Last news in Fakti

30 Октомври, 2019 19:55 9 965 18

Mercedes-Benz изтегля първия си електромобил

  • mercedes-benz-
  • eqc-
  • отзоваване-
  • сервизна акция

Daimler AG обяви сервизна акция за първия си сериен електромобил EQC заради възможен проблем в силовото предаване. Потенциалният дефект се дължи на болт в диференциала на предната ос, който според официалното изявление на Mercedes-Benz "може да не отговаря на зададените спецификации за здравина" и да се скъса.

Евентуалната повреда предизвиквала прекъсване на подаването на въртящ момент към предните колела и обездвижвала електромобила. Парчета от скъсания болт пък можело да попаднат в диференциала, което създавало риск от загуба на контрол върху управлението и катастрофа.

За проблема е съобщило първо немското специализирано издание kfz betrieb, според което дефектът застрашава 1 700 EQC-та. От Daimler отказват да посочат точния брой на засегнатите електромобили.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    34 26 Отговор
    Не може да бъде , точно "най-можещите" да правят коли според някои тук да допуснат това !! Май имало по-важни неща от някоя неравна фуга или откачена броня и то в единични случаи , а не в серии от хиляди автомобили !!

    Коментиран от #4, #6, #10

  • 2 прас

    55 11 Отговор
    Еми, като ползват китайски болтове от китайска стомана ?

    Коментиран от #11

  • 3 Behemoth

    44 20 Отговор
    Тоз болт сигурно е правен у заводите на ТИКВАТА....на минимална заплата...
  • 4 Random

    22 12 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Тесла нямаха ли сервизни акции?
  • 5 Японеца

    24 15 Отговор
    Ахахахааааа, егати излагцията. Болт ли е немски кИнеф ли, кой го знае!!!
  • 6 гост

    34 24 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Защо си поставил най-можещите в кавички!?? Сякаш не са? Ти какво си направил по-добро от тях? Купи си лада веста и бъди щастлив водач!

    Коментиран от #8

  • 7 Townboy

    37 5 Отговор
    Да сложат трилъчата звезда на рено зоуи и да го продават на леваците на тройна цена а не да се мъчат да правят електрички.
  • 8 JPower

    20 15 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Електрически джихадисти... Ладата поне не гърми като бомба, нито ще се разпадне чисто нова!!
  • 9 KOC

    24 3 Отговор
    само ЛАДА никога няма да отзоват своя електромобил честито
  • 10 Язе

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    "Май имало по-важни неща от някоя неравна фуга или откачена броня и то в единични случаи , а не в серии от хиляди автомобили !!"Забрави да добавиш и самозапалване.Случайно?
  • 11 Оригиналът е Китайски

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "прас":

    Те китайските са по-здрави.Ползват си тяхни немски но за да спестят пари от качествени инженери,тестове и загуба на време,защото другите са по-напред взимат рязани автомати да им работят и зор дават давайте бързо,ама който бърза бавно стига.То с този болт им е най-малкият проблем,немците не са добри в електрониката и същата винаги им е била ненадеждна.Ей сега вече ще има голямо мигане и светене,това що така онова що и то мига.
  • 12 Оригиналът е Китайски

    17 5 Отговор
    Американци,Японци,Корейци и Китайци побъркаха света от копчета за жилетки до автомобили и извънземни технологий.Ние европейците когато започнем да правим Батерий за ел.мобили те ще правят нещо съвсем друго.Нямат настигане,тесла купи и максел напишете в тубата Boost capacitor Maxell нещо между кондензатор и батерия зарежда се адски бързо и с брутална плътност.Цената малко хапе 18$ за брой.Така че в скоро време и автомобилите и телефоните ще се зареждат за минута две от там ще им падне и цената ще слагат по-малки Батерий караш 250км.спираш пикаеш и колата е заредена за нови 250км.пък ако искаш си минавай и 5000км.Panasonic и те работят по нова батерия.А немците още с болтове се занимават.

    Коментиран от #15, #17

  • 13 ФауВе

    2 3 Отговор
    Що се прайш на по-тъп отколкот си? А и кой знае от къде им го доставят тоя диф.
  • 14 Биофизик

    12 4 Отговор
    Немски боклук!
  • 15 хай буй

    13 2 Отговор

    До коментар #12 от "Оригиналът е Китайски":

    Писах ти +, а ма този ,,батерий" накакъв римски император ли беше, а...?
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 333

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "Оригиналът е Китайски":

    Бедна ти е фантазията колко модули на Тесла са проектирани и произведени в Европа.
  • 18 Всъщност

    0 0 Отговор
    Само немски компании са в състояние да си признаят дефекта, да изтеглят продукцията и да я коригират за своя сметка.
    Всички останали просто остават наясно с проблема, оправят го с някой фейслифт, и когато инцидентите стигнат критична бройка, под натиск го подменят.
    Само за пример е GreatWall, които дори и с яден дефект, продължаваха да си продават колите