Новини

Петметрова Toyota на водород

Публикувана: 11 Октомври, 2019 13:20
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6363
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.

Toyota представи прототип на второто поколение на водородния седан Mirai. Общото между двата автомобила са само името и вида на задвижващата установка. Японците са променили всичко останало от архитектурата и шасито през типа задвижване до целевата аудитория.

Актуалният Mirai е построен на шаси от Prius, има предно предаване и меко казано спорен дизайн. Новият модел е базиран на модулната платформа със задно задвижване TNGA-N, предназначена за седани от бизнес клас, а външността е издържана в стила на Lexus.

Главният дизайнер на проекта обещава кола за карачи. Целта на Toyota била купувачите да избират модела не само заради нулевите вредни емисии, а и заради динамиката и управляемостта.

Новият Mirai е по-голям от Camry XV70. Седанът е дълъг 4 975, широк 1 885 и висок 1 470 мм. Междуосието е нараснало до 2 918 мм.

Интериорът се вписва напълно в стила на съвременните "тойоти". Сензорният екран на мултимедийната система с диагонал 12.3 инча е обърнат към водача, приборният панел е цифров, на централната конзола има безжично зарядно за телефони, а селекторът на трансмисията е отстъпил място на джойстик.

Засега от Toyota не съобщават техническите характеристики на новия си водороден модел. Известно е само, че пробегът с едно зареждане е увеличен с 30% благодарение на по-големите резервоари и модернизирания електрохимичен генератор.

Сегашният Mirai може да измине до 650 км без презареждане по цикъла NEDC. Това означава, че автономният пробег на новото поколение е най-малко 845 км.

Повече информация за втората генерация на Mirai ще бъде обявена на автосалона в Токио на 24 октомври. Toyota планира да пусне новия водороден седан в продажба на вътрешния пазар догодина, а в останалата част от света - през 2021 г.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Димо
1 Отговор
Това вече е друга бира.Стига сме чели само за електрички.

Коментиран от #2, #7, #8, #15


Оценка:
-10 +81

Антиелектрика
2 Отговор

До коментар #1 от "Димо":


Това пак е електричка, но с водордна батерия. Смесица между двете.

Коментиран от #3, #9


Оценка:
-7 +41

Zuzu
3 Отговор

До коментар #2 от "Антиелектрика":


Гкупости. Никаква смесица не е, ами си е двигател с вътрешно горене, които работи с водород.

Коментиран от #5, #10, #22


Оценка:
-31 +19

сектант
4 Отговор
Дачия ще изкара нова Соленза, която ще е 5 цяло и 1 метър и ще се задвижва със смеска от свинска мас, кока кола и амфетамини

Оценка:
-14 +32

Антиелектрика
5 Отговор

До коментар #3 от "Zuzu":


Де да беше, ама не е. Електричка с водородна клетка е.

Оценка:
-2 +30

Komapak
6 Отговор
Подвижна бомба! Ще ми се да забранят дори мисълта за водород в колите, камо ли тяхното използване! Според мен тестват общественото мнение с такива проекти. Няма как да се преборят за станции за зареждане с водород!

Коментиран от #11, #12, #16


Оценка:
-34 +7

Тойота
7 Отговор

До коментар #1 от "Димо":


Тойота Мирай е с 1,6 кВч НиМеХи батерия, така че също си има производство на батерии. Цената за зареждане на водородна кола е като на бензинова. Предимствата на водородна кола пред електрическа са никакви и като добавим липсата на водородни зарядни станции, става ясно бъдещето на водородни коли.

Коментиран от #13


Оценка:
-20 +8

Ха ха
8 Отговор

До коментар #1 от "Димо":


И то от ВАГините дето щели нам кво си да...))))

Оценка:
-1 +5

Чук
9 Отговор

До коментар #2 от "Антиелектрика":


Тъй де...разлика от земята до небето....за килийния Илончо "визионери" напримерЧук

Оценка:
-3 +5

Хуху
10 Отговор

До коментар #3 от "Zuzu":


Ади още един от ПодгумерХуху

Оценка:
-0 +4

11
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
12 Отговор

До коментар #6 от "Komapak":


Много се опитват да го пробутат тоя водород, но минусите са повече от плюсовете

Коментиран от #14


Оценка:
-18 +2

Ха ха
13 Отговор

До коментар #7 от "Тойота":


То щото електрозарядни под път и над път викаш....пък в Северна Канада на всеки метър

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +10

Стига ва
14 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


И те като електричните

Оценка:
-7 +3

Ситроенчев
15 Отговор

До коментар #1 от "Димо":


Каква бира ве Димчо те електричките за една година се наложиха в световен мащаб, а тойота единствени се мъчат с някаква болна и неизгодна водородна технология ...

Коментиран от #18


Оценка:
-21 +2

Лъчо
16 Отговор

До коментар #6 от "Komapak":


В цяла Европа има, може да са малко, но има почти във всяка западна държава.

Оценка:
-0 +11

Умният
17 Отговор
Отлична работа.Японските автомобили са авангардни и много надеждни!

Оценка:
-0 +15

Elias
18 Отговор

До коментар #15 от "Ситроенчев":


Преди повече от 20 год. така се мъчеха и с хибрида, а какво стана ? Сега всички купуват патентите и. Да не се повтори филма пак.

Оценка:
-0 +14

Разбивач
19 Отговор

До коментар #13 от "Ха ха":


Ел. зарядни има много и повече ще стават и другото предимство е, че можеш да си зареждаш и от вкъщи.

Оценка:
-1 +0

TSLA
20 Отговор
Първи клиент в салона се качва в новия Мирай:
- Абе, браточки, забраили сте ми таблото бе! Само кормило тука! Как шси гледам оборотомер...ааа туй - километрити уаа?!

Шефчето:
- Ей, тиквеници! Я му сложете бърже на чуека от тез... кои имаме?! От продълговатите едно! Отгоре, отгоре! Слагай, слагай там! Гащници..

Оценка:
-2 +1

Дъ Клаш
21 Отговор
Производството на водород е нерентабилно и малоумно.

Оценка:
-2 +3

Иван
22 Отговор

До коментар #3 от "Zuzu":


Вземи се образовай малко ... Публикувано във факти.бг: Известно е само, че пробегът с едно зареждане е увеличен с 30% благодарение на по-големите резервоари и модернизирания електрохимичен генератор.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Волен Сидеров
Лидерът на Атака Волен Сидеров посочва приоритети
Не сме във властта за лифтове, плажове, концесии и марки изтребители"

Още бисери