2019
4 Ивайло
13:25 27.09.2019
5 hmryf
13:27 27.09.2019
6 Vuicho Vanio
Коментиран от #14
13:40 27.09.2019
7 Много
14:39 27.09.2019
8 куку руку ку
До коментар #1 от "Марио":
Проходими, проходими, колко проходими? Извън пътя разходът не се мери в нещо на 100 километра, а в нещо на час. Ще се бухнеш в драките и след половин час буксуване в калта ще закрачиш да търсиш трактор да те изтегли до станция за зареждане. Иначе на външен вид са го докарали. Като го очукаш в камънака направо слагаш прави листи ламарина...14:57 27.09.2019
9 Ай стига бе
04:15 28.09.2019
10 гост
08:20 28.09.2019
11 Komapak
Коментиран от #12
10:49 28.09.2019
12 Хаха
До коментар #11 от "Komapak":
Носиш ток с тубата12:49 28.09.2019
13 Ивайло Смолян
20:03 29.09.2019
14 Иванчо l-ви
До коментар #6 от "Vuicho Vanio":
Няма проблеми . Като ти свъши тока звъниш на бай Манол с Виетнамката и готово.10:09 30.09.2019