Last news in Fakti

24 Октомври, 2019 19:25 4 161 18

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

  • bollinger-
  • b1-
  • b2

Американският производител на електрически всъдеходи и пикапи Bollinger обяви цените на двата си модела B1 и B2. Те ще струват по $125 000 (€112 650) или с $500 (€450) повече от Mercedes-Benz G-Klasse.

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

Всъдеходът B1 и пикапът B2 са построени на платформа тип "скейтборд" от алуминиева сплав. От лекия метал са изработени и панелите на каросерията.

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

Силовата установка се състои от два електромотора за всяка от осите с обща мощност 622 к.с. и въртящ момент 906 Нм. 2.2-тонните електромобили ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.5 сек., а батерията с капацитет 120 кВтч позволява изминаването на 322 км с едно зареждане.

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

Постоянният клиренс на двата електромобила е 381 мм, но може да се регулира в диапазона 254-508 мм. Геометричната проходимост на B1 е сравнима с армейския всъдеход. Предният ъгъл на атака е 52 градуса, а задният - 43.

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

B2 е по-дълъг с почти метър и отстъпва леко по този показател (задният ъгъл на атака е "едва" 28 градуса), но пък има товароносимост 2.3 тона и благодарение на уникалната конструкция с тунел през цялата каросерия може да превозва товари с дължина до 5 метра, както и да тегли ремарке с тегло 3.4 тона.

Електрическият Bollinger се оказа по-скъп от G-Klasse

Серийното производство започва догодина. Bollinger ще се конкурира с друг млад производител на електромобили от същия тип. Всъдеходът R1S и пикапът R1T на Rivian имат по четири електромотора с обща мощност 760 к.с. и могат да изминават до 645 км с едно зареждане.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 J. J. J

    4 20 Отговор
    Красота
  • 2 Теслараст

    14 22 Отговор
    Нито дума за много успешното тримесечие на Тесла и рязкото поскъпване на акциите ѝ???
  • 3 българина

    21 10 Отговор
    тръмп да не се чуди защо в европа никой не ще краварски каруци! цялата им индустрия и постижения са изградени на кражбата на човешки потенциал основно от европа основно след 1944! това изсмукване вече приключи. и резултатите ще стават по видими във всички посоки! един от тях! прилича на форд Т бета версия!

    Коментиран от #14

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Гост

    24 7 Отговор
    Това харесват американците- голямо, грубо и грозно. Като жените им. И да е мощно - без значение дали им трябва или не. 322 км пробег на по-малкия пикап- знаете ли, че в някои места им трябват повече км да отидат и се върнат от магазина. На тази цена продажбите вече са обречени.
  • 6 Borislav Popov

    16 0 Отговор
    Аааа, пак това, дето хамериканците са го правили с триона...)

    Коментиран от #16

  • 7 Стамат

    10 2 Отговор
    На това платформа тип скейтборд, едно време не му ли казваха рама шаси или аз се бъркам.

    Коментиран от #9, #17

  • 8 АнтиИдиотократ

    17 3 Отговор
    Електрически всъдеход ... това е нещо като дървено желязо )))

    Искам да видя таз ютия как ще мине няколко хкм аутбека или айде няколкостотин км да са ... ще си носят тока в туби ли )))
    А, и какво ще спаси ел-двигателите от прегряване при едно кролване от стотина км ???
    И с това тегло и батерии на пода, как ще да изгази през някое блато ???


    Тези недоразумения, наречени ел-коли, ако не бяха толкова замърсяващи околната среда, биха били приложими евентуално за града, а за извън него, да не говорим за извън пътя, ще си останат класическите ДВГта, с изпитана издържливост и автономност, а и много по-екологични !
  • 9 гост

    3 10 Отговор

    До коментар #7 от "Стамат":

    Ами поразгледай първо малко снимчици в нета и после ако можеш покажи някое от навремето "шаси рама" с вградено в нея ЦЯЛОТО задвижване плюс батерията !! Даже пода на купето фактически е част от "скейтборда" , ама карай ! За тебе е важно да твърдиш , че "навремето" са били по-добри , хали така ??
  • 10 Хипермен

    10 3 Отговор
    Да бе кви са тия утопии за бавноразвиващи,де вика колегата е там на къра с туби ли ше ми носят ток,явно каналите за доставка на кокаин си работят здраво и добрия материал ражда идеи които други ора пак на убав материал удобряват и те така се върти икономика...
  • 11 Ай стига бе

    11 1 Отговор
    Лелееее, не вярвах, че може да има толкова грозна кола в наше време.
  • 12 Алфа Ромео

    13 1 Отговор
    Електрическа каруца приличаща на правена в час по трудово обучение за 112 000 евро, да не са друсани тия!?
  • 13 XYZ

    12 0 Отговор
    Жибката е супер за чалгаджийки до мола, пикапа става за градски мачо малкопишковци.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Димов

    3 0 Отговор
    Това все едно е правено по трудов в някое средно школо.
  • 16 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Borislav Popov":

    Целувай ръка, Боре. Първият ти плюс от мене. Да не повярва човек....
  • 17 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Стамат":

    Не е точно рама.
  • 18 ноби

    1 0 Отговор
    така рисувахме колите като деца