Американският производител на електрически всъдеходи и пикапи Bollinger обяви цените на двата си модела B1 и B2. Те ще струват по $125 000 (€112 650) или с $500 (€450) повече от Mercedes-Benz G-Klasse.
Всъдеходът B1 и пикапът B2 са построени на платформа тип "скейтборд" от алуминиева сплав. От лекия метал са изработени и панелите на каросерията.
Силовата установка се състои от два електромотора за всяка от осите с обща мощност 622 к.с. и въртящ момент 906 Нм. 2.2-тонните електромобили ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.5 сек., а батерията с капацитет 120 кВтч позволява изминаването на 322 км с едно зареждане.
Постоянният клиренс на двата електромобила е 381 мм, но може да се регулира в диапазона 254-508 мм. Геометричната проходимост на B1 е сравнима с армейския всъдеход. Предният ъгъл на атака е 52 градуса, а задният - 43.
B2 е по-дълъг с почти метър и отстъпва леко по този показател (задният ъгъл на атака е "едва" 28 градуса), но пък има товароносимост 2.3 тона и благодарение на уникалната конструкция с тунел през цялата каросерия може да превозва товари с дължина до 5 метра, както и да тегли ремарке с тегло 3.4 тона.
Серийното производство започва догодина. Bollinger ще се конкурира с друг млад производител на електромобили от същия тип. Всъдеходът R1S и пикапът R1T на Rivian имат по четири електромотора с обща мощност 760 к.с. и могат да изминават до 645 км с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 J. J. J
19:30 24.10.2019
2 Теслараст
19:34 24.10.2019
3 българина
Коментиран от #14
19:53 24.10.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Гост
20:10 24.10.2019
6 Borislav Popov
Коментиран от #16
20:43 24.10.2019
7 Стамат
Коментиран от #9, #17
21:06 24.10.2019
8 АнтиИдиотократ
Искам да видя таз ютия как ще мине няколко хкм аутбека или айде няколкостотин км да са ... ще си носят тока в туби ли )))
А, и какво ще спаси ел-двигателите от прегряване при едно кролване от стотина км ???
И с това тегло и батерии на пода, как ще да изгази през някое блато ???
Тези недоразумения, наречени ел-коли, ако не бяха толкова замърсяващи околната среда, биха били приложими евентуално за града, а за извън него, да не говорим за извън пътя, ще си останат класическите ДВГта, с изпитана издържливост и автономност, а и много по-екологични !
21:33 24.10.2019
9 гост
До коментар #7 от "Стамат":
Ами поразгледай първо малко снимчици в нета и после ако можеш покажи някое от навремето "шаси рама" с вградено в нея ЦЯЛОТО задвижване плюс батерията !! Даже пода на купето фактически е част от "скейтборда" , ама карай ! За тебе е важно да твърдиш , че "навремето" са били по-добри , хали така ??22:01 24.10.2019
10 Хипермен
22:07 24.10.2019
11 Ай стига бе
22:24 24.10.2019
12 Алфа Ромео
22:37 24.10.2019
13 XYZ
23:04 24.10.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Димов
12:05 25.10.2019
16 Димов
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Целувай ръка, Боре. Първият ти плюс от мене. Да не повярва човек....12:07 25.10.2019
17 Алфа Ромео
До коментар #7 от "Стамат":
Не е точно рама.21:40 25.10.2019
18 ноби
10:00 26.10.2019